W oplach raczej nic poza regulatorem nie wtrąca się do sterowania napięciem.
EGR - sterownik 1 - - B60 2 - - B10 3 - - B34 4 - - B96 6 - - B72
Zgniłe same złącze modułu lub przekaźnik wewnątrz.
Ani 5 amper ani 7,5 nie jest od wentylatora. Minimum 20 amper.
Cytat z przytoczonej przez ciebie instrukcji:"Za pomocą multimetru (woltomierza) sprawdzić napięcie (około 11...12 V) przy włączonym zapłonie na stykach „A" - „D" i „B" - „C". Powinna nastąpić zmiana biegunowości na stykach zasilania każdego z uzwojeń przy każdorazowym włączaniu i wyłączaniu zapłonu." Nie obrażając cię chyba...
Przewód +12V po stacyjce, tzw.[+15] znajdziesz na słupku "A" po lewej stronie samochodu w czarno/zielonym 102-pinowym złączu - przewód w kolorze czarnym. Ten sam czarny przewód dochodzi również do modułu sterownika kolumny kierowniczej CIM. Możesz też podłączyć się do czerwono/niebieskiego przewodu zasilania pompy paliwa w lewym progu. To podłączenie...
Sterowanie przekaźnikiem idzie z ECU a potem przez przekaźnik co odcinkę LPG robi.
kolego typowa usterka astry f corsy b jedz na zlom kup inny dekiej zbiornika w srodku plastikowej wtyczki koroduja piny kilkanascie razy juz to przerabialem i nie ma szans zobaczyc bo jest to wewnatrz plastiku, i dognij piny w wtyczce co idzie od instalacji auta do dekielka bo po wcisnieciu tam pinow miernika to zrobiles dziury jak u nie jednej przy...
A kolega to podcisnienie to dobrze wpiol, bo znajac zycie odpinal go od strony kolektora:P, spradz to podcisnienie ma isc bezposrednio do kolektora ssacego nie zadnego elektrozaworku:P:P
1. napisz jak sprawdziłeś ,że nie działa ABS? 2. pomiar napięcia (miernikiem) i oporności czujnika nie wiele mówią to dopiero początek. narazie sprawdziłeś ,że czujniki są. Radzę zacząć od początku i zastanowić się dla czego nie świeci kontrolka.
wez oscyloskop i sprawdz impulsy od kazdego czujnika.
http://lmgtfy.com/?q=p1105+opel
Mógł też paść regulator napięcia,standart w tych samochodach,ale przed rozebraniem nic się nie dowiesz.
regulator lub diody albo wszystko razem:)
Tam są regulatory 14.7 V wszystko w porządku.P
Paweł na serio w tym roku w oplu kody migowe Są. Na 100%. Uderzeniowego zaś brak. Ewidentnie cięte jest paliwo, można tylko gdybać gdzie. Kontrolka i wiesz wszystko w 5 minut.
Dlaczego wymieniłeś komputer, napisz coś więcej od czego się to zaczęło, opis objawów itd...
Silnik źle poskładany / zablokowany/ prąd jest przez styki krańcowe które nie są w pozycji zerowej. Wyciągnąć ośkę i poskładać prawidłowo lub źle podpięty mechanizm zablokował silnik .P
Do sprawdzenia bezpieczniki w aucie 35, 39, 40 Przy module na wtyczce do sprawdzenia zasilania. W kostce po prawej stronie. 1,6,7 zaslanie na stałe 14,15,20 zasilanie po zapłonie 4,3 masa Do zdemontowania schowek pasażera i sprawdzenie czujnika oblodzenia. Po naciśnięciu przycisku klimatyzacji powinno być napięcie po dwóch stronach. Sprawdź to daj znać...
olek72 a mierzyłeś może napięcia na D+ przy obu regulatorach?
Witam mam taki problem mianowicie Opel Astra K 2016 r. 1.6 diesel po całej nocy ciezko odpala. Więc zacząłem od sprawdzenia Świec miernikiem i Rezystancja wychodzi 0,8 około na wszystkich świecach jednakowo. Napięcie na fajkach pojawia się około 4v dosłownie na około 1-2 sekundy po przekręceniu kluczyka na zapłon i znika. temperatura na zewnątrz około...
Czy styk czujnika zwiera "+" i podaje go dalej? Zwiera sygnał do masy. Sygnał podawany jest na ECM (sterownik silnika). X7 i pinem "3" będę mógł sprawdzić czy tam nie ma jakiegoś zwarcia. Zwarcia raczej tam nie będzie. Natomiast przy włączonym biegu wstecznym powinno się tam pojawić napięcie 12V.
No to jak napisałem. Dodatkowo w zaworze jest czujnik położenia i to pewnie sterownik sapie o napięcie z czujnika. Ma być 5v ,masa i trzeci to "zwrot " do sterownika.Trzpień może i się wysuwa ale ważne jest to co widzi sterownik. Masz tester by to sprawdzić?
Nic nie jest sprawdzone. Jak by było to byś wiedział. Napięcie zasilania MAF jest? 5V i masa jest? A jak jest to jakie jest napięcie na wyjściu MAF i czy dociera to do samego złącza ECM?
Wartość tego "górnego" rezystora też nie jest zbyt właściwa... Zrobiłem "ręczną" interpolację do 35 barów, bo taki jest typowy zakres pomiarowy czujników klimatyzacji dla czynnika R134a. Tu poprawiony rysunek: http://obrazki.elektroda.pl/6894474800_1... Powinno się zmieniać od ok. 0V do 5V? Napięcie powinno się zmieniać w zakresie napięć...
Tu masz parę zdjęć do Astry do 2005 roku http://obrazki.elektroda.pl/2565545200_1... http://obrazki.elektroda.pl/2305461800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6208098500_1...
Witam gaśnie bo ECU ma za niskie napięcie pracy ,proponuje wymienić cały regulator pod warunkiem że diody sprawne.Pozdrawiam
A gdzie jest ten bezpiecznik? Napięcie mierzone na akumulatorze bo nie ma dostepu tam do tyłu alternatora.
Jest jeszcze inna możliwość żle kontaktuje regulator napięcia , ma odczyt że napięcie jest za niskie i daje prąd wzbudzenia na maxa.
Opel Astra G Bertone Cabrio 1.6 Z16XE Problem z odpaleniem Jakiś czas temu auto padło przez immobilizer Mechanik partacz po 1,5 miesiąca „ogarnął” temat Do momentu wywalenia się immobilizera wszystko działało poprawnie, gdy odebrałem (nadal nie odpalające) auto usłyszałem tekst, że pompa paliwa nie działa i wtryskiwacze Sprawdziłem pompę paliwa, słychać...
CAN jest tzn . napięcie na przewodach?
a zmierzyłeś te napięcie ??????
Wg tis: Opis obwodu/układu Moduł świec żarowych jest wbudowany w moduł sterujący silnika (ECM) i jest urządzeniem półprzewodnikowym, które uruchamia świece żarowe. Temperatura i pobór mocy regulowane są w szerokim zakresie, aby spełnić wymagania wstępnego podgrzewania silnika. Wstępny czas załączenia świec żarowych zmienia się w zależności od napięcia...
Jeśli środek się nie kręci to prawdopodobnie sprzegło; a konkretnie to najczęstszą przyczyną jest cewka a w niej bezpiecznik. Przerabiałem to w swojej astrze. Sprawdż czy masz napięcie na wtyczce (12V), która wchodzi do sprężarki. Jaka sprężarka, typ?
We wtyczce jest poprawnie. Sprawdź przelotkę w klapie bagażnika, tam najczęściej przewody pękają i robią zwarcie.
Po wyjęciu bezpiecznika brak napięcia na czerwonym i żółtym
Witam Pomiar rezystancji na pracującym silniku nie będzie poprawny ponieważ przez przewód płynie prąd i jest na nim spadek napięcia, który zaburza pomiar. Byłem kiedyś posiadaczem astry g benzynę 1,6. Obroty silnika czasami falowały, światła delikatnie pulsowały, napięcie na akumulatorze było prawidłowe, radio często się kodowało. Sprawdź gruby kabel...
Musisz zacząć od zasilania, to znaczy: bezpiecznik- czy nie jest przepalony, czy dochodzi napięcie do silniczka, sprawdzić silniczek na krótko.
i zrobiłem zwarcie na zasilaniu stałym. Teraz radio nie zapisuje niczego Dokładnie tak będzie. Bezpieczniki sprawdzone A napięcie na nich? Znajdź właściwy bezpiecznik i sprawdź czy masz na nim napięcie. Może na żółtym kablu (stałe 12V) idącym do kostki ISO masz zamontowany bezpiecznik?
Napisz przynajmniej czy to dizel, czy benzyniak. Kręci rozrusznik a nie zapala , czy nie chce zakręcić ? Pomierz napięcie na akumulatorze w spoczynku.
Po prostu zmierz miernikiem po prostu napięcie akumulatora podczas usterki .
Z tego co odczytałem z Twojego filmiku to kody: 14 i 95 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód, niskie napięcie 95 Zawór gorącego rozruchu lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic)
Opcje mogą być dwie - uboga mieszanka na biegu jałowym czyli np ciągnie lewe powietrze lub uszkodzona sonda. Delphi to jakiś zamiennik. Przy sondach nie opłaca się kupować taniego zamiennika bo wychodzi to drożej. Tutaj powinno być to co w oryginale czyli Bosch, Siemens ewentualnie NGK i taka sonda to będzie koszt ok 300zl. Na zdjęciu z wartościami...
Napięcie z bezpiecznika (czerwono-szary) wchodzi na złącze X1-7 sterownika. Nie wiem, czy jest wewnętrzne połączenie, ale także X1-10 połączone jest z tym samym bezpiecznikiem. Natomiast BCM poprzez złącze X6-9 połączone jest ze sterownikiem, złącze X2-8 (zielono-niebieski). Dodatkowo złącze X1-8 (czarny) to masa sterownika.
Dosyć przechwałek kto lepszy. Podajcie w końcu faciowi najbardziej prawdopodobne rozwiązanie jego problemu, i skończcie licytację, oraz dwuznaczności. Ja ze swej strony przekazałem swoje doświadczenia w tym zakresie i nie mam zamiaru czytać wymądrzania się innych, może lepszych fachowców w tej dziedzinie. Jak chcesz pomóc to pisz jasno i wyraźnie co...
Łap, bo nigdy nie zrobisz! http://obrazki.elektroda.pl/9639497500_1...
Witam kod 42 zależnie od rodzaju zapłonu 1. zapłon bezrozdzielaczowy - sygnał serujący wzmacniacza 1 i 4 cylinder - za wysokie napięcie 2. zapłon rozdzielaczowy - obwód pierwotny zapłonu - za wysokie napięcie. Pozdrawiam
Weź multimetr i sprawdź jakie jest napięcie ładowania podczas pracy auta.
jest OK, napięcie 14,4 V prawidłowe.
Używane alternator jest uszkodzony (bardzo często w tym silniku pada - trzeba wymienić mostek diodowy o nr arc2020) oraz cały czas grzeją świece żarowe - stąd siada napięcie podczas pracy.
napięcie astra napięcie klimatyzacji astra astra napięcie ładowania
wentylator laptop budowa środowisko graficzny zegar kuchenka mastercook
Błąd przekaźnika 9E27 w systemie CWU - diagnostyka i rozwiązania Ustawienie krzywej grzania Buderus - zmiana początku