Biały i brąz to sterowanie centralnym,oczywiście masą
kierunki:czarny konektor z zieloną osłoną w boczku lewym bagażnika,przewody czarno-biały i czarno-zielony,są to kierunki tylne,a przednie to te same kolory tylko do złapania w konektorze w dolnej części bezpieczników,kierunki separować dwoma diodami,drzwi biało-szary przód lewy,pozostałe troje to szare kolory wszystkie w czarno-niebieskiej kostce w...
Będzie to typowe odcięcie zasilania na pompę po załączenie się alarmu.
okolice slupka A lewego i skrzynki bezp.
Rownolegle podlaczasz wyjscia na kierunkowskazy do przewodow czarno-bialy i czarno-zielony
Nie, płytka w syrenie to tylko generator do głośnika piezoelektrycznego
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
On idzie tylko od wlacznika do lampki w progu go niema.Podciagnij od lampki do alarmu tylko to pozostaje.
Super że mi pomogłeś, dzęki :kiss:
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
Montowałem sobie w aucie (VW Passat 89') w/w alarm i jestem bardzo z niego zadowolony. Ostatnio właśnie podłączałem sobie sterowanie oświetleniem wewnętrznym i musiałem zastosować troszeczkę inne wyjście niż to podane w instrukcji. Mianowicie zmiana polegała na tym iż w instrukcji jest, że wpinamy się w +12V przed włącznikiem oświetlenia kabelkiem pomarańczowo/czarny...
możesz podłączyć tak jak napisałeś ale nie wiem dlaczego jest osobne wejście drzwi kierowcy i pozostałych drzwi, może na przykład jest w alarmie np.funkcja antyporwaniowa i po to podział ,wtedy przy wspólnym podłączeniu krańcówek będzie się uaktywniała przy otwarciu każdych drzwi,plusa po stacyjce znajdziesz również w boczku na cieńszym czarnym przewodzie,jest...
Można to zrobić przekaźnikiem.
Zmień na sterowanie minusem i podłącz pod przewody sterujące (pewnie biały i brązowy)
jeżeli nie chcesz podłaczać ryglowania to możesz też wysterować centralny na brązowo-czerwonym zamknij i brazowo-białym otwórz tej prawej wiązce w progu,a kierunki i plus po stacyjce masz przy tym dużym konektorze z zieloną osłoną tylko ostrożnie bo łatwo się odpina co przy włączonym zapłonie zapala poduszki.
tu masz opis
Do pompy rozcinany jest przewód zasilania kolor czerwono-niebieski.Odpięcie centralki nic nie da. Znajdż go gdzie jest podłączony do centralki lub przekażnika(wzależności od typu alarmu).
...tak sie zamyka, jest to Astra F z '92
Tu masz instrukcję montażową tego alarmu. Jak widać na schemacie jest osobny przewód od domykania. Jeśli w aucie nie jest podłączony to musisz go sobie podłączyć pod czerwono niebieski w lewym progu i przeprogramować alarm.
Co ci z alarmu skoro nie masz pilotów?Oczywiście nie wspomnę że raczej to tylko z logiem opla ten alarm a nie oryginalny.Skoro masz zamek z pilotami to w czym problem?Chcesz alarm pilotowy podłączyć jako bezpilotowy?
Obok prawej nogi pasażera
Tak? to może pokażesz mi odpowiedzi na forum na wszystkie pytania? Bardzo bym wdzięczny był.
Witam, A czy ktoś wie jak dołączyć do alarmu domykanie szyb w Opel Astra ? pozdro marcin
Zamykam.
Legendford jest prosty i astra jest prosta wiec nie powinnes miec klopotow . Poszukaj jak sugeruje moj poprzednik - znajdziesz wszystkie niezbedne informacje
Pewnie alarm się rozsynchronizował. Jaki alarm: fabryczny czy dokładany?
Masz założony jakiś alarm, spadek napięcia (odłączenie klemy i podłączenie) spowoduje załączenie alarmu.
Wysłałem opis paru przewodów na PW
skorpion ma sterowanie centralnym , bodajże zielony i niebieski ,wychodzą na nich impulsy masy .W ASTRZE znajdż na progu kierowcy przy słupku A kable brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) , zchodzą one z progu na podłogę 0,5 mm2 . central sterowany jest masą tak że żaden iterfejs nie będzie potrzebny
Ten brązowy w zasadzie niczym się nie wyróżnia, ale ma być "czysty brązowy", nie potrzebujesz nawet miernika, wystarczy próbnik żarówkowy do nakłuwania.
Oryginalny - miałem na myśli oryginalny oplowski czyli fabryczny, załączany przez dwukrotne naciśnięcie pilota (jedno naciśnięcie pilota zamyka drzwi, 2-gie rygluje i załącza alarm - miga dioda na wyłączniku awaryjnych). Gdzie ta centralka i jak wygląda ,nie mam pojęcia wiem tylko że do lampy z oświetlenia gdzie są czujniki ultradźwiękowe idą same kable...
Oczywiście zakładam,że auto ma central z oryginalnym pilotem.Polecam Seo Perfect.Jest to bezpilotówka.A co do podłączeń to do alarmu dostajesz dyskietkę z podłączeniami.Astrę robi się bardzo dobrze.
Post był raportowany. Przeniosłem z: Zabezpieczenia i Alarmy
Tutaj znajdziesz opis jak podłączyć alarm do opla z opisem kabli http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... pozdrawiam
nie zrozumiałeś mnie chyba. silowniki zamontowane i dzialaja tylko problem jest w alarmie (ktore kable gdzie wlaczyc)
Zobacz na: www.amt-alarmy.pl - tam mają w ofercie alarm do podłączenia pod pilota od c.z. :)
Witam Podlaczylem wlasnie to cus + centralny zamek, wszystko dziala tak jak powinno, problem jest tylko w blokadzie zaplonu. Gdzie nalezy wpiac dwa czarne kable wychodzace z centralki? jest to wyjscie stykow przekaznika blokady zaplonu. Nie wiem za bardzo gdzie to podlaczyc czy gdzies w cewke czy aparat zaplonowy, mam aparat z czujnikiem halla auto...
A masz schemat do jakich przewodów w aucie podłączyć?
Zamki silicona ale już działaja ale zworki muszą być wyjete podłączyłem według tego zaznaczonego na schemacie.Mam tylko jeszcze jeden problem Na stacyjce ma być podłączony przewód ACC Jaki to jest przewód Czy ma być na nim napięcie cały czas czy tylko po przekręceniu stacyjki?Auto to Opel Astra 1 kombi
witaj! trochę śmię wątpić w fabryczny immobiliser w 93r! Ta centralka o której piszesz czy pilot mają jakieś oznaczenia opla? Instalacja do ktorej jest podłączona wygląda na oryginalną czy dokładana?
Napisz coś więcej. Cantralny dostawiany, czy oryginalny, a może wymieniałeś jeden z siłowników?? A tak na początek to odłącz biały kabel od masy. Pozdrawiam.
Trochę o Zafirze jest, poza tym montuje się tak jak do Astry II więc kolory Astry będą pasować.
Witam. Zamontowałem alarm PROXIMA CAN z własnymi pilotami do Astry H. Lina CAN-H podłączona. Alarm działa, uruchamia się z własnych pilotów jak i z oryginalnego pilota w kluczyku. Jednak przy użyciu pilotów od alarmu nie steruje centralnym zamkiem. Czy trzeba coś aktywować w aucie aby zamek działał. W alarmie zaprogramowana grupa pojazdu oraz opcja...
Potrzebuje schemat montazu alarmu exus v10 do opla astry 92r. Z gory dziekuje.
Witam Robię do Astry H alarm z powiadomieniem sms który współpracuje z szyną SLOW CAN. Gdzie poza gniazdem ODB, mogę podłączyć się w sieć Can?
No niestety nie napisałeś jaki to alarm...
witam podłączyłem autoalarm i wszystko działa prawie dobrze. Uzbrajam OK, rozbrajam ok-led gaśnie zamek otwiera się i TYLKO jak otwieram drzwi samochodu to załącza się alarm i wyje. Dopiero co podłączony do Opla Astry F. Auto alarm to Snoob ten tańszy. Poza tym działa prawidłowo. Przy uzbrojonym alarmie otwarcie drzwi powoduje alarm i to jest OK. Ale...
Podaj wszystkie dane, marka,rok,silnik, czy ma dodatkowy alarm ?
Witam! Czytając to forum i słuchając innych zdecydowałem się na alarm Seo Perfect do mojej Astry G 1999r.Po podłączeniu zgodnie ze schematem alarm się nie uzbraja, ani (logiczne) nie rozbraja...Centralka daje się programować i chyba przyjmuje program 3362(opel)?Czy ktoś miał już podobny przypadek?Co można z tym zrobić? Dodam tylko, że nie jestem wykwalifikowanym...
tylko alarm
Sygnał do domykania szyb weź z pinu 10 złącza X61 w module komfort zamiast z pinu 7/x62, to będziesz miał domykanie przy 2-gim naciśnięciu pilota fabrycznego (z ryglowaniem). Powinno pomóc, jeśli nie to napisz to coś poradzę, bo astrze można podłączyć sterowanie centralnym z alarmu na 2 sposoby i dlatego tak się dzieje. pozdro
dołączam się do prośby...
Poszukuję schematu podłączenia centralnego zamka + autoalarm fabryczny do OPLA ASTRY 97r. !!!PILNE!!! Ktoś był tak mądry i "wybebeszył" wszystkie przewody elektryczne dotyczące centralnego i alarmu :). Z góry dziękuję Pozdrowienia
Witam, poszukuję schematu podłączenia alarmu + c.zamka do Opla Astry coupe Barton 1,8 benzyna rok 2001 z góry dziękuję
Dzięki za pomoc już wszystko cyka jak należy!!!
Nowszego też po prawej stronie.
szukam pilnie schematu do astry 2 ale komletnego.ten który jest tu zamieszczony jest częściowy.zależy mi na schemacie podłączenia szyb,alarmu,zamka centralnego i immobilajzera
NIe wiem być może can nie usypia przez ten moduł?Jest do niego podłączony?NIe wiem, tak myślę.
Działa!Dzięki za podpowiedź podłączyłem sobie te kierunkowskazy i wszystko jest oki.
moim zdaniem alarm nie funkcjonuje jak powinien. sam mam astre i jesli zamkne drzwi od strony kierowcy to nie moge otworzyc ich od strony pasażera tak jakby ten pierwszy miał jakiś pryjorytet. jak zamkne od strony pasażera to otwiera sie z obydwu stron. podłącz alarm tylko pod zamek kierowcy.
nic nie rób .podłącz dobry akumulator , oczyść klemy !! wyłącz alarm i zapal :)
Ok - dzięki wielkie za pomoc. Wszytsko podłączyłem - problemy z centralnym były spowodowane odwrotnym opisem w schemacie producenta alarmu. pozdrowienia
A co moglibyście polecić do 4 drzwiowej astry (może być + dodatkowy kanał do bagażnika) w podobnej kwocie ?? Zaznaczam, że chodzi mi o sam sterownik centralnego (nie chcę żadnej funkcji alarmu)
Poszukuje opisu punktów do podłączenia alarmu + obsługa centralnego w samochodzie Oprl Astra 1 z '92 roku z niemiec. :( dzięki Arti32
Witam. Temat już był wałkowany na wielu forach , ale mam mały problem.Kupilem alarm LEGENDFORD F-14 (Wiem że nie jest to rewelecja , ale z chińszczyzny to przyzwoite urządzenie) i chcę go podłaczyć do starej ASTRY 1.8 kombi .Jest to wersja GLS , to już jak na tamte czasy (1994 ROK PRODUKCII) troche elektryki ma. Podpięcie tego ustrojstwa nie powinno...
Sprawdż jakie pojawiają sie impulsy na tych kabelkach przy zazbrajaniu i rozbrajaniu alarmu. Nie wolno używać do tego próbówki samochodowej. Potrzebny wskażnik diodowy ze względu na pojawienie się niskoprądowych impulsów, użycie próbówki może uszkodzić centralę alarmu.
Chcę samodzielnie podłączyć bezpilotowy alarm Ampio, zanim jednak zabiorę się za pracę, chcę dokładnie przygotować się do podłączenia, samo podłączenie do instalacji samochodowej nie stanowi problemu, ale chciałbym poznać najlepsze możliwości podłączenia z zamkiem centralnym. Do tego są mi potrzebne: opis wyprowadzeń centralki i schemat ideowy tejże...
Zanim coś wypniesz to sprawdź czy ta syrena i kluczyk pasują do siebie,bo potem będziesz jej słuchał jak wyje. Ja bym się pozbył wszystkich tych alarmów,Poco Ci one,tych aut nikt nie kradnie. Kup jakiś uniwersalny sterownik zamka a wszystko resztę wytnij i wywal. Ten jest prosty ma duży zasięg,dobre piloty i nawet zmienny kod. https://allegro.pl/listing?string=noxon%...
Znajdz przekaznik z podwojnym zestykiem nie trzeba wtedy diod stosuje sie je w alarmach
Korzystając z uprzejmości chciałbym zapytać, gdzie może być umiejscowiony alarm, do którego można podłączyć centralny zamek. Szukałem go przy nikłym świetle, ale znalazłem tylko dwie czarne kostki wielkości mniej więcej pudełka zapałek z diodą. Podejrzewam, że są to bardziej czujniki niż sam alarm. Dodam, że alarm jest zamontowany w Astrze Classic....
Z opisu wychodzi że alarm został podpięty do obwodu lampki oświetlenia (przewód szary) wnętrza, a należy podłączyć do włączników krańcowych drzwi (przewód szary).
Każdy alarm CAN lub np.MCB02 z Quasara
To jest alarm, czarny kabel do góry to antena, nigdzie nie podłączony, ten drugi nie wiem do czego służy, ale jak alarm działa, to widać nie musi być podpięty
podłącz syrenę pod aku bezpośrednio to się przekonasz ,czy działa.
No przecież masz tu na schemacie wszystko co trzeba, a jak chcesz pozostałe piny to musiał byś szukać w schematach centralnego zamka, elektrycznych szyb, alarmu, czy co tam jeszcze może występować.
Witam. Podłączyłem ten alarm do Astry 1.4.Ponieważ chciałem sterować zamkiem centralnym z pilota. Moja Asterka ma oczywiście fabryczną centralkę i cichy alarm, który załącza sie z kluczyka przy zamykaniu drzwi kierowcy. Ja z pilota zamykam wyłącznie drzwi i załącza sie alarm freeway. Więc mam pytanie: Czy mój alarm idzie podłączyć tak by z pilota załączał...
A co mam bazgrzeć? Podałem linka gdzie jest opis podłączenia alarmu. Jak kolega luk94 kupi nowy sterownik, to wg tego opisu będzie wiedział jak go podłączyć.
Nie wiem czy dobrze rozumiem ale z tego co piszesz to wszystko powinno działać jeśli znalazłeś przewody, które po podaniu masy zamykają i otwierają to poprostu je podłącz do tenralki alarmu wg. jej opisu. Wedłóg twojego opisu po zamknięciu zaraz samo się otwiera???? to może oznaczać że któreś drzwi są poprostu nie domknięte??? kiedys tak miałem ze dzwo...
Ten włącznik (pod maską gdzie jest gniazdo na klucz)syreny, to całe pudełko to wogóle nie widzę aby jakiekolwiek przewody z niego wychodziły. Gdzie to powinno być podłączone? Obok tego jest też inne, dzisiaj wrzucę zdjęcie.
Wogóle wydaje mi się, że dobrze by było, gdyby paru "fachowców" poćwiczyło znajdowanie przewodów metodami, których używało się przed Elektrodą, bo tak naprawdę wiele samochodów szybciej się robi znajdując przewody samemu niż siedząc godzinę czy dwie przed komputerem w poszukiwaniu pompy paliwa w Astrze.
kolega ma Astre II posiada fabryczny centralny zamek na pilota Pojechał do serwisu z zamiarem montazu domykacza szyb ,w serwisie powiedzieli, ze w oplu jest jakis inny system , ze nie ma skąd pobrac impuls dla modułu domykania szyb, kazali mu zalozyc alarm , czy to prawda ?? Moze jednak da rade cos zrobic poza montazem alarmu
generalnie wystarczy (przynajmniej w przypadku VW) wpiac sie w kable w drzwach kierowcy i masz z ryglowaniem i natychmiastowym gasnieciem lampki w aucie (potestuj) z alarmow polecam ampio nie jest najtanszy ale przynajmniej stabilny a to chyba najwazniejsze
przecież można podłączyć pod fabryczny alarm i wszystko będzie miało ręce i nogi...
Napisz jaki alarm jest zamontowany w aucie :arrow:
Dobrze więc.. Czy nie taniej byłoby zamontować jakiś tańszy alarm, dołożyć 1/2 czujniki i podłączyć centralkę powiadamiającą gsm?
witam renqien piszesz o tym żeby podłączyć plus a mógłbyś troszkę jaśniej to napisać bo też chciałbym podłączyć alarm pod te szybki pozdrawiam.
Witam. Mam pytanko zwiazane z łącznikiem kierunkowskazów w Oplu Astra. Otóz chce podłączyć "ukryty przycisk alarmu służący do uruchomienia zaplonu" pod własnie ten łącznik. otoz popychając do przody włączaja mi sie swiatła drogowe..a na boki oczywiscie kierunkowskazy. .jesjli przyciagne drązek w moją strone nic sie nie dzieje...czyli rozumiem styki...
Może nie jest podłączony przewód do zapłonu i dlatego ci się uzbraja przy włączonej stacyjce.
sprawdż jakość połączeńa zwłaszcza na kablu czerwonym /plus / i czarnym /minus/ .co do ultradżwięków - sprawdż czy na wtyczce do czujników dodatkowych jest napięcie i masa /ta ostatnia pojawia się po włączeniu alarmu/.sprawdż czy nie poszło coś na płytce.w ostateczności odepnij wszystkie kable podłącz tylko zasilanie i stacyjkę i sprawdż wtedy
Ten pilot to oryginalny moze wystarczy go ponownie wprogramowac jesli chodzi o central to sprawdz Brązowo-czerwony zamykanie i brązowo-biały otwieranie z podwójnym sygnałem masz ryglowanie.Wspominasz tez o jakims alarmie co to takiego?
Na allegro.Powodzenia.Tylko nie pisz potem co zrobić bo alarm się psuje.A co do podłączenia zamka to jest szukajka a tam jest duuużo o tym.Napisz co chińskiego wybrałeś w jakiejś full opcji.
To dokładany alarm? Więc po jego nazwie odszukaj sobie opis jego podłączenia i sprawdź obwód blokady.
Tak, podłączyć pin 2 w kostce A z pinem 8 n którym jest masa. Zrób to po stronie przejściówki, ja próbowałbym nieco prowizorycznie, do sprawdzenia czy coś się zmieni z działaniem alarmu. I mała przestroga, jak już coś robisz rób elegancko i estetycznie a jednoczesnie solidnie. Partacwo zemści się wcześniej lub póżniej. SławeK
Kolego patrząc na pilota wygląda to na jeden z najtańszych alarmów i siłą rzeczy centralka musi być ja spotkałem się z centralkami nad pedałami, za skrzynką bezpieczników, na słupku lewym,za licznikiem poszukaj w tych miejscach, patrząc na kluczyk wygląda on jak kluczyki do syrenek aktywnych,chociaż też firma FOX wypuściła autoalarm który centralkę...
Kierunkowskazy nie mają nic wspólnego z tym że się nie zamyka. To podwójne kliknięcie to prawdopodobnie przekaźnik od kierunkowskazów w centralce. Sprawdź czy centralka daje w ogóle sygnał na zamykanie. W obu przednich drzwiach powinny być siłowniki master. Co do przewodów czerwono/białego i czerwono/niebieskiego to chyba chodziło o czarno/czerwony...
..."po nitce do kłębka". Odszukaj przewód, który jest podłączony do diody LED sygnalizującej pracę alarmu. Na drugim końcu tego przewodu znajdziesz centralkę alarmu.
Polecam odrobinę własnego zaangażowania i sprawdzenie sobie oferty firm handlujących alarmami i akcesoriami do samochodów oraz popularnego portalu aukcyjnego. Koniec dyskusji.
Uniwersalne masz sterowane dwoma masami w orginale to trzeba znalesc sterownik i w zaleznosci od samochodu sa rozne sterowania. Wracajac do postu z 10.07 to z alarmu zawsze podajesz tylko impuls
Dzięki za odpowiedź,szkoda tylko że tych migaczy nie ma po prawej stronie już by było po kłopocie.Jeszcze takie pytanie.A co by było jak bym podłączył alarm minusami,a nie plusami.Domykało by szyby z pilota w tedy?
podłączenie alarmu astra astra czujnik alarmu przewody alarmu astra
środek czyścić myjka elektrozawór prąd kondensatory sprzężenia zwrotnego
nierówna praca silnika wybór oscyloskopu
Kod błędu TCO 558 w Scania - przyczyny i diagnostyka Piecyk naftowy Kero wyłącza się po kilku minutach - przyczyny i rozwiązania