Nie, płytka w syrenie to tylko generator do głośnika piezoelektrycznego
Rownolegle podlaczasz wyjscia na kierunkowskazy do przewodow czarno-bialy i czarno-zielony
Biały i brąz to sterowanie centralnym,oczywiście masą
Będzie to typowe odcięcie zasilania na pompę po załączenie się alarmu.
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
kierunki:czarny konektor z zieloną osłoną w boczku lewym bagażnika,przewody czarno-biały i czarno-zielony,są to kierunki tylne,a przednie to te same kolory tylko do złapania w konektorze w dolnej części bezpieczników,kierunki separować dwoma diodami,drzwi biało-szary przód lewy,pozostałe troje to szare kolory wszystkie w czarno-niebieskiej kostce w...
Montowałem sobie w aucie (VW Passat 89') w/w alarm i jestem bardzo z niego zadowolony. Ostatnio właśnie podłączałem sobie sterowanie oświetleniem wewnętrznym i musiałem zastosować troszeczkę inne wyjście niż to podane w instrukcji. Mianowicie zmiana polegała na tym iż w instrukcji jest, że wpinamy się w +12V przed włącznikiem oświetlenia kabelkiem pomarańczowo/czarny...
okolice slupka A lewego i skrzynki bezp.
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Można to zrobić przekaźnikiem.
Wiec po kolei zolty kabelek do 12v po zaplonie i to do takiego plusa ktory nie zanika przy rozruchu. Co do przekaznika to podejrzewam ze masz przekaznik zwierno rozwierny piec nozek. Zeby go zalaczyc musisz na stale podac plusa (z alarmu masz minusa) czyli zeby zrobic tak jak chcesz jazda caly czas na swiatlach przeciwmgielnych. Prostszy jest jakis...
możesz podłączyć tak jak napisałeś ale nie wiem dlaczego jest osobne wejście drzwi kierowcy i pozostałych drzwi, może na przykład jest w alarmie np.funkcja antyporwaniowa i po to podział ,wtedy przy wspólnym podłączeniu krańcówek będzie się uaktywniała przy otwarciu każdych drzwi,plusa po stacyjce znajdziesz również w boczku na cieńszym czarnym przewodzie,jest...
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
Panowie kilka opisanych w nawiasach kabelków rozszyfrowałem ale nadal potrzebuje pomocy z kilkoma, np ktore sa do odcięcia zapłonu, czy krańcówka maski jest podpinana osobno ze względu na to że uczestniczy w programowaniu itd. Liczę na was bo nie moge ruszyć z montażem a kombinuje, szukam już na wszystkie możliwe sposoby i nadal brakuje paru odpowiedzi....
Ten brązowy w zasadzie niczym się nie wyróżnia, ale ma być "czysty brązowy", nie potrzebujesz nawet miernika, wystarczy próbnik żarówkowy do nakłuwania.
Zamykam.
Super że mi pomogłeś, dzęki :kiss:
Obok prawej nogi pasażera
Tu masz instrukcję montażową tego alarmu. Jak widać na schemacie jest osobny przewód od domykania. Jeśli w aucie nie jest podłączony to musisz go sobie podłączyć pod czerwono niebieski w lewym progu i przeprogramować alarm.
Wszystko już było, poszukaj. Jedyna niespodzianka, to że musisz zaprogramować tryb pracy syreny zamiast klaksonu.
Do pompy rozcinany jest przewód zasilania kolor czerwono-niebieski.Odpięcie centralki nic nie da. Znajdż go gdzie jest podłączony do centralki lub przekażnika(wzależności od typu alarmu).
Zmień na sterowanie minusem i podłącz pod przewody sterujące (pewnie biały i brązowy)
Post był raportowany. Przeniosłem z: Zabezpieczenia i Alarmy
Co ci z alarmu skoro nie masz pilotów?Oczywiście nie wspomnę że raczej to tylko z logiem opla ten alarm a nie oryginalny.Skoro masz zamek z pilotami to w czym problem?Chcesz alarm pilotowy podłączyć jako bezpilotowy?
Masz założony jakiś alarm, spadek napięcia (odłączenie klemy i podłączenie) spowoduje załączenie alarmu.
On idzie tylko od wlacznika do lampki w progu go niema.Podciagnij od lampki do alarmu tylko to pozostaje.
...tak sie zamyka, jest to Astra F z '92
witaj! trochę śmię wątpić w fabryczny immobiliser w 93r! Ta centralka o której piszesz czy pilot mają jakieś oznaczenia opla? Instalacja do ktorej jest podłączona wygląda na oryginalną czy dokładana?
Oczywiście zakładam,że auto ma central z oryginalnym pilotem.Polecam Seo Perfect.Jest to bezpilotówka.A co do podłączeń to do alarmu dostajesz dyskietkę z podłączeniami.Astrę robi się bardzo dobrze.
skorpion ma sterowanie centralnym , bodajże zielony i niebieski ,wychodzą na nich impulsy masy .W ASTRZE znajdż na progu kierowcy przy słupku A kable brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) , zchodzą one z progu na podłogę 0,5 mm2 . central sterowany jest masą tak że żaden iterfejs nie będzie potrzebny
Zobacz na: www.amt-alarmy.pl - tam mają w ofercie alarm do podłączenia pod pilota od c.z. :)
ok czekam
Panowie i Panie podłanczam alarmik do astry 2002rok i mam problem z podłączeniem centralnego zamka oraz domykania szyb gdzie się wpiąć za pomoc serdeczne dzięki
No niestety nie napisałeś jaki to alarm...
nie zrozumiałeś mnie chyba. silowniki zamontowane i dzialaja tylko problem jest w alarmie (ktore kable gdzie wlaczyc)
Napisz coś więcej. Cantralny dostawiany, czy oryginalny, a może wymieniałeś jeden z siłowników?? A tak na początek to odłącz biały kabel od masy. Pozdrawiam.
Witam, A czy ktoś wie jak dołączyć do alarmu domykanie szyb w Opel Astra ? pozdro marcin
Witam, poszukuję schematu podłączenia alarmu + c.zamka do Opla Astry coupe Barton 1,8 benzyna rok 2001 z góry dziękuję
Pewnie alarm się rozsynchronizował. Jaki alarm: fabryczny czy dokładany?
jeżeli nie chcesz podłaczać ryglowania to możesz też wysterować centralny na brązowo-czerwonym zamknij i brazowo-białym otwórz tej prawej wiązce w progu,a kierunki i plus po stacyjce masz przy tym dużym konektorze z zieloną osłoną tylko ostrożnie bo łatwo się odpina co przy włączonym zapłonie zapala poduszki.
tylko alarm
Dzięki za pomoc już wszystko cyka jak należy!!!
Mając tyle czujników, chcesz jeszcze dołożyć wstrząsowy ? W sumie to najbardziej podatny na fałszywe alarmy czujnik ze wszystkich. Co on miałby chronić ?
witam podłączyłem autoalarm i wszystko działa prawie dobrze. Uzbrajam OK, rozbrajam ok-led gaśnie zamek otwiera się i TYLKO jak otwieram drzwi samochodu to załącza się alarm i wyje. Dopiero co podłączony do Opla Astry F. Auto alarm to Snoob ten tańszy. Poza tym działa prawidłowo. Przy uzbrojonym alarmie otwarcie drzwi powoduje alarm i to jest OK. Ale...
A masz schemat do jakich przewodów w aucie podłączyć?
Witam. Podłączyłem ten alarm do Astry 1.4.Ponieważ chciałem sterować zamkiem centralnym z pilota. Moja Asterka ma oczywiście fabryczną centralkę i cichy alarm, który załącza sie z kluczyka przy zamykaniu drzwi kierowcy. Ja z pilota zamykam wyłącznie drzwi i załącza sie alarm freeway. Więc mam pytanie: Czy mój alarm idzie podłączyć tak by z pilota załączał...
Witam. Temat już był wałkowany na wielu forach , ale mam mały problem.Kupilem alarm LEGENDFORD F-14 (Wiem że nie jest to rewelecja , ale z chińszczyzny to przyzwoite urządzenie) i chcę go podłaczyć do starej ASTRY 1.8 kombi .Jest to wersja GLS , to już jak na tamte czasy (1994 ROK PRODUKCII) troche elektryki ma. Podpięcie tego ustrojstwa nie powinno...
Poszukuje opisu punktów do podłączenia alarmu + obsługa centralnego w samochodzie Oprl Astra 1 z '92 roku z niemiec. :( dzięki Arti32
Witam Robię do Astry H alarm z powiadomieniem sms który współpracuje z szyną SLOW CAN. Gdzie poza gniazdem ODB, mogę podłączyć się w sieć Can?
Podaj wszystkie dane, marka,rok,silnik, czy ma dodatkowy alarm ?
Chcę samodzielnie podłączyć bezpilotowy alarm Ampio, zanim jednak zabiorę się za pracę, chcę dokładnie przygotować się do podłączenia, samo podłączenie do instalacji samochodowej nie stanowi problemu, ale chciałbym poznać najlepsze możliwości podłączenia z zamkiem centralnym. Do tego są mi potrzebne: opis wyprowadzeń centralki i schemat ideowy tejże...
nic nie rób .podłącz dobry akumulator , oczyść klemy !! wyłącz alarm i zapal :)
dołączam się do prośby...
moim zdaniem alarm nie funkcjonuje jak powinien. sam mam astre i jesli zamkne drzwi od strony kierowcy to nie moge otworzyc ich od strony pasażera tak jakby ten pierwszy miał jakiś pryjorytet. jak zamkne od strony pasażera to otwiera sie z obydwu stron. podłącz alarm tylko pod zamek kierowcy.
Znajdz przekaznik z podwojnym zestykiem nie trzeba wtedy diod stosuje sie je w alarmach
Potrzebuje schemat montazu alarmu exus v10 do opla astry 92r. Z gory dziekuje.
Poszukuję schematu podłączenia centralnego zamka + autoalarm fabryczny do OPLA ASTRY 97r. !!!PILNE!!! Ktoś był tak mądry i "wybebeszył" wszystkie przewody elektryczne dotyczące centralnego i alarmu :). Z góry dziękuję Pozdrowienia
Tutaj znajdziesz opis jak podłączyć alarm do opla z opisem kabli http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... pozdrawiam
Ok - dzięki wielkie za pomoc. Wszytsko podłączyłem - problemy z centralnym były spowodowane odwrotnym opisem w schemacie producenta alarmu. pozdrowienia
Nowszego też po prawej stronie.
szukam pilnie schematu do astry 2 ale komletnego.ten który jest tu zamieszczony jest częściowy.zależy mi na schemacie podłączenia szyb,alarmu,zamka centralnego i immobilajzera
A co moglibyście polecić do 4 drzwiowej astry (może być + dodatkowy kanał do bagażnika) w podobnej kwocie ?? Zaznaczam, że chodzi mi o sam sterownik centralnego (nie chcę żadnej funkcji alarmu)
Sprawdż jakie pojawiają sie impulsy na tych kabelkach przy zazbrajaniu i rozbrajaniu alarmu. Nie wolno używać do tego próbówki samochodowej. Potrzebny wskażnik diodowy ze względu na pojawienie się niskoprądowych impulsów, użycie próbówki może uszkodzić centralę alarmu.
Zamki silicona ale już działaja ale zworki muszą być wyjete podłączyłem według tego zaznaczonego na schemacie.Mam tylko jeszcze jeden problem Na stacyjce ma być podłączony przewód ACC Jaki to jest przewód Czy ma być na nim napięcie cały czas czy tylko po przekręceniu stacyjki?Auto to Opel Astra 1 kombi
Witam. Zamontowałem alarm PROXIMA CAN z własnymi pilotami do Astry H. Lina CAN-H podłączona. Alarm działa, uruchamia się z własnych pilotów jak i z oryginalnego pilota w kluczyku. Jednak przy użyciu pilotów od alarmu nie steruje centralnym zamkiem. Czy trzeba coś aktywować w aucie aby zamek działał. W alarmie zaprogramowana grupa pojazdu oraz opcja...
Z opisu wychodzi że alarm został podpięty do obwodu lampki oświetlenia (przewód szary) wnętrza, a należy podłączyć do włączników krańcowych drzwi (przewód szary).
Witam! Czytając to forum i słuchając innych zdecydowałem się na alarm Seo Perfect do mojej Astry G 1999r.Po podłączeniu zgodnie ze schematem alarm się nie uzbraja, ani (logiczne) nie rozbraja...Centralka daje się programować i chyba przyjmuje program 3362(opel)?Czy ktoś miał już podobny przypadek?Co można z tym zrobić? Dodam tylko, że nie jestem wykwalifikowanym...
NIe wiem być może can nie usypia przez ten moduł?Jest do niego podłączony?NIe wiem, tak myślę.
Trochę o Zafirze jest, poza tym montuje się tak jak do Astry II więc kolory Astry będą pasować.
Działa!Dzięki za podpowiedź podłączyłem sobie te kierunkowskazy i wszystko jest oki.
Nie wiem czy dobrze rozumiem ale z tego co piszesz to wszystko powinno działać jeśli znalazłeś przewody, które po podaniu masy zamykają i otwierają to poprostu je podłącz do tenralki alarmu wg. jej opisu. Wedłóg twojego opisu po zamknięciu zaraz samo się otwiera???? to może oznaczać że któreś drzwi są poprostu nie domknięte??? kiedys tak miałem ze dzwo...
Sygnał do domykania szyb weź z pinu 10 złącza X61 w module komfort zamiast z pinu 7/x62, to będziesz miał domykanie przy 2-gim naciśnięciu pilota fabrycznego (z ryglowaniem). Powinno pomóc, jeśli nie to napisz to coś poradzę, bo astrze można podłączyć sterowanie centralnym z alarmu na 2 sposoby i dlatego tak się dzieje. pozdro
Zanim coś wypniesz to sprawdź czy ta syrena i kluczyk pasują do siebie,bo potem będziesz jej słuchał jak wyje. Ja bym się pozbył wszystkich tych alarmów,Poco Ci one,tych aut nikt nie kradnie. Kup jakiś uniwersalny sterownik zamka a wszystko resztę wytnij i wywal. Ten jest prosty ma duży zasięg,dobre piloty i nawet zmienny kod. https://allegro.pl/listing?string=noxon%...
A co mam bazgrzeć? Podałem linka gdzie jest opis podłączenia alarmu. Jak kolega luk94 kupi nowy sterownik, to wg tego opisu będzie wiedział jak go podłączyć.
To jest alarm, czarny kabel do góry to antena, nigdzie nie podłączony, ten drugi nie wiem do czego służy, ale jak alarm działa, to widać nie musi być podpięty
Dobrze więc.. Czy nie taniej byłoby zamontować jakiś tańszy alarm, dołożyć 1/2 czujniki i podłączyć centralkę powiadamiającą gsm?
Każdy alarm CAN lub np.MCB02 z Quasara
witam renqien piszesz o tym żeby podłączyć plus a mógłbyś troszkę jaśniej to napisać bo też chciałbym podłączyć alarm pod te szybki pozdrawiam.
podłącz syrenę pod aku bezpośrednio to się przekonasz ,czy działa.
przecież można podłączyć pod fabryczny alarm i wszystko będzie miało ręce i nogi...
No przecież masz tu na schemacie wszystko co trzeba, a jak chcesz pozostałe piny to musiał byś szukać w schematach centralnego zamka, elektrycznych szyb, alarmu, czy co tam jeszcze może występować.
Korzystając z uprzejmości chciałbym zapytać, gdzie może być umiejscowiony alarm, do którego można podłączyć centralny zamek. Szukałem go przy nikłym świetle, ale znalazłem tylko dwie czarne kostki wielkości mniej więcej pudełka zapałek z diodą. Podejrzewam, że są to bardziej czujniki niż sam alarm. Dodam, że alarm jest zamontowany w Astrze Classic....
Napisz jaki alarm jest zamontowany w aucie :arrow:
sprawdż jakość połączeńa zwłaszcza na kablu czerwonym /plus / i czarnym /minus/ .co do ultradżwięków - sprawdż czy na wtyczce do czujników dodatkowych jest napięcie i masa /ta ostatnia pojawia się po włączeniu alarmu/.sprawdż czy nie poszło coś na płytce.w ostateczności odepnij wszystkie kable podłącz tylko zasilanie i stacyjkę i sprawdż wtedy
To dokładany alarm? Więc po jego nazwie odszukaj sobie opis jego podłączenia i sprawdź obwód blokady.
Ten włącznik (pod maską gdzie jest gniazdo na klucz)syreny, to całe pudełko to wogóle nie widzę aby jakiekolwiek przewody z niego wychodziły. Gdzie to powinno być podłączone? Obok tego jest też inne, dzisiaj wrzucę zdjęcie.
kolega ma Astre II posiada fabryczny centralny zamek na pilota Pojechał do serwisu z zamiarem montazu domykacza szyb ,w serwisie powiedzieli, ze w oplu jest jakis inny system , ze nie ma skąd pobrac impuls dla modułu domykania szyb, kazali mu zalozyc alarm , czy to prawda ?? Moze jednak da rade cos zrobic poza montazem alarmu
generalnie wystarczy (przynajmniej w przypadku VW) wpiac sie w kable w drzwach kierowcy i masz z ryglowaniem i natychmiastowym gasnieciem lampki w aucie (potestuj) z alarmow polecam ampio nie jest najtanszy ale przynajmniej stabilny a to chyba najwazniejsze
Witam wszystkich. Zakupiłem alarm Ampio can. Do zakupionego alarmu dostałem instrukcję montażu gdzie jest napisane że trzeba się wpiąć w kostkę od licznika 35 pin can h i 40 pin sterowanie kierunkowskazami. I tu mam problem ponieważ po wyciągnięciu licznika okazało się że pin 35 od can H jest pusty nie ma żadnego przewodu. Dobrałem się też do progu...
Uniwersalne masz sterowane dwoma masami w orginale to trzeba znalesc sterownik i w zaleznosci od samochodu sa rozne sterowania. Wracajac do postu z 10.07 to z alarmu zawsze podajesz tylko impuls
Na allegro.Powodzenia.Tylko nie pisz potem co zrobić bo alarm się psuje.A co do podłączenia zamka to jest szukajka a tam jest duuużo o tym.Napisz co chińskiego wybrałeś w jakiejś full opcji.
Nie ma wyjścia na kierunki, diodę i syrenę. Niebieski i zielony to zasilanie siłowników, brązowe i białe to sterowania zamknij/otwórz (po dwie sztuki, np. z mastera i alarmu)
Może nie jest podłączony przewód do zapłonu i dlatego ci się uzbraja przy włączonej stacyjce.
..."po nitce do kłębka". Odszukaj przewód, który jest podłączony do diody LED sygnalizującej pracę alarmu. Na drugim końcu tego przewodu znajdziesz centralkę alarmu.
Ten pilot to oryginalny moze wystarczy go ponownie wprogramowac jesli chodzi o central to sprawdz Brązowo-czerwony zamykanie i brązowo-biały otwieranie z podwójnym sygnałem masz ryglowanie.Wspominasz tez o jakims alarmie co to takiego?
Dzięki za odpowiedź,szkoda tylko że tych migaczy nie ma po prawej stronie już by było po kłopocie.Jeszcze takie pytanie.A co by było jak bym podłączył alarm minusami,a nie plusami.Domykało by szyby z pilota w tedy?
Tak, podłączyć pin 2 w kostce A z pinem 8 n którym jest masa. Zrób to po stronie przejściówki, ja próbowałbym nieco prowizorycznie, do sprawdzenia czy coś się zmieni z działaniem alarmu. I mała przestroga, jak już coś robisz rób elegancko i estetycznie a jednoczesnie solidnie. Partacwo zemści się wcześniej lub póżniej. SławeK
Kolego patrząc na pilota wygląda to na jeden z najtańszych alarmów i siłą rzeczy centralka musi być ja spotkałem się z centralkami nad pedałami, za skrzynką bezpieczników, na słupku lewym,za licznikiem poszukaj w tych miejscach, patrząc na kluczyk wygląda on jak kluczyki do syrenek aktywnych,chociaż też firma FOX wypuściła autoalarm który centralkę...
Kierunkowskazy nie mają nic wspólnego z tym że się nie zamyka. To podwójne kliknięcie to prawdopodobnie przekaźnik od kierunkowskazów w centralce. Sprawdź czy centralka daje w ogóle sygnał na zamykanie. W obu przednich drzwiach powinny być siłowniki master. Co do przewodów czerwono/białego i czerwono/niebieskiego to chyba chodziło o czarno/czerwony...
Zamiana DOG'a na STIG'a - Hmmm. Odszukaj schemat podłączenia Doga i Stiga oraz opis wyprowadzeń przekaźnika. Wtedy zobaczysz jak podłączyć blokadę zapłonu. Opisz dokładnie jak podpinasz siłowniki zamka do sterownika.
astra podłączenie alarmu astra czujnik alarmu przewody alarmu astra
światłowód uszkodzenie alarm micra ploter wycinania
esp8266 zegar schemat podłączenia różnicówki
VW Passat B7 1.6 TDI 2011 – maska otwiera się podczas jazdy, zamek, linka, naprawa Falownik Huawei SUN2000, Sofar, Growatt – czerwona środkowa dioda, alarm/FAULT, diagnostyka