Tak będzie działał, bo w instalacji jest wyprowadzony kabel pod licznik z obrotomierzem. Kiedyś wymieniałem u kolegi i było OK.
Coś na temat podłączenia cyfrowego licznika imp. zanajdziesz tu : http://astra.autokacik.pl/technika/napra... Sam zrobilem ten projekcik dziala idealnie.
Co do pływaka wystarczy założyć ten co masz :) pływak nie mierzy ilości cieczy w litrach tylko patrzy na wysokość poziomu cieczy po prostu producent zastosował taka podziałkę w litrach wiedząc ze najwyższy stan 100 % to właśnie te 75 litrów. wiec włóż podziałkę gdzie zamiast 75 jest 20 :). Pinout: wtyczka 12pin: 1- pasy bezpieczeństwa 2-poduszka powietrzna...
Wpisz Datasheetcatalog i dalej LM3914 i wyskoczy kilkanaście stron na temat wszystkich Twoich pytań.
fajnie by było wiedzieć jaki silnik,jeżeli popularny C16NZ to pod cewkę zapłonową,zielony kabelek.
Brakuje zielonego kabelka. Pociągnij go z cewki. Cewka ma dwa rzędy, zmostkowane pionowo. W jednym rzędzie masz +12 po stacyjce, w drugim zaś - sygnały masy wyzwalające iskrę. Tam musisz zapiąć wspomniany zielony kabelek
Witam Licznik musi być od Astry z tym samym silnikiem w przeciwnym wypadku będzie przekłamywał prędkość. Kilometry można dopasować. Obrotościomierz można podłączyć nawet jeżeli instalacja tego nie przewiduje.
Witam! Niedawno kupiłem nowy licznik do mojej astry taki z obrotomierzem podłączyłem go a obrotomierz ani drgnoł ;/ słyszałem że trzeba podciągnąć jeden kabelek od cewki zapłonowej i wpiąć go w kostke tą co przychodzi do licznika. tylko nie wiem jak to zrobić ;/ czy ktoś mógł by mi wytłumaczyć krok po kroku jak mam to zrobic?? bardzo bym prosił!!! dodam...
Najlepiej wymien zegary na takie z obrotomierzem i po sprawie. Powinno byc "plug and play" bo sygnal predkosci obrotowej dochodzi do zegarow. Tylko jak bedziesz wybieral zegary to zwroc uwage na cyferki na predkosciomierzu np W=1111 i znadz takie same zegary bo inaczej bedzie przeklamywac.
Witam, mam Opla Astre I 1.6 , licznik bez obrotomierza. Czy można bez problemu podłączyć licznik z obrotomierzem czy są potrzebne jakieś przeróbki? Dzięki za pomoc. Pozdrawiam Damian.
Witam moje pytanie brzmi czy w astrze F 1.7 TDL rok 95 moge zamontować tablice z obrotomierzem i jesli tam to jak mam ja podłączyć. jest to silnik oploski.
a ja podpowiem koledze kluczowany zacisk to taki zacisk od którego podłącza się przewód jednym końcem a drugim do obrotka. Prawidłowy zacisk spowoduje podniesienie się wskazówki obrotka
tam w kosteczce jest pod 8 już kabel mam go wypiąć czy się do niego podłączyć??
wyprowadzić jedną fazę z alternatora i tam podłączyć obrotomież od diesla (tak jak w dieslu to zrobione) pozostaje pytanie na ile podobne obroty mają alternatory w dieslu i benzynie
Witam, odświeżę temat, może komuś się przyda w przyszłości. Otóż da się w astrach wymienić na licznik z obrotomierzem. Sam wymieniałem już w 3 w tym w swojej astrze 1.4 jakiś rok temu ale być może odkopię gdzieś zdjęcia z montażu. Licznik do astry musi mieć takie same W np W=1102 jest napisane pod prędkościomierzem. Więc szukamy owego licznika. Otóź...
Może brakować 1 przewodu
Jeszcze nie jest podłączony czujnik temp. Jak możesz to opisz jak podłączyć tą płytkę
Podłączyć tester, odczytać błędy i parametry.
czyli we własnym zakresie nie da się nic podłączyć.
Żle podłączyłeś obwód obrotomierza (powinien być podłączony do jednej fazy alternatora). Sprawddź to (jest to na 100%).
Pasuje ale podłączenia są troche inne.:)
W swojej Astrze zamieniałem stary licznik na nowy z obrotomierzem i działał zaraz po podłączeniu - nic nie musiałem zmieniać ani dodatkowo podłączać. Też miałem silnik C14NZ
Podłącz tak jak ma być i wymień spalony bezpiecznik (F7).
Zobacz dokładnie są takie same tylko wyjście na obrotomierz jest z drugiej strony.P
Kup sobie elm z alledrogo i podłącz się smartfonem np car scannerem żeby podejrzeć pracę sondy.
Teraz pytanie Czy układ z załącznika wystarczy do uformowania ipulsów dla procka Rozwiązaniem byłby oscyloskop ale trudno takie pudło istalować w samochodzie Prosze o podpowiedż PIOTR Ja podaję impulsy obrotów tak jak w załączniku, działa zarówno na przebieg prostokątny jak i sinusoidalny. Prosty układ bez żadnych niepotrzebnych komplikacji, sprawdzony,...
Bywa tak,że instalacja jest dostosowana np. w Astrze Vektrze tak.
Witam Dzisiaj po podłączeniu komputera do astry spalił się bezpiecznik F7 , jest on odpowiedzialny za kontrolki od licznika , wskaźników i obrotomierza . Po włożeniu nowego też się pali ;// Proszę o pomoc co tu zrobić ???
Podłącz tester i sprawdź normalne błędy, oraz czy widzi obroty wału itd. A podczas kręcenia podnosi się wskazówka obrotomierza chociaż?
Nieszczelności nie ma, przepustnica czyściutka. Ustalmy jakie napięcie ma być na TPS?? Którą śrubką mam kręcić tą ograniczającą przepustnice czy tymi dwiema co TPS jest przykręcony do przepustnicy i go ułożyć żeby było 0,56?? Dodano po 1 Dodam że auto na wolnych ma około 1100 (brak obrotomierza).
Jak i gdzie podłączyłeś sterowanie szybami , ? tam szukaj przyczyny!
a jakiż to problem z przebiegiem? przecież to się banalnie rozkręca ten prędkościomierz i te trybiki z cyferkami ustawia jak chce i składa z powrotem, to dziecko by zrobiło ostatecznie możesz założyć licznik z (dowolnie) WIĘKSZYM) przebiegiem i taki Ci po prostu wpiszą, bo niby czemu nie mogłeś w tym roku zrobić 200tyś? ;) byle mniej nie było tylko...
W fabrycznej kostce radia jest sygnał prędkości pojazdu (funkcja gala), jak niefabryczne radio w jakiś sposób go zakłóca, to nie działa prędkościomierz. Bodaj 5 pin we wtyczce Możliwe ze przez to nie działają tez żadne kontrolki i obrotomierz?
Samochód skończony 31 stycznia 2013r. Całkowicie wydana kwota (silnik+części+robocizna) -> ok 4000zł. Dla mnie warto, dla kogoś innego niekoniecznie. Jestem zadowolony z rezultatu. Dwa mankamenty - świeci na stałe CHECK ENGINE, w końcu nie ma do czego podłączyć czujników i nie działa obrotomierz, Mechanik mówi że nie ma do czego podłączyć w alternatorze...może...
Dzięki za wyrozumiałość jestem nowicjuszem na forum,LPG podłączyłem na krótko krokowy wymieniłem na ręczną regulacje i jeżdżę .Czy jest jeszcze jakiś inny przewód impulsowy do którego mógłbym podłączyć sterowanie Bingo M np czujnik wału? Pozdrawiam!!!
To podłącz też pod alternator, ale może być problem z przekłamywaniem, inna średnica kół.
Właśnie, że żadnych nie pokazuję tylko jak podłącze pod kompa to w błędach wywala cały czas immobilaizer. A i w zeszłym roku założyłem gaz i jak byłem na kontroli to po podłączeniu pod komputer od gazu to pokazywał zbyt wysokie napięcie na sondzie lambda ale gdy podłączyli pod komputer silnika to napięcie było ok.
Jakie jest napięcie na zielonym kablu bez podłączenia do obrotomierza, zrób pomiar przy pracującym i nie pracującym silniku, następnie zmierz jaki sygnał leci od obrotomierza do alternatora. (do pomiarów rozłącz zielony kabelek w kostce )
masz moze cały schemat do alternatora dwu pinowego jak wzbudzany jest ten alternator czy jest samowzbudny czy w jakis iny sposob Terminal L przez żarówkę 3W do B+ potrzebuje cały schemat a wszczegulnosci chodzi mi który styk w kostce jest odpowiedzialny za co kostka dwu pinowa i czy do tego alternatora można podłączyc obrotomierz z alternatora cztero...
Chyba padł czujnik położenia wałka rozrządu bo po odłączeniu wtyczki od tegoż czujnika nastała cisza - obrotomierz nie skacze, cewka nie iskrzy. Po podłączeniu wtyczki do czujnika wszystko świruje jak wcześniej. => Czujnik wymieniony na nowy kupiony za 20 zł na portalu aukcyjnym i Astra znowu chodzi jak dawniej. Dzięki wszystkim za pomoc.
Przepinasz przewód L (kontrolka) do L nowego alternatora. No i to by było na tyle. Więcej nic nie przepniesz. Alternator będzie działać. Nie będzie działać obrotomierz. Aby działał trzeba by rozbierać alternator i zmienić miejsce podłączenia punktu W, aby zrobić N. Bez tego nic nie będzie.
Jeszcze jedno co zauważyłem, po odpaleniu nie chodzi obrotomierz i nie świeci żadna kontrolka dopiero jak dodam gazu to zaczyna chodzić i zapala się kontrolka ładowania (powyżej 1000 ob.)
A skąd te zegary masz Astra/Calibra? Qrde zastanawiają mnie rozbieżności w schematach, ja mam b podobny jednak różni się od powyższego. Mam wiązki z Vectry komplet i dam znać jak to jest dokładnie nie raz takie zakładałem i sygnał szedł z cewki
Witam, Zakupiłem powyższy obrotomierz, podłączyłem jednak wskazówka nie przemieszcza się płynnie przy dodawaniu gazu. Podpiąłem zielony kabel do minusa na cewce ale nie wiem od czego są te zakłócenia. Czy problem by się rozwiązał podpinając obrotka w inne miejsce? np.: pod obrotomierz na zegarach?
Nie do końca szukanie daje odpowiedź, fakt zajęło to trochę czasu i jeśli chodzi o samo gniazdo to się zgadza, ale w moim samochodzie zastosowano przejściowy kabel do podłączenia alternatora, gdzie z głównej wiązki jest zakończony wtykiem, który by pasował do nowego alternatora, ale jest za krótki a z tego, co wiem nawet podłączenie jego skończyłoby...
A wszystko jest na schematach... 1 czarno-niebieski kontrolka przeciwmgielne tył 2 brązowy masa 3 wolny 4 czerwony stały +12V 5 czerwono-żółty kontrolka ASB 6 brązowo-fioletowy, kontrolka ASB 7 biało-zielony kontrolka przyczepy 8 czarno-zielony kierunek lewy 9 czarno-biały kierunek prawy 10 brązowo-żółty kontrolka ABS 11 czarny kontrolka przeciwmgielne...
Panowie, żeby nie odkopywać innych tematów podłączę się pod ten. Mam alternator z wtyczką 4pinową: L-lampka ładowania, IG- plus po zapłonie, S- napięcie odniesienia (z tego co wiem stały + ) N- wyjście na obrotek. Do tej pory miałem podłączone tylko L, IG i N ładowanie było na poziomie 14.2 pod pełnym obciążeniem, ale regulator pada co 2-3msc czy możliwym...
WITAM! oto problem: podłączyłem obrotomierz i na wolnych obrotach pokazuje dobrza a po dodaniu gazu obroty spadajja praktycznie do zera ale podczas jazdy jest wszystko wpożądky. CZy moze ktoś wyjasnic dlaczego tak jest? Dzieki!!!
Chyba producent po coś ten kabelek trzeci dał i go podłączył nawet. Czy ktoś wie o co chodzi z tym trzecim ?? Do tej pory był podłączony na starym alternatorze bo były trzy śrubki. Gdybyś chociaż trochę pomyślał to byś się domyślił że instalacja jest zrobiona pod obrotomierz ale masz wersję bez obrotomierza lub ktoś deskę wymienił a przewód jest poprowadzony...
Witam, mam podobny problem ze swoją Astrą 1.7 DTI 2004r. Po kolei... Zaczęło się od dłuższego kręcenia przy odpalaniu. Z czasem na zimnym silniku auto odpalało od razu a po krótkich postojach ok. 30-40 min to już nie chciało odpalać za nic. Zdarzało się, że rozładowywałem akumulator i nadal nie odpaliłem. Wtedy odpalałem na popych, za każdym razem bez...
Diodę LED podłącz (kluczowana masa, a więc anoda do plusa, katoda do kabelka + opornik) Powinno być widać miganie, a jak nie to przyduś sprzęgłem silnik na biegu, żeby obroty spadły. Zwarcia do masy nie ma?
Sygnał jest brany z ecu, ale dociera on z cewki do ecu. Seryjnie był w Astrze silnik x20xer. Silnik 3.2 pochodzi z Opla Vectry C. Wiązka silnikowa z Calibry 2.5 ecu też lecz ma zmienionego softa na tego od 3.2 Podłączyłem już wcześniej ten zielony sygnałowy przewód do obrotka lecz strasznie zawyża. Wiem że trzeba zrobić jakiś układ który będzie w stanie...
Witam Panowie i Panie , mierzyłem ładowanie alternatora , na zgaszonym silniku ,akumulator wskazywał 12,6V, jak zacząłem uruchamiać samochód napięcie spadło do 11,4V .w czasie pracy silnika napięcie wzrosło do 13.8V jak wzrastało obroty silnika wtedy napięcie sięgało do 14.9V , ale podczas gdy gdy włóczyłem odbiorniki jak nawiew i światłą to wtedy napięcie...
Witam, problem jak w nagłówku, świecą się kontrolki ładowania i płynu hamulcowego, nie działa obrotomierz, brak ładowania (U=12,3V po uruchomieniu). Patrzyłem na schemat i w obwodzie z alternatorem jest przekaźnik k79, czy może to być np. wina tego przekaźnika, czy na 100% alternator? Ze schematu wynika, że obwód obrotomierza jest bezpośrednio wpięty...
witam:)opel astra g1.7 99r w samochodzie po osiągnieciu temp ok 90 stopni zapala sie kontrolka check engine auto jeździ i odpala bez problemu(kontrolka po chwili gaśnie) po 3 zapaleniu sie kontrolki silnik na wolnych obrotach dziwnie pracuje a obrotomierz podczas jazdy spada do 0.Po podłączeniu pod komputer wyskoczyły błedy: P0 400-Zakłócenie przepływu...
Witam, Od wczoraj w mojej astrze (95r) zaczęły się dziać dziwne rzeczy. 1. Nie działają elektryczne szyby i lusterka 2-Nie działa podświetlenie nawiewów 3. Nie działa obrotomierz, wzkaźnik temperatury, wskaźnik od paliwa 4. Przy włączonym silniku po otworzeniu drzwi "piszcz" przypomnienie o wyłączeniu świateł To chyba wszystko co zdążyłem zauważyć....
Wymeiniłem alternator w moim aucie na nowiutki egzemplarz po wymianie i odpaleniu kontrolka sie nadal sieci jak wcześniej gdy nie ładowało , po wymianie ładuje napewno ( 13v) i działa obrotomierz . Nie wiem czy przy montażu nie pomyliłem podłączeń przewodów czy mogło sie cos stac z układem diód w alternatorze????? czy jak zmienię podłączenia to wszytko...
Witam, już mniej więcej wiem że martwy obrotomierz w moim isuzu to martwy altek ale: Po pyknięciu przekaźnika od ładowania ( u mnie gaśnie gdzieś tam po dotknięciu gazu w okolicach 900-1000 obr) wskazówka się podnosi na te 700/800 obr. ale po włączeniu światełek, ruszeniu, dodaniu więcej gazu spada na 400 -450. Wraca na te 600 -500 po puszczeniu gazu....
poproszę szanownych kolegów o pomoc. auto pracuje, silnik załącza i autem da się jeździć, pracują migacze, pracują światła, nie działa wskaźnik paliwa, nie działa wskaźnik temperatury, nie działa obrotomierz - z tym że obrotomierz czasami działa a przestaje działać po włączeniu innego urządzenia np. świateł, bądź zaciągnięciu hamulca ręcznego. Napięcie...
Hej, Chciałem zrobić sobie liczniki na Arduino do gier. Posiadam licznik od Opla Astry G, znalazłem pinout, lecz po próbie podłączenia nie za bardzo chce współpracować. Mam podświetlenie, podłączenie stacyjki, +12V stałe oraz 2 masy. Po podłączeniu silniki piszczą, czyli dostają zasilanie. Są to silniki krokowe, ale pin do sterowania np. obrotomierzem...
Witam , mam problem z moja astrą ,szarpie przy ruszaniu ,nie działa obrotomierz i świeci się kontrolka silnika.Po podłączeniu pod komputer wyszły trzy błędy: 1405 , 0607 i 1640 , tego ostatniego nie idzie skasować. Fachowiec od kompa stwierdził ze ECU jest uszkodzony. Wyczytałem ze w samochodach z tym silnikiem występuje wada sterownika DELCO i można...
Witam! Mam podobny problem. Komputer sypał błędami przepływomierz, egr, główny przekaźnik systemu, błąd w układzie świec żarowych, brak kontrolki Check Engine i obrotomierz wariował a po nagrzaniu auto traciło moc. Odebrałem sterownik z naprawy. Zamontowałem i świeci się Check, czyli już działa i po odpaleniu obroty wskakują na 1400, nie działa pedał...
Rozwiązano :) 1. Alternator ładował lecz : Podłączone radio oprócz + i - w kostce , miało więcej kabli . Prąd wytworzony przez alternator , akumulator pobierał na próżno i robił zwarcie (Kostka była oryginalna i kable prowadzone były do dupereli typu , pokazywanie stacji z radja na wyświetlaczu u góry ) . Po podłączeniu tylko + i - wszystko wróciło...
Dzień dobry, Dzięki za odpowiedź. Pojechałem specjalnie do mojego Mechanika, aby właśnie zostawić auto z myślą wymiany sprzęgła. Pokazałem mu filmik i powiedział żebyśmy się przejechali, była taka sama sytuacja jak na filmikach. stwierdził "to nie sprzęgło, jak by się ślizgało to obrotomierz na 3 i 4 poszedł by jak szalony, a tu ewidentnie nie ma mocy...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam problem z Astrą.Auto stopniowo zaczęło słabnąć i ciężej odpalać zapalał się czek na 3 sekundy i gasł.Trwało to tydzień czasu aż w końcu nie można było uruchomić samochodu,jak przekręciło się kluczykiem wariowały na desce wszystkie kontrolki.Po bardzo ciężkim odpaleniu nie działa obrotomierz i nie załącza się turbina,auto...
Po co robicie te komputery , skoro tam już jest komputer? Ja podpinam laptopa i mam danych od groma. Ciśnienie , podciśnienie , kąt zapłonu , czas otwarcia wtrysków itd. Jedyna kwestia to wizualizacja tego, bo mierzyć nie ma potrzeby. Jak już wspomniano, z laptopem ciężko jest jeździć, jeszcze bardziej rozprasza uwagę. A dlaczego ja robię ten komputer?...
W vectrze, astrze i calibrze impulsator był montowany z tyłu licznika. Problem w tym, że nie występował w każdej wersji. U kumpla, żeby to działało odwaliłem druciarstwo. Prędkościomierz z wersji bez impulsatora nie ma odpowiedniego pola z tyłu, z którego impulsator czytałby impulsy. Musiałem przełożyć prędkościomierz z wersji bez obrotomierza, z tym,...
Witam mój problem polega na tym ze samochód gaśnie strzela skaczą obroty podczas jazdy np jadę 60km/h obroty mam 2000 i nagle skaczą do 6000 ale silnik nie wyje zam obrotomierz wariuje po czym pojawiają sie objawy te co wypisałem wcześniej, ale to niekiedy nie raz jeździ bez problemu 2-3 tygodnie a później kilka razy na dzień pojawiają sie takie przyczyny...
Pawel. No ciesze się ze wypociłeś coś takiego. A możesz na polski przetłumaczyć? Po co i do czego mam podłączyć +5V +12V -5V -12V? Przydaje się taki generator, o różnych napięciach i przebiegach sygnału, dla zaemulowania działania chociazby czujników zapłonu - zapodaje sie sygnał prostokątny 50Hz o amplitudzie 12V na wejście modułu zapłonowego i powinna...
Witam. Mam pewien problem. Silnik 1.7 DTI Y17DT. Auto po nocy odpaliło normalnie, wyjechałem z garażu zgasiłem postało pół godziny i zapaliła na jakieś 10 sekund i zgasła. Auto kręci, nawet nie kopci. Nie dostaję paliwa. Po podłączeniu pod komputer błędy jakie pokazuje to: P0216-04 Obwód kontrolujący sterowanie wtryskiwacza. P1631-04 Moduł sterujący...
U mnie wymiana czujnika położenia wału pomogła. Bynajmniej na razie - 3dni działa jak należy :) Mam Astrę II G 2.0DTI 2001r. 101KM Objawy, które wystąpiły: - podczas jazdy obrotomierz spadł do 0, zaświeciły się dwie pomarańczowe kontrolki - spadek mocy, silnik pracował w trybie awaryjnym - na wolnych obrotach podczas postoju oraz przy wciśniętym sprzęgle...
Witam drogich forumowiczów. Jakiś czas temu postanowiłem zrobić sobie coś w mojej Astrze czego jeszcze nie widziałem a na pewno żadnej instrukcji, a mianowicie podświetlenie wskazówek zegarów. Jednym kolorem było by za prosto, wiec chce diodą RGB a do tego żeby ta dioda reagowała w sposób płynny na zmianę obrotów silnika i prędkości. Po długich poszukiwaniach...
Witam, Przeszukiwałem forum i żadne z odpowiedzi nie pasują do mojego problemu. Pożyczyłem przyczepkę i po podłączeniu jej do gniazda i ujechaniu 10m okazało się, że nie działa u mnie podświetlanie wskaźników, obrotomierz zatrzymał się na 1000 obr/min, prędkościomierz na 30 km/h, wskazówka temperatury i paliwa jest opadnięta tak jak przy wyłączonej...
Cześć, Mam problem podobny jak w temacie [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Asterka zgasła i nie pali. Diagnoza: brak ciśnienia CR (3-10bar podczas kręcenia) Błędy w ECU: P0560 - niskie napięcie zasilania (bateria była słaba, naładowana) Podczas kręcenia brak ciśnienia CR. Wymienione: - filtr paliwa - lekko czarny na dole...
Problem jest taki, że opierasz się na tym co widzisz na wskaźnikach "od benzyny". Pytanie zaś dotyczy tego, co widzi sterownik gazu ze swym własnym czujnikiem temperatury podłączonym tylko do gazu. To samo z obrotami, cóż z tego że silnik ma tysiące obrotów, skoro ta informacja musi dotrzeć też do sterownika gazu /nie tylko obrotomierza/, bo ten na...
Witam mam taki problem . Otóż gdy na zimnym silniku zaczynam jazdę po paru minutach zapala mi się na desce taka żółta ikonka przypominająca silnik . Jak ona się zaświeci obrotomierz przestaje działać a samochód traci moc i jest strasznie zamulony . Silnik zaczyna pracować nierówno . Ikonka znika dopiero jak silnik nabierze wysokiej tem . I wszystko...
Witam. Sprawa jest następująca - mam Opla Astrę 2, 1,4 16V z 1999r. podczas jazdy po kilku km zaczyna nim szarpać jakby były przerwy w poborze paliwa - ma to miejsce gdy już samochód nie przyśpiesza, podczas jazdy gdy szarpie po wrzuceniu na luz widać jak wskazówka obrotomierza "skacze". takie zachowanie nie jest ciągłe lecz następuje bardzo często....
Nie wykluczone, że to zbieg okoliczności, że się wysypało przy okazji. Niewykluczone, koledze padł przekaźnik odłączający wtryskiwacz benzyny na gazie, masz lpg ? Żeby było śmieszniej, niebawem spaliła się i sama pompa... Przekaźnik pompy masz może na prawym słupku ? Słyszysz pompkę ? Zapodaj plaka lub samostartu, benzyny bezpośrednio w dolot, jak...
Witam Was wszystkich drodzy forumowicze. Piszę do Was z ogromną prośbą. Nie wiem jak sobie poradzić z problemem. W autku opel astra 2 1998r x20DTL 2.0 diesel zapala się kontrolka check. Kiedyś się zapalała na 2-3 sekundy i wszystko wracało do normy (identyczne objawy były jak opisuje poniżej) a teraz bardzo często a objawy są następujące: Startując...
Witam! W ostatnią niedziele z braku zajęcia wpadłem na pomysł włożenia zegarów od Astry 2 do mojej Vectry A, bo mam troche liczników na półce. Sprawa wygląda tak, licznik już siedzi bardzo ładnie, zeszło z tym cały dzień. Problem jest teraz z dopasowaniem sygnałów. Prędkościomierz udało mi się dosyć dokładnie ustawić modyfikując wsad eepromu, prędkość...
Witam. Z hamulcami sprawdzę póżniej ponieważ odpalając zimny silnik muszę go przytrzymać na gazie bo są niskie obroty. Tu wracamy do podciśnień- gdyby ustawić na zimnym wyższe obroty /1200/ to potem po nagrzaniu się silnika w czasie jazdy powinny spaść do właściwej wartości /860 np./, ale tak się nie dzieje nawet przy właściwym podłączeniu rurek podciśnienia...
W kilku słowach opiszę objawy i proszę o pomoc. Auto jeździło na LPG bezproblemowo, aż raz w czasie jazdy zapaliła się kontrolka Check engine i auto na gazie zaczęło poszarpywać. Następnego dnia po przełączeniu na gaz auto zgasło. Po zakręceniu rozrusznikiem auto jakby od razu zapaliło na gazie (a wcześniej zawsze zapalało na PB i po kilku sekundach...
Witam serdecznie sprawa ta poruszana była na tym forum wiele raz - co najmniej kilka odpowiedzi znalazłem w opcji szukaj - jednak żadna z nich nie dotyczy mojego przypadku. Przypadek dotyczy Astry G 88 z silnikiem X20DTL - wersja bez ABS - czujnik prędkości znajduje się w piaście lewego przedniego koła. na komputerze brak absolutnie jakichkolwiek błędów...
Dzięki wszystkim za podpowiedzi!! Parę dni temu, tak jak pisałem wymieniłem licznik. Po sprawdzeniu, dalej działo się to samo. Postanowiłem sprawdzić czy mam dobrze podłączoną elektrykę. Czytając wcześniej różne fora dowiedziałem się że problem mógł być w radio, bo kabelek z tego czujnika idzie do radia a ten wysyła sygnał najpierw do wyświetlacza tego...
Witm.Mam pewien kłopot ze swoim astrolotem 1,7 dti isuzu.Na zimnym silniku jest wszystko ok.Jak silnik osiągnie tem. roboczą jet taki moment że dostanie takiego muła że trudno przekroczyc 2000 tyś obrotów przy gazie do dechy.Po około 30 sekundach autko odzyskuje trochę mocy, ale przekroczenie 110km/h graniczy z cudem.Na wolych obrotach zachowuje się...
TomPi: mam ustawione "4 cyl. - 4 cewka", czy trzeba to zmienić? Jesli sonda tak "szeroko oscyluje" to jak ustawić skład mieszanki? Napięcie od 0.000V do 0.700V pływa co ok. 5 sekund, to gdzie jest regulacja? Przecież układ powinien szybciej i dokładniej stabilizować skład mieszanki, przecież obroty są w miarę stałe na biegu jałowym: przy zimnym silniku...
Witam mam straszny problem otóż pewnego dnia wracałem z uczelni i jak zwykle zapaliłem silnik odpalił bez problemu zacząłem jechać (oczywiście na benzynie) i podczas jazdy poczułem dziwne szarpanie. Następnie dodawałem gazu by nie zgasł ale jednak zgasł i potem już w ogóle nie odpalał kręciłem cały czas rozrusznikiem a on zero reakcji. Następnie zadzwoniłem...
12 Rozpoczęcie diagnostyki 13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec) 17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)...
Cześć, Kupiłem 2 tygodnie temu Opla Astre H (2005r. 1.6 benzyna 105KM BEZ GAZU ). Na oględzinach auta było wszystko w porządku tak samo jak na jazdach próbnych. Problem pojawił się po zapłaceniu pieniędzy oraz przejechaniu 10 kilometrów a mianowicie, strasznie szarpie mi auto gdy jest on na mniej więcej 1500-2000 (szczególnie 1800-2000) obrotów na biegach...
Czujnik kupowałem w ASO w Tarnowskich Górach. Wcześniej zamiennik w motoryzacyjnym. Myślisz, że dwie osoby sie pomyliły? Jak sprawdzić czy to ten czujnik? musiałbym mieć chyba nr tego elementu jaki powinien być i porównać z tym co mam? Skąd ten nr wziąć? Zadzwoniłem do tego sklepu. Mam numery. Zaraz to sprawdzę. Pojechałem do ASO, sprawdzili, na pewno...
Witam najprościej jest wyprowadzić z alternatora przewód z dowolnego uzwojenia które należy podłaczyć do wejscia obrotomierza i po sprawie
Witam, jestem właścicielem astry III 17, cdti 101 koni z 2008 roku fabrycznie bez DPF. Samochód nie dawał żadnych objawów usterki do zeszłego poniedziałku kiedy to podczas wyprzedzania przy 120 km/h nagle zgasł, beż żadnego szarpania, duszenia, stoczyłam się na pobocze i pomimo wielokrotnego kręcenia rozrusznikiem nawet nie chciał na chwilę załapać,...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Posiadam Astrę H 2006r z silnikiem Z16xep z instalacją Landi Renzo Omegas. Od dłuższego już czasu borykam się z problemem nierównej pracy samochodu (szczególnie na biegu jałowym), telepaniem, problemem z regulacją instalacji gazowej. Żeby nie pisać o problemach ciągiem postaram się omówić objawy oraz wykonane już...
ładowanie jest kontrolka gaśnie obrotomierz działa wszystko poza tymi usterkami działa usterka ta powstała po włożeniu bezpiecznika od wentylatora ale wcześniej jakiś pseudo majster podłączał na krótko plus do wentylatora po to żeby go sprawdzić
obrotomierz astra astra obrotomierz obrotomierz podłączyć
autoalarm astry peugeot boxer kluczyk monitoring synology
doładowanie punktów elektroda silnik siłownika zaworu
Sterownik TECH ST-480: Komunikat "brak 50Hz" - przyczyny i rozwiązania Moment dokręcania świecy żarowej Hyundai Tucson 1.7 CRDi