Na tej [url=http://astra.autokacik.pl/]Link stronie masz tabelkę z kolorami i numeracją kabli do wyświetlacza. Wejdź w zakładkę: Technika-Napraw to sam-Montaż MID-a w Astrze G. Na przyszłość pisz bardziej precyzyjnie, to nie będziesz otrzymywał jak to napisałeś "pseudo odpowiedzi". Powodzenia. Jeszcze jeden:[url=http://www.astra.auto.pl/cont...
https://oematic.pl/ Zadzwoń zapytaj naprawiają naprawdę trudne rzeczy
Takie adaptery działają zgoła w drugą stronę, z wysokonapięciowego sygnału na głośniki robią niskonapięciowy sygnał do wzmacniacza. U ciebie mógłby pomóc separator do anteny.
Sterowanie z astry radio z mercedes? Nie ma takiej opcji, na pewno są różnice w protokole komunikacji i samo podłączenie nie wystarczy, trzeba by dużo rozgryźć i rzeźbić. Wydrzyj sterowanie z mercedesa i wklej do astry :)
Zimne luty w gnieździe wyświetlacza lub/i radia.
Tu masz pokazane wtycznki i opisane. http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
CIM. To on musi być.
Opel posiada standardowe złącze iso więc każde radio jakie kupisz będzie działało bez przeróbki.Co do anteny to również będzie sie wysuwała i chowała bez lutowania.W niektórych modelach radia przy kostce na przewodach po prostu trzeba spiąć razem przewody niebieskie bo często bywają rozłączone zwłaszcza w radiach marki Pioneer.
Ewidentnie masz błędy w montażu. Tu masz dokładną rozpiskę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Tak radio jest przypisane do auta więc kod jest nie potrzebny po wymianę akumulatora. Pewnie tam siedzi CD30. Dopiero po włożeniu innego radia są problemy.
Mój błąd, to sygnał podświetlenia, podaj na pin 5(remote)
Lepszego nie mam ale można odczytać. Porównaj.
Żeby to radio nie gubiło ustawień, musisz zamienić między miejscami 12v stałe i 12v po stacyjce (ten czerwony grubszy z czerwonym cieńszym). Jest też opcja podłączenia radia niezależnie od stacyjki, wtedy trzeba przełożyć bezpiecznik w odpowiednie miejsce w radiu, patrz foto.(wtedy instalacji w aucie nie ruszasz) http://obrazki.elektroda.net/36_12766184...
Raczej 9xx6.
Popraw link bo nie działa, po drugie jak ty z tego wzmacniacza chcesz zrobić AUX ? z tego to sobie możesz zrobić głośnik bluetooth przenośny :-) Tobie raczej potrzebne jest takie coś https://obrazki.elektroda.pl/7718440700_... Poczytaj też [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Fader Balans na zero ?
Kupiłeś przerywacz kierunkowskazów - w dodatku z samochodu grupy VAG - nie przyda się do niczego.
Witam Spotkalem sie z taka usterka w swojej praktyce , pamietam ,ze cos nie zgadzalo sie na rozpisce i instrukcji obslugi dolaczonej przez producenta , przemierzylem jeszcze raz wszystkie pozostale bezpieczniki , jedn byl przepalony a nie odpowiadal opisowi , po wymianie bezpiecznika wyswietalcz ozyl , oraz wrocilo zasilanie radia.O ile dobrze pamietam...
Nie jest to wina radia a samego wyświetlacza. Ktoś kombinował i trzeba go teraz zaprogramować TECHem 2.
Blaupunkt kod 6146
1nf to 1 nanofarad.
Mnie wyjęci tego radia zajmuje dosłownie chwilkę, trzeba mieć odpowiednie uchwyty... A jeśli panel przedni za bardzo odeszedł od radia to obejrzyj taśmy połączeniowe. SławeK
Przenoszę do Radia i Systemy Multimedialne Samochodowe Początkujący
Czeka cię wizyta w ASO OPEL i uaktywnienie obsługi radia przez LCD
Witam. Czy zakupienie przelotki krótkiej (tylko wtyk DIN a na nim od razu gniazdo ISO, bez kabla) poprawi sytuację? NIE. Być może, że Twój kabelek (przejściówka) jest fabrycznie zły. Czy może jest jakieś inne rozwiązanie? Bardzo często zły odbiór (zła czułość odbiornika) spowodowany jest mechaniczną przerwą w samym kablu lub wtyczce w oryginalnej instalacji...
Ustawienia kontrastu (bo o to tu chodzi) zmienisz wchodząc w Settings na panelu sterownia radia
http://obrazki.elektroda.pl/4671441100_1... na zdjęciu jest zaznaczone gniazdo na wtyk, który ci wcześniej podałem.
Zajrzyj tam http://www.studio24.prv.pl/ dział kablomania -> wyświetlacz w Oplu
Jakie masz radio?? Jeśli SCxxx to po wpisaniu kodu powinieneś przytrzymać przez chwilę klawisz "AS" aż do "piknięcia" w głośnikach (na włączonym zapłonie)... Pozdrawiam!
Zeby zablokować wołanie o kod musisz go znać,więc pozostaje serwis.
Trzeba wpisać kod radia
Hold AS button until display shows "10 ----" (in these case 10 means how many entryes you have ) enter code with buttons 1,2,3,4 code confirmation is with hold AS again. Ignition key must be with status ON until you made this procedure!
Owszem, można , wystarczy oba te plusy połączyć razem od strony radia i do stałego plusa w aucie ale nie jest to zalecane gdyż poważni producenci radii robią coś takigo co nazywamy logiką zapłonu (widać to badziewie tego nie ma) i może rozładowywać akumulator a drugie to radio nie każde radio powinno grać bez kluczyka, te radia które wymagają dwóch...
Jak masz kod wyłączony tzn radio działa a po włączeniu na displaju gaśnie data to a/ włączasz zapłon b/ trzymając klawisze 3 i 5 lub w innej wersji tego radia 4 i 6 włączasz radio i czekasz aż napis DIGIT10 zmieni się na DIGIT 8 :D i to cała tajemnica
Fabrycznie w kostce opla jest plus stały,potrzebny jest tylko po stacyjce.
[url=http://forum.opel24.com/topic/47632... do tematu dotyczącego tego lasera i radia.
Oczywiście że znormalizowane.To sprawdż na naklejce na radiu.
W moim radiu dokładnie tak to wygląda (PHILIPS CAR 400)
Może radio się zawiesiło odłącz na chwilę akumulator i sprawdź (dźwięk kierunkowskazów też z modułu radia ) .
Wypnij wtyczkę od radia .P
Może być wyprogramowane radio z wyświetlacza . Panel wyświetla jak jest panel nie od tego radia lub wysypany program. VDO jest nowsze od delco.
A czy kasują ci się np zapisane stacje radiowe?
(NTFS) Zobacz Fat32.
LG jest w nowszych Oplach bazujących już na PSA i raczej nie zagada z Astrą J, poza tym nijak on nie pasuje do deski Astry. Prędzej uruchomisz go w jakimś nowszym Peugeocie niż w tej Astrze
Sprawdź bezpiecznik w skrzynce instalacji auta ewentualnie zobacz czy niema dodatkowego zabezpieczenia (bezpiecznik) w lini zasilania radia (złączka).
Jeszcze raz, wyświetlacz oryginał a astry H, ale jakie radio?
Czerwony z białym zasilanie, brązowy masa, niebieski z czerwonym komunikacja.
ale to nie ma nic do odblokowania, trzeba wrzucić oprogramowanie na pamięć radia programatorem jeśli płytą nie idzie. OPCOM czy tech2 tutaj nic nie da.
Dokładnie,bezpieczniki oznaczone jako KL15
VDO CDR500E. Delco nie polecam (jest ogólnie kiepskie szczególnie D). A Siemens jeszcze nie badadałem.
Ja bym od razu podpiął się pod scalaka TDA. http://www.datasheetarchive.com/pdf-data... To jest schemat tego scalaka.
Poprzez adapter audio korzystajac z sygnalu wyjsciowego na tylne glosniki.Sygnal mozna pobrac podpinajac sie pod glosniki np . tylne i doprowadzic poprawne zasilanie do wzmacniacza wedlug potrzeb .
Nie, to inna historia. Otóż w niektórych Oplach jest na złaczu zasilającym masa od radia, styk ten ma symbol DWA w oryginalnym radiu. A podłączajac do tych kostek inne radio nie podaje masy na ten przewód. Jest to związane z alarmem fabycznym. Trzeba namierzyć ten przewód w oryginalnej kostce i podać na niego masę. A potem do udać się do sklepu po skrzynkę...
tam jest dwa na stronę, bodajże
Pokaż gniazda w obu radiach.
W programie do programatora masz wybraną złą pamięć. Wybrałeś 25L512, a na płycie masz 95640.
Nie mam teraz przed sobą schematów.Opisze jutro dokładnie.
żółty kabel jest od pamięci. Jeżeli chcesz aby radio grało bez zapłonu to podłącz go do czerwonego. A jeśli chcesz aby wyłączało i włączało się kluczykiem i nie traciło ustawień zamień żółty z czerwonym tylko że wtedy nie włączysz go jeśli nie przekręcisz kluczyka.
Nawet jak jest antena aktywna (a zapewne tak jest), to w Astrze 2005 zasilanie wzmacniacza było z pin 5A ISO lub pin13 FAKRA, a nie z gniazda antenowego radia.
To radio trzeba będzie wyjąc i sprawdzić czemu przyciski nie działają. Tylko pamiętaj że to radio jest z kodem po porozłączaniu zasilania się koduje i trzeba znać kod i po naprawie go wpisać.
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Wygląda na to że przewody zasilający i po stacyjce są zamienione we wtyczce miejscami. Jeśli dodatkowo nie chcesz wyłączania po stacyjce to mierniczek/żarówka w dłoń i zlokalizuj stały + i + po stacyjce, przewód po stacyjce przetnij i podłącz do stałego plusa (oczywiście po stronie radia, odcięty przewód ma być niepodłączony od strony instalacji samochodu).
Radio możesz wyciągnąć ono się nie zakoduje. Możesz nawet go rozłączyć to nic nie zrobi bo radio koduje się z wyświetlaczem i jak byś zmienił wyświetlacz to się radio wtedy zakoduje. A aux trzeba aktywować tech2 lub opcom. Ja sam już tego nie robiłem z braku czasu ale wyciągałem radio i sprawdziłem piny mam podpięte do radia.
No to sprawdzaj konkretnie porządnie kable od , i sam akumulator także do sprawdzenia może ma uszkodzenie wewnętrzne.
Masz tylko przeciąć ścieżkę wyprowadzić wejście sygnału na 9 i 13 nogę TDA przez kondensatory, i GND na 3.
W aucie masz iso brakuje Ci kabla z radia. Pochodzenie radia pewne ? :?:
Pokazywać palcem nie mogę bo będzie to reklamą ale przyjrzyj się kto i co pisze i skąd jest a obserwując forum wybierzesz sobie kogoś a z tych okolic jest kilka osób. To wcale nie jest takie trudne, czytając uważnie posty szybko zorientujesz się co kto potrafi. Zaproponowałem Ci też proste rozwiązanie i do zrobienia przez średniotechnicznego laika bo...
A konkretnie co to za "współczesny zamiennik radia dedykowany pod Opla"?
Tak się zachowuje bez włączonego zapłonu.
Tak, nowe gumki po kilka zł za sztukę albo przeróbka na mikroswitche. Niedawno ktoś to tu robił. SławeK
A ja już zapomniałem, że tam nawet kolorki umieściłem. Zresztą jak idę do autka montować to robię to odruchowo - to tylko 6 kombinacji.
Chwilkę mnie nie było; dzięki za sugestie. Problem z masą wykluczony, natomiast jest jeszcze jeden objaw - dość śmieszny - przy włączonych światłach i normalnej jeździe przyciskanie klaksonu powoduje zwiększenie siły głosu radia :)
Jeśli data nie znika a w tym aucie nie było wcześniej fabycznego radia to pewnie masz zablokowany wyświetlacz i nie ominie Cię wizyta w serwisie Opla. Ceny tej usługi niestety nie znam. SławeK
Może tekst ten nie ma nic wspólnego z wyświetlaczem, ale jest rozwinięciem mojej odpowiedzi wyżej. Cytat zaczerpnięty z http://pl.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra : "Astra I, zwana też "F" (1991-1998) lub Astra Classic (była produkowana do roku 2002 w fabryce Opla w Gliwicach) Astra II, zwana też "G" (1998-2004) lub Astra Classic II (2004-)(obecnie produkowana...
Warto poszukać instrukcji obsługi, jest na Elektrodzie w odpowiednim dziale i to po polsku. Jest tam zdjęcie przykładowej karty kodowej z kodem i opis jak go wprowadzać. SławeK
Na alletanio jest za 20zł. Właściwie była. Wczoraj... Zresztą, zamiast niej możesz zastosować inną kieszeń lub półkieszeń, która opiera się na przednim panelu.
to złącze to jest FAKRA i pod taką nazwą szukaj opisu.
A w tym pliku BIN jaki będzie kod? To jest CID z Vectry C Pomożecie równiez? Kod 3050.naciśnij opcję.Dziękuję za pomoc
tu wsad wylogowany
Witam, może ma ktoś komplet wsadów żebym nie musiał logować mam to podłączone na stole. Radio Blaupunkt No 13190856 CD 30 Wyświetlacz 13111165 317099190
Przytrzymujesz klawisze 4 i 6 i włączasz radio,jeżeli to nie pomoże to 3 i 5 i ponownie wlaczasz radio.Klawisze 1,2,3,4,5,6 to klawisze pamięci stacji.Ta kombinacją przestawiasz radio z wyświetlacza np.Vectry,Omegi na Astre f ,Corse B itp.
Da się w miarę prosto przerobić.
Z kolegą meljey(at)o2.pl rozmawiałe już wcześniej - wyświetlacz nie nadaje się do naprawy. Do zdobycia w chwili obecnej tylko w serwisie OPLA, cena 2013Zł!!! W międzyczasie namierzyłem inną konfigurację: wyświetlacz 5WK70015 z radiem VDO 500. Cena całości - poniżej 1000Zł. Nie wiem, jednak jak sprawuje się w praktyce radyjko VDO 500.
I pamiętaj o włączonym zapłonie - no to chyba już sobie poradzisz.
Odłącz radio całkiem i sprawdź co się dzieje. Typowy problem dla takich objawów to uszkodzony impulsator. W astrze F znajduje się on w liczniku za prędkościomierzem. Pisałem o radiu bo czasami przewód z impulsatora biegł także do radia(informacja o prędkości dla funkcji Gala)
Hej, również posiadam problem po zamontowaniu stacji multimedialnej do Opla Astry J z panelem od radia, nie działa. Jak rozwiązać ten problem?
Zasilanie radia 2x12V i bezpiecznik w radiu sprawdzone?
...a autoryzacja radia odbywa się po magistrali CAN. Formalnie nie da się założyć radia które wcześniej było zamontowane w innym samochodzie. Na pewno są "magicy" co potrafią przywrócić takie radio do stanu "fabrycznego" i ponownie je autoryzować w innym aucie.
W tym modelu można wyłączyć pytanie o kod. Nie pamiętam jak sie to robi ale na stronie bodajże autokacik.pl > astra jest instrukcja tego radia i tam jest to opisane. (nie mam przy sobie tej instrukcji). Mam u siebie w takim radiu podobnie. Moge je np. wyjąc i włożyć bez pytania o kod.
nie ma w astrze opcji wyświetlacz z radiem albo bez. Każdy jest z. Jak nie gaśnie data po włączeniu radia to pewnie ktoś urżną kabel we wtyczce przy radiu.
Niektóre poliftowe tak miały że wyłącza dopiero po wyjęciu kluczyka, to zależy od kostki stacyjki.
Używasz napędu CD? Jak nie, to go wymontuj, on powoduje włączanie się samoistne radia. Można włożyć płytę CD, żeby tam sobie leżała na zawsze. Niewyłączanie radia, jeśli nie zostało ono ustawione w ustawieniach radia inaczej, odpowiada szwankujący moduł CIM. Klakson zwiększa głośność radia?
podłaczono radio
gdzies do dwoch godzin moge ci zrobic ta fotke. bo narazie niemam auta w domu.
Te adaptery to pamięci programowalne zmieniające sygnały z oryginalnego sterowania w aucie na te które obsługuje radio, moim zdaniem najprościej jest zmienić rezystory w oryginalnym sterowaniu, ja tak zrobiłem u siebie.
Cześć. Mam problem z podłączeniem wyświetlacza do radia opel astra h. Chciałbym podłączyć takie radio w domu tylko nie wiem jak podłączyc wyświetlacz. Jak ktos wie jak to podłączyć to niech da shemat . Z gury dzięki za pomoc.
Napisz jeszcze że ma to być małe i przenośne jak głośniki BT...
Praktycznie nie jest to możliwe, bo wyświetlacz jest bezpośrednio sterowany z radia.
Włączając radio trzymaj 4 i 6 aby przełączyć 8 na 10 lub z 10 na 8. Spotkałem się też z car 300, że trzeba było trzymać 3 i 5 aby zmienić to ustawienie.
http://piloty.pl/ Tu masz taniej .
radia astra astra wyświetlacz radia astra antena radia
canon zasilacz drukarki blokada klawiatury panasonic pasta bezołowiowa
elektroniczny licznik przepływu usterki bramy garażowej
Peugeot 106 1.5 Diesel - Opis pinów ECU i przekaźnika pompy paliwa Moment dokręcania przewodów paliwa w różnych pojazdach