A radio włączysz po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki ?
Ile powinno iść przewodów do stacyjki w Astrze F?? Są 4, https://archiwum.allegro.pl/oferta/stacy...
Po raz trzeci powtarzam-w astrze nic sie nie będzie żarzyło, może się żarzyć tam, gdzie obwód lampki (czyli DF) jest zezwoleniem włączenia prądu na wirnik.
A co ma centralny wspólnego z wkładką stacyjki? Jeśli już, to wymienisz wkładki w drzwiach, a nie centralny.
to typowa przypadłość w oplu,czasami dotyczy stacyjki,sprężyna powrotna nie cofnie z pozycji rozruch,a czasami samego rozrusznika-częste w Valeo D6RA-klei się rdzeń w elekromagnesie. Wynień kostke pod stacyjką,groszowa sprawa
Sprawdź kostkę za stacyjką.
Typowy problem, ukręcona wkładka stacyjki.
Ten: http://obrazki.elektroda.pl/2818649000_1... Plus powinien na nim zanikać dopiero po całkowitym wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Jeżeli sprawdziłeś instalację i jest wszystko w porządku, to jest jeszcze opcja że radio ma wyłączoną funkcję włączania się razem ze stacyjką IGN, poczytaj w instrukcji. http://obrazki.elektroda.net/77_12362705...
Rozrusznik kręci ale kostka rozłącza kl 15 .
sprobuj podac 12v na cewke rozrusznika, jak bd krecil szukasz spalonego bezpiecznika od cewki rozrusznika lub uszkodzonej stacyjki.
Hmm dosyc dziwne objawy. Poniewaz chodzi o Opla, i z doswiadczenia wiem ze jezeli w aucie dzieja sie dziwne rzeczy z pradem, ktowych nie mozna wyjasnic w prosty sposob- zacznij od sprawdzenia MASY auta. Gdzies moze byc przewra. Na ogol to z odpaleniem moglby byc problem, ale dziwne ze wlaczenie sporych odbiornikow pradu pomaga wiec mozna sie spodziewac...
Masz stały plus na przekaźniku i plus po stacyjce?
Zapewne uszkodzona stacyjka nie odskakuje wkładka i nie rozłącza obwodu ACC. Spróbuj ją wyczyścić/nasmarować.
Sprawdź zasilanie stacyjki i zasilanie po włączeniu jej....
Zamykanie na brązowo-czerwonym otwieranie na brązowo-białym ryglowanie to drugi impuls odciąć 15 czyli plus po stacyjce
30-stały plus 31b- masa z włącznika drzwiowego W- można pod postojówkę 15-plus po stacyjce
To oznacza że nadszedł termin inspekcji ("Insp").
Zmierz napięcie na akumulatorze podczas rozruchu i trzeba by przyjrzeć się obwodowi od stacyjki.
Tech1->inicjacja ECU
Można bez zdejmowania kierownicy, użyj imbusa 2 lub 1,5.
Przewód czerwony(ten cieńszy 0,75) napięcie pojawia sie na nim w I II i III położeniu stacyjki.
Duże obciążenie -> mniejsze napięcie w instalacji -> pompa wspomagania zostaje wyłączona. Ta pompa działa nawet bez ładowania, byle by był sygnał załaczenia z alternatora i ze stacyjki.
Witam Sprawdź bezpieczniki. Kontrolka świeci dlatego, że ma napięcie z alternatora a brakuje tego po stacyjce. Pozdrawiam
Mocowania zgadzają się a rozrusznik jest zablokowany bo odpala tylko w pozycji P lub N.Najlepiej jak po łączysz pobudzenie rozrusznika bezpośrednio ze stacyjki.
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
immobilizer... sprawdz transponder w kluczyku, baterie nie mają z tym nic wspólnego... bo to tylko pilot, w celu zaprogramowania pilota przekręć zapłon i naciśnij dowolny przycisk na pilocie
Może rozrząd się przestawił z tego co wiem jest na pasku.
Zbliż kluczyk do pętli przy rozruchu
jak wymienić stacyjkę, jeśli nie mogę przekręcić kierownicy ? w celu odkręcenia drugiej śruby, stacyjkę mam zepsutą - nie mam możliwości przekręcenia klucza, blokady nie zwolnię... Zostaje wyłamanie blokady ? jak to zrobić ? proszę o pomoc również w dalszej wymianie
Witam wystarczy przełożyć transponder który się znajduję w starym kluczyku do nowego (samo dokładanie kluczyka może nie zadziałać bo transponder musi się znajdować w odpowiednim miejscu)
Elektrozawór się wiesza
Kostka stacyjki jest ale wbudowana w blokadę.
Takich miejsc jest kilka, np. zasilanie wtryskiwaczy czy cewkomodułu.
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
Sensie takim, że może daj zarobić komuś, kto ma chociaż cień pojęcia o tym, co robi. https://forum.samnaprawiam.com/topic/157...
Plus na cewkę (przekaźnika) jest po stacyjce, a minus z ECU (sterujący)
przed włożeniem wkładki należy wsunąc mały srubokret do otworu obudowy i przesunąc zapadke blokady widocznie podczas twoich zmagan mogła sie przesunąc i dlatego wkładka nie trafia na swoje połozenie, montaz oczywiscie w pozycji kluczyka na zapłon
Co do kwesti mechanicznej to ja bym przełożył wszystkie zapadki ze starego bębenka do nowego i wtedy będzie działał że starym kluczykiem, natomiast jeśli chodzi o centralny to czy podczas naciskania na przycisk dioda na pilocie się zapala?
ECM na pewno" nie puści "rozrusznika jak nie zasilany. Zapytałem bo mam wątpliwości czy kręci rozrusznik w nieskończoność czy on stacyjką.
Fabrycznie w kostce opla jest plus stały,potrzebny jest tylko po stacyjce.
Masz tu obrazek. http://obrazki.elektroda.pl/6451947900_1... Dodano po 14 problem polega na tym ,że trzpień,który wciąga wkład stacyjki podczas przekręcania,wybił sobie miejsce w obudowie . Ja ten trzpień piłuję na półokrągło i wyrównuję obudowę. Musisz przyjrzeć się dokładnie , i wyrównać zapadki,które wystają z bębenka. Ten trzpień...
Wypnij wtyczkę od radia .P
1. z tego co wiem to w tych astrach stacyjka jest makabryczna ... wypala się; 2. drugi możliwy powód to zły komplet mostek-regulator, w tych alternatorach występują mostki z diodami wzbudzenia i bez oraz odpowiednie do danego typu mostka regulatory 3. uszkodzony obwód lampki
zobaczyć czy jest cewka na stacyjce, albo metodą świstaka
Witam Kupiłem komplet kluczy do astry (stacyjka, wkładka zamka i dwa klucze). W jaki sposób (lub gdzie we Wrocławiu) zaprogramować nowy klucz tak aby sterował centralnym zamkiem ? Klucze są razem z płytkami w środku, niestety moja płytka z orginalnego klucza nie pasuje kształtem. Pozdrawiam i proszę o pomoc.
Pewnie (pod tą zieloną taśmą izolacyjną) połączone są ze sobą przewody zasilania, B.U. (+12V stale) i ACC (+12V ze stacyjki).
Zapala się kontrolka silnika następnie po 3 sekundach zaczyna mrugać, silnika nie da sie uruchomić, rozrusznik kręci. . Masz problem z immobiliserem, dziwne, sterownik silnika powinien wywalić kod "immobiliser problemy" Wpierw zobacz czy nie wyczepiona wtyczka z pętli ( na stacyjce)
jakim prawem od odpalal auto do wczoraj skoro niby czyta go immo Oczywiście nie wymieniałeś modułu immo z anteną, tylko samo "żelazo" stacyjki. https://obrazki.elektroda.pl/5283203400_... Zdejmij "stary" moduł immo z pętlą anteny z korpusu stacyjki, Przyłóż do pętli immo stary kluczyk. Teraz uruchom samochód nowym kluczem w nowej stacyjce.
Raczej nie to. Silnik przez zgaśnięciem przez chwilę utrzymuje stabilne wolne obroty. Nie dusi się nie szarpie. Gaśnie tak jakbym go wyłączył kluczykiem. Tą opcję już sprawdziłem stacyjka jest ok.
Nie uszkodziłeś pierścienia immo przy stacyjce?
zapłon czarny w wiązce stacyjki,pompa czerwono-niebieski w boczku-progu.
Musisz wymieć tylko wkładkę stacyjki. Typowa usterka.
A może, najczęstsza przyczyna nie odpalania opla?? Kostka stacyjki...
Myślę że lepiej naprawić usterkę niż przerabiać bo zemści się w inny sposób, może po prostu kończy się stacyjka. A żeby przerabiać to warto zrozumieć jak to działa i skąd idzie, tu przydała by się analiza schematu tego auta. SławeK
Sprawdz kable a zwłaszcza te co zasilaja cały układ. Obstawiam brak prawidłowego zasilania od akumulatora.
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
Kup w serwisie wkład do stacyjki/kostkę/ i wymień-będzie najtaniej.Nic tam nie naprawisz a na przyszłość z kluczykiem nie czepiać kilo złomu!!!
No nic nie pomaga :( Czy to możliwe żeby to była np. uszkodzona kostka przy stacyjce lub sama stacyjka?
Napiecie po zapłonie masz w w UEC'u, przecież to dziecinnie proste. Ja zawsze z tego miejsca biorę, czy to w zafirze b czy w astrze h. Ten co pisze o stacyjce to jest ciekawy gość, chłopie, to zafira b i nie ma tam dostępu do stacyjki bo ta jest w CIM! Na czarnym kablu wtyczki CIM jest plus po przekręceniu klucza.
Witam Na radiu jest dojście 12 V na pierwszym stopniu stacyjki.
Wiec po kolei zolty kabelek do 12v po zaplonie i to do takiego plusa ktory nie zanika przy rozruchu. Co do przekaznika to podejrzewam ze masz przekaznik zwierno rozwierny piec nozek. Zeby go zalaczyc musisz na stale podac plusa (z alarmu masz minusa) czyli zeby zrobic tak jak chcesz jazda caly czas na swiatlach przeciwmgielnych. Prostszy jest jakis...
Rozwiązane. Przyczyną była wkładka kluczyka. Samochód widział kluczyk w stacyjce.
Kolego, zrób kontrolkę z żarówki od reflektora przedniego, podłącz ją jednym przewodem do masy a drugi przewód podłącz do cienkiego przewodu od rozrusznika. Jeśli kontrolka zaświeci w chwili próby uruchomienia auta (zrób kilka prób), masz do zrobienia rozrusznik a instalacja auta jest sprawna. Następnie podaj zasilanie na krótko w miejsce tego przewodu...
Rozrusznik, lub kostka stacyjki do sprawdzenia.
Świeci się mil ?, włącza pompę po przekręceniu stacyjki ?
Witam! Wymieniłem w mojej Astrze stacyjkę, bo poprzednia bardzo ciężko chodziła. Jednak podczas wymiany (niepotrzebnie, jak się później okazało) odłączyłem kable od stacyjki. Po założeniu nowej stacyjki, podłączeniu kabla okazuje się, że samochód nie chce się uruchomić. Tj. dokładnie - rozrusznik kręci, ale silnik nie zapala, ew. czasami na pół sekundy...
Wczoraj wieczorem przyjechałem do domu i zgasiłem auto dziś rano wsiadam przekręcam kluczyk kontrolki ok przekręcam w start i nic cisza. nie słychać przekaźnika ani automatu od rozrusznika. Gdzie zacząć szukać? akumulator ok. 1999 to może być Astra F lub G, ważne jest czy automat czy manual. Zakładam, że to Astra G manual. Jeśli tak to nie ma tam przekaźnika...
Jeśli stan naładowania twojego akumulatora jest wystarczający , masz dobre połączenia i masy to zobacz czy masz plus po stacyjce?
witam mam problem ze wkładem stacyjki w astrze tak jak w temacie a dokładniej nie wiem jak ją wyjac czy moze mi ktos pomoc z góry dzieki
Strzykawka z olejem do ręki i przesmarować stacyjkę.
zobacz tu: http://www.astra.auto.pl/content/view/25...
Rozrusznik, kostka pod stacyjką.
Nie ma takiej funkcji. Jak najbardziej jest taka funkcja w Oplu. Wchodzisz przez radio do Menu i tam w którejś zakładce masz funkcję czy radio ma się wyłączać po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Winna byla kostka stacyjki. Rozebralem podoginalem styki i dziala.
Witam. Miałem ten sam problem z kierunkowskazami. U mnie problem leżał w stacyjce.
Moga być np. zimne luty w puszce immo przy stacyjce
Witam w stacyjce nie smaruje się środek ,tylko trzeba rozebrać i posmarować sprężynki wraz z zewnętrzną częścią wkładki niewielką ilością smaru. Jak rozbierzesz stacyjkę to zauważysz śladowe ilości smaru fabrycznego, odtłuszczenie stacyjki benzyną itp. spowoduje szybsze zacieranie mechanizmu, mówimy o częściach mechanicznych a nie o kostce elektrycznej,...
Kostka stacyjki!
dwie masy, dwa stałe + i + po stacyjce
Miałem kiedyś taki przypadek z oplem w td.Okazało się że kostka pod stacyjką nie rozłączała prądu.Może tym tropem trzeba iść?
Ster silnika, kable, moduł chłodzenia, czujniki ciś. od klimy i temp płynu. Myślę że jeszcze jedna sprawa, a mianowicie stacyjka może nie rozłączać zasilania i takie cyrki mogą być.
A wiesz jaki jest schemat tego skąd pompa dostaje +12 przy odpalonym na pewno z komputera czy z stacyjki ?
Przekaźnik lub kostka stacyjki!
Witam kolego dorobienie zwyklego kluczyka nic Ci niestety nie da bo od stycznia 1995r w kazdej astrze jest immobilizer w kluczyku,napewno w bielsku bialej sa klucznicy ktorzy Ci to zrobia,jesli nie to kontakt na prv?pozdrawiam
Brakuje gdzieś zasilania po zapłonie, sprawdź w momencie usterki kostkę stacyjki czy prąd przełącza, wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki silnikowe.
Dzieki za pomoc uszkodzony jest kabel przy stacyjce
Zapewne masz uszkodzoną stacyjkę... brakuje Ci jednego z zasilań po stacyjce.
Witam Ostatnio zakupiłem akumulator nowy podłączyłem wszystko. Zapaliłem go. Jechałem ok. 3 godziny. Dojechałem do domu i zgasł. Podłączyłem go do prostownika i ładowałem do końca. Nazajutrz sytuacja się powtórzyła. Co jest nie tak? Proszę o pomoc Tak na chłopski rozum - nie ma ładowania akumulatora w trakcie jazdy. Czy kontrolka ładowanie świeci się...
Jak masz rozgrzebane to znajdź styk rozrusznika i przewodem go zmostkuj z zasilaniem na włączonym zapłonie. Powinno odpalić, jak nie to rozrusznik.
Witam, muszę wymienic kostkę stacyjki w oplu astrze II 1.6G 1998r. Byłbym wdzięczny za opisową radę jak to zrobic, tzn. rozkręcic po kolei bez uszkodzenia czegokolwiek dodatkowo. . Z góry dziękuje.
Podłączyłem
Witam nie mialem zamiaru sie logowac ale zrobilem to po przeczytaniu tego problmu!! sam prowadze warsztat i jeszcze nigdy sie nie spotkalem z takimi SNOBAMI jak wy kolega prosi o pomoc a wy swoje gdyby nie potrzebowal pomocy to by nie pisal na forum tylko pojechal do ASO!!! w wy BUFONY znacie przyczyne ale nie powiecie tylko ZAPLAC to sie dowiesz !!!...
Być może przekaźnik się "przykleił" odłącz akumulator na początek i sprawdź przekaźniki jeżeli jesteś pewien co do stacyjki.
stacyjka ?
Tak to zasilanie to 12V(po stacyjce)
Od dokręcenia klem akumulatora, po uprzednim wyczyszczeniu. Potem kostka stacyjki.
zobacz ,czy w nowym kluczyku nie ma pastylki ,bo to ona może zakłucac sygnał,jeżeli jest to zamień ze starego kluczyka i po bólu.
Immo nie ma nic do tego. Obstawiam, że gdzieś Ci ginie zasilanie.Szukaj luźnych połączeń, nadgryzionych przewodów...Może to być także uszkodzona kostka stacyjki.
Cześć Mam taki problem wentylator chłodnicy pracuje na drugim biegu po zalączeniu stacyjki. Astra f 1996 1.6 b bez klimy. Doczytałem że to najprawdopodobniej rezystor , nie umiem go znaleść. Myśle że to mogą być przekaźniki ale też nie wiem które. Jeśli ktoś może podpowiedzieć będe wdzięczny. Pozdrawiam
stacyjka astra astra minus stacyjka stacyjka renault stacyjka
zasilać lampa solarny corsa drzwi volvo silnika
schemat yamaha telewizor lampowy
Remington 14521HT – jak rozebrać suszarkę, demontaż krok po kroku, narzędzia, śruby, zatrzaski Tryb serwisowy pralki Beko WML15106 bez F2 – jak wejść, sekwencja, testy, kody błędów