A co ma centralny wspólnego z wkładką stacyjki? Jeśli już, to wymienisz wkładki w drzwiach, a nie centralny.
A radio włączysz po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki ?
Sprawdź kostkę za stacyjką.
Ile powinno iść przewodów do stacyjki w Astrze F?? Są 4, https://archiwum.allegro.pl/oferta/stacy...
Zamykanie na brązowo-czerwonym otwieranie na brązowo-białym ryglowanie to drugi impuls odciąć 15 czyli plus po stacyjce
Typowy problem, ukręcona wkładka stacyjki.
Hmm dosyc dziwne objawy. Poniewaz chodzi o Opla, i z doswiadczenia wiem ze jezeli w aucie dzieja sie dziwne rzeczy z pradem, ktowych nie mozna wyjasnic w prosty sposob- zacznij od sprawdzenia MASY auta. Gdzies moze byc przewra. Na ogol to z odpaleniem moglby byc problem, ale dziwne ze wlaczenie sporych odbiornikow pradu pomaga wiec mozna sie spodziewac...
Duże obciążenie -> mniejsze napięcie w instalacji -> pompa wspomagania zostaje wyłączona. Ta pompa działa nawet bez ładowania, byle by był sygnał załaczenia z alternatora i ze stacyjki.
Masz stały plus na przekaźniku i plus po stacyjce?
To oznacza że nadszedł termin inspekcji ("Insp").
30-stały plus 31b- masa z włącznika drzwiowego W- można pod postojówkę 15-plus po stacyjce
sprobuj podac 12v na cewke rozrusznika, jak bd krecil szukasz spalonego bezpiecznika od cewki rozrusznika lub uszkodzonej stacyjki.
Zmierz napięcie na akumulatorze podczas rozruchu i trzeba by przyjrzeć się obwodowi od stacyjki.
Ten: http://obrazki.elektroda.pl/2818649000_1... Plus powinien na nim zanikać dopiero po całkowitym wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Przewód czerwony(ten cieńszy 0,75) napięcie pojawia sie na nim w I II i III położeniu stacyjki.
Witam Sprawdź bezpieczniki. Kontrolka świeci dlatego, że ma napięcie z alternatora a brakuje tego po stacyjce. Pozdrawiam
Można bez zdejmowania kierownicy, użyj imbusa 2 lub 1,5.
Mocowania zgadzają się a rozrusznik jest zablokowany bo odpala tylko w pozycji P lub N.Najlepiej jak po łączysz pobudzenie rozrusznika bezpośrednio ze stacyjki.
to typowa przypadłość w oplu,czasami dotyczy stacyjki,sprężyna powrotna nie cofnie z pozycji rozruch,a czasami samego rozrusznika-częste w Valeo D6RA-klei się rdzeń w elekromagnesie. Wynień kostke pod stacyjką,groszowa sprawa
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
Po raz trzeci powtarzam-w astrze nic sie nie będzie żarzyło, może się żarzyć tam, gdzie obwód lampki (czyli DF) jest zezwoleniem włączenia prądu na wirnik.
Sprawdź zasilanie stacyjki i zasilanie po włączeniu jej....
jak wymienić stacyjkę, jeśli nie mogę przekręcić kierownicy ? w celu odkręcenia drugiej śruby, stacyjkę mam zepsutą - nie mam możliwości przekręcenia klucza, blokady nie zwolnię... Zostaje wyłamanie blokady ? jak to zrobić ? proszę o pomoc również w dalszej wymianie
Pewnie (pod tą zieloną taśmą izolacyjną) połączone są ze sobą przewody zasilania, B.U. (+12V stale) i ACC (+12V ze stacyjki).
Sensie takim, że może daj zarobić komuś, kto ma chociaż cień pojęcia o tym, co robi. https://forum.samnaprawiam.com/topic/157...
A może, najczęstsza przyczyna nie odpalania opla?? Kostka stacyjki...
Zapala się kontrolka silnika następnie po 3 sekundach zaczyna mrugać, silnika nie da sie uruchomić, rozrusznik kręci. . Masz problem z immobiliserem, dziwne, sterownik silnika powinien wywalić kod "immobiliser problemy" Wpierw zobacz czy nie wyczepiona wtyczka z pętli ( na stacyjce)
ECM na pewno" nie puści "rozrusznika jak nie zasilany. Zapytałem bo mam wątpliwości czy kręci rozrusznik w nieskończoność czy on stacyjką.
Fabrycznie w kostce opla jest plus stały,potrzebny jest tylko po stacyjce.
No nic nie pomaga :( Czy to możliwe żeby to była np. uszkodzona kostka przy stacyjce lub sama stacyjka?
Rozwiązane. Przyczyną była wkładka kluczyka. Samochód widział kluczyk w stacyjce.
Masz tu obrazek. http://obrazki.elektroda.pl/6451947900_1... Dodano po 14 problem polega na tym ,że trzpień,który wciąga wkład stacyjki podczas przekręcania,wybił sobie miejsce w obudowie . Ja ten trzpień piłuję na półokrągło i wyrównuję obudowę. Musisz przyjrzeć się dokładnie , i wyrównać zapadki,które wystają z bębenka. Ten trzpień...
Jeżeli sprawdziłeś instalację i jest wszystko w porządku, to jest jeszcze opcja że radio ma wyłączoną funkcję włączania się razem ze stacyjką IGN, poczytaj w instrukcji. http://obrazki.elektroda.net/77_12362705...
Rozrusznik kręci ale kostka rozłącza kl 15 .
Jeśli stan naładowania twojego akumulatora jest wystarczający , masz dobre połączenia i masy to zobacz czy masz plus po stacyjce?
Strzykawka z olejem do ręki i przesmarować stacyjkę.
Nie uszkodziłeś pierścienia immo przy stacyjce?
Witam Na radiu jest dojście 12 V na pierwszym stopniu stacyjki.
Kostka stacyjki jest ale wbudowana w blokadę.
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
Witam. Miałem ten sam problem z kierunkowskazami. U mnie problem leżał w stacyjce.
Rozrusznik, kostka pod stacyjką.
zobacz tu: http://www.astra.auto.pl/content/view/25...
Plus na cewkę (przekaźnika) jest po stacyjce, a minus z ECU (sterujący)
dwie masy, dwa stałe + i + po stacyjce
Być może przekaźnik się "przykleił" odłącz akumulator na początek i sprawdź przekaźniki jeżeli jesteś pewien co do stacyjki.
Tak jak w opisie Bertone 1.8. Kostki jeszcze nie zdejmowałem na wypadek, gdyby udało się jutro na auto szrocie np. kupić kostkę z takim samym plastikiem jak oryginał i wtedy kostkę zostawię na zapas, a użyję plastiku. A sama stacyjka utkwiła, nawet próbowałem zdjąć immobilizer, by zrobić przestrzeń, ale stacyjka blokuje jego obudowę.
Witam kolego dorobienie zwyklego kluczyka nic Ci niestety nie da bo od stycznia 1995r w kazdej astrze jest immobilizer w kluczyku,napewno w bielsku bialej sa klucznicy ktorzy Ci to zrobia,jesli nie to kontakt na prv?pozdrawiam
Kup w serwisie wkład do stacyjki/kostkę/ i wymień-będzie najtaniej.Nic tam nie naprawisz a na przyszłość z kluczykiem nie czepiać kilo złomu!!!
Tech1->inicjacja ECU
Zapewne masz uszkodzoną stacyjkę... brakuje Ci jednego z zasilań po stacyjce.
Są 3 rodzaje,są tam zabezpieczenia które trzeba odchylić . Dodano po 3 mówię o kostce stacyjki.
Raczej nie to. Silnik przez zgaśnięciem przez chwilę utrzymuje stabilne wolne obroty. Nie dusi się nie szarpie. Gaśnie tak jakbym go wyłączył kluczykiem. Tą opcję już sprawdziłem stacyjka jest ok.
Dzieki za pomoc uszkodzony jest kabel przy stacyjce
Nie ma takiej funkcji. Jak najbardziej jest taka funkcja w Oplu. Wchodzisz przez radio do Menu i tam w którejś zakładce masz funkcję czy radio ma się wyłączać po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Tak to zasilanie to 12V(po stacyjce)
Przerabiałem ten problem w mojej Astrze. Wg porad z internetu przełożyłem blaszki zapadek z uszkodzonego bębenka do nowego ( straszny syf, ale działa) i wykorzystałem ori kluczyk z immo i pilotem do centralnego zamka. Kluczyki z nowej wkładki leżą gdzieś... Trzeba tylko uważać na kolejność i maluteńkie sprężynki aby nie uciekły. Przed włożeniem wkładki...
albo cos dzieje sie z alternatorem lub stacyjką
gdzie pod stacyjką podłączyć czarny kabel? Tam gdzie po włączeniu zapłonu pojawia się zasilanie.
Sprawdź silnik bezpośrednio z aku. Jak jest dobry, to słaba masa stacyjki.
Moga być np. zimne luty w puszce immo przy stacyjce
Cześć Mam taki problem wentylator chłodnicy pracuje na drugim biegu po zalączeniu stacyjki. Astra f 1996 1.6 b bez klimy. Doczytałem że to najprawdopodobniej rezystor , nie umiem go znaleść. Myśle że to mogą być przekaźniki ale też nie wiem które. Jeśli ktoś może podpowiedzieć będe wdzięczny. Pozdrawiam
witam miałem włamanie do auta padło immo i nie wiem jak sie za nie zabrać bo auto nie chce odpalić dodatkowy problem to rozp....... stacyjka którą nie wiem jak wymontować za info, pomoc serdeczne dzieki pozdro T
Amerykańskie pojazdy tak mają, a jako że Ford'y maja korzenie amerykańskie to przejęły piszczałeczki. Ominąć można najprościej poprzez przeciącie jednego z dwóch przewodzików dochodzących do wyłącznika drzwiowego lewego - no bo tam jest jeszcze XX w. i wyłącznik jest na słupku - a nie XXI jak np. w VW w zamku. Drugi przewodzik zaświeca lampkę nad głową....
zobaczyć czy jest cewka na stacyjce, albo metodą świstaka
Rozrusznik, lub kostka stacyjki do sprawdzenia.
A wiesz jaki jest schemat tego skąd pompa dostaje +12 przy odpalonym na pewno z komputera czy z stacyjki ?
Kostka stacyjki!
Świeci się mil ?, włącza pompę po przekręceniu stacyjki ?
Zapewne uszkodzona stacyjka nie odskakuje wkładka i nie rozłącza obwodu ACC. Spróbuj ją wyczyścić/nasmarować.
Przekaźnik lub kostka stacyjki!
Nie wiem czy w tym samochodzie było imo w gratach znalazłem jakieś nie oryginalne dokładane ktoś je wpiął między przewody kostki stacyjki.
Jeżeli nie masz tego napięcia to najprawdopodobniej kostka stacyjki lub wkład stacyjki do wymiany.
Pod stacyjką jest kostka http://www.opel-sklep.com/mobile/pl/p/Ko... , ona do wymiany. Wypalają się styki. Chyba że przekręcając kluczyk czujesz że to mechaniczne uszkodzenie,wtedy to wkład.
A transpondera nie zgubiłeś od immo??
zapłon czarny w wiązce stacyjki,pompa czerwono-niebieski w boczku-progu.
Witam Brak zasilania przekaźnika pompy paliwa .... Pozdrawiam brak masy z ecu czy plusa po przekreceniu stacyjki?
Witam. Czy włączona stacyjka parę godzin w Oplu Astra H ,1,6 może coś uszkodzić?, nie mówiąc że ucierpi akumulator. Mam zablokowany czasowo ECU przez źle wpisanie parę razy kod pin. A może by na ten czas coś rozłączyć np.cewke lub inne.
Witam. Nie wiem czy to chodzi o powtórne "grzanie "świec, czy tylko samo przekręcenie kluczyka.W tym drugim przypadku --to może brak dobrego styku (w stacyjce)?
Elektrozawór się wiesza
Pompa paliwa (benzyna): czerwono- niebieski średni przewód w listwie progowej lewej. Rozrusznik: czarno- czerwony gruby przewód wychodzący ze złącza stacyjki.
Immo nie ma nic do tego. Obstawiam, że gdzieś Ci ginie zasilanie.Szukaj luźnych połączeń, nadgryzionych przewodów...Może to być także uszkodzona kostka stacyjki.
Po włączeniu zapłony kontrolka zawsze mignie, więc wnioskuje z tego że jest dobra. Jeśli chodzi o przerwę w kablu to gdzie jej mogę szukać ?? Może to mieć coś wspólnego ze stacyjką ??
Jeżeli zapowietrzona jest pompa to słoik nie wiele pomoże. Warto jeszcze sprawdzić napięcie na cewce odcinacza paliwa (stan przewodów, zacisków i czy klika po włączeniu stacyjki).
Od dokręcenia klem akumulatora, po uprzednim wyczyszczeniu. Potem kostka stacyjki.
Może rozrząd się przestawił z tego co wiem jest na pasku.
Co sam sprawdziłeś. Masz napięcie na pinie nr.3 modułu i cewce WN? Sprawdz wtedy jak nie chce odpalić. Z tego co piszesz , sprawdziłbym kostkę stacyjki.
stacyjka ?
Bez niszczenia da się wyjąć tylko po przekręceniu kluczyka.
Tak, kosteczka to transponder. Immo właściwe to ta puszka koło stacyjki.
Przekaznik czasowy - działa ok 15- 20 minut lub wyłaczenie stacyjką.
Odłącz przewody od alternatora i sprawdź pobór prądu bez włączania kluczykiem stacyjki.
WD-40 wypłukuje smar z zamka. Nie rozumiem w ogóle sugestii niektórych. Zamki, stacyjki itp również można konserwować. Są przecież specjalne smary i oliwki do zamków. Dodano po 2 Poszukaj trochę u wujka google znajdziesz masę informacji na Twój temat odnośnie smarowania zamka czy tez stacyjki
Do sprawdzenia kostka stacyjki.
Kostka stacyjki jak sama nazwa wskazuje jest przy stacyjce. Pod tym czarnym plastikiem oslaniajacym. to nic innego jak odpowiedni przelacznik zespolony sterowany stacyjka...
Musisz wymieć tylko wkładkę stacyjki. Typowa usterka.
Nie ma osobnych styków w stacyjce.
Takich miejsc jest kilka, np. zasilanie wtryskiwaczy czy cewkomodułu.
jak mam sczytac usterki, skoro po zwarciu pinów 5-6 w złaczu diagnostycznym nie zapala się w ogóle żółta kontrolka ? Zresztą ona się W OGÓLE nie zapala ! A przecież powinna na moment, przy włączaniu stacyjki.
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
astra stacyjka astra minus stacyjka stacyjka renault stacyjka
słaby dźwięk słuchawka philips metal tytan idealne ustawienie kolektorów
Pralka Samsung wyłącza się po 10 minutach prania Renault Master - problem z odpalaniem po wymianie skrzyni biegów