Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
Jak dymi po odpaleniu to uszczelniacze, jak dymi gdy popracuje 10-15 minut na wolnych obrotach to pierścienie. Pierścienie możesz sprawdzić robiąc próbę olejową. Fabryczna norma sprężania to 14-16 barów.
Pompa oleju 8 Nm. Napinacz rozrządu 20 Nm, rolka 25 Nm, śruba centralna koła pasowego 95 Nm + 30° + 15°. Przecież juz masz wszystko podane.
jesli po przejechaniu dluzszej trasy zacznie ci sie wylewac ze zbiornika to nic inego tylko przedmuchy
Po pierwsze sprawdź czy rozrząd jest poprawnie ustawiony, najlepiej nie u tego majstra, który robił Ci uszczelkę.
Witam.Auto jak w temacie rok 93 wydmuchana uszczelka głowicy.Głowica po planowaniu jutro zakładam i się zastanawiam czy między głowicą a obudową wałka stosuje się jakieś uszczelnienie?Po rozebraniu wygląda ze niczym nie było tam smarowane ale nie chcę sobie narobić roboty.Przy okazji zapytam jakim momentem dokręcać.Z góry dziękuje za pomoc. Tam idzie...
W Astrze G błędy można było sprawdzić jakoś metodą hamulec-gaz czy coś w tym rodzaju. Być może w Astrze H też to działa. Wygoogluj, jak to zrobić. A jeśli chodzi o to paliwo, to możesz po dłuższym postoju odkręcić górę filtra paliwa i zobaczyć, czy jest na full (powinno się praktycznie wylewać paliwo). Jeśli nie jest na full, to wymień filtr paliwa...
albo zatkany kanał olejowy..albo uszczelka zle zalozona albo zatkany smok .. olej w silniku jest? kontrolka oleju gasnie ? pozdro:)
Ta uszczelka nie ma bezpośredniego styku z benzyną, a jedynie z mieszanką. Paliwo jest rozpylane przez wtrysk na przepustnicę i stąd zasysane z powietrzem do kolektora ssącego. Może cieknie ci z króćca paliwowego lub przewodu. Co do mocy to efekt taki mogą powodować np.przewody zapłonowe lub świece.
Nie wiadomo co z tą głowicą nikt nie widział nikt nie powie ,żeby gołym okiem zobaczyć pęknięcia to gość ma rentgen albo wali w h.A jeżeli już widać faktycznie pęknięcia zależy oczywiście gdzie idzie zrobić to, są niby magicy co to spawają i to trzyma ale mówię zależy gdzie pęknięta ,nie wiem ile za to biorą ceny są zróżnicowane. Jeżeli chodzi o samą...
To jest silnik 1.4 16 zaworowy 90 KM
Na ścianie grodziowej. http://czarnik.neostrada.pl/c14nz.html#c...
Doklądnie. Przemek ma racje. Zdjęcie misy aż takie kłopotliwe nie jest. Dochodzi koszt uszczelki jedyni. A bez jej odjęcia ic nie zdziałasz
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
25NM 90 stopni 90 stopni90 stopni 45 stopni.Wymiana śrub .
Słabe ogrzewanie na wolnych obrotach sugeruje niski stan płynu chłodniczego. Jak połączysz to z dużym ciśnieniem w układzie to możesz mieć to samo co ja miałem tzn wyplucie uszczelki pod głowicą (ASTRA 1.6 8V 92R). Czy nie zdarzyło się Tobie że jechałeś bez płynu jakiś czas? U mnie lało z chłodnicy i po wymianie na nową trzaskały po kolei każde węże...
Uszczelka pod głowicą.Dymi na niebiesko?
Na prośbę autora, wątek otwieram.
Uszczelka głowicy najprawdopodobniej do wymiany. Płynem reakcyjnym na obecność CO2 w płynie chłodniczym można sprawdzić w prosty sposób. Jak masz węże od chłodnicy twarde przed dojściem silnika do temperatury roboczej to też może to wskazywać na uszczelkę głowicy
Sprawdź może najpierw czy płaszczyzny miski przylegające do bloku są równe, zamiast silikonu daj nową uszczelkę.
Uszczelka pod głowicą do wymiany
Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. OK TYLKO CZEMU AUTOR POSTU PISZE ŻE : szczelność serwa i przewodu dochodzącego sprawdzona Podyskutuj jeszcze trochę. Tam jest jeden moduł wzmacniacza iskry dla wszystkich cylindrów - czemu miały nie działać tylko dla 4-go? Vectra b (x16sz) to nie to samo co Astra c18nz....
Myślę, że to z rozlatujacego się kolanka odmy.
Często trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem.
W moich okolicach około 600zł. Ile u Ciebie - nie wiem. To oczywiście sama głowica. Musisz doliczyć rozrząd, uszczelkę głowicy, robociznę.
Zamień przewody 2 i 3.Chyba że uszczelka między cylindrami,to sprawdź kompresję.
Błędy jakieś są?
wymiana uszczelki
Witam Szukam numeru części lub nazwy uszczelki znajdującej się pomiędzy deklem zbiornika paliwa a regulatorem ciśnienia. Astra G 1.8 16V 115KM. Uszczelka przypomina oring. Z jednej strony jest okrągła z drugiej ścięta na płasko. Wymiary średnice 15mm/8mm wysokość 5mm.
Przepłukaj cały układ chłodzenia bierzącą wodą.Szlauf ogrodowy spisuje się tu znakomicie :D 1.uszkodzony korek na zbiorniczku wyrównawczym. 2.uszczelka pod głowicą 3.pęknięcie głowicy 4.nie pali na "wszystkie gary" 5.uszkodzony termostat(proponuje go całkiem wyrzucić,a jeszcze lepiej wywiercić w nim ze 2 otwory "fi 6 " 6.trzymające hamulce 7.żle ustawiony...
Przepalona uszczelka to jak najbardziej powód braku ciśnienia na tych dwóch cylindrach. Pytanie o jakiś olej w jakichś komorach jest nie precyzyjne.Sprecyzuj je to być może będzie można ci na nie odpowiedzieć.
Oto zdjecie przerobki.
Pisałem? Uszczelka pod korpusem do wymiany.
Sikaflex wolno schnie, a jak ręce ubabrasz to nie domyjesz. Jeśli chodzi o Astrę F to uszczelka oryginalnie nie jest klejona tylko wciśnięta, jak odstaje to pewnie pod nią pełno syfu. Wyjmij całkowicie dobrze wymyj wszystko i włóż spowrotem.
Proszę o pomoc. W mojej astrze przecieka szyberdach na uszczelce czy ktoś ma sposób na uszczelnienie? Czy muszę wymienić uszczelkę? Pozdrawiam
To możesz mocno dokręcić, ale ,,z czuciem". Tam nie ma żadnego dodatkowego uszczelnienia typu oring lub uszczelka.
Witam serdecznie. Taki objaw przy astrze H 1.7 cdti, czy to konkretnie objaw uszczelki pod głowicą?? Może miał ktoś podobny problem??
Dwie śrubki imbus, uważaj na uszczelkę.
Jeżeli rozrząd dobrze ustawiony ,to za dużo zebrana głowica (za cienka uszczelka).
Posmarowałeś uszczelkę paliwem przed dokręceniem?
Wymieniłeś uszczelkę pod głowicą? Dobrze założona? Miałem już przypadek ze brakowało otworu na kanał w uszczelce.
Astra oczywiście na monowtrysku, ale w tytułach przedmiotu uszczelki jest napisane: uszczelka obudowy gaźnika ;-)
Skoro znalazł się wyciek, to test uszczelki jest bezcelowy.
Może ciężko schodzić. Jak to co ze spinkami? Zakładasz w odwrotnej kolejności. Wpierw uszczelka później spinki.
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek.
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
A więc czy jest inna możliwość oprócz uszczelki?
Przewód podciśnienia. Poszukaj gdzie będzie pasował.
Chcę wymienić kawałek uszczelki tylnej szyby w Astrze G z 2006 roku. W załączniku mam zdjęcia jak to mniej więcej wygląda. Chciałem się upewnić, bo na 90% wydaje mi się, że nie trzeba wymieniać całej uszczelki gumowej tylko ten kawałek bo on się powinien swobodnie wyciągnąć. Może ktoś miał podobny problem w Oplu Astrze i chciałby się podzielić spostrzeżeniami?...
Uszczelka pod pokrywą klawiatury https://www.google.com/search?q=astra+1.... Jakby Kolega raczył podać rok i moc silnika było by precyzyjniej :)
I pojeździłem z odpiętą wtyczką objawy te same. sigwa18 to mówisz o szczelności uszczelki kolektora wydechowego bo sonda jest w kolektorze to co zmienić uszczelkę kolektora?
Jeśli nie ubywa żadnych płynów to też może być ta uszczelka ??
Na pierwszy rzut oka wygląda to na uszczelkę pod głowicą. ============================== Astra F 1.6 .Uszczelka pod głowicą wymieniona .
Możliwe że masz uszkodzoną uszczelkę pod korpusem wtrysku.....można podać pędzelkiem benzyny w okolicach i się przekonasz...
Kopcenie kolego też jest spowodowane tą uszczelką?
Sama chłodniczka może ciec.
Padnięta uszczelka pod głowicą
Uszczelka pod monowtryskiem cała, z okolic wtryskiwacza nie kapie jak zmostkujesz pompę na wyłączonym silniku???
uszczelka pod głowica lub cgłodnica oleju
Pewnie wypalona uszczelka między 2 i 3 garem.
Co do silikonu to polecam reinzosil
Faktycznie wygląda to na lewe powietrze, ale temu zjawisku towarzyszy charakterystyczne ssanie, musisz wyeliminować ewentualne nieszczelności czyli to co pisałeś dochodzi jeszcze zasilanie serwa tam dosyć często pojawiają się nieszczelności najlepiej jest zdjąć z kolektora owy wąż i zaślepić po czym odpalić auto i słuchać co się dzieje, silnik powinien...
Korek założyłem nowy pompa wody wymieniona zastanawiam się nad wymiana chłodnicy czy czasami nie jest zapchana chyba ze już ostateczności walnięta jest uszczelka głowicy
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Witam ponownie mam kolejne pytanie:) liczę na wsparcie:) czy pod pompą oleju prócz oringa jest jakaś uszczelka?
okazało się ze to była uszczelka pod kolektorem...
Zmieniaj chłopie uszczelkę pod kolektorem ssącym . Tam jest nieszczelność uszczelka z Harta uratuje Waszeci resztę pieniędzy piszę z pełną odpowiedzialnością.A dlaczego przekonasz się jak je porównasz ,
Dziękuje za odpowiedź.W dowodzie mam tdi nie wiem czemu tak wpisali i pompa jest właśnie ta i nie widać tu uszczelki. Pozdrawiam wszystkich:)
29 olać, 35-przeciek powietrza, pewnie uszczelka pomiędzy korpusem a kolektorem, i żadne durne, ale popularne na tym forum czyszczenie silniczka.
Więc tak poczytałem trochę i ogarnąłem, że prawdopodobnie albo jest pęknięta obudowa pompy oleju w miejscu gdzie wchodzi pompa wody, lub uszczelka pompy oleju. Teraz moje pytanie w co należy się zaopatrzyć przy wymianie takowej pompy/uszczelki zakładam ze nowe śruby i kilka uszczelek/elringow.
nie wiem czy samemu w tym grzebać Najpierw musisz nabyć nową uszczelkę pod niego i zanim odkręcisz to spuścić płyn chłodzący.
Posmaruj uszczelką Dirko. I wyczyść sitko odmy w pokrywie.
Po 30 tyś na 100 % coś jest źle zrobione, albo kiepska uszczelka, nie planowana(sprawdzona) głowica, źle skręcona, nie oczyszczone otwory śrub głowicy. Nie wiem kiedy kolega olej wymieniał, jak nie dawno to może lepiej teraz to porządnie naprawić bo jak się potem olej i filtr doliczy to jeszcze więcej wyjdzie. Doraźnie można proszek wsypać do uszczelniania...
Co do Vectry nie masz czasem nowszych zegarów? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Co do Astry to uszczelka pod głowicą popuszcza spaliny do układu chłodzenia, jak zwykle zgniła od wody, min dlatego do Opli się wody nie leje.
to albo padło ci uszczelnienie wałka rozrzadu albo masz uszczelkę pod głowicą padnietą, ewentualnie nie dokręcony filtr oleju
Są specjalne narzędzia do tego, właśnie po to aby nie odkręcać głowicy. Lepiej poszukaj kogoś kto to posiada.
Uszczelka do wymiany.
Możliwe że była robiona uszczelka ale nie wypłukali układu chłodzenia. Wyjmij zbiorniczek i go umyj jeśli znowu się pojawi to uszczelka. Nie pamiętam czy w tym silniku jest przy filtrze oleju chłodnica oleju bo ona też by mogła być uszkodzona.
Poważnie myjecie powierzchnie pod uszczelkę alkoholem IPA?
100 % uszczelka pod głowicą
Zdemontuj jeszcze raz i sprawdź uszczelkę.
odczytywałeś błędy ? zrób adaptacje przepustnicy jak przejdzie to sprawdź uszczelkę pokrywy zaworów
Sprawdziłeś czy na podstawce filtra nie została stara uszczelka?
Witam!! No jesli konstruktor auta przewidzial taki otworek do bypass'u to powinien byc. Pozdrawiam!!
Jedź sobie do Motorex-u na Kosynierów i kup uszczelki, po co Ci orginalne
Uszczelka pod głowicą.
Tak, tam jest uszczelka pokrywy zaworów, wymienić, dodatkowo sprawdzić odme, tam jest taka membrana, najlepiej wymienić. Jeżeli się nie poprawi do sprawdzenia pokrywa, czy nie jest w tym miejscu odkształcona.
Ale wy tu teorie rozległe piszecie wystarczy wspomnieć że olej + wilgoć równa się masło. Wymień dokładnie olej + filtr jak się powtórzy to uszczelka głowicy się kłania. No i jeszcze raczej musi woda ubywać co by była uszczelka.
Zaprowadziłem asterke do mechaniora na dokładną diagnozę (potwierdzenie uszczelki)
Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)
Swiece nowe,uszczelka ok.
Tylko wydmuchana uszczelka pod głowicą.
Kolega kolegą a kasa kasą. Możesz mu tam dać rabat ale bez szału bo za chwilę okaże się że cała wieś to twoi najlepsi kumple...
Uszkodzenie parownika w stopniu w którym będzie puszczał gaz do wody jest praktycznie niemożliwe. Proponuję obejrzeć dokładnie czy nie ma wycieków - najczęściej w miejscach trójników gazowych albo przy mieszalniku. Sprawdź jeszcze jedną rzecz - czy po ostygnięciu silnika i odkręceniu korka płynu chłodniczego jest w układzie podwyższone ciśnienie. Jeśli...
Czy ktoś planował głowicę przed zmianą uszczelki? Bo jak nie to robota była na marne
Poza elektryką , bardzo często powodem wypadania zaplonów na jednym cylindrze jest uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
Jeśli uszczelka będzie do wymiany musisz przeszlifować głowicę i dać odpowiednią uszczelkę. Pozdrawiam.
Pewnie uszczelka pod głowicą. Miałem podobny problem we fiacie uno. Płyn dostawał się do komory spalania silnik pracował prawidłowo, a on znikał.
Włącznik wentylatora chłodnicy, uszczelka głowicy.
uszczelka astra astra uszczelka głowicą astra uszkodzona uszczelka
trwałość kondensator foliowy siemens gigaset zasilacz urwany wirnik pompy
pralka samsung ecobubble harman kardon reset
Błąd F-22 w kotle Vaillant atmoTECpro: przyczyny spadku ciśnienia Światło w Junak 901 nie gaśnie po wyjęciu kluczyka