Witam - polecam chemiczny test na zawartość dwutlenku węgla w zbiorniczku wyrównawczym. W Szczecinie zapłaciłem 30 zł za taki test testerem i otrzymałem odpowiedź " na 99% uszczelka pod głowicą ". Wymiana uszczelki załatwiła sprawę. Pozdrawiam ; Marcin.
Witam.Auto jak w temacie rok 93 wydmuchana uszczelka głowicy.Głowica po planowaniu jutro zakładam i się zastanawiam czy między głowicą a obudową wałka stosuje się jakieś uszczelnienie?Po rozebraniu wygląda ze niczym nie było tam smarowane ale nie chcę sobie narobić roboty.Przy okazji zapytam jakim momentem dokręcać.Z góry dziękuje za pomoc. Tam idzie...
Jedyna rzecz którą mogłeś zlie zrobić to zapchać kanał olejowy na głowicę, rozmiar uszczelki do tego co piszesz nie ma znaczenia, chyba że uszczelka jest inna albo ją źle położyłeś na bloku.
Planowanie głowicy w Krakowie, to koszt 50zł. Robocizna nawet na serwisie jest tańsza.
Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
25NM 90 stopni 90 stopni90 stopni 45 stopni.Wymiana śrub .
Uszczelka pod głowicą do wymiany
Uszczelka głowicy najprawdopodobniej do wymiany. Płynem reakcyjnym na obecność CO2 w płynie chłodniczym można sprawdzić w prosty sposób. Jak masz węże od chłodnicy twarde przed dojściem silnika do temperatury roboczej to też może to wskazywać na uszczelkę głowicy
W moich okolicach około 600zł. Ile u Ciebie - nie wiem. To oczywiście sama głowica. Musisz doliczyć rozrząd, uszczelkę głowicy, robociznę.
Przecież widać nawet po wystającym fragmencie że uszczelka pod głowicą się rozpada ze starości. Wspomogło ją też w tym nie dbanie o jakość płynu chłodzącego i mycie silnika żrącymi środkami.
Oto zdjecie przerobki.
Witam serdecznie. Taki objaw przy astrze H 1.7 cdti, czy to konkretnie objaw uszczelki pod głowicą?? Może miał ktoś podobny problem??
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
Na pierwszy rzut oka wygląda to na uszczelkę pod głowicą. ============================== Astra F 1.6 .Uszczelka pod głowicą wymieniona .
Przewód podciśnienia. Poszukaj gdzie będzie pasował.
Słabe ogrzewanie na wolnych obrotach sugeruje niski stan płynu chłodniczego. Jak połączysz to z dużym ciśnieniem w układzie to możesz mieć to samo co ja miałem tzn wyplucie uszczelki pod głowicą (ASTRA 1.6 8V 92R). Czy nie zdarzyło się Tobie że jechałeś bez płynu jakiś czas? U mnie lało z chłodnicy i po wymianie na nową trzaskały po kolei każde węże...
uszczelka pod głowica lub cgłodnica oleju
Nie podłączone masy przy głowicy. Stąd brak iskry.
Padnięta uszczelka pod głowicą
Faktycznie wygląda to na lewe powietrze, ale temu zjawisku towarzyszy charakterystyczne ssanie, musisz wyeliminować ewentualne nieszczelności czyli to co pisałeś dochodzi jeszcze zasilanie serwa tam dosyć często pojawiają się nieszczelności najlepiej jest zdjąć z kolektora owy wąż i zaślepić po czym odpalić auto i słuchać co się dzieje, silnik powinien...
Są specjalne narzędzia do tego, właśnie po to aby nie odkręcać głowicy. Lepiej poszukaj kogoś kto to posiada.
to albo padło ci uszczelnienie wałka rozrzadu albo masz uszczelkę pod głowicą padnietą, ewentualnie nie dokręcony filtr oleju
100 % uszczelka pod głowicą
Korek założyłem nowy pompa wody wymieniona zastanawiam się nad wymiana chłodnicy czy czasami nie jest zapchana chyba ze już ostateczności walnięta jest uszczelka głowicy
Po 30 tyś na 100 % coś jest źle zrobione, albo kiepska uszczelka, nie planowana(sprawdzona) głowica, źle skręcona, nie oczyszczone otwory śrub głowicy. Nie wiem kiedy kolega olej wymieniał, jak nie dawno to może lepiej teraz to porządnie naprawić bo jak się potem olej i filtr doliczy to jeszcze więcej wyjdzie. Doraźnie można proszek wsypać do uszczelniania...
Uszkodzenie parownika w stopniu w którym będzie puszczał gaz do wody jest praktycznie niemożliwe. Proponuję obejrzeć dokładnie czy nie ma wycieków - najczęściej w miejscach trójników gazowych albo przy mieszalniku. Sprawdź jeszcze jedną rzecz - czy po ostygnięciu silnika i odkręceniu korka płynu chłodniczego jest w układzie podwyższone ciśnienie. Jeśli...
Uszczelka pod głowicą.
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Tylko wydmuchana uszczelka pod głowicą.
Dziękuje bardzo. Czyli mogę być spokojny ze po wymianie uszczelki pod głowica, silnik nie ma lewego powietrza? A co ma lewe powietrze wspólnego z uszczelką pod głowicą?
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
Niestety wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą. . .
Pewnie uszczelka pod głowicą. Miałem podobny problem we fiacie uno. Płyn dostawał się do komory spalania silnik pracował prawidłowo, a on znikał.
Może też być uszczelka pod głowicą.
Na trzecim cylindrze brak kompresji, w zwiazku z czym pali tylko na trzech cylindrach, mam pytanko, czy możliwe ze wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssącym czy do zwalenia głowica?
Głowica w górę, sprawdzenie, naprawa i planowanie. Oczywiście komplet uszczelek + nowe śruby głowicy. Warto też przy jednej robocie sprawdzić pierścienie na tłokach.
Uszczelka pod głowicą.
Jeżeli rozrząd dobrze ustawiony ,to za dużo zebrana głowica (za cienka uszczelka).
a może masz przedmuch na uszczelce pod głowicą i spaliny ci włażą do układu chłodzenia?
Chyba uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą padła.
Uszczelka pod głowicą.Dymi na niebiesko?
Jak to nie termostat to napewno uszczelka pod głowicą
Uszczelniacz pod kołem pasowym walka rozrządu i na łączeniu że sprzęgłem, taka diagnoza mechanika, pod głowicą dla pewności też zmienię skoro i tak pół silnika rozebrane, wymiana silnika? no nie wiem, raczej wolę to naprawić niż pakować się w nieprzewidziane naprawy po wymianie silnika, nikt Ci gwarancji nie daje, że będzie on ok.
O uszczelce pod głowicą
Włącznik wentylatora chłodnicy, uszczelka głowicy.
masy na głowicy przykreciłeś wszystkie ?
Jak bagnet czarny korek umazany jasną emulsją to zmieniłbym olej nie raz tak miałem i pierwsza diagnoza to ''uszczelka pod głowicą'' a nic się nie stało tylko kiepskiej jakości olej po wymianie wszystko ok, czyszczenie odmy jak umazana .
lekka to raczej o tej porze roku norma, choć są autka , które nie mają jej wogóle
Wymieniłeś uszczelkę pod głowicą? Dobrze założona? Miałem już przypadek ze brakowało otworu na kanał w uszczelce.
Tak, uszczelkę wymieniałem u jednego z nich. Najdziwniejsze jest to, że stara uszczelka nie miała na sobie widocznych uszkodzeń (byłem przy tym jak ściągali głowicę). Dostałem tylko poradę, żeby nie dolewać płynu i notować przebieg...
Nie wydostaje się ten olej z stamtąd. Po pierwsze tam jest ciśnienie spalin, po drugie jakby było nieszczelne, słyszałbyś to. Olej pewnie leci z pod dekla głowicy albo z uszczelki pod głowicą. Umyj dokładnie i obserwuj.
Witam, myślę że 4 oringi będą na tulejki tzw "Obsady" wtryskiwaczy, 4 podkładki miedziane właśnie pod wtryskiwacze, i jeden większy oring może być na uszczelnienie pompy podciśnienia. pozdrawiam
Opel Astra za silnik 1,7DTL w którym reularnie co sezon padają uszczelki pod głowicą,tragedia!
Pomiar kompresji wiele wyjaśni, ale objawy wskazują na uszczelkę pod głowicą ;)
Co do Vectry nie masz czasem nowszych zegarów? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Co do Astry to uszczelka pod głowicą popuszcza spaliny do układu chłodzenia, jak zwykle zgniła od wody, min dlatego do Opli się wody nie leje.
Jak siwy dym to stawiał bym na walniętą uszczelkę pod głowicą.
Witam, Od pewnego czasu mam taki problem w swojej astrze, że cieknie mi olej w górnej części głowicy. Rok temu była wymieniana uszczelka pod głowicą. Co może być przyczyną tego wycieku? W tamtym miejscu niema chyba żadnej uszczelki? Jak pozbyc sie tego problemu???
Miałem lekki wyciek płynu pod głowicą. Po splanowaniu głowicy i wymianie uszczelki, po odpaleniu pojawił sie olej w zbiorniku płynu.
WITAM Z tego co opsujesz wygląda na uszczelkę pod głowicą.
Tak jak powyżej lub zapowiedź problemu z uszczelką pod głowicą.
X16SZ tak, pozostałe w tym X16SZR nie. Nie wiem dokładnie jakie są różnice ale wiem na pewno że w C16SE i X16SZ idą te same wały, korbowody, tłoki i uszczelka pod głowicę więc i z blokiem nie powinno być problemu.
a jakie jest ciśnienie na pierwszym? bo mówisz że sprawdzałeś może zawór się nie zamyka albo uszczelka pod głowicą
Samochód jest po wypadku. Olej wydobywa się do płynu okresowo. Po czyszczeniu układu był jakiś czas spokój. To mnie utwierdza, że jednak uszczelka głowicy.
Uszczelka pod głowicą wymieniona ale czy ktoś próbował wymienić oringi na obsadach bez zdejmowania głowicy?
A to niby dlaczego wykluczyłeś uszczelkę pod głowicą?
Pęknięta uszczelka, pęknięta głowica, rzadko pęknięty blok.
Jeśli uszczelka będzie do wymiany musisz przeszlifować głowicę i dać odpowiednią uszczelkę. Pozdrawiam.
ŁoooŁ... Ostro, nie w stu procentach, ale podejrzewam tu niestety uszczelkę pod głowicą...
wirniki lubią siadać w bmw ,a może głowica-zapowietrza się (uszczelka głowicy-oby nie)
W internacie znajdziesz wszystko :D , tylko czy Twoja wiedza i umiejetności są na tyle duże że naprawisz a nie napsocisz? to że napiszesz że spróbujesz to może skończyć się destrukcją silnika i naprawa spustoszy ci kieszeń , ale "każdy ma prawo popsuć sobie samochód" :D ,poszukaj manuala do tego modelu i masz tam wsio na ten temat.
albo termostat albo uszczelka pod głowicą pada.
Wyciek płynu może być niewidoczny np.pompa wody . W większości przypadków z takimi objawami to uszczelka pod głowicą .
Witaj.Nic nie rób przy TERMOSTACIE,wstaw samochód na warsztat i wymień uszczelkę pod głowicą.
pompa wody działa? ogrzewanie jest? nie masz czasem uszkodzonej uszczelki pod głowica?
Kiedy ta czarna chmura - po zapłonie, podczas jazdy, przy deptaniu ostrym czy cały czas; na zimnym czy gorącym silniku? Jak z mocą? Nie był kiedyś czasem przegrzany? Ubywa oleju lub płynu (czy w płynie nie ma oleju lub odwrotnie) więcej szczegółów!!!!! Przebieg (nas twoje oko nie z licznika) Sonda działa dopiero po kilkunastu sekundach od zapłonu (nie...
czyli jednak uszczelka pod głowicą
wymienię w poniedziałek lub we wtorek termostat, mam nadzieje że to pomoże i że nie okaże się winna uszczelka pod głowicą,
Nie chce Cię martwić ale to może być uszczelka pod głowicą. Pod korkiem wlewu oleju masz białą maź?
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek. Kolego uszczelka nowa,auto po wymianie uszczelki pod głowicą
nie posiadam. rezystancja jest ok. Wszystko było sprawne przed demontażem głowicy.
Hej.. Miałem to samo w mojej omedze 2.0 16V.. Męczyłem się i komputer też nie pokazywał żadnych błędów.. Okazało się, że uszczelka pod głowicą walnęła między dwoma tłokami.. Możliwe, żę jest to jakiś skrajny przypadek, ale u mnie pomogło - obroty wróciły do normalnych.. Sprawdź ciśnienie na tłokach.
Witam, jak ustawić rozrząd w Oplu Astrze G 1.7 TD? I mam pytanie, czy trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą gdy nie była ściągana tylko odkręcone śruby?
Miałem Opla i jak idzie zima to co roku musiałem wymienić świece i kable wysokiego napięcia, ale z tego co napisałeś to może być uszczelka pod głowicą.
Masz uszczelkę między walkami i głowica czy masa?
KOlego sprecyzuj czy zalewa od góry czy od dołu. Bo co ma uszczelka pokrywy do przedostawania się oleju do cylindrów. NIC. Tak czy inaczej głowica do zdjęcia, prowadnic zaworów do zrobienia i ich uszczelniacze jeśli zostaną wykryte luzy. Oraz planowanko i nowa uszczelka głowicy.
Trzeba ustalić którędy ten olej się dostanie. Dobra uszczelka pod głowicą dobrana otwory się pokrywają?
Witam jezeli sinik nie trzyma temperatury robi się ciśnienie w układzie chlodzenia to jest podejzenie ze to uszczelka pod głowicą
zwróć uwagę czy nie ubywa płynu chłodniczego i czy nie ma ciśnienia zbyt dużego w zbiorniku płynu chłodniczego , może to świadczyć o uszkodzonej uszczelce pod głowicą
Wg mnie głowica w górę i do wymiany uszczelka pod głowicą. Warto też sprawdzić szczelność samej głowicy.
Żre olej. Może uszkodzona uszczelka pod głowicą...? Objawy wielce podobne.
Sztomel: Nie strasz kolegi od razu uszczelką pod głowicą, bo przyczyn ubytku może być dużo. A uszczelka pod głowicą to chyba największy kaliber.
Spotkałem kilka razy ten problem w silniku astry i najczęściej wychodziło że glowica była krzywa wystarczyło splanować ten model ma metalową uszczelkę więc głowica musi być idealnie prosta.
witam ! mam opla astre G z 98roku 8V i poszla mi uszczelka pod glowica po wymianie uszczelki kolejny problem sie pojawil z iskra ktorej jest brak z tego co widze paliwo podaje i mam pytanie gdzie moze byc problem i dlatego prosze o pomoc z gory DZIEKI !!
Zdejmuj to głowice jak uszczelka jest uszkodzona to zobaczysz to po zdjęciu głowicy.A jak pierścienie,zawory to tak czy tak uszczelka pod głowicą do wymiany.
Dodatkowo jeszcze skraplająca się wilgoć stworzy coś w rodzaju masła po połączeniu się z olejem . Zacznie się osadzać pod pokrywą zaworów,korku wlewu oleju i odmie. Nic groźnego dopóki nie zatka odmy i trochę wygląda jak objaw padniętej uszczelki pod głowicą.
Czy włącza sie wentylator i czy chłodnica jest gorącza ? Jeśli nie to termostat. Jeśli tak to zapchana chłodnica lub uszczelka głowicy do wymiany.
Jakie błędy? Biały dym to oznaka uszkodzenia uszczelki pod głowicą lub samej głowicy.
czyli co uszkodzona uszczelka pod głowicą czy głowica a może jednak ta chłodniczka oleju?
Żadne kody,żadne błędy-najpierw zobacz czy nie masz typowych objawów pękniętej uszczelki pod głowicą.....opisz dokładniej problem.
matiz uszczelka głowicą daewoo uszczelka głowicą uszczelka głowicą fabia
kosiarki rotacyjne zenit szarpie przerwanie delay
aktualne obciąże aktualne obciąże
FAAC 740 Gate Motor Opens Randomly: Causes, Faults, and Troubleshooting Steps FTDI FT232 Scandal: Driver Bricking, Counterfeit Chips, and Current Status 2024