Zaaplikowałem proszek we własnym escorcie. Nie uszczelnił wycieku bo jak się okazało później ciekła pompa wody pod rozrządem. Za to skończyło się ogrzewanie. Wymiana płynu, płukanie nic nie dawało. 20st mrozu a ja biegałem z wężem i przebijałem nagrzewnicę ciśnieniem wody bo ogrzewania normalnie nie było. Pomagało na 3-4 dni i znów coraz słabiej grzało....
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym w pierwszej kolejności uszczelniacze zaworów.
Uszczelniacze do wymiany.
Uszczelniacz pewnie dobry tylko źle zamontowany. Docisk odkręcaj stopniowo a nic się nie stanie,żadnej sprężyny nie cofasz bo przychodzi wszystko to samo Tak żeby nie generować sobie kosztów i roboty,szybciej będzie jak odkręcisz miskę i uszczelnisz łączenie miski/bloku/uszczelniacza jakąś pasta uszczelniającą,no chyba że faktycznie się uszczelniacz...
Witam serdecznie chciałbym zapytać znawców czy gdzieś w Łodzi znajdzie się warsztat który zrobi mi pierścienie tłokowe oraz uszczelniacze zaworowe ponieważ bierze olej w sporych ilościach. ASTRA H GTC Z20LER. Myślałem że warto zalać go płukanką na tłoki też chciałem zapytać czy jest sens czy to już nieopłacalne. Na zrobionych 600 km z bagnetu uciekły...
Jak koło pasowe ma zacieki na wewnętrznej stronie od samego środka to raczej uszczelniacz.
Poci się skrzynia biegów a dokładniej mechanizm wybieraka skrzyni biegów. Do wymiany uszczelniacze. Niestety tam zazwyczaj jest mokro.
Tu masz pokazane jak się wałek wyjmuje. http://www.astra.auto.pl/dzial-techniczn... Co do śladów to kiepski trop. Wystarczy 2km po suchej żwirówce i powiesz że nikt pod maskę z rok nie zaglądał.
Teoretycznie można spróbować uszczelniacza do chłodnic ale na dłuższą metę proponuje wyminę A praktycznie sposób na zniszczenie pompy wodnej. Niestety tak te uszczelniacze działają.
Więc faktycznie pozostaje Ci sprawdzenie drożności nagrzewnicy (może ktoś wlał jakiś uszczelniacz) i wymiana pompy wody.
Tak. A przypadkiem to nie z uszczelniacza wału cieknie?
Uszczelniacze wymienione, odpalanie się poprawiło. Teraz w zimie można normalnie auto odpalić.
Czyli to nie uszczelniacze.
Wlasnie to mialem na mysli ze nie kupuje sie samochodu kiedy nie stac mnie na naprawy go . Skoro jezdzisz astra za 15 tys to i pewnie sobie kupiles radyjko za 800 to chyba cie stac na 1000 zeby zrobic do porzadku. A jak nie to sprzedaj to auto bo mnie wkorzaja tacy ktorzy chca cos zrobic ale najlepeij za darmo. Mowilem kup sobie malucha jak cie nie...
Na biało to możliwe ze uszczelniacze przepuszczają.
niemosisz podnosic wałka tylko rób to ostroznie złe dokręcenie trawez moze uszkodzic uszczelniacz
Witam, ostatnio zauwazylem wilgotne wtryskiwacze i zastanawiam sie czy to wina uszczelniaczy ? Podsylam fotki .
W poniedziałek jadę na drugi serwis zobaczymy czy oni też postawią diagnozę remontu silnika czy jednak będą bardziej ambitni i sprawdzą kompresje pierścienie i uszczelniacze.
A jakim momentem dokręcać śruby czytałem gdzieś ze 90N+ 60st +15st czy jakiś innym
dzięki chłopaki za pomoc
Właśnie o te uszczelniacze chodzi .
Możesz spokojnie dawać ten dirko zamiast uszczelki Dokładnie! Chyba lepszym rozwiązaniem jest użycie wyłącznie któregoś z wskazanych środków uszczelniających niż kombinacja obu metod, czyli łączenie uszczelki korkowej z uszczelniaczem.
Skrzynia biegów i miska olejowa ponownie do wyjęcia. Trzeba odkręcić stopę korbowodu i uszczelnić ją po bokach. Śruby koła zamachowego też muszą być wkręcane na uszczelniacz.
Dajesz Dirko lub WR jest sucho. Jak to oczywiście miska, a nie uszczelniacz.
witam.przyczyna puszczenia uszczelniacza moze byc rowniez niedrozny uklad przewietrzania skrzyni korbowej co w oplach sie zdarza .pozdr
Witam Jak olej nigdzie nie wycieka to opelek go spala i wymiana uszczelniaczy zaworowych za wiele nie pomoże tylko kompleksowa naprawa pierścienie+głowica
Uszczelniacze na płetwach.
no wlasnie jedynie planowana a prowadniki w jakim stanie ? nie w spomne o uszczelniaczach zaworów
tak jak wspomniał kolega silnik (ukł. paliwowy) jest zapowietrzony. podejrzewam że nie masz pompki podciśnieniowej aby go odpowietrzyć- odpowietrzenie przez kręcenie rozrusznikiem może długo trwać i nie jest zbyt dobre dla pompy wtryskowej - pracuje na sucho skutkuje też w sytuacji awaryjnej jaka kolwiek pompka elektryczna o niezadużej wydajności ,...
Dzięki, a więc ide wymontuje jeszcze uszczelniacz.
:D odpowietrzy się przez uszczelniacze
ale jak ona może się popsuć skoro w sumie w tej pompie podciśnieniowej to nic takiego nie Są uszczelniacze.
Przez uszczelniacze na wtryskach.
Szukaj pod hasłem dławica lub uszczelniacz czołowy. Pamiętaj że do montażu potrzebna jest też specjalna osłona/tulejka żeby go nie uszkodzić.
No a masz kilka tyś zł żeby to zrobić porządnie? Bo tyle pewnie wyjdzie od 3 tyś ale raczej pewnie z 5-6 tyś żeby od razu głowicę porządnie zregenerować i dać nowe uszczelki plus pewnie i tak jeszcze coś wyjdzie przy rozbieraniu. Może się okazać że cylindry rozjechane i cena remontu z 5 skacze do 10 tyś zł. Silnik używane to od 2 -4 tyś zł + przekładka...
Dodam jeszcze że wlałem do zbiorniczka płyn do wspomagania PRESTON wraz z uszczelniaczem. Może on zadziałał?.
Jak dymi po odpaleniu to uszczelniacze, jak dymi gdy popracuje 10-15 minut na wolnych obrotach to pierścienie. Pierścienie możesz sprawdzić robiąc próbę olejową. Fabryczna norma sprężania to 14-16 barów.
Witam. Auto to astra h 1.8 xer. 2007. Problemem byl cieknacy olej z kola zfr. Mechanik wymienil wszystkie uszczelniacze i samo kolo a olej nadal leci... Co robic?!
Ta próba wykazuje ,że masz również nieszczelne zawory na tym cylindrze. Skoro zdemontowana by była głowica to czystą głupotą byłoby nie wymienić wszystkich pierścieni. A głowicę najlepiej oddać do fachowca aby sprawdził prowadnice i zawory oraz ich uszczelniacze.
Nic mu nie będzie. Jeździć i sie nie przejmować. Od czego te uszczelniacze mają się uszkodzić?
Niby wygląda na uszczelniacz. Zdejmij osłonę plastikową z silnika i zobacz czy z góry nie leci.
przyczyna znaleziona przez serwis boscha a dokładnie był to jakiś uszczelniacz pod sterownikiem pompy
Jeśli głowica ok to wyjąć tłoki i pomierzyć cylindry i tłoki tylko nie suwmiarką:) za przedmuchy głowicy nie odpowiadają wbrew nazwie uszczelniacze zaworowe:) pozdr
No to wymień uszczelnienia wtryskiwaczy jak nie pomoże to pompa zaciąga przez uszczelniacz wałka.
Tak to napewno immo albo silnik krokowy,nie wiadomo czy się śmiać czy płakać A tak na poważnie to jak wszystko posprawdzane to zapowietrza się na uszczelniaczu pompy wtryskowej
masz uszkodzone uszczelniacze zaworowe.NA 100 %
Myślę ż kompresja w tym silniku będzie lepsza niż potrzeba , a kolega uszczelniacze zaworowe wymienił ? .
Przy wymianie oleju sprawdzę zawieszenie silnika i skrzyni , odnośnie tego spalania oleju wymiana uszczelniaczy pomoże ?
Spaliny w układzie napisałeś.Może być uszczelka może być np chłodnica egr.A nawet pęknięta głowica kto to wie?Olej w układzie może być chłodniczka oleju i prawie na 90 procent uszczelniacze w głowicy.
Do rozebrania sprawdzenia i wyczyszczenia zacisk. Wyczyścić prowadnice klocków. Sprawdzić czy na tłoczku nie ma wżerów i czy uszczelniacz jest cały.
Nie zmienialbym 5w30 a radzilem żebyś doczytał o jakiegoproducenta chodzi. No ale podczas spokojnej jazdy po takich przejechanych km i dolewka w takiej ilości nie wróży nic dobrego- pierscienie i uszczelniacze mogą się klaniac.
witaj według mnie powinneś sprawdzić uszczelniacze zaworowe.masz zdjętą głowice?
A co jeśli uszczelniacz na wale puścił?
Sprawdź czy paliwo nie dostaje się do oleju? Może uszczelniacze na wtryskach puszczają.
No skoro pompy nie wyciągali to nic tam naprawić nie mogli,zobacz jak wygląda filtr paliwa czy nie jest czarny od oleju silnikowego jeśli tak to do wymiany uszczelniacze obudowy wtryskiwaczy
Kolega Tzok ma rację uszczelniacze wtryskiwaczy do wymiany.
Zauważyłem też efekt mleka pod korkiem wlewu oleju, oraz wydmuch przy włączonym silniku. Ubywa też nieznacznie wody w zbiorniczku wyrównawczym. Przynajmniej nalezalo by sciagnac glowice.Sprawdzic szczelnosc,splanowac,wymienic uszczelke i uszczelniacze zaworow.
Luzy się raczej kasują a nie powiększają. Te silniki często mają problem z kołami faz i albo klekoczą albo uszczelniacz wycina bieżnie.
Trawersy jest bardzo łatwo sprawdzić. Ręczna pompka podcisnieniowa pokaże wszystko. Na upartego nawet strzykawką sprawdzi. Cuda różne się zdarzają, ktoś mógł wpiąć powrót z wtryskiwaczy w powrót pompy, żeby się nie zapowietrzała. Jednak coś mi się wydaję, że bardziej leci z uszczelniacza na pompie.
Podzielam opinię, w tych silnikach był problem z uszczelniaczem cewki, stąd woda w cylindrze nr 1 (kolega miał ten sam przypadek). Do sprawdzenia przewody, kompresja i cewka.
Pomiar to przysłowiowa flacha, a remont głowicy( bo bym zalecał-silnik wyraźnie odżyje) to myślę , że 400-700zł-zależnie od klasy mechaniora i użytych części oraz ew. zniszczeń. za tą kasę można kupić urzywany silnik, tylko czy nie taki sam? Dodano po 54 Oczywiście można wymienić same uszczelniacze....
moze znasz w Piasecznie (i nie tylko) solidny warsztat gdzie pojechalbym na rozpoznanie i ewnt. wymianę tych uszczelniaczy - serdecznie pozdrawiam
A jakie są objawy uszkodzonych uszczelniaczy trawersów? Sam bym je wymienił?
uszczelniacze na bank głowica do sprawdzenia
Witam. Astra 1,6 105 kM pobiera olej, ok. 0,5 l na 1000 km. Nie kopci, nic nie stuka, silnik pięknie chodzi. Zastanawiam się nad płukanką Liqui Moly pro (czarna). Może pierścienie odblokuje, bo zaworom, uszczelniaczom raczej nie pomoże.
Miałem coś podobnego w Astrze H, uszkodzony był zawór w odmie, w silniku robiło się podciśnienie i zasysało powietrze uszczelniaczami wałków. Sprawdź, czy po odkręceniu korka oleju dźwięk ustaje.
Jeżeli są założone właściwe to nie pospadają , uszczelniacze zakładałeś oczywiście po dotarciu zaworów .
zmien uszczelniacze obsad oczywiscie spradz głowice najpierw
Wymieniałem uszczelniacze na wtryskiwaczach i problem z odpalaniem ustąpił.
Podczas jazdy kopci na biało niebiesko, czy czuć w spalinach zapach oleju?
czy pomoże uszczelniacz do chłodnic
Astra na zimnym dymi na bialo a jak sie rozgrzeje to na czarno! Wymienione uszczelniacze zaworowe, pierścienie, uszczelka pod głowicą i pokrywa zaworow! O co chodzi?! Prosze o odpowiedz!
Astra H 1.8 benzyna 2004 rok IDS Plus spala olej. Witam wszystkich forumowiczów. Chciałbym zapytać, od czego zacząć diagnostykę silnika, ponieważ para oleju w dość dużej ilości. Nie jestem w stanie dokładnie określić, ile kilometrów robię tygodniowo, ale jest to mniej więcej około 200. Raz na tydzień dolewam około 250 ml oleju. Czym może być to spowodowane...
robiłem taką głowice uparł sie ze to głowica sprawdzali planowali i dalej olej w zbiorniczku wkońcu namowiłem go na obsady wymieniłem obsady i uszczelniacze i jest ok
Czyszczenie zakamienionego czy zalepionego innym syfem, jak np jakieś "uszczelniacze", układu chłodzenia zawsze niesie za sobą ryzyko rozszczelnienia.
*Samochód zostanie postawiony i podpięty pod komputer, ale chwilowo brak czasu. no,to wtedy się dowiesz ,nie wiem gdzie tam jest zbiornik oleju ale raczej pierścienie i uszczelniacze do roboty
Uszczelniacze zaworów źle dobrane, zniszczone prowadnice, wytarte trzonki.
Na początek,proponował bym wiechać na kanał i sprawdzić olej w skrzyni biegów. Przy okazji można sprawdzić czy przypadkiem przegóby przy skrzyni nie mają zbyt dużego luzu i czy olej nie leje się przez uszczelniacze.
Tak, choć uszczelniacze to gumki, które z czasem popuszczają.
Chcę nalać na lato wody aby kamień zatkał miejsca gdzie lekko przecieka. Jak to nie pomoże to doleję uszczelniacza.
Tak, masz trochę racji z tym wtłaczaniem oleju do silnika, ale to przez kolektor dolotowy tam się dostaje olej a w żadnym wypadku wydechowym. Olej w kolektorze wydechowym świadczyłby o znacznym zużyciu głowicy, a dokładniej uszczelniaczy zaworowych.
to nie pasek tylko pompa do wymiany. Kiedyś juz przerabiałem ten temat, regeneracja uszczelniaczy na pompie pomogła.
Dzięki za podpowiedz, ale jest taki problem że cieknie mi olej z pod uszczelki wału korbowego, mam chęć wymienić to samemu. Czy niema ktoś jakieś instrukcji na co mam uważać itd. Oczywiście silnik -z17dtl-opel G. Dodano po 1 Uszczelniacz od strony rozrządu.
Ok, dzięki, jutro wymienie uszczelniacze zaworów. Za wszystkie odp. z góry dzieki ;]
Mam ten sam problem tylko, że z 1.6 8v. Sprawa wieszania się zaworów raczej odpada, ponieważ u mnie przy wymianie uszczelki pod głowicą założono nowe uszczelniacze zaworów, czyszcząc je i docierając gniazda.
Skoro chłodnica nie oddaje ciepła to jest po prostu zapchana. Skutki lania/sypania pseudo-uszczelniaczy zamiast normalnie naprawić wycieki.
Wygląda na to, że spala olej. Należało by zmierzyć kompresję na cylindrach, jeśli będzie prawidłowa, tzn, że pierścienie tłokowe są sprawne i trzeba szukać przecieków w uszczelniaczach zaworów. Oleju nie ubywa?
no mi własnie bierze 1l na 1000km i nie wiem czy to uszczelniacze czy coś innego auto ma przejechane już 270000
Dopytam jeszcze, czy jest bardzo możliwe, że wysokie ciśnienie spalin nie mających łatwego ujścia narobiło bigosu w silniku? W niektórych silnikach zrzucało uszczelniacze z zaworów, ale w tym raczej tak łatwo nie dają się zdjąć.
Właśnie tak myślę że się przedostaje i już rozbieram wtryski będę wymieniał uszczelniacze ale czy to może powodowac brak uruchomienia silnika ???
Siema. od pewnego czasu zauważyłem że moja Asterka bierze olej i musze dolewać troszke co jakiś czas. i dziś otworzyłem maskę i ujrzałem niepokojące pocenie się w okolicach zaznaczonych żółtą ramką. Autko jest bez gazu, dym ma normalny, Ma ktoś jakiś pomysł co może być? P.S Nie mam pojęcia co poprzedni właściciel zalewał za olej, Ja leje oryginalny...
Jeżeli ma faktycznie 160 tys to same pierścienie niech zostanie jakie są , ale pisze 2 różne rzeczy bo napisałeś pierścienie zaworowe, chyba że chodzi o uszczelniacze zaworowe to wtedy tak, 160tys to przy takich przebiegach zawsze najlepsza opcja jest zrobione glowicy na gotowo, planowanie, jeżeli występują płytki to regulacja luzu zaworowego, wymiana...
po prostu uszczelniacze na wal i walek rozrzadu
W Twoim aucie nie ma żadnej innej pompki poza pompą wtryskową. Poczytaj na forum, jest masa tematów, od uszczelniacza czołowego pompy, po trawersy i przelewy.
Nagar na świecach to skutek spalania oleju przez silnik, a czy dostaje się on do cylindrów przez uszczelniacze zaworowe, czy pierścienie, to już inna kwestia
Witam. Auto to Astra H 2007 1.8 xer. Problem jest taki ze leci olej z kola zfr dolotowego. Zostal wymieniony uszczelniacz z wyzszej polki a olej i tak leci. Kolo do wymiany?
Witam szanownych kolegów. Właśnie wczoraj z mojej astry H 2004 Z16XE[P|1] (sorry nie wiem dokładnie jaki mam silnik czy na końcu P czy 1) również wyjąłem taki uszczelniacz jak na zdjęciu. Był zamontowany wargą do zewnątrz za nim plastikowy pierścień. Co do tego że był zamontowany prawidłowo raczej nie mam wątpliwości bo na obudowie po stronie przeciwnej...
Dlatego się zastanawiam czy nie wymienić od razu dwóch uszczelniaczy i mieć spokój. No pewnie, że tak.
Dymienie na czarno może być spowodowane zużytymi uszczelniaczami zaworów ,pierścienie tłokowe mogą być do zmiany
Mam Opla Astre 1,7 TD silnik isuzu. Dymi na zimnym silniku na niebiesko ,potem pracuje normalnie nie wie ktoś może jaka jest tego przyczyna ? Jeżeli dymi zaraz po odpaleniu i po chwili przestaje a spaliny mają charakterystyczny zapach spalonego oleju to do wymiany są uszczelniacze na zaworach.
uszczelniacze zaworów astra uszczelniacze peugeot uszczelniacze wtrysku
halogenowy transformator opinie mastech termostat lodówki regulacja temperatury
inwerter wyspowy dewalt dcb107
Czy wyświetlacz lodówki Gorenje pokazuje temperaturę cały czas? Instrukcja obsługi tunera satelitarnego Comsat Hi-Fi Mini