Uszczelniacze do wymiany.
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym w pierwszej kolejności uszczelniacze zaworów.
Norma. Temperatura otwarcia termostatu fazowego to 103 stopnie. Oczywiście może się wcześniej otworzyć kiedy zdecyduje o tym sterownik silnika wykrywając większe obciążenie - wtedy podgrzewa wkład termostatu grzałką. Płacimy w ten sposób za czystość spalin w normie Euro5. Mam tak samo w corsie ale mam silnik A14XER . Ludzie przerabiają montując elektronikę...
Jedyne co możesz zrobić dobrego to oddaj ten samochód do kogoś kto już robił tego 1,7 dti isuzu lub 1,7 cdti 80km mają identyczne glowice. Jedno jest pewne ktoś kto nie rozbierał tej głowicy lepiej żeby na Twojej nie eksperymentował. Jak już będziesz robił uszczeleke koniecznie wymień uszczelniacze na OBSADACH (TULEJKACH) WTRYSKIWACZY trzeba wyprasować...
jeśli nie zapalała ci sie żadna kontrolka podzcas jazdy a po nocy nie możesz odpalić to są możliwe dwie przyczyny w tym typie silnika 1. sprawdź powrotne przewody od wtryskiwaczy - krótkie łączniki i przewód do pompy wtryskowej - cienkie czarne gumowe przweody jeśli optycznie sa zawilgocone - 100% do wymiany 2. jeśli punkt 1 nie pomoże to wyjmij filtr...
Rozwiązanie z pt.1 nie bardzo ma sens to jest dobre na zime jak i cięzko pali na jutrzejszy wyjazd nie szukaj wydania kasy. Nie znam sterownika nie jestem mechanikem zawodowym, opisane wyzej doswiadczenie na własnej skórze na BingoM, Ale widze że sterownik lpg raczej nie ma możliwosci podpięcia się z np laptop kontra sterownik. Rozbierałes parownik...
Teoretycznie można spróbować uszczelniacza do chłodnic ale na dłuższą metę proponuje wyminę A praktycznie sposób na zniszczenie pompy wodnej. Niestety tak te uszczelniacze działają.
Witam serdecznie chciałbym zapytać znawców czy gdzieś w Łodzi znajdzie się warsztat który zrobi mi pierścienie tłokowe oraz uszczelniacze zaworowe ponieważ bierze olej w sporych ilościach. ASTRA H GTC Z20LER. Myślałem że warto zalać go płukanką na tłoki też chciałem zapytać czy jest sens czy to już nieopłacalne. Na zrobionych 600 km z bagnetu uciekły...
Daj sobie spokój z odmą. Pomijając absurdalne wyniki pomiaru, samo sprawdzanie sprężania przy poszukiwaniu przyczyn brania oleju jest bez sensu. Albo bierze uszczelniaczami zaworowymi, albo pierścieniami, a nawet jeśli olej leci z odmy, to z powodu przedmuchów na pierścieniach. Na twoim miejscu wymieniłbym uszczelniacze zaworowe.
No a masz kilka tyś zł żeby to zrobić porządnie? Bo tyle pewnie wyjdzie od 3 tyś ale raczej pewnie z 5-6 tyś żeby od razu głowicę porządnie zregenerować i dać nowe uszczelki plus pewnie i tak jeszcze coś wyjdzie przy rozbieraniu. Może się okazać że cylindry rozjechane i cena remontu z 5 skacze do 10 tyś zł. Silnik używane to od 2 -4 tyś zł + przekładka...
Nie zrozumiałeś.Właśnie tego się nie smaruje. Nakłada się jedynie tam gdzie uszczelka nie jest w stanie wszystkiego pokryć. Takie miejsca to łączenie pokrywy rozrządu z blokiem,albo flansza tylnego uszczelniacza. Przeważ nie nawet tam nie daje się silikonu,tylko uszczelniacze nie dające tak wielkiego pślizgu. To samo od góry. Nie napychamy,dajemy tylko...
Uszczelniacze wymienione, odpalanie się poprawiło. Teraz w zimie można normalnie auto odpalić.
Panowie i Panie, tłukę moją Astrę J 1.7 CDTI już ponad 6 lat. Była ostro żyłowana do odcinki 😅 Ogólnie lały wtryski, założone zostały uszczelniacze zaworowe i jest okej. Przy wymianie oleju kolejny raz leję płukankę silnika od Liqui Moly oraz dodałem Cerateca (auto o wiele rzadziej dymi), kultura pracy silnika lepsza. Przebieg 340 kk. Był problem z...
Witam, mam problem z moją astrą otóż wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pierścienie na tłokach, uszczelniacze zaworów, termostat. Teraz(nie sprawdzałem wcześniej gdyż mieszał się płyn z olejem) po odpaleniu silnika gotuje wodę, wąż za termostatem jest zimny (tak jakby sie nie otwierał termostat) a jest założony nowy(cała obudowa w raz z czujnikiem),...
Witam, Zaczęło się od tego że miałem pękniętą membrane (syczał silnik, falowały obroty itd), kupiłem na allegro wymieniłem i niby ok ale silnik zaczoł brac olej... Kupiłem cały zawór odmy pobór oleju pozostał lekko zasysało powietrze do silnika... Gumka w tym całym zestawie jest dość sztywna... wymianiełem na tę z allegro cieniutka i miękka... ale dalej...
Uzylem 3 razy Xado anty koks i się uspokoiło nalałem też 15w dziś jadę zmienić na 10w teraz jest w normie na 1000 może 100 do 200 to uszczelniacze pewno także pozdrawiam i polecam ten produkt
Zaaplikowałem proszek we własnym escorcie. Nie uszczelnił wycieku bo jak się okazało później ciekła pompa wody pod rozrządem. Za to skończyło się ogrzewanie. Wymiana płynu, płukanie nic nie dawało. 20st mrozu a ja biegałem z wężem i przebijałem nagrzewnicę ciśnieniem wody bo ogrzewania normalnie nie było. Pomagało na 3-4 dni i znów coraz słabiej grzało....
te uszczelniacze zaworów to chyba najtańsze z tych wszystkich usterek jakie do tej pory wyczytałem i jakie mi podsunęliście do sprawdzenia.
Na biało to możliwe ze uszczelniacze przepuszczają.
Dopytam jeszcze, czy jest bardzo możliwe, że wysokie ciśnienie spalin nie mających łatwego ujścia narobiło bigosu w silniku? W niektórych silnikach zrzucało uszczelniacze z zaworów, ale w tym raczej tak łatwo nie dają się zdjąć.
Głowica zdjęta, to wyjąć misę i odkręcić korbowód, wyjąć tłok,chyba najlepszy sposób na obejrzenie pierścieni.Od razu uszczelniacze zaworowe do wymiany.
Jeżeli ma faktycznie 160 tys to same pierścienie niech zostanie jakie są , ale pisze 2 różne rzeczy bo napisałeś pierścienie zaworowe, chyba że chodzi o uszczelniacze zaworowe to wtedy tak, 160tys to przy takich przebiegach zawsze najlepsza opcja jest zrobione glowicy na gotowo, planowanie, jeżeli występują płytki to regulacja luzu zaworowego, wymiana...
Witam szanownych kolegów i koleżanki rzecz jasna ;) Wpadł w moje ręce pojazd marki: [b]Opel Astra H 2004 1.6 16v 105KM (77KW) Z16XEP przebieg 160 tyś (na zegarze)[/b] [u]...niestety w kawałkach, tzn. silnik znajdował się w bagażniku.[/u] Poprzedni mechanicy składali go kilku krotnie: naprawa głowicy (dotarte zawory, uszczelniacze i planowanie) tyle...
Wymiana uszczelniaczy bez demontażu głowicy jest możliwa, trochę upierdliwa robota. Przez otwór świecy napompuj 8 atmosfer (jak zawory szczelne to będzie git). Ja bym zdemontował głowicę :) niby lepiej zdemontowac glowice..ale koszt z demontazem glowicy jest znacznie wyzszy niz tylko zdjecie pokrywy zaworow i tamtedy wymienic uszczelniacze..mechanik...
Witam, koledzy ostatnio wymieniłem turbinę na jakąś używaną, wydawała się ok. Tydzień auto pojeździło i efekt taki sam, auto się rozbiegło. Szybkie zgaszenie i teoretycznie nic się nie stało. Efekt taki sam jak ostatnio, w misce olejowej dwa razy więcej oleju. I teraz pytanie skąd ten olej się wziął? Czy leci przez uszczelniacze na wtryskiwaczach czy...
Wyciek, uszczelniacze zaworów, pierścienie. Nie czytał Kolega wyżej. Specjalnie dla Kolegi musi być powtórzone? Pewnie przebieg ma znacznie większy niż na zegarach.
Nie zmienialbym 5w30 a radzilem żebyś doczytał o jakiegoproducenta chodzi. No ale podczas spokojnej jazdy po takich przejechanych km i dolewka w takiej ilości nie wróży nic dobrego- pierscienie i uszczelniacze mogą się klaniac.
:D odpowietrzy się przez uszczelniacze
Nic mu nie będzie. Jeździć i sie nie przejmować. Od czego te uszczelniacze mają się uszkodzić?
uszczelniacze wymienisz bez wyjmowania wałka i rozpinania rozrządu, jednak wałek trzeba odkręcić i unieść na tyle ile to możliwe. Robi się to trochę na "ginekologa" ale się da.
Da się wałek w bok wyjąć. Jak poszukasz to w necie znajdziesz dokładny opis. CZy aby na pewno? Żeby zluzować wałek trzeba wykręcić kilka szpilek głowicy. Głowica jest dzielona w jednej części siedzi wałek. Wiem że się da wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy na sznurek albo sprężone powietrze tylko warunek trzeba wyjąć wałek rozrządu. Silniki...
Właśnie o te uszczelniacze chodzi .
Spaliny w układzie napisałeś.Może być uszczelka może być np chłodnica egr.A nawet pęknięta głowica kto to wie?Olej w układzie może być chłodniczka oleju i prawie na 90 procent uszczelniacze w głowicy.
Witam. Auto to astra h 1.8 xer. 2007. Problemem byl cieknacy olej z kola zfr. Mechanik wymienil wszystkie uszczelniacze i samo kolo a olej nadal leci... Co robic?!
Prawa strona tzn. miejsce laczenia silnika a skrzynia zmiany biegow...ale tam zawsze bylo mokre to miejsce i nigdy to nie wplaywalo na nic. Musze sprawdzic odme no i ew uszczelka uszczelniacze jeszcze czy godzies cos nie cieknie leje sie na wydech...
No powiedzmy, że im bardziej rozgrzany tym lepiej dymi ;) Dodano po 1 Czemu wyklucza to uszczelniacze ?
witam, cały układ uszczelniony i przejrzany. wszystkie wężyki uszczelniacze wtrysków i wiele innych, nawet zmieniłem filtr paliwa (obudowę) a mianowicie założony został taki hermetyczny od VW. Masakra... Pozostała tylko pompa. I tak sobie gdybaliśmy z mechanikami i chyba kolega niuniu36 ma rację, bo nic innego nie zostało.
Ta "czarna ropa" to olej silnikowy, usterki szukaj w miejscach gdzie olej silnikowy może się zmieszać z paliwem - uszczelniacze wtryskiwaczy, pompa wtryskowa.
Uszczelniacze na płetwach.
Charlie_six jaki Ty masz przebieg, że X16SZR, jednostka o konstrukcji przewymiarowanej, z pierścieniami dwa razy grubszymi niż w następcy (Z16SE) zaczął Ci tak niemiłosiernie palić olej? I na jakim oleju jeździłeś? Jak wyglądają gniazda zaworowe? Nie masz czasem problemu z brakiem ciśnienia sprężania przez wypalone gniazda? To czysta benzyna czy ma...
kupilem astre kombi 1.6 byla uszkodzona i przy zakupie nie odpalala po naprawieniu zrobilem 2000km i musialem dolewac oleju w sumie przez 2tys km wlalem 6l oleju co sie dzieje czy to uszczelniacze trzeba zrobic?
Albo uszczelniacze zaworowe albo pierścienie na tłokach tak czy siak koszt remontu duży no chyba że sam ogarniesz.
Przez uszczelniacze na wtryskach.
Mam ten sam problem tylko, że z 1.6 8v. Sprawa wieszania się zaworów raczej odpada, ponieważ u mnie przy wymianie uszczelki pod głowicą założono nowe uszczelniacze zaworów, czyszcząc je i docierając gniazda.
Astra na zimnym dymi na bialo a jak sie rozgrzeje to na czarno! Wymienione uszczelniacze zaworowe, pierścienie, uszczelka pod głowicą i pokrywa zaworow! O co chodzi?! Prosze o odpowiedz!
dzięki za info....szkoda że Opel tak to idiotycznie rozwiązał , benzyna którą dużo prościej zagrzać ma jeden wentylator na połowie chłodnicy oraz skraplacza, a diesel ma dwa przy czym jeden wprost dla skraplacza. Przez te 10-15 barów sprężarka dostaje mocno po tyłku , padają szybciej uszczelniacze czołowe oraz słabsze punkty układu klimatyzacji. Kiedyś...
Myślę ż kompresja w tym silniku będzie lepsza niż potrzeba , a kolega uszczelniacze zaworowe wymienił ? .
masz uszkodzone uszczelniacze zaworowe.NA 100 %
KOlego sprecyzuj czy zalewa od góry czy od dołu. Bo co ma uszczelka pokrywy do przedostawania się oleju do cylindrów. NIC. Tak czy inaczej głowica do zdjęcia, prowadnic zaworów do zrobienia i ich uszczelniacze jeśli zostaną wykryte luzy. Oraz planowanko i nowa uszczelka głowicy.
Mam pytanie odnośnie kosztów regeneracji cylindra. W mojej astrze mechanik odnotował ryse na 3 cylindrze wyczuwalną palcem. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś nie orientuje się jaki jest koszt nsaprawy. Dodam że przez tą ryse auto gasło, pracowało nierówno, i pożerało olej. Mechanik powiedział że koszt może sięgnąć nawet 3 tyś. bo trzeba wymienić tłok,...
uszczelniacze zaworów astra uszczelniacze stihl toyota uszczelniacze
długość przewód spadek napiąć osadzanie puszek elektrycznych multiswitch unicable
firmware 7018b temperatura wyłącznika
Pompa wspomagania w Massey Ferguson 6180 - jaką wybrać? Rozrusznik VW Caddy 2.0 SDI: numery czy zęby?