Uszczelniacze do wymiany.
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym w pierwszej kolejności uszczelniacze zaworów.
Norma. Temperatura otwarcia termostatu fazowego to 103 stopnie. Oczywiście może się wcześniej otworzyć kiedy zdecyduje o tym sterownik silnika wykrywając większe obciążenie - wtedy podgrzewa wkład termostatu grzałką. Płacimy w ten sposób za czystość spalin w normie Euro5. Mam tak samo w corsie ale mam silnik A14XER . Ludzie przerabiają montując elektronikę...
Jedyne co możesz zrobić dobrego to oddaj ten samochód do kogoś kto już robił tego 1,7 dti isuzu lub 1,7 cdti 80km mają identyczne glowice. Jedno jest pewne ktoś kto nie rozbierał tej głowicy lepiej żeby na Twojej nie eksperymentował. Jak już będziesz robił uszczeleke koniecznie wymień uszczelniacze na OBSADACH (TULEJKACH) WTRYSKIWACZY trzeba wyprasować...
jeśli nie zapalała ci sie żadna kontrolka podzcas jazdy a po nocy nie możesz odpalić to są możliwe dwie przyczyny w tym typie silnika 1. sprawdź powrotne przewody od wtryskiwaczy - krótkie łączniki i przewód do pompy wtryskowej - cienkie czarne gumowe przweody jeśli optycznie sa zawilgocone - 100% do wymiany 2. jeśli punkt 1 nie pomoże to wyjmij filtr...
Rozwiązanie z pt.1 nie bardzo ma sens to jest dobre na zime jak i cięzko pali na jutrzejszy wyjazd nie szukaj wydania kasy. Nie znam sterownika nie jestem mechanikem zawodowym, opisane wyzej doswiadczenie na własnej skórze na BingoM, Ale widze że sterownik lpg raczej nie ma możliwosci podpięcia się z np laptop kontra sterownik. Rozbierałes parownik...
Teoretycznie można spróbować uszczelniacza do chłodnic ale na dłuższą metę proponuje wyminę A praktycznie sposób na zniszczenie pompy wodnej. Niestety tak te uszczelniacze działają.
Witam serdecznie chciałbym zapytać znawców czy gdzieś w Łodzi znajdzie się warsztat który zrobi mi pierścienie tłokowe oraz uszczelniacze zaworowe ponieważ bierze olej w sporych ilościach. ASTRA H GTC Z20LER. Myślałem że warto zalać go płukanką na tłoki też chciałem zapytać czy jest sens czy to już nieopłacalne. Na zrobionych 600 km z bagnetu uciekły...
Daj sobie spokój z odmą. Pomijając absurdalne wyniki pomiaru, samo sprawdzanie sprężania przy poszukiwaniu przyczyn brania oleju jest bez sensu. Albo bierze uszczelniaczami zaworowymi, albo pierścieniami, a nawet jeśli olej leci z odmy, to z powodu przedmuchów na pierścieniach. Na twoim miejscu wymieniłbym uszczelniacze zaworowe.
No a masz kilka tyś zł żeby to zrobić porządnie? Bo tyle pewnie wyjdzie od 3 tyś ale raczej pewnie z 5-6 tyś żeby od razu głowicę porządnie zregenerować i dać nowe uszczelki plus pewnie i tak jeszcze coś wyjdzie przy rozbieraniu. Może się okazać że cylindry rozjechane i cena remontu z 5 skacze do 10 tyś zł. Silnik używane to od 2 -4 tyś zł + przekładka...
Nie zrozumiałeś.Właśnie tego się nie smaruje. Nakłada się jedynie tam gdzie uszczelka nie jest w stanie wszystkiego pokryć. Takie miejsca to łączenie pokrywy rozrządu z blokiem,albo flansza tylnego uszczelniacza. Przeważ nie nawet tam nie daje się silikonu,tylko uszczelniacze nie dające tak wielkiego pślizgu. To samo od góry. Nie napychamy,dajemy tylko...
Uszczelniacze wymienione, odpalanie się poprawiło. Teraz w zimie można normalnie auto odpalić.
Panowie i Panie, tłukę moją Astrę J 1.7 CDTI już ponad 6 lat. Była ostro żyłowana do odcinki 😅 Ogólnie lały wtryski, założone zostały uszczelniacze zaworowe i jest okej. Przy wymianie oleju kolejny raz leję płukankę silnika od Liqui Moly oraz dodałem Cerateca (auto o wiele rzadziej dymi), kultura pracy silnika lepsza. Przebieg 340 kk. Był problem z...
Witam, mam problem z moją astrą otóż wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pierścienie na tłokach, uszczelniacze zaworów, termostat. Teraz(nie sprawdzałem wcześniej gdyż mieszał się płyn z olejem) po odpaleniu silnika gotuje wodę, wąż za termostatem jest zimny (tak jakby sie nie otwierał termostat) a jest założony nowy(cała obudowa w raz z czujnikiem),...
Witam, Zaczęło się od tego że miałem pękniętą membrane (syczał silnik, falowały obroty itd), kupiłem na allegro wymieniłem i niby ok ale silnik zaczoł brac olej... Kupiłem cały zawór odmy pobór oleju pozostał lekko zasysało powietrze do silnika... Gumka w tym całym zestawie jest dość sztywna... wymianiełem na tę z allegro cieniutka i miękka... ale dalej...
Uzylem 3 razy Xado anty koks i się uspokoiło nalałem też 15w dziś jadę zmienić na 10w teraz jest w normie na 1000 może 100 do 200 to uszczelniacze pewno także pozdrawiam i polecam ten produkt
Zaaplikowałem proszek we własnym escorcie. Nie uszczelnił wycieku bo jak się okazało później ciekła pompa wody pod rozrządem. Za to skończyło się ogrzewanie. Wymiana płynu, płukanie nic nie dawało. 20st mrozu a ja biegałem z wężem i przebijałem nagrzewnicę ciśnieniem wody bo ogrzewania normalnie nie było. Pomagało na 3-4 dni i znów coraz słabiej grzało....
te uszczelniacze zaworów to chyba najtańsze z tych wszystkich usterek jakie do tej pory wyczytałem i jakie mi podsunęliście do sprawdzenia.
Na biało to możliwe ze uszczelniacze przepuszczają.
Dopytam jeszcze, czy jest bardzo możliwe, że wysokie ciśnienie spalin nie mających łatwego ujścia narobiło bigosu w silniku? W niektórych silnikach zrzucało uszczelniacze z zaworów, ale w tym raczej tak łatwo nie dają się zdjąć.
Głowica zdjęta, to wyjąć misę i odkręcić korbowód, wyjąć tłok,chyba najlepszy sposób na obejrzenie pierścieni.Od razu uszczelniacze zaworowe do wymiany.
Jeżeli ma faktycznie 160 tys to same pierścienie niech zostanie jakie są , ale pisze 2 różne rzeczy bo napisałeś pierścienie zaworowe, chyba że chodzi o uszczelniacze zaworowe to wtedy tak, 160tys to przy takich przebiegach zawsze najlepsza opcja jest zrobione glowicy na gotowo, planowanie, jeżeli występują płytki to regulacja luzu zaworowego, wymiana...
Witam szanownych kolegów i koleżanki rzecz jasna ;) Wpadł w moje ręce pojazd marki: [b]Opel Astra H 2004 1.6 16v 105KM (77KW) Z16XEP przebieg 160 tyś (na zegarze)[/b] [u]...niestety w kawałkach, tzn. silnik znajdował się w bagażniku.[/u] Poprzedni mechanicy składali go kilku krotnie: naprawa głowicy (dotarte zawory, uszczelniacze i planowanie) tyle...
Wymiana uszczelniaczy bez demontażu głowicy jest możliwa, trochę upierdliwa robota. Przez otwór świecy napompuj 8 atmosfer (jak zawory szczelne to będzie git). Ja bym zdemontował głowicę :) niby lepiej zdemontowac glowice..ale koszt z demontazem glowicy jest znacznie wyzszy niz tylko zdjecie pokrywy zaworow i tamtedy wymienic uszczelniacze..mechanik...
Witam, koledzy ostatnio wymieniłem turbinę na jakąś używaną, wydawała się ok. Tydzień auto pojeździło i efekt taki sam, auto się rozbiegło. Szybkie zgaszenie i teoretycznie nic się nie stało. Efekt taki sam jak ostatnio, w misce olejowej dwa razy więcej oleju. I teraz pytanie skąd ten olej się wziął? Czy leci przez uszczelniacze na wtryskiwaczach czy...
Wyciek, uszczelniacze zaworów, pierścienie. Nie czytał Kolega wyżej. Specjalnie dla Kolegi musi być powtórzone? Pewnie przebieg ma znacznie większy niż na zegarach.
Nie zmienialbym 5w30 a radzilem żebyś doczytał o jakiegoproducenta chodzi. No ale podczas spokojnej jazdy po takich przejechanych km i dolewka w takiej ilości nie wróży nic dobrego- pierscienie i uszczelniacze mogą się klaniac.
:D odpowietrzy się przez uszczelniacze
Nic mu nie będzie. Jeździć i sie nie przejmować. Od czego te uszczelniacze mają się uszkodzić?
uszczelniacze wymienisz bez wyjmowania wałka i rozpinania rozrządu, jednak wałek trzeba odkręcić i unieść na tyle ile to możliwe. Robi się to trochę na "ginekologa" ale się da.
Da się wałek w bok wyjąć. Jak poszukasz to w necie znajdziesz dokładny opis. CZy aby na pewno? Żeby zluzować wałek trzeba wykręcić kilka szpilek głowicy. Głowica jest dzielona w jednej części siedzi wałek. Wiem że się da wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy na sznurek albo sprężone powietrze tylko warunek trzeba wyjąć wałek rozrządu. Silniki...
Właśnie o te uszczelniacze chodzi .
Spaliny w układzie napisałeś.Może być uszczelka może być np chłodnica egr.A nawet pęknięta głowica kto to wie?Olej w układzie może być chłodniczka oleju i prawie na 90 procent uszczelniacze w głowicy.
Witam. Auto to astra h 1.8 xer. 2007. Problemem byl cieknacy olej z kola zfr. Mechanik wymienil wszystkie uszczelniacze i samo kolo a olej nadal leci... Co robic?!
Prawa strona tzn. miejsce laczenia silnika a skrzynia zmiany biegow...ale tam zawsze bylo mokre to miejsce i nigdy to nie wplaywalo na nic. Musze sprawdzic odme no i ew uszczelka uszczelniacze jeszcze czy godzies cos nie cieknie leje sie na wydech...
No powiedzmy, że im bardziej rozgrzany tym lepiej dymi ;) Dodano po 1 Czemu wyklucza to uszczelniacze ?
witam, cały układ uszczelniony i przejrzany. wszystkie wężyki uszczelniacze wtrysków i wiele innych, nawet zmieniłem filtr paliwa (obudowę) a mianowicie założony został taki hermetyczny od VW. Masakra... Pozostała tylko pompa. I tak sobie gdybaliśmy z mechanikami i chyba kolega niuniu36 ma rację, bo nic innego nie zostało.
Charlie_six jaki Ty masz przebieg, że X16SZR, jednostka o konstrukcji przewymiarowanej, z pierścieniami dwa razy grubszymi niż w następcy (Z16SE) zaczął Ci tak niemiłosiernie palić olej? I na jakim oleju jeździłeś? Jak wyglądają gniazda zaworowe? Nie masz czasem problemu z brakiem ciśnienia sprężania przez wypalone gniazda? To czysta benzyna czy ma...
Ta "czarna ropa" to olej silnikowy, usterki szukaj w miejscach gdzie olej silnikowy może się zmieszać z paliwem - uszczelniacze wtryskiwaczy, pompa wtryskowa.
Uszczelniacze na płetwach.
Albo uszczelniacze zaworowe albo pierścienie na tłokach tak czy siak koszt remontu duży no chyba że sam ogarniesz.
kupilem astre kombi 1.6 byla uszkodzona i przy zakupie nie odpalala po naprawieniu zrobilem 2000km i musialem dolewac oleju w sumie przez 2tys km wlalem 6l oleju co sie dzieje czy to uszczelniacze trzeba zrobic?
Przez uszczelniacze na wtryskach.
Mam ten sam problem tylko, że z 1.6 8v. Sprawa wieszania się zaworów raczej odpada, ponieważ u mnie przy wymianie uszczelki pod głowicą założono nowe uszczelniacze zaworów, czyszcząc je i docierając gniazda.
dzięki za info....szkoda że Opel tak to idiotycznie rozwiązał , benzyna którą dużo prościej zagrzać ma jeden wentylator na połowie chłodnicy oraz skraplacza, a diesel ma dwa przy czym jeden wprost dla skraplacza. Przez te 10-15 barów sprężarka dostaje mocno po tyłku , padają szybciej uszczelniacze czołowe oraz słabsze punkty układu klimatyzacji. Kiedyś...
Astra na zimnym dymi na bialo a jak sie rozgrzeje to na czarno! Wymienione uszczelniacze zaworowe, pierścienie, uszczelka pod głowicą i pokrywa zaworow! O co chodzi?! Prosze o odpowiedz!
Myślę ż kompresja w tym silniku będzie lepsza niż potrzeba , a kolega uszczelniacze zaworowe wymienił ? .
masz uszkodzone uszczelniacze zaworowe.NA 100 %
KOlego sprecyzuj czy zalewa od góry czy od dołu. Bo co ma uszczelka pokrywy do przedostawania się oleju do cylindrów. NIC. Tak czy inaczej głowica do zdjęcia, prowadnic zaworów do zrobienia i ich uszczelniacze jeśli zostaną wykryte luzy. Oraz planowanko i nowa uszczelka głowicy.
Mam pytanie odnośnie kosztów regeneracji cylindra. W mojej astrze mechanik odnotował ryse na 3 cylindrze wyczuwalną palcem. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś nie orientuje się jaki jest koszt nsaprawy. Dodam że przez tą ryse auto gasło, pracowało nierówno, i pożerało olej. Mechanik powiedział że koszt może sięgnąć nawet 3 tyś. bo trzeba wymienić tłok,...
Sprawdź czy paliwo nie dostaje się do oleju? Może uszczelniacze na wtryskach puszczają.
zmien uszczelniacze obsad oczywiscie spradz głowice najpierw
witaj według mnie powinneś sprawdzić uszczelniacze zaworowe.masz zdjętą głowice?
Wymieniałem uszczelniacze na wtryskiwaczach i problem z odpalaniem ustąpił.
Witam. Otóż problem polega na tym, że asterka po nocy zapowietrza się i nie chce odpalić, odpala już tylko z plaka. Gdy jest ciepła pali na dotyk. Na zimno pali jedynie wtedy gdy zostawi się ją z górki przodem w dół. Odwiedziła już dwóch mechaników oraz ASO. Zostały wymienione przewody przelewowe, filtr paliwa, uszczelniacze wtrysków i jakieś oringi...
Jeżeli są założone właściwe to nie pospadają , uszczelniacze zakładałeś oczywiście po dotarciu zaworów .
Zauważyłem też efekt mleka pod korkiem wlewu oleju, oraz wydmuch przy włączonym silniku. Ubywa też nieznacznie wody w zbiorniczku wyrównawczym. Przynajmniej nalezalo by sciagnac glowice.Sprawdzic szczelnosc,splanowac,wymienic uszczelke i uszczelniacze zaworow.
uszczelniacze na bank głowica do sprawdzenia
No skoro pompy nie wyciągali to nic tam naprawić nie mogli,zobacz jak wygląda filtr paliwa czy nie jest czarny od oleju silnikowego jeśli tak to do wymiany uszczelniacze obudowy wtryskiwaczy
Nagar na świecach to skutek spalania oleju przez silnik, a czy dostaje się on do cylindrów przez uszczelniacze zaworowe, czy pierścienie, to już inna kwestia
W tm modelu jeszcze jednym problemem były uszczelniacze trawersów. https://www.google.com/search?q=uszczeln...
Uszczelniacze zaworów źle dobrane, zniszczone prowadnice, wytarte trzonki.
Tak, choć uszczelniacze to gumki, które z czasem popuszczają.
Witam. Mam problem z autem: Opel Astra H 2004 rok z silnikiem Isuzu 1,7 o mocy 101 KM. Przyjechał do mnie z pękniętym przewodem wodnym , wymieniłem i nie odpala. Samochód miał podwyższony stan oleju, około 0,8 l, kręcił po nagrzaniu świec około 5 sek i zapalał. Puściły uszczelniacze wtryskiwaczy na pokrywie zaworów. AUTO NIE ODPALA RÓWNIEŻ NA PLAKU...
Zrobiłeś juz to autko?? Robie własnie siene 16v 1.6 i koszty nie są straszne wymmieniłem 14 zaworów 6 prowadnic uszczelniacze rozrząd i uszczelki i myśle że sie w 700 zł zmieszcze. Szklanki sie rozbiera i myje przed złożeniem.
robiłem taką głowice uparł sie ze to głowica sprawdzali planowali i dalej olej w zbiorniczku wkońcu namowiłem go na obsady wymieniłem obsady i uszczelniacze i jest ok
Hmm bierze olej i tyle ale nie powiem ktoredy bo nie jestem Anatolijem Kaszpirowskim :) Podejrzewam uszczelniacze zaworow. W normalnych samochodach jest okolo 0.1l na 10 000km. Proponuje sie przyjrzec powazniej temu bo jak by nie bylo jet to "paranormal". Powodzenia w walce.
Dzięki wielkie po wypłacie odrazu stawiam do szkoły żeby sprawdzili ciśnienie i zrobili próbę olejową mam nadzieję że będzie dobrze a i mam takie pytanie bo jak dobrze się orientuje to można uszczelniacze wymienić bez ściąganie glowicy? Tylko chyba potrzebny przyrząd do ściśnięcia sprezyn?
Witam! Mam problem, Auto kopciło i w miarę nieźle zapalało, oddałem go na sprawdzenie wtrysków. Gościu stwierdził ze jedna końcówka wtrysku była całkowicie padnięta a 3 były uszkodzone wiec zaproponował wymianę wszystkich 4 na nowe...wymienił ustawił ciśnienie na 130 chyba, wkręcił do auta i teraz nadal kopci (na czarno) i jeszcze gorzej zapala niż...
Ok, dzięki, jutro wymienie uszczelniacze zaworów. Za wszystkie odp. z góry dzieki ;]
*Samochód zostanie postawiony i podpięty pod komputer, ale chwilowo brak czasu. no,to wtedy się dowiesz ,nie wiem gdzie tam jest zbiornik oleju ale raczej pierścienie i uszczelniacze do roboty
uszczelniacze dolny 30-40zł, górny ~20zł. A po co je ruszać, nawet jeśli są lekko przypocone? Lepszych niż fabryczne nie kupi na pewno.
Docelowo dowiedziałem się, że silnik jest już w złym stanie fizycznie i za uboga mieszanka jest następstwem łańcucha wydarzeń i czynników. Sęk w tym, że mój silnik nie jest w złej kondycji. W październiku poszła uszczelka pod głowicą, wywaliło olej do plynu, dodatkowo jeszcze przez korek wlewu oleju. Auto pojechało do speca od takich tematów, silnik...
Uszczelniacze zaworów nie mają nic do odpalania jedynie auto zadymi po odpaleniu na niebiesko dlatego że jak zgasisz motor to olej spłynie na tłoki i zostanie spalony przy odpaleniu sprawdź to wszystko co koledzy wyżej piszą iskra pompa paliwa
1.6xe jest kolizyjny, zawory pogięte, uszczelniacze zaworowe może uszkodzone to dmucha pod pokrywę i przez korek.
niebieskawy dym oznacza spalanie oleju czyli albo wydostaje się on do komory spalania poprzez uszczelniacze zaworowe albo poprzez pierścienie. Jeżeli samochód chodzi normalnie i kompresja (którą polecam zmierzyć) jest to raczej uszczelniacze nie trzymają oleju i jest on spalany.
po prostu uszczelniacze na wal i walek rozrzadu
Witam mam problem z moją astrą ecotec 1.6 16v (x16xel) : - 98 rok - 3 lata w kraju - 2 letnia instalacja gazowa Smart Lovato - 203 tyś. na liczniku - realny przebieg - wycięty kat Astra od około roku kopci na siwo - niezbyt intensywnie , w lusteku widac podczas przyspieszania i na wolnych obrotach , Nie jest to taki dym jak w przypadku spalania oleju...
Siema. od pewnego czasu zauważyłem że moja Asterka bierze olej i musze dolewać troszke co jakiś czas. i dziś otworzyłem maskę i ujrzałem niepokojące pocenie się w okolicach zaznaczonych żółtą ramką. Autko jest bez gazu, dym ma normalny, Ma ktoś jakiś pomysł co może być? P.S Nie mam pojęcia co poprzedni właściciel zalewał za olej, Ja leje oryginalny...
Mogę dolewać olej, a uszczelniacze może wymienić mi zaprzyjaźniony mechanik z warsztatu z dobrym rabatem;)
Zdejmij wężyk przelewowy od wtryskiwaczy i zaślep go przed pompą. Odpal na kilka minut. Jeśli po dłuższym postoju problem się powtórzy to trawersy i ich uszczelniacze masz wyeliminowane. Ten zawór zwrotny , który założyłeś musi być z gumową uszczelką , te z kulką kiepsko działają. Załóż go pomiędzy filtrem a pompą na zasilaniu, jeśli to nie pomoże to...
jak poznać czy silnik bierze olej przez uszkodzone uszczelniacze czy przepuszcza na pierścieniach?? da sie to jakoś określić??
tak .... dla mnie też to bardzo dziwna usterka, wygląda na usterkę mechaniczną, boję się tylko o skutki takiego przegrzania silnika , uszczelka głowicy + uszczelniacze wału pewnie będą w niedługim okresie do wymiany ... he
Właśnie tak myślę że się przedostaje i już rozbieram wtryski będę wymieniał uszczelniacze ale czy to może powodowac brak uruchomienia silnika ???
Ta astra za 2 tys. pewnie też będzie żłopać olej. Olej w accent bierze przede wszystkim przez nieszczelne uszczelniacze zaworów. W niektórych typach można je wymienić bez zdejmowania głowicy.
ja bym mimo wszystko jeszcze raz sprawdził ustawienie rozrządu oraz początek tłoczenia. Nawet jak mechanik zmieniał uszczelniacze mógł poznaczyć po staremu i ustawić źle.
Prawdopodobnie zmęczone uszczelniacze trzonków zaworów puszczaja trochę oleju, albo pierścienie- musisz zrobić pomiary sprężania.
A propos, sprawdź jeszcze stan oleju - w wielu autach klepanie hydropopychaczy to poziom poniżej minimum. To pisaliśmy powyżej ale autor nie odpisał, ten pojazd lubi przepalić olej( uszczelniacze zaworów)
witam, mam pytanko odnośnie podobnej usterki, po remoncie silnika czyli druga głowica ( planowana , końcówki nowe wtryskiwaczy, uszczelniacze itp) silnik odpala dobrze ciepły jak i zimny , jest suchy zero wycieków przejechałem już ok 3 tys km , jedna przyczyna to głośna praca jakby to dzwoniło w silniku wcześniej na starej głowicy było ciszej, a na...
Witam. Mam problem z moją astrą. Na zimnym silniku spadają obroty pod czas ruszania na benzynie i samochód często gaśnie. Potem, gdy przeskoczy na gaz po wciśnięciu sprzęgła pod czas jazdy obroty spadają i często gaśnie. Gdy silnik się rozgrzeje na jałowym obroty utrzymują się na 600 i czasem opadają do 500. Powiedziano mi, że to wina silnika, który...
Mam Opla Astre 1,7 TD silnik isuzu. Dymi na zimnym silniku na niebiesko ,potem pracuje normalnie nie wie ktoś może jaka jest tego przyczyna ? Jeżeli dymi zaraz po odpaleniu i po chwili przestaje a spaliny mają charakterystyczny zapach spalonego oleju to do wymiany są uszczelniacze na zaworach.
Witam Temat teoretycznie powszechnie znany (konsultowałem sprawę w serwisach OPEL) oraz u przedstawicieli Landi Renzo - jednak nie do końca i ciekawi mnie dla czego tak mało tematów w tej sprawie. Ale do rzeczy - czym czyścić wtryskiwacze LANDIRENZO MED (ZIELONE)??? DANE: -Mam układ czasowy który będzie otwierał i zamykał wtryski w odpowiednim czasie...
Witam wszystkich mój problem jest następujący. Kupiłem auto opel astra z niemieckim silnikiem 1,7dtl 68KM ciężko palił na mrozie. Postanowiłem zrobić remont silnika i okazało się że 2 tłoki ma pęknięte tak do połowy z góry. Wymieniłem tłoki pęknięte założyłem pierścienie uszczelniacze zaworów głowica prze planowana, nowe uszczelki śruby głowicy. Auto...
Przeciez tu wszystko podlancza sie intuicyjnie i nic inaczej niepasuje. Jak mozna pomieszac rurki od wtryskiwaczy?Czy kolega czyta to co pisze? Wkladaj te pompe i odpalaj a jak sie auto bedzie toczyc to masz inny problem skoro prze kolizja rozrzadu jechalo dobrze.Wydaje mi sie ze szukasz wiatru w polu. Ponadto zeby dobrze ustawic rozrzad w tym samochodzie...
ile kosztują zawory i uszczelniacze na zawory? uszczelka pod głowice wiem ile, ale udało mi się znaleźć tańszą na allegro.
Przyczyna leżała zupełnie gdzie indziej. Jakiś czas temu wymieniałem uszczelniacze na trawersach. Z racji tego, że nigdzie nie mogłem dostać oryginalnych oringów do trawersów to założyłem byle jakie. I właśnie te byle jakie oringi były powodem wycieków. Olej z trawersu leciał po kolektorze dolotowym, poźniej leciał na chłodniczę oleju i na ziemię.
Przyczyną były oringi te które są na trawersach. Wymieniałem uszczelniacze na trawersach i nigdzie nie mogłem dostać oryginalnych oringów na trawersy. Założyłem takie jakie dostałem w sklepie. Nieoryginalne. I wytrzymały dwa tygodnie, oringi puściły i olej lał się z każdej strony. Oczywiście nie było to łatwe do zlokalizowania ale końcem końców udało...
Pouszczelniać wszystko co na zewnątrz.Uszczelka pod miską to już da dużo.Aparat też.Ew. uszczelniacze na trzonkach zaworów ,ale to już większa robota.Taki silnik powinien przelecieć 400tys.
Jest to jednostka wolnossąca więc turbo odpada.mogą być uszczelniacze prowadnic zaworowych-na zaworach wydechowych (mechanik też może się mylić). Tak czy inaczej olej dostaje się do wydechu.
ja miałem w mojej to samo wymieniłem przelewy uszczelniacze trawers filtr nowe gumki pełny zbiornik paliwa nawet soft w serwisie zmieniłem na aktualny i ..uj dalej to samo wiec ....doliłem to auto
uszczelniacze zaworów astra uszczelniacze stihl toyota uszczelniacze
schematy instalacji samochody matryca lc420wue miernik icl7135
Skuter 4T 50 cm³ - problem z wysokimi obrotami Kompatybilność części Oleo-Mac GS 370 i 937