Na ścianie grodziowej. http://czarnik.neostrada.pl/c14nz.html#c...
Uszczelka pod głowicą do wymiany
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
Możliwe że była robiona uszczelka ale nie wypłukali układu chłodzenia. Wyjmij zbiorniczek i go umyj jeśli znowu się pojawi to uszczelka. Nie pamiętam czy w tym silniku jest przy filtrze oleju chłodnica oleju bo ona też by mogła być uszkodzona.
Przyczyną dużego ciśnienia w układzie chłodzenia może być uszkodzona uszczelka głowicy, lub uszkodzenie parownika gazu. Można to sprawdzić na węch. Powąchaj otwór przy odkręconym zbiorniczku wyrównawczym. Jeśli czuć spaliny - uszczelka pod głowicą; jeśli czuć gaz - uszkodzony parownik. W obu przypadkach mogą być wydobywające się bąbelki w zbiorniczku...
Podaj model silnika albo jakies zdjęcie bo nie wiem o czym jest mowa. To tam jest jeszcze uszkodzona dzwigienka? Dodano po 4 Dzwigienke wymienisz sam ale glowice daj do profesjonalnego warsztatu do splanowania i do sprawdzenia szczelnosci zaworów bo jak jest uszkodzona dzwigienka to któryś zawor mógł się też uszkodzic choc na zdjęciu tlokow tego nie...
Astra oczywiście na monowtrysku, ale w tytułach przedmiotu uszczelki jest napisane: uszczelka obudowy gaźnika ;-)
Poza elektryką , bardzo często powodem wypadania zaplonów na jednym cylindrze jest uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym
Chyba uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Sprawdź potencjometr przepustnicy. Miałem to samo w C16NZ i okazało się że potencjometr jest uszkodzony.
Żre olej. Może uszkodzona uszczelka pod głowicą...? Objawy wielce podobne.
Twarde przewody ,brak ogrzewania wskazują jednoznacznie na; 1.uszkodzona uszczelka pod głowicą-wariant optymistyczny 2.uszkodzona głowica-wariant pesymistyczny
Uszkodzona uszczelka pod głowica i przedmuchuje do kanałów z płynem chłodniczym
Bez rozebrania się nie obejdzie ,prawdopodobnie uszkodzony podnośnik szyby.
Zdejmuj to głowice jak uszczelka jest uszkodzona to zobaczysz to po zdjęciu głowicy.A jak pierścienie,zawory to tak czy tak uszczelka pod głowicą do wymiany.
Na przykład: pęknieta głowica, czego nie sprawdzili, zacinający się termostat, uszkodzony wirnik pompy cieczy, zamulona chłodnica
Możliwe że uszczelka pod głowicą jest uszkodzona skoro "na górze" wszystko działa. Pozdrawiam
zapewne masz uszkodzony blok albo głowice
ale gdy by uszczelka byla uszkodzona to w zbiorniku wyrównawczym uwalnialy by sie pęcherzyki z dymem, a ich nie ma...
Uszczelka, wypalone uszkodzone zawory, zużyte pierścienie. I nie, nie można jeździć jak różnica wynosi 11.
problem rozwiązany uszczelka pod kolektorem była uszkodzona dziękuje za pomoc i zaangażowanie temat do zamknięcia.
Jeżeli samochód był badany diagnoskopem i nic nie z błędów się nie ujawniło to przyczyną falowania silnika jest nie szczelny kolektor ssący i tu należy skupić uwagę.Może to być np.pęknięty kolektor uszkodzona uszczelka pod nim,uszkodzony elektrozawór EGR,pęknięty któryś z wężyków odchodzących od kolektora itp. Pozdrawiam.
Kompresja jest tam równa na wszystkich trzech cylindrach, Silnik pracuje wzorcowo, parametry wszystkie w normie, będę go jeszcze raz przeglądał. Na drugim, sprawnym sterowniku te same objawy, na oscyloskopie widoczne szpile od czujnika detonacji. Do mnie trafił z prawie pustą chłodnicą, podejrzewałem uszczelkę i była uszkodzona.
A nie ubywa ci płynu?? W takich przypadkach możliwości może być kilka: -źle umieszczony parownik(wyżej niż chłodnica); -nie otwierany do końca zawór nagrzewnicy(sprawdź czy wtedy parownik jest naprawde gorący); -Uszkodzona uszczelka pod głowicą - też bardzo częste w OPLACH. Pozdrawiam
Uszkodzona była kopułka, a dokładnie trzpień grafitowy i nie dotykał do palca. Dzięki za pomoc! Pozdrawiam
Witam, okazało sie, że jednak uszczelka pod głowicą była uszkodzona, i spaliny były pompowane do układu chłodzenia. Robiło sie wysokie ciśnienie w układzie i wywalało płyn przez korek.
Najlepiej sprawdzić dlaczego tak się dzieje . Powodem wzrostu ciśnienia w układzie może być uszkodzona uszczelka pod głowicą , ale do stwierdzenia tego faktu musisz się udać do kogoś kto to potwierdzi lub wykluczy .
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Sprawdzałem manometrem kompresję w cylindrach wynosiła kolejno 14,0, 6,10 wiec to wina braku kompresji. Możliwe, że uszkodzona uszczelka pod głowicą. Jutro zabieram się do rozbierania go na czynniki pierwsze i sprawdzenia.
Silnik stracił moc ? To może oznaczać że nie wszystkie cylindry pracują jak należy... sprawdź sobie iskrę na wszystkich świecach jeśli są takie jak należy to oznacza że masz pękniętą uszczelkę na kolektorze ssącym lub uszkodzony wtrysk paliwa / pompę paliwową...
Witam, problem udało się rozwiązać, przyczyną nie była uszkodzona turbina tylko uszczelka na wtryskiwaczu, jedna była uszkodzona i przelewała paliwo do oleju, jak się zrobił wysoki stan to zaczęło pompować olej przez turbinę. Po wymianie uszczelniaczy na wtryskach auto pracuje prawidłowo. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Może być uszczelka pod głowicą silnika uszkodzona lub jeżeli w mrozy zimowe palisz autko to mógł gaz skroplić sie jako woda i zamarzł w wydechu (spaliny) i zatyka cały wydech.
Najprawdopodobniej magistrala olejowa w wałku rozrządu jest właśnie przytkana na tych dwóch ostatnich. Wałek i dźwigienki popychaczy i tak masz do wymiany bo są uszkodzone. Co do układu chłodzenia to jeśli uszczelka pod głowicą była uszkodzona i spaliny dostawały się do płynu a zawór w korku nie upuszczał ciśnienia to musiało ono sobie znaleźć inną...
Witam. Mam problem,mianowicie niedawno zakupiłem samochód Opel Astra 1,7 DTI z 2000r. Jest to Astra 2 hatchback seria Comfort 5 drzwiowa. Problem polega na tym że strasznie dymi na zimno i zabiera dużo płynu chłodniczego na 95% uszkodzona uszczelka pod głowicą,mam zamiar ja naprawiać po świętach tylko kompletnie nie mam zielonego pojęcia ile to może...
Jak cieknie to pewnie uszczelka pod głowicą (chyba że gdzie indziej). A że tam występuje prąd po wyłączeniu stacyjki to może być wina miernika lub źle podłączonej instalacji LPG (lub uszkodzonego sterownika lpg) Różne już cuda widziałem w LPG Niektórzy zakładają emulator sondy bo inaczej nie da rady ustawić lpg (wtedy działa jak register) a oni mają...
Witam. To,że nie masz jak to mówią "masła" w oleju to nie jedyny objaw uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Płyn chłodzący może podsysać w cylindry i wtedy spala się razem z ropą w cyklu zapłonu oraz suwu pracy silnika i wydalany jest przzez wydech razem z spalinami w postaci pary wodnej. Ale jak masz napuchnięte przewody chłodzenia to są dwie przyczyny,mianowicie:...
Ta rurka i zawór to odciąg par paliwa z baku, syf w dolocie to normalne w tym silniku z puszcajacymi uszczelniaczach zaworów, zapieczonymi pierścieniami i drożnym zaworem EGR, warto by to wyczyścić, uszkodzony filtr powietrza po strzale to i tak małe zniszczenia, mogło ci rozwalić cały dolot.
Witam Pacjent jak juz wyzej wsponniany Opel Astra 1.7 cdti wydaje mi sie ze 100 konny . Oznaczenie silnika Z17DTH. Nie ma charakterystycznych objawow uszkodzone uszczelki wiec nie wiem na co patrzec. Brak ogrzewania w samochodzie. Rurka idace od silnika ( ktos mi kiedys zasugerowal ze tam siedzi termostat jest wyczuwalnie ciepla) Moim podejrzeniem jest...
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Witam, mam problem z Oplem Astrą G 1.6 8v (X16SZR) 1999 r. benzyna gaz. Ubywa mi ciągle płyn chłodniczy, odkąd go kupiłem (czyli jakiś rok). Dziś po przejechaniu 50 km (30 km w trasie, później gaszenie/odpalanie, jeździłem z punktu A do B i gasiłem) zobaczyłem na korku oleju "białą maź" i trochę tam w oleju dalej. Czy to uszczelka pod głowicą? Auto...
Niebieski dym powstaje w skutek spalania się oleju przedostającego się przez uszkodzoną uszczelkę.
Uszkodzona uszczelka może mieć taki wpływ na temperaturę i pracę wentylatora? Termostat sprawny, ECU również był sprawdzany i jest git termostat także silnik nagrzewa się dobrze. Tylko że często dochodzi do 94-95 stopni i non stop włączający się wentylator nawet przy 40/60 stopniach... nowy płyn czujnik temperatury tez sprawny. To wina uszczelki?
Witam! Miałem identyczną sytuację tylko że w Polonezie , zależy w którym miejscu uszkodzona jest uszczelka , jeżeli puści tak że połączy kanał wodny z komorą spalania (tak jak prawdopodobnie u Ciebie) to dymi na biało i ubywa płynu a w Poldku jeszcze było słychac metaliczne stuki pod pokrywą zaworów natomiast jeżeli uszkodzenie uszczelki połączy kanał...
Serdecznie dziękuje za odpowiedzi. Ale ten poprzedni tłumik "sportowy" założył właściciel przede mną. Najpierw miał ją Starszy Niemiec później lekarz z mojej miejscowości kupił ją dla syna, a ten oddał ją dla młodszego brata i to on sam zmienił tłumik. Rury były ze sobą pospawane a końcówka była REMUS-A. Mam jeszcze jedno pytanie w którym miejscu znajduje...
Uszczelka wygląda na dobrą. A w odpowiedzi na drugi post, to w aucie jest bardzo cicho i jeździmy bez anteny. Wydaje mi się, że każde auto jest przygotowane na to, że trochę wody wpada w drzwi przez uszczelki nawet ale na to są kanaliki, które tą wodę odprowadzają. Poda leci widocznie po krawędzi głośnika. Głośnik nawet ma taki "daszek" nad kostką....
Problem rozwiązany - uszkodzona pokrywa zaworów, olej leciał bezpośrednio do dolotu.. Sprawdziłem to tak że uszczelniłem tymczasowo cały odpowietrznik masą uszczelniającą i poskładałem to w całość. Auto nie dymi, nowa pokrywa zamówiona. Obawiam się że jakbym pojechał do warsztatu to mogli by mnie naciągnąć na remont silnika.
Sonda lammbda okazała się uszkodzona. W zakładzie w którym zdiagnozowali to uszkodzenie wstawili mi inną ( niestety nie nową i również uszkodzoną) Dopiero po wstawieniu nowej sondy samochod wrocil do normy. Spalanie w normie.
Witam. Kupinem dziś astrę 1,4 z 1992 roku. Mam taki problem ze przy normalnej jeździe temperatura silnika oscyluje w okolicach 90 stopni. Czy to nie jest trochę za dużo? W korku doszło pod 100. A co gorsza znajomy twierdzi że astra nie chodzi na jednym cylindrze bo jak wyjol jedna świece to auto chodzi tak samo jak ze wszystkimi świecami. o czym to...
Problemów z paleniem silnika zimnego nie miałem.Kompresje miałe super.Ale to gazowanie płynu było. Oddałem Autko do warsztatu i okazało się że jest uszkodzona GŁOWICA.Jakaś dziurka na 3 cylindrze.z tąd ciągnął płyn.Co do kosztów to robotka ok 200-300zł plus Uszczelka 200zł (do isuzu są droższe) no i regeneracja głowicy(ale to sprawdzą czy się nadaje...
Witam koledzy. Niedawno poruszyłem mojego staruszka po prawie 3 letnim postoju w garażu. Opel astra f 1.4 gl. Jedyne co przez ten czas go spotykało to jazda na wymianę oleju, oraz przeglądy. Teraz muszę go używać częściej. Po zrobieniu około 100km zaskoczyło mnie, że obok lewego koła mam rozpryśnięty na chodniku jakiś płyn (niczym prysznicem). Po otworzeniu...
Z tą uszczelka albo pękniętymi tulejami był chyba większy problem w przedliftowych 1.6 TDCi. Podobno przegrzewanie powodowala jazda miejska i dpf z przodu silnika, który wypalając się mocno przegrzewał blok. Znajomy z forda mówił też ze uszczelki pod głowicą nie miały kanałów od płynu po środku bloku. Często zdarzają się przedlifty z uszkodzonym silnikiem....
Możliwe że masz uszkodzoną uszczelkę pod korpusem wtrysku.....można podać pędzelkiem benzyny w okolicach i się przekonasz...
uszkodzony mostek prostowniczy,notoryczna awaria w alternatorach Hitachi . Istenieje jeszcze prawdopodobieństwo,że cały czas grzeją świece żarowe lub spadek napięcia na instalacji.
witam jestem tu nowy i nie wiem czy dobrze trafiłem. opisze swój problem. ostatnio nabyłem chevloreta cruz ,<bliźniak opla astry> i zaczęła świecić kontrolka check, kasowałem go już pare razy zawsze pokazywała ubogą mieszankę na kompie.dzisiaj skasowałem ja kolejny raz i jadąc na benzynie zapaliła się znowu niestety stwierdziłem uszkodzoną uszczelkę...
czesc ! u mnie byly podobne objawy zimny nie chcial jechac, zadne uszkodzenia nie blyskaly, a przyczyny dwie: 1. uszkodzona (popekana) uszczelka przy wtryskiwaczach 2. zlej jakosci paliwo Po wymianie uszczelki bylo duzo lepiej , ale auto dalej zimne nie chcialo jechac - pojechalem do serwisu - spuscili paliwo a tu wielki syf !!! Zmienilem stacje paliw...
Witam! Rowniez jestem posiadaczem opla astry 1.4i 92r. + gaz. Niestety mam ten sam problem co inni posiadacze astry mianowicie tez nie mam stabilnych wolnych obrotow na paliwie i gazie! Za ok. tydzien mam urlop wiec biore sie za remoncik silnika (Uszczelki, pierscienie, pewnie tez zawory i szlify). Wymienilem uszkodzony silniczek krokowy ale nie pomoglo...
Najbardziej prawdopodobną przyczyną jest uszczelka pod głowicą. Jeżeli jest uszkodzona to nie koniecznie musi oznaczać, że płyn musiał przedostać się do oleju, mógł równie dobrze dostać się na tłok. Odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego i niech silnik sobie pracuje, a ty patrzy czy na płynie nie pojawiają się pęcherzyki powietrza. Najlepiej przygazuj...
pompa wody działa? ogrzewanie jest? nie masz czasem uszkodzonej uszczelki pod głowica?
Sprawdzałaś ciśnienie na cylindrach, jeśli nie to zmierz bo może uszczelkę wydmuchało. Jeśli ciśnienie jest okej to stawiam że uszkodziła się uszczelka pomiędzy głowicą i kolektorek. Sprawdzisz to oblewając lekko do około szczelinę gdzie są łączone oba elementy czyli tam gdzie jest uszczelka. Jeśli gdzieś będzie przerwana powinieneś zaobserwować wsysane...
Witam, u mnie sytuacja wygląda następująco: Opel Astra II 1.8 16V X18XE1, 1999, benzyna BEZ LPG. Od pewnego czasu, w momencie dłuższego postoju na luzie ( korek, kolejka - wszystko na włączonym silniku ) zaczął pojawiać się CHECK. Po odczytaniu błędów - P0130 - czyli błąd sensora o2. W miarę upływu czasu sytuacja pogarszała się - zimny silnik, wszystko...
Witam, mam problem z moja Astrą, mechanik powiedział, ze to uszczelka pod głowicą i ze będzie to kosztowało od 1000-1500zł! Czy ta cena nie jest za duza? Objawy problemów z samochodem: -temperatura silnika nie podnosiła sie podczas jazdy na trasie (nawet po przejechaniu około 200km) w związku z czym gaz przelaczał sie na benzyne - po zatrzymaniu spod...
jak ubywa to może być na dywanikach albo nie,,, jak płynu nie ubywa w zaskakującym tempie to powinno grzać chyba że wąż zagięty uszkodzony tak że blokuje przepływ. zobacz czy kapie przy wlocie do nagrzewnicy tam są chyba szybko złącza i oringi. jak ja wymieniałem oringi , to miałem z serwisu nic nie ciekło.. jak mokro to kicha do poprawy jak nie to...
To, że przekażnik załącza nie znaczy że swiece grzeja.. tzn możesz miec po prostu uszkodzone świece. Sprawdz świece żarowe. Jesli są ok, to sprawdź rozdząd. Ale myśle, ze świece mogą być przyczyną. Kopci na niebiesko-siwo? Kto wie, czy czasem nie siediz uszczelka pod głowica.. Ale sprawdz najpierw swiece..
po wizytach u wielu mechaników - i wielu różnorodnych kosztotwórczych propozycjach wreszcie jeden postawił prostą diagnozę - przyczyną totalnego wycieku oleju ze wszystkich możliwych miejsc w silniku była uszkodzona uszczelka miedziana pod jednym z wtryskiwaczy. I to nadciśnienie powodowało wycieki oleju. Była też wymiana półpierścieni luzu poosiowego...
Witam i proszę o pomoc! Moje autko to astra g 1,7td silnik opla x17dtl 50KW 68KM kupiłem na początku roku z uszkodzona głowicą (olej przedostawał sie do układu chłodzenia) samochód pomimo awarii jeździł normalnie przyspieszał dobrze i przede wszystkim nie dymił ,zdecydowałem sie jednak na naprawę i oddałem astrę do mechanika na naprawę. przeprowadzony...
Zrób mały test czy po odkręceniu korka w zbiorniku wyrównawczym nie pojawiają się ciągle pęcherzyki powietrza, czy na korku od wlewu oleju niema masła, można by się pokusić o sprawdzenie kompresji. Wszystko to by wykluczyć ewentualnie uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Co do ostatniego zdjęcia to w tej złączce jest zwykły o-ring i to on mógł się uszkodzić...
zwróć uwagę czy nie ubywa płynu chłodniczego i czy nie ma ciśnienia zbyt dużego w zbiorniku płynu chłodniczego , może to świadczyć o uszkodzonej uszczelce pod głowicą
Czujnik położenia wału nie wygląda na uszkodzony w sensie mechanicznym. Z tym dolotem to duża musialaby byc nieszczelność żeby pojawiały sie takie objawy (bujanie obrotami przez minutę po odpaleniu na zimnym silniku)? Tak się zastanawiam czy przy okazji montażu mixera nie pękła lekko obudowa przepustnicy bo zauważyłem że delikatnie poci się po lewej...
Witam. Mam taki problem. Wczoraj zostały wymienione popychacze, ponieważ strasznie klekotał silnik. Chodził prawie jak stary poczciwy diesel. Po wymianie szklanek ku mojemu zdziwieniu klekotanie odrobinę ucichło..ale nie jest tak jak być powinni...;/ Głośno chodzi. Auto osiąga temperaturę ok 95 st C. I druga rzecz jaką zauważyłem..to wentylator chłodnicy...
Biała maź to skutek kondensacji wody na korku która miesza się z olejem i powstaje "majonez" . Spowodowane krótkimi trasami i niedogrzanym silnikiem. Taki majonez powstaje też jak pójdzie uszczelka PG i płyn dostaje się do oleju ale wtedy jest znaczny ubytek płynu i majonez jest dosłownie wszędzie (korek, bagnet, silnik...) Czyli jeśli jest tylko na...
Uszczelka na kolektorze ssącym załorzona była nowa (przy naprawie głowicy-zawory itp). Serwo nigdzie nie przepuszcza-> odkręciłem rurke od serwa i zatkałem i to samo, bez różnicy. Jak odetkałem, to silnik wkręcił się na dużo wyższe obroty (około 3200). Moim znadniem to mechanicznie nie jest nic uszkodzone... Co ciekawe-> odłączyłem przewody WN z wszystkich...
Właśnie do silnika krokowego nie mogłem się dostać bo nie posiadam tak małych torx'ów ale jesteś pewien ze to może być to? A co do czujnika Temperatury to przy 92 czy 94 załącza się wentylator chłodnicy i nie przekracza temperatura tych 92-94 stopni i szybko schodzi do 88 jak długo można jeździć z uszkodzonym czujnikiem temperatury? Aktualnie czeka...
Również do wiadomości <Motronic>: 1/. http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nie-lekc... cyt: " Przyczyn falowania obrotów należy szukać także w silniku krokowym oraz przepustnicy. Ten pierwszy element odpowiada za sterowanie obrotami na biegu jałowym. Po kilku latach na tych elementach może pojawiać się lepki...
Jeśli kopułka dobra, przewody nie pomylone ,to może uszczelka pod głowicą albo nie domykający się zawór, to ciśnienie sprężania jest równe? ,sprawdził bym też jak zachowuje się na innym paliwie ,kiedyś jak kupiłem opla to miałem problemy z odpalaniem bo miał czkawkę i cofkę okazało się że winne było paliwo ,po zatankowaniu na innej stacji problem znikł....
Jeżeli masz uszkodzoną uszczelkę to odpal astre odkręć korek od płynu od chłodnicy i popatrz czy płyn nie zaczyna wylatywać po za korek jeżeli tak to masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą
A tam nie masz zmiennych faz? Sprawdź czy zawory do kół nie puszczają oleju i zmienia ci się kąt. Bo to też możliwa przyczyna? Dodano po 8 Nie wiem jak wygląda spływ oleju i powrót z głowicy z samoregulatorów do bloku. Sprawdziłbym jeszcze uszczelkę pod głowicą jaką miałeś i tą którą założyłeś ( oczywiście w sklepie motoryzacyjnym). Może kanał spustowy...
Witam ponownie kłopoty z odpalaniem minęły po wymianie czujnika cieczy chłodzącej dla komp. A teraz mam pytanie czy przez ten czujnik mógł się przestawić zapłon???? Bo jak był uszkodzony to zaczął głośno chodzić mechanik przestawił mi zapłon mówiąc, że ktoś tu kręcił. Po przestawieniu było w miarę ok., ale i tak była głośna praca potem zaczęło mi zalewać...
Witam, Kupiłem emulator z allegro, zaślepkę 4mm z uszczelką bez dziur i niestety zakupiony emulator nie działa. Mój silnik X16XEL astra II 2000r. Objawy są takie, że po podpięciu emulatora i zaślepieniu EGR samochodem nie da się jeździć (naprawdę bardzo szarpie) i po chwili świeci się check engine (błąd P1405 - Pozycja liniowy systemu recyrkulacji gazu...
jeśli to nie jest zgnity trup, to warto popróbować, ustawić wał żeby tłoki były mniejwięcej równo w połowie, nalać nafty (lub płukanki bo to to samo ale płukanka kosztuje za pół litra tyle co 5l nafty) do pełna cylindrów przez wykręcone świece, zostawić na noc, na drugi dzień pojudłać rozrusznikiem bez świec żeby wychlapało się jeśli coś zostało (wątpię)...
Hydro nowe i po problemie. Nie uszkodziło zaworów.
Witam Pkt. 1, 3, 4, 6, 7 - odpada, ponieważ zauważyłbyś wyciekający płyn na zewnątrz. Rozumiem z Twojego opisu, że płyn nie wycieka na zewnątrz - nie zauważyłeś żadnych plam ? 2. Obsadach wtryskiwaczy - to jakaś ściema - może uciekać kompresja, ale nic związane z płynem 5. uszczelniaczu do oleju - nie wiem co masz dokładnie na myśli, ale odpada Jeżeli...
Witam. Nie znam się na samochodach więc proszę o pomoc oraz o wyrozumiałość. Mam problem. Tydzień temu mechanik z mojego osiedla wymienił mi: uszczelkę pod głowicą (łącznie z planowaniem głowicy), świece, palec rozdzielacza, pasek rozrządu i napinacz, pompę wodną, filtr powietrza oraz termostat. Problem mój polega na tym, że podczas postoju (np. w korkach)...
Witam. Nie znam się na samochodach więc proszę o pomoc oraz o wyrozumiałość. Mam problem. Tydzień temu mechanik z mojego osiedla wymienił mi: uszczelkę pod głowicą (łącznie z planowaniem głowicy), świece, palec rozdzielacza, pasek rozrządu i napinacz, pompę wodną, filtr powietrza oraz termostat. Problem mój polega na tym, że podczas postoju (np. w korkach)...
Witam. Posiadam Opla Astre F z 1995r z silnikiem 1.4 na wielopunktowym wtrysku paliwa. Ostatnio dałem wujkowi do naprawy. Wymina uszczelek i pierscieni na tłokach. Kochany wujek zrobił wszystko jak należy tylko.... pali mi sie kontrolka od uszkodzenia ukladu elektronicznego silnika. :((((( Samochod jezdzi, ale silnik pracuje dosc nierowno momentami,...
Witam Zdecydowałam się (tak tak baba na tym forum) zaczerpnąć porady bo jak słucham znajomych - samozwańczych mechaników to zwątpiłam.... Ponad rok temu kupiła Astrę II 1.6 16V z 2000 r. Ciężko pracowałam na ten samochód, ale miałam pecha-samochód był uszkodzony. Dolano "zagęszczacza" do oleju i po "wypiciu" zaczął kopcić. O dziwo na biało (przy oleju...
Częsty problem obudowa filtra paliwa jest nieszczelna na przewodach albo na uszczelce pokrywy.
Ten szlam w przepustnicy to olej z odmy - nie bój się spali się, nic złego nie zrobi w silniku i tak tam normalnie trafia. Niemniej jeśli masz sporo szlamu w przepustnicy to masz silnik do remontu, chyba że jeździsz na bardzo krótkich odcinkach z niedogrzanym silnikiem. Co do tego szlamu to zrób test - odpal silnik i odkręć korek wlewu oleju - wydostają...
Witam, od ostatniego czasu borykam się z brakiem mocy w moim Oplu. Miesiąc temu wymieniłem uszczelki pod pompowtryskiwaczami oraz wszystkie przewody doprowadzające do turbiny (do zaworu podciśnienia itd.). Wszystko było dobrze. Kilka dni temu błąd się ponowił. Rozważam, że może być to uszkodzony zawór podciśnienia (zawór elektromagnetyczny) bądź też...
Witam! Niedawno wymieniłem silnik na taki, który prawdopodobnie długo był nieużywany. Najpierw wydmuchało uszczelkę pod głowicą, a teraz okazało się, że "ssanie" nie działa (nie kojarzę jak się fachowo nazywa ta część wiec poprawcie mnie :D ). Generalnie jak przestawię tą dźwignię (zaznaczyłem na zdjęciu nr2) w kierunku koła zamachowego to nic się nie...
Nie ma co panikować 95*C to normalna temperatura, a i czujnik nie jest jakiś super dokładny, podaje tylko orientacyjne wskazania. Płyn w układzie jest pod lekkim ciśnieniem i nawet jeśli byłaby to zwykła woda to wrze dopiero w okolicach 120*C, także nawet temperatura cieczy na poziomie 100-105*C to nie powód do paniki. Najgorsze co możesz zrobić to...
Najprawdopodobniej uszkodziła się uszczelka pod głowicą. Wykonaj test ciśnieniowy układu chłodzenia (warsztat).
sprawdz ten olej silnikowy jaki ma kolor ,czy czasem nie zrobiła sie jasna emulsja ,wtedy wiadomo ze płyn idzie do oleju ale moze równie dobrze dostawac sie do cylindrów ,wycieki zewnetrzne rozumie sprawdziłes i niema np na pompie czy połaczeniach i jak wyzej pisza nagrzewnicy ,a te bulgotanie jak piszesz to nie musi koniecznie wystepować przy uszkodzonej...
Przy cofaniu tłoczków pod nowe klocki nadmiar płynu został wypuszczony odpowietrznikiem czy wtłoczony przez pompę? Jeśli to drugie to obstawiam uszkodzenie uszczelek pompy. Kto ci takich bzdur naopowiadał?
sebap dzięki za szybką odpowiedź! Zaintrygował mnie ten syczący w czasie ostatniego testu EGR - przepustnica zatkana od góry, w waż od podciśnienia od lpg (jednocześnie odcięte podciśnienie od lpg) podpięty pistolet od kompresora i podane impulsowo ok 3 bar. Zawór ten jest przerdzewiały na wierzchniej strony flanszy, powietrze wylatuje koło metalowego...
A przewody zapłonowe w jakim są stanie? Co do pompy paliwa to ciśnienie powinno być ok 0.75 Bar na dolocie i ok 0.4 na powrocie.Nie napisałeś czy mechanik sprawdził ciśnienie na powrocie(to ważne!).Swoją drogą to radzę Ci omijać takich ,,Mechaników" bo wymienią Ci pól auta i dalej będzie żle. Można sprawdzić katalizator i układ wydechowy pod kątem zatorów....
Jeśli to silnik isuzu to napewno alternator hitachi 70A, były dwa rodzaje tych alternatorów, jeśli w tej astrze masz obrotomierz to masz alternator ze złączem okrągłym na 4piny, jeśli nie ma obrotomierza to złącze prostokątne na 2piny. Wpisz w wyszukiwarce alledrogo "alternator isuzu", kosztują one w okolicach 250-300zł, są to ponoć chińskie podróbki,...
Wreszcie mogę podzielić się konkretnymi spostrzeżeniami. Przed uszczelnieniem zespołu wtrysku i wymianą silnika krokowego: - ciśnienie na wyjściu wtrysku podniesione do 2.5bar inaczej silnik dławił się przy przyspieszaniu, - silnik ciężko zapalał, wchodził na obroty przez kilka sekund jakby nie wszystkie cylindry pracowały, uruchamiał się jak traktor,...
Jak ubywa płynu może dymic fakt nie na czarno ale na biało jak zapali bo płyn przez uszkodzoną uszczelkę głowicy wpływa na tłok. A jak z mocą auta.
he:) ale to jest jeden z objawów uszkodzonej uszczelki pod głowicą... a jeszcze można by wymienic kilka... a Ty jaki problem wtedy miałeś??
Na wolnych obrotach mocno "drży" powietrze w kolektorze ssącym. Czujnik temp zasysanego powietrza jest w pewnym sensie ogrzewany powietrzem które jest odbijane i wracane czasem z cylindra. Fazy ssania i wydechu trochę nachodzą na siebie. Czujnik jest bardziej "chłodzony" przy wyższych obrotach. Aż tak bym się jego nie czepiał. Możesz zdjąć z niego wtyczkę...
uszkodzona uszczelka uszczelka astra astra uszczelka
kolory kabli audio pralka połowa załadunek przetwornica xenon działać
skrzynia schemat skrzynia schemat
Brak sterowników do soundbara Lark - co robić? Jak usunąć kod PIN z Samsung GT-S5530?