Wtrysk 3 i 4 grubo poza normą, co się dzieje z autem? Sprawdzałeś kostki na wtryskach?
przestawia kąt wtrysku,inaczej zasibnik
O ile dobrze pamietam to tylko wtryski.
Jak nie masz czym to na plaku i luzowanie wężyków przy wtryskach.
Masz uszkodzony moduł zapłonowy (ten pod cewką)
Czy ten silnik ma MAP-sensor ? Może być problem z emulatorem wtrysków.
A patrzałeś gdzie wpięte zasilanie 15, i czy nie bierze sygnału obrotów czasem z wtrysków?
Nie masz sterowania na przekaznik bo immo blokuje - programowanie sterownika pomoze :) Dodano po 1 W srodku hc11f1 , wiecej powiediec nie moge , pisz na pw jak cos.
Tam krokowca nie ma , jest zawór wolnych obrotów sterowany minusem ze sterownika i plusem po przekazniku podwójnym.Najlepiej sprawdzić , czy po wyłączeniu kluczyka jest zasilanie na wtryskach.
Jeżeli kontrolka (żółty silnik) miga to masz blokadę wtrysku od immo. Jeżeli świeci ciągle to sprawdź czy masz 12 V na dwóch koncówkach wtrysku, jeśli brak to sprawdź bezpiecznik 20 A w komorze silnika. Jeżeli masz napięcie 12 V na obu końcówkach to podstaw wtrysk (zakładam że komputer sprawny). Gdy masz auto na gazie to sprawdź przekaźnik który odcina...
70 Nm
Jeśli jest tak jak podajesz że twój silnik to c14nz to masz jednopunktowy wtrysk paliwa Multec. Poznasz to po tym że jednopunktowy wtrysk ma obudowe podobną jak gażnik. Twoja Astra ma symbol F jako następca Kadetta E. Astra 2 ma symbol G ,a Astra 3 symbol H. Pozdrawiam!
Po takiej próbie to nigdy się nie dowiesz czy wtryski są dobre. To tylko część diagnozy. Jak chodzi o sam wynik testu to jak najbardziej mieści się w normach.
Zawór termiczny sterowania dopływem powietrza
Jakieś informacje w którym momencie to się stało Było coś wymieniane ? Ja miałem problem po myciu listwy uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na szynie też nie podawał na wtryski
Nie, to Multec CFI, odmiana tego systemu w polonezie to TBI 700
Jeśli masz x14SE, to masz 82KM. Po ludzku, 8 zaworów i wtrysk MPI.
Pompki w zbiorniku niema .Spróbuj wystartować z plaka.
Kiedyś miałem walnięty emulator wtrysków od gazu i wywaliło 2 sterowniki w ciągu 2 dni.
Skoro sterownik dogadał się z pompą to może być wiele przyczyn niedostatecznie dobrej pracy silnika,nie można wykluczać wtrysków ale i nie trzeba od razu ich podejrzewać.
Witam, Jak wygląda prawidłowy przebieg napięcia i prądu na wtryskiwaczu Opla Astry I? Wtrysk jednopunktowy. Pozdrawiam
A nie podwinął ci się oring i nie leje się paliwo do dolotu.
Podejrzyj parametry czujników podczas złej pracy silnika kiedy gaśnie,jaką temperaturę pokazują czujniki płyny chłodzącego i powietrza zasysanego no i tak jak kolega napisał co się dzieje z czasami wtrysków.
Mam , ale nie mam możliwości wrzucenia go na internet! Mam nadzieje ,ze wiesz który to przekaźnik i gdzie się znajduje i umiesz odczytać numer nóżki / 87/. Kolor kabelka od przekaźnika na wtyczkę listwy - prawdopodobnie - czerwono niebieski .
Ta pompa ma elektroniczny regulator kąta wtrysku, a pompę ustawiasz wkręcając odpowiednią blokadę ( na rysunku nr. 4).
Na czarnym przewodzie masz mieć +12 wolt po stacyjce a z ECU z d15 niebieskim kablem leci minus jak silnik jest uruchomiony .Więc wytnij niebieski przewód przy kompie i przy wtrysku i zrób bypasa jak nie pomorze to uszkodzony komp.
Witam, sprawdź najpierw wskazania sondy, potem czujnika temperatury. One dają sygnał na sterownik a ten steruje wtryskiem.
Podpięcie pod komputer powie czy to kwestia sterownika pompy czy tylko zapowietrzenia.
Musiałbyś odczytać błędy, ale w tej bryce masz do przeglądu lub wyczyszczenia: czujnik doładowania w kolektorze, ewentualnie kolektor, egr oraz sterowanie (kierownicę) turbiny lub sama turbinę - (niestety w tych autach to powszechne) i przy tej okazji wszystkie te czynniki mają taki skutek, ale najbardziej prawdopodobny jest zasyfiony kolektor oraz...
gdzie zdobyć jakąś instrukcje,rysunek chodzi mi o podłączenie wszystkich wężyków(podciśnienia) podłączonych do wtrysku (obudowy )
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
No i lux.
Witam Opis złącz diagnostycznych jest tu http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Pozdrawiam.
Mam Astrę F 1.4 benzyna, problem z wtryskiem - gdzie mógłbym szukać sterownika wtrysku, chyba uszkodzony bo resztę przejrzałem a część wymieniłem na nowe.
Montuj Barracudy kolego. W Hankach trafiają się buble. To nie to co jeszcze 4-5 lat temu.
Jeśli tak to zrób diagnostykę bo ona może wyjaśnić co się stało że nie steruje wtryskiem .
witam a czy na gazie auto pracuję dobrze ? może być emulator wtrysku uszkodzony i będzie robił psikusy i jeszcze dobrze sprawdzić wtyczkę przy pompie paliwa miałem taki przypadek ze na dołkach nie łączyła
Skasuj błędy i poczytaj jeszcze raz, te nieobecne świadczą o spadku napięcia, może kiedyś auto wyładowało akumulator. Nie ważne. Ważne są te z wiązki wtrysków. Tam bym się skupił.
Układ wtryskowy. Lejące wtryski, zła dawka itp.
Witam jaka powinna być zbliżona wartość kąta wtrysku astra 2.0 dti?
Astra na jednopunktowym wtrysku ?
To zależy do rodzaju sondy,ja mam sonde 0-1V a punkt neutralny ustawiony 0.44.
Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
Możliwe że jest to przekaźnik wtrysku
Zaczynasz nudzić, to stary ogórek i naprawia się probówką takie auta Sprawdź rezystancję ceweczki, jak dobra to wymieniaj moduł nawet w czerwone kropeczki, no i ten rozrząd sprawdziłeś
Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
już ustawiłem po prostu źle sobie ustawiłem wałek zamiast na 1 to na 4 tłoku i miał problemy z paleniem a jak by kto pytał to pompę ustawia się na 0,78-0,85 wyprzedzenie wtrysku Opel Astra x17dtl 95 rok
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
Był poruszony ten temat jakiś czas temu w innym aucie z tą instalacja należy tylko tu troszkę poszukać. Wtryski za tysiaka albo przód plus wtryski za tysiaka.😏
Witam. Dotknął mnie standardowy problem - uszkodzone wtryski. Mam możliwość kupienie sprawnych wtrysków ale o nieco innym numerze. Moje wtryski mają numer 0445110159 za to te które mogę kupic 0445110276. Czy takie wtryski można spokojnie zakodować do mojej astry czy muszą być wtryski o identycznym numerze? Według allegro to do tego silnika pasuja różne...
Rozrusznik jest nowy więc czas zobaczyć wtryski
zwróć uwagę na to że silnik 1,4 z astry k to nie jest silnik 1,4 z astry j- jeden jest idealny do lpg (wtrysk pośredni- w astrze j) a drugi - nie za bardzo (wtrysk bezpośredni- astra k).
Okolice wtrysku, kolektor ssący, na jednym przewodzie, wsuwany konektorek.
Witam, najprościej to założyć przełącznik a najlepiej przekaznik który po pojawieniu się napięcia na elektrozaworze gazu, odetnie zasilanie pompy (instalatorzy gazu powinni to zrobić ale nie robią). Tak zabezpieczysz też pompe przed uszkodzeniem w przypadku braku paliwa. Pózniej reszta (wtryski leją ?)
Piersze sprawdz czy nie zapowiecza się przez podkładki wtrysków
Niema różnicy pod który. Ważne jest jedynie żeby np.: kabel od wtrysku pierwszego pin 7 do wtrysku a pin 1 do ECU.
Panowie jak już wyżej widziałem , warto jednak ten TPS podłączyć, tylko co zrobić w takiej sytuacji , gdy po podłączeniu w warsztacie TPS, poziom początkowy TPS, jest tak mały ze wynosi 0V i na wykresie w programie dla AL700 wogule niema tej jasno zielonej kreseczki( wskazującej poziom otwarcia przepustnicy), dopiero jak się naciśnie więcej przepustnice...
Immo podłączone jest do sterownika wtrysku poza pompą
Widzi obroty wału /wałka i jest zasilanie podczas kręcenia to pewnie siedzi ster jak to w łopelach. A impulsy masz na wtryski?
Jak ostatecznie uruchomiłeś ten samochód? Mam identyczny problem.
Przy wypadku uszkodziły się wtryski?
Napisalem gdy niebieski zwieram do masy to wtrysk jest
Wtryski Barracuda
Po odłączeniu regulatora, masz maksymalne ciśnienie dużo ponad normę. Odepnij wszystkie przelewy które idą do zbiornika i patrz gdzie pojawia się ropa - tam ucieka ci ciśnienie. Odrobina wtyczki od wtrysków, to jest prosty problem.
Możliwe że masz uszkodzoną uszczelkę pod korpusem wtrysku.....można podać pędzelkiem benzyny w okolicach i się przekonasz...
Witam. Zakladam komouter pokladowy do mojej Astry G X17DTL i pozostało mi rozwiązanie ostatniej zagadki. Potrzebuje podpiąć sygnał odpowiedzialny za sterowanie wtryskami, ponieważ w moim modelu wtryski nie mają kabelków więc potrzebuje wpiąć się chyba? w pin sterownika ECU. Czy ktoś jest w stanie mnie naprowadzić gdzie to znaleźć? Komputer nazywa się...
test przelewowy i oto co wyszło to podaj jeszcze ilosc obrotów ,czas i ilosc cykli wtrysków.
Winę miał oring na wtrysku temat zamykam.
Jeśli chodzi o napięcie na wtryskiwaczach w Oplu Astra G z silnikiem Z16XE, oto kilka informacji, które mogą ci pomóc w diagnostyce: 1. Napięcie na wtryskiwaczach: W momencie, gdy silnik jest "na zapłonie" (przekręcony kluczyk, ale silnik nie pracuje), na jednym z pinów wtyczki wtryskiwacza powinno być napięcie stałe +12V, które pochodzi z przekaźnika...
Bo ja mam z 2014 z przebiegiem 134tyś to jest szansa na walkę GM , czy na własny koszt. To jaki masz teraz kolor wtrysków.
Ta uszczelka nie ma bezpośredniego styku z benzyną, a jedynie z mieszanką. Paliwo jest rozpylane przez wtrysk na przepustnicę i stąd zasysane z powietrzem do kolektora ssącego. Może cieknie ci z króćca paliwowego lub przewodu. Co do mocy to efekt taki mogą powodować np.przewody zapłonowe lub świece.
Nie koniecznie, jak ma immo to ma zaworek "kodowany" czy to nazwać. Taki zaworek do szczęścia potrzebuje jeszcze impulsów sterujących..
A czy jak odkrece powrót i bede kręcił to ma wylatywać paliwo Dodano po 3 A jak mam wyczyścić wtryski ?
Haha a jak weźmiesz impulsy wału?
sterownik wysłałem do zaufanego elektronika i naprawił bo wcześniej mi pompa nie podawała paliwa a teraz podaje a niewiem gdzie szukać bezpieczników lub przekaźników pompy wtryskowej
Sprawdź filtr powietrza. W jakim stanie świece- jak stare? Uszkodzony czujnik temperatury. Zła praca regulatora ciśnienia i daje za duże dawki na wtrysku.
Jaki masz czas wtrysku na wolnych obrotach i normalnej temperaturze pracy silnika ?
to jest astra F. to wtryski nie są elektronicznie sterowane
Witam, jak odłączyć układ paliwowy, aby podczas pracy silnika bez świec nie było wtrysku paliwa i gazu?
Rozwalona mapa wtrysku PB. Jaki masz sterownik gazu? Jak wygląda mapa wtrysku gazu odczytana ze sterownika, jakie masz wtryskiwacze i jaki przebieg na LPG. Odłącz akumulator na 15 minut, podłącz, zapal, wyłącz gaz na amen przyciskiem zrób 100km powiedz co się dzieje. Wypadanie zapłonu świadczy o usterce wtrysku gazu. Pewnie Valdemary pod maska. Pozdrawiam
Może, wygląda na uszkodzenia kabli zasilających wtryski.
Wtryski do wymiany o ile ciśnienie z pompy na listwie OK.
One mają problem w astrze K Co dziwne w astrze J tych problemów brak. Przecież Astra K a Astra J to dwie różne generacje, w Astrze J są silniki 1,4T na wtrysku pośrednim, dobre pod lpg. W Astrze K są już na wtrysku bezpośrednim, także o lpg można zapomnieć. Jak mieszkasz w Skandynawii to pytanie jakie tam są zimy i tereny? Może warto coś kupić z napędem...
Witam.Wykręciłem wtrysk i do jego zacisków dołączyłem zasilacz ( +5V) .Z efeków dzwiękowych wynika ,że iglica pracuje.Przypominam,że po odpięciu zasilania wtrysku jest bez zmian.Pozdrawiam.SKORBI.
Zazwyczaj ECU steruje masą wtryski. Jeśli na tych przewodach pojawi się zieleń i masa ,to wystarczy aby wtrysk pracował.
czy zanim zdemontuje wspomniany sterownik, jest cos jeszcze co nalezaloby sprawdzic, czy moze on calkowicie zamknac dopolyw paliwa na wtryski?
Trace już cierpliwość do tej instalacji. Wtrysk benzyny nie dolewa. Sprawdzony zawór dfco i ogółem rozdzielacz. Wszystko git...;/ Reduktor też w porządku. Zostały już tylko wtryski albo wadliwe sterowanie - coś tu prowadzi do ciągłego zalewania więc raczej wtryski puszczają...;/
Obstawiam wyklekotane wtryski i ECU wysterowuje pierwszy wtrysk ponad normę i dlatego masz błąd wypadanie zapłonu. Ewentualnie cewkę miernikiem na oporność sprawdź na pozostałych wytryskach jaka jest i jaka na pierwszym jeśli taka sama na wszystkich....cóż wtryski do regeneracji.
Multec S .
Do diagnozy potrzebne są wszystkie parametry dla loop closed bieg jałowy: położenie przepustnicy, integrator, przepływomierz, czas wtrysku itp. Do tego wszystkiego słuchowa ocena pracy silnika podczas badania.
Mam pytanie dotyczące silniczka krokowego: Mechanik powiedział mi że przed założeniem silniczka krokowego trzeba go odpowiednio ustawić? Czy ten trzpień jest regulowany? Jeśli tak to na jaką wysokość go wysunąć? Metodą prób i błędów? Opel Astra 94r 16i Nr silnika X16SZ jednopunktowy wtrysk Dzięki
Ciśnienie tak j/w kolega pisał oraz czas impulsu wtrysku do zmierzenia.
Skończyło się remontem silnika. Głowica + panewki ,pierścienie. Powodem nie odpalania były zarzucane świece olejem. Co do sterownika jest ok paliwo i tak w momencie kręcenia rozrusznikiem paliwo szybko dostaje się do wtrysków.
Ok.Rozumiem że mam wymienić moduł.Tak zrobię.Dziękuje i pozdrawiam
Wystarczy w celu zablokowania wału korbowego zdjąć czujnik położenia wału korbowego, uszkadzając płytę znacznika ze wszystkimi konsekwencjami wynikającymi.
Adam , tam najczęściej brak połączenia "włosów"z polami lutowniczymi. W Twoim przypadku może być wejście czujnika położenia wału-zgaduję!
Demontujesz listwę wtryskową podpinasz pompę paliwową 3 bar i sprawdzasz czy wtryski puszczają.
Czy wie ktos moze gdzie znajduje się termostat w oplu astrze 1.4 na pelnej szprycy???Pojazd jest z roku 1992 sinik to nie zaden ECOTEC jest to jeszcze stary motor tylko ze na pelnym wtrysku..... Dokladnych przyczyn wymiany termostatu nie znam poniewaz jest to pojazd mojego przyjaciela podobno dol chlodnicy jest zimny czy cos takiego....Napierw nalezaloby...
Mam na myśli silnik C14NZ Regulator ciśnienia paliwa umieszczony jest na zespole wtryskowym jest przykręcony czterema śrubkami wygląda jak (metalowy kapelusz) Ciśnienie o ile się nie mylę ok. 76 kPa Na 2 śrubkach jest silniczek krokowy Czy wtryskiwacz jest na swoim miejscu i uszczelniony (dwa oringi większy i mniejszy)
Błędu może nie być a poprostu złe wartości pokazuje, warto wtryski wyjąć z listwą i zobaczyć jak psikają.
wtrysk astra wtrysk jednopunktowy astra astra wtrysk wielopunktowy
tablet blokada ekranu napęd optyczny parametry h2testw karta
schemat podcisnienia schemat podcisnienia
Wpływ instalacji fotowoltaicznych na sieć niskiego napięcia Wpływ wyższych harmonicznych na liczniki statyczne