Wtrysk 3 i 4 grubo poza normą, co się dzieje z autem? Sprawdzałeś kostki na wtryskach?
Jak nie masz czym to na plaku i luzowanie wężyków przy wtryskach.
O ile dobrze pamietam to tylko wtryski.
A patrzałeś gdzie wpięte zasilanie 15, i czy nie bierze sygnału obrotów czasem z wtrysków?
Tam krokowca nie ma , jest zawór wolnych obrotów sterowany minusem ze sterownika i plusem po przekazniku podwójnym.Najlepiej sprawdzić , czy po wyłączeniu kluczyka jest zasilanie na wtryskach.
przestawia kąt wtrysku,inaczej zasibnik
Podejrzyj parametry czujników podczas złej pracy silnika kiedy gaśnie,jaką temperaturę pokazują czujniki płyny chłodzącego i powietrza zasysanego no i tak jak kolega napisał co się dzieje z czasami wtrysków.
Czy ten silnik ma MAP-sensor ? Może być problem z emulatorem wtrysków.
Jeżeli kontrolka (żółty silnik) miga to masz blokadę wtrysku od immo. Jeżeli świeci ciągle to sprawdź czy masz 12 V na dwóch koncówkach wtrysku, jeśli brak to sprawdź bezpiecznik 20 A w komorze silnika. Jeżeli masz napięcie 12 V na obu końcówkach to podstaw wtrysk (zakładam że komputer sprawny). Gdy masz auto na gazie to sprawdź przekaźnik który odcina...
gdzie zdobyć jakąś instrukcje,rysunek chodzi mi o podłączenie wszystkich wężyków(podciśnienia) podłączonych do wtrysku (obudowy )
Jakieś informacje w którym momencie to się stało Było coś wymieniane ? Ja miałem problem po myciu listwy uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na szynie też nie podawał na wtryski
Mam Astrę F 1.4 benzyna, problem z wtryskiem - gdzie mógłbym szukać sterownika wtrysku, chyba uszkodzony bo resztę przejrzałem a część wymieniłem na nowe.
Jeśli masz x14SE, to masz 82KM. Po ludzku, 8 zaworów i wtrysk MPI.
Dziś zaprogramowałem na nowo wtryski i wszystko wróciło do normy. Kontrolka auto zmkliczykiem już mnie nie denerwuje.
Witam, sprawdź najpierw wskazania sondy, potem czujnika temperatury. One dają sygnał na sterownik a ten steruje wtryskiem.
Mam , ale nie mam możliwości wrzucenia go na internet! Mam nadzieje ,ze wiesz który to przekaźnik i gdzie się znajduje i umiesz odczytać numer nóżki / 87/. Kolor kabelka od przekaźnika na wtyczkę listwy - prawdopodobnie - czerwono niebieski .
Jeśli tak to zrób diagnostykę bo ona może wyjaśnić co się stało że nie steruje wtryskiem .
Piersze sprawdz czy nie zapowiecza się przez podkładki wtrysków
Widzi obroty wału /wałka i jest zasilanie podczas kręcenia to pewnie siedzi ster jak to w łopelach. A impulsy masz na wtryski?
Rozrusznik jest nowy więc czas zobaczyć wtryski
Montuj Barracudy kolego. W Hankach trafiają się buble. To nie to co jeszcze 4-5 lat temu.
Po takiej próbie to nigdy się nie dowiesz czy wtryski są dobre. To tylko część diagnozy. Jak chodzi o sam wynik testu to jak najbardziej mieści się w normach.
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
Kiedyś miałem walnięty emulator wtrysków od gazu i wywaliło 2 sterowniki w ciągu 2 dni.
Ta pompa ma elektroniczny regulator kąta wtrysku, a pompę ustawiasz wkręcając odpowiednią blokadę ( na rysunku nr. 4).
70 Nm
Nie masz sterowania na przekaznik bo immo blokuje - programowanie sterownika pomoze :) Dodano po 1 W srodku hc11f1 , wiecej powiediec nie moge , pisz na pw jak cos.
Masz uszkodzony moduł zapłonowy (ten pod cewką)
Skoro sterownik dogadał się z pompą to może być wiele przyczyn niedostatecznie dobrej pracy silnika,nie można wykluczać wtrysków ale i nie trzeba od razu ich podejrzewać.
Witam jaka powinna być zbliżona wartość kąta wtrysku astra 2.0 dti?
Przy wypadku uszkodziły się wtryski?
Jeśli jest tak jak podajesz że twój silnik to c14nz to masz jednopunktowy wtrysk paliwa Multec. Poznasz to po tym że jednopunktowy wtrysk ma obudowe podobną jak gażnik. Twoja Astra ma symbol F jako następca Kadetta E. Astra 2 ma symbol G ,a Astra 3 symbol H. Pozdrawiam!
Pompki w zbiorniku niema .Spróbuj wystartować z plaka.
Skasuj błędy i poczytaj jeszcze raz, te nieobecne świadczą o spadku napięcia, może kiedyś auto wyładowało akumulator. Nie ważne. Ważne są te z wiązki wtrysków. Tam bym się skupił.
Może, wygląda na uszkodzenia kabli zasilających wtryski.
Witam, najprościej to założyć przełącznik a najlepiej przekaznik który po pojawieniu się napięcia na elektrozaworze gazu, odetnie zasilanie pompy (instalatorzy gazu powinni to zrobić ale nie robią). Tak zabezpieczysz też pompe przed uszkodzeniem w przypadku braku paliwa. Pózniej reszta (wtryski leją ?)
Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam podobnie, jedyna różnica że odpala ok, zaczyna trzęść na PB, na LPG jest idealnie. Jak zostawię go na PB i nie ruszam gazu to po chwili P0130. Obstawiam albo lewe powietrze lub lejący wtrysk.
Zawór termiczny sterowania dopływem powietrza
Witaj. Kiedy próbujesz odpalić to ten jeden cylinder załapuje? Jeżeli tak to sprawdź czy na pozostałych masz iskrę bo może sterownik wykrywa brak iskry i odcina wtryski.
A nie podwinął ci się oring i nie leje się paliwo do dolotu.
Układ wtryskowy. Lejące wtryski, zła dawka itp.
Nie, to Multec CFI, odmiana tego systemu w polonezie to TBI 700
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
Podpięcie pod komputer powie czy to kwestia sterownika pompy czy tylko zapowietrzenia.
Witam. Dotknął mnie standardowy problem - uszkodzone wtryski. Mam możliwość kupienie sprawnych wtrysków ale o nieco innym numerze. Moje wtryski mają numer 0445110159 za to te które mogę kupic 0445110276. Czy takie wtryski można spokojnie zakodować do mojej astry czy muszą być wtryski o identycznym numerze? Według allegro to do tego silnika pasuja różne...
Możliwe że jest to przekaźnik wtrysku
Temat rozwiązany po wymianie wtrysków wszystko śmiga Dodano po 44 Wymianą wtrysków
Witam Opis złącz diagnostycznych jest tu http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Pozdrawiam.
Kolego, patrzałes czy komuter pokładowy ma połaczenie z sterownikiem wtrysku?
czy zanim zdemontuje wspomniany sterownik, jest cos jeszcze co nalezaloby sprawdzic, czy moze on calkowicie zamknac dopolyw paliwa na wtryski?
już ustawiłem po prostu źle sobie ustawiłem wałek zamiast na 1 to na 4 tłoku i miał problemy z paleniem a jak by kto pytał to pompę ustawia się na 0,78-0,85 wyprzedzenie wtrysku Opel Astra x17dtl 95 rok
Na czarnym przewodzie masz mieć +12 wolt po stacyjce a z ECU z d15 niebieskim kablem leci minus jak silnik jest uruchomiony .Więc wytnij niebieski przewód przy kompie i przy wtrysku i zrób bypasa jak nie pomorze to uszkodzony komp.
Witam, Jak wygląda prawidłowy przebieg napięcia i prądu na wtryskiwaczu Opla Astry I? Wtrysk jednopunktowy. Pozdrawiam
no jest na gwarancji to jest instalacja IIgeneracji bo to jest silnik na jednopunktowym wtrysku.
Ok, jak sprawdzić - potwierdzić lub wykluczyć czy to jest wtrysk?
a dlaczego ruch tylko wokół pompy może cos nie tak z wtryskami?
Skończyło się remontem silnika. Głowica + panewki ,pierścienie. Powodem nie odpalania były zarzucane świece olejem. Co do sterownika jest ok paliwo i tak w momencie kręcenia rozrusznikiem paliwo szybko dostaje się do wtrysków.
Astra na jednopunktowym wtrysku ?
Sorry nie odczytałem. Niech sprawdzi kluczowanie na wtrysku.
Pompka paliwa dziala, paliwo daje na wtrysk.
test przelewowy i oto co wyszło to podaj jeszcze ilosc obrotów ,czas i ilosc cykli wtrysków.
Problem na 99% leży po stronie wysokiego ciśnienia. Często zawór w pompie się uszkadza ale może to być problem z wtryskami. Najprościej to zrobić próbę przelewową to powie wszystko o wtryskach.
zwróć uwagę na to że silnik 1,4 z astry k to nie jest silnik 1,4 z astry j- jeden jest idealny do lpg (wtrysk pośredni- w astrze j) a drugi - nie za bardzo (wtrysk bezpośredni- astra k).
Masz odczyt średniego spalania to co się czepiasz sygnału wtrysku?
I teraz dodatkowo kontrolka silniczka się świeci Dodano po 1 Jak myślisz pompa do wymiany czy wtryski ?
Bo ja mam z 2014 z przebiegiem 134tyś to jest szansa na walkę GM , czy na własny koszt. To jaki masz teraz kolor wtrysków.
Niema różnicy pod który. Ważne jest jedynie żeby np.: kabel od wtrysku pierwszego pin 7 do wtrysku a pin 1 do ECU.
Czy to wtrysk jednopunktowy?
Jak kopci na niebiesko-usterka silnika.jak na czarno-osprzęt (elektronika,wtrysk)
pod górny króciec ???? Masz 2 króćce w kolektorze i we wtrysku,ma byc we wtrysku.
Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
Haha a jak weźmiesz impulsy wału?
Okolice wtrysku, kolektor ssący, na jednym przewodzie, wsuwany konektorek.
Musiałbyś odczytać błędy, ale w tej bryce masz do przeglądu lub wyczyszczenia: czujnik doładowania w kolektorze, ewentualnie kolektor, egr oraz sterowanie (kierownicę) turbiny lub sama turbinę - (niestety w tych autach to powszechne) i przy tej okazji wszystkie te czynniki mają taki skutek, ale najbardziej prawdopodobny jest zasyfiony kolektor oraz...
Check zapala się gdy auto gaśnie, potem znika. Na chwilę obecną błędów nie ma. Co do większych zmian to jeszcze wymienialem krokowca czujnik położenia przepustnicy razem z przepustnica całą i wtryskiem.
Co o tym sądzicie? Nic. Nie wiadomo co mierzysz. Wiesz jak są sterowane wtryski?
Witam. Filter paliwa masz czysty? Ewentualnie pompa słaba. Albo masz nieszczelny układ paliwowy w okolicach wtrysku.
Sprawdź filtr powietrza. W jakim stanie świece- jak stare? Uszkodzony czujnik temperatury. Zła praca regulatora ciśnienia i daje za duże dawki na wtrysku.
Był poruszony ten temat jakiś czas temu w innym aucie z tą instalacja należy tylko tu troszkę poszukać. Wtryski za tysiaka albo przód plus wtryski za tysiaka.😏
Immo podłączone jest do sterownika wtrysku poza pompą
Napisalem gdy niebieski zwieram do masy to wtrysk jest
Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
Po odłączeniu regulatora, masz maksymalne ciśnienie dużo ponad normę. Odepnij wszystkie przelewy które idą do zbiornika i patrz gdzie pojawia się ropa - tam ucieka ci ciśnienie. Odrobina wtyczki od wtrysków, to jest prosty problem.
Mam jeden błąd nie pamiętam dokładnie ale chyba P1604 w opisie wymień ecu,co się tam takiego psuje?,że generuje taki błąd? Astra G 99r. hybrydka.Wsad,czy jakieś elementy,czy coś innego? A objawy nie chodzi pompa paliwa,nie steruje wtrysków.
sprawdź przelewy na wtryskach
Podciśnienia ok Dodano po 27 Spróbuję jutro softa wgrać jak kolega pisze, lub mam podejrzenie że ten problem ma powiązanie z wtryskami?
Bardzo często w autach z LPG lampka wtrysku jest odłączana kiedy silnik pracuje na LPG. To taki trik instalatorów, żeby kierowcy nie drażniła świecąca lampka niesprawności układu wtrysku.
Nic się nie leje, czyste komory wtrysków?
podłącz do zacisków wtryskiwacza równolegle transoptor z rezystorem (najlepiej daj dwa rezystory zaraz za podłączeniem się do przewodów wtryskiwacza) Zabezpieczysz się przed jakimiś zwarciami od układu pomiarowego. A z transoptora wysterujesz procesor. Z moich pomiarów wynika że wtryski są po włączeniu zasilania podłączane jedną stroną do +12V a potem...
witam a czy na gazie auto pracuję dobrze ? może być emulator wtrysku uszkodzony i będzie robił psikusy i jeszcze dobrze sprawdzić wtyczkę przy pompie paliwa miałem taki przypadek ze na dołkach nie łączyła
Zaworek sobie daruj, bo pomoże CI może na 2 dni a później jeśli cofało się paliwo to i tak będzie się cofać, szukaj przyczyny nieszczelności jeśli nie pomoże ustawienie kąta wtrysku
Zazwyczaj ECU steruje masą wtryski. Jeśli na tych przewodach pojawi się zieleń i masa ,to wystarczy aby wtrysk pracował.
Czy może to mieć wpływ na brak mocy powyżej 2,5 tys obr,auto wchodzi w tryb awaryjny zapala się check itraci moc . Wywala błąd temp.oleju i początek wtrysku?
Witam, jak odłączyć układ paliwowy, aby podczas pracy silnika bez świec nie było wtrysku paliwa i gazu?
Na razie nie mam numeru tego wtrysku. Astra musi swoje odleżeć... ;) A tak na poważnie to dużo innej roboty mam. Myślę, że szkoda czasu na jego sprawdzanie, podmienię, części są za grosze. Czy to będzie wtrysk czy nie to już nie ważne. Problem jest z paliwem i to już znajdę. Dzięki za zainteresowanie, temat zamykam...
bardzo cenna informacja. Czyli np GedBoxem 2 nie pośmigam zbytnio na Astrze? czyli nic dziwnego, że ten silnik jest mało ekonomiczny.
a) tam nie ma gaźnika, b) to, że po zdjęciu wężyka idącego do wtrysku sika z niego paliwo, znaczy że pompka coś tam podaje paliwa, ale Ty miałeś sprawdzić czy idą impulsy na wtrysk.
Witam! Co może być przyczyną utrzymywania się obrotów ok. 1500 i dodatkowo dość niestabilnie na biegu jałowym w Astrze 1,4 na pełnym wtrysku? Astra jest z instalacją gazową a podany efekt występuje na obu paliwach.
Panowie jak już wyżej widziałem , warto jednak ten TPS podłączyć, tylko co zrobić w takiej sytuacji , gdy po podłączeniu w warsztacie TPS, poziom początkowy TPS, jest tak mały ze wynosi 0V i na wykresie w programie dla AL700 wogule niema tej jasno zielonej kreseczki( wskazującej poziom otwarcia przepustnicy), dopiero jak się naciśnie więcej przepustnice...
maja być dokrecone i sprawdz uszczelke czy sie nie uszkodziła .pozdr
astra wtrysk wtrysk jednopunktowy astra astra wtrysk wielopunktowy
styki odkurzacz napęd optyczny parametry agregat winda
schemat podcisnienia schemat podcisnienia
Denon DRA-900H – czy można podłączyć głośnik centralny? Stereo 2.2 bez wyjścia center LG 3000 SIMPLINK (HDMI-CEC) – jak włączyć funkcję CEC w telewizorze LG serii 3000