https://workshop-manuals.com/vauxhall/ve... https://www.valeoservice.co.uk/en-uk/tec...
Jak najbardziej. Oczywiście z odpiętą wtyczką na cewkomodule.
ECU diagnostyka ma na pinie A4.
A nie podwinął ci się oring i nie leje się paliwo do dolotu.
Nie mają sensu. Prawdopodobnie był niski poziom oleju i 5 bieg się wyrobil. Nie musisz wymieniać skrzyni. 5 bieg jest pod obudowa od lewego koła. Można go przełożyć bez ściągania sanek i skrzyni.
niesądzę że opelscaner zrobi inicjację, poszukaj kogoś z techem jedynką.
Na bezpieczniku nr 2 na pewno powinno być +12v podczas kręcenia jeśli niema to podłącz zasilanie bokiem nic się nie stanie jak wtedy zapali będziemy myśleć dalej
Takie zchowania kojarzą mi się z uszkodzonym sterownikiem,ale głowy bym nie dał.
Skontaktuj się jutro,coś powinienem znaleźć. Będziesz do tego potrzebował też tp.
W astrze G tak.
Tak ma być, na trójce jest ekran "wiszący w powietrzu" . jest on połączony z masą w okolicach sterownika.
Pod podwoziem masz "plastikowe" przewody, bardzo wytrzymałe, jak nie było dzwona że się buda złożyła jak harmonijka to nikłe szanse że są uszkodzone. Albo w komorze silnika, albo przy filtrze paliwa, przy zbiorniku, jeśli ktoś tam łapki pchał.
Popraw ładnie pisownię, to powiem co masz zrobić.
10 błysków to liczba 0,kody 4 ro cyfrowe standardu Pxxxx
cześć. program nazywa sie TIS a katalog w werski elektronicznej ETC Pozdrawiam
Trochę jest normalne. Jak dużo to przedmuchy na tłokach i/lub zasyfiony separator w pokrywie.
Sterownik masz za akumulatorem, sonda na pinie 27B(niebieska wtyka).
Wg katalogu są inne.
Jesli by byla dziura w dolocie to mial by na taka wartosc duze obroty, odpalal by dobrze. Jesli byl by uwalony kabelek to nie mial by wartosci 0,6. Niech poda o co prosilem. Pozdrawiam!
5PK1210 powinien pasować jeśli to model Opel Astra G 1999r. 1.6 8V z klimatyzacją.
Skoro w ogóle się nie nagrzewa a waż już gorący po termostacie to jakby chłodnica zapchana? No ale myśle że bez rozbiórki i sprawdzenia co z termostatem i chłodnicą no i przy okazji może pompa wody padła się nie obejdzie. 95C to raczej nisko - astra z x16szr to normalnie puszczała (na wskaźniku) 95C, napewno powyżej 100C się włączał wentylator a zasada...
Jeszcze jakby był katalizator to można by na niego zrzucać winę ale to nie w każdym przypadku. A tak to ewidetnie wskazuje na wyślizgane sprzęgło, tak miałem w merivie 2005 z14xep dwa lata temu też jeżdzone mało i pewnie od nowości tarcza sprzęgła była w aucie. WYprzedzanie tylko po długim czasie i oczywiście po równym lub pochyłym, żadne lewe pasy...
Jeszcze podaj jaki masz silnik. Niektóre 1.6 nie mają przepływomierza a czujnik podciśnienia MAP . U siebie w jednym z aut 1999 1.6 X16SZR mam właśnie czujnik MAP. Jak obroty falowały winien był zawór EGR . Co do temperatury silnika - zobacz czy jak jest ponad 90 stopni czy chłodnica jest cała gorąca (oba grube węże góra i dół)bo może być przytkana...
Zużyty potencjometr TPS, lewe powietrze - uszczelka kolektora - serwo, podwieszający się EGR. Jest tego trochę. Wpierw trzeba popatrzeć w parametry - podciśnienie w kolektorze na biegu jałowym, oraz kąt otwarcia przepustnicy - czy ma stałą wartość.
W związku z udzieleniem mi informacji przez pewnego forumowicza z Elektrody na temat przyczyny padania tych sterowników, oraz sposobu naprawy, zamykam temat.
na biegu jałowym czy trzymając gaz w ok. 2 tys czuć wypadanie zapłonu, wahania obrotów silnika oraz pyrkania z wydechu które czasem można odczuć po budzie samochodu. Z przyspieszeniem, dynamiką :lol: i ogólną jazdą nie ma problemów, szarpnięć czy innych cudów, zbiera się i jedzie normalnie, silnik nie gaśnie. Często problemem jest lewizna w dolocie...
Witam, odświeżę pytanie kolegi krynekndm. Mam identycznie to samo w swojej corsie b 1.4 1995r. Po eksperymentach dokładnie to samo dzieje się z moim ślimakiem w skrzyni biegów. Moje pytanie brzmi czy została w tej sytuacji wymiana skrzyni?
klapka w okolicach puszki filtra powietrza sterowana podciśnieniem z okolic podstawy wtryskiwacza
Uszkodzony sterownik silnika,naprawa bardzo łatwa,i niestety częsta w modelu 1,6. X16SZR Sterownika silnika nie wymienisz sam na inny,samochód nie odpali.
Masz na myśli [url=http://www.bilder-hochladen.net/fil... O ile kolory przewodów pasują, to jest złącze X27 [url=http://www.gteschmiede.de/Schaltbil... ze schematu [url=http://www.gteschmiede.de/Schaltbil...
Wybaczcie panowie ale jak bym się tydzień zastanawiał jak uszczelnić miskę to bym poszedł z torbami. Nie przesadzaj! Jak na razie dywagujesz w tym temacie dopiero od trzeciego grudnia. Ledwie tydzień ;-)
czy możliwe że pospadały z prowadnic? Nie ma możliwości , żeby to sprawdzić przez forum :(
Winny okazał się sterownik silnika "komputer"
Oporniść kilka do kilkanaście KΩ. Jeśli jest z nim coś nie tak to przeważnie pokazuje przerwę (nieskończoność).
Proponuję sprawdzić zawór EGR. Ople mają z tym problemy. Czujnik położenia wału najlepiej sprawdzić przy pomocy oscyloskopu. Myślę że nie jest on przyczyną. Gdyby padał to silnik gasłby i nierówno pracował niezależnie od obrotów. Dodano po 4 I jeszcze jedno: pomiar spalin był za katalizatorem?
Witam! Auto wczoraj naprawiłem. Przyczyną był ścięty wpust na wale i przestawiło się kółko zębate od zapłonu. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Mając 1,6 8v x16szr 99r temperatura trzyma się na 95C, w korkach często włącza się wentylator - w końcu nie ma innego chłodzenia niż obieg z wentylatora. Chłodnica w miare nowa, mały obieg sprawny w razie czego.
Gdybyś miał krzywy wał czy to korbowy czy wałek rozrządu do panewki danego wału nie wytrzymałyby nawet minuty (oczywiście zależy jak bardzo jest krzywy) ja obstawiam ciśnienie na cylindrach - za niskie, wg autodaty silnik X16SZR ma ciśnienie sprężania 12-15 bara, a Ty masz tylko 8-9, jeżeli nie chcesz wciskać pieniędzy w naprawę możesz próbować wlać...
Astra G ma inaczej łapę mocowana.Temat do ogarnięcia w stosunkowo prosty sposób. Kompresja u Ciebie na zimnym słaba...Powinieneś mieć co najmniej taka jak masz na ciepłym w Twoim egzemplarzu. I tak jak Kolega wyżej napisał-nie licz na niższy przebieg przy zakupie silnika i prawie 100% z nich "widziały" LPG wbrew zapewnieniom sprzedających.
Panowie, jeśli tam jest silnik z "iksem" na początku, to prędkość brana jest identycznie jak w "eFce" - z czujnika na skrzyni biegów. Jeśli natomiast z "Zetką", to jak piszecie, z impulsatora w kole. Jeszcze ważne chyba jest czy ma/nie ma ABS. A u mnie w X16SZR (już nieobecnej) był brany sygnał z piasty.Fakt ,ze miała ABS.Jedyna wtyczka na skrzyni...
Tam ich nie ma wiele, jedyny który może się uszkodzić to ten na radiatorze, równoległym do złącza, który jest driverem wtryskiwacza.
witam gdzie sie znajduje to ustrojstwo? auto to astra G silnik X16SZR za info serdeczne dzieki pozdrawiam T Na skrzyni biegów .
Witam, podepnę się pod temat o tusz mój problem wygląda tak że pod czas jazdy(Astra G 1.8 16V 116KM HB Alternator Delphi 100A nr 93186485) zapala się na chwilę kontrolka ładowania odłącza wspomaganie i po chwili wraca do normy dodam że zaświeciło się może z 5-6 razy. Sprawdzałem ładowanie przed odpaleniem 12,7 natomiast po odpaleniu bez obciążenia ok...
(Bump)
TPS do wymiany na początek. Informacja że był niedawno wymieniany, niestety jest mało istotna - nie gwarantuje że wymiana była przeprowadzona poprawnie i na sprawny element.
Ta dźwigienka co jest pomiędzy linką a przepustnicą lubi się na ośce przyciąć. WD-40 i podobnymi syfami tylko pogorszysz sprawę na dłuższą metę.
Rozumiem, że nikt nie widział nigdy tak popularnego dekla w Astrze F. I NIKT nigdy nie próbował wyczyścić znajdującego się tam filtra. Pewnie się zdzwisz jeszcze bardzie -ale nikt też nie próbował wulkanizowania prezerwatywy, ani oczyszczania domowym sposobem zużytego oleju silnikowego w celu ponownego wykorzystania . OK, ciężko mi to zrozumieć ale...
Z chwilą zapalenia kontrolki układu chłodzenia, załączają sie oba wentylatory na max. Kable sterownika wentylatorów wyglądają dobrze, wytyczki też wporządku, jedynie co zauważyłem to dosyć mocno skorodowana śruba, którą przykręcona jest masa poprzez kabel do tego sterownika.
Witam, mam następujący problem. Rano przy pierwszym odpaleniu biegi nie chciały wchodzić, chociaż sprzęgło było wciśnięte. Przy drugi odpaleniu sprzęgło załapało, ale przy samym dole i było bardzo miękkie. Pierwsza moja myśl to wysprzęglik, trudno stwierdzić czy był ubytek płynu, ani na łączeniu silnika ze skrzynią prócz ubrudzenia z oleju nie było...
Zdejmij miskę to moment i wspawaj nakrętkę. I tak ci cieknie :) Koszt uszczelki i na flaszke spawaczowi. Ogólnie robota dla idei i bajeru.
x16szr astra x16szr x16szr astra sterownik astra x16szr
volvo silnika wymiana płyty głównej samsung bezpiecznik chrysler radio
grzałki liebherr panele fotowoltaiczne bojler
Jak wyciągnąć złamany grot z młotowiertarki? Fonics EW 100 - Czy warto kupić ten głośnik?