Będzie to typowe odcięcie zasilania na pompę po załączenie się alarmu.
Ja byłbym raczej za drugą ewentualnością, lub może jakieś problemy ze stacyjką. Sprawdź czy nie zapamiętał jakiś błędów http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Ustawienie zapłonu według mnie: 1. Obracasz kierownicą w prawo, żeby odsłonić koło pasowe napędzające rozrząd i pompę wody i szukasz na jego rancie nacięcia. Musisz oczyścić je z korozji bo ciężko je znaleźć przy czym uważaj przy czyszczeniu by nie uszkodzić paska. Wygląda to tak: [url=https://forum.autokacik.pl/uploads/...
Wypadanie zapłonu to nie tylko iskra. Wypadanie zapłonów to brak poprawnego spalenia mieszanki a przyczyn może być dużo: brak poprawnej iskry, zła mieszanka paliwa, brak odpowiedniego ciśnienia na cylindrze. Skoro świece podmienione i problem cały czas na tym samym cylindrze to przydało by się sprawdzić ciśnienie sprężania. To chwila roboty a pomoże...
Zobacz [url=http://www.czarnik.neostrada.pl/x16... - masz rozrysowaną kolejność przewodów zapłonu
Powinno śmigać od ręki jak tym bardziej te same by poszły. Sterownik lpg jaki bo pewnie nie masz do niego podglądu?
Moja Astra miała podobne objawy, z tym że wypadanie zapłonu było konsekwencją uszkodzonego czujnika położenia wału.
koniecznośc wykonania czynności inspekcyjnych
To jest uszczelniająca nie termoprzewodząca pasta!!! kup taką. https://www.google.pl/search?q=pasta+ter... http://pl.wikipedia.org/wiki/Pasta_termo...
sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu
Bo tam masz zasilanie po zapłonie i stałe na regulatorze.P
Bo nie wolno zwierać - można z jednego plusa stałego /który jest cały czas/ podać na 2 styki a drugi po stacyjce zostawić wolny Są do tego w sprzedaży takie redukcje ISO na ISO ;) bo nieelegancko ciąć instalacje
Jakoś nie doczytałem czy ta kontrolka zapala się po włączeniu zapłonu?
Zamień przewody 2 i 3.Chyba że uszczelka między cylindrami,to sprawdź kompresję.
Przy prawidłowym podłączeniu plusów logika zapłonu tak działa że radio wyłączone kluczykiem po ponownym włączeniu kluczyka się włączy a wyłączone najpierw wyłącznikiem a potem wyjętym kluczyku nie włączy się z kluczkiem, pamięta jak było wyłączone. Czytam i wnioskuję że masz problem z instalacją stacyjki... "nasi tu byli...". To proste obwody ale trochę...
Sprawdź czy za stacjką na kostce po wyłączeniu zapłonu na czarnych kablach masz +12 Jeżeli tak to kostka do wymiany.
Sprawdź czujnik wału korbowego (dioda LED). Leonek, wiesz co sobie sprawdź? Ubity czujnik Halla w aparacie zapłonowym, stąd tylko raz iskra pstryknie po włączeniu zapłonu.
jeżeli z dołożonego immobilizera wychodzą tylko czarne kable to zwróć uwagę czy jakaś para kabli podłączona jest do przewodu który jest rozcięty na pół złącz je z powrotem jedne będą z rozrusznika a drugie z zapłonu
Sam kondensator nie rozwiąże problemu. Wszystko Ci opisałem.
Nie.
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek.
Czyli co dalej błędem sypie, możesz sprawdzić http://astra-3.pl/porada-astra-h-sprawdz... . Gdzie wysłałeś sterownik i jakie koszty.
Witam To radio z Blaupunktem ma wspólny tylko napis na panelu a w środku to 100% medion, tewion jednym słowem CHINA, wiem bo miałem przyjemnośc ostatnio takie badziewie rozkręcac i obstawiam że logika zapłonu w tym modelu kończy się na włączaniu po przekręceniu zapłonu pełnej logiki zapłonu na tym na pewno nie uzyskasz
Są tam dwie "puszki" (zdjęcie) Czujniki autoalarmu ze zdjęcia, wskazują na to, że "głębiej" znajduje się centralka autoalarmu, która może realizować odcięcie zapłonu.
Tak się zachowuje bez włączonego zapłonu.
żółty kabel jest od pamięci. Jeżeli chcesz aby radio grało bez zapłonu to podłącz go do czerwonego. A jeśli chcesz aby wyłączało i włączało się kluczykiem i nie traciło ustawień zamień żółty z czerwonym tylko że wtedy nie włączysz go jeśli nie przekręcisz kluczyka.
Bo żeby prawidłowo wywalić klapy trzeba mapę powietrza i zapłonu zmodyfikować, w mt35e lepiej kolektor wymienić.
Najlepiej jak sam sobie zdjagnozujesz motor. W załączniku znajdziesz wszystko co potrzebne.
Witam, walcze z tym juz jakis czas. U mnie bylo bardziej zlozone problemy ktorevpo kolei likwidowalem. Pierwsze to czyszczenie egr, przy okazji poprawilem po gazownikach nieszczelnosci kolotu, kolejne to termostat mialem walniety, kolejny to obwod grzalki drugoej sondy a teraz jak odpalam konsumpcja idzie do ok 20 litrow i wypada pierwszy cylinder....
Masz pewnie C18NZ wiec o przestawieniu zaplonu raczej nie ma mowy (chyba ze ci pasek przeskoczyl ale wtedy bylby przymulony)) Jesli na benzynie i gazie ci sie tak dzieje to sprawdz wszystkie styki przy elektrozaworze. Napisz jaki masz sterownik gazu i czym odcinane jest paliwo podczas zasilania LPG. Jesli przekaznikiem to sprawdz styki przy nim albo...
kolego na 100% wieszają się zawory, pewnie facet robi krótkie odcinki albo jeżci jak ci..ta.
A jednak jest: - sygnał prędkości pojazu, z ABS do sterownika silnika - sygnał redukcji momentu obrotowego z ABSu do sterownika silnika (występuje gdy ABS realizuje kontrolę trakcji / ESP) - niekiedy wystęuje sygnał "rough road" czyli "wyboistej drogi" z ABS do sterownika silnika, uzywany m.in przez algorytm detekcji wypadania zapłonów.
zapłon czarny w wiązce stacyjki,pompa czerwono-niebieski w boczku-progu.
Zestaw do badania kompresji na allegro jest za 50 PLN. Badanie spalin na stacji podobnie (podczas wypadania zapłonu).
Może być koszulka termokurczliwa, mi też w zafirze A z tym samym silnikiem wywalało byka P0304 mechanik chciał wymienić cewkę zapłonową za 700 zł a winowajcą okazały się świece zapłonowe NGK na których zrobiłem około 1000 km po wymianie na orig. świece GM (za 70 zł) problem znikną.
A jak wzbogacić mieszanke? albo zmienić kąt zapłonu?
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
Przewód czerwony(ten cieńszy 0,75) napięcie pojawia sie na nim w I II i III położeniu stacyjki.
Nie wywala błędu p0170. Wywala błąd p0300 -01 i p0304-01. Cewka jest zespolona. Na ciepłym silniku jak zacznie wypadać zapłon to słychać na wydechu wypadanie zapłonu.
Witam. Sprawdź sobie czy masz plusa na cewce zapłonowej. Jeśli nie ma to sprawdz gdzie go odcina.
Gdy tylko włączę zapłon Tu alternator nie ma wiele do gadania. Nie masz podlaczonej w gnieździe zapalniczki jakiejś ładowarki? Z samego auta nie bardzo ma co zakłócać odbiór. Można spróbować podłączyć radio na stole. To sporo podpowie
Sprawa się skomplikowała. Okazało się, że jest ścięty klin na kółku rozrządu na wale korbowym. Wał korbowy ma ukruszony kawałek w miejscu wycięcia na klin. W związku z tym mam pytania. 1. Czy takie coś jest naprawialne (napawanie, frezowanie ..) ? 2. Czy wał korbowy będzie pasował ze starego opla 1,6 8V ?
Skoro pytam to znaczy że nie jes jasne!
Problemem było zbyt duże spalanie oleju, a przez to nagar na świecach i pogorszenie jakości iskry. Po remoncie góry silnika wszystko jest jak należy. Spalanie oleju spadło z 1l/1000km na 100ml/1000km.
Od włączenia zapłonu nie znika klakson, z taśmy jest sieczka.
wlasnie tak przypuszczem, bo sondy byly obie zdechniete a kat mial wypalona diure na pol piesci xD nwm czy potrzebuje dodatkowej lubryfikacji czy nie, sam jestem przeciwko gazowaniu tymbardziej aut ktorymi sie malo jezdzi i nie utrzmujee sie interwalow. np filtr gazu jest od czasu montazu instalacji... co do jazdy na pb to ostatnie 2kkm bylo tylko na...
Spokojnie naładuj akmulator i zobacz czy kontrolka check ci mruga po włączeniu zapłonu. Jak tak nie widzi pestki
Witam kod 42 zależnie od rodzaju zapłonu 1. zapłon bezrozdzielaczowy - sygnał serujący wzmacniacza 1 i 4 cylinder - za wysokie napięcie 2. zapłon rozdzielaczowy - obwód pierwotny zapłonu - za wysokie napięcie. Pozdrawiam
Nie wiem czy pomogę ,ale miałem ten sam problem z Astra 1,4 twinport , wypadanie zapłonu co zwaliłem na początku na wyciągnięty łańcuszek rozrządu. Po zmianie rozrządu nadal wypadanie zapłonu występowało ,więc zaczęło się poszukiwanie winowajcy. Na początek poszła cewka ,wiadomo zero poprawy, następny czujnik położenia wałków bo taki błąd pokazywał...
Nie masz impulsów zapłonu/iskry. Dlatego pompa nie pracuje jak kręcisz rozrusznikiem.
wjechałem wczoraj do garażu i po zgaszeniu silnika zobaczyłem i usłyszałóem dziwną rzecz > kontrolka od ladowania swieci sie na calego, od oleju i recznego tez ale slabo, i jeszcze cos pod deska po stronie pasazera brzeczy POMOCY co to moze być cos z alternatorem ? ale dlaczego brzeczy cos po prawej stronie
To stary numer OPLA do wymiany elektroniczny moduł zapłonu, przymocowany gdzieś pod,czy obok kopułki.
W Astrze przewody zasilające po zapłonie i do zapłonu to kolor czarny! Może być od stacyjki lub w złączu komputera ale czarny!
gdzie jest moduł zapłonu w aparacie? pod cewką na nadkolu.
Podłącz razem dwa "+" radia pod "+" akumulatora. Będziesz mógł włączyć radio kiedy chcesz, ale stracisz opcję sterowania kluczykiem. Albo rybki albo akwarium...
Wprowadza sterownik w tryb regulacji zapłonu wyłacza wtedy wyprzedzenie.
Sprawdzałem OK
Witam.Przewód który należy przerwać to zasilanie modułu wzmocnienia zapłonu (golf 3 opel astra kolor zielony) więc przypuszczam że w audi też zielony.Moduł połączony jest z cewką.Występuje też tam czarny przewód masa.Zielone mogą być dwa więc aby się upewnić który odłącz je od modułu i przełącz stacyjkę w położenie do jazdy na tym na którym pojawi się...
Nie będzie ingerował w kąt zapłonu!!!
Panowie, Rozumiem wasze sugestie ale oryginalny sterownik nie ma możliwości przełączania map. Jest to dla mnie bardzo ważna funkcja. Nie zainwestuje w EMU. Czy naprawdę nie da się podłączyć tego do astry?
Logika zapłonu to przypuszczam że działa ;) bo jak wyłączysz kluczyk na grającym to się wyłącza , a po przekręceniu z powrotem włącza A jeśli chodzi o włączenie bez kluczyka to raczej nie ma takiej funkcji ;) [przeczytaj w instrukcji obsługi] Jedyne co możesz zrobić to podać dwa stałe plusy na pamięć i ACC [ale wtedy nie będzie żadnej logiki zapłonu...
Jaka astra F, G? Słychać pompę po włączeniu zapłonu?
jak tego dokonać? przyznam sie ze nie jestem elektronikiem i za bardzo sie na tym nie znam prawde mówiąc ta usterka sie nasila z każdym miesiącem proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeżeli będzie błąd immo to kontrolka z silniczkiem szybko miga po włączeniu zapłonu.
Luzy sprawdzone, cewka nowa, świece nowe. W astrze g nie ma "luzów " jest hydraulika. A uszkodzenie ECM jest "popularne" nic nowego.
Komputer pokładowy nie ma nic do zapłonu, ani do pracy silnika
A te pół zbiornika paliwa to było zawsze czy teraz dolałeś ( typowe że jak na lpg to zapomina się o paliwie w zbiorniku i pompa na wybojach pracuje na sucho, uszkadza się i potem kaskada - przekaźnik, bezpiecznik, a nawet rozrusznik ( bo próby uruchomienia bez paliwa potrafią go przegrzać. Najlepiej podaj plusa na pompę - jak ruszy to będzie wiadomo...
ta druga kontrolka sygnalizuje , żeby udać się do serwisu bo można uszkodzić silnik , zapala się przeważnie jak jest problem z zapłonem
Powiedz dokładnie jaki silnik oznaczenie 1.4cz 1.6.Jeślii 1.6 C16NZ to w aparacie zapłonowym znajduje się moduł i on jest odpowiedzialny miedzy innymi za wtrysk paliwa.
W tej Astrze powinno się dać "wymigać" na kontrolce "silnika" trzymając wciśnięte pedały gazu i hamulca podczas włączania zapłonu.
Przewód od gazu nie styka się z żadnymi przewodami. Szyby już się sama zaprogramowały z moją drobną pomocą. Stop nadal świeci cały czas po odpaleniu zapłonu...
190 mV to sterownik na 100% podaje po wyłączeniu zapłonu? Coś mi tu nie pasuje, mierzysz to z wpiętą sondą?
Zawór steruje zapłonem
Panowie, a czy zepsuty czujnik położenia wału może też powodować wypadanie zapłonu?
Sprawdziłeś świece i okej... czyli co? jest iskra, mokre świece, czy inne objawy?
Zmienia mapę wyprzedzenia zapłonu
Witam, Może źle podchodzę do tematu, proszę mnie ewentualnie poprawić. Chcę, aby radio wylaczalo się razem z wyłączeniem zapłonu. Czytałem, że napięcie powinno się pojawiać i znikać w zależności od zapłonu na żółtym lub czerwonym przewodzie. U mnie jednak po wyjęciu kluczyka napięcie jest na obu przewodach. Proszę spojrzeć: https://obrazki.elektroda.pl/9266403200_...
co sygnalizuje pomarańczowa kontrolka w kształcie samochodu z kluczem.
Witam!! Posiadam Opelka Astrę z 1995 roku sedana 1.4 benzynka. Normalnie palił, a tu dziś z rana kontrolki się świeciły, a rozrusznik nie kręci, mimo że dzień wcześniej normalnie chodził. Proszę o ponmoc.
Sprawdż masę pod obciążeniem np żarówką na ECU piny: A12,D1,D6. Napięcie z sondy lambda względem pewnej masy bezpośrednio na ECU pin D7. Jakie jest ciśnienie paliwa? Dodano po 16 Zbyt duże ciśnienie paliwa może dawać wzbogacenie mieszanki. Przy tylu wymianach części nie pozostaje wiele możliwości. Napisz jak jeżdzi auto w ogóle? Sprawdż ustawienie rozrządu...
Dobry akumulator i czekaj z rozruchem te 15-20s od włączenia zapłonu...
zobacz na tę stonę http://asterka.2max.pl/serwis.html i napisz jaki rok tej astry i komputer delko bosh lambda jak jest zimna i uszkodzona to silnik żle pracuje kod błędu 13 lub moduł zapłonu
Witam Mam problem z silnikiem Astry, przy ustawieniu fabrycznym (aparat zapł.) silnik przy dodawaniu gazu dławi się strzelając w kolektor ssący, na zimnym silniku bardzo trudno się uruchamia, na wolnych obrotach jest idealnie. Po znacznym przyspieszeniu zapłonu ok. 10° auto zaczyna jeździć ale ma problem z wolnymi obrotami (nierówne) przy ruszaniu czasami...
Zwłaszcza gaźnik w astrze 1.6 ;) Może być kwestia zapłonu ale na pewno nie USTAWIENIA zapłonu. Jak gaśnie to zapala potem od razu ? Jak nie to sprawdzić iskrę.
mam blokada zapłonu KD 2006 Opel Astra H
Raczej nie odczekać, tylko w ciągu 30 sek od włączenia zapłonu
Podłącz stary CIM w momencie kiedy chce włączenia zapłonu.
Proponuje sprawdzić i przeczyścić wtyczke czujnika od wyzwalania zapłonu.
Przy wypadaniu zapłonów podstawową rzeczą którą się robi jest sprawdzenie ciśnienia sprężania i ustawienia rozrządu.
kable podstawione nowe bez zmian, swiece ngk ok1000 km przebiegu po wymianie objaw ten sam , kopułka czysta ,pytanie na ile czujnik halla w aparacie zapłonowyn moze wpływac na wypadanie zapłonów?
Modół zapłonowy pod pokrywą dostaje przebicia. Wymiana na nowy.Ale najlepiej pod komputer i zobaczyć wypadanie zapłonów.
Cewka ma być nieruchoma.
Na schemacie nie jest podana jako to dioda. Jest ona połączona z jednej strony z masą, drugą stroną przez opornik (także tutaj nie ma podanej wartości) z napięciem zapłonu (K15). Schemat znajdziesz tutaj na forum (tylko nie pamiętam gdzie).
Astra h 1.6 twinport z16xep zapala sie błąd wypadania zapłonu na wszystkich cylindrach,została wymieniona cewka oryginał,dalej to samo,zaślepiłem egr zrobiłem mały otworek w zaślepce 3 tygodnie ok lecz zapalał się błąd od mieszanki za uboga.Lecz błędu wypadania nie było,wymieniłem na nowy egr oryginał po kilkunastu kilometrach występuje wypadanie zapłonu...
więc deszcz to nie jest wielki problem to nie jest usprawiedliwienie Twojego sarkazmu bo ja szanuję i doceniam Twój wysiłek..... i rozmawiajmy merytorycznie.Gdyby brak masy czy kontaktu to po tych wstrząsach i udarach które stosowałem choć na chwile by się naprawiło. Jak potrząsnę modułem alarmu coś tam lata, po oględzinach tak jakby jeden przekaźnik...
Witam. Silnik mechanicznie ok.? Tzn:kompresja,luzy zaworowe?
Akumulator działa Nie sądzę żeby był sprawny, załóż na próbę inny lub chociaż zmierz mu miernikiem napięcie po włączeniu zapłonu.
Po drodze z ECM do cewki WN jest jeszcze wzmacniacz zapłonu!
Witam, Zamieniłem niedawno orginalne radio Opla na nowszej radyjko CD. Tylko teraz mam pytanie - radio mogę włączyć tylko wtedy gdy załączony jest zapłon. Co trzeba zrobić, aby radio dało się włączyć bez zapłonu?
No i niestety brak ciśnienia na tym cylindrze. W poniedziałek będę to rozbierał.
zapłonu astra odcięcie zapłonu astra moduł zapłonu astra
tranzystor bc337 sterowanie zaworami hydraulicznymi honda civic termostat
bixenon schemat bixenon schemat
Sterownik do roweru elektrycznego Łódź – gdzie kupić, KT, Lishui, Bafang, kompatybilność Kia Ceed I ED 2006-2012 – instalacja szyb elektrycznych, modernizacja, naprawa podnośników