Będzie to typowe odcięcie zasilania na pompę po załączenie się alarmu.
Ustawienie zapłonu według mnie: 1. Obracasz kierownicą w prawo, żeby odsłonić koło pasowe napędzające rozrząd i pompę wody i szukasz na jego rancie nacięcia. Musisz oczyścić je z korozji bo ciężko je znaleźć przy czym uważaj przy czyszczeniu by nie uszkodzić paska. Wygląda to tak: [url=https://forum.autokacik.pl/uploads/...
Na 99% coś z cewką. Na początek przełóż osłonki na świece (ten giętki element co wchodzi na świecę), one często lubią dostawać przebicie i iskra zamiast na elektrodzie idzie do masy. -Kasujesz błędy -zamieniasz osłonki miejscami, 3 z dowolnym -następnie jeździsz i "łapiesz" błędy -odczytujesz błędy, jeżeli masz błąd P0300 (ogólne wypadanie zapłonów)...
Zobacz [url=http://www.czarnik.neostrada.pl/x16... - masz rozrysowaną kolejność przewodów zapłonu
Powinno śmigać od ręki jak tym bardziej te same by poszły. Sterownik lpg jaki bo pewnie nie masz do niego podglądu?
Moja Astra miała podobne objawy, z tym że wypadanie zapłonu było konsekwencją uszkodzonego czujnika położenia wału.
koniecznośc wykonania czynności inspekcyjnych
sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu
To jest uszczelniająca nie termoprzewodząca pasta!!! kup taką. https://www.google.pl/search?q=pasta+ter... http://pl.wikipedia.org/wiki/Pasta_termo...
Przy prawidłowym podłączeniu plusów logika zapłonu tak działa że radio wyłączone kluczykiem po ponownym włączeniu kluczyka się włączy a wyłączone najpierw wyłącznikiem a potem wyjętym kluczyku nie włączy się z kluczkiem, pamięta jak było wyłączone. Czytam i wnioskuję że masz problem z instalacją stacyjki... "nasi tu byli...". To proste obwody ale trochę...
Bo tam masz zasilanie po zapłonie i stałe na regulatorze.P
Jakoś nie doczytałem czy ta kontrolka zapala się po włączeniu zapłonu?
Napisz może coś więcej o silniku , wtedy coś zaczniemy radzić, ja bym nie zawężał poszukiwań do sondy, czy sterownika. Bardzo ważną sprawą jest szczelność kolektorów dolotowego i wydechowego i od tego proponuję zacząć. Powodzenia
Bo nie wolno zwierać - można z jednego plusa stałego /który jest cały czas/ podać na 2 styki a drugi po stacyjce zostawić wolny Są do tego w sprzedaży takie redukcje ISO na ISO ;) bo nieelegancko ciąć instalacje
Sprawdź czujnik wału korbowego (dioda LED). Leonek, wiesz co sobie sprawdź? Ubity czujnik Halla w aparacie zapłonowym, stąd tylko raz iskra pstryknie po włączeniu zapłonu.
Zamień przewody 2 i 3.Chyba że uszczelka między cylindrami,to sprawdź kompresję.
jeżeli z dołożonego immobilizera wychodzą tylko czarne kable to zwróć uwagę czy jakaś para kabli podłączona jest do przewodu który jest rozcięty na pół złącz je z powrotem jedne będą z rozrusznika a drugie z zapłonu
Sprawdź czy za stacjką na kostce po wyłączeniu zapłonu na czarnych kablach masz +12 Jeżeli tak to kostka do wymiany.
Tak się zachowuje bez włączonego zapłonu.
Witam, walcze z tym juz jakis czas. U mnie bylo bardziej zlozone problemy ktorevpo kolei likwidowalem. Pierwsze to czyszczenie egr, przy okazji poprawilem po gazownikach nieszczelnosci kolotu, kolejne to termostat mialem walniety, kolejny to obwod grzalki drugoej sondy a teraz jak odpalam konsumpcja idzie do ok 20 litrow i wypada pierwszy cylinder....
Nie.
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek.
Są tam dwie "puszki" (zdjęcie) Czujniki autoalarmu ze zdjęcia, wskazują na to, że "głębiej" znajduje się centralka autoalarmu, która może realizować odcięcie zapłonu.
kolego na 100% wieszają się zawory, pewnie facet robi krótkie odcinki albo jeżci jak ci..ta.
A jednak jest: - sygnał prędkości pojazu, z ABS do sterownika silnika - sygnał redukcji momentu obrotowego z ABSu do sterownika silnika (występuje gdy ABS realizuje kontrolę trakcji / ESP) - niekiedy wystęuje sygnał "rough road" czyli "wyboistej drogi" z ABS do sterownika silnika, uzywany m.in przez algorytm detekcji wypadania zapłonów.
Witam To radio z Blaupunktem ma wspólny tylko napis na panelu a w środku to 100% medion, tewion jednym słowem CHINA, wiem bo miałem przyjemnośc ostatnio takie badziewie rozkręcac i obstawiam że logika zapłonu w tym modelu kończy się na włączaniu po przekręceniu zapłonu pełnej logiki zapłonu na tym na pewno nie uzyskasz
Czyli co dalej błędem sypie, możesz sprawdzić http://astra-3.pl/porada-astra-h-sprawdz... . Gdzie wysłałeś sterownik i jakie koszty.
Sam kondensator nie rozwiąże problemu. Wszystko Ci opisałem.
Bo żeby prawidłowo wywalić klapy trzeba mapę powietrza i zapłonu zmodyfikować, w mt35e lepiej kolektor wymienić.
żółty kabel jest od pamięci. Jeżeli chcesz aby radio grało bez zapłonu to podłącz go do czerwonego. A jeśli chcesz aby wyłączało i włączało się kluczykiem i nie traciło ustawień zamień żółty z czerwonym tylko że wtedy nie włączysz go jeśli nie przekręcisz kluczyka.
Zestaw do badania kompresji na allegro jest za 50 PLN. Badanie spalin na stacji podobnie (podczas wypadania zapłonu).
Najlepiej jak sam sobie zdjagnozujesz motor. W załączniku znajdziesz wszystko co potrzebne.
Masz pewnie C18NZ wiec o przestawieniu zaplonu raczej nie ma mowy (chyba ze ci pasek przeskoczyl ale wtedy bylby przymulony)) Jesli na benzynie i gazie ci sie tak dzieje to sprawdz wszystkie styki przy elektrozaworze. Napisz jaki masz sterownik gazu i czym odcinane jest paliwo podczas zasilania LPG. Jesli przekaznikiem to sprawdz styki przy nim albo...
Może być koszulka termokurczliwa, mi też w zafirze A z tym samym silnikiem wywalało byka P0304 mechanik chciał wymienić cewkę zapłonową za 700 zł a winowajcą okazały się świece zapłonowe NGK na których zrobiłem około 1000 km po wymianie na orig. świece GM (za 70 zł) problem znikną.
zapłon czarny w wiązce stacyjki,pompa czerwono-niebieski w boczku-progu.
A jak wzbogacić mieszanke? albo zmienić kąt zapłonu?
Nie wywala błędu p0170. Wywala błąd p0300 -01 i p0304-01. Cewka jest zespolona. Na ciepłym silniku jak zacznie wypadać zapłon to słychać na wydechu wypadanie zapłonu.
wlasnie tak przypuszczem, bo sondy byly obie zdechniete a kat mial wypalona diure na pol piesci xD nwm czy potrzebuje dodatkowej lubryfikacji czy nie, sam jestem przeciwko gazowaniu tymbardziej aut ktorymi sie malo jezdzi i nie utrzmujee sie interwalow. np filtr gazu jest od czasu montazu instalacji... co do jazdy na pb to ostatnie 2kkm bylo tylko na...
Sprawa się skomplikowała. Okazało się, że jest ścięty klin na kółku rozrządu na wale korbowym. Wał korbowy ma ukruszony kawałek w miejscu wycięcia na klin. W związku z tym mam pytania. 1. Czy takie coś jest naprawialne (napawanie, frezowanie ..) ? 2. Czy wał korbowy będzie pasował ze starego opla 1,6 8V ?
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
Skoro pytam to znaczy że nie jes jasne!
Przewód czerwony(ten cieńszy 0,75) napięcie pojawia sie na nim w I II i III położeniu stacyjki.
Witam. Sprawdź sobie czy masz plusa na cewce zapłonowej. Jeśli nie ma to sprawdz gdzie go odcina.
Gdy tylko włączę zapłon Tu alternator nie ma wiele do gadania. Nie masz podlaczonej w gnieździe zapalniczki jakiejś ładowarki? Z samego auta nie bardzo ma co zakłócać odbiór. Można spróbować podłączyć radio na stole. To sporo podpowie
Problemem było zbyt duże spalanie oleju, a przez to nagar na świecach i pogorszenie jakości iskry. Po remoncie góry silnika wszystko jest jak należy. Spalanie oleju spadło z 1l/1000km na 100ml/1000km.
Od włączenia zapłonu nie znika klakson, z taśmy jest sieczka.
Podłącz razem dwa "+" radia pod "+" akumulatora. Będziesz mógł włączyć radio kiedy chcesz, ale stracisz opcję sterowania kluczykiem. Albo rybki albo akwarium...
Spokojnie naładuj akmulator i zobacz czy kontrolka check ci mruga po włączeniu zapłonu. Jak tak nie widzi pestki
ta druga kontrolka sygnalizuje , żeby udać się do serwisu bo można uszkodzić silnik , zapala się przeważnie jak jest problem z zapłonem
wjechałem wczoraj do garażu i po zgaszeniu silnika zobaczyłem i usłyszałóem dziwną rzecz > kontrolka od ladowania swieci sie na calego, od oleju i recznego tez ale slabo, i jeszcze cos pod deska po stronie pasazera brzeczy POMOCY co to moze być cos z alternatorem ? ale dlaczego brzeczy cos po prawej stronie
Witam kod 42 zależnie od rodzaju zapłonu 1. zapłon bezrozdzielaczowy - sygnał serujący wzmacniacza 1 i 4 cylinder - za wysokie napięcie 2. zapłon rozdzielaczowy - obwód pierwotny zapłonu - za wysokie napięcie. Pozdrawiam
Nie masz impulsów zapłonu/iskry. Dlatego pompa nie pracuje jak kręcisz rozrusznikiem.
Nie wiem czy pomogę ,ale miałem ten sam problem z Astra 1,4 twinport , wypadanie zapłonu co zwaliłem na początku na wyciągnięty łańcuszek rozrządu. Po zmianie rozrządu nadal wypadanie zapłonu występowało ,więc zaczęło się poszukiwanie winowajcy. Na początek poszła cewka ,wiadomo zero poprawy, następny czujnik położenia wałków bo taki błąd pokazywał...
Po wyjęciu bezpiecznika brak napięcia na czerwonym i żółtym
Panowie, Rozumiem wasze sugestie ale oryginalny sterownik nie ma możliwości przełączania map. Jest to dla mnie bardzo ważna funkcja. Nie zainwestuje w EMU. Czy naprawdę nie da się podłączyć tego do astry?
Zawór steruje zapłonem
W Astrze przewody zasilające po zapłonie i do zapłonu to kolor czarny! Może być od stacyjki lub w złączu komputera ale czarny!
To stary numer OPLA do wymiany elektroniczny moduł zapłonu, przymocowany gdzieś pod,czy obok kopułki.
Wprowadza sterownik w tryb regulacji zapłonu wyłacza wtedy wyprzedzenie.
Sprawdzałem OK
Nie będzie ingerował w kąt zapłonu!!!
gdzie jest moduł zapłonu w aparacie? pod cewką na nadkolu.
mam mały problemik podczas normalnej jazdy wszystko jest ok z zapłonem ale cyrki zaczynaja sie w momencie kiedy jest włączona klimatyzacja auto wyraznie przerywa (gubi zapłon) podczas zwiększania prędkości obrotowej najbardziej jest to odczuwalne pomiędzy 3 a 4 tyś. obr/min podobna sytuacja ale mniej odczuwalna jest przy włączonym ogrzewaniu szyby tylnej...
Jaka astra F, G? Słychać pompę po włączeniu zapłonu?
Jeżeli będzie błąd immo to kontrolka z silniczkiem szybko miga po włączeniu zapłonu.
W tej Astrze powinno się dać "wymigać" na kontrolce "silnika" trzymając wciśnięte pedały gazu i hamulca podczas włączania zapłonu.
Może być problem np z zapłonem...
Komputer pokładowy nie ma nic do zapłonu, ani do pracy silnika
Zmienia mapę wyprzedzenia zapłonu
Panowie, a czy zepsuty czujnik położenia wału może też powodować wypadanie zapłonu?
Witam.Przewód który należy przerwać to zasilanie modułu wzmocnienia zapłonu (golf 3 opel astra kolor zielony) więc przypuszczam że w audi też zielony.Moduł połączony jest z cewką.Występuje też tam czarny przewód masa.Zielone mogą być dwa więc aby się upewnić który odłącz je od modułu i przełącz stacyjkę w położenie do jazdy na tym na którym pojawi się...
Powiedz dokładnie jaki silnik oznaczenie 1.4cz 1.6.Jeślii 1.6 C16NZ to w aparacie zapłonowym znajduje się moduł i on jest odpowiedzialny miedzy innymi za wtrysk paliwa.
Logika zapłonu to przypuszczam że działa ;) bo jak wyłączysz kluczyk na grającym to się wyłącza , a po przekręceniu z powrotem włącza A jeśli chodzi o włączenie bez kluczyka to raczej nie ma takiej funkcji ;) [przeczytaj w instrukcji obsługi] Jedyne co możesz zrobić to podać dwa stałe plusy na pamięć i ACC [ale wtedy nie będzie żadnej logiki zapłonu...
kable podstawione nowe bez zmian, swiece ngk ok1000 km przebiegu po wymianie objaw ten sam , kopułka czysta ,pytanie na ile czujnik halla w aparacie zapłonowyn moze wpływac na wypadanie zapłonów?
Modół zapłonowy pod pokrywą dostaje przebicia. Wymiana na nowy.Ale najlepiej pod komputer i zobaczyć wypadanie zapłonów.
Przewód od gazu nie styka się z żadnymi przewodami. Szyby już się sama zaprogramowały z moją drobną pomocą. Stop nadal świeci cały czas po odpaleniu zapłonu...
Coś z wtryskami albo z zapłonem
A te pół zbiornika paliwa to było zawsze czy teraz dolałeś ( typowe że jak na lpg to zapomina się o paliwie w zbiorniku i pompa na wybojach pracuje na sucho, uszkadza się i potem kaskada - przekaźnik, bezpiecznik, a nawet rozrusznik ( bo próby uruchomienia bez paliwa potrafią go przegrzać. Najlepiej podaj plusa na pompę - jak ruszy to będzie wiadomo...
Dobry akumulator i czekaj z rozruchem te 15-20s od włączenia zapłonu...
Witam Mam problem z silnikiem Astry, przy ustawieniu fabrycznym (aparat zapł.) silnik przy dodawaniu gazu dławi się strzelając w kolektor ssący, na zimnym silniku bardzo trudno się uruchamia, na wolnych obrotach jest idealnie. Po znacznym przyspieszeniu zapłonu ok. 10° auto zaczyna jeździć ale ma problem z wolnymi obrotami (nierówne) przy ruszaniu czasami...
A czy to nie jest wina związana z jakimś lewym powietrzem lub zapłonem?
Luzy sprawdzone, cewka nowa, świece nowe. W astrze g nie ma "luzów " jest hydraulika. A uszkodzenie ECM jest "popularne" nic nowego.
190 mV to sterownik na 100% podaje po wyłączeniu zapłonu? Coś mi tu nie pasuje, mierzysz to z wpiętą sondą?
coś nie tak z zapłonem
Zwłaszcza gaźnik w astrze 1.6 ;) Może być kwestia zapłonu ale na pewno nie USTAWIENIA zapłonu. Jak gaśnie to zapala potem od razu ? Jak nie to sprawdzić iskrę.
Raczej nie odczekać, tylko w ciągu 30 sek od włączenia zapłonu
Sprawdziłeś świece i okej... czyli co? jest iskra, mokre świece, czy inne objawy?
Zawsze dobrze jest dać dodatkowy bezpiecznik do urządzeń które wpinamy w oryginalną instalacje samochodu. Do tej przetwornicy w zupełności wystarczy bezpiecznik 1A.
mam blokada zapłonu KD 2006 Opel Astra H
Czas włączenia prądu cewki, ile jest? Standard to 2,6 ms. Wygląda mi to na zbyt małą energię doprowadzoną do uzwojeń pierwotnych, pasowało by sprawdzić jak jest ładowany obwód magnetyczny cewki (czas i prąd). Tam jest sterownik Simtec MS 71 i skupił bym się na jednej rzeczy...
Proponuje sprawdzić i przeczyścić wtyczke czujnika od wyzwalania zapłonu.
co sygnalizuje pomarańczowa kontrolka w kształcie samochodu z kluczem.
może nie doczytałem ale chyba modułu zapłonu nie wymieniałeś i myślę że jeśli problem jest również na gazie to problem z zapłonem
Podłącz stary CIM w momencie kiedy chce włączenia zapłonu.
zobacz na tę stonę http://asterka.2max.pl/serwis.html i napisz jaki rok tej astry i komputer delko bosh lambda jak jest zimna i uszkodzona to silnik żle pracuje kod błędu 13 lub moduł zapłonu
Witam!! Posiadam Opelka Astrę z 1995 roku sedana 1.4 benzynka. Normalnie palił, a tu dziś z rana kontrolki się świeciły, a rozrusznik nie kręci, mimo że dzień wcześniej normalnie chodził. Proszę o ponmoc.
Czyli lpg nie wchodzi w grę, że powoduje wypadanie zapłonów?
hmmm... moze jakis maly odseparowany przekaznik? ??
Po drodze z ECM do cewki WN jest jeszcze wzmacniacz zapłonu!
Sprawdż masę pod obciążeniem np żarówką na ECU piny: A12,D1,D6. Napięcie z sondy lambda względem pewnej masy bezpośrednio na ECU pin D7. Jakie jest ciśnienie paliwa? Dodano po 16 Zbyt duże ciśnienie paliwa może dawać wzbogacenie mieszanki. Przy tylu wymianach części nie pozostaje wiele możliwości. Napisz jak jeżdzi auto w ogóle? Sprawdż ustawienie rozrządu...
zapłonem vectra zapłonem polonezie mercedes zapłonem
termostat lodówka turystyczna czujnik dolot powietrza skoda reset czipa epson
panasonic szybkie przewijanie impuls cd4011
Wiązka elektryczna do świateł wstecznych VW Tiguan 1 Sending Power On Command Over HTTP for IoT Devices