Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Siedzi jakiś alarm i blokuje zasilanie pompy, niestety Ty musisz odszukać blokadę na pompie i połączyć rozcięte przewody, zasilanie pompy na czerwono/niebieskim w lewym progu
Immo nie puści rozrusznika jak i sterownik który nie byłby zasilany. Dlatego albo pompa ,cewka,albo np czujnik wału. Tam trzeba by szukać. A zasilanie pompy to albo podpinasz żarówkę pod wtyczkę albo słuchasz czy działa.
Czasami były stosowane przekaźniki, odcinające pompę paliwa. zasilanie jego było brane z przewodu zasilającego elektrozawory,zazwyczaj niebieskiego.
Nie masz sterowania na przekaznik bo immo blokuje - programowanie sterownika pomoze :) Dodano po 1 W srodku hc11f1 , wiecej powiediec nie moge , pisz na pw jak cos.
Komputer na przekaźnik podaje minus Sprawdź czy na przekaźniku masz dobry plus, czy jest na pewno dobry (mam na myśli zasilanie cewki przekaźnika)
Cienki czarny i cienki niebieski na plus, no i oczywiście glówne zasilanie
Jeśli są metalowe to rozpiąć np małym śrubokrętem później ładnie się je spina z powrotem, jeśli plastilowe to z dwóch stron ścisnąć i schodzą, wypiąć wtyczkę, później już "tylko" duży pierścień przekręcić i pompa nasza:) zasilanie tam jest na stałe po bezpieczniku, sterowanie masą podczas kręcenia i pracy silnika. pozdr
a może masz uszkodzoną pompę... zdarzyło mi się że pompa raz chodziła a raz nie jak miała humor były wytarte szczotki na komutatorze i tak się działo a też mi się wydawało że zasilanie nie dochodzi....
Będzie to typowe odcięcie zasilania na pompę po załączenie się alarmu.
Na powrocie z przelewów (z wtrysków), to jest włączone w zasilanie pompy.
Sprawdż zasilanie na pompę.
Masz po prostu jeden ze starszych silników w których zaczęto montować pompy VP i jest jeszcze trochę inaczej rozwiązane. W nowszych masz umieszczone wtryski pod pokrywą wałka rozrządu i powrót z wtrysków jest puszczony na zasilanie pompy.
Kolego, nie sprawdzaj miernikiem, tylko kontrolką! To najważniejsze, bo miernik Ciebie oszuka. Tak samo masy i zasilania na sterowniku. Przecież to jest kilka przewodów.
Najprościej bedzie znalesc ten sam kolor po stronie pasarzera na progu z przodu w wiazce i tam go rozlaczyc bedzie to kor ten grubszy prawdopodobnie czerwony napewno jeden z tych ktore wchodza do zbiornika bedzie o wiekszym przekroju i bedzie to zasilanie pompy nie bierz pod uwage brazowych bo sa to masy Pozdr.
tak najlepiej zdemontować przekaźnik i sprawdzić tzw na krótko czy działa. jeśli tak to pozostaje tylko kwestia wymiany i w drogę:D
Zwróć uwagę na taki szczegół, że powrót z wtryskiwaczy idzie do zasilania pompy wtryskowej. Do odpowietrzania tego popuszczam rurki wtryskiwaczy, zakładam pompke za filtrem na zasilanie. Pompka chodzi a ja przekręcam wałem aż pojawi się paliwo na każdym z wtryskiwaczy. Druga opcja, karnister wyżej pompy i kroplówka :)
Nie napisałeś który to rok Astry? Ale sprawdź może na wtyczce od pompy czy masz zasilanie będzie szybciej?
Możliwe ,że pompa paliwowa w zbiorniku wysiada lub jej zasilanie. Wymień wkład pompy i sprawdz przewody od zasilania , szczególnie masę
Jak to się ma do tego, że w instalacji jest przekaźnik do zasilania pompy paliwowej
Jak zrobiłeś zwarcie to coś spaliłeś sprawdź czy na tym bezpieczniku co jest od pompy jest zasilanie a potem po przewodach sprawdź z kąt jest prowadzone. A w zasilaniu pompy może masy nie ma.
Nie ma przewodu powrotnego z pompy wychodzi tylko zasilanie
Bezpiecznik w skrzynce 20A od pompy przekaźnik w prawym słupku z przodu auta Możliwe że gazownia odcina zasilanie pompy
Do pompy rozcinany jest przewód zasilania kolor czerwono-niebieski.Odpięcie centralki nic nie da. Znajdż go gdzie jest podłączony do centralki lub przekażnika(wzależności od typu alarmu).
Sprawdź czy ECU załącza przekaźnik, jeśli tak zasilanie przekaźnika do sprawdzenia.
Witam, najprościej to założyć przełącznik a najlepiej przekaznik który po pojawieniu się napięcia na elektrozaworze gazu, odetnie zasilanie pompy (instalatorzy gazu powinni to zrobić ale nie robią). Tak zabezpieczysz też pompe przed uszkodzeniem w przypadku braku paliwa. Pózniej reszta (wtryski leją ?)
witam mam prolem z astra siadla niby pompka paliwa (diagnoza 2 mechaników) wymienilem na nowa odpalila pojezdzila tydzien i nieodpala nie slychac pompki po przekreceniu kluczyka prad nie dochodzi na kostke do pompy prosze o pomoc
W układzie zasilania zastosowano rozdzielaczową pompę wtryskową z automatycznym przyspieszaczem zimnego rozruchu. To Ci powinno wystarczyć. Pozdrawiam.
Elektro zawory. Ople jeszcze maja w zacisku tłoczki z kewlaru jak je ma to tez wymień na stalowe przeważnie to jest przyczyna blokowania ale piszesz je jak odetniesz zasilanie pompy i jest ok no to nie.
Cześć. Mam update. Sprawdziłem alarm pod kątem odcięcia zasilania pompy - to nie to. Następnie zabrałem się za sprawdzenie czy czerwono-niebieski przewód idący od pompy nie jest gdzieś walnięty. Przeszedłem od wtyczki do tego dużego gniazda w zielonej obudowie w lewym dolnym słupku od strony kierowcy. Wszystko sprawne. W moich poszukiwaniach dotarłem...
na początek sprawdź czy pompa daje paliwo na wtrysk dostań się do pompy zobacz czy przewody gdzieś nie zostały przygniecione odepnij zasilanie pompy zobacz czy pali bezpiecznik:D
Witam. W obwodzie cewki rozrusznika płyną dosyć duże prądy - ok. 10 do 15 amp. Jedno przecięcie w tym punkcie wystarczy. Można jeszcze odciąć zasilanie pompy paliwa lub zasilanie modułu zapłonowego. Marek
Dokładnie tak. Nie wiem jak w corsie, ale np. w astrze rozpiska bezpieczników jest na wewnętrznej str. pokrywy skrzynki bezpieczników. Przekaźnik pompy paliwa w astrze pod plastikiem w słupku przy nogach pasażera. Możliwe że w corsie jest podobnie. Dodam jeszcze że w astrze opel stosował 2 rodzaje zasilania pompy. 1 - pompa dobijała ciśnienie po włączeniu...
przekaznik podwujny jeden zasila 15 sterownika a drugi jak załacza sie w czasie pracy rozrusznika to ok bo załacza pompe od strony sterownika sprawdz obecnosc zasilania na styku roboczym to prosty układ
witam ponownie!!!!!!!! astra odpalona chodzi jak zegarek .awarja nie usunieta ... podłączyłem swoje zasilanie pompy paliwa.... i niedługo do mechanika DZIEKI ZA WSZYETKO ... POZDRAWIAM Tomasz
sprawdz połaczenia ster silnika ster pompy, zasilanie na ster pompy, czujnik połozenia wału, błedy w sterze pompy.
1.W jakiej kostce? Masz na myśli przekaźnik? Różne wersje Astry różnie podają zasilanie na pompę. Z tego co pamiętam - włączenie zapłonu uruchamia pompę na kilka sek w celu pod pompowania paliwa a potem pompa staje, ruszy dopiero jeżeli będziesz kręcił rozrusznikiem. Zdaje się że zależne jest to od sterownika wtrysku. W starszych wersjach Astr i Omeg...
Prawdopodobnie jakaś nieszczelność układu,ta pompa jest bardzo wrażliwa nawet na małe ilości powietrza.Jeśli podnosił sterownik może być tam nieszczelność oraz powroty z wtryskiwaczy bo podłączone są pod zasilanie pompy w paliwo.
Może być zużyta pompa. Wejdź sobie w parametry pompy i zobacz jak wygląda prędkość pompy żądana i rzeczywista. Zdarzało się że przewód zasilający był niedrożny, ten wysokociśnieniowy. Błędów nie wyrzuci. Dodatkowo wiązka do przejrzenia ok. 15 cm od pompy i mocowanie przy zasilaniu i masa na przewód pompy przy aku.
Na zawór podaj zasilanie prosto z akumulatora i wtedy "kręć".
Nie pamiętam dokładnie ale chyba bezpiecznik nr 11 jest od zasilania pompy paliwa Można wciąć się we wiązkę za bezpiecznikiem Tylko czy masz instalację LPG??? Jak tak to taki patent nie pójdzie
Sprawdźcie zasilanie sterownika i masy.
Temat rozwiązany brak zasilania na sterownik
No to jeszcze do sprawdzenia pompa paliwowa i jej zasilanie.
czujnik obrotów wałka pompy jest wewnątrz,widoczny jak zdejmiesz sterownik pompy. To styłu to elekromagnes nastawnika dawki. Wskazanie prędkości wałka pompy ma być połową wskazania prędkości wału. Sprawdzić czy jest zasilanie na grubym czerwonym kablu wtyczki pompy.
Witam. Wygląda że nie działa pompka paliwa. Po włączeniu zapłonu praca silnika pompki powinna być słyszalna. Sprawdź czy jest zasilanie na złączu pompy. W obwodzie zasilania jest też bezpiecznik. Nie jest przepalony ?
sprawdz szczelność zasilania paliwem,a jaki kolor ma dym po zapaleniu na zimnym,ciemnu czy niebieskawy,czy jak regulowałeś wtryski to ciśnienie zostało prawidłowo uregulowane do typu pompy wtryskowej
Zacznij od ożywienia diagnostyki,te zasilanie będzie bardzo ważne.
Żadnego kręcenia śrubkami , zakładasz sprawną pompę ustawiasz i ma działać jak należy . Jeżeli dalej nie działa , dwa przewody i zasilasz z bańki z paliwem .
Strzały w dolot to za uboga mieszanka czyli z reguły za mało paliwa ew. przestawiający się zapłon co na razie w wypadku twojego układu zap. pominiemy.Opel stosuje regulacje krańcową szyny zasilania ,problem może być nie w ciśnieniu a w wydajności pompy paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa podczas pracy silnika.
Tak, wiem że powinna być wpięta w mały obieg i tak jest, tak samo jak parownik przed termostatem. Szukam w sieci rysunku jak powinno być to podłączone w orginale bo coś mi się wydaję, że jest pomieszane. Parownik wpięty jest między pompę wody a powrót z nagrzewnicy. Czy pompa nie powinna pchać w zasilanie nagrzewnicy ??
Pompa Astra G , czy można ją zasrosować w innym samochodzie jako zamiennik mechanicznej. Do podłaczenia pozostaje 2x silne zasilanie, stacyjka , alternator, diagnostyka. Podłączenie mechanicznej jest uciążliwe i pracochłonne. Alternator wytrzyma to.
Witam. Nie ma sensu zaczynać nowego tematu bo ten dotyczy tego samego błędu P0230. Astra 1.6 8V 2001r. Auto odpala, działa super ok 20 minut po czym gaśnie (ginie zasilanie pompy). Po ok 30 min ponownie można odpalić auto na kolejne kilkanaście minut, i tak w kółko. Właściciel zdążył wymienić filtr i pompę paliwa. Wszelkie sugestie mile widziane.
Byłbym bardzo wdzięczny. Mogę podać VIN jeśli to pomoże. Dodano po 40 Dokładnie chodzi mi o przewody którymi można po prostu odciąć pompę paliwa, tj całkowicie odłączyć jej zasilanie (tak aby nie pompowała po uruchomieniu motoru)
temat uwazam za zakonczony.. brak zasilania na sterownik.. usterka usunieta i autko dziala..dziekuje bardzo
Wymontowałem zawór i podłaczyłem na krótko 12v i jest bez zasilania otwarty oraz z zasilaniem otwarty
czarnym (+) czerwono a niebieski (-) odłącz kostkę i podaj zasilanie na pompkę bezpośrednio.To wszystko będzie wiadomo Grubsze przewody to zasilanie pompy a cienkie idą do pływaka.
Witam Mam Astre F z silnikem X17DTL, przy pompie wtryskowej prócz zaworu paliwa jest od lewej strony drugi zawór elektromagnetyczny, ktos cos kiedyś przerabial i nie jest on podłaczony, wie ktos skąd powinno isc do niego zasilanie? ma ktoś jakis schemat instalacji zwiazanej z tym? z góry dzieki za pomoc
Przewód +12V po stacyjce, tzw.[+15] znajdziesz na słupku "A" po lewej stronie samochodu w czarno/zielonym 102-pinowym złączu - przewód w kolorze czarnym. Ten sam czarny przewód dochodzi również do modułu sterownika kolumny kierowniczej CIM. Możesz też podłączyć się do czerwono/niebieskiego przewodu zasilania pompy paliwa w lewym progu. To podłączenie...
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
Odcięcia pompy paliwka gazownik nie wstawił przypadkiem? Czasami w gratisie przy okazji odcięcia pompy obcinają też zasilanie grzałki sondy.
Paliwo dochodzi do wtrysków sprawdzałem i jest to wielopunkt(niestety) jeszcze jest jedna zecz chciałem sprawdzic błedy kompa zwarłem odpowiednie pina i nic sie nie swieci na desce(żaróweczki dobre)
Ok dzieki Elektrit za wskazówki sprawdze najpierw to zasilanie i napiszę co i jak.pozdrawiam
trochę odgrzeje temat ale potrzebna pilna pomoc. budujemy auto na 1/4 mili wspomaganie na prostej nie jest potrzebne a jednocześnie odciąża silnik jego brak jednak poza prostą przydało by się zamontowane już jest elektrohydrauliczne mechanicznie jest wszystko ok. problem jest tylko w zasilaniu. z pompy wychodzą tylko dwa grube przewody czerwony i brązowy....
Nie możliwe bo zanim sprawdziłem starą zamontowałem nową i jest to samo pompy nie słychać
witam , mam problem z pompa paliwowa w opel astra h GTC 1.9 CDTI 150 KM z 2005r. po prostu pompa nie dostaje pradu (bezpieczniki sprawdzone , przekaźnik również ) może ktoś miał cos podobnego , proszeo porade . 9
a w jaki sposób to samodiagnostyka wykryje? Te astry cierpią w zasadzie na dwie usterki -układ krytyczny nr 1 -zasialnie w paliwo(sterownik,pompa) -układ krytyczny nr 2-zasilanie w powietrze i recylkulacja
Pompę masz w zbiorniku , sprawdź czy jest zasilanie , bo może padła . Co do odczytu błędów to na pewno nie zaszkodzi .
Częściej podwija się oring pod wtryskiwaczem,ale niesądzę że ją zalewa. Raczej jest wychlustana pompa. Tak to jest,jak się jeździ na gazie,bez odcięcia zasilania pompy.
Przekaźnik znajduje się w pobliżu pompy hamulcowej w komorze silnika.
Dołączyć zasilanie i wysterowanie elektroniki. To silnik bezszczotkowy i tak wprost nie pójdzie.
Witam miałem taki problem ściągnij przy pompie paliwa zasilanie i zobacz czy leci paliwo.Jak leci układ sam się odpowietrza.
Witam Jestem posiadaczem takiej Astry i z tego co mi wiadomo nie ma tam czegoś takiego jak przekaźnik pompy paliwa na pompie jest elektrozawór lub dwa (drugi to Immobiliser) podłącz bezpośrednio zasilanie pod elektrozawór i powinno zadziałać. Kiedyś miałem Corse też z tym silnikiem i nawaliła mi stacyjka - silnik odpalałem przy pomocy dwóch kabelków-...
Przyczyna usterki tkwi w instalacji elektrycznej, bliżej nie podam, trzeba zobaczyć gdzie traci zasilanie. Sterownik pompy póki co wykluczam.
Rozebralem skrzynkę pod maska, znalazłem trochę wilgoci, dla pewności podmieniłem bo mam na warsztacie kilka opli. Brak efektów. Ecu podmieniłem raz jeszcze, brak efektów. Rozlozylem wiązkę elektryczna silnika, przejrzałem, pomierzylem, sprawna. Pojezdzilem z podpiętym multimetrem w różne miejsca instalacji i pierwsze co ginie to +12v na zasilanie przekaźnika...
Trawersy jest bardzo łatwo sprawdzić. Ręczna pompka podcisnieniowa pokaże wszystko. Na upartego nawet strzykawką sprawdzi. Cuda różne się zdarzają, ktoś mógł wpiąć powrót z wtryskiwaczy w powrót pompy, żeby się nie zapowietrzała. Jednak coś mi się wydaję, że bardziej leci z uszczelniacza na pompie. Kolego co do cudów to układ zasilania paliwa był modyfikowany....
Sprawdź układ zasilania w paliwo czyli pompa( jej ciśnienie), filtr, wężyki.
Było by to za piękne żeby było to możliwe. Zanim się za nią wezmę spróbuje jeszcze dobrze odpowietrzyć. Pompa nowa może poprawi się wydajność. Czy jak mam wpięty parownik w miejsce zaznaczone strzałką (wąż powrotny nagrzewnicy) to jest ok? Po mojemu coś jest nie tak skoro wąż ze strzałką to jest powrót od nagrzewnicy a jest wpięty w zasilanie pompy...
Zasilanie do pompy dochodzi , bezpieczniki sprawdzone , iska jest ? Jaki silnik? Stan naładowania akumulatora jaki?
Tego ci nikt nie powie co może być przyczyna na odległość,nie masz zasilania to i diagnozy nie będzie rzecz jasna.Posprawdzać bezpieczniki i jak są ok to proponuje zaprowadzić do elektryka.
Proszę o podanie przewodu do zrobienia odcięcia w Opel Astra Gsi 2.0 16v 150 KM ,pompa jest odcięta -myślałem nad odcięciem zasilania komputera.
Odciecie glownego zasilania czyli zaraz po stacyjce to dobry pomysl gdyz w astrach trudno sie dostac do tego miejsca. Ja jednak proponowalbym 2 punkty odciecia. Pierwszy to zasilanie pompy paliwa. Drugi to zasilanie cewki lub masa kluczowana z kompa do cewki. Dwa rozlaczone obwody znacznie trudniej ominac niz odciecie glownego zasilania ktore mozna...
Nie do ogarnięcia bez diagnostyki. Przyczyn niepalenia może być kilka. Wydaje się, że u Ciebie mogło dojść do uszkodzenia sterownika pompy, jeśli to się potwierdzi, trzeba zregenerować także nastawnik. Równie dobrze, uszkodzeniu mógł ulec czujnik obrotów pompy, mógł ulec uszkodzeniu zawór paliwa. Zacznij od rzeczy najprostszych czyli posprawdzania zasilań...
Witam Auto z benzyną i gazem. Brak zasilania przekaźnika pompy paliwa przez co na benzynie samochód nie odpala. Po wyjęciu przekaźnika i złączeniu pinów przewodem pompa działa prawidłowo - słychać, i auto odpala. Przekaźnik pompy sprawny (założony już drugi nowy). Skąd jest podawane zasilanie na przekaźnik? Czy pompa ma działać cały czas, czy tylko...
Sprawdź zasilanie paliwem powinno być około 3bar.Jeżeli jest mniej to sprawdź moduł pompy paliwa w zbiorniku ,a szczególnie wężyk bezpośrednio nad pompą paliwa.Jakie błędy OBD ?
W złączu 13 pin masz zarówno stałe 12V do zasilania oświetlenia wewnętrznego, lodówki i pompy do wody w przyczepie campingowej, jak i 12V po stacyjce do ładowania akumulatora w przyczepie. Zgodnie ze sztuką obwód stałego 12V powinien być pociągnięty przewodem 2,5mm2 i zabezpieczony bezpiecznikiem 30A. Do niego możesz się bezpiecznie podłączyć przez...
Najlepiej "przyrządem" czy to fabrycznym czy samoróbką. Podaje ciśnienie benzynki te 2.5 bara + możliwość wysterowania cewki. Można sobie zobaczyć jak rozpyla i czy nie cieknie. Mozna też próbować wyjąć wtryski ale zostawić je w listwie. Zmostkować zasilanie pompy paliwa i obserwować czy nie przepuszczają.
też przerabiałemostatnio taki problem i po wymiane wszystkich zasugerowanych tu rzeczy auto paliło jak chciało dopiero po założeniu elektrycznej pompy na układzie zasilania bóle ustały( oczywiście pompa wyłacza się po uruchomieniu silnika) pozdr
podaj konkretnie co ginie, iskra, impuls na wtryski, pompa paliwa nie ma zasilania?
Wszystko prawda ale jeśli nie działa pompa paliwa to najpierw sprawdziłbym czy sterownik silnika ma wszystkie zasilania i czy podaje napięcie na przekaźnik pompy.
Witam. Tym razem zbudowałem agregat hydrauliczny który będzie zasilał moje dalsze projekty. https://obrazki.elektroda.pl/1907935500_... Agregat napędza pompa wspomagania z Opla Zafiry, ale ta sama pompa znajduje się także w astrze. https://obrazki.elektroda.pl/8881957800_... Bezpośrednio do rozdzielacza wkręciłem szybkozłącza...
Sprawdź czy podczas kręcenia rozrusznikiem masz plus na tych pinach przekaźnika co je zmostkowałeś, jeśli nie to szukaj bezpiecznika przepalonego, a jeśli prąd masz i pompka nie pracuje to pompa do wymiany.
a wady o których mówisz to wina pompy wtrysków paliwa (jeśli chodzi o nieodpowiednie ciśnienie), bo jak pompy to chyba już auto na złom trzeba zawieźć to chyba b. droga rzecz
do sprawdzenia masy i zasilania sterownika oraz hall do wymiany.
zaraz na module,pod pokrywką.Są dwa -elektrozaworów -pompy obiegu wtórnego
Na kole pompy. Nic to nie da, daj jej zasilanie opadowe albo pompkę ręczną w układ i poinformuj o efektach.:D
Można jeszcze sprawdzić obwód alarmu lub dodatkowego zabezpieczenia jeśli to auto posiada.Często stosuje się przerwanie zasilania przekażnika pompy paliwa zamiast zapłonu.Pozdrawiam.
Kurde, w to 7,40V i 0,15V na akumulatorze przy pracującym silniku nie uwierzę. Musiałby być akku total trup. poza tym to z czego by się zasilał sterowni silnika, zapłon, wtryski, pompa paliwa itp ? Może być też tak że ładowanie masz ok ale ci zanika zasilanie zegarów.
Czy ten zaworek na dole pompy paliwa obok otworu zasysającego paliwo to jest jakiś zawór zwrotny? bo zastanawia mnie gdzie to ciśnienie z listwy ucieka. Witam ponownie pozwolicie że odpowiem sobie sam :D może się komuś przyda . Przyczyną było małe pękniecie wężyka łączącego zasilanie pompy z dekielkiem zamykajacym bak pod tylną kanapą . Temat zakmknięty.
Sprawdziłbym przewód do elektrozaworu na pompie. Ogólnie wygląda na problem z zasilaniem tego elementu.
zasilanie astra czujnik pompy astra pompy wtryskowej astra
skuter zapłon potencjometr liniowy logarytmiczny wtyczka angielska
Hitachi 24HE2000 TV Firmware Download: Official Update Methods, Vestel 17MB211S, Recovery Options Uszkadzanie tranzystorów IGBT w spawarce inwerterowej – Infineon, Fuji, Mitsubishi, przyczyny awarii