Zwykle pomaga zdjęcie klemy z aku na noc.
Sprawdziłem bezpieczniki. Temat udało się rozwiązać chyba przez przypadek: zdjąłem klemę minusową z akumulatora na 2 minuty i zrestartował się komputer. Wszystko wróciło do normy i działa. Pozdrawiam Dodano po 1 Zdjąłem klemę minusową z akumulatora i zresetował się komputer pokładowy.
Witam po przekręceniu kluczyka zapalają się światła, a zapalały się po odpaleniu silnika. Nie można ich wyłączyć, ostatnio wyłączyłem silnik wyjąłem kluczyk i nadal świeciły przestały dopiero gdy zdjąłem klemę. Jaka jest tego przyczyna? Jak pozbyć się tego automatycznego zapalania świateł? Z góry dzięki
Witam,mam problem z uruchamianiem astry II z 1998 r. z silnikiem 1.6 75KM ( silnik o oznaczeniu X16SZ ). Auto nie chce odpalić i wtedy załączają się wentylatory (szczególnie dzieje się to po nocy),wtedy muszę zdjąć klemę i auto odpali choć nie zawsze to pomaga. Domyślam się że to chyba problem ze sterownikiem silnika , ale proszę o jakąś pomoc lub podpowiedź...
Czyli mostek do wymiany?? Dodano po 5 Jak to jest auto już musi stać. Na razie zdjąłem klemę (-) i zgasła.Ale rano muszę do pracy się udać i nie wiem czy powinienem się przesiąść na MPK czy mogę jeszcze autem.
Zdjęta złączka z czujnika klima nie startuje.Inna ciekawostka zdejmowaliśmy klemę (wymiana żarówek licznik) po założeniu klemy mrygają awaryjne przekręcam kluczyk startuje wentylator bez załączania przyciskiem klimy.2 razy nam zastartował 3raz nie, może za krótki czas miedzy zdjęciem a założeniem.
Mam problem kupiłem astre h 2004r uderzoną w bok i stała u blacharza dłuższy czas rozebrana i gdy już wszystko poskładał okazało się że nie działa wogóle licznik nic nie świeci i sie nie zapala jednym słowem martwy-przed rozbiórką działał, po włączeniu zapłonu zapalają się awaryjne i nie da się ich wyłączyć jedynie zdjąć klemę ale chyba przez to że...
Cześć, mam ten sam problem albo podobny. Polega on na tym, że od czasu do czasu samoistnie włącza się światełko w kabinie i żeby je wyłączyć trzeba zdjąć klemę. Najpierw myślałem, ze to przez nie zapięte pasy ale teraz już sam nie wiem. Ktoś mi podpowiedział, ze tak często bywa jak jest źle podpięte jakieś urządzenie do magistrali CAN - np alarm. Tak...
Zdjąłem klemę wczoraj około 12.00 na godzinę i zrobiłem adaptację komputera później jeździłem do wieczora i dzisiaj rano odpalił , więc chyba przyczyną było rozjechanie mapy . Za pomoc wszystkim dziękuję.
A powiem, że miałem też te błędy 0251 0370 ten 0370 miałem od ponad roku. Auto chodziło dobrze, no może troszkę muliło, ale jeździło. Miesiąc temu nagle zgasł. Sprawdziłem kody migowe. Wpadł błąd 0251. Silnik zgasł. Zdjąłem klemę na jakieś 15 minut, po założeniu odpalił ale zgasł ze 4 razy. Znowu zdjąłem klemę. Na jakiś czas odpalił i pojechałem dalej....
Taki sam przypadek w seacie 1.8. Niestabilna praca na benzynie, na gazie ok, instalacja też była nowa. Gdy zdjąłem na chwilę klemę z akumulatora, silnik palił i pracował normalnie, również po kilkukrotnym gaszeniu i paleniu na benzynie. Po przełączeniu choćby 1 raz na gaz, znowu nierówna praca na benzynie, a czasami również zgasł. Gazownicy w końcu...
problem wygląda następująco. podczas jazdy przełączyłem sie na gaz, po paru chwilach przestał działać wskaźnik paliwa i temperatuty, jednocześnie zaczęły lekko przygasać wszystkie kontrolki i wyświetlacz lcd od radia. przełączyłem ponownie na benzynę i po paru minutach zadziałał wskaźnik paliwa i temp. jednak kontrolki nadal były lekko przyciemnione...
Zdejmij klemę masową i ładuj.
Na jakimś niemieckim forum spotkałem się z wypowiedzią że jest to jakiś system który sygnalizuje kradzież samochodu. Dzisiaj zrobię zdjęcie tego układu i go podepnę pod wątek http://obrazki.elektroda.net/84_12465251... Dodano po 2 Tym niemniej, z tego co pamiętam, to fabryczny alarm nie blokował rozrusznika, tylko pompę... Więc sprawa z rozrusznikiem...
Dzięki za odpowiedź, od razu napiszę: -Instalacja I generacji, komputer sprawdzę po powrocie z pracy, nie robiłem w nim żadnej regulacji filtr gazu jak i reduktor był czyszczony, nie wymieniałem go, nic nie strzela, nie ma ubytków mocy, spalanie w przedziale 8-10 l/100 km. Nie wiem ile km zrobione jest na tym reduktorze, auto mam od ok roku, mogę jedynie...
Jak zdejmiesz klemę uważaj zakodujesz radio jak masz orginalne.
zdjęcie klemy to tylko radio zawoła o kod nic więcej . astra f z 1990 roku to owszem . :D
Zdejmij klemy z akumulatora na parę minut. W przypadku Astry, którą robiłem, to pomogło. Oświetlenie działa normalnie.
Po zdjęciu klemy na kilkanaście minut powinny być przywrócone mapy fabryczne.
Gdybym odpiął na pracującym silniku IACV np. w przypadku rozgrzewania silnika i za chwilę podpiął kostkę, to rzecz jasna pozycja będzie sfałszowana, krok zgubiony. Czy po zgaszeniu i ponownym odpaleniu sterownik wróci zawór do pozycji początkowej czy zrobi to tylko po zdjęciu i założeniu klemy?
zdejmij klemę z akumulatora na chwilę i załóz spowrotem i sprawdz wtedy pozdrawiam
Jestem ciekaw czy po uruchomieniu auta i zdjęciu minusowe klemy auto zgaśnie czy będzie nadal pracował biorąc zasilanie z alternatora.
Can - czyli cuda. Sprawdź żarówki. Wymień od razu 2 . Jak wymienisz pojedynczo może nie działać. Skasuj błąd. Czasami pomaga zdjęcie klem mimo ze wcześniej skasowałeś błąd. Po prostu Can i wszystko.
ja miałem podobną sytuację. mechanik w warsztacie powiedział że silniki w astrach 1,4 kiepsko sie sprawują na gazie. Najczęściej wtryskiwacze siadają. Zdarza się też taka sytuacja jak wyżej, że komputer łapie błędy. Po zdjęciu klemy bedzie sie dostrajał przez jakieś 10 km jazdy. Jeśli nie bedzie różnicy to raczej nie bedzie wina komputera.
Witam! Może ktoś mi wytłumaczy działanie fabrycznego centralnego zamka a raczej jego usterki. Nieraz rozładował mi się w zimę akumulator, oczywiście wył sobie alarm z własnym zasilaniem, ale nigdy nie spotkał mnie problem (TAKI!!!!) z otwarciem drzwi, ale od początku: Auto było nie odpalane ze 4 dni (czasami bywa że zdechnie akumulator(roczny) , ponieważ...
Kolego na początek zdejmij klemę minusową na kilka minut. Zobacz po odpaleniu czy zgaśnie? Opel na gazie łapie często fałszywe blędy.
12v na aku przy pracujacym silniku to zdecydowanie za malo. a jakie napiecie jest gdy zdejmiesz klemy i wtedy zmierzysz na przewodach?jezeli nie bedzie w okolicach 14v to alternator do sprawdzenia.
Jakieś kanały na Marsie?Największa bzdura jaką kiedykolwiek słyszałem o silniku. Czy możesz rozwinąć ? Uważam, że kolega :arrow:mikok dosyć dobrze to wytłumaczył i się zgadzam z jego opinią. Jednak jakos nie przemawia do mnie tekst odnośnie niepalenia silnika na 2 cylindry i do tego mozliwośc jakotakiej jazdy. W przypadku pracy ECU w trybie awaryjnym...
Przecież może zobaczyć czy coś nie stawia oporów mechanicznych, jak zdjął pasek i zapaliło to może zatarty alternator? Albo to co częste w oplach-nie łączą kable z klemach.
Witam. Pacjent Opel Astra J 2016r 1.6 115KM benzyna. Była wymiana sondy lambda za katalizatorem bo zapalił się błąd check engine i błąd P2097 i komputer pokazywał że wartość była cały czas 1.28V. Po wymianie sondy na nową i skasowaniu błędu wartość już skacze od 0.00V do 1V, więc sonda zaczęła działać i wszystko działało aż do dziś tzn 4 dni temu mechanik...
Źle wyliczył średnie spalanie i zaśięg,zdejmij klemę masową na noc z aku,sterownik się zresetuje i zacznie wyliczać na nowo,powinno pomóc,jeśli nie to Tech2 i bedzie trzeba skorygować.
Zdejmij wcześniej klemę z akumulatora. Dobrze kolego, ale skoro odłączę klemę to nie będę widział czy jakiegoś spięcia nie ma podczas złączania tych kabli.?
To kup używke.Albo wyjmij go i sprawdź. A po co? Co tam da się sprawdzić po wyjęciu, oprócz fizycznej obecności wymaganych elementów składowych? Ma ktoś może jakąś propozycje co do usterki??? Tak, ja mam - albo weźmiesz się za rzetelna diagnostykę, albo daj sobie spokój z naprawami. Powtarzam po raz kolejny - masz mieć 0,8atm ciśnienia zasilania paliwem...
Jak zwkle po powrocie z urlopu umyłem autko z zewnątrz, opłukałem komorę silnika ( nieiwelkie ciśnienie, ciepła woda z kranu), przejechałem ok. 15km, nastepnie przyszła kolej na dokładne odkurzanie i czyszczenie wnętrza.... po przeprowadzeniu w/w zabiegów odpaliłem silnik i jest kicha. Zaraz po uruchomieniu trzyma jakieś 1400 obr, nie reaguje na pedał...
Przepraszam jestem nowy ale mam problem nabyłem niedawno Opla Astre 3 Chatchback z 2004 i wsiadając do samochodu około godz: 14 nie palą się kontrolki po otwarciu drzwi i po przekręceniu kluczyka brak jakichkolwiek kontrolek na liczniku , a były bo jeździłem nim i wszystko było dobrze brak wskazania obrotów , prędkości . Co działa to radio światła zapalają...
Witam Szanownych forumowiczów. Mam następujący problem: Wyświetlacz TID w mojej astrze kompletnie wariuje tj. zachowuje się w sposób dla którego nie potrafię znaleźć racjonalnego wytłumaczenia, dlatego zwracam się o pomoc. Oto objawy: Kiedy włączę "zapłon" wyświetlacz na sekundę zapala się po czym gaśnie. Następnie za zwyczaj (ale nie zawsze) uruchamia...
Witam, Przeszukiwałem forum i żadne z odpowiedzi nie pasują do mojego problemu. Pożyczyłem przyczepkę i po podłączeniu jej do gniazda i ujechaniu 10m okazało się, że nie działa u mnie podświetlanie wskaźników, obrotomierz zatrzymał się na 1000 obr/min, prędkościomierz na 30 km/h, wskazówka temperatury i paliwa jest opadnięta tak jak przy wyłączonej...
klemę dodatnią nową klemę bezpiecznik klemę
netflix ekrany h2testw karta rezystor xsara
Pukanie w kolumnach głośnikowych - przyczyny i rozwiązania Uszkodzenie taśmy fleks a brak dźwięku w rozmowach