Gorąca klema świadczy o słabym styku między kablem a klemą , co się często w Oplach zdarza , najlepiej obciąć kabel i zarobić nową klemę .
Daj nową masę na kastę i silnik z nowej klemy - Przewód na silnik 35mm2 na kastę starczy 16mm2.Klemę + też zmień.Wygląda na braki w głównym zasilaniu + lub -. I koło skrzynki bezpieczników sprawdz szynę przyłączeniową masy.
Ej, lepiej odciąć i założyć nową klemę.
Czyli tak, podpinam kondensator pod zacisk 1 na cewce a zielony(niebieski jak mniemam) kabel do 15? Do tej cewki nie potrzeba kondensatora prawda? Spróbuję na dniach to zrobić (o ile będę miał czas) ale jeszcze muszę nową klemę zamontować ponieważ stara uległa uszkodzeniu przy montażu akumulatora.
Wymieniłem kleme pirotechniczna na nową, samochodu nie mogłem odpalić, wyskoczyło pełno błędów, jeden z nich to skrzynia w trybie awaryjnym. Po zmianie na starą klemę auto odpaliło, błąd skrzyni zniknął, czy po wymianie takiej klemy muszę podłączyć kompa?
W Renault są chyba takie właśnie klemy "szybkiego montażu", ze starego akumulatora ze słupka trzeba zdjąć ten element z gwintem. Jeśli na minusowym zostało to tak samo. Jeśli już go nie ma, zamontować nowe klemy.
Dziękuję za porady większość z nich już prze próbowałem na razie po dokładałem nowe kable od alternatora do akumulatora i nową klemę na minusie(porada elektryka) to auto jeździło prawie rok po zakupie nowego akumulatora bez żadnego problemu żadnych zmian w nim nie dokonywałem i teraz taki roblem
Nie masz ładowania każdy akumulator klęknie przez to, załóż nowe klemy.
Cześć, mam takie pytanie- da się sprawdzić, czy klema jest dobrze zamontowana do akumulatora? Ostatnio miałem check engine, potem złamałem klemę od akumulatora i po jej zrobieniu nieco na sztukę, check engine znikł. Dzisiaj zamontowałem nową klemę i check wrócił. Zastanawiam się, czy być może wcześniej, oraz obecnie, klema nie była błędnie zamontowana...
Wczoraj odkręciłem masę i rozwaliłem klemę od (-) bo ruszał się w niej przewód. Wyczyściłem wszystkie styki i połączenia. Założyłem nową klemę i nie zauważyłem żeby się coś działo. Dzisiaj też jechałem do pracy i wszystko bez problemu. Jeszcze poczekam parę dni i zobaczę co się będzie działo. Z góry dziękuję koledze powyżej za podpowiedz do usunięcia...
Już sobie pomogłem pękła klema na pól teraz to muszę klemę wymienić na nową lecę na miasto może będzie coś otwarte jasny by to h..
Zakupiłem w pośpiechu migomat Profimig 180A. Wiedziałem że do dobrego mimgomatu temu daleko. Problem polega na słabym przetopie. Zapewne mig nie ma dławika i tu chciałbym zadac pytanie czy opłaca się zrobić dlawik dla niego. Mam rdzeń 45cm kwadrat [] i w zamysłach wykonanie dławika ok 40 zwoji drutem 20mm kwadrat oraz szczelinę 10mm. Z racji łatwości...
Ok, dzięki. Przyjrzę się temu. Próbowałem sam w jakiś sposób znaleźć przyczynę włączania się auta w tryb awaryjny. Wyciągnąłem akumulator bo chciałem wyczyścić trzpienie i założyłem nową klemę minusową razem z kablem który idzie do karoserii. Powstał nowy problem. Przy plusie mam regulator napięcia, oczywiście poruszałem troszkę wtyczką. Do minusa podpiąłem...
Deska zgasła, ale sprawdziłem bezpieczniki na klemie +. Są 3 i pokazywało, że są dobre. Podpiąłem prostownik przed bezpiecznikami, ale nie działało. Za bezpiecznikami deska zaczęła świecić. Wymieniłem klemę na nową i wszystko działa.
...śruba w nakrętce się po prostu połączyły ze sobą i stanowią teraz nierozerwalną jedność Żeby uniknąć takich niespodzianek w przyszłości, zastosuj nową śrubę z "koloru", albo z nierdzewki. Skręcając nasmaruj gwint wazeliną bezkwasową (albo kosmetyczną). Taka konstrukcja nigdy się na klemie nie zapiecze ;-)
U mnie jest inaczej. Źle się wyraziłem, nie ma przełącznika, jest przycisk, który po naciśnięciu zwiera 2 przewody. Pozostałe 2 przewody obsługują diodę. Mierzyłem napięcia na tych przewodach i są , ale nie wiem czy prawidłowe. W ogóle jest jakoś teraz odwrotnie. Naciśnięcie pedału gazu powodowało przejście na gaz, a tutaj mam wrażenie jakoby naciśnięcie...
Dzień dobry, mam problem z Fiatem Ducato 2.8 JTD 2005 rok. Samochód odpala, jadąc 2,3 km, gaśnie, zdejmuje klemę, od nowa zapala i jadę znowu. Mogę jechać kilometr 2,5. 10, znowu gaśnie, zdejmuję klemę i dalej jadę. Proszę o pomoc, z góry dziękuję.
wiązkę puść drugą od czunika do ECU i daj nową masę klema-silnik lub sprawdź czy klema się nie grzeje pod obciążeniem elektrycznym.
Życiowa rada ! żadne zabawy w pół środki ! kable w instalacjach samochodowych są z najtańszych materiałów świadczy o tym czarna patyna ( nie zielona). Więc kup kabel ,nowe klemy i wymień od Aku i masz spokój. Dodatkowo zrób kable dodatkowe masy .
Już to robiłem nawet nowe klemy pozakladalem ale jak dużo kręcę to kabel plusowy ciepły jeszcze założę inne akumulatory bo mam w innym traktorze i zobaczę rozrusznik tu jest nowy no ma rok dopiero
"Szczotka do czyszczenia klem i zacisków akumulatora" A po co jak trzeba odciąć i założyć nowe klemy.
Kolega wyczyści klemę na plusie i kołka przy akumulatorze i posmaruje np wazeliną techniczną. Są nowsze środki łatwe do kupienia. Czasem zaśniedzieje kabel wewnątrz klemy i trzeba wymienić na nową.
miałem takie cos ale zostało wyeliminowane nowe klemy itp...
kable na 'dzień dobry' zrobiłem nowe - klemy, przewody, połączenia itd nie zauważyłem żeby były ciepłe
Więc przyszedł kolega przez pół godziny szczygł uszami i stwierdził że na klemie minusowej jest ułamany czujnik,po prostu nie stykał. Część ma taką nazwę : Klema minusowa czujnik Valeo 295C35792R-D dla Renault Kangoo Maxi 1,5dci . Po założenie nowej klemy z czujnikiem chodzi perfekt . Pozdrawiam Jan
Ja też mam dwa wzmacniacze i dwa komplety przewodów z aku, do tego założyłem komkretne nowe klemy, przynajmniej mam pewność, że przewody mam absolutnie perfekcyjnie podłączone ;)
Klemy są założone nowe i prostownik podłączam na klemy które są założone do akumulatora, sprawdzę jakie jest napięcie podczas rozruchu a rezystancji nie mierzyłem.
Witam, mam problem z ładowaniem w mojej Skodzie Octavii 3 2.0 TDI RS 2014 r. Alternator sprawdzony, przewody też. Akumulator wymieniony na nowy i przypisany VCDS'em. Klema minusowa z czujnikiem IBS wymieniona na nową. Mierząc napięcie na biegunach akumulatora brak ładowania, mierząc na plusie akumulatora i masie z silnika słychać, jak załącza się alternator...
ok,dopiero co przeczytalem. Postanowilem wszystko" porozbierac " jesli chodzi o akumulator i kable,poczyscilem masy dolozylem dodatkowa zalozylem nowe klemy,z tego co voltomierz pokazuje to laduje 14,03 do 14,07v,jak zalaczylem swiatla to bylo w granicach 13,98 do 14,02v,takze sadze ze jest lepiej zobacze co bedzie jutro auto stoi na dworze,zobacze...
Uuuu widzę że się porobiło :-) :-) ale już wszystko zrobione akumulator nowy wczoraj przyjechał masa podpięta pod rozrusznik nowe klemy przewód masowy zrobiony z kabla rozruchowego i wszystko śmiga aż miło dziękuje jeszcze raz wszystkim
Witam!! Mam C330M przerobioną na alternator od VW. 1. Odwrócić akumulatory tak aby był minus na masę (u mnie musiałem kupić nowe klemy bo org. były nierozbieralne). 2. Zamontować alternator zamiast prądnicy, podłączyć wyjście alternatora grubym przewodem (pow. 6mm²) do przewodu z akumulatora na rozruszniku. 3. Podłączyć zacisk kontrolki alternatora...
przewody są drożne. Robiłem tak, że dmuchałem w zbiornik na odpiętych i kiedy płyn wyciekał to wpinałem do modułu, ale niestety też nie pomogło. Błąd niestety jest stały-aktywny nie ma możliwości skasowania, wyłączanie prądu na "heblu" też nie pomaga (spróbuje odłączyć klemę) Jutro dostane nowa pompę (na próbę podłącze czy ruszy). Jeśli nie to tak jak...
Witam wszystkie opcje są sprawdzone : nowe klemy ,nowe kable ,dobra masa , napięcie ładowania akumulatora ok. Nawet akumulator był sprawdzany w serwisie. Podejżewam że sygnał z radia jest przesterowany i załącza się zabezpieczenie . Radio Blaupunkt MP34. Jak zmiejszyć sygnał z radia do wzmacniacza???
Odciąć stare zdjąć wystarczającą ilość izolacji z przewodów, włożyć gołe przewody w klemy i dokręcić. Zakręcić nowe klemy na oczyszczone kołki akumulatora , dokręcić, następnie zabezpieczyć klemy np. wazeliną techniczną.
Klemy do zmiany lub zaprasuj nowe oczka na obcietych grubych przewodach i je przykrec do klem. Wada opli to nieprzewodzace i wygrzane klemy fabryczne. Czesta przyczyna kłopotów
Między zaciskiem alternatora a plusem akumulatora mam 0,47-0,5V Załóż albo nowe klemy i kabeloczka , albo nowy przewód bezpośrednio z alternatora na akumulator 16mm2.
Od tego zacząłem :( Klemy założyłem nowe.
POnownie wymieniłem sobie niedawno radio na model Pioneera 3900Mp i problem się dalej powtarza:cry: Postanowiłem sobie kupić nowe klemy żeby podłaczyć osobno kabel jakis grubszy od zasilania. Tylko isewłaśnie zastanawiam jaki??:idea::?:
No ale to kosztuje 50zł, jak to płacić? przecież zdejmę klemę i ma działać może się nie zabiję, albo kogoś... Biorąc pod uwagę wiedzę autora - warsztat! pozdr
Witam ja bym sprawdził masy od alternatora do silnika i dalej do akumulatora. Proponuje podłączyć miernik pomiędzy obudowę alternatora a klemę ujemną akumulatora napięcie nie powinno być większe jak 0.2 - 0.3 v. Pomiar wykonujemy przy obciążeniu włączone światła plus nawiew.Tak samo sprawdzamy stronę dodatnią a wiec na śrubę + w alternatorze drugi przewód...
U mnie najprawdopodobniej przyczyną była pęknięta klema minusowa ibs. Niby była przykręcona mocno i nie obracała się na słupku, ale pewnego razu podczas rozruchu całkiem straciłem prąd. Okazało się, że klema jest obluzowana. Jako że wydarzyło się to pod sklepem ,po powrocie zdemontowałem klemę w celu przeczyszczenia. Okazało się, że klema jest pęknięta....
We wszystkich starych c330 był plus na masę a potem w już robili po ''polsku" trzeba sprawdzić, jak masz orginalnie zatopione klemy na przewodach to niestety trzeba kupić nowe klemy. Jak żyje nie widziałem jeszcze alternatora z plusem na masę nawet rosyjskiego :D:D
Dzisiaj poczyszczę wszystko, co na widoku i dam znać. Dodano po 4 Wszystko przeczyściłem, założyłem nowe klemy, podociskałem i jest OK. Dzięki chłopaki. Zamykam temat.
miałem 2x po 6V i 195AH i było tak samo, a teraz mam trochę mniej jak 195AH i chociaż mi go doładowuje na maksa a nie tak jak wtedy niedoładowany cały czas. Dodano po 2 Zrobię tak jak piszecie poczyszczę styki na akumulatorze i kupię nowe kable i nowe klemy i na pewno bd lepiej niż na tych starych kablach.
Coś kiepskie pomiary poszły, bo bezpiecznik na wspomaganie to 80A, na wentylator 30A. Aby skutecznie pokonać problem: -nowy akumulator -regeneracja alternatora (zwłaszcza połączenenie diód prostowniczych z masą) -nowe klemy (zwłaszcza PLUS) -montaż dodatkowego kabla b+ z alternatora na klemę. Zacznij od końca listy.
Samochód ciężko kreci czasami blokuje rozrusznik Wymieniony akumulator nowe klemy nowe kable masy i do rozrusznika i do silnika nowy rozrusznik zregenerowany alternator nowa stacyjka i problem dalej ciężko kręci ale nie zawsze czasami rozrusznik sam się kręci muszę go walnąć i przestaje na naprawę wydałem już 850 zł i nie wiem co dalej pytałem 3 elektryków...
Nie chcę ci robić wody z mózgu, ale do "30" pasuje alternator z golfa 2 - 70A. Dostaniesz go na szrocie za grosze. Nieporównywalnych korzyści nie będę opisywał. Trzeba tylko obrócić akumulatory aby był "-" na masę. Dodatkowy koszt to nowe klemy.
No to jedziesz kolego wszystko po kolei, bezpieczniki, przekaźniki, złącza i jeszcze raz dokładnie klemy i masy. Miałem przypadek że klema wyglądała i trzymała się idealnie ale było tragiczny kontakt i dopiero po wymianie klem na nowe wszystko było ok. Jak znika Ci ten prąd to kręci w ogóle rozrusznik ?
Jak już wcześniej pisałem miałem podobny problem napięcie ładowania między 13.2 -13.5 V.Okazało się ,że mocowanie kabla od alternatora w klemie akumulatora poluźniło się i przy jej poruszaniu nagle napięcie wróciło do normy.Po odcięciu i założeniu nowej klemy mam napięcie ładowania 14.0 V. Na załączonym zdjęciu feralne miejsce. Pozdrawiam
Witam, Otóż mam taką viki GT, i instalacje na "kruciaka", żadnych problemów. Instalacja nie jest podłączona pod sondę, zwykła na pokrętło, tylko odpala sie na benzynie. W tym silniku nie ma potrzeby instalowania sekwencji, oraz wyłączania pompki paliwa- niech sobie paliwo krąży. Proponowałbym zrobić tak. 1. wymienić filtr powietrza, 2. świece zapłonowe...
Witam. Mam problem z rozrusznikiem w Ford Mondeo mk1 93 b+lpg. Po prostu jest tak, że rozrusznik po przekręceniu kluczyka w stacyjce zaczyna kręcić ale nie wybija bendiksa. Co mogło się stać? Powiem jeszcze, że elektromagnes założyłem nowy bo myślałem, że to jego wina. Zmieniłem kabel masy na nowy. Założyłem nowe klemy. Zmieniłem bendiks na inny ale...
dukato maxi tdi 2800 podczas jazdy poprostu stanął i upalił klemę po chwili po ponownym podłączeniu klemy kontrolki nie palą się zero nic jakby nie było prądu i po chwili nowa klema upalona POMOCY !!!!!!!!!
Kiedyś przed świętami bożego narodzenia uszczelniałem koledze 1.6hdi i wpadłem na najgłupszy pomysł w życiu (obmyłem mu silnik). Po myciu już nie odpalił i klikał bsm jak szalony. Odpiąłem klemę i z otwartą maską porzuciłem na warsztacie. Kolega został bez c4 na święta, a ja rozmyślałem całe święta co się spierd....... Po nowym roku podpiąłem klemę...
Odciąłem starą zaśniedziałą klemę założyłem nową niby coś lepiej bo napięcie nieznacznie się podniosło do 14,41 bez świateł a ze światłami 14,32 (na naładowanym aku) myślałem że w tym przyczyna... ale po przejechaniu około 30 km po mieście z kilkoma przystankami i rozruchami silnika napięcie przy zapalonym silniku spadło do 13,3. Po wymianie klemy obadałem...
Cześć, Mam problem ze swoim autem. Peugeot 206 1.4 75km benzyna 2000r. Otóż po włączeniu świateł ładowanie spada z 14.2v na 13.0-12.8v W aucie zostało zrobione: - Kompletna regeneracja alternatora (szczotki,łożysko itp) - Na stole pod obciążeniem pokazywał 14.1- 14.3v - Pasek osprzętu (dobrze naciągnięty) - Nowe klemy - Nowy akumulator - Dodatkowa masa...
To oznacza, że procedura ładowania jest taka sama jak dla zwykłego akumulatora a nie AGM? czyli tak czy inaczej byłbym skazany na ten "program" co ładuje do 14,4v? Mój prostownik ma ograniczone napiecie do 14,5 V. I w samochodzie, niezależnie od typu akumulatora, tego napiecia się nie przekracza. Często, czyli pewnie wyjdzie raz na miesiąc per samochód,...
Nie jestem mechanikiem. Idę do auta i widzę z daleka że palą się dzienne światła, na desce kilka kontrolek też, choć niezbyt mocno, przekręcam kluczyk, kontrolki na desce zapalają się jaśniej, czyli normalnie, rozrusznik kręci, auto nie odpala. Za którymś razem odpalił, pojechałem więc na swój parking, a nie na końcu miasta. Wyjmuję kluczyk, dzienne...
Mi to wyglada na klej na gorąco z pistoletu. Może podgrzać troszkę i usunąć. Zawsze można uciąć przewody i zarobić nowe konektory.
dzieki kolego gimak za porade sprobuje te wiedze wykorzystac chociaz niewiem czy w calosci bo nie chce asz tak eksperymentowac z tym autem i z jego elektronikom ale jeszcze bylem w serwisie i zamowilem nowy przewod plusowy ktory laczy alternator z akumulatorem i nowy przewod masowy lacznie z nowymi klemami a co do propozycji kolegi chodkii to do warsztatu...
Więc jednak ten pomysł z przeniesieniem akumulatora z auta odrzucasz. Chcesz jedynie go użyć do odpalenia bo przecież tamten co w traktorze uszkodzony. To dopisz sobie dalej. wyjeżdżasz na ruchliwą trasę(albo prościej ją przejeżdżasz). na skrzyżowaniu gaśnie ci ciągnik. Nie masz w chwili obecnej akumulatora bo przecież został w aucie.... dalej dopisz...
rozrusznik po regeneracji w dniu wczorajszym, alternator też, w momencie rozruchu na wyświetlaczu zauważyłem ok 22 V, alternator ładuje na 27,5 V. Wydaje mi się,że alternator ładuje trochę mało, ale poprawcie mnie jeśli się mylę.Gość który regenerował alternator sprawdzał go na stole i mówił,że jest ok.W tej chwili wymienił mu jeszcze przewód masowy...
Musisz odkręcic mocowanie na dole akumulatora długim kluczem , węzyk to odpowietrzenie jak nie masz miejsca w nowym nie podpinasz. kluczyki w kieszeni, klema plus potem minus.
Witam Szanowne grono Toyota Rav4 II, 2001r, 2000 cm/sześć, ok: 200 tys.km Problem z falującymi obrotami silnika (od 1000 do 1500 obr./min). Falują na biegu jałowym tzw."luzie" ale tylko w czasie jazdy. Jak pojazd się zatrzyma normują się i nie ma falowania. Czasami przy ostrym przyspieszaniu przy starcie ma jakby na ułamek sekundy malutkie zadławienie,...
tak jak napisał kolega zdejm klemę z akumulacji na kilkanaście minut i podłącz od nowa w ten sposób zresetujesz komputer, a do badania komputera jest program OBD
Samochód Suzuki Grand Vitara I rok 2003 silnik 2.0 HDI 109 KM SQ420D RHZ (8V) 10DYEY Błędy P0403 ; P0510 były powodowane przekaźnikiem 1920.7L umieszczonym w komorze silnika i brakiem dobrej masy . Polecam puścić z nadwozia do klemy dodatkową plecionkę tzn. przewód masowy M6/M8 (użyłem Herth+Buss 52287505 i nowej klemy masowej 96187092 = Polcar KO0001D)....
Witam Mam pewien problem tzn wymienilem chyba wszystko w alternatorze tzn szczotki uklad reg. napiecie(uklad prostowniczy)modlo obok alternatora(ten z dwoma przewodami) i przez pewien czas bylo ok ale po jakims czasie ok 70-80 km zapalila sie kontrolka ladowania i wogule nie laduje dodam ze szczotki na rozruszniku sa nowe klemy czyste co to moze byc...
Witam. Po krótko przedstawię swój problem. Mam na akumulatorze starą oryginalną klemę ale już jest rozciągnięta i by się trzymała musiałem podłożyć dwa paski blaszki nierdzewnej wszystko jest ok. Dzisiaj w wolnej chwili poszedłem do sklepu kupić nowe klemy postanowiłem wymienić obie + i - i zakupiłem polskie zwykłe po 5zł klemy takie jak te http://www.exnor.pl/pl/product/show/13.....
Oznaczenie silnika - AVF VW Passat B5 fl 2003 r. 131 KM. No jeśli pompowtryskiwacze zostały sprawdzone i są dobre, wiązka jest nowa, to nie pozostaje nic innego, jak sterownik silnika. Jako że auto trochę leciwe, to może coś nie łączy w złączu sterownika. Może zdejmij klemę minusową, odepnij złącze od sterownika i spryskaj kontact sprayem i załóż ponownie....
Wyczysc wszystko dokladnie. Pozakladaj nowe klemy jezeli stare sa zniszcone. Akumulator mierzy sie woltomierzem, lub sprawdza sie gestosc elektrolitu. Najlepiej w tym przypadku to jakbys mial prostornik do ladowania akumulatorow na 6V. Podlaczyc kazdy z osobna na kilka godzin pod maly prad. Lub polacz je szeregowo i rowniez na maly prad po prostownik...
Taki sam przypadek w seacie 1.8. Niestabilna praca na benzynie, na gazie ok, instalacja też była nowa. Gdy zdjąłem na chwilę klemę z akumulatora, silnik palił i pracował normalnie, również po kilkukrotnym gaszeniu i paleniu na benzynie. Po przełączeniu choćby 1 raz na gaz, znowu nierówna praca na benzynie, a czasami również zgasł. Gazownicy w końcu...
Witam, mam problem z autkiem jak w tytule. Po włączeniu silnika dioda immo nie gaśnie tylko się żarzy. Oprócz tego po wyłączeniu silnika awaryjne mrugają 12razy a następnie przechodzą w sekwencje 3 mrugnięcia przerwa itd. Muszę zdjąć klemę i rano od nowa. Auto nie robi tego za każdym razem, czasem postoi 5 godzin i wtedy miga. Jakieś sugestie Pozdrawiam
Chodzi Ci czy po założeniu rezystora można będzie skasować błąd i kontrolka zgaśnie? W starszych na pewno tak. W nowych nie sprawdzałem.
Z początku pomyślałem że poszedł mi nowy czujnik temp, ale tak teraz pomyślałem odłączę klemę od akumulatora, po chwili podłącze odpalę może zaadoptuję się od "nowa", A może być winna uszczelek pod kolektorem ?
Mam problem z alarmem - silicon. Ostatnio odłączałem klemę akum. i się odezwała syrena. Wyłączyłem ją małym kluczykiem. Podłączyłem klemę, włączyłem syrenę kluczykiem i od nowa ryk. Ponownie wyłączyłem. Nadmieniam ze samochodzik odpalał. Następnie, myśląc że coś nie tak z centralką, odłączyłem ją, sprawdziłem bezpiecznik, po czym podłączyłem. Niestety...
Witam wszystkich! W moim saxo standardowo były zamontowane nakręcane klemy na akumulator z których jedna uległa rozgwintowaniu. Wymieniłem stare klemy na nowe, standardowe (zdjąłem nabijany gwint na akumulator, założyłem wszystkie kable do nowych klem). Po tym zabiegu auto przestało odpalać. Klemy kontaktują dobrze. Rozrusznik kręci, radio, światła...
tak klemy są nowe ładowanie akumulatora na ponad 14v po odłączeniu na noc klemy minusowej auto nie rozładowuje się
Oprócz alarmu prąd pobierać będą: zegarek, podtrzymanie pamięci w radiu. Jeśli zakładałeś klemę przy otwartych rzwiach, to dochodzi jeszcze żarówka oświetlenia wnętrza. I tak się uzbiera. Jeśli zaczęło wyć po odłączeniu klemy, to nie tyle alarm, co syrenka z podtrzymaniem, która wchodzi w stan alarmowy po zaniku zewnętrznego zasilania. A że cicho, to...
Megawe : Nooo, to gwarancje i tak wytrzymał, bo nowy żuk w latach 90 miał gwarancję na 30tyś km lub 1 rok... taki to był badziew ;) no ale zwykle koło 50-100tyś robiły, zależy jaki się trafił, wiadomo jak to za komuny, tak jak na WSK - mój dziadek pracował w WSK to opowiadał, że motory z początku produkcji były składane z kontrolą jakości wszystkich...
Panowie jakiś czas temu podczas jazdy do pracy zaczęła mrugać mi kontrolka od ładowania podczas powrotu z pracy już ładowania nie było(zapaliła sie kontrolka na stałe) wykręciłem alternator wymieniłem cały regulator napięcia i szczotki.problem znikł kontrolka przestała świecić (akumulator naładowałem) jeden dzień i kolejny problem jadąc do pracy radio...
Opóźnienie na wejście ustawiasz dla każdego wejścia z osobna. Jeśli masz czujnik w garażu kontaktron czy inny dowolny to ustawiłbym mu blokadę z pilota który steruje napędem bramy. Jeśli "intruz" wytnie w drzwiach garażowych (często blacha) otwór i będzie chciał wejść to czujnik wewnątrz (ruchu) go wykryje i zrobi alarm natychmiastowy jeśli natomiast...
Przyzwyczaić się do tego, przerabiałem to w innych Renault i Dacia (moj własny służbowy), rano kręci wolnej i jakby z oporem, potem rozruch jest ok, nowe świece, moduł świec, rozrzusznik sprawdzany, klemy masy i nawet akumulator (to w nim upatruję winy) i bez efektu, zupełnie jakby ECU kazało robić dłuższy rozruch, a po co? Może aby przerzucić olej...
Akumulator nowy centry dziś kupiony, klemy plusowa jak i minusowa nowe wymienione, przewody na nowe skręcone do klemy sprawdzone sztywno się trzymają nie ma luzu, zlacza czyste nie zasniezale. Akumulator kupiony wedle specyfikacji do modelu, (at)FishuPro Radio nie zależne do utrzymania pamięci, używane tylko z pendrive,
Po problemie. Przyczyną było połączenie kabla z klemą w miejscu zaprasowania, w środku w klemie przewód był zaśniedziały i nie było styku. Założona nowa klema plusowa i wszystko działa jak należy. Dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam.
1) Izolacja igelitowa w Honda CR-V? Nie wiem czy igelitowa czy styropianowa, proponowałem tylko poszukanie pod ta pokrywą. Bo autor twierdzi że mu prąd ucieka a wy się rozpisujecie nad dokładnością i zaburzeniami miernika. Czekamy kiedy ktoś napisze żeby autor zakup[ił partię tych samych mierników i wyliczył średnią. Skoro twierdzi że ucieka a nie...
Dokladnie :!: Jedz tam i powiedz, ze maja to poprawic !!! A ile cie ta usluga kosztowala :?: Nie chce tam wracać. Już ugaduje sie z arcziflo bo mieszka najbliżej mnie może cos z tego wyjdzie :) Bardzo się nie popisał. Miałem wzmak hpb 604 ktory mial byc zmieniony na 2 u-dimension rm v21 i v41. Po prostu dolożył je a nie zamienił. Przód miałem na sinuslive...
Pacjent: Honda Civic 6generacji hb. Auto nie jedzie, więc postanowiłem inaczej umilić sobie czas :) Kupiłem nowe klemy,kable 35mm^2, dzisiaj jadę po 2szt mocnego wzmacniacza (Ground Zero GZHA2350 XII) i skrzynię na głośniku GZHW 30X. Zamawiam materiały do wygłuszania auta i potrzebuję pomocy przy ostatnich?? zakupach. -jednostka centralna Nie wiem czy...
Witam, w starej lampie podpinałem (bo tylko takie były kable) brązowy i niebieski do tej kostki. A do tej nowej są takie jak na obrazku. Jak to podpiąć?
Witam w niedzielę nie z tego ni z owego pojawił się problem w ciapku: pojeździłem sobie nim i postawiłem na godzinkę na środku podwórka, w międzyczasie spadł dosyć krótki intensywny deszcz-pomyślałem mycie bez wysiłku- zdążyłem przykryć folią alternator i pompę paliwową, po deszczu chciałem go schować do garażu a tu kupa...po włożeniu kluczyka jest...
Anglik po przeróbce a wcześniej pisałeś że nic nie było robione w aucie. Nie pisałem bo to było robione ponad pół roku temu i nic się nie działo aż do teraz. Dodam że jak wejdę w bloki pomiarowe to czujnik kąta skrętu (podczas gdy kierownica jest ustawiona na wprost) pokazuje -720 stopni. Dodano po 4 Witam Problem rozwiązany :) Zrzuciłem klemę na godzinę...
Jest jeszcze jeden sposób do programowania surowego immo tzn uczy się wszystkich pastylek: 1. włącz zapłon 2 zdejmij kleme z akumulatora 3 rozkręć centralkę immo 4 w środku jest miejsce na zworkę (2 igiełki jak w komputerze) zewrzyj 5 podłącz klemę 6 zdejmij zworkę 7 dioda świeci na czerwono 8 1 pastylka do czytnika 9 2 pastylka do czytnika gotowe (nie...
Pakuj 12V jedną i nowe przewody zakuj plus klemy. Raz a dobrze. Jak jest hajs to załóż rozrusznik Jubana/Hitachi. 3,2kw .I masz spokój.
Klemy nowe załóż, bo skoro twoim sposobem na odpalenie auta jest poruszanie nimi to podejrzewam że nieciekawie to wygląda.
a jaką najbardziej uniwersalną zrobić przejściówkę od strony siły ? Bo są 4 bolcowe, 5cio bolcowe ? 5 styków to nowa instalacja z przewodem ochronnym żółto-zielonym (PE). 4 styki to stara instalacja z przed co najmniej 25 lat ochroną przez zerowanie. Zasadniczo jak widzisz taki szajs to powinieneś mówić "dziękuję" - choćby w trosce o własne życie i...
Dziś wyczyściłem tę małą klemę papierem ściernym do czysta. Podkładke i nakrętkę również. Nałożyłem trochę kontakt spray'u . Mocno skręciłem , i przestało się grzać :) I tak pojedzie do elektryka , na przeglądzik , wymianę tej puszki i zastanawiam się nad wymianą calej wiązki alternatora , a niech ma nową :D Dziękuję wszystkim za służenie swoją wiedzą...
Zgnita końcówka przy klemie. Zarobić nową porządnie. Brak bezpiecznika jest wadą L2000. Tyle tematu.
Prawidłowe ustawienie emulacji sondy w tym autku to jest masa czyli sygnał sondy idzie na masę inaczej komp łapie błedy i na benzynie nie pojeżdzisz ,chyba że będziesz za każdym razem zdejmowął klemę -jak będziesz chciał pojeżdzić na benzynie.a błąd który wyskakuje to błąd sądy.gazik ma większą temp spalania i najlepiej sąde nową rozchodzić trochę na...
Oby nie doszło do uszkodzenia Modułu Komfortu. Zacząłeś naprawę od błędu czyli nie odłączyłeś akumulatora na czas naprawy. To już fakt, niestety. Odłącz na jakiś czas klemę minusową akku /ok. 30 minut/ a potem spróbuj od nowa zaprogramować pilota. Kiedyś w pośpiechu nacisnąłem dwa przyciski pilota, ten duży i mniejszy, włączyła się syrena i nie mogłem...
Nie robi tego za każdym razem bo np pod wpływem drgań to połączenie może się ułożyć raz lepiej a raz gorzej. Nie wiem jak to naukowo wyjaśnić, ale przez pewien czas jeździłem na luźnej klemie zanim kupiłem nową i bywało tak, że rano odpaliłem za pierwszym razem a po tankowaniu na cpn już musiałem docisnąć kleme. Gdyby wszystko było jak powinno to nie...
Pewnie ci poprzedni mechanicy na to nie wpadli.... kabel nowy, klemy nowe, akumulator tez nowy wyczyszczone punkty masowe, nowy alternator. To czemu cyka jak przyśpieszam a włączenie dmuchawy czy tylnej szyby nic nie zmienia ? Więc chyba nie główne kable.
Odpięcie i ponowne podpięcie komputera sterującego powoduje ustanie problemu z falującymi obrotami (można też odpiąć klemę z akumulatora i zostawić auto na jakiś czas) . Autko "uczy się" od nowa nastawów i spalania. Falowanie obrotów ustaje. U mnie pomogło, już kilka miesięcy nie mam wyżej opisanych problemów. Pozdrawiam :)
klemę dodatnią bezpiecznik klemę klemę ujemną
szlifierka kątowa kondensator schemat magneśnic wirnik akumulator izolować
pralka indesit cieknie zafira schemat
Jak zmostkować moduł bezpieczeństwa MSI 200 Leuze? Opel Astra - Problemy z rozruchem ciepłego silnika