Już sie poprawił. Wypnij kostkę z czujnika temperatury płynu chłodzącego i zapal.
Tak udało sie,rozgryzłem temat i to samo bedzie u ciebie.Jak zainteresowany to odezwij sie na PW.Za duzo wlozylem czasu i eksperymentow zeby to publicznie ogłosic.
Świece są ok?
Jaki rocznik? W samochodach tych były do 2008RM montowane bardzo słabe rozruszniki (niski moment obrotowy), po zmianie na nowy "ulepszony model" znika problem z odpalaniem na zimnym.
Witam. Czy rozwiązałeś swój problem z astra J z brakiem mocy na zimnym silniku ? Mam taki sam problem.
Zobacz [url=http://www.czarnik.neostrada.pl/x16... - masz rozrysowaną kolejność przewodów zapłonu
Brak obiegu cieczy przez nagrzewnicę na przykład.
Sprawdź kompresję silnika na zimnym.
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
za lewym przednim kołem na skrzyni będziesz miał korek bodajże na ampul 10 lub 12 wykręć go,powinien wylatywać olej jeżeli nie wylatuje to dolej..Co do tematu to sprawdż mechanizm na skrzyni czy nie ma nigdzie luzu w oplach często to jest przyczyną ,że biegi ciężko wchodzą...
Tak tulejki
witam napisz czy dzieje się to na ciepłym czy na zimnym silniku
szanowny kolego :-) jestem posiadaczem takiej samej astry jak ty z tym samym silnikiem oraz gazem. dam ci najlepszą radę - daj sobie spokuj z szukaniem usterek. To nie jest pompa paliwa, to nie jest sterownik - wszystko jest w najlepszym porządku - gwarantuję ci to. Po prostu silnik SZ jest wyposażony czujnik spalania stukowego, którego zadaniem jest...
Co było u mnie przyczyną. Oczywiście napięciowe klimaty. Pogrzebałem jeszcze w forum elektroda i znalazłem gdzieś posta z info o tym że to moduł padł, ale też może... i tu uwaga moduł może mieć złe umasowienie - więc postanowiłem to sprawdzić. I faktycznie zdjąłem moduł przeczyściłem wszystkie miejsca... założyłem - odpalił! To jest właśnie to o czym...
Samochód czasami ciężko zapala tak jak w załączniku mechanik mówi że to silnik do wymiany ale trochę nie chce mi się w to wierzyć, macie może jakieś pomysły? Na jakiej podstawie tak twierdzi , pomierzył kompresję na zimnym i ciepłym - jakie parametry ???
Dokładnie tak
Czujnik temperatury, ciśnienie lub wydatek pompy paliwowej
Ustawić wał na blokadkę - autodata podpowie ci gdzie ona ma się zmieścić. Potem wkladasz blokade w koło wałka, jak się spasuje to rozrząd ok.
Wyczyść zawór egr bo się nie domyka i spaliny idą do cylindrów na zimnym silniku stąd to dymienie miałem ten sam problem z tym silnikiem tylko w vectra c . Zaślepiłem egr i po problemie.
Jeśli zaraz po odpaleniu ucicha, myślę że puki co możesz jeździć.
Witam tez mam podobny problem Renault Clio II 1.4 16V + LPG 4-tej generacji.Auto od jakiegos czasu ma problem z odpaleniem rano i tylko rano trzeba krecic z 30 sekund az zaskoczy, chwile ma problem z wejsciem na obroty, czasem sie zaksztusi i zgasnie jak mu chce dac troche gazu...ale jak mu to przejdzie to nie ma problemu przez caly dzien az do rana....
Porządna regulacja reduktora powinna załatwić sprawę. Może również się okazać, że sam reduktor jest do niczego, nie można przeprowadzić regulacji - zanieczyszczenie lub bardzo zużyte membrany, uszczelki i inne pierdoły. Załączanie zaworu od gazu po włączeniu zapłonu to normalka, jak również "syczenie" z parownika na zimnym silniku, rozprężanie się zimnego...
Witam Astra h 1.7 101km po odpaleniu zimnego auta , auto potrafi przyfalowac lekko obrotami bądź całkiem zgasnac. Chwilę trzeba pokręcić żeby ponownie odpaliło, potem jest ok ? Scv ? Obudowa filtra ?
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Najpierw sprawdź świece i czy dostają prad
Taka usterka moze świadczyć o kończącej się przepływce.Po odpaleniu ECU uchyla lekko EGRa co powinien wykryć przepływomierz w postaci mniejszego przepływu powietrza.Jak zmienia się charakterystyka przepływomierza(efekt stopniowego zużycia)sterownik nie widzi zmiany z przepływki i wywala błąd EGRa.Trzeba zapiąć TECHa i sprawdzić co mu nie leży.Jeżeli...
wyglada to tak ze moge go odpalac i 10 razy i po przelaczeniu na gaz zdycha, ale bylem u mechanika i wyczyscil elektrozawor ten przy butli, bo mowi ze sie zabrudzil i na poczatku zanim alternator nie poda wiekszego pradu to nie ma sily otworzyc sie ten elektrozawor. Problem w tym ze wyczyscil a dzisiaj znowu dupa, wiec wymienil na jakis swoj i zobaczymy....
Być może jakaś nieszczelność w układzie paliwowy i dlatego trzeba pod pompować paliwo bo go nie ma - schodzi po dłuższym postoju.
Witam niby wszystko ok ale spaliny bardzo smierdzą jakby nie do końca się spalały, a jedyny podejrzany parametr to właśnie temperatura sondy ale błędu dotyczącej sondy brak . Co radzicie wymiana a i pomiar z nową przed montażem czy jest jakiś lepszy sposób? To sonda UEGO , parametr który wydaje Ci się dziwny to temperatura grzałki. Wydaje mi się ,...
Przyczyną dużego spalania może być termostat, który się zbyt wcześnie otwiera lub niedomyka.
To jest silnik krokowy bipolarny, poszukaj sobie w jaki sposób się takim steruje i nie wymyślaj głupot. Jakby coś było nie tak z jego sterowaniem to w żadną stronę by nie zrobił nawet jednego obrotu.
przerabialem ten sam temat tylko w kadecie 1.6 wszystko wymienione a ja kupilem za grosze chcieli oddac auto na złom;] zawor cisnienia oleju ;] zawory sie niedomykaja ,pomiar cisnienia oleju robiłes i ile wynosi? Proszę niezwłocznie poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować...
To tzw."suszarka" - dmuchawa powietrza wtórnego schowana po lewej stronie komory silnika - czyli tej samej co kierownica. Wdmuchuje dodatkowe zimne powietrze do układu wydechowego bezpośrednio po rozruchu zimnego silnika.
weź od normalnego "gazownika" ( lub stacji kontroli pojadzów ) zaświedczenie że instalacja jest niesprawna technicznie i zarządaj jej naprawy lub demontażu na koszt nieudolnego zakładu sugerując że sprawe skierujesz do sądu lub do rzecznika obrony praw konsumenta - podobny problem był poruszany na elektrodzie - pani miała problem z jakims oplem ( chyba...
Aku masz padnięty i tyle.
http://obrazki.elektroda.pl/2989279300_1... Tu masz pokazane miejsca z numerami i kodem silnika.
Cześć, mam podobny problem. Co było przyczyną u Ciebie?
Podkładka jest pod wtryskiem, teoretycznie jednorazowa, na Twoim miejscu sprawdziłbym kompresję na zimnym silniku. Wałek jak wygląda? Zmierz krzywki pierwszego i np drugiego garnka.
Mogą być różne przyczyny tego problemu 1.przekażnik od rozrusznika zaczyna padać. 2.szczotki rozrusznika są już na tyle wytarte ze nie łączą 3.zaśniedziale styki kabli (mało prawdopodobne) Najpierw radzę przejrzeć rozrusznik
sprawdz świece żarowe na początek jak dobre to jest to obiaw zapowietrzania układu paliwowego
Hall się tam psuje sporadycznie i tylko jeżeli jest aparat Lucasa ( czarna kopułka). Natomiast psuje się moduł, ale łatwo jest go naprawić.
Sprawdzić błędy to podstawa
Cofa się paliwo
Sprawdź ciśnienie sprężania przy zimnym silniku. Jaką temperaturę pokazuje czujnik w parametrach silnika?
Samochód gaśnie w taki sposób jak przy gaszeniu z kluczyka w stacyjce momentalnie go odcina po ponownym przekręceniu kluczyka nie ma prądu, dopiero za którymś razem z kolei jak przekręci się kluczyk jest To jest twój problem. I od tego zaczynasz.
Ta "czujka" jak ją nazywasz to jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Odepnij kostkę od niego i zobacz czy zapali na zimnym.
Dzień Dobry czy udało się rozwiązać ten błąd ? Tj P0101? Też mam Opla Astry w 1,6 diesel i 3 mechanik nie może dojść do problemu ,auto szarpie na zimnym silniku.
nie ma gazu. w jaki sposób sprawdzic przekaznik? ale dlaczego tylko na zimnym silniku są problemy?
Jak manualna to nie ma żadnej komunikacji i diagnozy komputerowej . Trzeba wizualnie sprawdzić na mieszalniku czy kręcąc pokrętłem temperatury porusza się silnik nastawczy klapy ciepło zimno ( czy jest sprawny , niezablokowany ew czy połączenie silnik klapa nie jest uszkodzone)
Wcześniej jak to działało? Na zimnym też gasł silnik?
A tak zapytam oprócz tych dziwnych wyników ( które są nierealne), dzieje się coś niepokojącego czy po prostu szukasz dziury w całym. PS Aby poprawnie wykonać test sprężania trzeba odpiąć wtryskiwacze (po co lać paliwo przy teście). Dwa otworzyć przepustnicę na max (częsty błąd zaniżający pomiar). Trzy dobrze jest wykonać dwa pomiary na zimnym silniku...
Odczyt temperatury czy jest prawidłowy. Ogrzewanie sond lambda i odczyty.
Po wymianie rozrzadu było już ok
Sprawdź kompresję czy akurat nie jest na granicy minimalnej na zimnym silniku
OPL Monitor na smartfona OPCOM made in ... ;-)
Check engine :>
Witam, mój Opel Astra H ciężko odpala na zimnym silniku. Męczę rozrusznik i po 8-10 próbach odpala. Na rozgrzanym pali bez problemu. Silnik to z16xep benzyna z gazem. Czy ktoś wie co może być przyczyną?
Zweryfikuj poprawność działania pompki paliwa w zbiorniku. Zanim odpalisz poczekaj aż pompka w zbiorniku przestanie huczeć i wtedy odpal, sprawdź czy działa. Może być też nieszczelność i dostawać się lewe powietrze.
Astra na zimnym dymi na bialo a jak sie rozgrzeje to na czarno! Wymienione uszczelniacze zaworowe, pierścienie, uszczelka pod głowicą i pokrywa zaworow! O co chodzi?! Prosze o odpowiedz!
I w kodach błyskowych będzie kod "666-ten samochód na zimno nie pali bo..."
Problem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa DENSO w pompie wtryskowej wysokociśnieniowej.Falowanie obrotów przy niższych temperaturach-do problemów z uruchomieniem auta.Koszt 600zł+wymiana 300zł. Denso do 2006 roku robiło badziewiaste zawory SCV potem zmienili ich konstrukcję. DENSO + SCV = KŁOPOTY i to we wszystkich markach samochodów. http://www.oknation.net/blog/preechasan/...
Dodałem logi zrobione programem op-com
W układzie zasilania zastosowano rozdzielaczową pompę wtryskową z automatycznym przyspieszaczem zimnego rozruchu. To Ci powinno wystarczyć. Pozdrawiam.
Samochód to astra j, po lifcie. Problem jest taki ,że na zimnym silniku jest słyszalny dźwięk jak na filmie : https://www.youtube.com/watch?v=GSty7n6y... https://www.youtube.com/watch?v=BMy1RldC... SILNIK BENZYNOWY 1.4 16V TURBO, A14NET, rozrząd na łańcuchu.
kliknij w ten link mysle ze to i tak kopułka -http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Normalne, sonda cyrkonowa potrzebuje się nagrzać do 300 stopni żeby jej wskazania były wiarygodne. Po za tym na zimnym sterownik i tak ignoruje jej wskazania i chodzi w OL czyli na sztywnych mapach.
Witam mam problem z opel astra H 1.4 90 koni Ben +gaz na zimnym silniku szarpie i nie ma reakcji na pedał gazu, jednak jak się rozgrzeje jest ok. Wymieniłem już połowę części a ona nadal nie chodzi. Może ktoś miał podobny problem i może pomóc Pozdrawiam
Głównym odbiorem prądu jest grzałka w nawiewach jeśli jest.
Witam, a jak zdejmujesz przewód z 4 swiecy na zimnym silniku słychac przeskok iskry?
Miałem taki sam przypadek w Vectrze C, przyczyną były zimne luty w przepustnicy.
Sprawdź świece.
Proponuję: 1. Sprawdzić reakcję z włożoną jakąś szmatą / gąbką do obudowy filtra powietrza - tam gdzie zasysa powietrze - aby wyeliminować zbyt źle dobraną mieszankę. 2. Może filterek gazu nadaje się do wymiany? - groszowe sprawy. 3. A może wystarczy wyregulować pokrętłami dopływ gazu w przewodach gumowych, lub wyregulować wolne obroty - pokrętłem przy...
W astrze 1 nie ma silnka sterującego nawiewem. Są linki, krzywki itp mechanika napędzna pokrętłem. Czyli "wajchotronik". A że zimnym wieje ze środkowego nawiewu to Ten Typ Tak Ma (TTTM). Polecam wywlec kratki i na zimę zapakować tam gąbkę / szmatę / styropian.
A na długo odłączyłeś kleme z akumulatora? Bo powinien już działać poprawnie na benzynie chyba że dostaje też GAZ w tym samym czasie. Na gazie jest OK w 100% czy jest problem? Jak go odpalisz na gazie na zimnym to chodzi lepiej niż na tej benzynie?
jak odpalam auto muszę trzymać go na obrotach żeby nie zgasł, jak się rozgrzeje to raz chodzi dobrze a innym razem jest masakra
Powiem tak: 1. czujnik jest z lewej strony w zderzaku w jego dolnej części. 2. jeśli ci autko nie odpala to najlepiej sprawdzić kody usterek można to zrobić ręcznie zwierając styki w złaczu diagnostycznym ALDL. Mam gdzieś schemat, ale full opis razem z kodami usterek znajdziesz na astra.autokacik.pl. Szukaj odczyt kodów usterek. Pozdrawiam
Komputer silnika był uszkodzony po naprawie auto jeździ bez problemów.
Witam, czy poradziłeś sobie z tym problemem? Mam ten sam problem.
sprawdź przewody podciśnienia,
Tak faktycznie, czyli cos z zasilaniem pompy paliwa, ECU ewentualnie IMMO. Sorry.
Luzy zaworowe sprawdź
Witam. Posiadam Astra H 1.8 140. Problem jest taki że na zimnym silniku autem szarpie. Problem ustepuje gdy silnik się rozgrzeje. Koledzy proszę o pomoc.
Tzw. zimny lut masz na jednym z wyprowadzeń przekaźnika (piąte zdjęcie).
Witam 🙂 zauważyłam ostatnio duży ubytek w zbiorniczku plynu do chlodnicy(Z poziomu między min. A max w ciągu jednego dnia zostało ledwo na dnie zbiorniczka) dodam że auto stało kilka dni nie odpalane. Po dolaniu do max. tydzień był spokój, plynu nie ubywalo. Auto zrobiło jakieś 200km przez ten tydzień. Pod maskę zaglądam codziennie i wszystko...
Czy kolega poradził sobie z tematem?
Kolor świec, oraz stan elektrod dużo mówi o kondycji silnika. Mówię z góry, świece na zimnym silniku zawsze będą okopcone.
Service manual Astra G
Temperatura zgodna z temperaturą otoczenia : w tym wypadku 8 stopni. Ciśnienie oleju na zimnym 5bar.
Masz te podciśnienia źle podłączone. Z wakupompy wężyk do trójnika pomiędzy zaworem termicznym, a mechanicznym przy dźwigni nastawnika, z zaworu termicznego do siłownika na pompie (podnosi obroty biegu jałowego na zimnym silniku), a z zaworu mechanicznego do egr
Nie. Tylko łożysko.
Nr. silnika jaki masz? Podałem w nawiasie.
Czy problem występuje jednakowo na ciepłym i zimnym silniku ?
Sterownik silnika na zimnym nie ustawia obrotów na 1400 tylko "dodaje gazu" na powiedzmy 5%. Nie wiem jak w tym, ale w większości samochodów benzynowych którymi jeździłem, trzyma jednak ustawienie obrotów - można zrobić prosty test - na zimnym silniku zaraz po odpaleniu ruszyć i jechać bez gazu, nawet pod lekkie wzniesienie. Jak podniesie do 1400 pod...
Na ciepłym czy tylko na zimnym?
A świeci kontrolka silnika? Wydaje mi sie że diagnostyka komp. może wiele wyjaśnić.
Zimne luty w gnieździe wyświetlacza lub/i radia.
Jak silnik zapali i puszcze rozrusznik to napięcie na świecach ginie po około 0.5-1s od puszczenia kluczyka To tak jakby był już ciepły silnik. Może faktycznie czujnik jest uszkodzony. Powinien grzać świece jeszcze dłuuuugo. Trzeba sprawdzić rezystancję czujnika i dodatkowo przy module świec, ale nie mam danych ile tam powinno być na zimnym.
Odczyt błędów i podgląd parametrów ci pomoże.
problem rozwiązany, były wtyki zaśniedzine wsterowniku wentlatorów przeczyściłem i zaczeło prawidłowo działać.pozdrawiam
Sprawdź jak buduje ciśnienie pompa CR. Potem ciśnienie sprężania i świece żarowe.Poza tym warto by sprawdzić co tam w sterowniku...
astra gaśnie zimnym astra szarpie zimnym zimnym silniku astra
kupie uklad volvo silnika znikające drukarki windows
hasło nazwa użytkownika router hasło nazwa użytkownika router
Błąd 522760-4 w wózku Hyster 1.6 Forester - napięcie IGN Dźwięk jednocześnie ze słuchawek Bluetooth i głośników w Sony XR-55X90L