Tak, to jest ten zawór. :spoko:
Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
Jakie jest ciśnienie paliwa za filtrem na wolnych obrotach bo tego nie podales
Obwód ładowania uszkodzony Czujnik, turbina, chłodnica powietrza i jej kolektory, dopływ i ciśnienie paliwa... Szukaj.
zapowietrzanie się układu paliwowego/niewłaściwe (zbyt niskie) ciśnienie paliwa...
Daleko z pomp do wtyczki MR nie masz. Chcesz by Ci podpowiedzieć na którym milimetrze mogła się wiązka przetrzeć? Może masz zalaną olejem albo wodą po myciu silnika. Komputer Ci podpowiedział czego szukać. Zmierz ciśnienie paliwa.
ciśnienie w cylindrze ok, pozostaje mi zbadać ciśnienie paliwa, na oko sprawdzałem, jak silnik chodził to luzowałem nakrętki przy każdym wtryskiwaczu i na 2 słabiej leci, czyli jak by było słabe ciśnienie paliwa na 2 cylindrze, czekam na wskazówki...
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
Witam. Może mi ktoś podpowiedzieć jakie ma być ciśnienie paliwa po wkreceniu manometru w miejsce czujnika temperatury paliwa? U mnie na wolnych jest 2 bar a na wyższych dochodzi do 5 bar.układ paliwowy wyczyscilem, nieszczęsne zaworki też sprawdzone.
BODEK 434 postąpiłem jak napisałeś czyli dokładne oczyszczenie układu od zbiornika po pompy z przedmuchaniem wszystkich przewodów i kanałów w głowicy.Po złożeniu i jeżdzie próbnej auto pracuje równo błędy pomp nie występują.Przy okazji zauważyłem co mogło być przyczyną obecności piasku , mianowicie kierowca miał uszkodzony korek wlewu paliwa i tankując...
Oj, ciśnienie paliwa ma pierwszorzędne znaczenie. Nie jeden nowiutki wtrysk został ugotowany przez śladowy dopływ paliwa. :)
nakrętki to zbędna sprawa W miejscu przylegania nakrętki do końcówki-jedne są stożkowe, drugie płaskie. Nie widać na pierwszy rzut oka :) Ciśnienie paliwa to jest?
założyłem dodatkowy zaworek zwrotny z filtrem zaraz za zbiornikiem Nie tędy droga. Mercedes nie lubi jak się go poprawia. Znajdź przyczynę i ją zlikwiduj! Oprócz zaworka zwrotnego jest w układzie zaworek utrzymujący ciśnienie (zdaje się numer 8). Jeżeli po wyłączeniu silnika ciśnienie podawane na linię zasilającą wtryski nie będzie się utrzymywać to...
Przewody sprawdzone były najpierw, zaworek ze zdjęcia też był przypchany ale też go wyczyściliśmy. Podciśnienie w zbiorniku paliwa wykluczyliśmy, bo na noc został ściągnięty korek wlewu paliwa. Jakie ciśnienie ma być na bloku ? A może ktoś obeznany na północnym mazowszu zająłby się autem ?
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony.
I tu się mylisz koniol. Pompy jeśli chodzą na dobrym paliwie i nie dostają powietrza z dziurawego układu, silnik nie został przegrzany, to są nie do zajechania. Silniki mają po 1,2 - 1,5 miliona na zegarku a pompy nie były ruszane. Wtryskiwacze wytrzymują połowę z tego przebiegu, potem zwiększają koszty. :) Jak ktoś chce jeździć na niesprawnych wtryskach...
Do serwisu pod warunkiem, że paliwa nie zatankowałeś do Ad Blue. :) 6820 Ciśnienie powietrza w układzie oczyszczania spalin jest za wysokie.
dlaczego inne nie maja tego a oznaczenie silnika to tez OM904LA Bo to jest wyposażenie dodatkowe - a nie seryjne. Dzisiaj namierzyłem takie auto i wg VIN ma kod SA "MB1" - właśnie taki hamulec silnikowy sterowany identycznymi króćcami. Jak masz silnik już zamontowany, to podaj tam sprężone powietrze w czasie pracy silnika - powinien zgasnąć. Prawdę...
Skoro nie ma paliwa to sam znalazłeś usterkę. Teraz dowiedz się czemu nie ma. Może filtr paliwa jest z biedronki. A może pompa paliwowa. Zmierz ciśnienie w układzie i poszukaj czemu ewentualnie go nie ma.
"Paliwo dochodzi, żadnych błędów..." A teraz; "żadnych usterek aktualnych zapisana jedna: ograniczenie stabilizacji pracy na biegu jałowym cyl.1..." Kolego. to nie jest tak jak myślisz, że Ci będzie błąd aktualny wyświetlał w momencie braku paliwa. Silnik stoi to i błędów nie ma. :) A ten zapamiętany wskazuje jednoznacznie; Nie miałeś ciśnienia paliwa...
EDC Eletronic Diesel Conttrol Elektroniczna regulacja silników ZS Ogólna nazwa elektronicznych systemów sterujących stosowanych w silnikach wysokoprężnych. W systemach tych regulowane są za pośrednictwem siłowników i zaworów elektromagnetycznych następujące parametry: początek tłoczenia paliwa, wielkość dawki paliwa czas trwania wtrysku, ciśnienie wtrysku....
Witam, problem jak w tytule, wystąpił po zapowietrzeniu układu po braku paliwa. Początkowo odpalał po ok. 4-5 s. kręcenia, potem przestał odpalać. Po odpaleniu z "plaka" od razu pracuje równiutko, moc pod obciążeniem O.K. Wymieniony filtr paliwa, oczyszczony filtr wstępny, zaworek powrotny trzyma, napięcie sterujące na pompy jest. Z samochodu odpalającego...
Przkroczony czas regulacji pompowtrysków wiże sie z ze słabą wydajnością układu zasilania paliwem pompek. Przyczyn może być kilka: 1. nieszczelność (uszkodzone oringi) na połączeniu pompowtrysk głowica 2. zbyt małe ciśnienie paliwa na pompie tandemowej (wypadało by sprawdzić to ciśnienie 3. nie działa pompa zasilająca w zbiorniku jeśli to silnik ATJ...
No tak tu masz rację tu ewidentnie brakuje mu paliwa bo nawet dymka nie puści ciśnienie doładowania na 6b obciążony koło 2.1 bar z kompa czyli za mało. Czujnik ciśnienia w kolektorze wymieniałem a temperatury cieczy i paliwa pokazuje dobrze wyjmę mu chyba jeszcze raz te wtryski i dam na stół do sprawdzenia a przy okazji zmierzę wychylenie tych dźwigienek....
01- przesuń przecinek o 2 w lewo - ciśnienie w 1. obwodzie 02- " " " " " 2 03- % paliwa w balonie 04- obroty silnika 05- temperatura silnika Z tego wynika, że silnik stał; ale pokazuje, że jest ok. Jak odpalisz, to porównaj odczyt dopiero po zbiciu osuszacza. Ale musisz sprawdzić połączenia czujników niemonitorowanych ( ręczny, podn. kabiny itd.)
Teraz jak się błąd powtórzy to Ty nam pomóż. Przed pytaniem o to co robić, podaj nam jakie jest podciśnienie paliwa przed filtrem, jakie ciśnienie w bloku silnika na wolnych obrotach i 1500, jaki spadek i w jakim czasie ciśnienia w obu obwodach silnika na zimnym i ciepłym silniku. Jeśli taki występuje. :)
Górski jest ok. Czujnik sterowania w kolektorze ssącym także.... Pozostało mi na dzień dzisiejszy sprawdzić tylko pompy./nawet ciśnienie wstępne jest ok 4,6bar-.Pompa wstępna jest także ok na biegu jałowym w odpływ idzie około 2l paliwa/.Ale dzięki za podpowiedzi "co dwie głowy to nie jedna".Pozdrawiam
Witam. Panowie mam problem z samochodem atego 2628 ,6X4, 2000r. Ogólnie samochód chodzi idealnie jednak od jakiegoś czasu raz na jakiś czas zdarza mu się nie chcieć odpalić. tzn mogę jeżdzić tydzień i pali za pierwszym razem a raz wyszedłem do sklepu na pól godziny i po powrocie nie chciał odpalić muszę go kręcić parę minut i dopiero odpali. czasem...
Odkopię temat, ostatnio nabyłem drogą kupna :) i trochę potestowałem póki co na Volvo FL i kilku osobówkach. W Volvo FL (EURO5) dało się dostać do sterownika hamulców (sprawdzenie ciśnienia podawanego na każde koło, poziom zużycia klocków), sterowanie zawieszeniem pneumatycznym (odczyt ciśnień, kalibracja wysokości po wymianie czujnika, testowanie)....
"Sprawdzałem wtryski w serwisie są OK" Jak były sprawdzane? Komputerem czy na stole? Przy mniej więcej równym dojechaniu wtrysków komputer powie Ci, że są dobre. :) Zmierz szczelność układu w silniku na ciepłym i zimnym, oczywiście przy wyłączonym motorze i odłączonych przewodach zasilających. Jak Ci spadnie w kwadrans o pół bara ciśnienie w bloku to...
Jak rozumieć, że jest paliwo na wtryskach, jest to prawdziwe ciśnienie, aż targa rurkami?? sądzę, że paliwo cofa się do zbiornika.
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Witam, problem dotyczy samochodu jak w temacie- atego 1823 z 2001 roku, przebieg 690000 km. Moje atego czasami podczas jazdy nie pali na 1 cylinder. Ostatnio wymieniłem pompę paliwa (kupiłem oryginalną), po jej wymianie dynamika auta poprawiła się, ale....po jakimś czasie auto zaczęło mi przerywać. Okazało się, że oring na 6 króćcu (wtrysku) był nieszczelny-...
Czujnik położenia wału Jasnowidz? Zrób diagnostykę, popatrz na ciśnienie paliwa, bo się zaraz okaże, że kupiłeś czujnik i dalej jest problem.
Oczywiście, że układ zasilania. Trzeba zacząć od podstaw: wkład filtru paliwa, ssawka , przewody - aby dobrze było doprowadzane paliwo pod odpowiednim ciśnieniem do pomp jednostkowych. Tylko jak nie masz z tym do czynienia to nie jest takie proste - bo te silniki nie mają ręcznej pompki paliwowej, a wkład filtru musi być odpowiedni i dokładnie zamontowany....
Zaczerpnięte z internetu: 758725 758726 758727 758728 758729 opis polski: Zalecane okresy wymiany · Wszystkie silniki: · Rok mod. →2000: Co 15 000 km lub co 12 miesięcy, w zależności, co wcześniej nastąpi - sprawdzić stan i szerokość. · AJM: · Rok mod. →2000: Co 60 000 km - wymienić (jednocześnie...
No tak: Atego. Od prawie dwudziestu lat robione w jednym, niepowtarzalnym modelu. Nie dzieli się na "małe" (do 15 ton) i "duże" (powyżej 15 ton), nie ma żadnej różnicy czy to pierwsza, druga, czy trzecia seria. Każdy z nich ma inny schemat elektryczny. :-/ nie pokazuje ciśnienia powietrza w zbiorniku Niby w jakim zbiorniku? Spryskiwacza? Paliwa? Płynu...
Witam forumowiczów. Miałem przypadek z ciężkim odpalaniem i okazało się że zawór zwrotny paliwa powrotnego nie trzymał ciśnienia. Jest on umiejscowiony na górnej części bloku po lewej stronie między 3 a 4 pompą, wkręcony w blok na klucz 24, od góry wkręcony jest gruby powrót paliwa na klucz 22. Grzybek wypracował się i paliwo po kilku godzinach postoju...
Witam, Ten problem był już opisywany, ale nie wyczytałem jednoznacznej odpowiedzi. Problem pojawił się pewnego dnia po dobrym nagrzaniu silnika i postoju dłuższym niż 20 minut. Jeśli odpaliłem przed upływem 20 minut, to wszystko było ok. Wymieniłem filtr paliwa oraz oringi na oryginalne, sprawdziłem kulkę w odstojniku, sprawdziłem sitko w baku (niedziurawe),...
Też już o tym pomyślałem, wieczorem jestem umówiony na kompa, mam nadzieję że cos się wyjaśni. Sprawdzałem filtr paliwa i czy pompa małego ciśnienia podaje paliwo, Paliwo podaje, auto zaczęło kopcić na czarno, ale nadal nie odpala. Tak jak by miał za mało powietra lub za dużo paliwa dostawał? Po odpowietrzeniu układu paliwowego auto pali na dotyk, ale...
A wiązka elektryczna, czujniki, ze starego włożone? Popuszczanie rurek nie zawsze się sprawdza jeśli któryś wtrysk leje za dużo. Ciśnienia paliwa na układach bloku do zmierzenia, jeśli wtryski i pompy pewne, jak przekładane ze szrotu to daj lepiej silnik pod diagnostykę. Doloty powietrza, wydech, turbina, wszystko ma wpływ. Jeśli nie pali pierwszy albo...
Witam wszystkich na forum, W ramach sprostowania, pacjent to dźwig Terex PPM z popularnym silnikiem w tego typu sprzęcie czyli znanym z ciezkiego atego om906la. Sprawa wygląda tak że po chwili kręcenia silnik odpala ale pracuje na obrotach 300/min plus czarny dym z rury i brak reakcji na pedał gazu. Potrafi pracować tak kilka minut po czym gaśnie i...
Witam jak w temacie atego 1218 2003r ciężko pali na ciepłym silniku temat walkowany ale nikt nic konkretnego nie pisze. Więc kiedy auto jest zimne pali od strzała na ciepłym po 10 min postoju zapali odrazu a po 20 min kręci z 10 sek. Zanim odpali. Pompa niskiego ciśnienia wymieniona tak samo filtry sprawdzona kulka nyple na dolocie paliwa odpowietrznik...
ciśnienie atego atego ciśnienie paliwa atego
robota kuchennego transformator ferrytowy wartość skuteczna napięcia tętnień
satel powiadamianie radiowe komunikacja radiowa satel
Mercedes Vito 638 w trybie awaryjnym - przyczyny Volvo S60 II - Niedziałające sterowanie szyby i fotela