moje audi 1994 280 tyś od jakiegoś czasu faluje na wolnych obrotach,rozrząd filtry zapłon dawka jest ok czy to nastawnik?
Witam, czy posiada ktoś schemat elektryczny wiązki silnika 1.9 TDI z nastawnikiem pompy paliwa firmy Pierburg?
w starszych modelach były nastawniki potencjometryczne i tam problem polegał na tym że wycierały się te ślizgi czasem udało się przesunąć na inny tor i pomagało ale to tylko dorażnie potem problem powracał ,jak nie masz specjalnego ściągacza to nie ściągniesz ramienia potencjometru ,a jak podwadzisz to złamiesz. lepiej zleć komuś kto to robi na co dzień
Jeśli masz pompę z nastawnikiem to jest on uszkodzony.
Witam, jakie i za co odpowiadaja przekaźniki w gniazdach ze zdjęcia. Chodzi o wiązkę silnika w audi 80 b4 1.9 TDI z nastawnikiem i przepływomierzem Pierburga? Jeden z przekaźników prawdopodobnie jest odpowiedzialny za załączanie zaworu paliwa (na zdjęciu, pierwszy od lewej z wpiętym przekaźnikiem). Do przekaźnika, od strony sterownika przychodzi kabel...
Bzdura, masz do ronoty nastawnik i sam sobie nie poradzisz .
Witam Nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia
sprawdz cisnienie w ukl zasilania
przecież napisałem że pompę założę z TD do TDI Ups. To powinno byc napisane tak : Raczej na pewno nie, bo gdzie podepniesz wiązkę nastawnika ?
Witam Miałemw swoim Audi ten sam problem Powodem drgań auta był zabrudzony nastawnik pompy wtryskowej
Stawiam na Tolka Banana he he , a tak serio, chyba nastawnik sie kłania
Dzięki za podpowiedzi,EGR sprawdzony,kąt wtrysku ustawiony,węże od internista niby sprawdzał i są całe,proponuje mi jeszcze ustawienie dawki paliwa nastawnikiem,co o tym sądzicie,dodam że nastawnik jeszcze nie ruszany od nowości.
mam tam taką pompę : http://obrazki.elektroda.pl/8145152200_1... mam tam ten nastawnik, jeśli tak to gdzie się znajduje?
po 1. nie rób wiochy - to nie ma najmniejszego sensu ze względu na koszta po 2. 1Z to jeden z najpopularniejszych silników TDI i nie ma problemu z dostaniem do niego pompy, chyba że chodzi o Audi 80 - to tam jest pompa z innym nastawnikiem, ale też jest do zdobycia. Ew. wtyczkę przerobić :P
stało się to zaraz po regeneracji pompy czy jakiś czas było dobrze? podobne objawy miałem w golfie 1.9 tdi 1z i był zabrudzony nastawnik w pompie https://www.youtube.com/watch?v=iBtOU-kR... u mnie nie było żadnego błędu, proponował bym jeszcze diagnostykę komputerową.
Mi to wygląda na nastawnik pompy wtryskowej (zabrudzone lub wytarte styki na ślizgaczu potencjometra) - na początku skali. Na VAG-u ładnie by pokazało.
Dziś próbowałem rozebrać nastawnik lecz nieskutecznie. Potrzebuję specjalnej nasadki przypominającej trójkąt. Turbinę sprawdziłem pod względem luzów na wirniku i tak owych nie posiada.
Samochód Audi 80 1.9 tdi silnik 1Z 94r podczas jazdy przerywa zwlaszcza na wysokich obrotach po diagnozie vagiem jedyny błąd to 0541 czujnik G99-usterka sporadyczna, czy ten czujnik moze powodować takie objawy? Dodam, że kostki od pompy sprawdzone i wyczyszczone, podmieniony elektrozawór odcinający paliwo, może ktoś doradzi co można jeszcze sprawdzić,...
czyli ie ma innej opcji jak mozolne dłubanie i czekanie na szczęście? Dodano po 2 na pewno z tego czujnika. uszczelniłem dekielek od nastawnika jak i jego podstawę. a teraz na postoju tam cieknie bo po dotknięciu są krople i łapka pachnie ropą.
należało by sprawdzić nastawnik. Przynajmniej u mnie wystarczyła lekka regulacja i jest spokój:D Można sprawdzić jeszcze jak w tym wątku http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic40... Pozdrawiam świątecznie!
nastawnik 200 vag 50 ust pompy 75 co do twojej usterki to tylko test dunamiczny vagiem na poczatek http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic84...
Witam Kolegów. Przyjechało na linie takie autko jak w temacie. Auto zgasło podczas wyprzedzania. Okazuje się ze nie podaje paliwa na wtryski. Zczytałem błędy i: 539 czujnik temp. paliwa G81 541 potencjometr mechanizmu wyznaczania dawki paliwa G99 532 niskie napięcie zasilania lub zła jakość masy 542 czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza G80 Czy tutaj...
Dzień dobry. Moje pytanie nie dotyczy żadnego problemu tylko chcę się coś dowiedzieć. Kilka dni temu grzebałem przy skrzyni biegów i zapomniałem wpiąć wtyczkę impulsatora. Podczas jazdy oczywiście nie pokazywało prędkości ale był jeszcze jeden dziwny objaw. Przy zmianie biegów z 1 na 2 pojawiało się pojedyncze lub podwójne mocne szarpnięcie. Po wpięciu...
Dawka paliwa mniej więcej do 50 stopnia wg vag czy stoi praktycznie około 4 mg i to samo z katem wtrysku, było około 80+/- 5 stopni po regeneracji wtrysków ustawiłem na około 55-60 Ale im bliżej 80-90 stopni to zarówno dawka jak i kąt wtrysku skaczą Odłączyłem wtrysk sterujący i myślę że to jednak nie on Rezystencja na zimnym 90 omów, do 3 tysięcy obrotów...
Jak go ustawie na wolnych obrotach ok. 1000 dodaje gazu a ślnik niechce wskoczyć w obroty Dodano po 15 Zmieniłem silnik wymieniłem uszczelki przy pompie paliwowej bo sączyła mi się ropa na gurnej części pompy zaznaczyłem sobie ustawienie nastawnika na pompie złożyłem wykasowałem błąd gazu miał swoje obroty, jak wciskam gaz to nie wchodzi w wyższe obroty....
Witam wszystkich problem dotyczy mojej audi W/W, mianowicie jak to często bywa w tym modelu chodzi o układ paliwowy i jego elektrykę. Auto przestało działać pompa nie podaje paliwa, oddałem do pompiarza i po sprawdzeniu okazało się, że jednak pompa sprawna. VAG po podłączeniu pokazuje błąd pompy nie pamiętam jaki dokładnie coś z jakimś cięgłem lub coś...
A czym różnią się pompy wtryskowe V37 90 a 110 koni ?? z całą pewnością nie różnią się nastawnikiem (chyba, że ktoś zaraz wspomni o nastawniku potencjometrycznym z Audi 80 B4), różnić się mogą jedynie wtyczką od nastawnika (może być 8 lub 10 pinowa lub okrągła - od Audi) poza tym, sposobem regulacji kąta wtrysku (w silnikach 1Z, AHU, ALE, AFN, AVG...
Nie ma problemów z obrotami.Wchodzi i zchodzi równo.Pracuje też równiutko.Przed wymianą nastawnika nieraz falował na jałowych obrotach.Teraz jest OK.To są najgorsze usterki,które pojawiają się od czasu do czasu.Jakby coś siadło na dobre to diagnoza była by prostsza. Dzięki za zainteresowanie.
Taniej niż za darmo mieć już nie mogę :) 340 000 km... i nic, nastawnik indukcyjny jedynie prewencyjnie czyszczony był. Turbina bez żadnych luzów, nie była regenerowana. Oleju nie dolewam. Niech każdy dba jak uważa i niech będzie zadowolony. A czepiania się oleju Castrol - zupełnie nie rozumiem. Pozdrowienia :)
140 km/h około 3 tyś obrotow licznikowe, Tdi naprawdę mało pali jeżeli umiesz jeździć dieslem lub się nauczysz miałem 4ke, o symbolu ALH nie szukałem taka kupiłem i mogę polecić z czystym sumieniem sprowadzona z niewielkim przebiegiem po miesiacu czy dwoch przy okolo 50 tys km zmieniłem rozrzad, później gdzieś okolo 120 tyś km przepływomierz i ponownie...
Witam. mam problem czyściłem nastawnik zgodnie z instrukcją - wszystko super uszczelki wymieniłem - złożyłem - jeździłem 3 dni bez problemów i lipa - dziś wracałem 80 km zajęło mi to 3h silnik nie wkręca się na obroty - po dodaniu gazu szarpie i przerywa - kurde gdzie moglem się pomylić? Dawka paliwa na wolnych obrotach to 2,5mg/skok wiem ze to za dużo...
Witam. Mam problem taki jak w temacie. Auto Audi 80 93r 1.9TDI 90km 1Z przepływomierz mechaniczny boscha z klapką. Auto kupiłem z taką usterką: silnik pracuje twardo wywala "check engine" na desce, brak mocy(kompresja OK), nie kopci . Kąt na pompie opóźniony maksymalnie, rozrząd sprawdzony. Natomiast ecu nie reguluje kątem wtrysku, podłączając "na krótko"...
Wiem i nie wiem, za regulację odpowiadają: - czujnik położenia wału - wyczyszczony i sprawny (bez niego by nie odpalił) - zaworek N108 w pompie - podmieniony ze starej gdzie padł nastawnik - i to samo - wtrysk sterujący ?? nie generuje błędu - jestem w trakcie poszukiwań dawcy na podmianę, tak na wszelki wypadek. Ale coś mi się wydaje, że to nie pomoże...
Witam jeżeli temat jest ciągle aktualny to chciałem podzielić się swoimi doświadczeniami w zakresie wibrowania silnika AFN. Otóż jakiś czas temu miałem bardzo podobny problem z tym że u mnie ta przypadłość pojawiała się ok. minuty po odpaleniu zimnego silnika, bądź po wcześniejszym dodaniu gazu i powrocie o obrotów biegu jałowego. Stan taki utrzymywał...
Witam Problem z autem jak w temacie AUDI 80, B4, 1992r, 1.9 TDi, 1Z. Kręci dobrze, nie odpala, przy dłuższym przytrzymaniu jakby chciał zaskoczyć, ale nie daje rady. Po podpięciu komputer pokazał takie błędy: - czujnik temp płynu chłodzącego - G62 - 522 - niskie napięcie zasilające lub zła jakość masy - 523 - czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym...
To że wartości są odwrócone to na pewno nie wina adaptacji, robi się ją tylko aby sprawdzić ustawienie siłownika. Dla mnie to jednak nie ta gruszka. Kupiona w aso? Jak pisałem nie do wszystkich silników jest dostępna. Kupiona na allegro :/ niby do tego silnika ale na innej aukcji jest napisane że są 2 rodzaje gruszek o tych samych numerach ;/ FABRYCZNIE...
nastawnik wałka regulacja nastawnik nastawnik klapa
silnik renault twingo kuchenki gazowe konwersja kicad
podświetlenie matrycy pytania fotowoltaika
Schemat radia Sanyo C3 - gdzie znaleźć? Instalacja Sony SonicStage 4.3 na Windows 10