Wymiana silniczka nastawnika klapy
co padło, potencjometr czy sam silniczek? Silniczek jest popularny, czasami w zabawkacj takie są
Do Boscha nie dostaniesz nic,ten tranzystor to bardzo popularny element,tu występujący pod kodowanym oznaczeniem. Chodzi ci o ten co steruje klapą nastawnika wstępnego? (tą górną?)
Najpierw trzeba zmierzyć prąd podtrzymania pozycji klapy . do zamknięcia jej potrzebny jest nieco większy prąd , ale do podtrzymania wystarczy około połowę mniejszy, dzięki czemu silniczek się nie przegrzeje. tam jest specjalny wbudowany driver który realizuje wszystko. Steruje silnikiem tak ,aby podtrzymać pozycję klapy przy minimalnym prądzie , bada...
M05 - Motor wentylatora chłodnicy. S07h - Przełącznik wysokiego ciśnienia klimatyzacji ( sensor high pressure ;) ) S07L - WYŁĄCZNIK NISKOCIŚNIENIOWY KLIMATYZACJI ( sensor low pressure ) A28 - Sterownik ogrzewania ( panel klimatyzacji ?? ) M29 - NASTAWNIK KLAPY POW. DODATKOWEGO S21 - WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ ( pewnie do podświetlenia panela ) Podzespół Ilość...
Witam przy większym obciążeniu zamiast 2015 jest P2006 (Sterowanie kolektorem dolotowym zablokowane, zamknięte, rząd 1). Najpierw był poza zakresem po wystawieniu blokady wychylenia blokuje się sterowanie kolektorem przy dużym obciążeniu uszkodzony nastawnik klap?? Wywalić klapy i usunąć z softu nastawnik, kupić regenerowany zestaw kolektor klapy i...
... Lub nastawnik klapy regulacji temperatury:) Nic nie ma, czy przewody do nagrzewnicy zimne czy ciepłe...
Prawdopodobnie to jeden z nastawników klap (silniczków otwierających klapy nawiewu) trzeba zanurkować pod deskę rozdzielczą i posłuchać który lub przykładając rękę do nastawnika można to wyczuć ale diagnostyka komputerowa powinna rozwiać wątpliwości. To oczywiście tylko moje przypuszczenia. Pozdrawiam
Więc nagrzewnica do wymiany bądź nie rusza się nastawnik klapy zimne/ciepłe.
Chodzi o nastawnik klapy wirowej w kolektorze ssącym.
Uszkodzony nastawnik klapy, uszkodzona lub zacięta klapa od regulacji temperatury po stronie kierowcy. Nastawnik masz od strony pedału gazu. Czasem wystarczy w niego popukać podczas regulacji temperatury na panelu.
Do sprawdzenia nastawnik klapy temperatury po stronie kierowcy.
Ciepłe leci tak samo z obu stron Jak ustawię nawiew na zimne powietrze, bez włączania klimy, to leci takie same chłodne powietrze ze wszystkich kratek. Jak przestawiam pokrętło z zimnego na ciepłei odwrotnie, to słychać jak pracuje nastawnik (klapa)
Nastawnik klapy ciepło-zimno.
Równie dobrze może być nastawnik klapy pod deską. On jest kolo kierownicy. No chyba że jest na linkę i się coś pogięło lub połamało
1.9 tdi 105km.ma klimatronic dwustrefowy,przebieg 140 tys.mysle ze uszczelka raczej nie,bo by sie zagotowal,po podlaczeniu do vag pokazuje blad:01271 nastawnik klapy sterujacejalbo jakos tak,ale da sie ten blad wykasowac,lecz po pewnym czasie wraca.obserujac zachowanie ogrzewania to wydaje mi sie ze nie ma to znaczenia na ogrzewanie,po prostu grzeje...
Nastawnik klapy ciepłej strony pasażera chodzi?
Ten lewy nastawnik zaworu egr, to widzę że chodzi tu o nastawnik klap kolektura ssącego. Był wywalony bezpiecznik, po wymianie tego bezpiecznika, nastawnik zaczął się palić. Niestety nie udało się go uratowac. Obudowa byla pęknięta w w środku jakas ciecz. Teraz nastawnik wymienię, a klapy wirowe idą do śmieci, zastąpione zestaw zaślepek z allegro :)
Szukaj takiej frazy: silnik regulacji temperatury alfa147 lub nastawnik klapy temperatury alfa147 lub podobnie. Mechanik się nie postarał tylko ten w.w silniczek ustawił ręcznie i dowodzenia. Szukaj lepszego mechanika lub zrób to sam.
Myślę,że padł nastawnik klapy mieszającej powietrze(ciepło-zimno),ale dla pewności zdiagnozuj to na komputerze.
Witam. Samochod jak wyzej. Jest problem z ogrzewaniem polegajacy na tym,ze z nawiewow nie leci ani zimne ani gorace powietrze tylko o jednej temperaturze. Regulacja temp. na klimatroniku dziala,reg, nawiewow tez dziala. Podpiolem vaga i pokazal mi dwa bledy: 1271 - Nastawnik klapy nawiewu regulacji temperatury- V68 1274 - Nastawnik klapy spiętrzającej...
Prawdopodobnie masz uszkodzony potencjometr w nastawniku klapy ciepło/zimno. Dla pewności lepiej zrobić jakąś niewielką diagnostykę testerem.
Jaką temperaturę ma parownik? Co ma parownik do tego? Przecież tam m problem w tym że nastawnik klapy od ciepłe/zimne nie chce się ruszyć.
Jedyny błąd jaki mam to 01274 nastawnik klapy spiętrzającej V71 V71 to klapa obiegu wewnętrznego nie ma wpływu na ustawienie temperatury.
W pracy mieliśmy podobny problem z kondensatorami w nastawnikach klap w procesie. Kondensatory te były podłączone do silnika 2 uzwojeniowego i gdy pojemność się zmniejszyła to silniki kręciły się w losową stronę powodując przeregulowywania procesu produkcyjnego (np. Klapa zamiast się zamykać raz się otwierała a innym razem działała poprawnie - losowo).
Witam wszystkich, potrzebuje Waszej rady jak rozwiązać ten problem. Mam IVECO Daily 35s18 2010r. 3.0 180 KM auto ma klimatyzację manualną Jeśli masz klimatyzację manualną to po co kupowałeś nastawniki klap? Regulacja odbywa się linkami. Chyba, że nie wiesz o tym i masz klimatronika. Masz oznaczenia temperatury przy lewym pokrętle i przycisk eco?
Trzeba by wykonać kalibrację nastawników klap. Przycisk AC i o ile dobrze pamiętam, przycisk nawiewu przedniego. Na wyświetlaczu klimatronika pojawią się dziwne krzaczki i będzie słychać pracę silniczków. Potencjometr od środkowej klapy w większości przypadków wystarczy przeczyścić, a przed złożeniem lekko zwilżyć preparatem do potencjometrów, lub olejem...
a jak wyglada nastawnik biegu jalowego oraz czujnik polozenia klapy spietrzajacej, a jak wyglada sprawa podcisnien? moze masz gdzies nieszczelnosci czesto przy gazie tak sie zdarza.
Pisze ponownie, bo pojawiła się nowa, ciekawa i śmiesznie prosta opcja naprawy większości problemów z ww błędem. Wymaga posiadania jakiegoś interfejsu, czy to elm czy opcom, cokolwiek co pokaże nam napięcie na czujniku położenia klap. Zaznaczam, że opisane postępowanie dotyczy kolektorów sprawnych mechanicznie, tzn. dźwigienki na miejscach, klapy poruszają...
Wiązka albo same klapy rozklekotane. Brak diagnozy. Parametry i patrzeć na intake manifold runner
podłącz VAGa i sprawdź błędy dla ósmej grupy (Auto HVAC) mimo że to ręczna klima i nawiew. Najprawdopodobniej uszkodzony nastawnik klapy od mieszania powietrza Ciepłe/Zimne o oznaczeniu V68. Są dwa wyjścia albo ASO i koszt około 400 - 500PLN lub samodzielny demontaż i próba zregenerowania (90% przypadków aut z 200kkm działa).
Nie miałem wcześniej zbyt czasu by się tym zając dopiero teraz zlokalizować czego dotyczą błędy a wiec jeden to dmuchawa świeżego powietrza która z tego co wyczytałem to jest w miejscu gdzie jest schowek drugi błąd to nastawnik klapy odmrażania nie mam pojęcia gdzie to jest tak samo jak trzeci czyli silniczek klapy odmrażania. Mógłby ktoś się wypowiedzieć...
witam mam taki problem do dnia wczorajszego wszystko bylo ok a dzisiaj wsiadam do auta i nie chodza nawiewy szyba-srodek-nogi slychac tylko jakies bzyczenie w silniczkach nie dziala takze regulacja temperatury ale z ta temperatura jest taka sprawa ze wlaczylem na najnizsze i leci zimne bo bylo tak ustawione dzien wczesniej ale gdy biore na cieple nie...
Mam problem , wyswuetlila mi sie kontrolka silnika w mercedes benz klasa b, benzyna 2.0 silnik. Pod komputerem pokazalo blad. Zalaczam zdjecie. Czy ktoś mi podpowie czy to mozliwe do zrobienia, wymienia sie, czy co z tym robic ? Boje sie jeszcze jechac do mechanika zeby mnie nie nacagnieto...jak to kobiety. https://obrazki.elektroda.pl/8026071800_...
Ok ale nadal nie rozumiem dlaczego nastawnik nie podejmuje żadnycn czynnosci w momencie zamontowania cięgna. gdy ruszam cięgno palcami chodzi bez najmniejszych oporów - więc nastawnik powinien bez problemu ruszyć nawet po załaczniu zapłonu - jak to jest przy nastwaniku z drugiej strony i jak to było podczas odłączenia cięgna.
W serwisie Vw/Audi plus piny na sztuki z krótkimi przewodami albo autozłom.
A na jakiej podstawie wentylator, skoro chodzi? Jeśli już to sterowanie, a to masz jak byk: Sterowanie wentylatora chłodziwa 1 - obwód otwarty lub zwarcie masy - P1672 nawiew ustawiony na HI a w aucie trzeba jeździć w kurtkach Nastawnik klapy regulacji temperatury. strona lewa (V158) - 1809 Silnik nastawczy prawej klapy regulacji temperatury(V159) -...
Musi zdrowo walnąć żeby rozerwało podstawę. Na 100% przesunięta klapa spiętrzająca i wywalony wąż od nastawnika wolnych obrotów pod wtryskiem. Wyleciał napewno taki plastikowy łącznik o tego węża. Mozesz sobie go poszukac na silniku i osłonie. Nie odpali za cholerę bo jest za małe podcisnienie żeby wychylic klapę spiętrzającą(przez lewe powietrze).
Ustawione na 28 wtedy dmucha na 19 To co się czepiesz czujnika skoro z niego sa dobre odczyty? Po drugie jak nastawniki sterują klapą ciepło zimno? Jakie mają wysterowanie kątowe klap? Bo albo klapy się nie uchylają albo wymiennik do wymiany.
Czy ktoś potrafi mi powiedzieć jaka powinna być mniej więcej temperatura schłodzonego powietrza wywiewanego z centralnego nawiewu w trybie LO na wolnych obrotach? Zrobiłem w ubiegłym tygodniu przegląd klimatyzacji w serwisie na urządzeniu BOSCHA , człowiek który to robił po zakończeniu czynności stwierdził ,że wszystko jest w porządku. Jednak moim zdaniem...
Zamień miejscami nastawniki klap i sprawdź jaki błąd się pojawi.
Odłączyć sterowanie dla klapy pasażera i spiąć razem nastawniki klap od regulacji temperatury pod sterowanie od strony kierowcy - tylko nie wiem czy wytrzyma to driver w panelu.
Witam ponownie! Po podłączeniu pod profesjonalnego vaga takie oto błędy 604 potencjometr w nastawniku klapy spiętrzającej (v71) przerwa zwarcie do plus (sporadycznie) 603 nastawnik przepustnicy odmrażania zablokowany lub brak napięcia A objawy raz leci ciepłe a za innym razem zimne, i można sobie ustawiać na panelu! Programowanie sterownika zrobione...
To jest KE-Jetronic jeśli się nie mylę. Tam jest dużo więcej czynników wpływających na jałowe obroty, niż tylko nastawnik biegu jałowego. Potencjometr klapy przepływomierza, skład mieszanki, lewe powietrze...
Ja bym się zajoł klapami , bo tam jest wiecznie problem z nastawnikami. Zresztą jak ci niby zamarznie parownik możesz go obejrzeć wyciągając filtr kabinowy lub czujnik temperatury i wprowadzając kamerke.
Klap nie sprawdziłem bo byłem sam. Przepustnice postaram się wypiąć jutro. Dziś późno zacząłem z tym wszystkim a jutro nie idę już do roboty Dodano po 3 Rozumiem że klapy wirowe sprawdzone działają? Po odpięciu przepływu wyraźne pogorszenie pracy silnika? Ja obstawiam zablokowany zawór w pompie Obawiam się że z klapami będzie wszystko ok. Bo zanim wymieniłem...
Podejrzewałem czujnik temperatury wewnętrznej kabiny ale wygląda na sprawny, diagnostyka układu,podgląd parametrów tylko tak go sprawdzisz. Klapa nastawnika temperatury działa? Słychać zmiane przepływu powietrza jak dmucha na max?
Nie ma bezpieczników od każdego z nastawników. Wszystkimi steruje panel klimatyzacji. Odkręć nastawnik i zobacz czy sama klapa chodzi lekko i bez zacięć.
Wsadź sobie palec w gardziel, do środkowego pinu potencjometru przepływomierza podłącz najlepiej oscyloskop i napięcie wraz z wychyleniem klapy powinno się zmieniać w zakresie 0-5V. Nastawnik elektrohydrauliczny jest sterowany prądowo. Przy sprawnej sondzie prąd wacha się między 4, a 16 mA.
Sprawdź 20A bezpiecznik oznaczony jako S w skrzynce na lewym nadkolu. To po pierwsze. Po drugie sprawdź czy działa pierwszy z lewej (samochodu) duży przekaźnik (ASR), po którym zasilane są cewki i wtryskiwacze przez bezpiecznik, o którym wspomniałem na początku. Na każdej głowicy masz taki badziewny kondensator między + zasilania cewek a masą, jak się...
Siema. Podpowiedzcie, bo mi się pomysły kończą. Po stronie kierowcy leci ciepłe powietrze, po stronie pasażera wyraźnie zimniejsze. Ustawienie na HI niczego nie zmienia. Także siła nadmuchu jest mniejsza po stronie pasażera przy ustawieniu na Hi. Nastawniki klap sprawne, nawet zamieniałem miejscami, bez zmian. Przy zmienie temperatury chodzą w pełnym...
Tak, to trochę inny silnik, ma np. łańcuch rozrządu zamiast paska, a samymi klapami steruje nastawnik podciśnieniowy, a nie elektryczny. Kolektor też jest różny, i np. tutaj: https://sprzedajemy.pl/kolekor-ssacy-che... oferowany jest zregenerowany, z nowymi klapami, osią itd. Czyli te części...
Nie mam przepustnicy, są klapy w kolektorze i tzw. nastawnik.
Naprawione napoczatku wina była bezpiecznika pod maska od nastawnika klap wirowych wymieniłem bezpiecznik na nowy samochod działał poprawnie przez jeden dzien na następny dzien wyskoczył mi błąd 2015 prawdopodobnie spalił się sterownik:( na ebayu znalazłem baypass jakiś rezystor który się podłącza zamiast nastawnika wszystko działa poprawnie Dodano...
Witam, Mam problem z x3 e83 n46 b20b 2006rok. Minowicie check pali się praktycznie ciągle po wykasowaniu 15-30 min i wraca, sporadycznie pojawia się EML. Jeśli chodzi o objawy to auto na zimnym silniku po odpaleniu chodzi jakby na 3 gary, dławi się obroty falują. Po kilku minutach jak się rozgrzeje działa bez zarzutu. Stoi 8h kiedy jestem w pracy i...
Peugeot 307 2.0 16V 140KM 2006r. Auto sporadycznie wchodzi w tryb awaryjny, błędy: P0105 - nastawnik klap przepustnicy do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym; P0121 - siłownik przepustnicy; P1133 - potencjometr przepustnicy 1; Ok 7 lat temu wymieniana była przepustnica na nową VDO oraz wymieniana przeze mnie wiązka z wtyczką od przepustnicy do ECU....
błąd typowy dla uszkodzonego nastawnika klap w kolektorze, zaczął bym od tego
Witam. I tak i nie. Więc nastawnik klapy powietrza tył dotyczy rozdzielenia powietrza ciepłego i zimnego na tylną kratkę. Wieje mi tylko ciepłe więc w ciepłe dni olałem i nie włączam tyłu. Wysokie ciśnienie było powodem złego chłodzenia skraplacza. Wymieniłem na nowy a ciśnienie wciąż było około 20-26 bar zależy od temp. zew. Wentylator wył już na III...
Nie sugeruj się opisem z aukcji, to nie ma nic wspólnego z turbiną, to podciśnieniowy nastawnik klap gaszących w kolektorze dolotowym.
To zrób porządek ze sterowaniem turbiną lub nastawnikiem klap co tam masz zepsute.
Od razu uderzaj w nastawniki klap, obiegów pewno uszkodzone .
Witam! Problem Ke-jet z gazem to stały temat problem jest bardzo szeroki a usterki mogą pojawić się w wielu miejscach jadnocześnie z wyniku strzału na gazie, który kiedyś musi wystąpić a który w tych systemach jest bardzo szkodliwy.Szukanie przyczyny zaczynam od 1.szczelonść układu sącego 2.klapa spiętrzająca w przepły. 3.styk biegu jałowego i fulgazu...
Widocznie nastawnik klap powietrza odmówił współpracy.
Trzeba pozamieniać miejscami przewody zasilające silniczki w nastawnikach klap i będzie ok.Przerabiałem osobiście w przeróbce z anglika.pozdr.
Nastawniki klap są na silniczkach krokowych czy na zwykłych z potencjometrami?
Któryś z czujników lub nastawników klap. POdepnij komputer i zobacz czy na zimnym wszystkie temp sa takie same, potem zapal auto i patrz które rosną a które świrują.
Chyba nastawniki klap, chłodnicę na pewno i nie pamiętam czy kolektory. W ASO na schemacie widać co trzeba zamówić.
Teraz znalazłem zdjęcia w internecie i wszystko się zgadza. U mnie do zaworu egr podpięta jest pomarańczowa wtyczka od nastawnika klap... Jakoś wydawało mi się że sterownik klap ma inny kształt wtyczki i nie brałem tego pod uwagę. Dziękuję bardzo za pomoc.
Oprócz panela będzie potrzebna Ci jeszcze instalacja do niego oraz wymiana całej obudowy nagrzewnicy która musi posiadać nastawniki klap.
http://obrazki.elektroda.pl/4256964500_1... Mówiąc że jest uszkodzona przepustnica co macie na myśli( w odniesieniu do zamieszczonego zdjęcia)? nr.1, albo nr.2- nastawniki klap przepustnicy ( jakkolwiek się to nazywa) czy też nr.3- przepustnice A może jeszcze jakiś inny element który pominąłem? Błąd w VCDS brzmi: 001592- throttle body...
Screen z filmiku pokazuje proces adaptacji klap przepustnicy (kolektor Pierburg/nowy i nastawnik Continental/nowy). Odbywa się to na biegu jałowym, brak kodów usterek a sterownik silnika sam podnosi obroty do ok 1400obr/min. i steruje klapami. Błąd P2015 powstaje prawdopodobnie przez znaczną różnicę między wysterowaniem klapy a informacją zwrotną, z...
Auto po diagnostyce wskazało błąd przepustnicy Wg mnie to nie błąd przepustnicy tylko nastawnika klap w kolektorze ssącym. Ośka pod kątem luzów do sprawdzenia.
Błąd zespołu nastawnika klapy rozdziału nie ma wpływu na załączanie sprężarki, co innego gdy siedzi czujnik na parowniku. Czym mierzyłeś napięcie na wtyczce? Ja to robię żarówką halogenową 20 Wat. Mały próbnik lub miernik mogą nie wskazywać właściwych wartości z uwagi na sterownik klimy i wentylatorów. Ostatnio miałem borę z takim właśnie objawem, że...
Pewnie że chodzi o nastawnik od klap. Tak to jest jak się wierzy w polskie tłumaczenia opisów błędów...
Jeżeli to dobrze rozumiem a specem od BMW nie jestem to z tych sześciu błędów tylko dwa pierwsze są aktywne. 121xxx to chyba przebieg przy jakim wystąpiły. Pierwszy błąd mówi o usterce zaworu regulacji wydajności kompresora klimatyzacji - prawdopodobnie uszkodzona instalacja lub zawór. Drugi to najprawdopodobniej nastawnik klap wirowych w kolektorze...
30B - błąd nr 779 - czujnik temperatury zewnętrznej G17, jest to czujnik w kratce w zderzaku. 318 - 792 - przełącznik ciśnieniowy układu klimatyzacji F129. 31D - 797 - czujnik nasłonecznienia G107. 4B6 - 1206 - sygnał włączenia zapłonu - sygnał ze stacyjki że włączony jest zapłon. Na podstawie błędów można by powiedzieć że klimatyzacja raczej nie działa....
Ustawiałeś wartość prądu na nastawniku ciśnienia? A szczelina na klapie spiętrzającej ma prawidłową wielkość? Mówisz, że czuć paliwo sonda lambda sprawna (o ile jest)?
Mam dwa błędy w sterowniku silnika zapisane związane ze swirlem. Klapy założony są nowe, a błędy i tak wywala. To normalne jak auta dotyka prostak, masz nastawnik do wymiany też .
jednak na ile takie silniki są mniejsze od zwykłych wycieraczkowych (które sa za duże) ? Sporo nie są mniejsze w całości zależy jeszcze do jakich wycieraczkach porównać. Ale jak 0.5kg Luknij silniczki nastawniki klap klimatyzacja, ewentualnie po przeróbkach silniczek nastawczy lamp bo one są posuwisto-zwrotne ale ze sterownikiem jak serwo.
Zazwyczaj stuka nastawnik przepustnicy, takie trzy-cztery krótkie stuknięca, ale to po wyłączeniu zapłonu. Klapa rozdziału powietrza rumoli w każdym Megane. Oczywiście mowa o Megane I ?
Gerri ma zupelna racje.(a jesli mozna wiedziec to skąd jestes? - gerri) jesli chodzi o te szalejace obroty to spróbuj wyczyscic ten nastawnik obrotow i zajrzyj do czujnika polozenia klapy spietrzajacej - czy sciezki nie sa wytarte. zobacz czy klapa spietrzajaca jest dobrze wyregulowana. to sa najczestrze usterki jak dasz sobie z tym rade to daj znac.
A żeby dostać się do tego potencjometru to trzeba znowu rozbierać kokpit? Nie pamiętam ale chyc nastawnik jest po prawej stronie pod schowkiem a co do potencjometru to on jest w środku tego nastawnika a ten nastawnik to nic innego jak silniczek krokowy który przestawia klapę.
Witam, wiem że to inny silnik, ale gdy ktoś szuka interpretacji błędu 41 , to tu jest kierowany przez wyszukiwarkę. W Dieslu 2,5 TD, 2003rok 115 KM , pompa sterowana elektronicznie, błąd 41 opisywany jako "Polecenie 1 elektrozaworu przepustnicy" , w rzeczywistości oznacza on awarie sterownika (nastawnika) umieszczonego na pompie wtryskowej , a nie przepustnicy...
hej, takie pytanie czy problem dotyczy tylko zimnego powietrza z nawiewu po włączeniu klimy czy bez klimy też leci ciepłe powietrze chociaż ustawiasz niską temp. Jeśli tak to wg mnie nie doszukuj się problemu w układzie klimatyzacji bo z błędów które podałeś wynika że problem leży po stronie nastawnika klap nawiewu ciepłe/zimne powietrze, problem znany...
Silniczek krokowy piszą ci, którzy nie mają pojęcia o czym piszą i nigdy nie widzieli tego wtrysku na oczy. Prawidłowa nazwa to nastawnik/regulator wolnych obrotów Przepływomierz w tym układzie jest mechaniczny - ramie z klapą spiętrzającą.
Witam, samochód Mercedes W211 2006 r. lift elegance OM642 190 km manual. Dwa problemy i tu opiszę co i jak. 1. Problem z rozruchem na zimnym, kręci 5-7 sekund. 2. Traci moc przy większym depnięciu na gaz, przeważnie jak jest już ciepły. Samochód był sprawdzany na SD przez 5 godzin, wszystkie testy robione, jakie tam były. Układ paliwowy elegancko, wszystko...
Klapa gaszaca byla sprawdzana i jest ok. A co moglo stac sie z turbo? Wirniki chodza dobrze, sztanga przesuwa sie jak trzeba. Komputer nie pokazuje zadnych bledow. Na wartosci rzeczywiste nie ma co liczys bo samochod po odpaleniu gasnie.. A klapa gaszaca zostala wykluczona gdy zostal zaslepiony egr tuz przy nastawniku..
Witam. Mam problem jak w temacie. Na wstępie podam co zostało zrobione. Wymieniona pompa paliwa, wymieniony filtr paliwa, wymontowany wyczyszczony nastawnik biegu jałowego, ustawiona klapa przepływomierza, sprawdzony czujnik temperatury (2 piny), sprawdzona szczelność układu, sprawdzony włącznik przy przepustnicy. Auto w chwili odpalenia dostaje dawkę...
Zaczęło się od tego że zaczął słabo odpalać, a jak już odpalił to strasznie rzucało silnikiem i było czuć benzynę że go po prostu zalewa. I wywaliło błędy dwóch wtrysków p0269 i p0263 błąd dopływu i wyrównywania. Więc wyjęłam je i pojechały do regeneracji. Wróciły i zamontowalem je ale było to samo odesłałem i wysłali mi drugi komplet który nic nie...
Takie przepustnice zwykle idą w parze z EGR'em niskociśnieniowym, dodatkiem mocznika (Ad-blue), i nie służą z reguły do wypalania FAP'a, a do zwiększania lub zmniejszania przepływu spalin, zaworem EGR, z racji tego że pobór spalin następuje za FAP'em, nie ma tam ciśnienia, które może pokonać nadciśnienie panujące w kolektorze ssącym, co za tym idzie,...
P0651 - otwarty obwod pradowy czujnika napiecia odniesienia - Staly / Sensor Reference Voltage B Circuit/Open Permanent. Przyporządkowanie czujników do danych napięć odniesienia czujnika A / B / C Czujniki podłączone napięcia odniesienia A: I Miernik masy powietrza -G70- I Potencjometr recyrkulacji spalin -G212- I Czujnik położenia pedału przyspieszenia...
Aby zobaczyć jak działka nastawnik turbiny a zarazem w jakim zakresie pracuje sztanga można zrobić test elementów wykonawczych, pierwsza pozycja to klapa od gaszenia druga zaś od sterownika turbiny i wtedy sterownik rusza sztangą ok 10-15 sekund w pełnym zakresie.
V299 znajduje się na lewej ścianie pudła wentylacyjnego. Należy zdemontować: 1. Dolną osłonę nad nogami kierowcy 2. Pedał przyspieszenia 3. Uchwyt przekaźników 4. Osłonę wymiennika ciepła 5. Blachę z dwoma serwami V108 i V158 Pod tym ostatnim elementem znajduje się kolejny uchwyt- z trzema lub dwoma silniczkami (w zależności od wersji)- na którym znajduje...
Mnie dziwi to że dmucha a klapy pozamykane. Nie powinno dmuchać w zamknięte klapy, któraś powinna być otwarta. Czy w ogóle widać zmiany w blokach przy tych nastawnikach dla pozycji maksymalnie wychylonej i maksymalnie przymkniętej?
Cześć Po zdemontowaniu zaworu EGR zauważyłem, że silnik sterujący klapą nie chodzi płynnie. Tzn. po naciągnięciu tego nastawnika, odbija i wraca do pozycji wyjściowej, jednak nie do samego końca. Mianowicie dociskając go, przesuwa się jeszcze kilka milimetrów. I teraz pytanie czy tak ma być, czy po prostu coś nie działa jak trzeba. Poniżej link do filmu,...
Odczytany błąd DTC nr 41 sygnalizuje nieprawidłową rezystancję cewki wtryskiwacza (nieprawidłową rezystancję pomiędzy sterownikiem silnika a wtryskiwaczem). Mam Pajero Classic 3.0 V6 24v na Stag 300 ISA2 - u mnie kontrolka się nie zapala. Witam, wiem że to inny silnik, ale gdy ktoś szuka interpretacji błędu 41 , to tu jest kierowany przez wyszukiwarkę....
Nastawniki sprawdzałem pracują w pełnym zakresie łącznie z klapą recyrkulacji i świeżego powietrza. Zdemontowałem schowek i patrzyłem na ich działanie. Do tego zacisnełem w komorze silnika węże do nagrzewnicy, żeby wykluczyć dopływ ciepła. Auto przy temperaturze zewn. 25C potrafi przejechać 50 km na recyrkulacji bo nie daje rady schłodzić wnętrza. Czy...
Kolego T5 , nie bardzo rozumiem co masz na myśli . Szperałem po gogle lecz nikt jedno znacznie nie odpowiedział co jest winne . Rozumiem że klapy na kolektorze dolotowym są do wymiany , czy zestaw naprawczy pomoże ? oraz czy winny nie jest przypadkiem nastawnik ?
wspomaganie: musisz sprawdzić czujnik g250 prawdopodobnie ma zwarcie .jest to układ trw czyli często psujący się czujnik koszt czujnika w serwisie ok 200-250 zł. klima: v68-to silnik nastawczy klapy regulacji temperatury. 1-wykonaj nastawy podstawowe vag:08-04-bloki 001-010... nie pomoże ? 2.wymień nastawnik. koszt w skodzie ok 400pln
Witam, Szukam pomocy. Połączyliśmy pod komputer i są oto takie błędy: P11AD00 oraz P201500. Pomoże ktoś rozszyfrować o co chodzi? I co do wymiany. Pozdrawiam P11AD00 - Cam Shift Actuator "A" Cylinder 4 Circuit/Open = Problem ze zaworem nastawczym dla 4 cylindra - do sprawdzenia wiązka z wtyczką, zawór. Tak wygląda: https://obrazki.elektroda.pl/7216361800_...
nastawnik wałka regulacja nastawnik nastawnik powietrza
świetlówka świeci słabo automapa głosy podtrzymać sekunda
stacja ładowania wnętrze domofon przełącznik
Różnice między terenami zabudowy jednorodzinnej i mieszkaniowej Niskie ciśnienie w pompie CR - diagnostyka i rozwiązania