Trzeba sprawdzić czy kierownice w turbo chodzą płynnie, czy geometria się nie zacina
Witam Ja do tej listy dorzuciłbym sprawdzenie czy vnt się nie zacina..
Tak przepływomierz max co podaje to 400 mg/r. Jak nie ma dziury w dolocie miedzy przepływomierzem a turbo to nowy przepływomierz jest potrzebny.
Witam Wszystkich, Mam problem z turbo, może ktos będzie wiedział co może być tego przyczyną. Otóż, podczas gwałtownego przyspieszania przy 90-110 km/h, po zdjęciu nogi z gazu i zredukowaniu prędkości, samochód traci turbo. Dopiero w momencie zgaszenia samochodu i ponownego jego odpalenia turbo na nowo zaczyna działać. Co ciekawe, przyśpieszając "umiarkowanie"...
A jak przepływomierz ? Bo wykres dziwnie obcięty z dołu jakby przeplywomierz ciął dawkę.
Wtyk 1 +12v idzie z bezpiecznika nr.23 zasila również elektrozawór regulujący ciśnienie turbo,wtyk 2 sterowanie B15
Luknij na przewody ciśnieniowe turbo.
Oczywiście można wymienić na większą która po zmianie oprogramowania silnika będzie mogła napompować w tłoki większe ciśnienie. Jeżeli nie przeprowadzi sie tak zwanego chip-tuningu to zmiana turbiny na większa nie wniesie nic nowego bo auto będzie jeździć cały czas na takim samym doładowaniu które jest sterowane przez komputer. W tym silniku "większa"...
witam sprawdź kolego węże dolotowe od 'turbiny do kolektora'. mogły się przetrzeć jak miałem przypadek w AFN-e w passacie b5- przetarł się wąż na kolanku i były przedmuchy, turbo pompowało i pompuje do dziś. objawy identyczne
Wastegate i zawory nim sterujące sprawdź.
Przede wszystkim nie wiadomo czy naprawdę odcina ci turbo, po prostu odczuwasz brak mocy, a przyczyn tego może być wiele. Logi mogą trochę rozjaśnić sytuację.
Ale co rozrząd ma do ecu, turbo i wtrysku sterującego
Kod silnika turbo Vnt czy bypass.
Pewnie błąd który zobaczysz, to ciśnienie doładowania różnica w regulacji odchyłka dodatnia, skończy się to demontażem turbiny, czyszczeniem geometrii lub regeneracją turbiny, choć osobiście stawiam na to drugie bo tak może być turbo KKK którego nie da się rozebrać bez specjalnych narzędzi.
Kod silnika? Poczytaj sobie o tzw Not laufie czy zacinających się kierownicach zmiennej geometrii turbo.
Szukaj jej szukaj . Bo zostanie ci kupić drugie turbo na części .
Podłącz komputer pod vcds, popatrz na parametry. Upewnij się, czy przewody turbo - intercooler są wciśnięte na swoje miejsce (100% szczelne).
http://obrazki.elektroda.pl/8915776700_1... Grucha przy turbo jak odpalisz ma wciągnąć swoje cięgno tak z 2cm.
Witam, piszę z nietypową sprawą, nigdzie nie ma takiego problemu jak mój. Następująco: Audi A3 8L ASZ, automat, 2002 r., 270 km nalotu, bardzo duże spalanie: samo miasto 12,5 L, pół miasta pół trasa 11 L. Termostat wymieniony na oryginalny, żadnych błędów nie pokazuje 🤔 jedynie o przekroczonym ciśnieniu doładowania, geometria z turbo do rozruszania.
Czujnik okazał się winowajcą po wymianie wszystko ok
Możesz rozwinąć temat z tym ecu ? Zdefiniuj mi dlaczego świecę żarowe odpadają ? Turbo to wiem
Witam wszystkich jestem nowy na forum , Proszę o zweryfikowanie logów dynamicznych turbo z vcds kanał 11 czy regulować cięgnem gruszki czy zostawić tak jak jest. Pacjęt to audi a3 8l 1.9 tdi ALH 410 000 km. turbo od nowości , gruszka nowa oe ,wężyki i N75 wymienione, vacum pompa sprawna , egr zaślepiony , logi BS kanał 11 ok , logi dynamiczne robione...
Jak jesteś pewny turbo to szukaj dziury w dolocie.
Poszukałbym Ibizy albo Audi A3 z 1,8T albo 1,9 ASZ 130 Jak auto weekendowe to bezsensu takiej wielkiej gabloty Nie wiem jaki budżet ale była Ibiza II FL Cupra 20V turbo albo III FR/Cupra Audi A3 przedlift albo polift
Jakie podciśnienie na wężykach ?, w 90KM silniku jest wastegate w turbo sterowane ciśnieniem. A w sterowniku jest zabudowany map sensor i ma widzieć prawidłowe ciśnienie w dolocie
Przepływomierz złom, a jak działa gruszka turbo to sobie zobacz w 011 Basic settings, tzn. obserwuj wizualnie
Witam, problem z utrata mocy tkwił w (sorki nie napisze fachowo) kabelek łączący turbo z komputerem ot co- koszt kabelka+diagnozy = 100zl
No cóż zanim padłem na 1 000 zł, (po znajomości), to mi też turbo gwizdało i to jak ładnie, aż ludzie na chodniku się oglądali. Ta.. im wcześnie sprawdzisz co się z turbo dzieje tym mniej kasy potem na naprawę wyłożysz.
Jak dla mnie regeneracja plus ze 105 KM zrobione 150 KM pewnie wydech to tylko rura od turbo 1,5 cala albo nawet 2.
Jeszcze nie miałem czasu do tego podejść. EGR jest zaślepiony. A co do zdjęcia podciśnienia, to jest to obojętne, czy zdejmę na EGR, czy na gruszce turbo. Bez podciśnienia działa normalnie. Na układzie podciśnienia jest zaworek i nawet go wymieniałem, bo wydawało mi się, że delikatnie przepuszcza.
Pokaż logi. Po rozwaleniu miski jechałeś bez oleju?
kolego miałem podobny problem przy audi a3 1,9 tdi turbo sie zacinało auto stało długi czas należy przeczyścić turbine mianowicie zacinają sie skrzydełka w turbinie nie otwierają sie jak należy tymbardziej jak stało to sadze skraplanie wody korozja itd itp mój mechanik powiedział co bym pojeżdził troche ostrzej niech sie rozrusza a jak nie pomoże to...
Turbo nie dmucha jak ci wciąga rurę. Zrób logi dynamiczne i opublikuj.
gdzieś w układnie doładowania turbo jest czujnik ciśnienia powietrza, zdarzało się ze on też robił problemy
to akurat latwo sprawdzic. podlacz vaga, drugi kierowca i jedziesz. widzisz cisnienie turbo i przeplywke i wiesz wszystko.
czesc. słuchajcie mam pytanie: chodzi o turbo w audi a3 1.9 tdi wsumie nic sie nie dzieje moc jest turbinka ładnie chodzi ale zauwazyłem ze nie daleko jej jest troche oleju znajomy kolega powiedział mi ze to normalne bo robi sie podcisnienie podczas właczania sie turbo i troche oleju wypycha. kupiłem to auto niedawno i zauwazyłem ze troche mam ponad...
Witam, Pojazd to AUDI a3 8L 1.9 tdi ASZ chip. mam taki objaw iż turbo od 2 tys do 2,5 czasami 3 tys ma takiego jakby muła, ciagnac ciagnie ale widac ewidetnie ze o wiele slabiej, czasami jak normalnie zacznie ladowac to az wciska w fotel. Turbo bylo regenrowane i regulowalem sztange bo za poznoe wstawalo i dalej to samo... co zrobic zeby chociaz ciagnelo...
Turbo za dużo ładuje. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29...
Auto to audi a3 1,9 tdi 2000r 90 koni turbo ze zienna geometria Podczas jazdy auto zgaslo przy wcisnietym gazie do konca i jakichs 130km/h błąd był tylko z przeładowania. Auto nie odpalało, po prysnieciu plakiem zaczeło. Turbo okazało sie całkowicie zjechane (tarło o obudowe i pluło olejem. Turbo wymienione, ale auto nie pracuje jak nalezy. Odpala po...
Jaki jest dopisek do błędu 575 bo albo turbo umarło albo zablokowany dolot wydech. No może jeszcze być wałek ale musiałby być w stanie agonii.
Witam, borykam się już ze znanym mi problemem w 1.9 TDI, którego doświadczyłem już kiedyś w octavii http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Aktualnie walczę z Audi A3 1.9 tdi 99r 90km silnik AGR. Vag pokazuje błąd 17965. Notlaufa łapie najczęściej na 4ce przy 3 tys. obrotów. Jak wiem w tym silniku nie ma turbiny ze zmienną geometrią więc...
Hej posiadam Audi A3 8p 2006 . Kod silnika BMM 2.0tdi Ostatnio wyskoczył błąd P0299 - auto ma muła tak jakby ze 140KM zostało z 70KM. Wszystkie przewody dolotowe zostały rozebrane i sprawdzone pod kątem szczelności. Gruszka od turbo sprawdzona i szczelna. I ładnie chodzi Turbo regenerowane 10tys. km temu. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny? Zawór...
Pompki drugie dobrane odpowiednio pod silnik ? Końcówki wtrysków czyste jak łza, albo może sam czyściłeś? Turbo dałeś do sprawdzenia? Doładowanie ok? TZn? Może brak mu paliwa?
Zbieg okoliczności, że dziś przyjechało do mnie audi a3 2006 r 1.9 tdi PD i to samo. Turbo nie pompuje i zasysa węża między t.sprężarką a IC. Okazało się że zawór od EGR wbudowany w wymiennik ciepła się zawiesił na maks otwartym i w ogóle spaliny nie ruszały turbosprężarki z miejsca i był objaw, że przy wciśnięciu pedału na maks ładnie zbierał się do...
Należy sprawdzić czy sztanga od turbo lekko chodzi. Odpiąć zabezpieczenie z jednej strony i pomachać na zimnym. Musi leciutko chodzić. Ewentualnie coś z przewodami podciśnieniowymi.
Ktoś się nie przyłożył do czyszczenia turbiny, albo zwyczajnie gorąca strona olej puszcza i puki nie zregenerujesz, to będziesz co trzy miesiące czyścił. Zawór to jeden na 100 pada, turbo jest tak wydajne ze dziura jak palec nie zrobi na nim wrażenia.
Doprowadź auto do porządku, nie baw się w żadne hybrydy, bo po zmianie na hybrydę może i dołu nie będzie ale góra za to będzie słaba ;) Ogarnij auto, zadbaj by oryginalne turbo było w dobrym stanie (regenerowane są nie wiele warte) i zrób program. Przy takiej masie 170 koni i 400nm będzie robiło robotę.
Witam zamierzam wymienić olej na zimę w moim Audi a3 z 2000 r silnik 1.9 TDI 1.9 TDi 110km na pompie. Nie dawno regenerowałem turbo więc zależy mi aby zalać coś dobrego ale nie wiem jaki olej był do tej pory zalany bo w przedziale silnikowym nie widzę żadnej metki na temat oleju a w dokumentacji też nic na ten temat nie ma. Przebieg samochodu to 209.000...
Upust działa w ten sposób że zamykasz/przymykasz przepustnice, rośnie podciśnienie i powoduje otwarcie zaworka i wywalenie nadmiaru powietrza albo do atmosfery albo przez turbo. W tym przypadku będziesz musiał zmajstrować sobie jakiś styk, który byłby zwarty przy zamkniętej przepustnicy a rozwierał przy jej minimalnym otwarciu.
Słuchajcie ogólnie dziwna sytuacja Ogólnie samochód jeździ wszystko w porządku brak hamulców tzn Twardy pedał ,więc uszkodzone serwo ,postanowiłem wymienić jeszcze zaworek między vacum pompa a serwo (trójnik) i po włożeniu "nowego" o dziwo serwo zaczęło działać ,lecz nie działa turbo ,po zmianie spowrotem turbo działa ,zaś serwo nie
Jeśli zatem pozostajesz przy turbo WG to musisz wymienić : 1. sterownik silnika na przypisany do silnika AGR (polecam jeden z nowszych aby obsługiwał klapę gaszącą - załatwiając sobie taki pilnuj by nie był wymontowany z początkowych roczników np. Audi A3 z silnikiem AGR). 2. Elektrozawór N75 sterujący ciśnieniem (nie podciśnieniem), który można zastosować...
Witaj, pracuje w motoryzacji od 6 lat, a dokładniej w sklepie motoryzacyjnym. Co to twojego wyboru. Miedzy trzema autami : Opel ( kolor korozja) Audi (ciężki pociąg towarowy) Honda (lepiej jeździ niż wygląda) Najczęściej kupowane są części do Opla świadczy to o popularności auta tudzież o awaryjności astry, lubi zepsuć się cewka koszt od 400 zł w górę...
Witam.Jak w temacie mam problem z audi a3 1.9 tdi ahf 98rok . Pali bez problemu jednak dopóki nie osiągnie temp. ok.65-70 *C bardzo dymi szarymi spalinami wygląda jakby nie do końca spalała mieszankę tak przy 1600-2800obr/min (na postoju i w czasie jazdy) przy czym delikatnie rzuca szarpie silnikiem (czuć wypadanie zapłonu). Spaliny w tym momencie wydobywające...
jaka może być przyczyna, że traci na mocy? -Turbo -Podciśnienie -Zawór n75 -Przepływomierz -Filtr paliwa -Nieszczelny dolot -Problem z EGR lub jego sterowanie -Problem z pompa paliwową. Bez diagnozy można tak wymieniać.....
według tego co mówi #Macosmail i ta strona : http://castroledge.pl/oleje/5w-30 olej jak najbardziej spełnia te normy z tym, że nie jest do diesla... bo do diesla jest taki : http://castroledge.pl/oleje/turbo-diesel... ciut inne normy jak widzę... czyli mogę dolać tę brakującą część (jakieś 100ml) oleju do silnika czy lepiej kupić nową butelkę z napisem...
BOSCH EDC15: - VW Touran TDI - VW Passat TDI - T5 Bus TDI - Touareg TDI - Audi A3 2,0 Tdi 16V - Golf 5 - Audi 4.0 - W211 CDI - BMW 3.0d 204 albo 218 PS - C-Klasse CDI po maju 03 - Alfa Multijet oraz Fiat 1.9 jtd po 08/03 - Nissan dci - Renault dci po 8/03 - Peugeot hdi - Citroen hdi po 2003 - Volvo V40 turbo diesel
Musisz pompować kompresorem bo pompka nie daje takiej wydajności. A byłes na hamowni? ile wyszło KM? Ja tego nie rozumiem, przecież Twoja fura to nie Daihatsu Sirion, tylko A3, gdzie obok 1,9 tdi jest 1,8T znany silnik, wkładany do 20 modeli vaga... Weź to auto zawieź do kogoś ogarniętego albo pojedz do jakiegoś tunera który stroi turbo benzyny i Ci...
Sprawdź czy wogóle turbo pompuje, niech ktoś przygazuje a ty trzymaj przewód od turbo, powinien puchnąć już przed 5 tys. obrotów W Audi A3 1.9Tdi 90km :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes: Ty czytasz co ty piszesz ? Pokaż mi 1.9 TDI który się kręci do tych obrotów :spoko: :spoko: A tak na poważnie to już kolega wyżej napisał co jest potrzebne. Dodano...
Sprawdź czy nie masz dziury za turbo np w intercoolerze ( kierownica powietrza lubiła go przetrzeć) wtedy powietrze jest zamierzone przez przepływomierz ale nie trafia do cylindra i dymi zapychajac pdf.
Witam, od kilku tygodni zmagam się z problemem w swoim samochodzie. Zaczęło się od tego, gdy na 3 biegu na wysokich obrotach samochód zgasł, pierwsza myśl pasek rozrządu się zerwał lub przeskoczył. Samochód został sholowany do mechanika gdzie silnik odpalił przy pomocy plaka na 3 cylindry później standard ,,Jeździć, obserwować". Samochód cały czas na...
turbo jest założone od arl, fmic centralny, i dwumas od sharana więc 190 to nie problem ale nie o to pytałem tylko o mapi soi i duration
Witam kolegów. Po rozpędzeniu auta powyżej 100km/h, trzymając go na 4/5 biegu bez gazu, szarpie i nie ma efektu hamowania silnikiem (raz ciągnie, raz nie). Jak wyrzucę na luz, to obroty idą w górę 3000-4000obr. ale jak tylko dotknę hamulca, obroty spadają do 800 i stoją. Po wrzuceniu na 4/5 bieg, problem się powtarza. Nie stawiał bym na turbo, bowiem...
Odpuść to auto, poza tym czy potrzebujesz diesla? TDI sa na trasy, spalanie to jest ostatnia rzecz na jaką się patrzy, chyba że dzisiaj jesteś w W-wie a jutro pod Krakowem. Po mieście - tylko benzyna. Auto ma wiele odcieni zieleni, najprawdopodobniej przód był robiony, sprzedawca to handlarz bo ma wiele innych aut, kupił pewnie tego golfa za 1000 euro,...
Witam, pacjent to audi a3 1,8T, czy ktoś spotkał się w tych silnikach ze zjawiskiem że rzęzi turbina? Nie to że gwiżdze jak w 1,9 tdi czy syczy tylko wchodzi silnik na obroty 3,5-4k i nagle taki mechaniczny dźwięk obracającego się wirnika jest słyszalny ale taki drażniący, może cześciowo połączony z syczeniem też ale nie taki klasyczny że gwiżdze. Wygląda...
kiedys mi wbil sie w awaryjny to mi wszystko padlo, wtrysk sterujacy, turbo itp. Teraz lapie tylko zamul w audi a3 90km mialem tak tzn takie zaciecia to byl do wymiany N75. jak na kompie sprawdzalismy dynamicznie go to straszne skoki doladowania +200, -400znowu +200.
Witam wszystkich . Kilka dni temu zamówiłem wskaznik ten poniżej: https://allegro.pl/oferta/zegar-figerspe... Jak to podłączyć chodzi mi o elektronikę i wezyk podcisnienia . Elektronikę mniej więcej ogarniam według dodanego schematu . Ale wezyk podcisnienia za chiny nie mam pojęcia gdzie wpiąć. Auto to Audi...
No właśnie, tym bardziej, że Audi-VW nie produkowało dwu litrowych silników diesla. bzdura, w starych audi 100 (cygaro) siedzialy wlasnie dwu litrowe turbo diesle, obecnie tez sa produkowane 2.0 tdi - nastepca 1.9 tdi ale czy w 2003 roku byly 20 tdi to tez nie wiem no chyba ze silnik byl zmieniany
A jest możliwe to że właśnie od zapieczonych kierownic w turbinie lub niesprawnego zaworu N75 autem szarpie ? Czy jest to tylko przyczyna wchodzenia auta w tryb awaryjny a szarpanie bierze się całkiem z czegoś innego ? Pozdrawiam Dodano po 1 Dzisiaj sprawdziłem zawór N75 (tzn. połączyłem ze sobą te dwa przewody od turbo) i auto nadal szarpało i wpadło...
Witam. Mam Audi A3 z 2008 roku, silnik 1.9 TDI BXE. Auto świadomie kupione z usterką polegającą na bardzo mocnym szarpaniu w zakresie 2500-3000obr/min i średnim obciążeniu. Szarpie tak mocno, że w zasadzie ciężko tym autem wogule jeździć. Wstępna diagnostyka wykazała przerosty ciśnienia turbo połączone z odcinaniem wtryskiwaczy. Sterownik nie przechodził...
Witam, dołacze sie do tematu. Mam Audi A3 8L 2001r. 1.9 TDI PD 96KW (130km), 2 miesiace temu dawalem turbo do regeneracji bo zmienna geometria szalala i wchodzil w tryb awaryjny czasami. Po zrobieniu turbo dzialalo te 2 miesiace i zaczely dziac sie dziwne rzeczy. Rano na zimnym silniku, auto smigalo jak zawsze mialo moc i przyspieszenie bez problemu...
Witam, mam problem z samochodem audi a3 8p 2.0 tdi z 2008 Problem jest taki, że po przekroczeniu 3tyś obrotów silnik jedzie maksymalnie 100km/h, z pierwszą taką sytuacją wyświetlił się check engine, oddaliśmy z tatą auto do mechanika, gdzie wymienił oleje, filtry, zawór doładowania turbiny, zczytał taki błąd w programie i pokazało zawór, sprawdził też...
Samochód stracił moc tak jakby turbo nie działało, mogę wcisnąć gaz do końca a on i tak przyspiesza tak samo i pali sie non stop ESP. Po podłączeniu do komputera wyskoczyły mi takie błędy: 17569 - czujnik temperatury w kolektorze dolotowym/ przerwa obwodu /zwarcie 17564 - czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym/ zwarcie do masy lub przerwa
Witam, borykam się z problemem, w którym auto "puszcza bąka" po dodaniu gazu. Nie jest to ciągłe dymienie lecz po trasie cały tył auta jest w sadzy. Kod silnika: CBAB 2.0 TDI,2009r. 140KM Auto posiada filtr DPF Wtryski nowe, turbo po regeneracji.. filtr był prany. Podczas wypalania DPF'a bardzo kopci na siwo. Ostatnio zrobiłem logi lecz ciężko jest...
W sumie nieszczelności mogę wykluczyć, zastanawiam się czy w takim razie sztanga nie wsuwa się zbyt daleko, nie mam pewności czy mechanik wyregulował wszystko względem starych ustawień turbo przed regeneracja, ktoś regulował kiedyś turbo w tym aucie lub zna optymalne wartości jakie powinno dawać turbo w czasie rzeczywistym? Przyznam, że dzisiaj zastanawiałem...
czylo regeneracja turbo czy jakies super dziwne srodki czysczcące ? :D czy wd i cheja ze sztangą ? Dodano po 11 ściagne zabezpieczenie i wypne gruche zobacze jak pracuje Dodano po 2 auto nie dymi praktycznie wcale na zimnym chmurke pusci i tyle potem cisza czasami potrafi kulec na jałowym , ale to przez podkładke pod wtryskiem bo wylewa troszke ropki...
zzym84 - nie wiem czy już kupiłeś ten samochód, czy nie, ale mam Audi A3 1.9TDI rok 1999 115KM. Ogólnie mam pół roku i nic mi się nie psuje jak na razie. Zwróć jednak uwagę na ważną rzecz przy zakupie: przede wszystkim czy autem daje się przekroczyć 140/h (powiedzmy ok. 3000 obr/min):) Jeśli nie tzn., że: - zapieczona jest turbosprężarka - turbo wymaga...
Witam serdecznie ! Ostatnio w moim aucie pojawił sie problem, nagle z dnia na dzien auto straciło moc, mało tego po zgaszeniu i odpaleniu moc powraca ale jest to moze z 60% tego co było. Jadąc ok 60 - 70 km/h na 3 biegu przy ok. 3000obr/min odłacza moc juz calkiem i auto juz wcale nie jedzie. Gdy tylko pojawił sie problem pojechalem do fachowców wykryli...
Więc przepływkę ma dedykowaną pod swój silnik. Jeśli faktycznie przepływka jest słaba to wklej log dynamiczny grup 003 i 011 oraz 008 i 010. Przepływka będzie również słabo mierzyć jeśli ciśnienie doładowania turbo będzie zbyt niskie. Co do nowej przepływki Pierburga to już nie raz spotkałem się z przypadkiem, że mierzyła gorzej niż stara z Boscha.
Witam, Posiadam audi A3 TDI 105 KM przebieg 230 tys. Jakiś czas temu padła turbina i olej dostał się do układu. U mechanika turbina został zregenerowana a zalany olejem katalizator został wypłukany i oczyszczony. Po tej naprawie przejechałem na baku o 100 km mniej niż przed awarią. Zauważyłem że auto nie ma takiej mocy jak przed naprawą a turbinę czuć...
Witam zazwyczaj czarny dym świadczy nadmiernej ilości paliwa nie przepalonej przez silnik a biały o niespalonym oleju silnikowym w komorze spalania.sprawdzałeś czy nie bierze oleju.Jak się zachowuje turbo czy pracuje normalnie. Dodano po 2 Trzeba sprawdzić czy nie ma wycieków oleju w turbie.
Witajcie , Szukam porady od technicznych użytkowników :) Szukam samochodu z silnikiem benzynowym który będzie posiadał w miarę fajną dynamikę jazdy. Poprzednie samochody to VW Passat b3 75 km, Audi a3 8l 1.9 TDI 90 km, Alfa Romeo 147 1.9 jtd 140 km. Passat był mistrzem niezawodności i super samochodem jak na pierwsze auto, żałuję że go sprzedałem :P...
Geometria turbo możne stanąć przez kilka rzeczy tzn: PSJ(poje**ny styl jazdy) Auto jeżdżone tylko i wyłącznie na krótkich odcinkach po mieście (TDI'ka trzeba czasem przegonić) lejące wtryski,za duża dawka,zabity katalizator itp,itd Możesz spróbować przegonić ją trochę, zeby się łopatki rozruszały ale to rozwiązanie na krótką metę,
Witam! Mamy auto na serwisie Audi A3 2004 rok, silnik 2.0 TDI-PD 'BKD', skrzynia automat z tiptronikiem 6-biegów + łopatki w kierownicy. W aucie została wymieniona głowica ( nowa, ale nie oryginalna audi ) to już ponoć 3 raz, wcześniej dwa razy w ASO Audi klient wymieniał na oryginał. Dodatkowo, wymieniliśmy turbo na zregenerowane oraz nowy rozrząd,...
Niestety trochę sie mylisz, 1,8T powstał w 1994 bodajże w Audi A4 i był montowany aż do 2009 - Exeo/Audi a4 Miał mnóstwo odmian od 150 koni przez 163, 180 aż do 225 (S3, TT, Leon Cupra) Turbo się regeneruje za 700zł, używane K03 są od 350..to są takie koszta?? Jedyny minus to dwumas ale to też kryterium... Obawiam się że BMW 6 cylindrowe tańsze w utrzymaniu...
ma_pok - przerabiałem ten temat w Audi A3 1.9TDI. Zacznij od podstaw. Prześledź dokładnie mój temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... a zobaczysz co możesz mieć nie tak w aucie :) Przerobiłem to na własnej skórze, bo sam wszystko robiłem. Masz tam opisy wykonane przeze mnie. Wprawdzie auto inne, ale podobny problem możesz mieć też...
Jak myślisz o Golfie 4 generacji to myślę że warto zainteresować się silnikiem 1,8 czy też 1,8turbo - jeden z członków rodziny użytkował od 2008 roku do bodajże tego roku do maja - chyba sprzedał i nie narzekał, miał instalację gazową i zero problemów. Poza tym z tego co wiem i z jego opowieści to genialne jednostki dużo lepsze niż inne benzynowe w...
Witam, pacjent to Audi A3 1,8T, od jakiegoś czasu mam dziwne wibracje, drgania ale to nie jest kwestia pracy silnika tylko przenoszony rezonans, coś tak jakby mielić kawę na stolę i opierać się o niego. Po odpalniu i rozgrzaniu silnika, trzyma ładnie obroty ok 880 ale czuć lekkie mrowienie (taki jakby fotel z masażem), wystarczy ciut podnieść obroty...
Witam.Problem polega na tym że auto z miejsca i na 3 pierwszych biegach ciągnie dobrze ale gdy dochodzi do prędkości 120 km/h traci moc i więcej nie da się przyspieszyć i skrzynia zbija o jeden bieg niżej ,jest takie wrażenie jakby silnik się męczył i nie dawał rady jechać na 4 biegu.Dodam że turbo jest świeżo po regeneracji.Po podłączeniu do kompa...
Słychać turbinę mam podobnie w audi a3 8p 2.0 Tdi i mam podobny odgłos jak daje delikatnie gazu i puszczam. Odgłos jak by coś jechali na sygnale z początku myślałem że za mną coś jedzie. Jeżdżę tak już 1 rok I wszystko ok nic się nie dzieje. Moc jest a to najważniejsze. A potem płacz i zgrzytanie zębów, że auto stanęło na środku autostrady. Jeśli "gwizd"...
Ja bym zaczął od tego o jakich autach mowa? Audi A3 8L? czy 8P czy 8V? Golf IV, V czy może VII? Leon po 2006 czyli II generacja? ale po co ten rok? od 2005 roku produkowane są dwójki, na rocznik nie ma co patrzeć, raczej na stan. Generalnie Volvo będzie lepsza opcją, zamiast VW/Audi lepiej iść w Opla Astrę H z 1,8 W VW z nowożytnych aut brak dobrych...
Cześć, szukam pomocy... Od jakiegoś czasu podczas jazdy, po przejechaniu maksymalnie 10 km, zaczyna szarpać mi autem powyżej 2 tys. obrotów. Wygląda to jakby odcinało turbo lub któryś wtrysk nie pracował... Mechanicy rozkładają ręce, bo komputer nie pokazuje żadnych błędów. Dodam jeszcze, że auto było już w naprawie, bo ciekło z intercoolera i olej...
Witam serdecznie mam takie 2 pytania do Szanownych kolegów, Posiadam Audi A3 1.9TDI AHF 110KM Przeładowuje mi Turbo i oczywiście po przeczytaniu dużo informacji na Forum Elektroda na 99,8% zapieczone są kierownice geometrii. Logi też to pokazały z Vaga. Wsadziłem Rękę i próbowałem ruszyć sztanga od kierownic i ani drgnie( Dodam że na zgaszonym silniku)...
Czyżby 1,8t aż taki kontrowersyjny? Moim zdaniem gorsze cyrki są przy 1,9 tdi itp.. Bowiem jak tak szukam to 90% osób w ogóle zainteresowanych starymi "klasykami" VW szuka właśnie diesla 90 km albo 130 Audi A3/150 (ARL) i tam wg mnie jest gorzej.. No ale może w ogóle jest horror z tymi markami? Ponoć mówią że A3 1,8t to auto niezniszczalne i idioto-odporne.....
No ok ale czy moc silnika odgrywa istotną rolę w cenie? to znaczy że co Golf III rocznik 95 z silnikiem jakimś tam turbo ok 150 koni - o ile były takie będzie kosztować 12 tys bo mocny? Wg mnie niekoniecznie.. Audi A3 do roku 2003 to już starocie, tak samo Golf IV bo przecież jest już VII generacja. Jeśli za 17 tys można kupić z 2004 Golfa V z Niemiec...
Przewody podciśnienia wymienione i nowy zaworek zwrotny. Zatkane było rozgałęzienie przy pompie vacum dlatego nie było podciśnienia. Teraz auto ładnie pracuje i ma moc ale... Czujnik pokazuje przeładowanie o sterownik wpada chyba w tryb awaryjny bo odcina turbo. Zawór N75 daje za małe podciśnienie na gruszkę turbiny i nie przesuwa ona cięgna do końca....
Masz rację jannaszek . We wszystkich starszych 1.9 TDI o oznaczeniu ALH, AHF, ASV, AJM, ASZ, ARL, ATD, AXR, BPX itd. - więcej wilgoci dostaje się przez otworek wyrównujący ciśnienie przed membraną w gruszce siłownika podciśnieniowego, oczywiście można to regenerować : tu widok na nienaruszone gniazdo uszczelnienia sztangi : http://obrazki.elektroda.net/83_12903803...
Witam. Czytałem masę podobnych tematów i dużo się już dowiedziałem na temat tego silnika ale nadal mam problem z moim tdi. Witam. Pajient Audi a3 8l 130km 1.9dti. Auto jakiś czas temu przestało ciągnąć od dołu (kiedyś od jakiś 1800 już było czuć ze ciagnie a z czasem od 2800-2900) diagnoza postawiona przez mechanika to turbo. Wyjął i wysłał do firmy...
Autorze jeśli 92 to Twój rocznik, to zastanów się czy warto sie pchać w auto dla dziadków, ojców, starszych panów.. poza tym Twoje audi a3 z tdi 90 km to idioto-odporny egzemplarz, tani i nie psujący się poza trupami.. W tych które wymieniasz już masz droższe zawieszenie, skomplikowane bardziej silniki, elektronika, korodujące nadwozie w Passacie B6,...
Witam, pytanie swoje kieruje głównie do właścicieli aut grupy VW/Audi/Seat z lat 90, miał ktoś Borę, albo Golfa albo Leona, Octavię lub moje aut a3 8l? Akurat posiadam 1,8 turbo, ale o ile silnik ładnie śmiga to z elektryką non-stop problemy. Auto mam od 4 lat i przez ten czas: regenerowałem rozrusznik, alternator, wymieniałem czujnik położeni wału,...
Witam. Ni stąd ni zowąd coś się stało w mojej Audi A3 8l 2000r 1,9 TDI 90 Km. Silnki ALH. Nagle przy próbie ruszania auto się zadławiło i zgasło. Odpaliłem bez problemu, ale przy mocniejszym wciśnięciu gazu auto się dusiło i bardzo mocno kopciło na siwo. Dojechałem do domu z prędkością max 50 km/h. Zauważyłem, że przy gaszeniu szarpie silnikiem i klapa...
mercedes turbo turbo volvo turbo benzyna turbo turbo zetor
chrysler diagnostyka napięcie świetlówki laptopa ustawić temperatura klimatyzacja
Moduł komfortu nie działa po podłączeniu w Passacie B5 1.9 TDI 90KM kombi Czujniki w parowniku lodówki Samsung - ile ich jest?