Dobry sprzęt, jak i Easy Diag. Mam i używam. Ale jest już coś lepszego w tych pieniądzach. W każdym razie ani launch ani autoboss nie zrobił mi synchronizacji skrzyni MMT w Yaris, mimo, że udawał, że to robi, a to "coś" zrobiło bez pudła. Mam, używam, pracuje na telefonie i jestem bardzo zadowolony. Głupoty gadasz, tablet 7 cali do tego to minimum.
stosunek cena / możliwości st6000 ok launch ok oczywiście mówimy o cenie orginałów, w porównaniu do autoboss,
Już ktoś pytał się o ten sprzęt na forum, chodzi o carbrain C168 Wi-Fi, ale bez odzewu, czy warto wogóle sie tym interesować, czy jednak lepiej kupić coś lepszego np. autoboss, launch, chodzi o sprzęt do aut europejskich. Jednak sprzedawca zachwala, że robi to samo co Lunch a cena jest jednak dużo mniejsza.
KTS ma abonament i to jest - . POzatym jak nie robisz nic specjalistycznego to autoboss kontra launch.
Można spróbować procedury ręcznej (kombinacja kluczyka i pedału gazu). Niestety nie zawsze zadziała. Miałem przypadek z Tiidą 1.6, że po zrobieniu głowicy wolne obroty zostały na 1800 (na gazie było jeszcze więcej). Nie dało się zaadoptować niczym - autoboss, fastbox, launch, autocom, ręczna procedura nie pomogły. Po ponad miesiącu wolne obroty same...
Ok ale co jest sprawdzone ? Przecież z uniwersalek Launch i Autoboss już trochę na rynku są i chyba są ludzie którzy to mają w użyciu lub w szafie . Staram się rozpoznać który tester częściej ląduje w szafie Launch czy Autoboss.
równie dobrze działa też AUTEL DS708 i faktycznie jak wspomniał kolega AUTOBOSS V30 - tak na marginesie, LAUNCH, AUTEL I AUTOBOSS działają na bardzo zblizonym silniku i programowo są podobne...
Jak sie zdecydujesz z tym launch-em daj znać. :D
Witam pacjent santa fe 2001 crdi 4x4 objaw to raz na tydzień zapala się kontrolka abs trakcja + (!) błędy: C1211 C1208 C1205 C1202 C1274 czytane kts,autoboss,launch (wszystkie pokazują to samo) 4 pierwsze to czujniki obrotu wszystkich 4 kół ostatni to czujnik przyśpieszenia wszystkie błędy występują w jednym momencie.Oczywiście po kasowaniu tydzień...
do odczytania błędów głównie . . . do grubszej roboty to myśle o autoboss v30
Korzystalem z pieciu roznych urzadzen diagnostycznych :Launch,Delphi,Autoboss,Gscan,Autel. Sterownik silnika zablokowany przez immo i wiecej nic madrego wydedukowac sie nie da.
Witajcie! Wróciłem do tematu po pół rocznej przerwie. Moje spostrzeżenia: - pół roku temu byla mowa o Autoboss V30 i Launch X-431 - teraz do stawki widzę, że wszedł DEC 3 czy też DS908. Po tym wszystkim, już nawet nie wiem czy Diagun to, to samo co Launch X-431 ??? Proszę o odpowiedź. Osobiście podobają mi się urządzenia, które współpracują z PC. Proszę...
To jest rocznik 2006 i niestety jest błąd konfiguracji pojazdu na nowym panelu. Jak się zorientowałem ze schematu panel ma jakieś powiązanie nawet ze sterownikiem skrzyni biegów; po co? I w konfiguracji pewnie ma zgłoszone co w tym wozie jest. Nie mam niestety sprzętu stricte do Volvo, ani KTS, CDP, Launch X431 bądź autoboss nie oferuje zawiłych operacji...
X-431 Pro albo carman scan AT bądź VT. Ja mam AT. Zarówno Launch jak i carmann koszą wszystko, na poziomie serwisówek. Taki przykład- Range rover sport, niczym konkurencja nie mogła zrobić adaptacji szyberdachu. CDP nie ma w opcji, KTS 560 klękł przy tym. Zrypany Autoboss nawet się z tym nie połączył. Launchem poszło w 2 minuty, bo płat dachu trochę...
Kurczę, zawsze tester mi to robił. Robię to i Carman Scan Lite, i Launchem, nawet próbowałem Autobossem, choć szczerze nie znoszę tego sprzętu. Lewego powietrza nie ma, sprawdziłem metodą petową. Dziś ustawiłem wolne obroty na 1000 , ale funkcją ustawiania kąta zapłonu. Po tym samochód wydaje mi się trochę za tępy, ale jeździ nim kobieta bez zacięcia...
Witam,panowie czytam to forum i nic już nie wiem... Prosze o opinnie ludzi z wiedzą na temat tych urządzeń : kts 650 Launch X431 mega macs 42 AUTOBOSS V30 solus-pro bardzo prosze o sprawiedliwy wyrok dla tych urządzeń, które wybrać jako urządzenie najbardziej uniwersalne do aut eu i asia.Mysle o używanym kts ale jak to dokładnie wygląda z abonamentem...
Po dzisiejszych walkach nadal jestem w punkcie wyjścia. Nigdzie w konfiguracjach nie znalazłem kodowania typu skrzyni biegów (z wyjątkiem automat/manual). Czujnik włączonego biegu nie jest diagnozowany (jest tylko czujnik wstecznego) Podchodziłem dzisiaj do ECU z AUTOBOSS-em,KTS-em,Launchem,w akcie desperacji AutoCom-em,CDIF.Żaden z testerów nie daje...
po zapłonie jest wciąż ale robi się 2.5 ohma Nie rozumiem. Jesli cos sie zmienia, to potrzebny jest pomiar napiecia. W zasadzie, jesli jest masa na 1 i napiecie na 4, to swiece powinny grzac. Co mowi ECU na ten temat? Przekaznik jest monitorowany (linia na pinie 5) przez ECU. Zmienia się minimalnie ale zarówno bez jak i po zapłonie 0V . Do tej pory...
Na jakich sprzętach pracowałeś że twierdzisz że kts jest najlepszy ? Z mojego doświadczenia kts można o kant d... rozbić. Za tą kase można kupić dwa porządne testery i jeszcze na jakąś chińską serwisówke zostanie. Już nawet nie mówie o "specyficznej" polityce zielonych. Jedyne co jest w nim na plus to że można sobie walnąć szyld na warsztacie pt. "Pracujemy...
Nastawiam się bardziej na rynek europejski. Dzięki za sugestie. A co powiesz na Autoboss V30 Elite? Bierz w ciemno, dziś do wieczora podpiąłem z 8-9 aut i wysadziłem się tylko na jednym samochodzie ale rocznik 96' Escort więc pewnie kody błyskowe. Dodano po 7 Witam kolegów. Zacznę , że nie jestem mechanikiem , ale co jakiś czas zdarza mi się skoczyć...
tester autoboss komputer autoboss adaptacja launch
termostat danfoss parametry serwer minecraft odblokowanie arkusza
Schemat podłączenia stacyjki 6-pinowej kosiarka Husqvarna, John Deere, Cub Cadet Czujnik położenia wału korbowego – wymiana, ustawienie szczeliny, błędy P0335–P0339 Bosch, Denso, VDO