Zapisz wykres. Autocom ma straszne opóźnienie
Autocom Delphi ect.
witam potem mam drugi kluczyk na innna mhz chyba 8... i tez nie od czyta a jakim programem od czytam a clip renault autocom albo maxiecu? bo clipa nie mam
Nie tylko do Reni. Do większości aut też. Chyba najlepszą opcją będzie multidiag i do tego 2 oprogramowania autocom i wow.
Jeśli macie problem z k-line a posiadacie wersje "V3.0 "dwu płytową to problem możecie łatwo naprawić sami. Zastosujcie się do mojej instrukcji w załączniku i problem z głowy. UWAGA! Od pewnego czasu pojawiła się wersja płyty"v5" która mimo podobnego wyglądu ma inną budowę dolnej płyty dwuwarstwowej. Na tej płycie zastosowano układy dla k-line i l-line...
1. Rozkręcam turbinę, elementy daje do piaskowania. Nic nie piaskuj spray do czyszczenia egr lub chamulcow wystarczy. Składam wszystko do kupy i montuje na silniku, odczytuje parametry. Jeżeli nie mieszczą się w normach to reguluje na tych śrubach przy gruszce. Regulowac zazwyczaj trzeba jak turbo ma kierownice w tym powinno smigac odrazu bez regulacji....
Klucza nie zgasi z manetki. Tylko Clip. I jeszcze trzeba wiedzieć, gdzie grzebać :D Nie tylko Clip, Diag Renault, AutoCom np.
Autocom. Błąd df413.
pytanie wobec tego: VCADS/ serwis, czy da się to zrobić prostymi komputerami typu Autocom/Delphi Trucks?
Zapodaję schematy połączeń do adapterów.
Witam może ktoś z was drodzy użytkownicy forum wie jak wpisać autocomem dane do następnego przeglądu w renault magnum e tech dodam że robię to autocom 2013r3
Ja kodowałem wtryski za pomocą programu Autocom. Każdego trzeba było osobno kodować i zachować kolejność. Zresztą ten program sam ci mówi który kod z wtrysku masz wpisać.
znaczy się nie idzie ich już skasować, a badane było autocom cars cdp 2013
Pomógł reset sterownika adblue clipem. Dziękuję
Do Scanii VCI do Merca StarDiagnosis, do DAFa DAVIE, do Volvo/Renault Vcads, do Iveco Easy a do MANa Man Cat's. Z uniwersalnych to albo JalTest albo Texa.
(at)tom_g_g Czy po wymianie chińskich układów TJA 1050 ( plus nowe połączenia) i ATMEL ATA 6561 coś się zmieniło? Na przykład połączyłeś się w samochodzie z jakimś sterownikiem z którym wcześniej nie mogłeś? Chodzi mi o "can". Pomijam linię "L" ,bo u mnie ten układ jest jakoś tam "podłączony" Pytam bo nic nie "grzebałem" przy chinolu i miałem problemy...
Przyuczenie? A jak dokladnie mam tester autocom, moze jakas procedura tam jest
AUTOCOM z 2013 roku
Witam Mam takie pytanko bo przeglądałem cały temat i nie bardzo znalazłem odpowiedź. Do jakich samochodów udało się podłączyć auto coma? Mercedes Daf Scania Volvo Renault Iveco Man?
Rok 2004 senika 2. Podłączeniu autocom 2020.23 język polski jest na liście
Śmieszne jak bardzo łatwo się w Polsce goście łudzą że AUTOCOM ZROBI WSZYSTKO. Śmieszne porady - nie kupuj Clipa bo przecież uniwersalny Autocom w Renault zrobi wszystko. Muszę Cię zmartwić, że do grupy VAG VCDS nie jest wcale najlepszy, a tym bardziej ten ryżowy. Do Opla Op-Com faktycznie jest dobry ale na lekko strawną przystawkę przed dobrym obiadem....
dziwne bo autocom radzi sobie b.dobrze z renault ! albo ktoś nie umiał go dobrze obsłużyć albo kiepski klon... poza tym jak kolega pisze wyżej diagnostyka to nie odczytanie zapisanych błędów tylko czytanie parametrów live data..
Załączam filmy jak pracują sondy, niestety autocom chyba odwrotnie opisał sondy, bo według autocomu sonda przed katalizatorem jest martwa. Błędy też co chwilę inne.
To sprawdź jeszcze czy będzie tak kolorowo z MAN-em i Renault. Uważaj na kalibracja, może Cię potem więcej kosztować niż samo urządzenie.
Autocom 2020.23 interfejs ds150 usunolem na dwa dni i spowrotem wyskoczyły bledy
Witam, mam problem z zakodowaniem nowych wtryskiwaczy w Renulat Master III 2016r 2.3d SID310 Próbowałem Launchem, Clipem i Autocomem.. Launch i Clip wołają o 8 znaków ale za każdym razem zapisują tylko 6 pierwszych a ostatnie dwa pozostają bez zmian. Po takim zabiegu mam błędy na czterech wtryskach. Błąd z pierwszego: DTC 0201 Cylinder 1 injector circuit,...
Błędów zero... Czytane CLIPem a wcześniej Autocom'em
Witam, mam problem z renault master 2,5DCI. Mianowicie komputer (autocom) wyświetla dwa błędy: DF107- Sterownik, usterka pamięci - Stały - Wewnętrzna usterka elektroniczna DF980 - Działanie czujnika wzbogaconej mieszanki -Sygnał zewnętrzny poza dolnym limitem - Stały Jak narazie auto pali i jeździ normalnie i ma pełną moc. Z góry dziękuje za pomoc....
Renult Cip AutoCom CDP Bosch KTS musi to odczytać. Jedź do normalnego mechanika niech to podłączy od oczyta.
Cilp się nadaję na coś albo Autocom CDP+ albo KTS. Te za 100zł to same nerwy i kombinowanie.
Kts i autocom potrafią pokazać w renuwce błędy, których niema. Dla ciekawości ten sam kod DF dla różnych sterowników może oznaczać zupełnie co innego , dodatkowo Clip oprócz kodu wyświetla jeszcze jego postać w prawym górnym rogu, po kliknięciu na okienko masz podpowiedź.
Zawór EGR (potenciometr w nim) robił zwarcie, a jak zrobił to zwarcie to od razu znikało napięcie zasilające czujnik ciśnienia i czujnik wałka. Odepnij zawór i pojeździj nim. Dziwne te błędy, w renault zaczynają się od DF Wielkie podziękowania dla kolegi, po zdjęciu komory filtra widać upaloną wiązkę kabli od zaworu EGR. Po syknięciu kabla do masy...
Witam, czy ktoś może poradził sobie w jakiś sposób z tym problemem. Ja również posiadam wersję 139 i nie łączy mi się ze sterownikiem silnika i airbagami, pozostałe moduły bez zarzutu. Ciekawostka taka ze np. Autocom łączy się z wszystkimi modułami i robi wszystko pięknie.
witam. mam tego autocoma od pół roku i nie było problemu z oplem, fiatem, renaultem i vw. różne roczniki. jak za te pieniadze radzi sabie jak dla mnie dobrze
Pytanko do obeznanych. Jaką wersje Autocom kupić, żeby się dobrze łączył z Volvo i Renault Dxi Euro5? Mam aktualnie jakiś standard multidiag trucks i to jest loteria raz się połączy z jednym autem i działa wszystko, przejdę do drugiego i już działa tylko OBD. Potem wrócę do tego pierwszego i przestaje łączyć w trakcie działania. Nie wiem czy coś robię...
to jeśli już to uszkodzony musiał by być kabel od głowicy do złącza OBD ale inne auta łączy no chyba ze bmw korzysta z innych pinów. Dziś próbowałem się połączyć z renaultem kerex oraz premium i też brak komunikacji :/
Witam Posiadam wyżej wymienione auto i mam z nim od paru dni problem. Przy dużym obciążeniu np przy wyprzedzaniu gwałtownym wyskakuje blad i odcina moc. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy, do czasu gdy następny taz wskoczy blad. Autocom wywala blad DF053 - funkcja regulacji ciśnienia w rampie, różnica dodatnia, nieciągły Co to...
jutro podłącze autocom i zobacze odczyt z czujników na wale i wałku może wyjdzie ze jakiś jest zepsuty,albo zamowi je i wymienie na wyrost
Nie pamietam co to za tester bo szef pozyczał specjalnie ale cos ala GM3 lub cos takiego łaczył sie przez bluetooch,oraz miał ekran dotykowy lcd.Renault nie pokazywał cisnienia powietrza z apm na zegarach oraz brak było stopu w tylnych lampach.Błedów nie pamietam juz.Samego kompa nie testowałem nie było innej renault.Sprawdzałem oscyloskopem to ramki...
brak reakcji na pedał gazu spowodowany jest brakiem kodów wtryskiwaczy w EEPROM. Tak też mi się wydaje. Chociaż jak kupuję sterownik na allegro, podłączam go na stole i diagnozuje przez OBD za pomocą Autocoma, to numery wtryskiwaczy są realne i pasujące być może do auta dawcy. Jak tylko przekopiuje immo, podłącze pod mojego kangoora, odpalę i ... błąd...
Temat gazu bym sobie odpuścił. Pierwsze to nie te objawy, drugie to zmieniałem reduktor i sam kalibrowałem. Poza tym, przy zmianie reduktora, zresetowalem sterownik silnika i trzy dni jeździłem tylko na benzynce, objawy te same. Jeżeli chodzi o sondę to znam to lepiej z Mitsubishi bo tam łatwiej ogarnąć, ale to też nie te objawy, może by więcej palił,...
Moim zdaniem problem jest w poduszce pasażera, tej w desce.tam nie ma nic zdublowanego, masz dwa naboje od poduszki i tyle. Zauważ że jak odpinasz poduszkę kierowcy to zmienia Ci się wartość na pozycji 3 i 4 a w pomiarach masz opisaną pozycję 2, 3 i 4 jako poduszka kierowcy a tylko pozycja 1 jest jako poduszka pasażera. Obie maja 2 naboje wiec pierwsze...
Błędy zostały odczytane interfejsem autocom. Odczytywałem też za pomocą CDIF/2 to pokazuje łącznie 8 byków. Dodam że skrzynia pracuje bardzo dobrze lecz od czasu do czasu wpada w tryb awaryjny. Nie zapala się żadna lampka od skrzyni co jest też bardzo dziwne. http://obrazki.elektroda.pl/4897920800_1...
Chyba musi gdzieś tam być zawór regulujący Oczywiście że jest...tam gdzie powinien być, na swoim miejscu.... Możliwe, że Autocom to za mało, potrzebny inny elektryk z innym sprzętem, aczkolwiek sadzę, że chciałeś tylko odczyt błędów to dostałeś i tyle...
Witam To zależy ile chcesz wydać na sprzęt i czy potrzebne będą aktualizacje w miarę zakupu innych aut. I czy oprócz diagnostyki potrzebne będzie programowanie. Delphi Truck, Texa, Autocom... PS.: Actros to ciężarówka :D
Co do klonów DS150e to powiem tylko że warto mieć i najnowszą "majfrendową" wersję, czyli chyba lewą 2021, jak i wersję z 2014. Bo najnowsza nie koniecznie łączy się ze starszymi samochodami, niezależnie od wersji i jakości głowicy. Po prostu tak i już ;) Vgate jest bardzo dobrym klonem ELM327, i tam gdzie ELM robi robotę (FCA, Renault, Ford), to lepiej...
Zakupiłem ten najnowszy srebrny z niebieską diodą po środku. Kolega zakupił takie droższe plastikowe z serii Delphi. Oba działają z programem Autocom i Delphi. Oba działają podobnie. Testowaliśmy na moich autach: DAF XF95 z 2004 r 2 szt - tylko ABS kontaktuje i parę mało ważnych funkcji, DAF XF105 z 2007 r - łączy się dobrze w zasadzie chyba wszystko...
Napisz jak to zrobić Volvo Interfejs ? Dodano po 14 AutoCom też zrobisz ale może wywalić błąd grzałki jeśli ją ktoś wcześniej dezaktywował, w moim przypadku tak było.
Kolego podepnij jakiś inny uniwersalny tester i zobacz czy widzi poduchy,clip ma takie chimery czasem Autocom też nie widzi poduszek a inne moduły tak. Na sensorze SRS jest tylko jedno obecne +12V po zapłonie.
Sugestia jest jedna używać porządnego testera diagnostycznego . Wow i Autocom nie są urządzeniami które można polecić , niektóre procedury są tak niedopracowane że mogą uszkodzić oprogramowanie modułu na tyle skutecznie że będzie trzeba kupić i wymienić na nowy .
Jeżeli chodzi o te wynalazki z 4 diodami to już wiem ze to jakieś buble, dlatego patrzyłem albo na te najnowsze modele albo te starsze w antena. A tu z allegro http://allegro.pl/nowosc-2012-autocom-cd... Fundusz mam ale wole nie przepłacać. bo obecnie używam, Renault Can Clip, VAG Commander, Elm327. Clipa kupiłem w miarę...
Auto nie gaśnie i pracuje bez zarzutów. Problem tylko z pierwszym rozruchem po długim postoju. dziś jeszcze wymienię pompkę ręczną bo ona ma ponoć w sobie zaworek jednokierunkowy. Dziś zamówiłem interfejs AutoCom, skasuje błędy i zobaczę jeszcze co w trawie piszczy. Jeśli to nie pomoże to chyba pogodzę się z faktem TTTM -TEN TYP TAK MA Pozdrawiam
Jak dotąd moje rozważania na temat tego ustrojstwa są czysto teoretyczne, jeszcze go nie kupiłem,żadnego hakerstwa ani krakerstwa nie zamierzam uprawiać, poza tym wolnoć Tomku w swoim domku :D Ale dzięki za kompleksową odp. Pomijając kwestię legalności i ceny, co jest lepsze, "Autocom" czy Launch :?: I czy Launch obsługuje busy 3,5T :?: :?: bo takich...
Witam mam problem z moim maxity podczas jazdy włącza się chceck i samochód nie ma mocy obroty silnika max 1200.Wymieniłem czujniki na pompie wysokiego ciśnienia oraz czujnik na listwie...dalej nic.Podpiełem autocom podazuje stałęm ciśnienie 600 bara obojętnie czy jest na wolnych obrotach czy na wysokich.Słyszałem od znajomego że cos dzieje się z instacjami...
Sęk w tym, że jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego, a serwiswóek do różnych marek nie kupisz za taką kasę -> pozostają kompromisy na wszelakie sposoby. Jak coś to nowy interface do Volvo + Renault na Volvie i reszta sprzętu jak koparki, ładowarki itp to ok 5,5tys zł + sensowny laptop (używka 1500zł). Do reszty pobieżny AutoCom Truck, lub...
Po dzisiejszych walkach nadal jestem w punkcie wyjścia. Nigdzie w konfiguracjach nie znalazłem kodowania typu skrzyni biegów (z wyjątkiem automat/manual). Czujnik włączonego biegu nie jest diagnozowany (jest tylko czujnik wstecznego) Podchodziłem dzisiaj do ECU z AUTOBOSS-em,KTS-em,Launchem,w akcie desperacji AutoCom-em,CDIF.Żaden z testerów nie daje...
Dla Potomnych o tu zajrzą:)) MAN ma jedno złącze diagnostyczne w twoim przypadku ono znajduje sie nad bezpiecznikami. jeśli z całą resztą sie komunikuje a tylko z kasetą silnika nie to najprawdopodobniej masz przerwe w instalacji i to na przewodzie który odpowiada za komunikacje diagnostyczną z ECU silnika. Ja osobiście miałem taki przypadek tylko w...
Witam, Może ktoś z Was miał podobny problem z układem adblue i wspomoże gdzie szukać rozwiązania problemu. Podczas diagnostyki komputerowej samochodu Renault Magnum z silnikiem DXI 13 500 (rocznik 2008) za pomocą interfejsu autocom wykazało następujące nieprawidłowości. Prąd poniżej normy (Manufacturer Assignable SPN) Ponadto są błędy które są zazwyczaj...
tak wyświetla licznik.wcześniej jak sprawdzałem swoim autocomem to pokazywał "moduł sterowania przyczepy,zawór wejściowy zabezpieczenia górnego cyklu włączony,ciśnienie <4bar zwarcie z +30" natomiast teraz tylko licznik widzi błędy autocom nic Dodano po 8 a może inaczej dziś w nocy jadę do nysy i prawdopodobnie póżniej do zielonej góry możemy sie...
Ok no to czekam za scalakiem ponoć mają w poniedziałek wysłać zanim dojdzie to jakiś czas minie o ile wyślą, jak co to się odezwę. Dziś bez problemu połączyłem się z Renault Scenic 2001 benzyna. Poprawione zdjęcia tak jak obiecywałem. http://obrazki.elektroda.pl/4301791600_1... http://obrazki.elektroda.pl/3850644300_1...
I kolejne wskazanie na możliwość ułatwienia sobie życia. Jeżeli obrabiacie sporo ECU na stole a w szczególności jeżeli przymierzacie się do ECU związanych z ciężarówkami, a planujecie wykonywanie połączeń diagnostycznych jeszcze na stole to proponuje użyć rozwiązania z rozszytym OBD. Można zakupić takie urządzenie najczęściej spotykana nazwa to: OBD2...
Witam. Zastanawiam się nad kupnem uniwersalnego programu do diagnozy z oscyloskopem. Interesuje mnie przede wszystkim diagnoza takich samochodów jak: OPEL, VW, BMW, AUDI, PEUGEOT, RENAULT, MERCEDES, FORD. Mam przeznaczone na ten wydatek ok. 15 000 zł. Biorę pod uwagę następujące diagnoskopy: 1. LAUNCH X 431 2. CARMAN SCAN II 3. AUTOBOSS 4. AUTOCOM ADP...
Jak by ktoś szukał info o pilocie Sony RM-X4S Tu jest taki gotowy projekt: http://www.forum-auto.com/les-clubs/rena...
Tak pokazywał autocom czujnik wałka nie wału jak już ,jak wyjąłem to okazało się że to zawór ,tak jak pisałem nie udzielaj się więcej w moim poście bo jeszcze wszystkich zawstydzisz.powodzenia Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum.
Auto na drugim kluczyku również nie odpaliło - immo zachowuje się tak samo. W jednym kluczyku przelutowałem czysty układ PCF7946 ale podczas próby kodowania klucza w DDT2000 nie przypisuje go. Po włożeniu oryginalnego klucza jak i nowego w zaznaczonym przeze mnie oknie nie widać parametrów klucza takich jak częstotliwość i nadany kod. https://obrazki.elektroda.pl/2129967700_...
Te kąty jak przemierzyłem szczelinomieżem na koniec to taka ciekawostka luz wychodzi +/- 0.15 ssący i 0.20 wydech, zadzwoniłem do serwisu deutza, potwierdzili że jest to możliwe, dodatkowa informacja tolerancja +/- 15°, taki luz był w starych Deutz chłodzonych powietrzem, mam za to inny problem, z racji że wymieniałem wtryski, profilaktycznie poszły...
sprzęt to AUTOCOM Siłowniki i zaciski sprawne, bo nie możliwe ze nagle na 6 kołach zacinały by się siłowniki. Wymieniałam klocki i zaciski chodzą luźno. Siłowniki nie przebijają. Wydaje mi się ze albo mój sprzęt diagnostyczny jest za słaby... Chyba nie obejdzie się bez pneumatyka. aczkolwiek kierowca pojechał i na razie jest ok. zrobił 300 km i nic...
Witam Pacjent to Reno Scenic 2002r 1.9 dci 102km wtrysk bosch . Samochód nie odpala kręci .Sprawdziłem czujnik położenia wału ,wałka rozrządu ,egr, przepływomierz ,czujnik temperatury . CDIF,autocom nic nie pokazuje w błędach . Samochód odpala na plaku ,nie zawsze ale odpala .Po odpaleniu samochód ma normalna moc . Nie kopci nie dymi .Paliwo dochodzi...
Każde awaryjne odblokowanie hamulca ręcznego za pomocą linki musi być usunięte komputerem z pamięci. Inaczej hamulec nie będzie chodził. Tak bynajmniej było w sceniku i espace a w lagunie system jest ten sam. I tego się będę trzymał. Klocki założone niestety ręcznego brak. Była próba podłączenia się Autocom niestety nie udana. Będę szukał czegoś innego....
A czy mógłbyś napisać mi czy możliwe jest aby na wyświetlaczu nie było błędu a "AUTOCOM" by go wykrył? ogólnie w mojej magnumce są 2 błędy: 1 to błąd czujnika klocków który jest mi znany i chciałem zobaczyć jak autocom go zinterpretuje. ogólnie wskazał kod błedu, i opisął mi cała usterkę 2 błąd to właśnie ten o który pytam. dziwna sprawa gdyż teoretycznie...
Od począdku jak kupiłem to auto jest problem z ABS . na począdku okazało sie że koronki w tylnych kołach były skorodowane po wymianie tarcz hamulcowych kontrolka zgasła było ok. po tygodniu znowu zaswieciła . od tego czasu wymienione czujniki i znowu było ok. w pewnym momencie ABS przestał komunikować się z interfejsem (Autocom) i zaczęło się szukanie...
Druga sonda jest tylko diagnostyczna, jak kat i sondy sprawne to druga powinna stać napięciowo w okolicy 410mV, pierwsza oscylować 02-08V. Ten sterownik z powodzeniem czyta np Cdif czy Autocom, z tym drugim miałem problem z połączeniem ale po wejściu jako Clio II ph1 nie było żadnych problemów. Jeśl zamierzasz używać Twingo przez dłuższy czas to namawiam...
Witam, mam Scenica 1.9DCi 102KM 2001 Samochód kupiłem w takim stanie. Z linki i plakat odpala bez problemu. Poza tym nie chce odpalić. Sprawdzałem programem Autocom i na wyłączonym silniku pokazuje ciśnienie na listwie =0. Na rozruszniku na chwile pojawia się 300 bar ale zaraz spada na 0 i wacha się miedzy 6 a 8 bar (przy przekręceniu na zapłon pokazuje...
Witaj. Powiem że mam Autocoma i nie wiedziałem o takiej możliwości,Jakieś szczegóły??? Nie mam w hacie programu, ale może dzisiaj zainstaluje, to wstawię szczegóły. Wersja 13.1 jest potrzebna- wchodzisz w zakładkę funkcje różne i przycisk ze srubokrętami- trzeba się rozglądnąć- kopiowanie jest opisane krok po kroku wykonujesz kolejne kroki wraz z pojawiającą...
nie mam CLipa ani jakoś specjalnie dostępu. Korzystamy z AUTOCOM'a. Bez tego nie da rady? to jakie pojawiły się błedy wskazałem
Mała aktualizacja, jeszcze raz wszystko rozebrałem, bo musiałem się dostać do bezpieczników pod UPC, żeby jeszcze raz je sprawdzić. Przemierzyłem każdy miernikiem w teście diody, jeszcze raz obejrzałem, wszystko ok. Górne te w UPC sprawdzone probówką i miernikiem, tak samo te na klemie. Wszystko ok. Bezpieczniki w kabinie ok. Wszytsko jeszcze raz umyłem...
Jeśli twój układ jest jak narysowałem to bez tej sprężyny układ nie zadziała ,chba ze jest troche inny zaworek to zn. że tłoczek jest przepychany z obydwu stron ae ja takiego nie widziłem. Sprężyna nie jest zbyt twarda ale zamiękka też nie powinna być bo musi pokonać opór tarcia oringów a zwłaszcza przy niskich temperaturach Ma średnicę około 1cm a...
dużo, to jest taki zlepek autocom i delphi, tylko ze wow nie jest do ciezarowych a delphi i autocoma masz rowniez na ciezarowe przy tej samej glowicy. Oczywiscie mowie tu o piracie bo wow legalny ma duzo duzo wiecej funkcji. W wow masz rowniez opisy niektorych czynnosci fajnie w rysunkach. Jak zauważyłeś wow to oryginał i protoplasta serii badziewnej...
To jak jestesmy w temacie, też czegoś szukam, do podobnego zastosowania, ale chodzi wyłącznie o kasowanie błędów, odczyt błędów ew. podstawowa diagnostykę. Wydaje mi się, że najprostszy w obsłudze będzie AutoCom. Jaki sprzęt do tego jest potrzebny? Laptop z USB wystarczy? Jakieś interfejsy są potrzebne? Auta 2006+, głównie nowe 2013+. Marki najlepiej...
Witam. Mam problem z autem. Podjechałem pod sklep i już nie odpalił. Po diagnozie wyskoczył błąd DF195 i DF311(diagnozuje przy użyciu delphi autocom 2014). Sprawdziłem czujnik wałka rozrządu i wału i były ok. Stwierdziłem że rozrząd się przestawił. Silnik to 2.0DCI o oznaczeniu M9R, rozrząd na łańcuszku. Po zdjęciu osłony okazało się że na zębatce na...
Dziękuję za zainteresowanie moim problemem, sprawdziłem miernikiem na przejście wiązkę od nox do pompy -wszystkie 4 kable mają przejście, napięcie na wtyczce od nox wynosi 24 v na niebieskich przewodach, brązowy i fioletowy to skrętka can, między brązowym a masą jest 2,6v a między fioletowym a masą jest 2.35 v pomiary wykonałem na odłączonej wtyczce....
Wiekszosc jest,ze nie masz tego urzadzenia w bazie lub te urzadzenie nie jest wspierane. Podlacz jakiegos autocoma lub cos co podaje normalne kody bledow. Dodano po 14 Ja też probowalem tym kablem cos diagnozowac i mi pokazywalo bledy jak tutaj. Faulture detected i wyrzucalo w jakim elemencie.Mysle,ze nie masz bazy danych kompletnej do tego samochodu....
Witam. Renault kango 1,9 dti 2000r ,nie odpala ! Obrotomierz przy kręceniu rozrusznikiem szaleje w przedziale 1000 do 5000 obrotów. Po podpięciu CLIPA wywala błąd : -niezrozumiały sygnał z czujnika koła zamachowego. Wymieniłem czujnik na zamiennik ERA- bez zmian. Następny czujnik FAE - to samo. Wymiana przewodów -od czujnika położenia wału(razem z wtyką...
Co by bylo lepsze do odczytu epromów w układzie oraz procesorów ?, myślalem nad UPA usb , oraz teraz jeszcze wpadl mi w oko Carprog troche drozszy ale z wiekszymi mozliwosciami . Da rade nim doprogramowac karte do renault? Grupe vag ladnie obsluguje wraz z prekodowaniem i dokodowaniem kluczy , ople tez spoko nie czytamy w układzie - i to najlepsze...
Witam. Renault master PH32.3 diesel z 2013 roku. Problem z systemem hamulcowym a konkretnie z sterownikiem ABS. Czy ktoś jest w stanie dobrać po numerze VIN odpowiednią pompę jaka powinna być w danym pojeździe? Nr Vin: VF1MAF4ZR54916999 Opis problemu. Zeznania właściciela. Pojazd powypadkowy- przód bez uszkodzeń elektrycznych i żadnych sterowników....
http://site.voila.fr/fffone/Afficheur_de... http://site.voila.fr/fffone/Afficheur_de... http://mike.f.free.fr/cmd1.jpg Rysunki ze strony: [url=http://www.forum-auto.com/pole-tech... N.
Nie zrobisz tego ELMem. Najlepszy byłby CLIP, da się to kupić na allegro. Zrobisz to także autocomem.
Znalazlem to http://www.forum-auto.com/pole-technique... I co dalej:cry:
Witam kolegów mam problem ze świeżo kupionym clio 1.2 e z 2003 roku zapaliła się kontrolka check komputer pokazał błąd związany z sondą za katalizatorem usuneli mi go ale kontrolka nie zgasła niema więcej błędów nie pojawiły się nowe a kontrolka nie gaśnie parametry sondy są w normie jak zgasić tą kontrolkę dziękuje i pozdrawiam diagnozowali autocomem...
Tester jest dobry, tylko nie ma tego błędu w bazie danych. Oryginalny sprzęt możesz zaktualizować, albo zadzwonić do Autocoma i ci podadzą opis.
Witam padła mi dmuchawa.Po wymianie tranzystora na IRF 064N nawiew działa tak jakby był podłączony na krótko.Na tym linku widać że chyba nie wszystkie nóżki tranzystora są podłączone na płytce i jedna chyba wisi w powietrzu.(ta z lewej) Czy może jednak wszystkie trzy są podłączone? Proszę o pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/5815570500_1...
Idzie sprawdzić przez autocoma czy tylko manometr?
Mój znajomy zajmuje się interfejsami i czasem daje mi coś do testów ewentualnie sprzedaje w dobrych pieniądzach :) Czasem na allegro wystawia. Co do programu Multidiag Pro to pewnie chodzi Ci o popularnego AutoComa osobiście pracuje na takim sprzęcie i powiem szczerze ze za tą cene jest bardzo ok. Trzeba tylko uważać co sie kupuje polecam na pojedynczej...
http://www.forum-auto.com/sqlforum/secti... chcesz wiedzieć więcej-google i kombinacja słów XR25+valise ,albo XR25 +renault
Clip to jest do Renault, pisałeś o Autocomie. Jak masz ściągniętą i za zapalonym ją złożysz to zgaśnie? Może nie ma dopływu powietrza.
Witam W scanii da się włączyć w sdp3 funkcje która wlącza światło robocze razem że wstecznym. Ale wsteczne z roboczym nie można aktywować programowo. Konieczna przeróbka elektryczna. Właśnie chodzi mi o to żeby z roboczym włączało się cofania . Ja posiadam jedynie autocoma czyli rozumiem ze musze jechać do kogoś kto ma oryginalny interface scania
Nie kolego to intercooler daje. Jak jest zawalony, to zdusi go i objawy spasują jak nic. Poskręcać to dokładnie jak było. Co tu wydziwiać więcej po wymianie samego bloku silnika. Znachor od autocoma niech da już sobie spokój, bo normalnie wstyd. Tyle parametrów do wglądu. Cud-miód, miodzio-malina.
Problem rozwiązany, padła pompka pod maska niskiego cisnienia, działała przerywanie i padła na maxa nawet bezpośrednie dawanie napięcia już nie pomogło, co do testera to samo wysterowanie by nie pomogła, posiadam jak i can clipa tak i autocoma, poza tym tego się nie adaptuje podłącza przewody zasilające, wężyki i tyle. 10 min roboty max wyjecie i założenie
AUTOCOMA Podepnij coś lepszego, bo: ciśnienie doładowania" a "ciśnienie w kolektorze dolotowym Jak widzisz głupoty opowiada, czujnik ciśnienia doładowania jest i nic więcej. czujnik sterowania turbiną Co to takiego?? Na szybko to niech ktoś depta gaz na postoju a Ty przewody od powietrza macaj czy twardnieją.
Za mało danych podajesz. Może jakieś zdjęcie tego co kupiłeś? Do tego auta w/g listy fabrycznej interfejsów Alpine potrzeba: Laguna II with display/ rocznik 01- /KCE-840B-R4 /kabel KWE-845E / wtyk Renault / miejsce podłączenia Display http://caraudiosecurity.com/shop/product... http://www.forum-auto.com/les-clubs/sect...
autocom komunikacja aktywacja autocom autocom klucz
zakładanie nowych tematów schemat helios tc500 vectra błędy komputera
17mb110s firmware 17mb110s firmware
Volkswagen Passat B6: Brak mocy i kontrolka ESP Parametry tranzystora A1860 (2SA1860) - szczegóły techniczne i zastosowania