Ewidentnie jest gdzieś zwarcie, Więc miernik i sprawdzanie wszystkich elementów, począwszy od przewodu zasilającego, zwarcie może być niewidoczne wewnątrz izolacji.
Jasny komunikat "Skontaktuj się z serwisem", nie koniecznie musi to być ASO. Nie mamy pojęcia co mu dolega, moc tnie bo się zabezpiecza przed uszkodzeniem- ale dlaczego to nic nie wie.
Witam. Koledzy, poniżej macie wykres zależności ciśnienia parowania gazów PROPAN, BUTAN, oraz ich mieszanek w zależności od temperatury: http://obrazki.elektroda.pl/7315883400_1... A teraz kocioł trzy dni po przeglądzie, wykonanym przez serwisanta: http://obrazki.elektroda.pl/6876760000_1... http://obrazki.elektroda.pl/4463475200_1...
Witam przyczyna uszkodzenia był zmodyfikowany wsad do sterownika silnika , wgranie czystego wsadu naprawiło prace samochodu . temat do zamknięcia .
Turbo do czyszczenia skok sztangi zbyt krótki .
Witam. Poszukuje pomyslu na padajace jak muchy zawory doladowania turbo opla astry j 1,4 net. Juz trzeci padl. Czy moze od innego auta dopasowac?
Tak jak koledzy wcześniej pisali to będą na 95% zapieczone kierownice w turbinie. Przerabiałem to w B5 i Octavii. Rozebrałem turbo własnoręcznie i wyczyściłem kierownice z pokładów sadzy i pomogło. W necie na ten temat znajdziesz bardzo dużo. Widziałem nawet całą instrukcję jak wyczyścić to ustrojstwo. Powodzenia.
http://www.turbo-matic.com/pdf/INFORME%2... Citar TECHNICAL SERVICE BULLETIN reissue No.46/2008 11 August 2008 Subject/Concern: Loss of power; Failure of the turbocharger Model: Focus 2004.75 (07/2004–) Assembly Plant: Valencia Assembly Plant: Saarlouis Engine: 1.6L Duratorq-TDCi...
Zawory z czasem są zmęczone i tak się dziać może Pytanie tylko czy ten nowy tylko kapie, czy np. nie pokazuje Ci się awaria ciśnienia w układzie Może to świadczyć że czujnik oszukuje i pokazuje złą wartość Sprawdź naczynie przeponowe, nie pytaj jak to zrobić ,tylko szukaj no forum. Temat poruszany zbyt dużo razy Jak cos pisz
Miałem podobny problem z mitsubishi okazało się że turbo było uszkodzone na łożyskach
Niestety nie wiadomo co jest .zamykam temat.
Ewentualnie jakiś dobry elektronik
Jak to zrobiłeś, to wniosek jest jednoznaczny. Na przyszłość, można taką diagnozę potwierdzić bez demontażu wymiennika. Zakręcasz zasilanie mieszkania w zimną wodę, potem odkręcasz kran z ciepłą wodą i patrzysz, czy spada ciśnienie w instalacji c.o. Jak spada, to wymiennik. pozdrawiam
Nie wiem, czy znalazłeś te schematy, bo już trochę czau minęło. Jeśli nie, to mogę je tu wrzucić. Dodano po 1 Nie wiem, czy znalazłeś te schematy, bo już trochę czasu minęło. Jeśli nie, to mogę je tu wrzucić.
Jeśli nie zapala to - sprawdź czy wentylator rusza(na zamkniętej komorze i otwartej), sprawdź ciśnienie wody(w związku z tym że słyszysz przepływającą wodę - chyba, że piszesz o pracy pompy), jeśli wentylator rusza(a nadal nie zapala) to przedmuchaj wężyki pomiędzy wentylatorem a presostatem(tylko poprawnie załóż z powrotem). Ps. Masz może komi przez...
Witam Posiadam wv turana 2007 1.9 105 km, problem mam z turbo( turbo fabrycznie nowe) stare padło, auto przeładowuje i przechodzi w stan awaryjny, przy odejmowaniu gazu auto kicha, sprawdzałem dolot dymem niby szczelny, może ktoś mam taki problem dzięki za info. Ps jestem nowy na forum myśle ze post jest Ok
Witam. Nabyłem niedawno Audi a6 c5. Jest w nim trochę do poprawy, na początek chciałem ogarnąć silnikowe sprawy. Auto nie ma mocy, przynajmniej takie mam wrażenie. Moje odczucie jest takie, że do obrotów silnika 2 tys z hakiem przyśpiesza OK, a potem się muli. Po kilku dniach wyskoczył check. Błędy jakie były: 17963 - Charge Pressure: maximum limit...
Witam mogę Panu pomóc. Musi Pan tylko wgrać oryginalna mapę do silnika bo podejrzewam że ktoś grzebał przy niej i namieszał pokasowałam błędy i teraz dziwy wychodzą. A te auta mają jedna i ta sama usterkę przez którą tracą moc i wymienianie części typu turbo intercooler 2xegr przepływa itd nic tu nie pomoże. Domyślam się jaka jest usterka. Jak Pan...
Witam. Mam problem z swoim paskiem. Chodzi o to że turbo nie działa na zimnym silniku tak jak by był w trybie awaryjnym. Dopiero po przejechaniu około 30km zaczyna działać. Drugi problem taki że jak już turbina się zalaczy to przy przspieszaniu tak około 1800-2600 trzęsie silnikiem i średnio przyspiesza po 2600 jest wszystko w porządku. Dodam że problem...
Witam, wiem temat poruszany kilkakrotnie, ale u mnie wchodzi w tryb awaryjny tylko raz, niedługo po starcie. Włączam auto, zaczynam jazdę i na 3 lub 4 biegu przy większym gazie wchodzi w tryb awaryjny, później po wyłączeniu i włączeniu już jest ok, żadnych problemów. Czy na podstawie moich objawów da się wskazać jakąś najbardziej prawdopodobną? Wymieniłem...
Witam. Przepraszam jak nie ten dział i nie ta forma rzadko bywam sprawa pilna. Pacjent silnik AWX Po wymianie rozrządu ,oleju, filtrów i odgrzybiane klimy silnik prawie kompletnie stracił moc. Przed robotą na 100% było oki bo osobiście jechałem na próbę. Na nieszczęście przed robotą silnik nie był diagnozowany ani logowany. Zachowanie silnika: Palimy...
witam, jestem tu nowy, więc proszę o jakąś poradę, może ktoś to miał już. Mam Passata B5.5 1.9 TDI AVB KOMBI 101 KM (i jakiś stage 1 z Allegro, ale wcześniej też miałem problem) i mam problem chyba z turbo. Turbo dobrze ciągnie od 1600 obr./min i jak dojdzie do 2500 obr./min, to tak jakby przestało ciągnąć i jedzie bez turbo? Takie uczucie, a chyba...
Witam ponownie.Audi A4B7 1.8 turbo ,2005 r.Auto w zakresie od 4000-4500 bardzo ładnie ciągnie.Natomiast za tym przedziałem obrotów tak jakby turbo nie pompowało jest taki coś jakby paliwo brakowało (taki martwy punkt).Po sprawdzałem te wężyki podciśnienia od turbo wyglądają na całe.Wszystkie opaski na dole dolotów poskręcane.Jak odepnę od turbiny kostkę,tam...
Witam Otóż od pewnego czasu w moim audi a4 1.9 TDI 115 km ajm przeładowuje mi turbo nie za każdym razem tak się dzieje nieraz przy 130 mi wrzuci awaryjny a nie raz wcale znajomy gada że to turbo do czyszczenia dodam że wężyki podciśnienia wymieniałem wszystkie.
Od czasu do czasu włączał się tryb awaryjny,po zgaszeniu i odpaleniu bylo dobrze.Tydzień temu wruciłem z trasy ok.400km,po godzinie odpaliłem a turbo chodzilo jak traktor,brak mocy i ten chałas przerywającego ciśnienia powietrza.Wymieniłem czujnik wału korbowego,elektromagnes n75,i nic nie pomogło.Ratujcie nie wiem co dalej robic.
Mam problem z przeładowaniem turbo. Prosiłbym kogoś kto się na tym zna o analizę moich logów. Wykonałem wczoraj i dzisiaj po przemyciu przepływki spiritusem. Zamieszczam screeny bo xls nie da rady tu wrzucić.... Turbo wyłącza się nawet przy spokojnej jeździe. Poprostu jak mu najdzie to pyk.. i koneic jazdy... robi sie muł jak nie wiem co bo przestaje...
Problem ze spadkiem mocy-Audi B5 1.9 TDi AFN/1996. Witam kolegów, czy ktoś z kolegów mógłby pomóc odczytać logi wykonane dla mojego silnika i stwierdzić co jest przyczyną wchodzenia w tryb awaryjny turbo ?Objawy do 3000 obr/min w miarę ok ale powyżej zamula i maksymalnie przy pedale gazu w podłodze prędkość max to 80 km/h ?Zaznacze że brak alarmów informujących...
Witam serdecznie wszystkich.Mam problem z Passatem b5 fl silnik 1.9tdi PD 101 KM nie wiem dokładnie jaki kod silnika.Samochód powypadkowy kupiony z rozwalonym intercoolerem.Wyskakuje pod obciązeniem bład niedoladowania.Auto wogole nie jedzie...turbo sie nie załąncza.Przeplywka podmieniona na podobną zero zmian,instalacja przeplywki sprawdzona,Turbo...
Witam wszystkich. Mam problem z wolnym wstawaniem turbo. Silnik to 2.5 V6 BDH żyje dopiero od około 2700obr. Wcześniej auto było mulaste w całym zakresie została wymieniona martwa przepływka i został właśnie tylko problem z wolnym wstawaniem. Przy próbie przyspieszania na 4,5,6 biegu z obrotów około 1800 wywala check z błędem 575-zadana wartość doładowania...
Witam mam taki problemik. Może krótko i na temat. Turbo wyczyszczone, nowy n75, zmienione śmigło w turbo. Vag pokazuje błąd 00575 tj. Ciśnienie w kolektorze dolotowym. Jest dzień, że jest wszystko ok. A czasami.. Autko zbiera się od 1800obr około. Czuć moc, a po zgaszeniu dopiero około 2400-2600 czuć taki nagły skok bardzo dużego przyrostu mocy. Raz...
Witam, posiadam VW Amarok 2.0 163km i auto ma problem z brakiem mocy na niższych obrotach do 2500 rpm. turbo było wymieniane już 2 razy na regenerowane, silnik jest nowy około 15k. km , już drugi mechanik nie daje rady z naprawą, ponoć jest to częsty problem w tych silnikach, czy ma ktoś może z tym doświdczenie ? Dzięki za pomoc
Witam Wiem, że takich problemów było już kilka ale w żadnym nie znalazłem tego czego szukałem. Problem jaki mam to przeładowanie turbo podczas dynamicznego przyśpieszania. Po podłączeniu komputera widać, że przekroczenie granicy 2,6 bara skutkuje załączeniem się trybu awaryjnego. Żaden ze mnie mechanik ale.. mój szwagier nim jest. Zaprowadziłem do niego...
Witam koledzy jestem tu nowy ma pytanie w sprawie vwt5 2.5tdi 174km 4x4 zaslepilem egr odcięta chlodniczka egr ponieważ się rozszczelniła egr wygenerowany ze sterownika brak błędów na komputerze a zaczęło mi odcinać turbo i wchodzi w tryb awaryjny mało tego to poszła uszczelka pod klawiaturą zaworów a była wymieniana jakies 1000km temu dodam że gruszka...
Witam, Problem dotyczy Seata Alhambra TDI 130PS 2003r. Uszkodzeniu uległa turbosprężarka, którą wymieniono na fabrycznie nową. Lecz po wymianie na nową pojawiła się głęboka turbodziura. Silnik nie rozwija płynnie mocy. do 2100 - 2200 obr/min. praktycznie nic się nie dzieje i w końcu nagły przypływ mocy, ale po zmianie biegu na wyższy znowu trzeba czekać......
Witam, czy zerknie ktoś na logi. Turbo nie pompuje, to ja wiem, ale czy da się coś więcej powiedzieć o przyczynie. Silnik 1.8 T AVJ, mapa zrobiona na 200 KM, brak błędów w sterowniku. Robiłem test zaworków, to tykają, czyli powinny działać. https://vaglogs.com/log/003-020-Zatrzyma... https://vaglogs.com/log/002-033-Zatrzyma...
Mam Passata B5 1,8T i pojawił się problem z turbiną. Gdy przyspieszam do 2 tyś. obr. turbo pracuje prawidłowo, słychać jak "dmucha" ale przy większej ilości gazu i wzroście obrotów turbo nie przyspiesza dalej, nadal pracuje tak samo. Normalnie było słychać, że turbina nabierała coraz większych obrotów i auto świetnie przyspieszało a teraz nie chce dmuchać...
Wygląd płomienia bez zarzutu: nie odrywa się, nie faluje ani nie ma zawijania na jonizacji. Pomiar jonizacji stabilny aż do wyłączenia, wartość wysoka 17-18µA, elektroda nówka. Kocioł leżakował w kartonie przez 6-lat, nie zdążył dobrze pochodzić.
Najlepiej to sprawdzic jakie błędy ma ECU i jakie parametry odczytuje. Łatwo sprawdzić czy turbina daje w miare dobre ciśnienie. Zapalić silnik, długim śrubokrętem lub czymkolwiek popchnąć to cięgno i dodać gazu, jak wąż zrobi się twardy że się nie będzie dało go ścisnąć to turbina daje ciśnienie więc trzeba szukać w zaworze sterującym turbiną lub przewody,...
To raczej czujnik iglicowy.
Witam, jednego dnia możliwy był odbiór tv cyfrowej i nagle po burzy(piorun uderzył bardzo blisko) wysiadła antena (pokojowa ze wzmacniaczem bo jest pokrętło do regulacji - w załączeniu fotki tego urządzenia) co uniemożliwia dalsze korzystanie z dobrodziejstw cywilizacji. Dekoder sprawdzony (podłączony u sąsiada wyszukiwał kanały, można oglądać programy...
Minimax Dynamic Turbo GCO-DP-21-03 wyskakuje kod E03 - nie załącza się wentylator spalin. Kocioł ma 14 l. Jak zmostkuję presostat to kocioł odpala ale wentylator nie rusza. Czy presostat do wymiany? Czy jakaś awaria na płycie głównej? W fabrycznie zamontowanym presostacie mam ustawione 130 Pa ciśnienie powrotu. Jakie to ma znaczenie przy kupowaniu nowego,...
Witam szanowne grono. Mam problem z zafira, odpala ciężko po opolo 10 sekundach nawet po 3 krotnym grzaniu świec. W weekend odebrałem auto od mechanika bo padło turbo. Turbo zrobione, wyczyszczony dolot, nowy egr, wyczyszczona przepustnica, nowe świece. Dodam że przed awaria turbo, był też problem z zimnym odpaleniem silnika. Gdzie szukać przyczyny?...
Witam mam problem z moim golfem od pewnego czasu w silniku przestalem slyszec swist turbiny i poczułem lekki spadek mocy prawie nie odczuwalny ale jednak jedzie cos slabiej. Czy turbo sie rozpada? Prosze o pomoc
......wracajac co do rozlaczania biegow,to dzisiaj odlaczylem ten czujnik na kole zamachowym(z lewej strony ciagnika) i pokazalo F 71,podlaczylem go spowrotem i wykasowalem bledy to jak narazie nie ma zadnych bledow ,ale co do mocy to podnioslem maske i turbosprezarka jest zaoliwiona oraz (moim zdaniem to jest jakis filtr ,jest zamontowany na silniku...
Witam,w ubiegłym tygodniu spędziłem na forum kilka ładnych godzin w poszukiwaniu podobnych usterek turbiny- wyciek oleju i po dłuższym czytaniu głowa mnie bolała bo każdy to coś nowego opisywał (bo mój kolega,mój znajomy miał itd...). Dzisiaj już mam autko sprawne, po wymianie turbosprężarki,wymianie oleju i filtrów oraz wyczyszczeniu intercoolera,...
Sprawdź podepne się pod temat ja już walczę z tym dobry rok brak mocy jedzie jakby ciągnął przyczepę z kamieniami do stówki nie więcej, byłem zmuszony wymienić silnik między czasie po awaria wycieku płyny poszła uszczelka pod głowicą przebieg 600t . Na postoju jak przytrzymiesz na obrotach klamocze przebiera i zaczyna dymić , pozmieniałem turbo małe...
Hej, pytanie do specjalistów od "francuzów" i silników THP. Mam 7-osobowego Peugota 5008 z 2012 roku, z silnikiem 1.6 THP. Jakieś 2 lata temu miałem wymenianą: przepustnicę z przewodami, sondę lambda, wtryskiwacze a ostatnio wszystkie filtry, olej. I mam pewien problem - otóż już 3 razy zrobiło mi się coś takiego: jadę sobie samochodem i np jestem na...
Żadnych błędów? A parametry sprawdzone? Przepływka podmieniona? A filtr powietrza sprawdzałeś? Czujnik doładowania inny? A sprawdzałeś jakie jest to ciśnienie? Zawór turbo? A sztanga od turbo rusza się?
No ciekawe rozwiązanie spróbuje tak zrobić. Nie będę go cisnal teraz aż się sprawa nie wyjaśni, za turbo mnie skasował 840 zł szkoda żeby się rozlecialo. Dodano po 1 Znalazłem logi z zeszłego roku gdzie miałem.problem z wpadaniem auta w tryb awaryjny zanim.go kupiłem wymienili gruszka a nie ustawili jej jak powinna być i wnioski się nasuwają same że...
Cześć TDI 1.9 AHU VP ( na zwykłej pompie rotacyjnej) Zapłon jest ustawiony na 49-54 Dawka paliwa na 4mg Wymieniłem turbosprężarkę ale auto nadal czasami lekko kopci na szaro-niebiesko gdy mocniej przyspieszę z niskich biegów. Czytałem o zasadach uszczelniania się turbiny , o tym, że katalizator powinien być zamontowany ponieważ jego brak powoduje niskie...
Dzień dobry przy próbie podłączenia radia Becker audio 10 na samym początku czyli jakieś dwa miesiące temu nastąpiła awaria świateł cofania, podświetlenia tablicy rejestracyjnej oraz nie działa dołączony czujnik cofania, wymieniłem wszystkie bezpieczniki na nowe, problem nie ustąpił, gdzie można szukać przyczyny usterki?, masę również sprawdzałem kilka...
Panowie, dziś kolega podpiął mi komputer i wyskoczyły 2 błędy: P010F - korelacja czujnika A/B przepływu powietrza masowego lub objętościowego oraz P0299 - niedostateczne doładowanie Turbo sprężarki. Rano jadę do mechanika, pytanie czy podczas wymiany rozrządu i alternatora mógł nie podpiąć jakiejś kostki? I dlatego wywala te błędy? Czy powinienem się...
Legion laptopy wykorzystują (termopady) interfejs termiczny wykorzystujący zasadę przemiany fazowej stanu skupienia. W temperaturze pokojowej wygląda na "wysuszony" i jest to normalne – po podgrzaniu zmienia swój stan skupienia, dzięki czemu wypełnia puste przestrzenie między chipem a układem chłodzenia. .. Fabryczny interfejs Legion nie musi być płynny,...
Fiat Ducato 2.3 2018 błąd P2146(12) + P0237 Witam, często traci moc gazu mimo to, że utrzymuje zawsze ten sam gaz nogą, załącza się na desce Silnik i wchodzi w tryb awaryjny. Wystarczy wyłączyć i załączyć go, i znika tryb awaryjny, i znowu można jechać do kiedy znowu nie wróci problem (czasem się zrobi 1 km, a czasem dopiero po 30 km). Nie ukrywam,...
Natomiast teraz nagle jadę od 30km i nic poza tymi błędami i takie wartosci jak na zdjeciach + oczywiście od ESP cały czas błąd https://obrazki.elektroda.pl/2698294500_... https://obrazki.elektroda.pl/5652978300_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Z opisu wynika, że po przejechaniu około 30 km samochód nie...
Jakiś czas temu pisałem o spalonej turbinie i według was wyszło że była źle zrobiona regeneracja i mechanik zasugerował mi że przyczyna spalenia turbo może być to że mój silnik nie ma katalizatora/dpf i chociaż modelowo ten silnik pesy w volvo miały katalizator to też były inne modele bez dpf i prawdopodobnie przez to że ma inną mapę silnika z modelu...
Jeżeli szwankuje w trasie to może / może ale nie musi / być jak pisze kolega domex od temperatury zaciera się ośka od zaworu w turbinie lub zaciera się turbo ale wtedy raczej nie powinno być błędów egr i przepływki. Nie mam dostępu do schematu ale jestem pewny że przepływka i egr jest zasilany z jednej lini i jeżeli czujnik ciśnienia też to problem...
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot...
Zapomniałem napisać. Tak, rozwiązałem. Pamiętaj jednak, że u Ciebie może być to awaria czujnika kopiowania jak ponoć to jest u części ludzi. U mnie były dwa problemy . Pierwszy to luz na sworzniu ramienia kierownic który przechodzi przez ścianę turbo do kierownic. Do tego wygląda jakby ogranicznik ramienia był wytarty wiec gruszka mogła wciągnąć sztangę...
Nie może tak być, tryb turbo to musi grzać na maxa.
Więc znowu o czymś nie wiemy. Witam. Dokładnie 3 Miesiące i 18 dni temu oddałem auto do mechanika niestety dość daleko od domu gdyż awaria mojego pojazdu była nagła około 300KM od domu Po znajomości podobno fajny mechanik na wsi W myśl tego że nastąpiła awaria plan na ten pojazd zmienił się diametralnie zleciłem mechanikowi zrobienie SWAPA silnika...
Przewód smarujący turbo jest zabity osadem z oleju.
Poczytaj sobie o rozbieganiu turbodiesla. Ewidentnie olej z turbiny. Miałeś dużo szczęścia że udało się go zgasić. Jak najszybciej turbo do kontroli i uważaj żeby się to przypadkiem nie powtórzyło. Nawet jeśli się to nie powtórzy to jest możliwa awaria turbo a skutki też mogą być kosztowne. ( sam to ćwiczyłem - awaria strony sprężarkowej urwane łopatki...
sprawdź zawór sterujący turbiną. lubią często padać . zamień wężyki podciśnienia i pomiń go na próbę, sprawdź też czy gruszka w turbo pracuje i się nie zacina.. mam to samo auto z tym samym silnikiem , objawy były identyczne.
Olej w dolocie w vw to normalka ale jak wycieka to już nieszczelnośc no i zależy ile tego oleju. Intercooler jest najniżej i tam sie zbiera ale jak pękł ci przewód smarowania turbo i jechałeś to nie ciekawie . Pewno turbina dostała za swoje
walczylem tydzien z taka skoda robila mnie jak chciala ,az wreszcie wymienilismy ten czujnik i awaria usunieta .....warto sprobowac!!!!!
Turbo charge relief circuit mailfunction, czyli awaria obwodu zwolnienia doładowania, ale dokładniej nie odpowiem.
Witam No cóż , warto zacząć od komputera , ale to nie wszystko. Podejrzany jest jak to już kolega "Maniek z" powiedział układ wtryskowy i to kompletny . Oprócz komputera lub nawet bez niego trzeba koniecznie sprawdzić czy nie ma opiłków przy powrocie paliwa z pompy wtryskowej do filtra paliwa . Jeśli są to niestety cały układ wtryskowy do wymiany czyli...
Przepraszam, że post pod postem. Zacięty był zaworek w pompie wstępnej, przeczyściłem i teraz na wolnych obrotach jest 4,5 bara na pompie wstępnej, więc ok. Zauważyłem, że np na 3 biegu jak wcisnę gaz do końca, to dochodzi do 3 tyś obrotów i nie chce dalej przyśpieszać. Jak wciskam gaz powoli to wchodzi na ponad 4,5 tyś. Maksymalne ciśnienie jakie mi...
turbo awaria mercedes turbo turbo volvo turbo benzyna turbo
makita dc18sd piekarnik uszkodzić pilot thomson wieża
grupowe grzanie sterownik bramy dwuskrzydłowej
Astra 19,2E – brak obrazu i dźwięku niemieckich stacji ARD, ZDF, RTL po wyłączeniu SD Opticum Sloth DVBS2 – brak obrazu kanałów niemieckich Astra 19,2E, wskaźniki sygnału 0%