Jest to taki zasilacz; https://obrazki.elektroda.pl/4531809400_... Podróba zasilacza MeanWell (co widać po logo) kupiłem za około 40zł w sklepie po sąsiedzku (brałem zasilacz i sprawdzałem w domu i z czterech tylko ten "nie siał" zakłóceniami).
Dti to pompa wtryskowa DSLA145 a sterownik to MSA 15,5 patent podobny jak w Zafirze i fokusie ale bardziej niezawodny....
Przetestowałeś to na Star Diagnose ( oryginalny MB )......wszystkie inne KTS-y itp. przekłamują ....pozdrawiam
Witam, czy mogę pomieszać resztkę benzyny z dieslem, Niestety nie możesz. Jeżeli nawet ten generator odpali, w co wątpię, to zniszczysz silnik tworzącą się sadzą z niedopalonego paliwa.
W Audi C5 jednym z najbardziej awaryjnych silników był 2.5 diesel oraz 2.7 biturbo (ten mniej ale jednak) reszta sprawowała się dobrze.Naprawdę auto mało awaryjne z dobrą mocą i komfortem.Jeżeli ktoś przykłada uwagę do nagłośnienia to w bogatszych wersjach był montowany system BOSE a to bajka dla uszu w tym aucie :)
Ja bym tego nie kupował, albo zmieli napęd pompy oleju, przy okazji zabijając turbinę i panewki, albo będzie nieustająca walka z klapą gaszącą. Do udanych silników TDI grupy VW można zaliczyć 1,9 (110 i 130 kM), 5 cylindrowy, rzędowy 2,5 oraz 3,0 V6 Jako porażkę należy traktować 1,9 90kM, 2l oraz absolutny zwycięzca 2,5 V6
W tej kategorii i tej marce raczej wybór diesla, który tańszy w utrzymaniu mija się z celem.. Każda jednostka jest bardzo droga w utrzymaniu i niestety jak to współczesne diesle awaryjna.. Praktycznie każda drobnostka unieruchamia auto.. dodatkowo Diesel + manual ? Oj ciężko będzie.. Ciężko coś znaleść..
Superb jest większy od passata poza tym nie wiem czy Cię nie przekonuje? Myśląc tak passat to A4 więc lepiej A4 bo to audi a tak na prawdę jeden kij, te same auta. Silniki TSI w VW to też z turbo i do tego nie specjalnie bezawaryjne więc u niemców nie masz specjalnego wyboru, albo awaryjny diesel albo awaryjna benzyna. Jak kupisz nowy to pojeździsz...
A co mam Ci powiedzieć? Jak byś miał budżet co najmniej 20 tys -+ 3 tys powiedział bym kup diesla, z najlepszym, i najmniej awaryjnym dieslem AVF 131 konnym i 6 biegową skrzynią, lub AWX z 5-cio biegową, i ciesz się zakupem, zresztą, nawet bym mógł pomóc Ci coś wybrać, bo daleko do Ciebie nie mam. Ty zakładasz temat, uwarunkowany budżetem, który z góry...
Jaki błąd odczytany? i czym? Od świecy nie ma trybu awaryjnego.
za tę cenę kupisz toyotę z nowoczesnym silnikiem diesla d4d ,będziesz zadowolony,choć nie wygląda tak ładnie jak francuz. LAGUNA2 bardzo awaryjna
Proponuję VW Polo najlepiej diesel.Jest tego pełno nawet na allegro od 900 do 1600zł.Części tanie .Sam jeżdżę passatami ponad dwadzieścia lat.Silniki diesla potraią przejechać ponad 500000km.
z tego co mi wiadomo te silniki 2litry diesel sa awaryjne lepszym rozwiązaniem jest 3litrowy diesel
Mój kolega jeździ astrą f z silnikiem isuzu i jak na razie nie narzeka trochę w niego zainwestował zrobił to co trzeba i teraz chodzi pięknie Nawet na mrozie pali od strzała w porównaniu z astrą g 2,0 V8 co jeździ taki jeden to rewelacja Jak chcesz bez awaryjnego diesla to kup sobie poloneza z silnikiem 1,9GLD[silnik citroena-poprzedni wózek kolegi...
witam golf1 1.5 diesel nie działają kierunki ,awaryjne i wycieraczki , kontrolka jak wrzuce migacz świeci cały czas z awaryjnymi to samo ,pomocy dzieki:cry:
ren rocznik ktory podałeś ma awaryjne diesle i to zresztą było juz pisane w "Auto Świecie No to kolega ma bardzo ciekawe gazety, szkoda tylko, że piszą dziwne rzeczy - i rzadko kiedy zgodne z rzeczywistością. Mi w tym silniku spala ok 8.5l gazu normalnej jazdy. Nie w tym silniku, a z tym silnikiem, to raz. Dwa, ciekaw bardzo jestem jaki jest skład...
a co znaczy ze wpada w tryb awaryjny ?
A jakiś przykładowy jednofazowy bez konieczności włączania indukcji ? A dla jakiego obciążenia? Możesz podliczyć odbiorniki energii? W razie czego mam jeszcze gazówke Gazówkę? Masz na myśli kuchenkę gazową, czy też hybrydowy agregat awaryjny zasilany gazem (LPG)?
w tej cenie szukał bym auta zadbanego i z pewnej ręki. szukaj coś w dobrym stanie bo zachwalane golfy czy audi mogą dać po kieszeni jak źle trafisz. z VW czy audi szukaj diesla 90KM albo benzyne 1.6 105KM - idealne silniki do gazu najtańszym autem w esploatacji bedzie fiat stilo - najtańsze części, ekonomiczny i trwały diesel, nie są tak awaryjne jak...
Bardziej awaryjne są Diesla mniej zywotne i co gorsza glosniejsze nie wspomnę o drgamiah mowa o małe agregaty benzynjaki są dużo lepszym wyborem... Co innego gdyby to była stacja kilkanascie KW to Diesla jes najlepszym wyborem. A po drugie dobry silnik ON Hatz lub Yanmar itym podobne to same silniki kilka tysięcy kosztują więc w agregacie u autora budżecie...
Zapewne awaria jakiegoś układu i komputer ECU przełącza się w tryb awaryjny. Zacznij od diagnostyki komputerowej lub zwróć samochód sprzedawcy.
Zrobić logi dynamiczne z pomiarem ciśnienia paliwa i doładowania na drodze, te czynniki mają wpływ na tryb awaryjny pod obciążeniem.
Wygląda na kostkę stacyjki.
Jaki kod błędu?
Panowie kto może mnie poratować schematem awaryjnych i kierunkowskazów Ford Transit 2003 diesel . Działa prawy kier. i oba awaryjne .Lewy jest martwy . Dziwne sterowanie bo od przełacznika wychodzi (-) idzie do przekażnika w komorze silnika , on załącza (+) , wraca do kabiny , powinien załączyć przerywacz ale nie załącza . Przerywacz sprawny (zmieniałem...
Działają normalnie awaryjne jak auto zgaszone?
witam wszystkich. Ja również planuje kupno auta i też mam dylemat beznzyna czy ON. Będzie to moje pierwsze auto. wiec mam kilka pytań co do diesla. - Czy jeżdżąc po mieście (głównej mierze) opłaca sie diesel czy benzyna. - Jak bardzo awaryjne są diesle w porównaniu z benzyniakami. Tzn. mam w planach VW Passat b5 TDI z regóły rocznik 99/00 przebiegiem...
Niedawno była awaria elektrowni jądrowej w Twerze. Z powodu awarii transformatora 3 z 4 reaktorów automatycznie sie wyłaczyły. Ich szczęscie polegało na tym, że padły trafa na wyjściu z EJ, a nie na wejściu. Drugi przypadek dotyczy Fukushimy oraz mniej znany w szweckiej EJ Forsmark. Na 4 awaryjne diesle zadziałały tylko lub aż 2. Tylko bo nie było żadnego...
swiece zarowe wymienione oraz dwa czujniki od cisnienia paliwa
Jeszcze na taki natrafiłem Agregat prądotwórczy Proton 12000 Oasis 360° Diesel Co sądzicie?
Witam, Posiadam Audi A3 8P 2,0 Diesel z 2011r. Mam problem bo włączają się same z siebie światła awaryjne. Zauważyłam 4 takie sytuacje. Samochód stoi zaparkowany i za jakiś czas (dzisiaj to po godzinie) włączyły się światła awaryjne. Otworzyłam ją i zamknęłam klikając na przyciski na kluczyku i jest ok. Czy może koś wie jaka może być tego przyczyna?...
Sprawdź podcisnienia.
Jeżeli chcesz coś co z reguły nie rdzewieje to tylko Citroën albo Peugeot, za 3000 zł auto będzie raczej wiekowe (choć i tak młodsze niż niemiecka konkurencja). Silniki 1.9 D koncernu PSA są bardzo trwałe. Moim zdaniem dobre będzie coś w stylu Citroëna ZX, Peugeota 306 albo 405. Lepiej cośbez doładowania, będzie trwalsze i mniej awaryjne. Co do diesli...
Jeśli chodzi o LPG to swoim 1.8t zrobiłem ok 110 tys km, zero awarii! Tylko dwa razy czyszczony reduktor- łączny koszt 60zł. Po prostu twoi koledzy albo mieli pecha albo brali już najtańszą instalację (wersja kryzys):) Wracając do tematu autora, niech wybiera jaki woli:) do setki tak nie odczuje różnicy, ale powyżej dieselek już słabiej radzi sobie....
Espace chociaż jest przestronne, to są to awaryjne auta, jak większość Renault zresztą Jak ja słyszę takie powtarzane bzdury to mi skóra cierpnie. Miałem Scenica II, mam Espace 4 i Clio II (z 2002). Żaden samochód mnie nigdy nie zawiódł, a lawetę wzywałem w sumie kilka razy - do uszkodzonych opon, bo od 12 lat nie wożę zapasówki i raz do Scenica bo...
Witam, podobno starsze diesle były awaryjne, a nowsze (po 2005r) są poprawione. Czy da się rozróżnić te wersje po wyglądzie (np. na zdjęciu silnika w ogłoszeniu itp.)?
forum.fordclubpolska.org oto moja porada albo forum klubu mondeo sprawdz sobie jeszcze potencjometr/czujnik połorzenia przepustnicy jeżeli cos takiego istnieje w dieslu
Ja polecam Skodę Fabią 1.9TDI (101KM) do tego można zrobić chip tuning i się ma 130KM. Mało awaryjne i komfortowe.
Ja też nie jestem fanem diesla do osobówki, ale znam wielu, którzy nie zmnienią na inny, bo mało pali, bo dobrze odchodzi od "zera", bo lubią ten dźwięk i telepiąca się budę na postoju... Dla ,nie alternatywą popularnego diesla jest przyzwoite V6 z LPG . :D Co do bezawaryjności, to dzisiaj pseudo eko małe turbo benzyny są 2x bardziej awaryjne od diesla....
Dobra sprawa wygląda następująco: wydech drożny, dolot sprawdzony i wymieniony intercooler, który okazał się dziurawy, podmiana n18 i n75 nie daje efektów przy czym bezpośrednie podłączenie suszarki do vacuum pompy również nic nie zmienia. Lecz samochód jedzie normalnie w trybie awaryjnym, jak zwykły diesel. Po podłączeniu N75 objawy się nie zmieniają,...
Zależy mi na (...) jak najmniejszej bezawaryjności Czyli chcesz bardzo awaryjne ;) GTC z Dieslem... dziwnie wygląda, no i nie brzmi. 2.0T - jak najbardziej tak, ale do LPG trzeba kogoś kumatego i nie można iść po kosztach, 1.8 - dobry silnik, ale nie do GTC.
to jake silniki sa najmniej awaryjne
Może nie być masy na włączniku kierunków (pin nr2, przewód czarny), albo bezpiecznik nr7/30A jest spalony i wtedy żaden z dwóch przekaźników dodatkowych (AR2 i AR4) nie pracuje. Na tej samej masie (w komorze silnika) wisi silnik wycieraczek. Może też być zwalony przekaźnik-przerywacz (elektronika w nim). Awaryjne załączają go na jego pinie nr 3 (przewód...
Mazda 2.2 i jeszcze ford mondeo 2014r w górę I to już tam są silniki 2.0 diesel ale ten co jest bardziej awaryjny czyli 150km
Ja na twoim miejscu wybrał bym tak jak koledzy wyżej Mazdę 6 albo 407. Kolega ma obecnie Mazdę 6 z bodaj 1.8l benzyniakiem i sprawuje się naprawdę świetnie. Dość wygodne, dobrze wyposażone, ładne a co najważniejsze bez awaryjne. Spalanie porównując do podobnych silników też nie jest zbyt wysokie. Co do 407 to miałem do czynienia tylko z dieslami ;)...
Ja mam astre ('95) z silnikiem 1,7 TD Oplowskim tak zwanym DTL (nr silnika rozpoczyna się od DTL), w porównaniu z 1,7 TD Isuzu jest może troche głośniejszy, ale napewno dużo trwalszy, po 400 tyś km nie ma znim żadnych problemów, zero przedmuchów. Oplowski ma 68 KM, a Isuzu 82 KM. Zwróć uwagę na turbine, jeżeli będziesz kupował wersję doładowana. Pozdr
Po kilku latach temat rozwiązałem następujący sposób. Na zasilaniu awaryjnym stoi jednofazowy agregat 18kW diesel polskie marki Fogo z SZR na stycznikach 80A zgłoszony oczywiście do ZE.
Diesel to zły pomysł bardzo awaryjne i drogie naprawy.
SB I, SB II i SB III to zabytki klasy 0 :D W zeszłym roku kilka u znajomych zutylizowałem. (at)ALIBABA I nie mówiłem że będzie prosto, a kilka "kontenerów" postawiłem do pracy stacjonarnej i działają już kilkanaście lat. Jeśli defrost jest sprawny to zostawić jak jest, przecież i tak będzie działał. Choć lepiej zostawić ze sprawnym Dieslem na sytuację...
WV, seaty, ople oklepane tłukowate auta, renault drogi i awaryjny, ford gnijacy i dość awaryjny diesel. 307 tez ma przekabinowana elektronike. Jeśli chcesz naprawde ładne, dośc duże i komfortowe auto z mocnym silnikiem i blachą to polecałbym zadbaną alfe romeo 166 z 2,4 JTD 140(150KM). pali tyle co passat z 1,9 TDI, a odejscie bez porównania ( 5 cylindrów)...
Wszystkie diesle w Oplach nowszych niż Vectra A są włoskie. A włoskie są lepsze niż niemieckie, mniej awaryjne, lepsza kultura pracy.
A jak inne cuda? Alternator,jak diesel to co z awaryjną pompą wtryskową?
Mercedes skończył się na modelu 124.ale generalnie rzecz biorąc z obecnie produkowanych meroli a klasa jest najmniej awaryjna i nie tak opróżniająca portfel jak inne modele wyższej klasy.Dlaczego chcesz kupować diesla ,spójrz na ceny paliw i na ceny części do diesla[filtry,oleje,wtryskiwacze itp.]W eksploatacji diesel wychodzi teraz drożej niż benzyna...
No to musze ci podziekować hehehe a powiecie mi co to jest OHC Bo nikaj niema sa tylko DOHC i SOHC I czy diesle sa awaryjne ??
Błąd przepływomierza - nie ma czegoś takiego. Jest numer (kod) błędu. Wtedy można radzić ale zacząłbym od podglądu pracy zaworu EGR i przepływki. W teście drogowym i na przegazówkach "stacjonarnych". Niestety diagnostyka komputerowa nie polega na kasowaniu błędów. Ciśnienie turbo też sporo powie o szczelności ( lub nie ) w dolocie. Ale skoro mechanik...
Chyba Kia mniej awaryjna, i dostęp do części.
od czasu do czasu nie reaguje na gaz , i przechodzi w tryb awaryjny ? wymieniłem potencjometr , nie pokazuje żadnych błędów ? możecie jakoś pomóc ?
Ja polecam w211 z silnikiem diesla 2.2 ekonomiczny i mało awaryjny albo 3.2 też jest super ale pali więcej oczywiście diesle :)
Możesz podpowiedzieć na co zwrócić uwagę ! i czy to jest dobry wybór ? 2003 rok 1.6B mogę kupić za 11-tysi + opłaty ok 800zł
Jednak nie była to przepływka. Uszkodzony był EGR. Zawieszał się. Później auto wpadało w tryb awaryjny. Pomógł nowy EGR.
elemen_th 100 % się zgadzam co do lagun. tylko diesle są awaryjne zwłaszcza 2.2 dCi, natomiast silniki benzynowe jak w każdym samochodzie. bardzo często awarii ulega elektronika no i z tym się trzeba liczyć
Wymieniłem ten czujnik, sprawdziłem DPF, wszystko było w porządku, pompa wody też w porządku. Finalnie sprzedałem to auto informując nowego właściciela o tym problemie.
Kolego jeździłem GV z silnikiem 2.0 16V. Silnik miał ponad 280 tys. km i żadnych problemów nie dostrzegłem, poza rutynowa wymianą sprzęgła po poprzednim właścicielu. Jednak musisz pamiętać, że kupując jakiekolwiek auto 4x4 części są dużo droższe niż do zwykłej osobówki! Jakie 4x4 byś nie kupił będziesz musiał liczyć się z naprawami, ponieważ nie ma...
XUD9 kojarzy mi się z dość awaryjną pompą wtryskową Lucas EPIC, ale stosowany był nawet w Polonezie, więc (poza pompą) każdy "kowal" to naprawi (a przynajmniej "utrzyma przy życiu").
Słabe sprzęgło 2.2 ale silnik jak na diesla bardzo dobry mało awaryjny , co do benzyny 1.8 mniejsze koszty eksploatacji , dynamiczny i cichy silnik jak na benzynę .
Witam. Chiałbym byście mi pomogli jaki silnik wybrac w 307 CC benzynowy czy diesel i o jakim motorze. Nie chodzi mi o spalanie tylko o który jest najmniej awaryjny z benzynowych i diesla. Prosze o pomoc bo moja dziewczyna chce sobie taki kupić i nie chce by później żałowała że się psuje non stop czy coś.
Witam serdecznie. Poszukuję auta dostawczego do kwoty 2,5 tys zł, ewentualnie mogę dołożyć 500 zł. Główne wymagania: - Diesel - Najmniej awaryjny silnik - interesują mnie tylko dobrze zachowane egzemplarze - raczej tylko manual Macie jakieś propozycje co do wyboru marki lub modelu?
aha. To moze troszke zmienie temacik . Jake auto 4x4 w rozsądnej cenie proponujecie i oczywiście jak naj mniej awaryjne LPG czy diesel ? 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
Dzięki z pomoc. Jeśli ford mondeo to z silnikiem benzynowym czy ropa? Diesel podobno najmniej awaryjny to tddi bo z tdci strasznie wrażliwy tak słyszałem.
A jakiż to komputer nic nie pokazuje mimo trybu awaryjnego silnika?
Ale on ma swoją filozofię nie przekonasz. Jest fajnie i tak ma być ! Szkoda dyskusji ----------------------------------------... Obawiam się że żadne nie wytrzyma 500 tysi Mozna by szykać gdzieś w benzynowych hybrydach ale to wszystko gdybanie a na starych Priusach nie ma się co opierać bo to auta sprzed grubo dekady. O ile za silniki awaryjne (układy...
Nafta lub coś penetrującego jak już masz myć
To zacznij od diagnozy ABS porządnym testerem.
A przed odpaleniem? Jak nie ma około 100 to walniety czyjnik albo kabelki do niego. Bo przepustnica jest za czujnikiem i ecu nią reguluje na podstawie głownie wartości z przepływomierza. Ma dwa zadania regulować przeplyw aby zagadzał sie z zadanym i egr mógł w częściowym obciążeniu zawrócić więcej spalin i dwa jako klapa gasząca do lagodnego gaszenia...
Ja nie mam doświadczeń z prostym D. Wiem że ćiśnienia są mniejsze i jest komora wirowa. Więc proces spalania trochę inny niż w TDI czy nowszych silnikach z CR. Do zakupu tego auta zachęciło mnie min to ze jest to najprostszy diesel podobno najmniej awaryjny ze wszystkich możliwych diesli. Zastanawia mnie tylko to że bez podgrzania tymi świecami to rozruch...
Po twoim poście mam wątpliwości czy ma to być oświetlenie ewakuacyjne czy zasilanie awaryjne. Jak to pierwsze to są gotowe rozwiązania w postaci świetlówek z wbudowanym akumulatorem (jak dobrze ruszyć głową to można zamontować bez przerabiania instalacji) a jak zasilanie awaryjne to agregat AVR w dieslu i układ SZR (potrzeba pozwolenie ZE)
polo male auto wiec diesel np SDI ,co mu wlejesz to pojedzie:D max 5 litrow ropy malo awaryjny
Odpuść Hondę, odpuść Peugeota, poszukaj Mazdy - dobrze na tym wyjdziesz. Szukaj gazu. I nie czytaj wypowiedzi z postu wyżej co do gazu, są auta które jeżdżą tylko na gazie, benzynę widzą bardzo rzadko, tylko po to, żeby przeczyścić układ paliwowy i nic się nimi nie dzieje. I kłóciłbym się, co jest mniej awaryjne i bardziej wytrzymałe... Bo na pewno...
Dramat.
Witam. Mam problem z Mazdą 6 diesel. Komputer pokazuje błąd P0016. Wymieniłem nowy czujnik położenia wału i dalej nie odpala. Jak wyciągnę wtyczkę, to odpala i chodzi w trybie awaryjnym. Proszę o pomoc.
Popuść najpierw rurki na wtryskach? Nie rozumiem popuść.
Jako mechanik mogę Ci doradzić: -Golf 4 sypie się na potęgę, wadliwe jest praktycznie wszystko w tym samochodzie, zaczynając od elektroniki, poprzez wiecznie padające skrzynie , cieknące maglownice, tłukące się przeguby kończąc na silnikach benzynowych do 1.6 pojemności. -Astra 2 ogólnie awaryjne diesle, w benzyniakach wieczny problem ERG. czasem pompa...
To wszystko co mam na temat tego IM209. Ale jest pewien paradoks-nigdy tam nie wstawiam regulatorów jak w oryginale,bo są -drogie -awaryjne Ja tak po prostu zakladam regulator od alternatora malucha i chodzi aż miło.Zrobiłem tego w ten spsób hohoho,i nie bylo reklamacji.:)
Głośność będzie uzależniona od przebiegu a wokół komina to on jeździć nie będzie. W tą tabelę też nie wierzę bo wszystko zależy od wersji wyposażenia a tam zawsze w najwyższej możliwej. W trasy to SUV a nie kombi tyle tylko że od 50tys to będzie 10-latek albo starszy. Szukaj z aktywnym tempomatem i dobrym silnikiem tak około 200KM w dieslu.
tak 1.9, ale właśnie które są mniej awaryjne
Unikaj silników 2.0 TDI. Polujesz na pierwsze generacje z tych silników a były dosyć bardzo awaryjne. Jesli upierasz sie na diesla to wybiez 1.9 TDI sa to bardzo trwałe silniki. Co do audi polecam b6 1.8T. Silnik bardzo wytrzymały i mało awaryjny.
Witam. Zamierzam kupić VW transportera z 2005r. 1.9 diesel 105KM .Moje pytanko czy ten model jest awaryjny i nie za słaby na wagę 2000kg.
Dzieki Panowie podpowiedzi, chyba jednak daruje sobie te agregatu wojskowe nie z europy bo wiecej problemu i zachodu z tym bedzie niz jest to warte, bede musial poszukac czegoś przystosowanego do napiecia 230/400 jak chce korzystac z tego jako zasilanie awaryjne całego domu
Ja trochę OFF,ale ciekawi mnie czy ktoś robił kalkulację do zasilania agregatu metanem z normalnej sieci i jak to wypada z w porównaniu z dieslem ? Tak mi łazi po głowie zrobienie awaryjnego zasilania dla domu jednorodzinnego jakimś małym agregatem Poz Darek
Oprócz wodolejstwa i robienia wody z mózgu ludowi pracującemu, to to urządzenie to nic innego jak spory powerbank, zupełnie jak do telefonów, z dość dużym akumulatorem litowym - podobną działaniem jak w smartfonach czy tabletach. Jakie wspaniałe by to nie było, to niestety - powiedzmy że benzyniakiem wykona kilkanaście obrotów rozrusznika, dieslem,...
Tak odepnij wtyczkę. Wtedy jest w pozycji max otwarta. Ona pełni dwie role ogranicza dopływ świeżego powietrza a tym samym wymusza większy zawrót spalin przez EGR oraz pełni rolę klapy gaszącej. Czyli powoduje łagodne zatrzymanie silnika (ważne dla dwumasy) oraz awaryjnego gaszenia (remedium na chorobę tzw szalonego diesla).
Jest jeszcze jedno zagrożenie jakie niesie wojna. Nie tylko wojna - chodzi o blackout. Zmasowany atak rosjan doprowadził do sytuacji, że sieć energetyczna nie mogła działać. Wszystkie EJ zostały wyłączone, a bez zewnętrznego zasilania za chłodzenie odpowiadały agregaty diesla. A z nimi może być różne. Przede wszystkim musi być paliwo, gdyby jakaś rakieta...
Czyli ten czujnik jest na drazku od biegow a jak sie do niego dostac i moze ta usterka blokowac silnik w tryb awaryjny
Jakieś 20 lat temu robiłem pomiar prądu rozruchu silnika 4-ro cylindrowego DIESEL zamontowanego w wózku widłowym prod.bułgarskiej.Był w nim rozrusznik 12V i mocy ok. 3kW.Rozrusznik nie posiadał przekładni planetarnej. Akumulator 12V w pełni naładowany o poj.160Ah.Do pomiaru użyłem amperomierza cęgowego a więc jego podłączenie nie miało wpływu na spadek...
Jak ktoś myśli że stare BMW w benzynie z gazem będzie bezproblemowe i tanie w naprawie to się myli.Historie o awaryjnych i drogich w naprawie dieslach też są mocno przesadzone.Sam użytkuję trzy diesle i to dość stare,które stoją na dworze i nie mam problemów.
Komin to jeden z głównych mostków ciepła w domu. 2 kominy to już zbrodnia. O dziurawieniu (niepotrzebnym dachu) pisać by wiele. Dach niedziurawiony jest idealny pod PV a wtedy jak rozumiem EP spełnimy. Na brak prądu wystarczy mały generator awaryjnie bo może się przydać raz na 10 lat. Mało. To trzymaj na podwórku butle z gazem + słoneczko. Mało to...
Witam.Jak 2.2 diesel to raczej lucas a jak lucas to te pompy są dość awaryjne i podejrzewam ze tu moze byc problem.Pozdrawiam
A czym się objawia to "boksowanie"? Bo nie wierzę, że na równej i suchej nawierzchni koło "przeskakuje" Nie wiem, czy buksowanie to najbardziej odpowiedni termin, prawe przednie koło wpada w drgania, zaczyna nim trzepać, tłuc i dzieje się to niezależnie, czy prosta, czy łuk, ale właśnie przy ruszaniu. Nie mogę dynamicznie włączyć się do ruchu, max...
Odgrzeję temat,gdyż ma taki sam problem :cry: z tym że po włączeniu kierunków zapalają się światła pozycyjne a kierunki zamarłe (awaryjne ok) ..gdzie szukać przyczyny
Te 1500 to robocizna razem częściami. Dochodzi turbo pompa WC i intercooler . To jest diesel i po czterech latach bez awaryjnej pracy upomniał się o swoje .
dymiące diesle polecane diesle renault megane diesle
drzwi anglik wskaźnik bezpiecznik discman uszkodzony
zmywarka bosch srv53m13eu rockchip rk3188
Schemat mnożarki 2-bitowej w CircuitMaker Jak ustawić histerezę w Vaillant ecoTEC Plus?