Brak zasilania niezależnego od stacyjki. Pewnie na jednym bezpieczniku wiszą awaryjne i pamięć radia.
Jeśli Japończyk to Mitsubishi Carisma. Jest na podwoziu volvo produkowany w Holandii. Jestem szczęśliwym posiadaczem od kilku lat 1.8 GDI ... Niskie koszty utrzymania, mało awaryjne. Carisma to nie jest prawdziwe Mitsubishi. A silnik GDI nie jest zbytnio interesujący.
Odświeżam .
Padł przekaźnik świec. Na wyraźne życzenie założyłem od VW, kontrolki nie podpinałem, zasilanie z oryginalnej instalacji i poszło. Chamska naprawa z pominięciem usterki.:D
Więc tak, odradziliście mi te samochody i zobaczyłem tą MITSUBISHI CARISMA II i Lagune ale Laguna mi się nie podoba. Zostaje to Mitsubishi autko całkiem ładne . Czy ta Carisma nie jest tak awaryjna jak np. omega lub rover?
1.8 to jest silnik GDI na bezpośrednim wtrysku bardziej awaryjny, też benzyna.
Dodatkowo dziś przy próbie włączenia świateł awaryjnych pojawił się dziwny dźwięk jakby spod kierownicy. Taki jakby dźwięk zwarcia/dziwnego brzęczenia. Z mierzeniem napięć muszę trochę poczekać.
Ja mam mitsubishi colta V 2000r 1.3 od niedawna i jestem zadowolony ,fajnie wygląda ,dobrze się jeździ , myślę że najmniej awaryjne z wszystkich tu wymienionych . Carisma była produkowana w Holandii ale Colt z tych lat do 5 generacji był produkowany w Japonii . Spalanie przęciętne 8 litrów w mieście (10 km w jedną stronę) na trasie jeszcze nie sprawdzałem...
Sterownik nie widzi impulsów z czujnika wału. W pełni się zgadzam, tylko pytanie pozostaje dlaczego. Sygnał był sprawdzany oscyloskopem na samym sterowniku. Jak masz zasilanie poprawne to sprawdź przy samym ECM czy widzi sygnały wał/wałek i porównaj synchro ze wzorcem jest na necie. Jeżeli masz pewny schemat bądź opis zasilań dla tego sterownika chętnie...
sprawdź przełącznik kierunków a jeśli to nie to to sprwdź czy niema przebicia od awaryjnych bo awaryjne mają to do siebie że migają nawet po odłączeniu aku! (możliwe że to przerywacz awaryjnych! Kolejny raz przypominam , porady bezwartościowe skutkują ostrzeżeniami , regulamin pkt 12 Michu
najgorsze jest, że powyżej 2 tys obrotów jak złapie to chodzi na wszystkich a jak się zjedzie niżej to tryb awaryjny się włącza i chodzi tylko na 1 i 4 wtrysku. nie mam pojęcia co to jest.
Fakt dla mnie otwarcie mechaniczne drzwi auta bez kluczy, zerwanie stacyjki, unieruchomienie alarmu to niezły problem, ale awaryjny rozruch immo w np. Passat B5 czy starczym audi, to nie problem. Dziś do kupienia pełno sprzętu który pomaga grupie VAG być na liście najczęściej kradzionych.
Jak by się wkrecił to by sie zatarł, Przemuś chyba nie to, pewnie poszło uszczelnienie turbo i łożyskowanie tarło o obudowę i zdechło, jak koleś uzupełniał olej to moze silnik ocalał w nawet nie złym stanie, jak turbo stoi to wchodzi w tryb awaryjny i słabowaty :D skoro chodzi jako wolnossący to zrób pomiar ciśnienia spreżania i pomiar cisnienia oleju,...
Witam, Poszukuję jakieś auto w cenie do 12 tyś. Kryteria: Silnik: diesel Moc: około 100 KM (raczej nie mniej) Nadwozie: Hatchback Rok produkcji: po 2003 Dobrze by było, żeby auto było możliwie bezawaryjne. Myślałem coś o: Fordzie Focusie Mk1 1.8, Mitsubishi Carisma (ale to chyba jest trochę awaryjne) 1.9, Skoda Octavia I z silnikiem 110 konnym 1.9,...
Witam ponownie,hałasowanie zaworów było spowodowane tym iż podczas gdy turbina się popsuła olej który wracał do silnika miał o wiele za wysoką temperaturę i to spowodowało że w silniku pojawiły się jakieś dziwne kluchy które niestety nie wyleciały wraz z olejem podczas wymiany..wyżej wymienione kluchy zablokowały kanały olejowe które doprowadzają olej...
Co do dodge caravan/ chrysler voyager to blacha faktycznie jak dzwon, rdzy szukać na próżno, ale omijać szerokim łukiem diesle. Widziałem na przykładzie wujka ile dokonał napraw związanych z silnikiem 2,5 td silnik/skrzynia to porażka. Dla autora wątku, polecam na początek mitsubishi carisma za 4/5 tys z gazem jest w czym wybierać. Dobrze się prowadzi,...
Witam wszystkich. Czy wie ktoś moze jak zaprogramować pilota w mitsubishi Carisma rocznik 2000 silnik 1,9 DID wymieniałem baterie i po włożeniu nowych przestał działać a na starych jeszcze "jakoś tam" działał znalazłem w internece coś takiego: Włożyć kluczyk do stacyjki ( nie przekręcać ) 2.Zewrzeć pierwszy PIN złącza dignostycznego do masy 3.Wcisnąć...
Silnik to 1.6 (4G92). Problem polega na tym że jak silnik jest zimny to nie chce zapalić, nieraz zapali na 3 sekundy na zimnym ale zaraz zgaśnie i jest problem z uruchomieniem go następnie. Czujnik temperatury jest dobry, przepływomierz jest uszkodzony ale podstawiałem sygnał kilkadziesiąt herców (około 100Hz) i check Engine gaśnie ale i tak nie che...
Witam Zapomniałem dodać że miałem odłączoną przepływkę z tego powodu iż nie łapie obrotów i szarpie, mechanik odłaczył ją żeby równo pracował. Doczytałem wczoraj z kolegą że samochód z odłączoną przepływką odpala na awaryjnym w wiekszym dodatkiem benzyny. A po kilku razach takiego użytkowania komputer coś pewnie blokuje i nie można było go odpalić....
Odpuscił bym vw, seata, skode i peugota. Na pewno bezawaryjnym samochodem bedzie almera, pozniej mazda. Focus i opel astra 2. Carisma mimo, że jest udanym autem to lubi ceną częsci przyprawić o zawał. Za te pieniądze ja bym szukał astry 2 (ogromny wybór), lub almery.
Nie odpala nie świecą się kontrolki nie chodzi dmuchawa nie gra radio nie ma prądu w zapalniczce awaryjne światła działają oswietlenie dziala czasami coś trzeszczy pod polpitem tak mi się wydaje że to tam i czasami błysnął kontrolki tak jagby coś chciało załączyć a nie może ten problem stał się z dnia na dzień może ktoś wie co może nie łączyć lub co...
Prawdopodobna przyczyna do popękana wiązka kabli idąca do tylnej klapy kabel od trzeciego światła stopu robi zwarcie z karoserią. Ściągnij gumę, w której idą kable i sprawdź. Ja tak miałem z jedną stroną pozycji. Jak klapa była otwarta to w momencie zadziałania centralnego zamka (tak zamiast pod awaryjne miałem podpięty pod pozycje i migały pozycje...
Witam, Mój problem przybrał jeszcze większe rozmiary, kolejne zabiegi czyszczenia gumek pomogły tylko na dwa dni. Właśnie zablokowała mi się lewa tylna szyba w pozycji otwartej. Nie mogę jej ruszyć ani z panelu w drzwiach kierowcy, ani z przycisku w tylnych drzwiach. Chcę zamknąć tę szybę awaryjnie z poziomu silniczka tam widać dodatkową wtyczkę po...
Auto: Carisma 1,9TD inetrcooler, pompa Lucas DPC, pseudo komp-sterownik-sterujący: a)EGR b)iddle up-podbiciem obrotów c)timing control- zawór pszyspieszacza wtrysku Myślałem że już nic nie jest w stanie zaskoczyć jeśłi chodzi o ten system wtryskowy- a jednak. Mam pytanie-bo nie jestem pewien- czy odłączenie wtyczki czujnika wzniosu igły( zapala się...
w safrane drugiej generacji nie ma silnika 2,5TD tylko 2,2TD. Według mnie ciekawszym silnikiem od 3.0 24V jest 2.5 20V pali nie wiele więcej od 2.0 16V a mocy jednak sporo więcej. W brew powszchenej opini samochód w cale nie jest taki awaryjny jak co niektórzy by chcieli. Jest to jeden z lepszych modeli reno. Ciekawy jest ten diesel, niezniszczalny,...
Na instalacji 4 generacji nie ma prawa się świecić kontrolka MIL! Od tego należy zacząć - dlaczego się świeci. Awaryjne przełączenie gaz->benzyna nie może się odbywać na podstawie sygnału lambdy, jedynie w oparciu o ciśnienie gazu i temperaturę reduktora. Ciśnienie masz bardzo wysokie, mapy zupełnie niepokryte - gołym okiem widać, ze sterownik benzynowy...
Witam Pisze z myślą że pomożecie mi podjąć decyzje w wyborze samochodu. W najbliższym czasie planuje zmianę samochodu, mogę przeznaczyć na ten cel maksymalnie 20tyś zł. Samochodziku będę używał do jazdy do pracy i na uczelnie (średnio rocznie wychodzi coś koło 20 000km). Autko chciałbym żeby: -nie było starsze niż 98-99r -dało się zagazować i dobrze...
Szukaj 406 z silnikiem 1,8 , 2,0 16V. Dobra blacha , komfort i wyciszenie . W sedanie średnio 1,8 ( 117KM)pali 9-10 l gazu. 2,0 136 KM spali o litr wiecej. Lancia lybra z silnikiem 2,0 ( niestety 5 cylindrów). Dobrze wyposażone auto i wcale nie bardziej awaryjne niz inne w tej klasie.Wymaga raz na 1-2 lata wymian gum drążków stabilizatorow, ale to kosztuje...
Witam, Mój problem zaczął się od głupiego błędu, zostawiłem zapalone światła na 2 godziny co rozładowało akumulator. Nie mogłem przez to dostać się do auta, centralny nie działał, zamków kluczykiem nie mogłem przekręcić (nigdy nie były używane?) Zanim się zorientowałem że to akumulator wymieniłem baterię w pilocie od centralnego ale oczywiście nie pomogło....
Ja bym polecał Mitsubishi Carisme bardzo fajny samochodzik za nie wielkie pieniądze dobrze wyposażony mało awaryjny i bardzo oszczędny silnik GDI. Sam się zastanawiam nad kupnem takiego ewentualnie biore pod uwagę jeszcze a4 lub Nissana Primere.
Witam, Zamierzam kupić auto między 20 - 30 tysięcy. Nie chcę auta małego, ale takie, w którym będę mógł swobodnie jeździć dłuższe trasy. Poniżej mojej kryteria, która będzie decydować o wyborze: silnik: mocny (powyżej 140KM) i bezawaryjny (benzyniak), do którego będę mógł wrzucić sobie LPG sekwencyjne, także spalanie gazu może wynosić średnio: 12l,...
W poliftowych zawieszenie jest też z Carismy z tym że coś zostało zmienione od tych z przed liftu (np wahacz jest trochę inny-zmienili rozstaw osi chyba). Zawieszenie wielo-wahaczowe na stalowych elementach (nie aluminiowych ja w VW czy audi które kosztuje...)-elementy nie są drogie. Ceny też zależą od firmy , np. kupiłem klocki i tarcze -przód-zapłaciłem...
carisma wtrysk carisma schemat carisma mitsubishi carisma
szlifierka kątowa kondensator schemat volvo silnika astra belka
klawiatura membranowa mikrokomputer cobra1
Moduł haka Steinhoff piszczy przy kierunkowskazie Miele suszarka – wymiana paska napędowego krok po kroku, modele T1/T8, objawy i części