Podłącz dużą strzykawkę (najlepiej 100)do wężyka podciśnienia, który idzie na gruszkę przy turbinie jak będziesz zaciągał strzykawkę to dźwignia sterowania turbiny powinna swobodnie pracować i przestawiać łopatki turbiny, jeśli będzie się zacinać to może być problem z gruszką lub łopatki turbiny są już zapieczone i nie zawsze się przestawiają.
Czyli jeśli jest niedociśnienie to zgodnie z przedmówcą, sprawdzić należy przewody ciśnieniowe, może spadł lub ma luzy ten wąż (wtedy kopci) http://obrazki.elektroda.net/68_12386120... W pasku powinno to wyglądać podobnie. Jeśli wszystko będzie szczelne warto by było przeczyścić dobrze znany przepływomierz (wielu osobom to pomogło). Życzę szybkiej...
zrob komplet logow dynamicznych 001/003/004/008/010/011 .... poza tym przeszukaj caly dolot i podcisnienia .. moze gdzies jest nieszczelnosc ...
1- klapa gaszaca 2- przewód idzie do N75, ściągnij ten wężyk i zobacz jaki ruch ma to cięgno przy turbo
Okej, dzięki, będę robił logi oddzielnie na przyszłość, na razie problem ucichł prawdopodobnie. Pojechałem na 3 z obrotami wysokimi przez pewien czas, rano dzisiaj do roboty jechałem i miał jad jak kiedyś :)
Niestety nie znalazlem kodu o numerze 17964 P1556 035 ale jezeli potrzebujesz inne kody bledow VAG i SAE to zalaczylem w odpowiedzi... Pozdrowienia.
Witam. Winny okazał się nowy zawór n75 podawał podciśnienie pulsacyjnie ale tylko pod obciążeniem. Dodatkowo pojawił się problem z odpalaniem czemu winne były szklanki popychaczy i wytarty wałek(to tak jakby ktoś miał problem z odpalaniem wystarczy zdjąć pokrywę i wszystko widać). Zamykam temat dziękuję wszystkim za pomoc.
Zostaw przepływomierz, on jest sprawny. Problem leży w braku doładowania. Sprawdź to co jest napisane w moim poście.
Dobra, jak krowie na rowie: -wojtek250590: "poczytaj w internecie o notlauf" notlauf czyli za małe ciśnienie doładowania, czyli "błąd 17964" Więc do sprawdzenia: "Na forum znalazłem na razie następujące elementy mogące powodować powyższą niedogodność: - zawór N75 - wąż od turbiny] - elementy turbiny - układ doładowania - wężyki sterowania podciśnieniem...
Miałem podobny problem w moim passacie 1,9 tdi 90 KM, Po przekroczeniu 110 km/h turbo przestawało działać, po zgaszeniu auta było wszystko ok, do momentu przekroczenia 110 km/h na 5 biegu, po czyszczeniu problem zginął.
Część mam problem , brak podciśnienia przed gruszką i błąd 17964. Auto nie ma mocy , zachowuje się ją stare diesle bez turbo . Proszę o pomoc bo nie wiem od czego zacząć i jak to ogarnąć. Kontakt: marcin.ciapat.szurnicki(at)gmail.com Dzięki i pozdrawiam 👍
co do usterki to juz wiem co to jest za niskie cisnienie doladowania usterke ta powoduje przetarty waz od turbo do intercoolera przetarl sie o waz od klimy wymienie na nowy i zobaczymy co bedzie koszt nowego w serwisie 307zl
auto jeździ normalnie potem traci moc zgasisz auto odpalisz na nowo i znowu parę min dobrze chodzi.
Wymiana wezyka pomogla. Auto smiga i mocy mu nie brakuje. Dzieki za podpowiedzi i powodzenia z naprawa swojego auta. Mam pytanie czy posiadasz jeszcze może jakies fotki z tej robótki ? jesli możesz podeślij na prv będę wdzięczny Bo ja wymieniłem wszystkie podciśnienia ale jeden mi nie daje spokoju w okolicach a dokładnie pod zaworem EGR A dalej mam...
To nie chodzi o poranne odpalanie silnika tylko ogolnie przykladowo przejade trase 100km zgasze silnik i po 1sek odpalam i jest problem typu krecii 5s blad na blacie work....... wylacze kluczyk i kolejny raz odpali po chwili Podcisnienia sprawdze jutro bede wiedzial co i jak. Tak wiem ze po hamulcu podcisnienie spada ale to jest w granicy 0.1 okolo...
Witam, posiadam Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI 116KM, pojawił się błąd 17964, co robic? https://obrazki.elektroda.pl/4359091300_...
Podłączyłem VAG i pojawił się błąd 17964 P1556 - czujnik doładowania turbosprężarki A granica regulacji nieosiągnięta Volkswagen Golf 4
Zapomniałem dodać, komputer odczytywał błąd 17964 - Ciśnienie doładowania-nie osiągnięta granica regulacji Silnik AXR
witam prawdopodobnie padł czujnik przepływu powietrza, to sie czesto zdarza. takie urzadzenie wytrzymuje srednio 50-70 tyś km. proponuje odwiedzic serwis i podłaczyc autko to urzadzenia diagnostycznego ale zaznaczam do serwisowego VW bo BOSCH moze tego nie wykazac pozdrawiam T
Był wgrany jakiś ograniczający program + zapieczone łopatki pozdro
PO wyczyszczeniu EGR (prawdopodobnie zawieszony) i przepływki samochód odzyskał troche z mocy. jednak wskazania przepływki przy 3000obr nie osiągają jeszcze parametrów zadanych 735mg/suw, wskazanie ciśnienia w kolektorze 1765. Czekam teraz gdy trafi do mnie jakis TDI z sprawnym przepływomierzem. W tym momecie brak powyzszych problemów.
Witam. Problem mój polega na tym, że od pewnego czasu Vw wchodzi w tryb awaryjny i wyskakuje wtedy błąd niedoładowania. Dodam, że po ponownym uruchomieniu samochód idzie jak błyskawica aż do momentu ponownego złapania tryba. Cały układ dolotowy przeglądnięty, tj. intercoller wraz z wężami szczelne, wszystkie podciśnienia wymienione, podmieniony zawór...
No widzę że przy święcie wszyscy zajęci - ale spoko już sobie poradziłem. Przyczyna jak u większości - wężyk. W moim wypadku ten bezpośrednio podpięty do gruchy sterującej łopatkami. Temat zamykam Pozdrawiam
Witam! Problem wygląda następująco. Octavia Tdi 110PS 2003r. Znaczny spadek mocy. Po odczytaniu Vag-Com odczytuje błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - Miał ktoś do czynienia z podobną usterką?
błąd 17964 p1556 Regulacja ciśnienia doładowania. Przekroczona dolna granica regulacji, turbo po regeneracji brak mocy i noutlau. VW POLO 2001 1.4TDI 75KM. jeżeli ktoś kumaty niech podpowie , z góry dzięki
Pierwszy objaw przycinających się kierownic turbo, za czyszczenie jej nie powinieneś zapłacić więcej jak 400-500 zł, gruszki rzadko się uszkadzają. Zakładając ze zawór sterowania turbiną, wężyki, akumulator podciśnienia i pompa vakum jest sprawna: Przegoń porządnie auto na 3 biegu z pedałem gazu max min tak dodawaj i puszczaj co 3 sekundy gdzieś przez...
Zaworek n 75, zacierająca się zmienna geometria turbiny, źle podłączone wężyki. Zrób porządną diagnostykę.
Witam wszystkich na forum. Mam problem otóż mój vw golf IV 110 KM 1.9 TDI zgubił moc tak jakby turbina nie działała. Wyskoczył mi błąd 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation. z zamieszczam logi z kanału 003 i 011 wykonane VCDS. 762613 762614 [/table]
Błąd 17964, najczęściej tryb awaryjny włącza się podczas jazdy pod wzniesienie lub przy dynamicznym przyspieszaniu.
Podłącz pod vaga, sczytaj błędy, zrób log grupy 011, stawiam na turbinę. Zapewne znajdziesz błąd 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
Komputer pokazał błąd 17964- regulacja ładowania, ujemna odchyłka- stały
Witam mam taki problem.Moje auto bardzo głośno szumi.Jest to szum z okolic turbiny, podczas jazdy auto się dławi i traci moc.Komputer pokazuje błąd 17964.Sprawdziłem intercooler i wszystkie węże ale z nikąd nie ulatuje powietrze.
Odpiąłem przepływomierz na chwilę i czuć lekką poprawę przy okazji dymek lekki sie też pojawia. Da radę kamerką inspekcyjną fi8mm sprawdzić wydech od strony wylotowej czy jest w nim coś czy będę musiał wejść pod auto i rozkręcać wydech? Dodam jeszcze że tak od 1800 obrotów słychać jakieś jakby wycie do 2200 mniej więcej jest coraz głośniej a potem słabnie...
Wywala błąd 17964 - regulacja cisnienia doladowania mala wartość Przepławki nie sprawdzałem, jak może mieć na to wpływ to sprawdzę. Dziwnie jest to że zawsze go dusi rano po pierwszym odpaleniu, później po zgaszeniu i ponownym odpaleniu już jeździ normalnie.
Jeśli to tak można nazwać to Kolega ma w pewnym sensie szczęście ;) bo trafił na rzadko występującą usterkę - z reguły występuje "notlauf" czyli przeładowanie, a tutaj mamy do czynienia z błędem 17964 czyli niedoładowanie.
Błąd 19586 to jest "przekroczony limit regulacji EGR"
Słaba dokładność manometru (jest do 16 bar a potrzeba do 1 - 2) ale jak tu wyjdzie rozbieżność szczególnie miedzy jednym a drugim czujnikiem to bym podmieniał na nowy. Nowy wkładam i od razu (nawet po tym remoncie) wchodzi mi w tryb awaryjny i pokazuje błąd 17964. Czy to związek z tym EGR-em?
Witam. Sorry za dopiecie. Mam passata 130km AVF 2001r 1,9tdi. Padła mi turbina a dokładniej, passek zaczął dymić (na biało) i nie miał mocy. Wymieniłem turbinę, a problem pozostał turbina nie pompuje dymi sie dalej i czasem wyskakuje błąd 17964 szukałem nieszczelności ale nic nie znalazłem. Jedyne co zauważyłem po zapaleniu dźwignia zaworu przy turbinie...
Mam problem auto traci moc jak dostanie temperatury sprawdzałem na vag wychodzi błąd 17964 p1556-35-10 prawdopodobnie nieszczelność na sprężarce ale nie wiem za co się złapać co sprawdzić przyznam że jestem laikiem z tym autkiem i jeszcze wyskoczył mi błąd na klimie 01596 co mam zrobić prosiłbym o pomoc
Przy błędzie 17964 auto może wpadać w tryb awaryjny (nagła utrata mocy). Zaleca się weryfikację stanu zmiennej geometrii turbiny(chyba zrobione), układu sterowania N75 oraz drożności katalizatora i sprawdzenie wszystkich wężyków podciśnienia. Należy wykonać również logi basic settings grupy 011 Pozdrawiam.
No widzisz wymieniłeś N75 a pewnie był sprawny, błąd jasno mówi że problem z obwodem elektrycznym N75. Sprawdź/napraw wiązkę i powinno być ok.
Mam prośbę o analizę logów od mojego samochodu VW Golf IV 110 KM ostatnio przestał reagować na gaz tak jakby go przyduszało. Zrobiłem logi dynamiczne w grupach 03, 08, 11 . Pojawia się też błąd 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona dolna granica regulacji P1556 - 35-00 - -. Podmieniłem przepływomierz od innego samochodu i też jest to...
Witam wszystkich, wiem że tematów z tym kodem błędu jest dużo ale żaden z nich mi nie pomógł . Samochód wchodzi sporadycznie (raz na tydzień, a czasem dwa razy w ciągu dnia w tryb awaryjny) Po odczytaniu zawsze ten sam błąd : 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 Po krótce co do tej pory zrobiłem: - sprawdziłem całe podciścnienie...
Obawiam się, że szybko wrócisz do tego tematu - przynajmniej z ponownie wywalanym błędem 17965 gdyż o ile niewłaściwa praca zaworu EGR wpływa na błąd niedoładowania to już nie ma żadnego wpływu na przeładowanie. Oczywiście błąd małej emisji spalin jaki powinien pokazać się po zaślepieniu wężyka podciśnienia od EGR to w takim przypadku normalka więc...
Witam mam problem z seatem toledo 1.9 Tdi, a mianowicie brak mocy, słabo się zbiera, wszystkie wężyki wymienione zawór N75 nowy podmieniony czujnik ciśnienia MAP , Egr czyszczony, doloty szczelne, sztanga na turbinie pracuje lekko, robiłem podcisnienie na gruszce turbiny i ładnie ściąga sztangę. Komputer pokazuje błąd 17964 (P1556) Turbo/super charger...
Witam forumowiczów, podepnę się pod temat chociaż auto mam inne ale niestety objawy takie same, moje polo 4 z 2004r z silnikiem 1.4 TDI zwykła turbina bez kierowniczek sterowana podciśnieniem. Autko działa bezawaryjnie przy temperaturze powietrza do ok 25stopni, wczoraj było trochę chłodniej zrobiłem trasę do Austrii i z powrotem bez żadnych problemów,...
Ale zaraz, napisałeś w 1 poście 17964 błąd , i to o ten chodzi który powraca? To jest błąd Nie osiągnięte ciśnienie turbo i nie ma nic wspólnego uszkodzeniem przepływomierza . Wężyk gdzieś spadł . Szukaj
Witam jak w temacie- sharan 1,9 tdi 115 ps PD silnik AUY- nowa buda - jak na złość tak w moim pasacie i w sharanie ojca cos z doładowaniem nie bangla -prosze o analize logów wyskakuje błąd nr 17978 i 17964 z góry dziękuję - czasami włącza sie tryb awaryjny i muli wtedy kasacja błędów i znów ok o co chodzi? n75? zapieczone kierownice?
błąd o nr-ku 17964 ''regulacja ciśnienia doładowania" w opisie czytamy iż mamy problem z elektrozaworem sterującym N75(regulującym):zamienione przewody podciśnieniowe,uszkodzony sam zawór....lub turbiną :uszkodzona turbina lub/i nieszczelny układ dolotowy
Więc tak po przejechaniu 50km pokazał się błąd 17964 niedoladowanie turbo. (Instalacja oryginał bez żadnych modyfikacji i obejść) (pierwszy błąd 17965 był przeladowne turbo albo było na krótko spiete) Sprawdzałem napięcie na każdym elektrozaworze i po przekreceniu stacyjki na wszystkich 3 zaworach na Plusie jest 12v A na sterowaniu masa: n75 stała wartość...
Przewody wyglądają bardzo dobrze, tylko, że sprawdzałem je do zbiornika z płynem chłodniczym, bo one idą pod nim. Styki wyglądają również bardzo dobrze. Nie wiem czy mówimy o tym samym czujniku, bo ja znalazłem go obok(trochę pod) zbiornikiem płynu od spryskiwaczy. Jak go odłączyłem i sprawdziłem błędy to doszedł błąd jakiegoś czujnika temp.
wyświettla mi takie błedy silnik:18062Tablica przyrządów - zapamiętane błędy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17946Zawór odcinający paliwo - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY i czasami ten o którym ci pisałem wcześniej tzn. ciśnienie doładowania.Licznik 562Czujnik poziomu oleju...
witam mam problem z moim passatem tdi 85kw rok 2000 otóż problem polega na tym,że auto zamula i wyświetla mi bład 17964.P1556 cisnienie doładowania graniczna wartość regulacji nie ośiągnięta co może być przyczyną.Dzieki za info
Witam, Otóż mam problem z turbiną w Octavii 1 w 1.9 TDI 130 ASZ. Przy szybszej jeździe, typu 150km na 5 biegu, 180km na 6 biegu wywala błąd 17964 charge pressure control. To samo dzieje się przy szybkim ruszaniu z 1 i potem na 3 biegu przy 3.5 tysiąca obrotów. Wymieniłem zawór N75, prawidłowo podłączony bo za pierwszym razem nie było mocy. Wężyki połączone...
Dzięki kolego arto, właśnie o ten opis błędu mi chodziło. Tak chyba będzie, że uszkodzony będzie sterownik tego zaworu, bo wogóle nie się nie ruszał. Jak tylko autko wróci trzeba to będzie przemierzyć. Katalizator nie sądze żeby był zatkany, będzie można o nim myśleć jak naprawienie aktualnej usterki nie da rezultatów.
Wiatm mam podobny problem mianowicie po wgraniu mocniejszego programu w lupo tdi auto na 5 biegu zaczęło tracic moc przy spokojnej dłuższej jezdzie ostanio tez na 4 biegu , gdy w miarę szybko zmieniam biegi nic sie nie dzieje ,występuje to przy dłuższej spokojnej jeździe przy 80 -120 km/h po zgaszeniu auta i odpaleniu ponownie problem znika co to oze...
Tylko że na odpalonym silniku jak kasuję błąd to od razu się znowu pojawia więc jak mam zrobić ten pomiar bez notlauf? błędy kasujemy na wyłaczonym silniku ,sam zapłon tylko.
Najpierw trochę historii. Paska kupiłem rok temu od siostry, która miała już problemy z brakiem mocy. W 2012r. wymieniono elektrozawór i czujnik ciśnienia ładowania. I jakoś chodził. Był problem wchodzenia w tym awaryjny na wysokich obrotach przy 4 i 5 biegu. W czerwcu zeszłego roku dałem turbo do czyszczenia powiedzieli, że kable źle podłączone były...
Witam, Parę dni temu pojawił się u mnie problem. Pomiędzy 2k a 3k obrotów na 4 i na 5 biegu odcina mi moc. Powyżej 3k obrotów wszystko jest ok. Samochód z niższych obrotów jest bardzo "mułowaty". Dzisiaj wykonałem testy statyczne i dynamiczne: BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_250366.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_250365.html Grupa...
Witam. Problem dotyczy forda galaxy 1.9 TDi 115km. W samochodzie co jakiś czas niema mocy. Błąd jaki zapisuje: 17964 - ciśnienie doładowania, odchyłka ujemna. Po zgaszeniu auta samochód przez jakiś czas znowu ma moc. W samochodzie wymieniony zaworek N75 na nowy, turbina na regenerowaną. Logi dynamiczne grup: 003, 008 i 011 w czasie jak niema mocy http://vaglogi.pl/log-003_008_011_DGlS2....
17964 - Regulacja ciśnienia doładowania P1556 Dodano po 30 Jak mam je wrzucić?
Według tego co napisał kolega mercedesik to chyba jest ok, wacha się 40-55 góra 60 (obrazek) ale vag pokazuje błąd którego przed wymianą nie było 17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji. http://obrazki.elektroda.net/30_12909505...
Witam Na początku napiszę iż jeśli tego posta napisałem w złym temacie...wątku - to proszę moda o przeniesienie... Od około tygodnia mam problem z autem... zaczął strasznie zamulać i łapie notlaufa... na początku było dość wyraznie słychać świst turbinki - ale bez przesadnie... po 2 dniach cisza lecz dalej zamulał... w chwili obecnej słychać ją delikatnie...
Witam, Pacjent Audi A4 B6 AVF, sytuacja jest jednak dosyć nietypowa jak na przeplywke. Auto ogólnie jedzie normalnie w całym zakresie, w pewnym momencie łapie muła i zabiera coś powyżej 2000 obrotów i po następnym wciśnięciu gazu jest już totalna porażka i z czasem notlauf. Przy jednakowym, delikatnym przyspieszaniu potrafi przerwać po czym zrywnie...
Ponownie witam. problem rozwiązany , w samochodzie zrobione było wszystko , pomiary,podmiana części i nic nie wyszło. Wszystko w normie. Winą było paliwo !!!! zamykam temat.
Witam wszystkich, tak jak w temacie: świecą się cały czas kontrolki ABS, ESP oraz (od hamulców) na czerwono wykrzyknik w kółku i są trzy sygnały dźwiękowe po włączeniu zapłonu. Dzisiaj zrobiłem testy abs oraz silnika, mam program: Polski VAG 4.9 i napisze co pokazał program: ABS : Nr Identyfikacyjny sterownika - 8D0907389E ABS/ESP allrad D56 Urządzenie...
A ja mam problem tylko w drugą stronę 17964 czyli za niskie ciśnienie Wymieniałem N75 od kumpla i nie pokazał błędu wsadziłem swój i pokazał ale i w jednym i w drugim przypadku taki sam muł.
Czy może mi ktoś opisać następujące kody z vaga- 18062 , 17964, 562, 1314.?
Witam, mam problem z notlauf'ami. Kiedyś zdarzały się rzadko, teraz non stop. Przedwczoraj wymieniłem zawór N75, przepływomierz, filtr powietrza, filtr paliwa. Auto jest silniejsze, lecz notlauf jeszcze czasami się zdarza. Jedyny błąd jaki komputer pokazuje to 17964. Nie mam pojęcia co jeszcze może to powodować. Dzisiaj kręciłem ją po wymianie części...
Witam!! Posiadaczem Seata Toledo II 1.9 TDi 110 kM z 2000r. Kupiłem go 2 miesiące temu w Niemczech i nie miał mocy tz. na autobanie rozpędził się do 180 raz a potem tylko do 160 i to bardzo powoli. Wczoraj mechanik wyczyścił mi turbo bo było fest zapchane ale nic nie pomogło. Pali na dotyk przyspiesza jak mocny diesel ale turbo nie działa. Wymieniłem...
Witam mam problem z turbo w mojej golfince :( Podmienilem n18 z n75 i po paru kilometrach turbinka dmuchała idealnie do predkosci ~140km/h kupiłem nowe n75 i zalożylem , pojechalem przetestować turbo i .... turbo padło na stałe, zgaszenie i odpalanie nie pomaga. w VAGU pokazuje następujące błędy - 17664 ENGINE COOLANT TEMP SENSOR G62 - Oepn or Short...
Mam błędy 19463,16706,17964 .Samochód na początku jedzie jak na pół gwizdka potem traci resztę mocy. Co może być powodem.[/center]
Witam. Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny braku mocy. Od kilku dni mój samochód jest bardzo słaby. Byłem u mechanika aby mi pomógł,ale sam nie za bardzo wiedział, co jest z moim autem. Proponował czyszczenie wtrysków, jak nie pomoże, to wymiana turbiny itp. Samochód zapala bardzo dobrze (Jak jest zimny i ciepły), nie przerywa,temperatura ok. Jeżeli...
http://obrazki.elektroda.pl/2510322100_1... Co to jest obraz dysku? Wykonanie obrazu dysku pozwala na zachowanie w pliku stanu danych zapisanych na urządzeniu. Binarny obraz dysku pozwala na zapisanie stanu wszystkich bloków dostępnych w pamięci masowej. Ponieważ nie interpretujemy systemu plików, pozwala to np. na późniejsze odtworzenie...
Witam Samochód stracił moc, wstępna diagnoza: przepływomierz, turbina lub N75. Przeglądając poszczególne grupy niechcący(zbyt czuły touchpad) namieszałem i przemieniłem jeden z parametrów na "0". Niestety nie zdążyłem zobaczyć jaka była poprzednio. Była to grupa 35. Po tym zrobiłem auto-test i wyszedł następujący błąd: Address 01: Engine Controller:...
.....po skasowaniu błedów wagiem nie pojawiły sie..... A jakie błędy były ?? Bo te co napisałeś nie mają nic wspólnego ze skrzynią. 17964 - ciśnienie turbosprężarki - zawór, dolot, TC uszkodzone. 18261 - ABS nieprawidłowy sygnał - przewody, rezystor, ECM. Ps. jak manetkę ustawisz w tip tronik to też nie rusza ?
Witam wszystkich mam problem z passatem b6 2006 2.0diesel dzisiaj w trakcie jazdy na 6-tym biegu przy około 4500obr zaswieciła sie kontrolka swiec żarowych i auto w tym samym czasie straciło moc, po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu wraca do normy az znowu na wyższych obrotach przy predkosci około 120km/h dzieje sie to samo, po podłączeniu do kompa...
Nie wiem czy kogoś zainteresuje lub może ktoś podpowie , podczas przyśpiesznia szczególnie 3 i 4 moc spada i rośnie .Wykresy są z bloku 011 http://obrazki.elektroda.net/44_12902946... Oczywiście vag nie pokazuje błędów choć sporadycznie pokazuje się 17964
Witam wszystkich;] Czy ktoś jest w stanie mi pomóc w odczytaniu logów? Passat B5FL 1.9TDI PD AVF. Pasek ma jakieś zagrania, jakby tracił moc, raz ciągnie fajnie ale tylko do 2 tys obrotow potem straszny muł, potem znowu przyspiesza i znowu się zastanawia i tak cały czas, jak się mu uzna;/ Wywala błędy na przemian 17964 lub 17965 ale nie zawsze. Dodam,...
Witam mam następujący problem. Otóż w poniedziałek przyjechałem sobie spokojnie samochodem wszystko działało jak należy, nie było żadnych niepokojących objawów. Dzisiaj wsiadłem w samochód chciałem jechać do sklepu, uruchomiłem silnik (odpalił bez problemu). Niestety podczas próby ruszenia zauważyłem iż coś jest nie tak. Otóż silnik nie wkręca nie na...
Jeśli chodzi o błędy to wywala jeden: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Ale tylko w momencie kiedy auto wejdzie w tryb awaryjny, a to zdarza się czasami dwa razy w ciągu dnia a czasami raz na dwa tygodnie. W BS ciśnienie dla OFF jest na poziomie 999.6 (czasami 1009.6) a dla ON 1050 - 1070. Jak w trybie...
Nie, nie o ten. Ten mówi o tym by sprawdzić błędy w liczniku. Ten o braku komunikacji 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Ten o doładowaniu 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent
Witam. Od pewnego czasu nie mogę połączyć się z sterownikiem silnika. Zaczęło się od tego, że podczas jazdy przy ok. 130 km/h usłyszałem huk spod maski i zobaczyłem dym za autem. Okazało się, że wypiął się przewód na złączce między intercoolerem a kolektorem ssącym. Połączyłem przewód, spiąłem dodatkowo, żeby się nie wypiął ponownie. Od tego momentu...
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 B5 1.9 TDI 110km AVG. Gdy kupiłem audice to pierwsze co, to wyczyściłem turbinę, gdyż geometria była zapieczona, następnie wymieniłem wszystkie węże podciśnienia, gdyż na wyjściu zaworu N75 miałem podciśnienie rzędu -0,3bara, lecz po wymianie wężyków wynik nadal nie był zadowalający gdyż podciśnienie wzrosło...
17964 passat 17964 p1556 17964 p1556 turbo
licznik instrukcja schemat szafy rozdzielczej napięcia baterii telefonu huawei
mikrofon bezprzewodowy samsung ue50mu6172
Podłączenie dwóch czujników SPS30 do Arduino GIGA Ekran magnetyczny do cewki elektrozaworu w ekspresie do kawy