Najbardziej prawdopodobnym jest, że źle zostały założone wężyki podciśnienia i turbo ciągle wysterowane jest na maksymalne doładowanie. Już wielokrotnie zamieszczałem schemat podciśnień więc znajdziesz go na necie bez problemu i sobie porównasz. Zwróć też uwagę czy nie jest zaślepiony/zatkany wężyk idący od obudowy filtra powietrza do trójnika i dalej...
Nie ma się co dziwić, że silnik kulawo chodzi przez chwilę bo jak go wciągniesz na biegu jałowym na takie obroty to hydraulika nie wyrabia i podwiesza zawory, nie kręć go tak wysoko, co do wycieków oleju z zaworu EGR to czyszczenie nie usunie przyczyny, wyciek po chwili znowu się pojawi a olej z pewnością cieknie albo z prowadnic ośki klapy gaszącej...
Witam.Przeładowuje Ci turbinka.To że przewód najpierw puchnie a potem robi się miękki to jest dobrze bo w momencie gdy prędkość obrotowa wzrasta wtedy turbo pompuje gdy obroty pozostają stałe nawet na 4000obr.turbina jest wyłączana ponieważ silnik nie potrzebuje więcej mocy.Sprawdź parametry w czasie rzeczywistym doładowanie wyliczone i aktualne oraz...
bączek od zmiennej geometri...sprawdz czy podciąga, może się przycinać
Przy opisywanym błędzie nie ma sensu stosować pompki podciśnieniowej ani też sprawdzać wężyków podciśnienia oraz gruchy na ich szczelność, przecież turbo przeładowuje to jaka tu mowa o nieszczelności. W tym przypadku istnieją tylko trzy możliwości : - ponownie zawiesza się zmienna geometria w pozycji max. doładowania, - zacina się sztanga wewnątrz gruchy...
Jeśli chodzi o sprawdzenie działania N75 w Twoim przypadku kolego *Brutal123* to jest tak, że bez podania 12 na elektrozawór powinieneś zasysać bez problemu powietrze przez króciec VAC przy jednoczesnym zatkaniu palcem króćca ATM - wtedy powinien być swobodny przepływ zasysanego powietrza między OUT a VAC; jeśli podasz 12 V na N75 to przy zasysaniu...
17965 - Turbocharger (TC) pressure - control limit exceeded 18263 - CAN data bus, abs
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji - Najprawdopodobniej coś z n75 lub z łopatkami od zmiennej geometrii 16705 Czujnik prędkości obrotowej wału - Sprawdź czujniki G40 i G28 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - Błąd poduszek powietrznych, jeśli nie świeci się kontrolka airbag pewnie miałeś słaby akumulator 18057 Brak komunikatu...
Proszę tu masz chyba w miarę opisane co sprawdzić http://obrazki.elektroda.net/49_11806754... Mozliwe przyczyny: - zawor N75 jezeli jest turbina ze zmienna geometria to: - zapieczone kierownice - mieszek Mam nadzieję że mnie nie podsumujesz jak ostatnio z wężykami. Pozdrawiam jka
Na pewno nie zapchany intercooler. Jest jeszcze jedna rzecz o której nie wspomniałeś i pewnie nie sprawdziłeś a która powoduje błąd przeładowania. Nie chcę jednak nic sugerować. Pokaż zatem parametry jakie odczytywałeś przy diagnozie tej usterki bo z pewnością je logowałeś. Interesują mnie grupy 011 i 010 logowane dynamicznie. Turbo sam czyściłeś i...
n75 jest nowy a geometria sie nie zacina
Witam wszystkich, proszę o informację jakie logi należy wykonać, aby jednoznacznie zdiagnozować problem. Pozdrawiam i dziekuje
Ewidentne przeladowanie,prosty test:odlacz wezyk od gruszki turbiny i zaslep,loguj jeszcze raz bl 11,jezeli dalej wartosci beda za wysokie,to wskazuje na lopatki turbiny,jezeli za niskie n75.
witam. Mam problem z moim autem więc liczę, ze ktos mi pomoze. Od paru lat borykam sie z problem przeladowania. Musze sie w koncu za to porzadnie zabrac bo lato sie zbliza i dalsze wyjazdy wiec wrzucam logi do oceny. Wiem, ze przeladowanie to problem zaworka n75 albo gruszka albo zapieczone kierownice. Prosze o ocene tych logow i zwrocenie uwagi na...
Błąd 17965 świadczy o przeładowaniu turbo czyli uzyskujesz większe ciśnienie doładowania rzeczywiste turbo niż życzy sobie tego sterownik silnika a z tego co wiem to ciśnienie wymagane oscylować powinno w granicach 1887 mbarów dla silnika AGR. Rzeczywiste zaś przekraczać musi te wartości w czasie dłuższym niż 6 sekund w czasie jazdy dynamicznej tą Audicą...
Często w tych autach zacierała się geometria na turbinie.Można to rozebrać i wyczyscić.
Cześć. Problem poruszany dużo razy na forum lecz nie znalazłem odpowiedzi. Standardowy błąd 17965 w VAGu przeładowanie turbiny. Kierownice turbiny pracują lekko nie zacinają się, gruszka ok, wężyki również. Zawór N75 sprawdzony, po podaniu napięcia, podciśnienie idzie na OUT po odłączeniu zasilania podciśnienie jest upuszczane z wyjścia OUT, więc chyba...
Panowie a jeszcze powiedzcie mi tak dla mojej wiadomości jaką funkcję pełni czujnik ciśnienia kolektorze dolotowym i jaki ma wpływ na pracę sprężarki.
Może być i turbo, ale ciśnienie bezwzględne 3000mbar przy 1500 obr w dolocie jest bardzo mocno zastanawiające
mam wielki problem po sporawdzeniu diagnostyki przy passacie 1,9 tdi rok 2001 wyskoczyl mi kod 17965 -p1557 wielkie dzieki za pomoc.
błąd 17965 mówi o przekroczeniu górnej granicy doładowania, przpływka mierzy masę powietrza zasysaną a g71 mierzy ciśnienie na dolocie. Gdyby błąd wyskoczył dopiero podczas rozpędzania stawiał bym na geometrię turbiny. ale jeśli zaraz po odpaleniu to wg. mnie za duża różnica jest między dolotem do turbo czyli częścią vakum a ciśnieniową za turbo. zrób...
Postaram się jutro zrobić logi dynamiczne i wrzucę. Sam jestem ciekawy co się dzieje. Auto ogólnie czuć chwilami jakby robiło się słabsze przy przyspieszaniu.
Wyjątkowo w tym przypadku opis błędu jest trafny i mówi wszystko... a mocy nie ma z powodu wchodzenia w tryb awaryjny. Niesprawny układ regulacji wydajności turbiny (VNT). Do weryfikacji czujnik ciśnienia doładowania (mało prawdopodobne), układ podciśnieniowy (możliwe) oraz sama turbina, a właściwie tzw. "kierownice" spalin (najbardziej prawdopodobne).
ok problem rozwiazany pomogla wymiana sterownika egr 6Q0906625 i juz jest dobrze ;)
Znam już rozwiązanie mojego problemu, okazał się on prozaiczny. Mianowicie przyczyną problemów opisanych powyżej był filtr powietrza. Było to dla mnie o tyle dziwne, iż przejechałem na nim zaledwie 10 000km. Przyznam, że sam nie rozwiązałem tego problemu, tylko doszedł do tego znajomy mechanik. Jak zobaczył jakiej marki jest filtr powierza to od razu...
Pewnie wymieniłeś nie to co napisałem..... Pozdrawiam.
,i szukam gdzie może znajdować sie usterka ... Usterka jest w samochodzie, a rozwiązanie zagadki w warsztacie.
Całe podszybie czyste, przejście kablowe z komory silnika ok. Rocznik to '99 -98 jest na szybach.
Zacytuję siebie z innego forum. Z tego co opisałeś wnioskuję że silnik przechodzi Ci w tryb awaryjny ,,notlauf,,. Z reguły dzieje się tak w dwóch przypadkach (za duże lub za małe ciśnienie doładowania turbiny). Występują 4 przypadki takiego zachowania: - defekt, niepoprawna praca zaworu N75 - uszkodzenie (pękniecie, przetarcie) węży podciśnieniowych...
Gdybym wiedział to bym nie pytał. Nie jestem mechanikiem. Jeżeli turbo przeładowuje tzn że łopatki są w złej pozycji, następnie "coś" powoduje że zmieniają one ponownie pozycję, tym razem na mniejszy ciąg. Czyli coś tam się rusza... ?
Witam serdecznie Pacjent to AVB 1.9 TDI z 2002r. Od jakiegoś czasu samochód jakbym osłabł. Często jak się wciśnie pedał gazu mocniej to łapie jakby lekkiego muła i potem przyspiesza już normalnie tak jak trzeba. Wymieniłem ostatnio wszystkie wężyki podciśnienia (poprawiło się, ale to jeszcze nie to), filtr powietrza i filtr paliwa, wczoraj przełożyłem...
ja posiadam silnik ALH
kolego jak prosiłeś 011 jwszcze raz 1 proba- w trakcie brak mocy http://www.wgraj.net/img.php/55727.gif 2 próba ok http://www.wgraj.net/img.php/55728.gif co o tym sadzisz?? co zrobić z tym problemem, dodam ze 2 razy turbo było czyszczone i podobno piaskowane wiec nie powinno tak szybko wysiaść
Silnik ALH - 90 KM. Wystąpił błąd 17965 i mam typowe jego objawy. Wyczytałem już co on znaczy. Niestety z tego co się dowiedziałem możliwe są przynajmniej 4 możliwe przyczyny jego wystąpienia. Jednocześnie widzę, że są fachowcy, którzy na podstawie logów z VAG-a potrafią wskazać najbardziej prawdopodobne miejsce. W załączniku pozwalam sobie przesłać...
Wygląda, że będzie cię czekało niedługo czyszczenie. Ostatnio też miałem podobny przypadek, z logów niewiele jeszcze wróżyło, ale po czyszczeniu nie ten samochód.
Przełóż pamięć 24Cxx. Nic wiecej nie trzeba robić i to jest chyba najbezpieczniejsze rozwiązanie. Jak zgrasz wsad ze starego i wgrasz do nowego to też wiecej nic nie trzeba robić. PINy potrzebne tylko gdy chcesz dopisać sterownik VAGiem bez przerzucania wsadów czy wymiany pamięci.
A co ze wzrostem zużycia paliwa? może to być spowodowane błędnymi pomiarami przepływomierza? podczasu robienia logu BS 011, kieronice chodziły w pełnym zakresie, czyli zeby sprawdzić czy to gruszka czy kierownice to musze odpiąc sztangę, tak? jeżeli po odpięciu sztangi od kirownic beda się one ruszały w pełnym zakresie to będzie znaczyło, że gruszka...
Zużyte turbo wypluwa trochę oleju, ale ja się założę że sztanga nie chodzi płynnie w całym zakresie, tutaj masz podobny przypadek. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Logi dynamiczne grupa 11.
Pragnę dodać że auto ma chip CarPower Limited VeBox 1.0 basic 1.0 Odczytałem również błąd 17965. Czy błąd 17965 i ewentualne palenie bezpiecznika 15A (bo nie wiem dokładnie jaki powinien być przy tym silniku) można obarczyć ten chip tuning ? Wyczytałem że błąd 17965 może również powodować zapieczona kierownica turbiny. Próbowałem ją rozruszać przez...
Nie ma czasem błędu 17965.
Występuje tylko jeden błąd 17965, Regulacja ciśnienia doładowania, różnica w regulacji przekroczona w górę.
Miałem napisać odpiąć :P. Robiąc test w Base Setting, blok 011, obserwując sztangę też możemy stwierdzić o jej prawidłowym działaniu. Wakuometr dojdzie pewnie w piątek więc mam już co robić.. :)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
VW Transporter z 2000r. 2.5TD po przejechaniu ok. 100 km. zapala się kontrolka oleju i załącza brzęczyk. Wystarczy wyłączyć na chwilę zapłon i po włączeniu wszystko wraca do normy. Po diagnozie vagiem wyświetla błąd 17965 ciśnienie doładowania ale to chyba nie ma nic wspólnego z kontrolką oleju
A tak teraz przeglądam skan modułów i zastanawiam sie czy aby problem nie leży w komunikacji bo Silnik 038906019JT Błąd 17994 Błąd 17965 te akurat nie mają wpływu ale Błąd 18043- brak komunikacji z modułem klimatyzacji Błąd 18058 - brak komunikacji z modułem wskaźników W konsoli wskaźników Błąd 1314 - Sterownik silnika Błąd 1300 - sterownik navigacji...
Witam panowie pozowlę się dołączyć do tematu również mam sharana 2000 1,9 tdi zakupiłem kabel do diagnostyki i komputer pokazuje mi błąd 17965 Autko po wymianie turbo była regenerowana. I po wyżej 120 km/h wlacza sie muł. Jak mozna zrobic te logi o ktorych mowicie aby wrzucic wam do porownania z gory dzieki pozdr
Nie zbija ciśnienia, więc albo zapieczone kierownice, albo coś"nie halo" z gruszką. Twój problem to żaden ewenement.
,, Po podłączeniu do kompa wywala błąd 17965(P1557,sterowanie ciśnieniem doładowania ,granica regulacyjna przekroczona)." Skoro łączysz się już z kompem zrób logi dynamiczne: grupy 003, 008, 011 i wstaw tu żeby było można coś więcej powiedzieć
A ja obstawiam że jeśli masz AFN-a 110 koni wyskoczy Ci błąd 17965 :-) a jesli 90 to już inna bajka.
Błąd przeładowania to mi pod turbinę podchodzi a nie termostat. Sprawdź działanie tzw. "gruszki" Prawdopodobnie skończyła żywot. Ps. nie zwlekaj bo Ci rozerwie turbinę
Obawiam się, że szybko wrócisz do tego tematu - przynajmniej z ponownie wywalanym błędem 17965 gdyż o ile niewłaściwa praca zaworu EGR wpływa na błąd niedoładowania to już nie ma żadnego wpływu na przeładowanie. Oczywiście błąd małej emisji spalin jaki powinien pokazać się po zaślepieniu wężyka podciśnienia od EGR to w takim przypadku normalka więc...
OK, zrobione też logi grupy 003 i trafił się spadek mocy, nie chciał więcej pójść niż 4 tys na 3 biegu. Dodatkowo w pamięci sterownika silnika pojawił się błąd 17965. Poniżej załączniki.
Pisałem już, że znalazłem na forum tematy odnośnie błędu 17965 ale podawane są różne przyczyny a z wypowiedzi wynika, że fachowcy z logów dynamicznych potrafią stwierdzić z dużym prawdopodobieństwem tą występującą u mnie.
(at)benyy1 O, nie widziałem owego pęknięcia, lecz aktualnie jestem po za domem i dopiero w piątek będę mógł to sprawdzić. W piątek odświeżę temat i napiszę co mi wyszło z moich poczynań. :) (at)Motronic niestety, ale nie mam vakumetra.
Tak jak pisałem węże szczelne , sprawdzałem również podciśnienia . Dziury w całym nie znaleziona . Błąd 17965 regulacja ciśnienia doładowania, przekroczona górna granica regulacji". Obstawiam N75 mimo że pomiary są właściwe (między 14-20 ohmów ) ale jeszcze zostaje membrana . Czy może ktoś z kolegów ocenić logi ???
Witam. Autko wczoraj udało się uruchomić. Pracuje ładnie ale.. . Troszkę dymi na biało i nie jest to gryzący dym , po rozgrzaniu jest poprawa ale nadal mnie to niepokoi? I druga sprawa jest taka że podczas jazdy i przeciągnięciu autka wpadło w tryb awaryjny i wyskoczył błąd 17965 przekroczona granica regulacji. Gdy ciśnienie powinno być 2400 to u mnie...
Tu masz konkretnego gościa od takich rzeczy, ma nick rob555 i to są namiary na niego http://www.tune-up.pl/ stopi podał Ci przyczynę Twojego problemu - najprawdopodobniej zawalona zmienna geometria w Twojej turbosprężarce i związane z tym przeładowanie co skutkuje trybem awaryjnym. Jeśli po podłączeniu programu diagnostycznego VAG-COM wyjdzie błąd 17965...
Wiatm, mam problem z silnikiem na czwarym i piątym biegu łapie błąd 17965 i przechodzi w tryb awaryjny, już dwa razy zmieniałem turbo na nowe i dzieje się to samo, nastawnik od pompy wymieniony, przewody podcisnieniowe też wszystkie wymieniłem, jaki może być problem? Ręce mi opadają i na czwartym i piątym biegu gdy dodajesz gazu trzęsie silnikem? Wtryski...
Witam. Mam problem ze swoim Seatem silnik 1.9Tdi ATD. Na piątym biegu jedzie do 120km/h i nagle brak mocy na vagu wywala błąd 17965. Wężyki podciśnieniowe sprawdzone kierownice w turbo na teście pracują w pełnym zakresie i bez zacięć. Po zdjęciu gruszki z turbiny dźwignia chodzi lekko. Brak jakichkolwiek nieszczelności w układzie dolotowym. Już mi pomysłów...
Witam. Dzisiaj miałem podpięte Vaga pod audi i pokazało błąd 17965- czyli regulacja ciśnienia doładowania. Może i problem braku mocy powyżej 120 km/h to rozwiąże, ale czy gaśnięcie i szarpanie całym silnikiem przy depnięciu na 1 biegu to też może być spowodowane tym ciśnieniem?? Druga sprawa to od czego zacząć najpierw sprawdzanie? Zaworek N75, zapieczone...
Błąd ten jest związany z ciśnieniem doładowania, prawdopodobnie turbosprężarka sie kończy, ma problemy z działaniem, jest zawalona nagarem. Generalnie do przejżenia/wymiany/regeneracji.
Witajcie. Mam problem z moim nowym nabytkiem Golf 4 1,9TDi AGR 4 motion 1999r. Ogólnie słabą ma moc, stwierdzam bo jeździłem nie jednym 1,9 90km Osiąga maks 4100 obrotów na 3 biegu. Maks prędkość jaką mogę osiągnąć to 125km/h. Nie kopci. VAG pokazuje jeden błąd 17965 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża Wykonałem logi...
Witam! Wszystko wskazuje na to, że dziwne skrzypienie, piszczenie czy coś tam jest wynikiem nie działającej w 100% turbiny. Dwumasa napewno OK. Po wkręceniu auta powyżej 3000 obrotów i przytrzymaniu go przez chwile na takich obrotach silnik zaczyna działać w trybie awaryjnym (wczesniej tego nie zauwazyłem gdyż auto ciągnie jak nalezy i rzadko go wkręcałem...
To prawda.Przekroczina górna wartość ciśnienia doładowania.Podłącz pod komputer,jedz na 3 biegu,przy ok.3000 tys.obrotów w grupie 11 masz podane ciśnienie ładowania oraz jak pracuje zawór ograniczający ciśnienie.Maks.cisnienie to ok.1850 mmbar.Zawór powinie pracować miedzy 5%do95%.Więcej na maila rocaria(at)o2.pl
Witam Jestem Łukasz , jestem tu nowy i za wszystkie błędy z góry przepraszam , koledzy potrzebuje waszej pomocy ręce opadają do samej ziemi a nawet niżej , już mnie głowa boli wiem że ten temat był wałkowany tysiące razy a więc do rzeczy sprawa wygląda następująco . Golf IV 1.9 110 km AHF przebieg: 260tyś. Mój problem to taki że auto nie ma mocy a jak...
Witam Pacjent tak jak w tytule VW Passat B5 FL TDi 130 km Objawy: Brak mocy (wg właściciela nieraz jeździ normalnie) Turbo regenerowane rok temu (zmienna geometria) Bład: 17965 - błąd przeładowania turbo. W grupie 011 wartość aktualną ciśnienia pokazuje coś około 2900. Na wolnych obrotach po odpaleniu sztanga się wciąga. ( W testach chodzi góra/dół)...
Witam.Czy ktoś wie gdzie można znaleźć owy czujnik w VW Sharan 1.9 tdi 85kw 115KM 2001 ewentualnie nr. tej części .Podobno znajdują się aż 3. (Objawy brak mocy ale nie za każdym razem.Vag wykazał błąd nr 17965 i blok 11 wykazuje, że zaworek zawiesza się przy 91%.Proszę o odpowiedź.
Dowiedzieć się czegoś czasami to jest po prostu masakra. Ktoś może w tym nie siedzieć to od razu zostanie skrytykowany. Tak wygląda polskie podejście do sprawy.. Żeby trafić na porządnego człowieka który najwyżej poprawi mój błąd to po prostu graniczy z cudem w tym kraju. Opisujesz problem przez pół godziny, starasz się ładnie kulturalnie wypowiadać,...
Błąd dokładnie brzmi: 17965 ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji. Zostawiłem na razie turbo w spokoju i zajmę się sprawdzeniem elektrozaworów N75, N239 i N18 - z sieci wyczytałem, że one mogą być odpowiedzialne za ten błąd, tym bardziej, że dawniej miałem już problemy z wieszającym się turbo. Pytanie jak przetestować w/w elementy czy...
Witam Panowie dzisiaj zauważyłem że Mój Golfik IV nie ma znowu mocy :( Postanowiłem zrobić logi Robiłem Logi Dynamiczne 003 z 011 008 z 010 001 z 004 I przy robieniu drugich auto zaczęło jeździć już normalnie i teraz jest już okej :) tylko od czasu do czasu wywala błąd 17965 Czy moglibyście rzucić okiem na logi 003 z 011 (one zrobione z odcięciem mocy)...
Info dla kolegów spierających się o rodzaj turbosprężarki w opisywanym silniku : kolega ma silnik o symbolu ALH (90 KM, sterownik o nr 038 906 012 M - widać to przecież w logach) więc ze zmienną geometrią (jedyny silnik o mocy 90 KM z turbo VNT montowany w Golfie 4 i A3, Seatach i Skodach. AHH montowany był tylko w Passatach B5 i Audi A4 B5). I odpowiedź...
Widzę, że pojawiło się dużo "teorii spiskowych". A więc tak. 'Zakres moda jest różny. Komisy i "janusze" już znają tą metodę by nie drażnić klienta kontrolkami. Sterownik nie jest w żaden sposób modowany. Ma oryginalny wsad. Albo się zablokowała , lub sterowanie wysypało się . Pisałem przecież, że jak i zmienna geometria tak i sterownie (gruszka, zawór,...
Witam. Mam Seata Toledo z 2001 roku 1,9 tdi z silnikiem ASV. Mój problem jest następujący. Kiedyś w drodze przytrafił mi się notlauf. Po ponownym odpaleniu było ok. Po tym zdarzeniu nie jeździłem autem przez miesiąc. Jak już do niego zasiadłem to notlauf przytrafiał się praktycznie z każdym razem po przekroczeniu 120 km/h - 3000 obr. Są to moje pierwsze...
Więc tak po przejechaniu 50km pokazał się błąd 17964 niedoladowanie turbo. (Instalacja oryginał bez żadnych modyfikacji i obejść) (pierwszy błąd 17965 był przeladowne turbo albo było na krótko spiete) Sprawdzałem napięcie na każdym elektrozaworze i po przekreceniu stacyjki na wszystkich 3 zaworach na Plusie jest 12v A na sterowaniu masa: n75 stała wartość...
W pierwszej kolejności, gdy sprawdzisz manualnie ruch sztangi i poczujesz przywieszanie zalecałbym czyszczenie. U mnie w większości przypadków pomogło.
17965- ten błąd to przeładawanie turbiny.Zmienna geometria zacina się.Zrób logi dynamiczne tobędzie widać co się dzieje.Ale logi to Vagiem rób bo twoje odczyty to chyba nie są z Vaga.Co do Abs-u to sprawdź zasilanie.
VW Passat,1.9TDI 115KM,B5 2000r-silnik AJM Witam, mam problemik z autkiem...problem kilkukrotnie opisywany na forum ale nie jestem pewien co moze być przyczyną: Objawy 1 usterka: Opis-autko przełacza się w tryb awaryjny (traci moc przy 120km/h lub powyżej okreslonych obrotów) 2 usterka: Uruchamiajac silnik, po kilku lub kilkunastu sekundach z pod maski...
Błąd czujnika g71 to akurat normalka w tym przypadku, a błąd 00575 to niestety następstwo zmiennej geometrii - zrobię Ci to córuś mimochodem. Pozdrawiam kolegów - wszystko OK. Dodano po 10 oj lukasega jednak obawiam się, że to to samo. podczas przeładowania AFN zawsze pokazuje błąd 00915 (normalka) a drugi to albo 00575 albo 17985 lub 17965. - trzeba...
Proszę o podpowiedź czy to na 100% wina zmiennej geometrii w turbawce? Wywala błąd przy ostrym butowaniu P 17965 -regulacja ciśnienia doładowania, dodatnia odchyłka. Zaworki N75 i N18 zamienione i dalej to samo. Link do logów, (logowałem dwa razy :-) )
Witam. Mam problem z autem, jak w temacie. Występuje w nim błąd przeładowania turbiny 17965. Wymienione zostały wszystkie wężyki, zaworek N75, EGR. Sztanga turbiny pracuje poprawnie z tego co udało się zaobserwować. Na koniec zrobiłem logi, zamieszczam niżej: Grupy 003, 011: [url=http://vaglog.pl/log-011_003_zx8j9.... 003, 011: [url=http://vaglog.pl/log-011_003_A3OOor...
Sztanga chodzi płynnie, próbowałem wciągać powietrze przez rurkę i chodzi lekko, ciśnienie nie ucieka. Ja bym się przyjrzał czujnikowi MAP jesli geometria chodzi płynnie od ogranicznika do ogranicznika. Masz namyśli przepływomierz czy map sensor w ecu?? Podaj dokładny numer błędu. 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - -...
Witam. Posiadam Seata Leona 1.9 TDI 110 KM, silnik AHF. W ostatnim czasie złapałem parę razy notlaufa. Komputer pokazał przeładowanie (błąd 17965). Kierując się poradami znalezionymi na forach wyczyściłem turbinę (kierownice chodzą płynnie, brak szczególnych luzów na wirniku, gruszka chodzi w pełnym zakresie chociaż może odrobinę ciężkawo). Leon przez...
Witam Leona mało elastyczny, dziwna reakcja na gaz + kilka razy odłączyło turbo Logi Dynamiczne: 001 http://vaglog.pl/log_276991.html 003 http://vaglog.pl/log_276992.html 004 http://vaglog.pl/log_276993.html 008 http://vaglog.pl/log_276994.html 010 http://vaglog.pl/log_276995.html 011 http://vaglog.pl/log_276997.html 011, 014 http://vaglog.pl/log_276996.html...
Turbo do regeneracji czyszczenia. Problem z regulacją kąta wtrysku na pompie przez sterownik silnika.
Cześć, nie chce zakładać nowego tematu a mam podobny problem. U mnie (Audi a4 AWX 1.9tdi 2002r) turbo przeładowuje i wchodzi w notlauf (tryb awaryjny) Zrobiłem logi. Zobaczcie: [URL=http://rtnet.pl/vaglog/matilog_4828... (0 - 000,001,003) [URL=http://rtnet.pl/vaglog/matilog_4829... (1 - 004,007,013) [URL=http://rtnet.pl/vaglog/matilog_4830...
witam. octavia diagnozowana vag-com 409.1 silnik 1.9TDI AHF 110KM błędy: Sunday, 05 April 2009, 15:19:28 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 038 906 012 G Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 3334 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 35110 Additional Info: TMBBP21U72X532518 SKZ7Z0A1134386...
Witam, na tym, jak również na wielu innych forach tematy przeładowania są bardzo popularne, jednak mój przypadek nie pasuje do żadnego innego. Samochód na zimnym silniku(ok 50,60st. C) po przekroczeniu ok 3tys. obrotów na 3 lub 4 biegu wpada w trym awaryjny. Komputer widzi jeden błąd: 17965. Jeśli auto przeładuje 1, czy 2 razy, to później już śmiga...
Witam żeby nie zakładać nowego tematu odczyta ktoś wskazania logu 11, robiłem sam i nie wiem czy dobrze, ale powyżej 3800obr na 3 juz nie chciał iść, wywala blad 17965, zamieniałem zawor n75 na n18 bez zmian, a najważniejsze sztanga turbiny pracuje nie prawidłowo jak, zasysam powietrze to lekko pracuje, tak jakby nie odbijała do konca. W czwartek zobaczę...
Witam posiadam golf 4 1,9TDI 110KM kod silnika ASV co jakiś czas jak szybko chce przyspieszyć auto wchodzi w tryb awaryjny typowy notlauf najwięcej najczęściej jak silnik jest zimny nierozgrzany! kod błędu to 17965 ,musze wtedy silnik wyłączyć i ponownie uruchomić i wtedy wszystko jest poprawnie .napisze co zostało sprawdzone czyli;zostało sprawdzone...
Witam, Zakupiłem niedawno domek letniskowy z zainstalowanym monitoringiem, poprzedni właściciel bardzo się spieszył i nie przekazał mi żadnych instrukcji jak zarządzać kamerami oraz rejestratorem. Właściciel pokazał mi zdalny podgląd z kamer na jego telefonie i napomknął że wystarczy że zakupię sobie swoją kartę sim i powinienem sobie poradzić. Niestety,...
Witm auto jak w temacie SEAT ALHAMBRA z roku 2002r,1,9TDI(115KM)w autku po przekroczeniu 3500obr./min ,wyłacza sie turbina i wiadomo brak mocy,zgasisz odpalisz autko normalnie pracuje az nieprzekoroczy sie tych obr.jak podałem wyzej.W silniku jeden bład P1557(17965) -regulacja cisnienia doładowania.Przekroczona granica regulcji.Przejzałem wszystkie...
załozylem nowe wezyki. zaworki od egr z n75 podmienilem i zero poprawy. (n75 jest nowy). Sztanga rusza sie bo palcem poruszalem wiec zmienna geomtria sie rusza. mozliwe jest to ze nie trzyma cisnienia gruszka i to bedzie calym objawem? Ogolnie to 1 bieg i 2 bieg to turbo bardzo slabo wstaje bo nie czuc mocnego kopa (jest po chipie i na hamowni bylo...
To prawda rzadko, kiedy wadliwy przepływomierz zostaje odnotowany jako błąd w pamięci sterownika zwłaszcza, że najczęstszą jego awarią są błędy we wskazaniach a nie jego fizyczne uszkodzenie (zwarcie do masy). Ponieważ praca przepływomierz ma bardzo duże znaczenie w prawidłowym sterowaniu turbiną oraz układem podciśnienia zalecam testy w czasie jazdy...
Podciśnienie dobrze gruszka i zaworki też ,turbo sprawne. Co może być? Tak tak, wszystko dobre.A nawet nie wiesz jaki błąd siedzi |ECU i przy jakich parametrach odcina to turbo. 17965 regulacja ciśnienia doładowania P1557-35-10
podpialem go przed chwilka pod komputer (jestem laikiem wiec prosze o wyrozumialosc) program vag-com409 nastepnie wszedlem w opcje SELECT a potem ENGINE i w cody bledow pokazalo taki blad : 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10---Intermittent nastepnie wykasowalem ten blad odlaczylem komputer i pojechalem na krotka przejazdzke...
po co zamieniasz te zaworki one nie działają tak samo są inne mimo że podobne ,masz numery części widać przecież . Jak masz błąd regulacja ciśnienia doładowania wartość przekroczona to 99 procent turbina do wyczyszczenia fil2006 bardzo Cię cenię i lubię czytać Twoje wypowiedzi i dlatego napiszę trochę nie po Twojemu - zaworki może zmieniać bo obydwa...
Powiem tak znam się na autach tyle oile wiem ze na 3 cylindrze wali wtrysk jestem juz umuwiony do gościa ale czy utrata mocy moze wiązać się z tym bo jeszcze pokazuje mi taki błąd http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... i taki http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... byłem dziś u pewnego mechanika co powiedział...
Witam. Proszę o analizę logów passat avf, 300 tys Passat gwizdał po odpaleniu na postoju, miał brak mocy notlauf na zimnym i na ciepły. - sprawdzone i wymienione 3/4 wężyków podciśnienia - wymieniona rura za turbo /S/ była przetarta - usunięcie kulki od łożyska z wężyka od egr, egr był wymieniony na nowy ale sprytny mechanik nie znalazł kulki w przewodzie...
Witam, kupiłem niedawno w/w Seata. Autko łapie klasycznego notlaufa na czwartym biegu, zazwyczaj przy obrotach 2800-3200rpm. Nie ma jednak 100% pewności, że błąd się uwidoczni - czasami, tak jak to miało miejsce np. wczoraj chciałem wymusić błąd i samochód jak na złość od 1500rpm do ponad 4000rpm jechał bez problemu. Dopiero za piątym razem, już pod...
Witam. Szwagier przyjechał do mnie podłaczyc się pod kompa z A4-ką 1.9 AVB. Do tej pory wymienił N75 oraz wyczyścił geometrię w turbinie. Sprawdziłem błędy: 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent 18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation P1592 - 35-00 -...
17965 błąd 17965 p1557 p1557 17965
bezpiecznik awaryjnych kosiarka faluje obroty czyszczenie kalafoni
licznik rowerowy bezprzewodowy licznik rowerowy bezprzewodowy
Brak migającej diody ONLINE w Cisco EPC3928S Oleo Mac 937 - Wysokie obroty na biegu jałowym