Podmieniałeś czujnik od innego modelu? Działa takie rozwiązanie?
Przy rurze wlewowej, naprzeciwko korka, po drugiej stronie blachy nadwozia.
W okolicach zbiornika jest jeszcze pompa dodatku do paliwa, być może to ona pracuje po wyłączeniu zapłonu (praca cicha). Nie ma błędu korka paliwa?
Witam , tak dokladnie o to mi chodzi , w środku jest elektrozawór ,membranka i mikrostyk. ak coś tam niedomaga to właśnie generuje taki błąd .Zakładam że korek wlewu paliwa jest i jest szczelny , bo to jest warunek prawidłowego dzialania .
Podjedź jeszcze raz niech Ci poda błąd a nie kasuje. Jeżeli błąd jest zależny od poziomu paliwa może być coś z ciśnieniem. Czy przy odkręcaniu korka nie słychać zasysania powietrza? Spróbuj po zatankowaniu do pełna przejechać z nie dokręconym korkiem.
W moim Peugeocie 407 2004r pojawił się nagle problem z DPF. Okazało się, że jest błąd "czujnik obecności korka wlewu paliwa", który jest z tym powiązany. Miał ktoś z tym styczność? Da się to naprawić bez wymiany? Problemem jest korek czy sam czujnik?
Tak, więc... Nie mam DPF-u i EGR-u. Zostały usunięte i wyłączone komputerowo. Niestety problem z błędem korka wlewu paliwa pozostał. Nie mam na to pomysłu.
Wymień czujnik, zbudowany jest na kontaktronie dwu pozycyjnym i rezystorach. Pewnie nie pasują mu wartości i zgłasza błąd. Przy błędzie z tego czujnika nie będziesz miał dopalania FAP i może być problem z dozowaniem dodatku do paliwa.
AUTO gaśnie w korku .Potem zapala normalnie i w momencie ruszania znowu gaśnie. Robi to kilkakrotnie aż uda sie zjechać na pobocze. Po odczekaniu ok 15 minut można kontynuować jazdę . W serwisie opla wzięli na komputer - wyświetliło błąd P093 - ciśnienie w listwie paliwowej poza zakresem - ale nie znaleźli przyczyny. Jeżdżę obecnie tylko na trasie (...
Witam a jakim programem sprzętem diagnozowałeś usterkę jest wyszczególnione że zawór sterujący dawką paliwa może być też automat pompy najlepiej sprawdzić zasilanie pompy czy podaje na filtr i czy podaje na wtrysk widziałem że był też wymieniony jako błąd korek zbiornika paliwa sprawdź drożność tego korka
Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
Witam. Od jakiegoś czasu auto nie ma mocy w momencie zmiany biegu na wyższy. Po przerzuceniu biegu auto jakby się dławi, nie ciągnie, nie ma znaczenia czy przełączę bieg na 2000 obr czy na 3000, auto na 3-4 sekundy traci moc. Trochę lepiej jest jak się rozgrzeje(przynajmniej takie mam odczucie). Tak samo jest na niskich obrotach, dopiero jak załączy...
Witam, auto mam od 2 miesięcy, używane było w Niemczech. Nie było na wyświetlaczu żadnych błędów, po podłączeniu Diagbox pokazało oprócz błędów to co na screenach, czyli uszkodzony czujnik poziomu dodatku. Sprawdziłem naocznie i w zbiorniku dodatku do paliwa nie ma nic a pompka po teście nie dawała żadnych oznak życia. Ponadto po otwarciu korku wlewu...
Pompka nie powinna pracować w czasie jazdy, a tylko przez kilkanaście sekund po tankowaniu. Tylko wtedy dozowany jest dodatek do paliwa. Jest jakiś błąd w kalkulatorze dodatku. Czujnik obecności korka paliwa jest sprawny?
Czy lejesz czy nie po otwarciu klapki wlewu następuje dotrysk dodatku Klapki czy korka? A tak poza tym to przy otwarciu powiadasz? Bo niektórzy mówią, że kilka sekund po zamknięciu (korka) niby coś można usłyszeć.
Płyn się skończył kupiłem wlałem i próbowałem adaptować tylko nie chce się połączyć. Pompka działa bo jak odtworzę bak i zamknę to buczy. Dodano po 1 Poszukałem w komputerze pokładowym i jest jeszcze taki błąd. Sterowniki dozowania dodatków do paliwa błędy w komunikacji (obecny). I mam jeszcze korek wlewu paliwa otwarty.
A któryś z panów mechaników sprawdził odpowietrzenie zbiornika? Na początek załóż na wlew paliwa kawałek cienkiego naturalnego płótna i zakręć korek. Powietrze będzie miało przelot,, brud nie. I obserwacja.
Witam dalej walczę z tym Check Engine po sprawdzeniu diagnostyka błąd związany z nieszczelność układu paliwowego po sprawdzeniu okazało się żadnych nieszczelności nie ma stwierdził że to może być wina korka wlewu paliwa bo przy dokręcaniu nie robi klik czyli nie przeskakuje. A błąd się zawsze pojawia po zatankowaniu paliwa do drugiego odbicia dystrybutora...
Fiat 500 1.4 produkcja Meksyk Problem z błędem P0456 „mały wyciek w układzie odpowietrzenia zbiornika”. Korek wlewu zmieniony, zawór EVAP zmieniony, układ sprawdzony – szczelny. Gdzie szukać przyczyny, czy jest jakiś czujnik ciśnienia w zbiorniku paliwa? Po podpięciu kompa MaxiDas pokazuje nieprawidłowość jak na zdjęciu.
Błąd w logice AI. Komora pływakowa napełnia się pierwsza. Żeby do tego doszło musi być drożny kranik, filtr, przewód paliwowy, zawór komory pływakowej. Niespodzianką dla wielu jest otwór w korku paliwa. Po co on jest, nie wiadomo... Gdy się zapcha kurzem, to paliwo nie chce spływać do komory pływakowej. Prosty test - odkręcenie korka wlewu paliwa -...
Wymieniłem zawór odpowietrzania, zawór ciśnienia i nic, błąd jest nadal. Nie mam już pomysłów co miał bym zrobić, niby taki błąd może dawać uszkodzony korek od wlewu paliwa, ale nie wiem czy to prawda. Czy uszkodzony czujnik temperatury powietrza może powodować wypadanie zapłonów na zimnym? Nie mam błędu tego czujnika, ale może jest uszkodzony? Nie...
Przy odkręcaniu korka wlewu paliwa syczy. Sprawdziłem u siebie i rzeczywiście syczy i wciąga powietrze ( czyli podciśnienie ) Teraz nie dokręcam korka i błąd nie występuje . To dziwne, bo syczeć powinno ale powinny syczeć wylatujące pary paliwa (powinno wydmuchiwać korek a nie go zasysać). Zawór "EVAP" podaje te opary do kolektora dolotowego ("w sprzyjających...
c64club Może masz i rację , bo nawet litr oleju to nie taka ogromna kasa. Dziś musiałem kupić bańkę oleju bo w lesie na pniaku urwałem przedłużkę z korkiem spustu paliwa w misce olejowej. No i dlatego nie będzie fotki z grubością blachy zbiornika. Mam tylko fotkę mojej sprężarki. Popatrzyłem i od spodu mam dwa korki a nie trzy, i już zaślepione zwykłymi...
Bardzo często łapie ten błąd jeśli jest nieszczelny korek wlewu paliwa , należy wymienić uszczelkę. Może zacznij od tego????
Zgadza sie raz mjalem dziurke w wezyku do zaworu vsv wielkosci igły i wywalilo bład o nieszczelnosci .Uklad evap mam chyha sprawny bo nigdy nie syczy przy odkreciabiu korka a opisny problem to efekt jedynie moich testow .A jakie jest prawdopodobienstwo ze Evap ma wplyw na spalanie paliwa ?
Odpowietrzenie zbiornika sprawdziłeś? Przy popuszczonym korku wlewu paliwa usterka występuje?
Przy okazji tego tematu przypomnę, żeby podczas wymiany filtra w pierwszej kolejności spuścić paliwo korkiem w podstawie. Bardzo częsty błąd nawet w autoryzowanych serwisach. Jeżeli nie spuścimy paliwa z filtra to istnieje duża szansa, że cały syf pójdzie w układ. Ja bym jeszcze raz prawidłowo odpowietrzył układ, sprawdził oringi.
Generalnie dobrze rozumujesz :) Generalnie chodziło mi o to by pary paliwa nie dostawały się do silnika! Złośliwie dodam jeszcze, że błąd może generować nawet korek zbiornika paliwa... Amerykanie maję gdzieś na swoich serwisach filmiki o zasadzie działania EVAP, poszukaj.
A korek wlewu paliwa sprawny nie ma jego błędu??
Mam ten sam błąd już od lat. Temat wydaje się nienaprawialny. Chciałem tylko napisać, że miałem wymieniany ten czujnik par paliwa, bo rzeczywiście był uszkodzony. Te czujniki podobno bardzo chętnie się psują w Oplach. Tak czy owak błąd P0171 pozostał. Kontrolka Check Engine pojawia się i znika nadal. Zauważyłem, że częściej powraca gdy jest chłodniej...
Komputer mi pokazuje dobrze powiedziałbym że bardzo dobrze bo w większości samochodów nie liczy nawet jak stoisz w korku czy pod światłami a mnie dolicza do zużycie paliwa wie Max błąd to 3% a typowy znacznie mniejszy.
Witam, zawór ok, sprawdzona też szczelność dolotu dymem. Dym wydostaje się z pod korka wlewu oleju, a po uszczelnieniu korka leci z takiej malutkiej dziurki w egr. Czy to ok?.Auto nadal nie pracuje normalnie, korekta dł.ter. na wolnych 14%, podczas jazdy 20%. Wywala błąd P0171.
Nie potrafię powiedzieć dlaczego paliwo cofa się tak mocno . Być może ze np zależne jest to od samego ciśnienia/podciśnienia w baku , otworzysz korek i być może będzie tak samo .Dla pewności możesz dmuchnąć w przewód i zobacz czy jest drożny aż do zbiornika ,być może że coś siedzi w pipecie w zbiorniku , lecz ma się to nijak do błędu i otwarcia m-prop...
Witam, pacjent to jak w tytule peugeot 307 1.6 HDI. Auto jedzie normalnie, czasem zgaśnie a czasem nie. Można przejechać 2 km a można 20 i tu się zaczyna loteria. Podczas gaśnięcia auto najpierw szarpnie, potem spadają obroty ( nie reaguje na wciskanie pedału gazu ). Po szarpnięciu wyłącza się dmuchawa nawiewu ale chyba to nie jest problem. Profilaktycznie...
Witam.Czytam to forum i naprawde dużo mozna sie dowiedzieć.Ale mój problem polega na tym że przy 80tyś w Aso zrobiełem regenaracje filtra fap i uzupełniłem dodatek,wszystko smigało ok jezdziłem ponad rok ale taraz jezdze z anipulation fault i 2,5tyś obr.Wymieniłem 2 sondy za i przed katalizatorem bo wkazywały kosmiczne temperatyry czujnik różnicowy...
Hmmmmmm. A przy odkręconym korku wlewu paliwa też tak się dzieje?
Świece wymienione wtryski raczej nie bo cały czas by było źle na wolnych chodzi bez problemu pali na ciepłym dobrze te szarpanie mija jak go przegonie nie wiem czy winę ponosi brak korka przez rok czasu ten płyn niepodawany do fap ?zauważyłem że jak ma mniej paliwa to szybciej zaczyna szarpać. Dodano po 1 I czy błąd wskazuje na awarie czujnika przy...
Witam. Auto i problem jak w temacie. Czyli nieszczęsny błąd P1435. Napiszę co już zostało zrobione. Wyczyszczony FAP, dodatek do paliwa uzupełniony (poziom 3/4 zbiornika), liczniki wyzerowane, czujnik w korku paliwa sprawdzony. Błąd P1435 oznacza zakłócenie komunikacji CAN na lini sterownik silnika- sterownik dodatku. Sprawdziłem połączenia między sterownikiem...
Witam, Odkopię i przyłącze się do tematu mam nadzieje, że prawidłowo. Mam Citroena C4 2.0HDI 136KM z 2006 roku. Auto przy wysokich prędkościach(ok.160-170km/h) traci moc, spada prędkość i zapala się żółta kontrolka silnika, następnie po ponownym uruchomieniu moc wraca. Robiliśmy diagnostykę i wyświetliły się następujące błędy: - P1351 Przekaźnik wstępnego...
Sprawdzałem jest program ale jaki to trzeba mieć kabel aby się połączyć do laptopa jak to mam ugryźć coś więcej w tym temacie jeśli można Dodano po 7 Błędy są błache ponieważ zapomniałem dokręcić korek wlewu paliwa i wyskoczył błąd lub zmieniłem akumulator.Takie błędy usunąć które nie są poważne
Witam. W maździe zapaliła mi się kontrolka od silnika podłączyłem pod komputer wykazało błąd katalizatora, błąd usunąłem i jeździłem bez ponownego zapalania się kontrolki do czasu tankowania benzyny. Zauważyłem że po każdym tankowaniu przejadę ok.5km i kontrolka się zapala. Może ktoś wie czy jest jakiś czujnik od korka od wlewu paliwa? Jak to obejść?...
Witam, dwa miesiące temu kupiłem Stilo JTD 115KM rocznik 2005. Ogólnie mam ciągle powracający problem z ciśnieniem paliwa według mechanika. Pierwszy raz wystąpił problem zaświecił żółty symbol silnika, komunikat Engine fault i tryb awaryjny tak że można było jechac tylko była ograniczona moc. Po zgaszeniu silnika w baku było słychac bardzo mocne bulgotanie...
Witam Mam problem z odpowietrzaniem baku . Dzieje się to jak jest ciepło w zimę nie było problemu . Gdy jest gorąco po odkręceniu korka wlewu paliwa nie ruszając auta nie odpalając go gromadzą się opary w dużej ilości . Nie ma falowania silnika nie ma żadnego błędu nawet zamieniłem na nowy zawór oparów paliwa na nowy i nic . Auto odpala normalnie brak...
Honda Civic 2009 VIII 1.4 i-VTEC (L13Z1) – szarpanie i brak mocy po rozgrzaniu Samochód szarpie i traci moc, szczególnie przy 2500–2700 obr./min, po rozgrzaniu silnika. Na zimno objawy praktycznie nie występują. Auto nie wchodzi na obroty, maksymalnie ok. 2400–2700 rpm przy pełnym gazie. Jedyny błąd to P0171 (uboga mieszanka). Zrobione i sprawdzone:...
Witam. A uszczelnienia na wale - ale raczej dobre jak zapala na zimnym Zobacz jeszcze czy masz szczelne wężyki paliwa, czy zbiornik dostaje powietrze na korku. Odkręć na moment korek zbiornika paliwa w tym momencie jak się dławi. No i przede wszystkim w jakim stanie jest smok paliwa w baku i czy leży na dnie. Może być sztywny wężyk i już nie opada. Zapytam...
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
Okazało się że separator ciekł z filtra paliwa traciła moc i nie chciała palić. Dziękuje za podpowiedzi A po odkręceniu korka adblu jak dostał powietrza to błąd filtra znikł ? i dlaczego takie podciśnienie w zbiorniczku?
W Twoim przypadku błąd P0641 może być przyczyną różnych usterek związanych z paliwem lub dozowaniem dodatku do paliwa. W pierwszej kolejności sprawdź korek paliwa czy nie jest pęknięty, jeśli jest sprawny to jest potrzebna dokładna diagnoza układów zasilania paliwem i dodatku do paliwa. Następnie sprawdzenie napięć referencyjnych w sterowniku. Jeżeli...
Trochę namieszane. Podaj jeszcze raz jakie było spalanie wcześniej a jakie jest teraz. Dobrze by było żebyś spalanie potwierdził przeliczeniem przy tankowaniu. EGR jak wyżej,możesz dać sobie z nim spokój,chyba że stoisz wiecznie w korkach. Jeśli wywalisz EGR wypłaszczając jego charakterystykę w zakresie biegu jałowego i całego zakresu jego pracy, masz...
Odświeżę temat, bo zaświecila mi się kontrolka ESP, paliwa ogólnie malo a i auto ma gaz, komp pokazuje zero km do następnego tankowania. Możliwe, ze to przez to wylapał bład ? Pytanie jak juz doleje paliwa to jak poinformować auto ze ma paliwo w baku? gdzies czytalem, że trzeba odkręcić i zakręcić korek wlewu paliwa - auto to xsara picasso 2005 1.8....
17969 - błąd nastawnik ilość paliwa różnica wartości kontrolnej >przewody, pompa paliwa jak nie chcesz kupować filtra to wyjmij go wylej starą ropę przez korek spustowy, zaopatrz się w strzykawkę i 0,5 ON by go ponownie zalać 5szt. opasek w żelaznym i mała uszczelka na zawór zwrotny.
Witam. Mam błąd P2279 w Peugeot 308 1,6 THP 150KM benzyna. Zastanawiam się czy wymiana pokrywy zaworów rozwiąże problem. Wymieniłem czujnik MAP Sensor ale nie naprawił się błąd. Przewody podciśnienia wizualnie są ok. Auto kupiłem miesiąc temu z tym błędem, także nie wiem co poprzedni właściciel robił. Wiem tylko, że pokrywa zaworów jest wklejona na...
Panowie, dziękuje za cenne porady. Na obecną chwilę powiedziano mi że przyczyną jest zatkany DPF (stwierdził to zakład regenerujący tą turbinę). DPF wyjąłem i został wypłukany specyfikami, przelany gorącą wodą i powietrzem... chodź podczas testowania przed awarią 2 turbiny różnica ciśnienia na biegu jałowym wynosiła 10 mbar. ? Po podłączeniu kompa błąd...
A sprawdż jak się będzie zachowywał z odkręconym korkiem wlewu paliwa ? Ew. na ciepłym przy nieudanej próbie odpalenia odkręć korek wlewu i słuchaj czy nie ma syku zasysanego powietrza do zbiornika .
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Jak już to pęknięcie bloku/głowicy. Ilość paliwa nie ma tu nic do tego. Korek zbiorniczka był wymieniony? Swoją drogą, sprawne ATD działają bez problemów przy podwojonej mocy. Ja bym raczej strzelał, że ktoś popełnił błąd przy remoncie - ale jaki to już ciężko powiedzieć. Może głowicę podnosi i wali ciśnieniem do układu chłodzenia...
Witam Sprawdź na pracującym silniku czy nie wycieka paliwo w okolicy pompy paliwa (uszkodzenie uszczelki w pompie). Aby sprawdzic ile pali to musisz zatankować do pełna i kolejne tankowanie do pełna (do pełna - pod korek) i policzyć. Wszystkie inne metody obarczone WIELKIM błędem.
Witam wszystkich forumowiczów. Zacznę wątek, który wiele razy pojawiał się na każdym forum. Pewnie któryś z was napisze żebym wpisał w wyszukiwarkę i mam. Otóż od tygodnia szukam i czytam wszystkie fora i jestem coraz głupszy. Rzecz dotyczy Peugeota 307 SW 1.6 HDI z FAP. Problem zaczął się od wymiany turbiny, która padła. Po wymianie i jeździe próbnej...
Widzę, że post wciąż nierozwiązany. Jakie wnioski? Czy zrobiłbyś zdjęcie proszę gdzie ten przekaźnik siedzi? U mnie błąd P0380 ale świece sprawne, wymieniłem na nowe, akumulator sprawny naładowany, masa do silnika jest (pomiar rezystancji aku masa świecy ok), rozrusznik kręci żwawo ale zbyt długo przy zapalaniu (+4 stopnie na zewn.), Szukam przekaźnika...
Witam, Pacjent Fiat Fiorino 1.3 D Multijet (225BXD1A, 225BXB1A, 225BXB11) 75KM, 55kW, przebieg 180 tysięcy Dymi z rury wydechowej z lekkim kolorem niebieskawym na wolnych. Kiedy Występuje ? Po rozgrzaniu silnika do osiągnięcia temperatury pracy działa prawidłowo - nie dymi. Jak już osiągnie temperaturę pracy na wolnych obrotach ( jazda w korkach ) zaczyna...
Przy zamkniętym nie ma prawa nic lecieć. Nie wprowadzajmy Młodego w błąd. :D Należałoby zacząć od tego, że chiński skuter to nie jest to samo co np. skuter włoski czy japoński :!: . "Serwisowałem" te wynalazki różnych dziwnych marek przez parę ładnych lat i wiem, że skośnooki potrafi wymyślić rozwiązania, które nikomu innemu nawet do głowy nie przyjdą....
Witam. Nie znam twoich możliwości, ale załóżmy, że wiesz co robisz. Po uzupełnieniu i wymianie FAP jest do zrobienia procedura. 1- wyłączyć zapłon i otworzyć korek wlewu paliwa >10 sek 2- zamknąć korek 3- włączyć zapłon, uruchomić silnik >15 sek. 4- wyłączyć zapłon, wyjąć kluczyk 5- zamknąć drzwi, zablokować i odblokować c.zamek, odczekać 4 minuty 6-...
Witam, Próbuję zdiagnozować problem z Oplem Corsa D. Silnik: 1,2 BENZYNA GAZ - A12XER 63 kW/86 KM Rok produkcji 2011 Przez parę dni utrzymywał się błąd: P0172 - zbyt bogata mieszanka paliwa. Dzisiaj udało się go skasować i na razie nie wrócił. Ale pobrałem logi z pracy silnika na luzie i przy około 3000 obrotów. Czy ktoś jest w stanie zajrzeć do tego...
Ręce mnie swędzą! Coś nowego chyba trzeba zacząć robić. Rower śmiga, motór śmiga... Kolega zakupił z tablicy ostatnio silnik do Pucha M50, 3 albo 4 biegi. Ma ktoś jakieś wiadomości o tym silniku? Edit: No i przechwaliłem. Jak silnik się dobrze rozgrzeje, zaczyna zachowywać się tak, jakby brakło paliwa, regulacja gaźnikiem nie daje efektów (próbowałem...
Witam. Kolega chyba popełnił błąd podobny do mojego. Mianowicie możliwe że cos jeszcze naprawiałeś .Ja swego czasu musiałem wymienić simering .Więc cóż odkręciłem korek olej wylałem, zdjąłem ta przednia pokrywę wymieniłem co trzeba i złożyłem zadowolony . Próba odpalenia ,a tu nie pali .okazało się że nie zwróciłem uwagi na fakt że pokręciłem nieco...
Witam. Problem dotyczy układu zasilania w Renault Trafic rok 2007 z silnikiem 2.5 dci 146 KM i wtryskiem typu Bosch. Podczas jazdy, po ujęciu gazu i ponownym go dodaniu auto albo przechodzi w tryb awaryjny (i trzeba wyłączyć zapłon by go zresetować) albo gaśnie całkowicie i można go uruchomić dopiero po chwili. Clip wskazuje błąd regulatora ciśnienia...
Witam moje autko vw Bora 1.6 105KM AZD Problem z czujnikiem Evap. Zbiornik wymieniony z filtrem + czujnik z auta o przebiegu 100kkm. Napewno w pełni sprawny. Caly czas wyrzuca błąd P0441, problem z ciężkim rozruchem auta po nocnym postoju. Węże od evap sprawdzone. Korek wlewu paliwa jest szczelny. Filtr paliwa wymieniony. Ciśnienie na listwie wtryskowej...
Cisnienie paliwa sprawdzone i jest w normie, mechanik nie sprawdzil sprezania na cylindrach. Uzylem kamery endoskopowej aby sprawdzic lancuchy rozrzadu i chyba jest problem z jednym z nich bo widac ze wogole nie jest napiety tylko pozwijany. kamera byla wlozona przez miejsce od korka wlewu oleju i dalej miedzy bebny VVTI ( zaznaczone miejse na zolto)...
Witam Moja Laguna 2,2 DCi 2003 rok zaczęła gasnąć przy dojeździe do skrzyżowania, w czasie stania w korku. Jak zgaśnie komputer krzyczy komunikat po angielsku że coś jest nie tak z wtryskiem paliwa. Po podłączeniu do komputera okazało się że wyskakuje błąd zaworu EGR. Zawór został wyczyszczony i komputer już nic nie pokazywał. Po zrobieniu 600 km samochód...
hmm, tak się zastanawiam jak byłem ze swoją merivą w serwisie opla, to pomimo że komputer przyporządkował błąd do problemów z listwą paliwową, to nie powiedzieli co wykluczyli ale stwierdzili że to może być problem z wiązką elektryczną na silniku, proponowali pozostawienie samochodu na parę dni aby elektryk ( który na moje oko był świeżo po szkole )...
Witam. Autko VW BORA 1.6 105KM AZD Mam problem z ciężkim rozruchem silnika głównie gdy jest zimny. W aucie mam instalację LPG,lecz fizycznie jest ona odłączona. Od ponad roku. Został tylko sterownik LPG marki KING z racji tego ze po jego odłączeniu auto wogole nie chce odpalić,do komputera dochodzą dwie wtyczki. Co do układu paliwowego to wymieniona...
Ok dzięki, bo właśnie mam problem, przy przyspieszaniu auto gaśnie i notuje błąd związany z ciśnieniem na magistrali. Wtryski sprawdzone regulator na pompie podstawiony i dalej kicha. Przyspieszasz auto jak zimne to gaśnie rzadko jak ciepły to już przy 2500obr/min, jak zgaśnie to nieodpalisz przez 10min. Pomaga odkręcenie korka wlewu paliwa wtedy pali...
Uszkodzenie tego elektrozaworu objawia się zasysanym powietrzem, słyszalnym przy korku wlewu paliwa. Niektórzy próbują go "reanimować" odkręcając dochodzący do niego wąż/węże i psikając do środka WD40. Miałem taki przypadek u siebie, odblokowanie tego elektrozaworka i nasmarowanie przedłużyło jego pracę w moim przypadku o kilka miesięcy. Później wymieniłem...
Witam! od niedawna posiadam mini cooper R56 2007r. i mam parę pytań do forum którzy posiadają mini: 1.Otóż wszyscy piszą o temperaturze jaką mają w układzie chłodzenia- ja na codzień nie ujeżdżam mini,żona jeździ , ale ja nie widzę nigdzie takowej kontrolki temperatury cieczy chłodzącej,gdzie ją znalężć? 2.Przez pewien czas gdy przyjedzie z pracy ok.15...
Tak, niedawno kupiłem to auto, a dokładnie 16 czerwca, więc minęło 14 dni, więc oddać auta nie mogę. Wracając do tematu, zrobiłem C4 2,5 tys km. I było wszystko ok, pojawił mi się błąd antypoluton defekt, ale przy dłuższej jeździe problem znikł. Po zatankowaniu do pełna i ruszeniu w trasę, tzn. 160 km, to tak przy przejechaniu 100 km zaczęło z wentylacji...
Ciśnienia paliwa w parametrach nie zobaczysz - tylko manometrem. Jeśli jest słychać strzał to powinno chyba jakieś wypadanie zapłonu zapisać. Ja bym zerknął jednak do ustawienia rozrządu skoro był wymieniany nie znaczy że nie mógł przeskoczyć o jeden ząbek a rocznikowo chyba masz jeszcze korek wlewu oleju kwadratowy - ze słyszenia wiem że podobno te...
Witam! Ostatnio mam problem z mazdą 2. Problem polega na tym,że na wyświetlaczu pojawia się EAC i silnik nie ma mocy i kręci do około 3000 obrotów. Objawia się to głośną pracą silnika. Samochód normalnie odpala i jeżdzi. Po podłączeniu komputera pokazuje błąd P088 (obwód czujnika ciśnienia paliwa). Dzieje się tak, gdy mam mniej jak pół zbiornika paliwa....
korek wlewu paliwa - odkręć i opisz co się stanie paliwo - zatankuj zbiornik do pełna szyna - odkręć czujniki i spr czy nie ma tam 'ściętego białka' czujniki na deklu - sprawdź mocowanie - czasem są luźno osadzone
Wszystko wskazuje na odmę lub nieszczelność np korka oleju czy bagnetu. Przydał by się kod silnika ale to jest raczej już seria Bxx czyli powietrze ze skrzyni korbowej jest wysysane prze podciśnienie w dolocie i nieszczelności skrzyni korbowe wprowadzają lewe powietrze do układu i stąd te błędy. Jedynie 17604-podgrzewana sonda lambda 2 strona 2 - zły...
Pytanie do znawców tematu - czyli tych co widzieli silnik o kodzie z22yh na oczy a nie gdybaczy. Auto szarpie przy maksymalnym obciążeniu , tyko w upalne ,klima w korku dłuższym, gdy temperatura dolotu przekracza 60c spadki ciśnienia z żądanych 7000 na 390 chwilowe gdy jest chłodno niema najmniejszego problemu, wszystkie parametry wzorowe tylko te cholerne...
senio- zlikwiduj zbiornik paliwa, załóż jeszcze cztery elektrolizery i będziesz jeździł na samej wodzie. ;) Jesteś w stanie się umówić i podrzucić nam samochód to wiarygodnych testów? Przynajmniej będziesz miał (i wszyscy na forum również) obiektywne wyniki. Spytam jeszcze, czy szacowałeś błąd pomiaru tzn. 50/50 (jazda po mieście i jazda po mieście...
Witam. Od pewnego czasu pojawia mi się problem z Fabią 1 1.2 12V (AZQ albo BME). Wygląda to tak, że czasami przy gwałtownym przyspieszaniu potrafi sobie "czknąć". Do wczoraj w ciągu roku zdarzyło się to może ze 30 razy, ale już wczoraj pojawił się przy tym błąd P0171 i zapalił się check engine co się wcześniej nie zdarzało (błąd usunąłem na parkingu...
Witam. Raz miałem taki przypadek Berlingo 1.6ehdi około 40tys km salon polska zatankowane pod korek diselkiem faktura i podjazd z stacji do domu 5-6km. Auto zaczęło przebierać kaszleć, Diagnoza, podgląd parametrów niby wszystko ok. Próba z podaniem paliwa z banki z innej stacji po chwili auto zaczęło pracować idealnie. Też zatankowane było pod tym orłem...
Witam po długiej przerwie... Problem nadal istnieje lecz mam już bardziej sprecyzowany kierunek błędu. Zapowietrzenie mimo wszystko wynika gdzieś z baku..., dziwne bo gdy stosowałem zaworki przy filtrze na próbę to nic nie wykazały... Auto odpala bez problemu kiedy nie ma korka wlewu, wychodzi na to, że paliwo się cofa. Przeglądając schematy natrafiłem,...
Tylko że takie sprawdzenie mało co da. Ciśnienie może być, ale nawet jak 0.5bar brakuje i może już nie odpalić samochód. Spróbuję jakoś ciśnieniomierzem pomierzyć ciśnienie na listwie - jest tam taki zawór pod plastikowym korkiem. W zasadzie tu to nie ma problemu z takimi pomiarami - tylko chodzi o to, czy takie usterki np. pompy paliwa mogą sypać błędy...
Nie jest powiedziane że będzie całkowicie uszkodzony To zależy od ścieżek na pływaku Miałem przypadek że auto bak 70L pod korek zalane pokazywało po ok 400km 68L dopiero przy rezerwie pokazał prawdziwą wartość Pływak nie był zawieszony ale ścieżki na nim Pływak działał w całym zakresie ale uszkodzone na nim ścieżki były dobre na przedziale "pełny bak"...
Drodzy koledzy. Zatankowałem golfa pod korek i problem przestał występować ,auto już nie gaśnie po odpaleniu. O czym to może świadczyć? To świadczy, że miałeś za mało paliwa i zasysał powietrze. Domyślam się że masz gaz, więc to standardowy problem z pompką paliwa. Standardowo na LPG uszkadza się pompka, a nie zasysa paliwo. I to tylko i wyłącznie...
udało mi się odratować BSI, FVDI miał backup flash, wycieraczki/świata itp przestały szaleć, został już problem odpalenia silnika/ poziomu paliwa/ ilości oleju postanowiłem uruchomić drugie bsi bo nie miałem pewności czy w pierwszym nie uszkodziło się coś jeszcze ,zaprogramowałem czystym wsadem Flash(sygnatura, oprogramowania, wersja zgodna z bsi z...
Dzisiaj sczytałem błędy: P1435 org.5173- system zasilania additiv rząd 1 - nieprawidłowe działanie; (usterka sporadyczna) P2408 org. 9224- przełącznik klapki wlewu paliwa -zakłócenie funkcji obwodu prądowego; (usterka permanentna); Rozumiem że prawdopodobnie jest za mała ilość płynu do FAP-a, a błąd klapki czym może być spowodowany? Korek wlewu jest...
Problem jest dalej po naprawach auta w dwóch warsztatach. W jednym wymienili pompę paliwa która jest w baku i obudowę filtra paliwowego ponieważ jest w niej jakiś regulator ciśnienia. Drugi mechanik stwierdził że tworzy się podciśnienie w baku i pompka nie ma siły przepompować paliwa więc zrobili dziurkę w korku paliwa. Żaden z tych zabiegów nie rozwiązał...
Całego tematu nie przeczytam, bo jest już go dużo, ale jak na początku patrzę komentarze w stylu mniej jak 150 koni nie może być to od razu bym to kosz wywalił, doświadczony specjalista i on to wie, że inaczej się nie da a cała reszta samochodów to syf a ci co je kupują to idioci. Oczywiście moc się przydaje ale nie każdy w taki sposób jeździ. Ja bym...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Pierwsze, zasadnicze pytanie to jak sprawdziłeś takie spalanie. Bo jeśli tankujesz 10 litrów tak jak napisałeś w pierwszym poście, to masz błąd pomiaru pewnie plus minus 5 litrów. Żeby sprawdzić spalanie tankuje się pod korek, po zapaleniu się rezerwy tankuje się znowu pod korek (najlepiej w tej samej stacji pod tym samym dystrybutorem) i przelicza...
Witam. Myślę że jestem blisko w rozwiązaniu tego problemu.Jakkolwiek interpretacja wrzucona w wyszukiwarkę o ciśnieniu czy podciśnieniu w zbiorniku paliwa kieruje na przewietrzenie poprzez puszkę z węglem aktywnym i zawór EVAP.Problemem i zarazem błędem w diagnozie jest pojęcie podciśnienie.Uważam że winowajcą jest nadciśnienie.Powodem jest pracująca...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Kolejne czynności jakie wykonałem: - wyczyszczenie przepustnicy plus adaptacja - wymiana chudego wężyka który, miał małą dziurę, ten co wchodzi do przepustnicy i pod korek oleju przy głowicy (nie odma). - sprawdzenie całego układu dolotowego pod względem szczelności - sprawdzenie czujnika temperatury - sprawdzenie elektrozaworu wyparnego Auto odjechało,...
Witaj, Na francuskim forum odnalazlem ci takie cos : Znaczenie kodu usterki silnika P182A jest rodzajem zespołu napędowego, a kiedy lampka kontrolna silnika pojawia się, kod P182A przy pierwszym należy sprawdzić korek wlewu paliwa. Pociągnij, ponownie dokręć i spójrz na czapkę, aby zobaczyć, czy nie ma w niej pęknięć. Kontynuuj jazdę i sprawdź, czy...
YAD31 poluzuj przewody na wtryskach i kręć aż pokaże się paliwo. Dokręć przewody i odpal. Czasami może być tak że elektronika wyczuwa błąd i nie poda paliwa, wtedy trzeba przekręcać kluczyk na rozruch, nie czekając aż zgaśnie lampka świec. Ja mam też problem w c220 z 1997 roku, pompa oczywiście Lucas, przebieg 400 tyś. km. Auto zawsze musiało być zapalane...
Witam, Dziś wyjechał ode mnie po ostatecznych doszlifowaniach pierwszy 2.2 direct na instalacji Stag 400 DPI. Chodzi bez najmniejszych problemów. Zlitrażowaliśmy go na trasie 465km, czyli od pełnego do pustego zbiornika LPG (to Signum, wchodzą ok. 42 litry max). Tryb pozamiejski, w większości cięgiem 140-150km/h, trochę 120km/h, jeden korek na jakieś...
Wrzucam wycinek schematu elektrycznego sterownika silnika oraz przepustnicy A177 to przepustnica https://obrazki.elektroda.pl/7449446500_... masz też wtyczkę https://obrazki.elektroda.pl/5822668000_... Jak sprawdzić nastawnik biegu jałowego https://obrazki.elektroda.pl/3957699900_... https://obrazki.elektroda.pl/3991970500_...
korka paliwa peugeot korka paliwa nadciśnienie korka paliwa
czujnik biegu wstecznego pralka blokada polar tworzyć instalka
taczka elektryczna suszarka bosch
Rozłączanie MP3 po podłączeniu do gniazdka zapalniczki Schemat elektryczny ABS Opel Sintra 1996-1999