Czujnik jest na pompie cr, ustawiany na kreski wzg. paska, z reguły to powoduje ten błąd.
Sprawa wyjaśniona .Powodem spadku ciśnienie okazał się wtryskiwacz . Na wszelki wypadek żeby opiłki nie wpadały do filtra paliwa ,ewentualnie żeby ich było mniej zrobiłem filtr magnetyczny ,czyli w rozbieralnym filtrze paliwa wymontowałem sitko a w to miejsce dałem magnesy neodymowe . Takiego filtra użyłem UNIWERSALNY FILTR PALIWA na wąż 6mm 8mm 10mm...
Dotknij czujnika gdy będzie włączony i poczujesz mrowienie w palec lub specyficzne cykanie czujnika. Jeżeli jesteś (he he) gruboskórny to podłącz clip-a i będziesz miał pewność. Podpowiem tylko że Ds-150 potrafi przekłamywać jeśli chodzi o błędy.
masz po 2 napinacze na pas http://obrazki.elektroda.net/17_12478283...
Tak, jestem pewien. DTC, to błędy ogólne wszystkich marek. Nie tylko ręczny z tym błędem.
Kliknij #90 i zobacz czy fiszka 28, jesli tak to 1 po prawej pokazuje,ze dialog ustanowiono, 11 po prawej pokazuje ze pedal gazu puszczony, 14 lewa to znacznik czy silnik pracuje czy nie, a 19 lewa to + APC (po zaplonie) obecny. Zadnego bledu nie pokazuje. Moge Ci zeskanowac fiszke jak chcesz,ale po francusku.
na postoju jest błąd przewody
kolego sprawdz czujnik cieczy chłodzącej
Wystarczy tylko kasować....
Pewnie UPC do naprawy. Albo kabelek sterujący cewką. Pewnie nie ma też iskry jak nie pali. Napraw błąd tego przekaźnika.
(at)automix bardzo dziękuję za odpowiedź. Myślisz, że wymiana czujnika rozwiąże sprawę, czy coś innego też może się kryć pod tym błędem?
Przydała by się diagnostyka komputerowa i przynajmniej odczytanie błędu z pełnym opisem.
Kolego w necie opisują ten błąd jako czujnik przyspieszenia poprzecznego a od tego morze zapalać się kontrolka trakcji .
Dociśnij czarną wtyczkę
Daj numer tego błędu, DF.... i kontekst np 1DEF 2DEF itd.
Witam co to za błąd df159?
jest błąd 940332 Użyj Clipa do odczytu błędu
Niezbyt wiele informacji o silniku. Może być niesprawny czujnik wykrywania fazy (cylindra). A jeśli tak to w grę wchodzi tylko czujnik położenia wału korbowego. Czyli kroczek po kroczku. Trzeba być pewnym zastosowania odpowiedniego czunka.
Tam bywał problem z rezystancją na przejściach potencjometr-ecu, może ten rezystorek wyrównuje potencjały między masami ecu-buda , a L zdaje się być w lufcie, może go umasili. druga opcja to sterownik, a konkretnie brak masy Uref na potencjometr akceleratora.
Błąd wtrysku, ale jaki konkretnie?
Poza tym błędem, napisz co mu dolega.
coś mi świta że w CLIP jedną z funkcji serwisowych jest naprawa tego właśnie błędu.
Wiem , może zle odpowiedziałem Czy od przepływomierz a nie występował by inny błąd ?
Czy możliwe jest że jedna z tych opasek wywołuje zwarcie? Taaa zwarcie, chyba powietrza do obudowy.🤣 Pytałem z jakiego systemu ten błąd?
Renault megane 1.6 16v - Błąd df 012. Mówimy o Megane z 2000 roku , z 2005, z 2007 , z 2012 czy z 2019 bo jakby powiedzieć jest kilka generacji i w każdej jeździ 1.6 16v :cry:
W czym był ten błąd?
Jeżeli jest klimatyzacja to presostat, jeżeli niema to błąd konfiguracji sterownika.
Jak dajesz radę jako tako z angielskim to zerknij tutaj: http://www.renaultforums.co.uk/showpost....
Wepnij jakiś tester i czytaj błędy. Z powietrza nikt ci nie powie dlaczego się pali. Po za tym wypięta wtyczka z EGR na pewno generuje błąd.
To auto odczytaj Clip-em. Będzie prawidłowy odczyt i opis , najczęściej z kontekstem błędu.
carcherem uszkodziłem jakieś przewody. Jeśli nie myłeś silnika to raczej nie, sprawdź przewody masy za silnikiem ( jak otworzysz maskę po lewej stronie silnika jak idzie wiązka z tyłu głowicy z niej oczka masy przykręcone do głowicy) szarpnij bo one często są luźne i odpadają.
A jak to można naprawiać bo zapomniałem że to jest błąd stały
może rozrząd ,albo uszczelka pod głowicą.
Po pierwsze to połączenie kolumny kierownicy z maglownicą sprawdź. pewnie tam tkwi błąd.
Diagnoza komputerowa na początek.Sterownik zgłasza błąd.
Odpala i jeździ jest błąd df025
Klimą steruje sterownik silnika , tam podglądniesz ciś. w układzie.
witam, pozwolę sobie podłączyć się do tematu. otóż problem dotyczy tego samego błędu DF183 (obwód napinacza pasa kierowcy otwarty). pacjent to renault scenic z 2002r. z kierownicą po prawej stronie. błąd odczytany za pomocą delphi 150e. odczyt rezystancji ze sterownika w załączniku. moje pytanie: czy oba przednie napinacze w tym aucie są spięte szeregowo...
Panowie czy ktoś mi może potwierdzić opis tego błędu DF061
A co w aucie nie działa? Może to tylko błąd testera diagnostyki.
Może masz źle opisany błąd i chodzi o czujnik temp paliwa, jaki masz błąd po zdjęciu wtyczki z czujnika cieczy?
Zacznij od odczytu błędu
Gdy nie ma katalizatora 1 i 2 sonda pracuje jednakowo{ fizyki się nie oszuka}. Żadne emulatory nie rozwiążą problemu. Kupuj katalizator, wstaw, i będziesz miał po usterce. Proszę cię nie pisz głupot ludziom że emulator załatwia sprawę. Miałeś błąd P0420, i nie kumaty mechanik wyciął kata, zmień mechanika. Pozdrawiam Andrzej.
Koledzy nie pamietam dobrze co to było 1.def, ale moim zdaniem jak autor napisał przy starcie słychać zgrzyt i usterka jest sygnał, więc sugerował bym sprawdzenie koła zmienych faz rozrządu, które często padało . koło to zmienia nawet o 2 ,3 zęby tak więc może wskazywać błąd sygnału.
W Renault mówią, że cylinder 1 jest od skrzyni? I dobrze mówią. Zrób porządną diagnostykę i podaj numer z opisem błędu
To jest Renault, nie zawsze wszystko pokaże. Mój Scenic miał 3 miesiące problemy z odpalaniem. Był regularnie sprawdzany Clipem i dopiero po 3 miesiącach pokazał błąd czujnika położenia wału. https://translate.google.pl/translate?hl...
nie obejdzie sie bez zczytania błędów.
To nie to. I nie rozumiem tego błędu immo, gdzie on był, w blokadzie rozruchu? Nie ma takiego błędu.
Czujnik ciśnienia CR sprawdzony? Jakie podaje ciśnienie w momencie wyskoczenia błędu?
mam podobny problem w scenicu II z 2003 roku, tyle że u mnie po wyświetleniu tego komunikatu nie ma możliwości wyboru opcji przebieg do przeglądu. Można to jakoś obejść aby skasować ten błąd?
Czy podpinales jakis skaner żeby zczytac numer błędu?
Pierwszy podejrzany to czujnik położenia wału. Clip nie zawsze pokaże jego błąd.
Co oznacza błąd P0340 i jakie parametry pracy silnika są odnośne do niego ?
Clip, może DD2000. Chociaż raczej powinna się sama nauczyć jeśli jest nowa. Ewentualnie odczyt eeprom z blokady 24c02 i zamieść tutaj. Ale uważaj, żeby nie zablokować mechanicznie rygla (taka mała pułapka). Załatw też konkretną diagnoze Clip'em.
Szarpanie na wolnych to wtryski badz tez skoki cisnienia na szynie spowodowane uszodzeniem pompy (sprawdz czy w węzach nie ma powietrza). Co do kontrolki to zawiesza sie zawór EGR badz tez pedał przyspieszenia a konkretnie wtyczka.
Sorki,mój błąd
Witam wszystkich. Trochę czasu minęło od zakończenia naprawy tego autka. Błąd podgrzewania drugiej sondy lambdy lambdy jest jako błąd sporadyczny, sonda praktycznie pokazuje 0 MV więc biorę to za dobrą monetę. Nie zapalił się czek od około pół roku i nie ma żadnego innego błędu.
Daj fotkę lub VIN
Witam, Nie mogę odpalić samochodu, rozrusznik nie potrafi ,,przekręcić" i jedyne co to cyka. Po podłączeniu do komputera wyrzuciło błąd: Regulacja napięcia - DTC920F16 - 1.DEF W internecie nie potrafię znaleźć informacji na temat DTC920F16, gdzie szukać przyczyny, co wymienić? :/ Dzięki wielkie za informacje
Witam mam problem z 1.5 dci silnik kręci ale nie odpala, zrobiłem diagnostykę Delphi ds150 i mam błąd DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie , więc wymieniłem zawór w pompie wysokiego ciśnienia i dalej to samo, jak sprawdzam ciśnienie na listwie CR na żywo to coś mi nie pasuje bo po włączeniu zapłonu mam na listwie 1bar, zaczynam kręcić rozrusznikiem...
To jeśli padła ta kostka 29f200BB, to wystarczy ją wymienić Przekładasz ze starego do "nowego".
Poszło na pw.
Sprawdzałem bezpieczniki i wszystkie są ok. czyli wcześniej nie sprawdziłeś!!! i wprowadzasz nas w błąd
regeneracja pompy
A sprawdziłeś stan akumulatora?Często przy słabym akumulatorze są takie akcje w blokadą.Na pewno w uch nie było błędu blokady?
I tez jest dziwne to ze jak się naciska jakieś przyciski to ze guziki robiła dźwięki jak był był jakiś błąd.
DF081 pokazuje "czujnik położenia wałka rozrządu"
druga nie ma. to nie problem, poza błędem
1 sprawdź na odpiętym czujniku 2 wepnij się bezpośrednio przy ECU moja żona mówi że 30cm to całkiem sporo :D ... wszystko może się zdarzyć :D
Wiesz jak ważny jest czujnik wody w CR? Wymień filtr sprawdź wiązki skasuj błąd.
Tak błąd zostaje w pamięci ECU nawet jeśli usterka została już usunięta do czasu jego wykasowania.
Pokaż co dokładnie widać w pomiarach. Trochę dziwne że masz 2 poduszki i 2 napinacze a widać tylko 3 rezystancje. Zewrzyj obwód napinacza fotela kierowcy przy złącza sterownika i zobacz czy błąd zmieni opis na zwarcie. Moim zdaniem raczej nie widzi napinacza przy fotelu. Czy po odłączeniu jego wtyczki pojawia się jakiś inny błąd. Żonglowanie wsadami...
Czy naprawdę nikt nie nie spotkał się z tym błędem
DF038 ogólnie odnosi się do problemów z zasilaniem sterownika wtrysku .
Na biegu czwartym prąd płynie tylko przez bezpiecznik Błąd, płynie przez niego tylko na 1,2 i3 biegu.
dziekuje za odpowiedź, też to podejrzewam . Jest to możliwe, że nie pokazuje błędu na kompie ?
Za każdym razem gdy popełnisz błąd wpisze 3042323132.... Czym to wpisujesz?
Witam, mam problem z moją meganką, a dokładnie auto się porusza jak by nie działała turbina i jest błąd df114 - REGULACJA ZAWORU RECYRKULACJI EGR ZAWÓR ZABLOKOWANY, na wolnych obrotach turbina działa normalnie, gdy dodam na postoju ostro gazu to turbo tłoczy, węże robią się twarde, a przy prawie maksymalnych obrotach widać lekkie uchylanie się zaworu...
Tak jest w polu prędkościomierza a ty jakiego fejsa używałeś powiedz jak to robiłeś a może ja gdzieś robię błąd
witam do serwisu nie pojadę bo mam bardzo daleko i kiepskie połączenie nie wziąłem paragonu bo policzył mi tylko 40 a nie 50 i to był mój błąd
Dajcie spokoj archeolodzy Byłem przekonany, że nie powinno się tak robić bo można coś uszkodzić. Przepraszam jeżeli wprowadzam w błąd.
Bardzo przepraszam błąd DF 032 Dodano po 6 dokładnie jestem w lesie, sprawdzam Pyclip em, Ddt4 All, pyrenem,
Wymagane ciśnienie doładowania jest takie jakie zażąda w danej chwili sterownik silnika i jest wyświetlane w parametrach do porównania z ciśnieniem rzeczywistym , jeżeli odbiega znacząco od założonego to zazwyczaj skutkuje to błędem .
Ciśnienie paliwa się mierzy a nie podejrzewa. Ale stawiam na błąd czujnika wałka.
jest to usterka chwilowa i jednostkowa jeśli nie została zapisana jako błąd, nie świadczy o uszkodzeniu.
Witam.warjat225 poradziłeś sobie z tym błędem?Mam taki błąd DF193 w ABS/ASR i w ASB DF230 w MEGANE 1.9 dci 130km z automatyczną skrzynią biegów.Diagnoza była robiona interfejsem z delfi więc żadnej podpowiedzi nie ma.Spotkał się ktoś z takimi błędami?Pozdrawiam .
Potrzebuje pomocy, bo mechanicy rozkładają ręce. Wyskoczył mi check. Po podpięciu do kompa p0420 - mała sprawność katalizatora. Zdecydowałem się na wymianę i kupiłem polski zamiennik JMJ (firma ma dobre opinie). Do tego wymieniłem dwie sondy lambda (diagnostyczną i kontrolną Boscha). Po wymianie dalej pojawia się błąd p0420. Po skasowaniu i przejechani...
Znalazłem obrazki na których podana jest lokalizacja tego czujnika temperatury powietrza niestety do wersji 1.5 DCi, ja posiadam 1.9 DCi. Czy ten czujnik znajduje sie na gumowej rurze od intelcoolera?
To wszystko jest sprawdzone kilkakrotnie, podane opory widzi ale nie można skasować błędu. Cały czas jest aktywny.
Wszystkie wymienione problemy z zostały usunięte - przyczyną braku podświetlenia zegarów był uszkodzony potencjometr - pomogła dopiero wymiana na inny. Szyba też działa - mój czeski błąd.
Od ciepła nie, w silniku jest mu też ciepło. Poza tym błąd dotyczy przerwy w obwodzie więc sprawdź kostkę, piny we wtryskiwaczu itp
Ich komputer nie pokazał żadnego błędu w skrzyni Kolego walą cię na całości, oczywiście tryb awaryjny skrzynki generuje błąd.
Problem rozwiązany. Wizualnie nie było widać żadnego zwarcia, żadnego nalotu rzucającego się w oczy. Pomimo tego przemyłem wtyczkę oraz gniazdo wtyczki przy napinaczu alkoholem izopropylowym (izopropanol to środek chemiczny z grupy alkoholi organicznych posiadający doskonałe właściwości czyszczące i odtłuszczające a dzięki zdolności szybkiego odparowywania...
Powrócił mi błąd -3903- sygnał aktywacji -zwarcie plusa 12- obecny
Witam, mam stały błąd DF009 multifunction switch in prohibited position. Błędu nie można skasować. Usterka objawia się w taki sposób, że po rozgrzaniu auta skrzynia przełącza się w tryb serwisowy. Znikają też oznaczenia biegów z wyświetlacza P D R N. Dzieje się to tylko w czasie jazdy po mieście lub w jakimś korku w trasie itp. Trasą bez zatrzymania...
Najpierw wyczyść styki, ewentualnie wymień czujniki ABS w przednich kołach. Na komputerze powinno wyjść, z których nie ma sygnału. Właśnie zapomniałem dodać, komputer pokazuje że ABS jest sprawny, w ogóle nie widzi błędu.
Megane 2 1.5dci 2008r. Padło wspomaganie więc kupione używane i założone pochodziło 3 miesiące i padło. Zdarza się... kupione drugie używane i po tygodniu komunikat sprawdz wspomaganie ale niby ono działa. Po podpięciu skanera błąd df057 sygnał prędkości pojazdu w sieci multipleksowej. Czego i gdzie szukać? Z góry dzięki za pomoc
klimatronic
Map podmieniał , komputer też był , to wykazałby błąd TPS.
Na stronie studio24 są schematy. Ale nie ma sie co bawić tylko dokup kabelek radio- display, podchodzi od megany laguny scenica ,clio 2. Nie wprowadzaj w błąd ! Megane , clio , laguna ma wyświetlacz osobno a scenic ma w liczniku ! Jakie było radio w tym scenicu ? Na 100 % tuner list ? Bo mogła być navi carminat beckera i wtedy jest inny licznik - nie...
megane błąd błąd katalizator megane megane błąd zasilania
strumienica zamiast katalizatora zrobić cennik średnica wydech
ogrzewanie basenu eliminacja zakłóceń
Peugeot Boxer – schemat elektryczny obudowy filtra paliwa, czujnik wody, grzałka, BlueHDi Electrolux EER73DB – wyje odkurzacz bezprzewodowy, czyszczenie, wymiana łożysk, naprawa