Witam Czy rozwiązał pan ten problem ?? Mógł by pan opisać w jaki sposób ??
Spray do czyszczenia kominków dobrze rozpuszcza nagar. Przy okazji warto jeszcze kolektor dolotowy wypalić.
pierwszy błąd wskazuje na usterkę nastawnika w pompie wtryskowej drugi błąd może być spowodowany przycinaniem się zaworu EGR ps.raczej bez regeneracji pompy nie obędzie się.
Witam Błąd dotyczy kalibracji nastawnika pompy wytryskowej opis błędu oraz schemat elektryczny układu wtryskowego w załączniku. https://obrazki.elektroda.pl/4630393900_...
Jednak dziś poszedł pod kompa. Błąd nastawnika pompy i przerwa na czujniku paliwa.
Zauważ , że nastawnik robi self-test po włączeniu zapłonu, i jak górna graniczna wartość jest poza okienkiem, to złapiesz ten błąd. Podnieś nastawnik z pompy, i wtedy włącz zapłon - zobacz czy błąd zniknie - będziesz wiedział czy źle poskładałeś nastawnik, czy nie trafiłeś trzpieniem w ośkę w pompie.
troszkę opóźniony ale mieści się w normie,w zasadzie szeszyt podaje do-78,ideał to 50- 55,ale nie to będzie powodem szarpania raczej . Masz błąd nastawnika pompy (n146) i to jet powodem szarpania. Trzeba sprawdzić wiązkę przewodów wg schematu,lub rozebrać i wyczyścić i wyregulować nastawnik. Dawka też jest ok . Jakie masz napięcie z czujnika drogi przesuwu...
Skoda po wymianie pompy nie odpala,wyświetlają się błędy 01318 (brak komunikacji z pompą wtryskową) oraz 17978 (zablokowany immobilaizer) przed wymianą pompy samochód odpalał wkręcał się do 1500 obrotów maksymalnie po rozgrzaniu,dymił oraz wyświetlał się błąd nastawnika?Pompa nie była kupowana po numerach,czytałem trochę o zmianie oprogramowania sterownika...
Błąd nastawnika na pompie. Problem ze sterowaniem, zacięty, lub stoi w położeniu maksymalnym. Może być uszkodzony sterownik (tranzystor).
Przepraszam że po 3 dniach ale nie miałem możliwości wejść na forum Auto było u diagnosty i jest błąd nastawnika pompy i teraz mam takie pytanie czy da się z regenerować samemu bez VAG ?? albo chociaż uruchomić i dojechać do kogoś co by mógł ustawić dawkę z góry dziękuje za odpowiedź
Rozrząd ok. bo ja robiłem :D Głośne buczenie silnika od około 140km/h. od niedawna dodatkowo golfikowi na jałowym rosną obroty i utrzymują się na wyższych obrotach niż zazwyczaj (około 1200 obr.) po chwili spadają i znów rosną, do tego błąd nastawnika pompy (N146) po usunięciu tego błędu na chwile był spokój, myślę że to może mieć związek z tym falowaniem,...
Podaj kod błędu,ale coś mi sprawność tej pompy nie pasuje a szczególnie nastawnika
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Zakupiłem Opla Astrę, rocznik 2000, silnik 1,7 DTI Isuzu. Poprzednik posiadał auto 10 lat, na liczniku jest niecałe 400 000. Kiedyś miał z nim problemy, mechanik stwierdził usterkę sterownika pompy wtryskowej i wysłał go do regeneracji, podobno nie dało się go zregenerować i wysłano mu inny, naprawiony i wzmocniony. Teraz po dwóch latach jazdy, latem...
Sprawdzić dokładnie pompę i oddać ją do regeneracji.
Seat Toledo 1,9 TDI 110 km problem podobny szarpało od czasu do czasu w okolicach 2000/obr. na 4 biegu do tego wszystkiego zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych pojechałem do mechanika i zczytał błąd 17654 (p1246) był to błąd nastawnika pompy czyli do regeneracji lub czyszczenia. Po ponownej wizycie u mechanika tym razem POMPIARZA okazało się że...
Zawozisz pompę do sprawdzenia. Zabawy nastawnikiem w tych pompach kończą się niekiedy rozbieganiem silnika. Pompa nie ma mozliwości przestawiać nastawnika dawki paliwa(wydatku pompy). Ok dzięki wielkie, bo mi mechanik mówi że trzeba pompę wymienić bo moja zmienia dawkę na nastawniku i wywala błąd
Dobrze ok zgadzam się z tym co piszesz lecz nastawnik jest wyciągniętym z sprawnego auta przewody elektryczne moim zdaniem są ok ponieważ widzi napięcie nastawnika. A i autko pracuje identycznie na podłączonym i odłączonym wtrysku sterującym. Pytanie - sterownik wysyła impuls do nastawnika na podstawie informacji z czujnika wału korbowego i czujnika...
Gdy otwieram nastawnik palcem zaczyna odpalać. Nie ma zasilania na nastawnik. Bezpieczniki ok. Gdzie znajduje się przekaźnik główny - bo jest ich wiele. Nie mogę nigdzie znaleźć schematu.
Nastawnik pompy do roboty.
błędów nie będzie ale niech ten mechanik sprawdzi parametry jakie są dawki, kąt wtrysku powinien się pokazać jako błąd ale czy nastawnik pompy jest dobrze ustawiony?
Ten pierwszy błąd odnosi się do nastawnika pompy wtryskowej, a ESP pali się w związku z nim.
Nie zapamiętałem bo jak pisałem diagnostka go skasował bo myślał, że nie odpala przez ten błąd. I według niego ten błąd dotyczył nastawnika w pompie dlatego zaczął po nim walić młotkiem. Zapamiętałem tylko czujnik położenia wzniosu iglicy.
Które piny na blaszkach mogę podać jutro. Raz miałem taki błąd w Marei 100TD i przyczyną była przerwa w jednej z ceweczek pomiarowych. Opór uzwojenia nastawnika oczywiście a nie tych zaznaczony śrubek. Uzwojenie nastawnika na pierwszych dwóch blaszkach od lewej.
Jest czujnik, na prawym deklu zbiornika,jak masz mało paliwa to samochód gaśnie, ale zawsze w takiej sytuacji sterownik silnika rejestruje błąd. Zobacz czi są widzialne obroty wału i wałka pompy, wsłuchaj się też, czy tyrczy elektromagnes nastawnika dawki.
Bo gwarantują że wyjęta ze sprawnego i działającego pojazdu, a jak by coś nie grało to mam 14 dni na odesłanie. Jedynie co może być nie tak to nastawnik, a moja oprócz nastawnika ( który zresztą właśnie leży na falbanku i czeka na zamontowanie po czyszczeniu) to jeszcze może być elektrozawór nastawu konta wtrysku,bo po włączeniu zapłonu terkocze a jak...
Nie zależy u jakiego mechanika .U jednego że jakaś iglica w pompie a u drugiego błąd nastawnika i błąd klimatyzacji ,której nie posiadam. Dodam że jakieś 3 miesiące temu była wymieniana uszczelka pod nastawnikiem w pompie ponieważ miałem problem z zapowietrzaniem samochodu.I tez mi wtedy wysyłało błąd sterownika pompy i czujnika wału .
Witajcie koledzy czy to możliwe że w moim fordzie 2,0 TDDI nie ma elektrycznej pompy paliwa obszukałem spód auta do baku jeszcze nie zaglądałem nigdzie jej nie słychać auto kręci a nie pali brak ciśnienia na wtryskach , były może wersje bez tej pompki ? bezpieczniki sprawdziłem na kompie wychodzi błąd ciśnienia paliwa, nastawnik pompy wtryskowej bo...
Masz pompę rozdzielaczową EDC/MSA 15,2 BOSCH to suwak znajduje się w nastawniku pompy. Najpierw sprawdź przewody łączące pompę wtryskową z modułem. Suwak nastawnika dawki to 3 piny wychodzące z pompy (wtyczka pompy piny 6, 7, 8 - wtyczka na module piny odpowiednio 10, 46, 9). Oporność bardzo mała rzędu 30 Ω. W tej wtyczce od pompy na pinie 13 jest...
Te dwa przewody idą do nastawnika dawki paliwa. Następne dwa do nastawnika kąta. ... a czujnik którego błąd zgłasza komputer to ta mała kosteczka zamocowana na taśmie (lewy dolny róg). Radzę wysłać pompę do naprawy, ale zrobisz jak będziesz chciał.
ECU jest dobre sprawdzone! przed wymiana pompy nie było z nim problemów był wolny od błędów. jedynym błędem który miał było 00550 czyli nastawnik w pompie.
17970- regulator przepływu (N146) ustawienie poza górną wartością 17978 -sterownik zablokowany Masz problem z nastawnikiem w pompie wtryskowej. Drugiem błędem się nie przejmuj jeśli auto odpala.
Jak mniemam masz pompę wtryskową Epic, bez linki gazu, samochód wywala błąd nastawnika dawki
Jak go ustawie na wolnych obrotach ok. 1000 dodaje gazu a ślnik niechce wskoczyć w obroty Dodano po 15 Zmieniłem silnik wymieniłem uszczelki przy pompie paliwowej bo sączyła mi się ropa na gurnej części pompy zaznaczyłem sobie ustawienie nastawnika na pompie złożyłem wykasowałem błąd gazu miał swoje obroty, jak wciskam gaz to nie wchodzi w wyższe obroty....
3. Napiecie RSW 0,66-0,68V Na zgaszonym masz mieć 0.700-0.720 na odpalonym i rozgrzanym ma być 1.600-1.720 i najpierw doprowadź te wartości do normy a potem możemy szukać dalej. Jeśli na pracującym silniku masz 0.66 V to będzie zgłaszał błąd nastawnika dawki paliwa.
podmieniałem 109 ok Dodano po 2 nastawnik w pompie wywala błąd jak jest uszkodzony ?
jeśli ten chip to śmieszny "BOX" wpinany miedzy nastawnik pompy a ecu to TAK, MOŻE TO POWODOWAĆ taki błąd. W innym przypadku nastawnik do przegladniecia :)
Układ nie był zapowietrzony tylko tak jak błąd opisuje zacina się nastawnik kąta w pompie, po odpowiednim potraktowaniu odblokowywuje się i auto zapala. Ma ktoś jakiś patent na blokujący się nastawnik ?
Tak jest to możliwe ponieważ obroty czyta z czujnika wałka rozrządu a czujnik wału służy do ustalenia położenia pierwszego tłoka. No, ciekawa teoria, nie powiem. 2.9 to jeszcze pompa rotacyjna VP , więc prawidłowy sygnał czujnika wału wystarczy do wychylenia nastawnika i zapalenia silnika.
Może adaptacje nie porobione ,pompa , przepływka itd? W audi czy vw bez adaptacji nastawnika pompy też potrafi wywalić Błąd czujnika wału. powodzenia.
Ok będę testować. Mógłby ktoś odpowiedzieć czy rsw jest strojone pod daną pompę czy pod samochód. Tak jak wspominalem u mnie jest 0.66V. Pompe którą kupiłem miała 0,74. Czy mam zmniejszyv rsw do 0.66V na drugiej pompie? Nie kombinuj, bo będzie wywalał błąd nastawnika dawki paliwa.
Witam myślę że to nastawnik w pompie i tam bym szukal.Pozdrawiem.
Otóż od jakiegoś czasu (nie długiego) jestem posiadaczem Opla Zafiry, z silnikiem 2.0 DTI.. Na początku wszystko okej, aż nie dostała paliwa do pełna. Od tamtej pory zaczeły się następujące problemy: - Co jakiś czas wyskakiwał check, następstwem checka było: * maksymalnie wkręcała się do 1500 obrotów, kiedy próbowałem przejść przez tą granicę, z tyłu...
Oj, masz niefartowny samochód. Moduł pompy wtryskowej padł. Pytanie jest, czy błąd jest mechaniczny w pompie (uszkodzone nastawniki) czy w elektronice sterownika. Prawidłowe postępowanie to wyjęcie całej pompy ze sterownikiem i oddanie do sprawdzenia - duży koszt. Niektórzy demontują sam sterownik (trzeba trochę znać się na elektronice samochodowej)...
Czyli co siadła pompa tak ? Dodano po 1 JESZCZE PYTANKO CO TO JEST TEN NASTAWNIK ?
W tym układzie to może być nastawnik na pompie wtryskowej. Błędu komp może nie pokazać a podaje zbyt małą dawkę na rozruch i nie zapali. Chyba bez warsztatu się nie obędzie.
Auto nie chodzi bo nie działa nastawnik. Pompa do reklamacji.
Daj sobie spokoj z bledami w skrzyni manualnej.Przeciez niemasz sterownika skrzyni. Na przyszlosc podawaj wiecej informacji. Nawet niewiem czy to diesel?. Jesli tak to szarpanie moze powodowac brodny nastawnik pompy.
Witaj. Masz problem z nastawnikiem, ewentualnie źle ustawiony nastawnik dawki na pompie, czyli pompa do reklamacji, jeśli przed uszczelnieniem tego błędu nie było.
wojtekryba...czy naprawa takiej pompy to wymiana tylko tego nastawnika (jak to wygląda od strony technicznej) czy coś jeszcze? orientacyjny koszt... pozdrawiam
Witam Mam problem z Nissanem Pickup z 2002 roku z silnikiem 2,5 td z pompą rotacyjną. Otóż po ostatnich mrozach zaświeca się kontrolka silnika, czasami jeszcze na zimnym czasami dopiero na ciepłym i po zaświeceniu nie ma mocy oraz kopci srebrnym dymem. Błąd ign timing 0077 error wskazuje na błąd zapłonu ale nie mam serwis manual do niego i nie wiem...
Dziś jeszcze raz wyjąłem nastawnik. Wyczyściłem, złożyłem i ustawiłem. Odpukać falowanie i szarpanie minęło. Nie mniej jednak nadal nie działa wykres kątu pompy wtryskowej. Srobie screena z okna vag com.
17969 - błąd nastawnik ilość paliwa różnica wartości kontrolnej >przewody, pompa paliwa jak nie chcesz kupować filtra to wyjmij go wylej starą ropę przez korek spustowy, zaopatrz się w strzykawkę i 0,5 ON by go ponownie zalać 5szt. opasek w żelaznym i mała uszczelka na zawór zwrotny.
Jak ten znajomy taki mądry to niech lutuje ja tam żadnej diody nie widzę a nie było czasem błędu związanego z temperaturą paliwa
Czasami jest tak podczas jazdy. Wyczysciłem nastawnik pompy wtryskowej-było troszke opiłków, ale problem i tak nie zginął. Pojawił sie tylko błąd nastawnika-Górna wartość końcowa nastawnika. Kontrolka świec żarowych zaczęła pyłgać. Może ktoś wie jak ustawic nastawnik dokładniej?
Witam kolegów mam pytanie dotyczące pompy lukas z mercedesa W202.Problem z błędem P1227 i muszę wymienić czujnik nastawnika. Czujnik nie problem kupić ale nie wiem jak ją skalibrować czy wystarczy star diagnoza czy stół. Jakie firmy to robią?
Podstawiłem mój komputer i immo. do golfa mojego kolegi i mój komputre jest sprawny auto zapaliło i pracowało poprawnie. a wsadzajac kompu do mojego samochodu nie odpala pompa nie podaje paliwa na wtryski . Dodano po 2 Witam jednak mam uszkodzona pompę podłączyłem VaG-a i wyskoczy błąd nastawnik dawki :( czy jest jakaś opcja naprawy pompy wtryskowej...
P1630 uszkodzenie zaworu nastawnika dawki i pewnie i sterownika pompy
Wszystkie błędy jakie mogą wystąpić w 2.5 tdi : AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA - 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY - 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER - 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA - 00628 KONTROLA RÓŻNA...
Ja mialem niedawno podobny przypadek i uszkodzony był nastawnik w pompie wtryskowej. Ale towarzyszył tym objawom błąd mówiący o uszkodzeniu okablowania lub pompy.
Witam, wiem że to inny silnik, ale gdy ktoś szuka interpretacji błędu 41 , to tu jest kierowany przez wyszukiwarkę. W Dieslu 2,5 TD, 2003rok 115 KM , pompa sterowana elektronicznie, błąd 41 opisywany jako "Polecenie 1 elektrozaworu przepustnicy" , w rzeczywistości oznacza on awarie sterownika (nastawnika) umieszczonego na pompie wtryskowej , a nie przepustnicy...
Witam.. wygląda ,że pompa do naprawy.Odczytaj wartości z vag gr.1 ,podaj więcej danych , to może i inni koledzy pomogą.pozdr. Dodano po 7 P.S nastawnik jest w pompie , a jak słabo pali i błąd osiągnięcia górnej granicy to i tak trzeba z vag odczytać parametry nastawnika i dawki paliwa że by cokolwiek móc odpowiedzieć ,sprawdż również połączenie kabli.pozdr.
Raz ten temat przerabiałem.Na EXAMINERZE błąd "kontrola pozycji wirnika" ,na innym "czujnik pozycji wirnika".Silnik zmieniał pracę podczas naciskania wspornika złącza elektr.pompy.Na początku myślałem że to jakaś przerwa elektryczna,niestety nie.Potem wymieniłem oring pod elektrozaworem nastawnika dawki,dwa miesiące było dobrze.Później wymieniłem całą...
Silnik 1Z po zapaleniu zimnego silnika, silnik nierówno pracuje, przygasa, spaliny są czarne niemożna go zostawić na wolnych obrotach bo gaśnie. Jeżeli silnik złapię temperaturę około 80 stopni celsjusza pracuje równo przestaje dymić zbiera się na obroty pali za każdym razem. Wymieniłem świece żarowe, filtry, czyjnik temperatury i nic to nie pomogło....
Kąt wtrysku do sprawdzenia. Nastawnik pompy do czyszczenia... Czym diagnozujesz? Podeślij log. Czasami w 1.9 pojawiał się błąd usterki wewnętrznej przy diagnozie który można zignorować.
Witam do wymiany albo regeneracji nastawnik pompy wtryskowej jak co to zadzwoń
Wyciąg ster i dokladnie po ogladaj czy nie jest zalany woda. poza sterem wiązka, nastawnik pompy, pedał gazu.
Witam Mam problem z vw lt 35 2.5 tdi cały czas miga mi po odpaleniu lampka od swiec żarowych . po podłączeniu vaga pokazuje 1 błąd blad 1268 którego nie moge wykasować. Auto zaczęło wiecej palić i dymi na czarno wczesniej tego nie było. Czy czyszczenie nastawnika pomoże czy to może inna przyczyna. Czy nastawnik od LT 35tak samo się czyści jak pompy...
Kolego naprawa tej usterki polega najczęściej na wymianie tranzystora sterującego nastawnikiem i w serwisie kosztuję ok 1500 zł.Nie myśl że ten tranzystor tyle kosztuje,spalenie się tego tranzystora nastepuje po zatarciu aluminiowego tłoczka w pompie,lub na nieumiejętnym odpowietrzaniu silnika po wymianie np:filtra paliwa.
Uszkodzona pompa wtryskowa - zajrzyj do dokumentacji tam jest napisane co to jest nastawnik dawki. Pozdrawiam.
Witam mam problem z Audi a3 8l 1.9tdi na zwykłej pompie otóż od jakiegoś czasu auto czasami szarpało silnikiem i wyświetlał się błąd 17970 (górny limit) lecz auto w miarę normalnie jedzilo. Niedawno auto zaczęło gasnąć, gdy odpaliłem na biegu jałowym normalnie pracuje czasami coś tam szarpnie, gdy dodam gazu wchodzi normalnie na obroty gdy chce jeszcze...
Prawdopodobnie uszkodzenie pompy, a dokładnie nastawnik kąta wtrysku (zatarty) lub tranzystor w module padł.
wiem, że stary temat...szukałem bo u mnie też drgało i trafiłem tu przy okazji szukania rozwiązania....jestem po wymianie poduszek wszystkich i dalej trzęsło więc....olałem temat, a sprawa wyjaśniła się sama- pokazał się błąd - świecąca kontrolka świec żarowych AHU silnik 1,9 TDI passat b5 - okazało się że jakiś syf przyblokował nastawnik pompy, a ta...
I tu jest ciekawostka gdyż nie było żadnej informacji a jedynie błąd pompy wtryskowej ale on jest od początku gdyż padła uszczelka pod nastawnikiem. Taka właśnie sytuacja.
nastawnik pompy został zregenerowany i problem ustąpił. temat zamknięty. ciekawostka, to do mojego volvo ze sterownikiem MSA 15.7 nie pasował nastawnik z Audi AEL bo pokazywało błąd sterowania iglicą
panowie mam podobny problem p1631 czyszczenie agr nic nie dalo padł nastawnik jak go naprawić
Do przestawienie regulatora kąta wtrysku wymagane jest ciśnienie wewnętrze pompy. Tak samo wtrysk sterujący musi być sprawny bo to on jest sygnałem odniesienia (zwrotnym) że kąt jest przestawiany wg tego co żąda ECU. Jak masz VCDS to możesz wykonać test nastawnika. To że rozrząd ustawiony na blokady ok ,ale czasem z racji wieku pompy i wtryskiwaczy...
Nr. tego błędu od nastawnika znasz to podaj.
Odczytany błąd DTC nr 41 sygnalizuje nieprawidłową rezystancję cewki wtryskiwacza (nieprawidłową rezystancję pomiędzy sterownikiem silnika a wtryskiwaczem). Mam Pajero Classic 3.0 V6 24v na Stag 300 ISA2 - u mnie kontrolka się nie zapala. Witam, wiem że to inny silnik, ale gdy ktoś szuka interpretacji błędu 41 , to tu jest kierowany przez wyszukiwarkę....
witam temat już poruszany ale jak to rozwiązać ten problem: 1. z czytanie błędów wynik http://obrazki.elektroda.pl/5170149200_1... 2. po kasowaniu błędów http://obrazki.elektroda.pl/1543627100_1... dodam ze DDT2000/DATA ma ponad ok 405MB proszę o pomoc pozdrawiam Dodano po 12 aha i jeszcze jedno raz bylem u "znachora" podłączył moją...
Wydaje mi się ze są to 2 błędy: 10 - nastawnik pompy (solenoid nastawczy) 4 - czujnik obrotów (w pompie)
Ustaw 53 w drugim okienku w kanale 000 53 ale w BAsic Setting (przy zablokowanym nastawniku pompy, temperatura powyżej 80 st.) i będzie po bólu.
2244-start of injection-control. hmm.... moim zdaniem dzieje się coś z nastawnikiem w pompie wtryskowej
Witam Obawiam sie, ze wymiana samego tranzystora na dlugo nie pomoze. Proponowalbym takze przyjrzec sie tloczkowi nastawnika. Ew. go wymienic. Pozdrawiam
Jeżeli warsztat który to robił wyciągał pompę do wymiany nastawnika to reklamacja.
Wytargałem całą wiązkę silnika,połatałem zasilanie cewki nastawnika - błąd nastawnika w końcu udało się wykasować.Co ciekawe nie mogłem się go pozbyć jak puściłem przewód bokiem z pompy do ecu.W międzyczasie pojawił się błąd 141.Po wykasowaniu błędu 18, pozostał tylko błąd 141 i teraz po przekręceniu kluczyka check miga jak szalony- to oznacza problem...
Pacjent przyjechał z szarpiącym autem na postoju, z błędem: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-00 - Upper Limit Błąd powraca sporadycznie, stwierdziłem nastawnik do czyszczenia. Po czyszczeniu i ustawieniu napięcia nastawnika dla AHH równo 0.680V i dawki na nieco ponad 5mh/str. Jazda próbna i wszystko gra. Następnego dnia rano do auta a tu to samo...
Nie trzyma się między 4.00 a 4.30 jest jeszcze błąd dde10 początku wtrysku rozrząd był wymieniany kompletny rok temu nowy tlokorozdzielacz w pompie i nastawnik regenerowany regenerowane wtryski i całe nowe kampletne sprzeglo
Mam problem z silnikiem szarpie przy różnej prędkości obrotowej podczas jazdy. Komputer nie pokazuje błędu wymieniłem czujniki położenia wału,ciśnienia pompy została uszczelniona pompa i wyczyściłem nastawnik. Nie wiem co robić. Proszę o szybką odpowiedź.
kolega grzestv pisze ze nastawnik dawki paliwa, a gdzie on jest zlokalizowany w pompie wtryskowej
Robilem pare takich pomp i we wszystkich przypadkach pęknięta sprężyna blokowała nastawnik
Na starej pompie tak było, przestawialem nastawnik i nic nie reagowalo
Witam Mam problem z golfem IV 2001r 1.9 SDI zaczne od tego ze wywala błąd " Nastawnik Dawki paliwa, Górna wartość końcowa 17970 i oczywiście mruga kontrolka od świec żarowych. Nastawnik wymieniony, po regeneracji, problem dalej występuje, 2 dni temu założyłem pompę wtryskową kompletną z nastawnikiem od sprawnego auta 100% dobra lecz po zamontowaniu...
Podłącz pod komputer i zrób diagnostykę. Dzięki że pomagasz. Już diagnozowałem błąd 1268- nastawnik objętości N146 poza specyfikacją wartość dolna to wiem że coś z pompą, ale mnie zastanawia którędy cały olej poszedł do układu chłodzenia.
Wiesz co? wydaje mi się, z tego co wyczytałem na różnych forach, że samo lutowanie i naprawa sterownika nie zawsze pomaga, jeśli masz zatarty jakiś nastawnik w pompie wtrysku. Od tamtej pory dalej jeżdżę, choć raz mi zgasło i pojawił się błąd - jakiś czujnik położenia walu. Ale to raz mi zgasło jak mierzyłem najgłębsze kałuże i wbiłem sobie do głowy,...
Napiszę to co było już dziesiątki razy pisane - tranzystor w tym sterowniku nie pali się bez przyczyny. Wstawienie mocniejszego nie usuwa przyczyny usterki. Wszyscy piszą że jak pompa pada to nie zapali i koniec, u mnie zapala bez problemów. Zależy który nastawnik i w jakiej pozycji się blokuje.
Sprawdza się oporowość poszczególnych części.Cewki, czujnika temp paliwa.itd..Mam w planach zrobić film i pokazać co posprawdzać bo szczerze mówiąc w necie jest setki filmów z czyszczenia nastawnika i nigdzie nikt tego nie sprawdza a to błąd. Nie koniecznie jest potrzebny oscyloskop tak bym to powiedział.Zwykły omomierz wystarczy. A czy przy słabym...
czujnik obrotów wałka pompy jest wewnątrz,widoczny jak zdejmiesz sterownik pompy. To styłu to elekromagnes nastawnika dawki. Wskazanie prędkości wałka pompy ma być połową wskazania prędkości wału. Sprawdzić czy jest zasilanie na grubym czerwonym kablu wtyczki pompy.
Ściągnąłem dekielek od pompy a tu brud wyczyściłem uważając na nastawnik ,filtr paliwa wymieniony i o dziwo błąd dal się skasować myślałem ze jest ok. ale gdy silnik wystygł trzęsie nim wydaje misie jakby pompa sama wchodziła na obroty chwilowo ale później się uspokoiła błąd powrócił i nie da się skasować ale szarpania przy 2000 obr. już nie mam czujnika...
Usterkę w pompie mogą naprawić tylko wyspecjalizowane zakłady.W sterowamiu pompom znajduje się nastawnik dawki ,nastawnik kąta wtrysku,cewka referencyjna oraz cewka pomiarowa A tym wszystkim zarządza ECU.
nastawnika pompy zwarcie nastawnika pompy czyszczenie nastawnika pompy
wymiana pierścień tłokowy tranzystor bc337 dekoder cyfrowy telewizji kablowej
Klakson włącza się po przekręceniu kluczyka - przyczyny i rozwiązania Jak znaleźć hasło do Wi-Fi na routerze i urządzeniach