No to allegro uszczelka nastawnika golf 4. Tylko do wymiany potrzebujesz specjalnego klucza do pomp (no chyba ze już ktoś specjalną śrubkę podmienił brutale nabijali klucz 6 kąt 7mm a potem doszlifowywali śrubkę by pasowała na standardową 7mm ). Dwa komputer do wyregulowania dawki (pozycji nastawnika).
W załącznikach system EMS (z Autobusu MAN ) i E-GAS do F2000/E2000 CNG. Jak i w jednym tak i drugim potrzebny jest odpowiedni sterownik.Podejrzewam że najprostszą metodą będzie zastosowanie zwykłej linki gazu.
Najlepiej ściągnąć to koło i sprawdzić bo luzu możesz kluczem nie wyczuć. Żeby zobaczyć koło to i tak musisz ściągnąć koło pasowe oraz odkręcić śrubę na wale więc zostanie Ci już mało roboty by zrobić to porządnie.
Tacy tunerzy których masz na myśli, wsadzają jeden opornik i efekt jeszcze lepszy. A jak zwykły człowiek w/g twojej nomenklatury odczuje zmianę mocy o 100%, skoro 15% to mega. giga • tera • peta • eksa • zetta • jotta?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic73...
Jeśli to BMW sądząc po wtyczce to powinieneś mieć 1-2 cewka czujnika położenia 2-3 cewka czujnika położenia 4-7 czujnik temp paliwa 5-6 cewka nastawnika
możesz wykrecić tą śrubę możesz też wymienić uszczelniacz na głowicy bez demontażu nastawnika ale jak odkręcisz głowice od pompy to już jej nie poskładasz bez wyciągania pompy , jest myk żeby to zrobić na aucie ale też nie jest łatwo
Trzeba trafić "trzpieniem" nastawnika w otwór w wałku w pompie. Oczywiscie ustalamy pozycje według zaznaczenia nożykiem. Nastepnie na vagu sprawdzamy napięcie czujnika (wczesniej zanotowane) napiecie nie moze sie zmieniac bo wtedy to znaczy że wałek fizycznie stawia opór i trzeba jeszcze raz założyc nastawnik. Jesli bedzie okej to dopiero wtedy zapalamy...
Czy przy stage 1 delikatnym trzeba ruszac napięcie nastawinika pompy? W winols
Było kilka razy na forum. Odkręcasz czyścisz zakładasz nowa uszczelkę i skręcasz. Pamiętając że możesz nie odpalić samochodu po swojej robocie. Zaznacz sobie wcześniej w jakim miejscu był przykręcony. Później na kompa i doregulować dawkę. Owszem, było wiele razy na forum, tym i innych ale widzę, że nie czytałeś kolego ftp.kowal info jak należy : aby...
Oczywiście nie ma szans aby bez obrotów wału korbowego tds palił bo nie wysteruje nastawnika pompy .A uszkodzony czujnik będzie widniał w błedach ecu.
Masz pompę rozdzielaczową EDC/MSA 15,2 BOSCH to suwak znajduje się w nastawniku pompy. Najpierw sprawdź przewody łączące pompę wtryskową z modułem. Suwak nastawnika dawki to 3 piny wychodzące z pompy (wtyczka pompy piny 6, 7, 8 - wtyczka na module piny odpowiednio 10, 46, 9). Oporność bardzo mała rzędu 30 Ω. W tej wtyczce od pompy na pinie 13 jest...
A może padł tranzystor w sterowniku pompy i dlatego napięcie jest na chwilę po czym komputer go wyłącza bo widzi że jest źle - pisałeś że ma błąd. Mariusz
Dobrze ok zgadzam się z tym co piszesz lecz nastawnik jest wyciągniętym z sprawnego auta przewody elektryczne moim zdaniem są ok ponieważ widzi napięcie nastawnika. A i autko pracuje identycznie na podłączonym i odłączonym wtrysku sterującym. Pytanie - sterownik wysyła impuls do nastawnika na podstawie informacji z czujnika wału korbowego i czujnika...
pierwszy błąd wskazuje na usterkę nastawnika w pompie wtryskowej drugi błąd może być spowodowany przycinaniem się zaworu EGR ps.raczej bez regeneracji pompy nie obędzie się.
samo podanie napięcia na zawór nie wystarczy, musisz ściągnąć dekielek z pompy i popchnąć nastawnik palcem
11 - Czujnik położenia pompy wtryskowej - sygnałnieprawidłowy 12 - Przepływomierz - usterka obwodu 18 - Nastawnik dawki paliwa/czujnik położenia nastawnika - usterka 22 - to samo co 18 34 - Wtryskiwacz sterujący - nieprawidłowy sygnał
Są w sprzedaży zestawy uszczelek do tych pomp. Dekiel nastawnika można spokojnie ściągnąć. Należy uważać aby nie przestawić całego nastawnika ale żeby to zrobić trzeba go stuknąć, sam z siebie nie powinien się ruszyć. Najlepiej przed demontażem na rozgrzanym silniku zapamiętaj chwilowe spalanie na MIDzie z wyłączonymi odbiornikami prądu. Każda zmiana...
Witam, mam taka sprawę, jeśli chodzi o wymiana nastawnika pompy wtryskowej na nastawnik regenerowany to idzie wymienić bez problemu i będzie autko chodzić? Nie trzeba ustawiać nic, dawki początku wtrysku itp? Wystarczy wymienić?
Łap golf 1.9 1Z
Przed czyszczeniem też były te błędy? Wrzuć zdjęcie nastawnika z góry i zrób pomiary na samych cewkach pomiarowych.
musisz przesunąć ten różowo-fioletowy:) element w prawo wg pierwszego zdjęcia, masz po prawej ząbki które go blokują, potem bierzesz cienki, w miarę twardy drucik i robisz z niego U i wkładasz w otwory obok pinów i delikatnie wyciągasz pin za przewód do tyłu.
Chodzi Ci o połączenia pompy wtryskowej ze sterownikiem MSA, bo ta nazwa HDK ?, rzucam co nieco na pw.
Witam. VW T4 1.9 TD 68 KM 2000 r. Problem mam taki, po uszczelnieniu nastawnika pompy nie ma mocy, wkręca się tylko do 3000 obr/min i dalej nie jedzie. Przed wymianą uszczelek było wszystko ok. Może ktoś miał podobny problem. S
Tam nie ma zaworu do gaszenia,uszkodzony sterownik pompy wtryskowej i możliwe zatarcie zaworu nastawnika dawki.
Witam. Czy jest może ktoś z okolic Włocławka, bądź Radziejowa, kto za niewielkie pieniądze potrafi jak w temacie, wyregulować nastawnik pompy przy Omedze 2.5td ?
pompa nie była demontowana. wiem że dawka powinna się mieścić między 15 - 30 w grupie 000 bloku 4 Basic Settings
Weź sam siebie poczytaj na spokojnie... 1. Silnik nie odpala na ciepło, ale chodzi ok. 2. Jedziesz to "tunera", który zamieszał w sofcie. Efektem tego jest większy problem. 3. Tuner nie odkręca swoich poczynań, ale grzebie fizycznie w pompie. 4. Udaje się wam coś dalej spierdzielić, po czym dalej brniecie w chaos :/ Kumasz? 1. Dojdź do ładu z pompą....
Jeśli cieknie spod nastawnika to wystarczą 2 uszczelki 2 460 206 004 za 8 zeta
Witam kolegów na diagnostyce wykazało ze mam problem z nastawnikiem pompy wtryskowej znajomy twierdzi ze wystarczy przelutowac w niej diode na nowa tylko nie znam jej parametrów za pomoc z góry dziekuje. P.s. obiawy sa takie ze faluje obrotami i jak nagle sie pusci pedał gazu to silnik gaśnie jeszcze raz Z ?Góry dziekuje i czekam na wskazówki
Witam mam nie typowy problem z case cvx 120 na pompie Stanadyne sterowanej elektronicznie nastawnikiem otóż w ciągniku jakiś czas temu zaczęły falować obroty, po podłączeniu komputera i kalibracji nastawnika wyskoczył błąd ustawienia nastawnika pompy oddaliśmy więc do regeneracji pompę razem z tym nastawnikiem, jakiś elektryk twierdził że naprawił sterownik...
Może temat już rozwiązany, ale napiszę dla innych, bo bardzo często ludzie to mylą. Złej pompy szukasz, w BMW TDS (czy silnik m41 czy m51) montowana była pompa VP-36 (rozdzielaczowa pompa wtryskowa BOSCH, Twój silnik ma mieszanie w komorze wstępnej!), a NIE VP-37 której instrukcji czyszczenia nastawnika do znudzenia wszędzie pełno (montowana w VAGach,...
jak w temacie chce zmienic nastawnik z pompy o numerze 3 ostatnich cyfer 994 z pompy o numerze 993 czy jest to mozliwe?? bedzie to chodzic?? prosze o pomoc
Hello. Na początek: damy radę :) Uszczelka pod nastawnik VP37 to 1 460 206 305. Cechowanie czymkolwiek to właściwie nic nie daje. Musisz to ustawić "po" VAG-iem. Chodzi o dawkę startową na kanale 1: http://obrazki.elektroda.pl/6912268500_1... To pole wskazuje tak: - np. wartość 9 - mała dawka - np. wartość 3 - duża dawka Czyli dokładnie...
Spróbuj gdzieś w warsztacie (chyba że masz np. vag-a) podpiąć sie jakimś komputerem i zobaczyć czy są jakieś błędy, (zwłaszcza sprawdzić logi statyczne odnoszące sie do nastawnika pompy ). Złe zamontowanie lub regulacja może powodować między innymi spadek mocy.
Spray do czyszczenia kominków dobrze rozpuszcza nagar. Przy okazji warto jeszcze kolektor dolotowy wypalić.
multimetr powinno styknąć sprawdź napięcie na zapłonie i od tego zacznij ale wyciąg przekaźnik pompy bo zalejesz silnik po prostu go tak zgaś wyciągając przekaźnik.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam. Po KAŻDYM odłączeniu jakiegokolwiek elementu pompy czy to nastawnik czy czujnik każdorazowo wyłączyć i włączyć zapłon. Na jednym przewodzie nastawnika jest stale napiecie na drugim PWM masy, które jest na starcie po wlaczaczeniu stacyjki przez 0,2 sekundy a później w momencie odczytu czujnika obrotów. Podczas testu po włączeniu zapłonu EDC sprawdza...
Jeszcze nie miałem okazji. W sumie to czekałem na jakąś podpowiedź na forum ale niestety jeszcze się nie doczekałem niczego konkretnego. Możesz sprawdzić jakie masz napięcia na nastawniku? Będę miał jakiś punkt odniesienia przynajmniej ;) Jak przestanie lać to pewnie czeka mnie rozgrzebywanie kabli, nastawnika albo oleje i sprzedam komuś mądrzejszemu.
Dziś za pomocą kolegi z forum udało się wywalić immo, wielkie dzięki. W drugim takim samym roverku sprawdziłem że to bzyczenie pompki to normalne w tych modelach. Pompa nie podaje paliwa, Zdemontowałem pokrywkę nastawnika pompy i widzę że brak sterowania(nastawnik ani nie drgnie). Na okrągłej wtyczce 7 pinowei jest: -12V- p. brązowo pomarańczowy -2xmasa...
Witam ponownie wszystkich i chciałbym podzielić się moimi spostrzeżeniami sprawdzenia nastawnika.Mechanik powiedział ,abym ściągnął pokrywkę pompy wtryskowej i po przekręceniu kluczyka w stacyjce obserwował, czy rusza się nastawnik.Okazuje się, że nastawnik od razu się przestawia.Próbowałem też to samo na poprzedniej pompie i tak samo pracuje nastawnik.Czy...
Witam chodzi ci o zawór który jest na górze tego nastawnika ?
Kontrolka wystąpiła z powodu, uszkodzenia nastawnika pompy wtryskowej, lub wtrysku sterującego zamykam.
witaj mam audi avanta z 1.9tdi problem tkwi w pompie z nastawnikiem.. tak..:D przerabiałem ten temat i z doswiadczenia wiem ze dawkowanie paliwa wiąze sie z przesunieciem nastawnika czyli calej podstawy pod deklem o jakies 1.5mm do kabiny pasazera. na początek sprawdzilbym elektrozawor a potem zabieralbym sie do pompy... pokrywa(dekielek)nastawnika...
Witam posiadam renault scenic 1.9 dti 97r. mam problem z odpaleniem: - brak zasilania na zawór odcinający paliwo w pompie, pojawia się ono na chwile po przekręceniu silnika - brak sterowania i zasilania nastawnika pompy wtryskowej, - po podłączeniu kompa wyświetla kod błędu DF043 (zacięty tempomat) "auto nie posiada tempomatu" Szukam wskazówek do rozwiązania...
Od nastawnika pompy do komputera cała wiązka była sprawdzana
Witam Kolegów. Potrzebuje waszej pomocy. Jakis czas temu zauwazyłem lekkie pocenie sie pompy wtryskowej. Ostatnio pod autem zauwazylem małąplame. Wyciek sie powiękrza. Wymieniłem uszczelke pod deklem pompy ale nie pomogło.Wyciek jest z nastawnika. Pytako do Was. Czy sam moge zabrac sie za to?Nastawnikiem jest regulowana dawka.Czy to sie na 100% przestawi...
Do pracy nastawnika jest wymagane w tej aby wytworzyć ciśnienie 3-4 bar (wewnętrzne). Czasem pomaga zatkanie wyjścia z pompy. Ale jak sekcja niskiego cienienia jest słaba bo np przyrdzewiała jedna z 4 płytek pompy to tylko regeneracja pomoże.
Może, warto by było podać markę samochodu? Grupa VAG. Dodano po 3 Mam Launcha ale tym mogę sobie co najwyżej sprawdzić i pokasować błędy. Nie wierzę ,raczej nie potrafisz obsłużyć. Korektę dawki robi się manualnie ,programem robisz tylko podgląd aby ustawić w zakresie. Uwierz.Po lewej stronie masz okienko sklep i żeby co kolwiek zrobić trzeba sobie...
CHyba to są dwa inne przypadki bo jeden chodzi o ustawienie nastawnika pompy (np po uszczelnieniu) a kolega matthew pisze o korekcji w ustawieniu w sterowniku.
Jak w temacie. Pacjent B4 ma bardzo dziwny objaw. Silnik 1.9 tdi 110km. Brak prądu na nastawnik. Na przekaźnik na pompie chyba 109 z tego co pamiętam zasilanie jest. Brak prądu na potencjometrze pedału gazu. Po odkręceniu góry nastawnika i ruszeniu palcem samochód odpala. Gdzie sie podział prąd? Proszę o sensowne odpowiedzi. Nie mam dostępu do diagnostyki...
Witam Mam problem z seatem ibizą 1997r. 1.9 tdi: Często gdy chcę zapalić, nie świeci mi się kontrolka świec żarowych, nie mogę odpalić. Muszę podłączyć kabel + bezpośrednio do nastawnika pompy wtryskowej, wtedy kontrolka się świeci (cały czas, podczas jazdy także) i samochód można odpalić i nim jechać. Lecz, gdy coś takiego zrobię, samochód nie ma mocy...
Wymieniłem świece i również kable zapłonowe, wymieniłem też wąż odmy który był podziurawoiny i w izolacji, ale wymieniłem na niepasujący i jest cały w silikonie więc trzeba wymieniać pózniej na nowy ale nie znalazłem tego nr. części. Ale to w ogóle nie dotyczyło problemu bo problem z odpalaniem był przez zapowietrzenie. Rzeczywiście jak porządnie to...
Witam, chce się podjąć wymiany pompy wtryskowej, bo moja już się kończy, nie pali na ciepłym silniku. Mianowicie chodzi mi czy wystarcza numer nastawnika pompy, czy trzeba końcówkę numeru pompy wtryskowej. U mnie jest brak tego numeru, nie widać go. Widzę tam tylko ten duży numer 3 cyfrowy i jest taki 515, i po jakim numerze poszukać pompy po numerze...
🚗 Polo 6R 1.6 TDI CAYC 90 KM – problemy z ECU, DPF, EGR Witam, wrzucam podsumowanie moich zmagań z Polo 1.6 TDI (2010, silnik CAYC, ECU 03L 906 023 D). Może komuś się przyda, bo temat jest dość nietypowy. Nadal nierozwiązany... Auto z Francji sprowadzone 7 lat temu jestem pierwszym właścicielem w Polsce. 7397 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy...
Problem tkwił w przytartym mechanizmie nastawnika pompy paliwa.
Zakupiłem Opla Astrę, rocznik 2000, silnik 1,7 DTI Isuzu. Poprzednik posiadał auto 10 lat, na liczniku jest niecałe 400 000. Kiedyś miał z nim problemy, mechanik stwierdził usterkę sterownika pompy wtryskowej i wysłał go do regeneracji, podobno nie dało się go zregenerować i wysłano mu inny, naprawiony i wzmocniony. Teraz po dwóch latach jazdy, latem...
Ten pierwszy błąd odnosi się do nastawnika pompy wtryskowej, a ESP pali się w związku z nim.
Witam W agregacie tym nie działa nam nastawnik pompy (zdj. poniżej) http://obrazki.elektroda.pl/9459347100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1393853400_1... Pomiar omomierzem wykazał opór między czerwonym a niebieskim przewodem - 4,6 ohm i między czarnym a żółtym przewodem też 4,6 ohm. Nie wiem czy gdzieś jeszcze ma przewodzić,...
Witam, chcialem zapytac czy ktos wie jaki jest opornik - termistor wsadzony w ten nastawnik i czy gdzies mozna to kupic, czy to sam czy razem z ta plastikowa obudowa.. Bo kupowanie calego nastawnika mi sie nie widzi.. Dla pewności jeszcze podaje model HDK215 FD-859 217268
Już się wszystko wyjaśniło był uszkodzony czujnik temperatury paliwa, który znajduje się w nastawniku pompy i była też wina samego nastawnika. Wymiana czujnika i czyszczenie nastawnika pomogły. Musiałem tez wymienić czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Dlaczego chcesz czyścić ten nastawnik? masz dużo wolnego czasu czy po prostu coś się z autem dzieje? W każdym razie kluczowe przy składaniu pompy jest ustawienie czujnika RSW oraz nastawnika na odpowiedniej dawce paliwa, oczywiście wymiana uszczelek obowiązkowa. Dodano po 11 Taki mały niuans, autor tutorialu zapomniał napisać, ale z tego co pamiętam...
Sprawdź i zapamiętaj dawkę na wolnych obrotach. Potem rozbieraj nastawnik. Usuń opiłki. Spróbuj ustawić go potem w możliwie tej samej pozycji. Precyzyjnie do dawki wrócisz przesuwając całą górną część. Nie pomyl się za dużo, żeby silnik się nie rozbiegał. Zlikwiduj nieszczelność albo inne źródło opiłków metalowych. Dobrze, tak zrobię. Przez interfejs...
Dzięki ale mam cała tą książkę ale tam nie ma nic o ustawianiu nastawnika pompy
To zostało ci jeszcze wyczyszczenie nastawnika pompy wtryskowej
Wracamy do tematu po miesiącu nieaktywności na elektrodzie. Z nowości: Wymieniłem nastawnik pompy (wypłukany rozpuszczalnikiem nitro i przeczyszczony pędzelkiem). - Nastawnik pochodził z takiego samego silnika, też z omegi, ale nie B tylko B-FL (2000r.) wygląda tak samo, oporności czujników i cewki pokrywają się z opornościami elementów oryginalnego...
jeśli nie jest to silnik na pompowtryskach to takie ,,pykanie" pochodzi od nastawnika pompy wtryskowej... i jest to jak najbardziej normalny objaw... tzw. Test pompy...
Najprawdopodobniej nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia.
N75 i nastawnika napięcia pompy nie ruszałem specjalnie
troszkę opóźniony ale mieści się w normie,w zasadzie szeszyt podaje do-78,ideał to 50- 55,ale nie to będzie powodem szarpania raczej . Masz błąd nastawnika pompy (n146) i to jet powodem szarpania. Trzeba sprawdzić wiązkę przewodów wg schematu,lub rozebrać i wyczyścić i wyregulować nastawnik. Dawka też jest ok . Jakie masz napięcie z czujnika drogi przesuwu...
Potrzebuje schemat wraz z połozeniem bezpieczników i przekaźników, wywala mi stado błędów informacja ze przerwa albo zwarcie do masy , błędy EGR,nastawnik pompy, świece żarowe i jakieś inne których nie zapisałem.Wygląda to na brak zasilania w jakiejś gałęzi Sterownik Bosch 0 281 010 788, Jak na razie ustaliłem ze to bedzie w skrzynce bezpieczników pod...
Człowieku czemu brak ci słów lało się z oringu tego co wchodzi od tylu do pompy tam wolałem rączek nie wsadzac a miałem okazję kupić od znajomego sprawna pompę bez nastawnika więc wymieniłem pompę a nastawnik wsadzilem ten mój z lejącej pompy
Jeśli diesel to czyszczenie nastawnika pompy nie pomoże bo to common-rail, tak czy siak czy diesel czy benzyna bez odczytania parametrów bieżących nic nie wymyślimy. pozdr
Witam.Według mnie problem leży po stronie nastawnika pompy o ile nie masz wpiętego w wiązką badziewnego BOXA.
Kaman o to, że do zdiagnozowania autka potrzebujesz interfejsu i programu, w którym można wprowadzić silnik w tryb pracy bez korekt nastawnika pompy - w tym trybie sprawdza się początkowy kąt wtrysku. Ale...wymaga to interfejsu, programu odrobiny doświadczenia i ostrożności, żeby nie namieszać przy silniczku...Jesli nie masz któregoś z tych, to do pojedynczego...
Zalej pompę ropą! Odkręć dekiel nastawnika i tamtędy zalej do pełna pompę!
właśnie w tym jest problem że nie mam opisu wtyczki do komputera jeśli ktoś ma poproszę nr komp BOSCH 0 281 001 468 jeśli ktoś ma opis wejść do nastawnika pompy wtryskowej, wartości oporu itp.
Chciałbym jeszcze zobaczyć grupę 010 bo wszystko wskazuje na uwalony czujnik G71 czyli MAP sensor a przy okazji sprawdź połączenia od czujnika G81 - jest w nastawniku pompy wtryskowej i widać go oraz piny elektryczne po zdjęciu pokrywy nastawnika - trzeba dysponować kluczem K-2T do odkręcenia śruby specjalnej.
Witam Panowie od kilku mieisięcy borykam się z problemem sporadycznie pojawiającego się błędu w sterowniku silknika 17970 oraz migającej kontrolki świec żarowych. Raz auto jedzie normalnie kontrolka się nie zapala wogle, nieraz miewa takie tyg. że zapala się kilka razy dziennie. Kontrolka zapala się dokładnie z 30s po odpaleniu samochodu. Błąd 17970...
hi tak jak w temacie po nagrzaniu gaśnie na wolnych obrotach - i przy zmianie z P lub N na D lub R ,nie odpala za dobrze na ciepłym pytanie czy może być to wina nastawnika pompy ? - nie ma żadnych błędów , live data bardzo uboga i nic nie wnosi - oczywiście filtr i paliwo ok hi
Instr czyszczenia nastawnika pompy
Dziękuje za wszelakie podpowiedzi był upalony sterownik pompy , nowy nastawnik zatarty , wymiana nastawnika i naprawa sterownika pomogła , prawdopodobna przyczyna to złej jakości paliwo.
Po całej nocy kręci około 5 sekund. Wszystkie wężyki sprawdzałem kilkakrotnie, nie ma żadnych widocznych luzów. Po zgaszeniu auta słychać syczenie w okolicy nastawnika pompy, ale pompa jest prawdopodobnie 100% szczelna ponieważ przez całą noc jej węże włożyłem do butelki z ropą i rano zapalił na dotyk jak przed uszczelnianiem, potem złożyłem wszystko...
Kocioł Wissmann Vitodens 222 WS2 Comfortrol - zmiana temperatury CWU 1. Jak zmienić wartość nastawy temperatury CWU? Wchodzę w menu Woda Ciepła https://obrazki.elektroda.pl/1670328600_... https://obrazki.elektroda.pl/1468928200_... https://obrazki.elektroda.pl/3055775500_... Może trzeba najpierw coś...
Jak go ustawie na wolnych obrotach ok. 1000 dodaje gazu a ślnik niechce wskoczyć w obroty Dodano po 15 Zmieniłem silnik wymieniłem uszczelki przy pompie paliwowej bo sączyła mi się ropa na gurnej części pompy zaznaczyłem sobie ustawienie nastawnika na pompie złożyłem wykasowałem błąd gazu miał swoje obroty, jak wciskam gaz to nie wchodzi w wyższe obroty....
W TDS'ach siadały nastawniki pomp wtryskowych. Każdy użytkownik prędzej czy później niestety się z tym zmagał :(.
Witam wszystkich. Dziś z racji wolnego postanowiłem przygotować się do czyszczenia nastawnika dawki paliwa,wynalazłem na forum masters tuning dokładną instrukcję czyszczenia nastawnika pompy vp-37. i jest tam napisane aby przed demontażem nastawnika przy użyciu vag com spisać dokładną dawkę i ustawienie nastawnika na pompie w bloku pom. 01 poz 3 niby...
Nastawnik pompy wtryskowej.
Według mnie (może się mylę) ale mając vcds żadne czujniki zegarowe itp. nie jest potrzebne , kąta wtrysku nie ruszali bo i jak to mieli zrobić to ustawia się przy montażu pompy i koryguje według vcds i tym vcds trzeba sprawdzić dawkę paliwa jaką ustawili po wymianie nastawnika grupa pomiarowa 001
Koledzy mam jeszcze takie pytanie: czy jest możliwość komputerowego przetestowania kondycji pompy a zwłaszcza nastawnika który sterowany jest tym tranzystorem? Czy np KTS-em da radę to zrobić?
Jednak dziś poszedł pod kompa. Błąd nastawnika pompy i przerwa na czujniku paliwa.
Witam.. wygląda na nastawnik , pytanie jak wyglądała regeneracja tej pompy w większości takiej usterki - zbierają sie tam opiłki i wystarczy oczyścić a na jak długo, zależy już od innych czynników np. samej pompy w jakim stanie jest .Samo uszkodzenie nastawnika powinno skutkować szarpaniem słabym odpalaniem ale opiłki są prawdopodobne. Myślę , że inni...
Stawiam na nastawnik w pompie VP 44. Zajkos pisze o Transicie 2,4 90 KM, tu jest pompa VP30. Tylko model 2,4/125 KM ma pompę VP44. Czy może być wina nastawnika pompy a czujnik wywala bo brak synchronizacji? W pompie VP44, .jeżeli zawór elektro-magnetyczny przestawiacza wtrysku pozostaje zamknięty (awaria sterownika), to zastępczo, przy braku działania...
Autko odebrane parę dni temu. Testowane. Jeździ, odpala bez problemu. Werdykt mechanika - Nastawnik pompy paliwowej, w efekcie wymienił całą pompę na inną, używaną. Działa puki co z nowym czujnikiem położenia wału. Przy okazji mam sprawdzone połowę elektryki w aucie.
Tak na delikatnym również : :cry: Więcej obrotów to już niema tego.. Nastawnik w pompie do czyszczenia. Instrukcje znajdziesz w necie. Szukaj Czyszczenie nastawnika pompy VP37. Jeśli nie masz sprzętu w postaci vaga, i umiejętności manualnych, oddaj auto do warsztatu, bo możesz narobić sobie biedy.
Żaden VW TD nie miał elektrycznego nastawnika pompy. To co znalazłeś to pewnie stary nastawnik z TDI 1Z. Odczyt błędów VCDS - zero błędów - obroty pompy widzi . I tu już chyba zdyskwalifikowałeś wątek.
Rozrząd ok. bo ja robiłem :D Głośne buczenie silnika od około 140km/h. od niedawna dodatkowo golfikowi na jałowym rosną obroty i utrzymują się na wyższych obrotach niż zazwyczaj (około 1200 obr.) po chwili spadają i znów rosną, do tego błąd nastawnika pompy (N146) po usunięciu tego błędu na chwile był spokój, myślę że to może mieć związek z tym falowaniem,...
Jest dużo materiałów w intrenecie na temat czyszczenia nastawnika pompy a jakbyś się za to zabierał to sprawdź najpierw tam zimne luty(czasem były z nimi problemy).
Jeśli masz nastawnik pompy z wyjściem nadmiarowym paliwa do góry to ja bym obstawiał uszkodzenie nastawnika. Dosyć często zdarza się w tych modelach uszkodzenie tego nastawnika gdyż jest on potencjometryczny, jeśli taki masz to ja bym obwiniał ten właśnie element.
zwarcie nastawnika pompy czyszczenie nastawnika pompy błąd nastawnika pompy
alpine kostki kondensator mniejszy zasilacz pomiar małych oporności
bezpiecznik tablicy rejestracyjnej 55pus płyta
Kalibracja ekranu dotykowego - punkty poza ekranem Dlaczego drut robi się czerwony, a nie topi?