http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic73...
Jeśli diesel to czyszczenie nastawnika pompy nie pomoże bo to common-rail, tak czy siak czy diesel czy benzyna bez odczytania parametrów bieżących nic nie wymyślimy. pozdr
Tak na delikatnym również : :cry: Więcej obrotów to już niema tego.. Nastawnik w pompie do czyszczenia. Instrukcje znajdziesz w necie. Szukaj Czyszczenie nastawnika pompy VP37. Jeśli nie masz sprzętu w postaci vaga, i umiejętności manualnych, oddaj auto do warsztatu, bo możesz narobić sobie biedy.
Witam.Jak na mój słuch to masz do czyszczenia lub wymiany nastawnik pompy paliwa.Sprawdż VAGiem jaka jest dawka paliwa podejrzewam duże wahania, prawidłowa wartość to 3.2mg.
Najprawdopodobniej nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia.
Witam. Potrzebuję zrobić korektę dawki paliwa po czyszczeniu nastawnika w pompie wtryskowej. Czy możecie mi poradzić jakiś tani program diagnostyczny typu VAG, a najlepiej linka, co kupić lub pobrać. Mam Launcha, ale tym mogę sobie co najwyżej sprawdzić i pokasować błędy.
Jak kolega wyżej napisał nastawnik na pompie do czyszczenia. Można to łatwo sprawdzić.
Instr czyszczenia nastawnika pompy
Witam z problemami AUDI A4 ,moze nie umiem pisac ,ale trochę znam się na naprawach samochodów.Dzisiaj czyściłem nastawnik w pompie 1.9 AFN.Strasznie szarpał przy obrotach ok.1800 .Jak pisałem wyżej nie potrzebny jest komputer do ustawienia dawki paliwa przy takiej usterce.Samochód chodzi jak zegarek.Obroty nie falują i nie szarpie.
posiadam audi 80 b4 1,9 tdi 1z 1994 r. auto czasami szarpie podczas jazdy byłem dzisiaj na diagnostyce i okazało się że to nastawnik pompy wtryskowej . czy ma ktoś może jakieś materiały jak to rozebrac wyczyścic jest to droga rzecz a może samo czyszczenie wystarczy .
Rwij jeszcze raz, popraw czyszczenie i ustawienie względem cewki względem magnesu.
Czyściłeś sterownik czy może nastawnik pompy?
Jest dużo materiałów w intrenecie na temat czyszczenia nastawnika pompy a jakbyś się za to zabierał to sprawdź najpierw tam zimne luty(czasem były z nimi problemy).
I zacząłem działać zajęło mi to ok 4godz bo wszystko starałem się robić precyzyjnie i się opłaciło, teraz autko nie szarpie i lepiej wchodzi na obroty. Powodzenia w naprawie.
Dawka wtrysku blok 001. Możliwe że trzeba czyszczenia nastawnika w pompie lub sama pompa.
moim zdaniem nalezy wyczyscic nastawnik tam sie zbieraja opiłki i nastawnik wariuje w twoim przypadku przy duzym obciazeniu na elektrodzie jest opisana procedura czyszczenia nastawnika pompy wtryskowej:)pozdrawiam nilej zabawy
a nastawnik pompy był czyszczony ??
Spray do czyszczenia kominków dobrze rozpuszcza nagar. Przy okazji warto jeszcze kolektor dolotowy wypalić.
Cewka nastawnika poniżej jednego oma, czujnik temperatury zależy od temperatury, powiedzmy w warunkach pokojowych od 3 do półtora kilooma, maleje wraz ze wzrostem temperatury. Oporność cewek pomiarowych 5 do 6 omów, między skrajnymi końcami dwukrotność. Nastawnik był czyszczony, sprawdź czy luty nie puściły, oryginalnie jest to zgrzewane.
Witam Posiadam VW Golf IV 1.9 TDI 110KM 1999r. AHF Panowie od jakiś 6 miesięcy borykałem się zapalającą się sporadycznie kontrolką świec żarowych. Z tydzień temu auto mi zgasło i nie chciało odpalić (podczas odpalania auto wychodziło na wysokie obroty po czym odrazu gasło i rzucało dużą ilością spalin) W związku z powyższym zabrałem się za czyszczenie...
Zmiana kodowania sterownika silnika nie zwiększa dawki paliwa, zmienia za to próg podawania paliwa, paliwo podawane jest już od 100 obr na minute. Ale powiem Ci że kolega ma ALH i też różnie pali, a wykluczyliśmy wtryski, rozrusznik, akumulator, masy na silniku, czyściliśmy nastawnik w pompie, kodowanie też zmienialiśmy, ale szału nie było, po zmianie...
Prawdopodobnie nastawnik dawki (quanity adjuster) w pompie. Jest o tym duzo na forum, znajdziesz nawet instrukcje czyszczenia. Zacznij jednak od podlaczenia i sczytania bledow, zaoszczedzisz na wymianach zbednych czesci i czasie.
Nastawnik jest to element pompy wtryskowej, który steruje wielkością dawki wtryskiwanego paliwa. Przytoczone przez kolegę szarpanie jest jednym z podstawowych objawów problemów z nim. Tak jak wspomnieli koledzy wcześniej albo czyszczenie albo wymiana tego elementu. Chcesz trochę poczytać o nim proszę: Krótka rozprawka o nastawniku pompy.
Nie no wału się trzyma :P Co mam z nim zrobić ? Luz jest minimalny na boki. Czy to wpływa na wyżej wymienione objawy? Jutro chcę wymienić przewody podciśnieniowe sterowania turbiną i pożyczyć przepływomierz od kolegi, jak swój odepnę podczas pracy silnika to niema żadnej różnicy... W wężykach paliwa są bąbelki powietrza a gdy biorę ostry zakręt na sprzęgle...
Witam. Miałem taką usterkę w audi b4 tdi 1Z.Okazało się że to nastawnik w pompie wtryskowej. Czyszczenie pomogło. DAREK
Częstą przyczyną w tych silnikach jest pompa wtryskowa. Może wystarczy czyszczenie nastawnika?
Już się wszystko wyjaśniło był uszkodzony czujnik temperatury paliwa, który znajduje się w nastawniku pompy i była też wina samego nastawnika. Wymiana czujnika i czyszczenie nastawnika pomogły. Musiałem tez wymienić czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Nie wiem bo nie zajmuje się regeneracją. Kiedyś wymieniałem po kimś pompę bo sam czyścił nastawnik i tak zmontował że urwała się ta kulka co z nastawnika w pompę wchodzi. Było to Audi, przywieźli nastawnik od VW i nie pasował choć moc silnika ta sama. Co do komunikacji to gdy radio nie jest fabryczne to czasem zakłóca komunikację choć nie pamiętam by...
Witam Mam problem z vw lt 35 2.5 tdi cały czas miga mi po odpaleniu lampka od swiec żarowych . po podłączeniu vaga pokazuje 1 błąd blad 1268 którego nie moge wykasować. Auto zaczęło wiecej palić i dymi na czarno wczesniej tego nie było. Czy czyszczenie nastawnika pomoże czy to może inna przyczyna. Czy nastawnik od LT 35tak samo się czyści jak pompy...
Kąt wtrysku do sprawdzenia. Nastawnik pompy do czyszczenia... Czym diagnozujesz? Podeślij log. Czasami w 1.9 pojawiał się błąd usterki wewnętrznej przy diagnozie który można zignorować.
Witam Nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia
Czujnik temperatury silnika do sprawdzenia,nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia i czujnik temperatury paliwa w nim do sprawdzenia.
Podłącz się do KTS520.... POTEM PARAMETRY RZECZYWISTE MOIM ZDANIEM MASZ ŹLE USTAWIONĄ DAWKĘ WTRYSKU. powinna być około 4,4 mg/H Zobacz również jak z zapłonem musi się mieścić w wartościach będziesz miał wykres. Tak jak kolega mówił nie dotykaj się nastawnika bez komputera jest to bardzo czułe urządzenie i ciężko ustawić bez KTS. Dobrze wyregulowany...
Witam wszystkich. Dziś z racji wolnego postanowiłem przygotować się do czyszczenia nastawnika dawki paliwa,wynalazłem na forum masters tuning dokładną instrukcję czyszczenia nastawnika pompy vp-37. i jest tam napisane aby przed demontażem nastawnika przy użyciu vag com spisać dokładną dawkę i ustawienie nastawnika na pompie w bloku pom. 01 poz 3 niby...
Witam, wiem że to inny silnik, ale gdy ktoś szuka interpretacji błędu 41 , to tu jest kierowany przez wyszukiwarkę. W Dieslu 2,5 TD, 2003rok 115 KM , pompa sterowana elektronicznie, błąd 41 opisywany jako "Polecenie 1 elektrozaworu przepustnicy" , w rzeczywistości oznacza on awarie sterownika (nastawnika) umieszczonego na pompie wtryskowej , a nie przepustnicy...
Należy zacząć od pompy wtryskowej. Instrukcję czyszczenia nastawnika znajdziesz w internecie.
Witam robiłeś coś z nastawnikiem na pompie bo wygląda że potrzebuje czyszczenia. Miałem kiedyś takie auto i przy takim przebiegu trudno jest tam zgrać wszystko żeby parametry były idealne
najczenstrze uszkodzenia pomp wteyskowych to awarie nasrawników. w wiekszej mierze wynikają one z złej jakości paliwa i żadkiego wymieniania filteów paliwa (zdażają się takrze "mordercy" którzy próbują czyścić takie filtry zamiast je wymienić) dlaczego tak drogo kosztuje naprawa takich pomp to proste wynika z ich skomplikowania i wielkiej dokładności...
o naprawy nastawnik pompy wtryskowej ewentualnie do czyszczenia albo do wymiany cewka w pompie
Nastawnik pompy vp37 do czyszczenia dawka paliwa przy rozgrzanym silniku ma mieć tolerancję 2.8 lub 3.0 tu masz link jak to zrobić http://www.polerowanie-felg.pl/nastawnik... pozdrawiam
Brudny nastawnik, pompa do regeneracji lub czyszczenia. A wystarczyło tylko loga zrobić dynamicznego dawki paliwa i miał byś przyczynę na "tacy" a nie wymieniać niepotrzebne rzeczy...
przestrzegam przed dodawaniem specyfików do czyszczenia wtryskiwaczy, przez te środki padaja uszczelki. niema problemu z wymianą tych dwóch uszczelek tylko trzeba posiadać specjalny klucz trójkątny do odkręcenia nastawnika koszt okoł 50zł. przed odkręceniem zaznaczcie położenie na znaki żeby później tak samo go ustawić bo zmienicie dawke paliwa.wszystkie...
Czyszczenie nastawnika nie zmniejszy zużycia paliwa. A ile pali na tankowanie ?
Miał źle ustawiony nastawnik 5,5mg. Auto muliło i źle zapalało. Teraz przeciągnięte w drugą stronę, więc różnica jest odczuwalna. Nie drążyłem tematu, ale były takie pompy, w których można było przesunąć nastawnik o prawie milimetr. W większości jednak trzeba było dobrze celować, po wymianie uszczelki albo czyszczeniu z opiłków.
Nie jestem w stanie tego zrozumieć, mam warsztat, ale głowice wożę do splanowania i sprawdzenia szczelności do kogoś kto się tym zajmuje, pompy wożę do pompiarza, a inne duperele do tokarza. Ale tu musi być inaczej, musisz se sam naprawić, żeby nie dać złodziejom zarobić ! Jak masz dobre warsztaty w okolicy to jest ok, ja mam samych partaczy co jak...
mialem to samo. Tylko że u mnie na desce mrygała kontrolka od świec zarowych często po odpaleniu silnika jak był ciepły. Po podłaczeniu kompa wyskakiwał blad ze jest uszkodzony nastawnik. Po wyjęciu nastawnika okazalo się że miałem popękane sprężyny w pompie. Po wymianie sprężyn i czyszczeniu nastawnika ( a było co czyścić ) wszystko wróciło do normy....
Prawdopodobnie nastawnik w pompie wtryskowej do czyszczenia. Jednak należy Vagiem zrobić diagnoze.
Zauważ , że nastawnik robi self-test po włączeniu zapłonu, i jak górna graniczna wartość jest poza okienkiem, to złapiesz ten błąd. Podnieś nastawnik z pompy, i wtedy włącz zapłon - zobacz czy błąd zniknie - będziesz wiedział czy źle poskładałeś nastawnik, czy nie trafiłeś trzpieniem w ośkę w pompie.
Proponuje dobrze zdiagnozować, przypuszczam że nastawnik, ale skoro był czyszczony, mogą być pękniente sprężyny w pompie od regulacji dawki. Czasami i tak bywa. pozdrawiam.
Było kilka razy na forum. Odkręcasz czyścisz zakładasz nowa uszczelkę i skręcasz. Pamiętając że możesz nie odpalić samochodu po swojej robocie. Zaznacz sobie wcześniej w jakim miejscu był przykręcony. Później na kompa i doregulować dawkę. Owszem, było wiele razy na forum, tym i innych ale widzę, że nie czytałeś kolego ftp.kowal info jak należy : aby...
Ten kto czyścił powinien zwrócić uwagę w jakim mniej więcej stanie są łożyska na pompie (tzn czy w nastawniku nie były widoczne opiłki zacierających sie łożysk). Jeśli tak było to wymiana nastawnika jest bezsensowna gdyż będzie się zasyfiał co rusz. Wiec cała pompa. Nyćmoże należy raz jeszcze ustawić dawkowanie. Mowię Ci to kolego na własnym przykładzie...
Kopcenie na biało przy odpalaniu zimnego silnika - zły kąt wtrysku - do ustawiania przez vag. Jeśli szarpie na ciepłym przy dodawaniu gazu - nastawnik pompy do czyszczenia i regulacji.
no ja kolego mam bardzo podobny problem tylko ze w golfie IV 110KM i wymienilem wszystkie wezyki,nowy zaworek N75,turbina wyczyszczona,nowe filtry,pompa wtryskowa sprawdzona i czyszczony nastawnik i w logach dynamicznych jest ok, ale auto jest slabe i nie ma takiego przyspieszenia z 1800obr jak kiedys.jezdzi lepiej dopiero przy2400obr a i wyciolem katalizator....
wiem, że stary temat...szukałem bo u mnie też drgało i trafiłem tu przy okazji szukania rozwiązania....jestem po wymianie poduszek wszystkich i dalej trzęsło więc....olałem temat, a sprawa wyjaśniła się sama- pokazał się błąd - świecąca kontrolka świec żarowych AHU silnik 1,9 TDI passat b5 - okazało się że jakiś syf przyblokował nastawnik pompy, a ta...
Skąd wiesz czy świece nie grzeja jak to sprawdzałeś? Według kontrolki nie ma się co sugerować może mignąć na 1 sek. a świece będą grzały 10 sek. Jutro z rana jak samochód będzie maksymalnie zimny zdejmij kapturek od którejś świecy i sprawdź. Apropo świec wiesz, że czas grzania świec lub zupełny ich brak można poprawić w sumie według własnego widzimisię...
Odczytany błąd DTC nr 41 sygnalizuje nieprawidłową rezystancję cewki wtryskiwacza (nieprawidłową rezystancję pomiędzy sterownikiem silnika a wtryskiwaczem). Mam Pajero Classic 3.0 V6 24v na Stag 300 ISA2 - u mnie kontrolka się nie zapala. Witam, wiem że to inny silnik, ale gdy ktoś szuka interpretacji błędu 41 , to tu jest kierowany przez wyszukiwarkę....
Na oko to wiesz jak się skończyła przypadłość pewnego chłopa. Do ustawienia początku tłoczenia potrzebny jest zegar. Twoje auto to prawie zabytek, więc pompa na prawo niedomagać, lecz zazwyczaj objawy są zupełnie odwrotne (tzn. Nie pali jak ciepły, a po zalaniu zimną wodą odpala). Druga sprawa, że nastawnik może wymagać czyszczenia. Masz objawy nie...
Gaśnie silnik podczas jazdy,deska rozdzielcza jakby nie działała zegary schodzą do zera i czasem wystarczy przekręcić stacyjkę na off i znów na on i auto jedzie dalej,ale czasami jest tak że kręcenie stacyjką nic nie daje ale po odczekaniu około dwóch minut znów odpalam i jadę dalej ,czy może to być wina komputera???? dodam że nastawnik pompy wtryskowej...
Może temat już rozwiązany, ale napiszę dla innych, bo bardzo często ludzie to mylą. Złej pompy szukasz, w BMW TDS (czy silnik m41 czy m51) montowana była pompa VP-36 (rozdzielaczowa pompa wtryskowa BOSCH, Twój silnik ma mieszanie w komorze wstępnej!), a NIE VP-37 której instrukcji czyszczenia nastawnika do znudzenia wszędzie pełno (montowana w VAGach,...
podłącz pod tester i ustaw dawkę paliwa jak dobrze pamiętam to ok 6 ml na cykl.Po twoich objawach to za duża przesuń nastawnik do przodu pompy
Raczej badziewne czujniki. Wymieniłem w swoim życiu raptem kilka sztuk, a przerobiłem tych nastawników setki (czyszczenie) czujnik zawsze sprawdzałem po lutowaniu płytki czy wszystko ok.
Bo gwarantują że wyjęta ze sprawnego i działającego pojazdu, a jak by coś nie grało to mam 14 dni na odesłanie. Jedynie co może być nie tak to nastawnik, a moja oprócz nastawnika ( który zresztą właśnie leży na falbanku i czeka na zamontowanie po czyszczeniu) to jeszcze może być elektrozawór nastawu konta wtrysku,bo po włączeniu zapłonu terkocze a jak...
Witam jeżeli temat jest ciągle aktualny to chciałem podzielić się swoimi doświadczeniami w zakresie wibrowania silnika AFN. Otóż jakiś czas temu miałem bardzo podobny problem z tym że u mnie ta przypadłość pojawiała się ok. minuty po odpaleniu zimnego silnika, bądź po wcześniejszym dodaniu gazu i powrocie o obrotów biegu jałowego. Stan taki utrzymywał...
Możesz użyc również testera Pomp Wtryskowych , tester ten ma funkcje testowania i czyszczenia nastawnika dawki , który sprawia najwięcej kłopotów. tester TP3 firmy Delta Tech Elektronics . TP 3 przeznaczony jest właśnie do pomp Boscha VP36, 37.
Rozwiazalem problem poprzez wyczyszczenie nastawnika pompy. W serwisie stwierdzili iz pompa nie reaguje na nastawy ale po wyczyszczeniu nastawnika wszystko minelo. Dodam ze do czyszczenia nastawnika trzeba zabierac sie z przygotowaniem i komputerem opisane jest to calkiem fajnie w internecie temat zakanczam.
panowie mam podobny problem p1631 czyszczenie agr nic nie dalo padł nastawnik jak go naprawić
Kolego domin007 silnik będzie pracował na przepracowanym oleju ale zapomniałeś o jednej podstawowej sprawie o której mówi kolega jacentym10 mianowicie o drobinkach metalu a jak wiesz w pompie masz dość sporych rozmiarów elektromagnes (nastawnik dawki paliwa) który w krótkim czasie najeży się od tych opiłków i przestanie pompa odmówi ci posłuszeństwa...
Wolff to jest silnik TDI tu podciśnienie robi pompa, która nie ma wpływu na prace silnika chyba ze sie zaciera i wtedy wpływa na prace silnika. Może zacząć od początku jak bardzo wahają się obroty, (w jakim zakresie) teraz sobie przypomniałem maiłem audi b4, w którym dawka była zbyt wysoka i wolne obroty raz były równe raz spadały, wystarczyło podać...
Nastawnik jak i pompa sa po regeneracji.Musze w takim razie sprawdzic wtryski.Odpala ok.
Koledzy ,nie róbcie zamieszania... U mnie występował taki sam objaw. Po odpaleniu (czasami !) silnik pracował jakby na 2 cylindry, nie reagował na wciśnięcie gazu. Jeżeli NIE masz żadnych błędów w ECU, to problemem jest nastawnik pompy VP37. Wymaga czyszczenia. To wszystko. Jeżeli Masz błędy ,to podaj jakie.
drgania w ALH to efekt 2 usterek 1- brudny nastawnik pompy wtryskowej 2-wyklepane koło zamachowe 2 masowe odepnij wtyczke 3 pinową - znajduje sie ona na skrzyni biegów - odetniesz w ten sposób sygnał prędkości jazdy podawany do ECU - jeśli drgania ustapia - pompa wtryskowa (nastawnik) do czyszczenia jeśli nadal beda drgania - koło zamachowe do wymiany
Sprawdź okablowanie między pompą(a dokładniej nastawnikiem) a ECU. Jeśli jest ok to prawdopodobnie nastawnik wymaga czyszczenia. Pomocne byłoby odczytanie błędów.
Koroligor szacun wiesz co w trawie piszczy... Wiem wiem bo wymieniałem nastawniki w BMW 2.5 TDS i oczywiście jeden musiałem zepsuć żeby się nauczyć :D Na szczęście uczyłem się na swoim aucie a później opanowałem sztukę :) Przyjeżdżali znajomi na czyszczenie i wymiany. Bez kompa nidy rydy poprawnie ustawić to nie maluch :D
rano odpala normalnie ale jakoś nie wkręca się na obroty jak kiedyś i nie czuje takiego przyrostu mocy po przekroczeniu 2 tys obrotów wiem ze to tylko 90ps ale auto powinno sie wyrywac do przodu a on powoli jakby to było SDI bierze mi troche oleju ale tak od wymiany do wymiany zejdzie do minimum wiec nawet wcale nie dolewam robi sie troche tłusto od...
Seat Toledo 1,9 TDI 110 km problem podobny szarpało od czasu do czasu w okolicach 2000/obr. na 4 biegu do tego wszystkiego zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych pojechałem do mechanika i zczytał błąd 17654 (p1246) był to błąd nastawnika pompy czyli do regeneracji lub czyszczenia. Po ponownej wizycie u mechanika tym razem POMPIARZA okazało się że...
Przed wymianą sprzęgła też to było. A z tym brudnym nastawnikiem pompy to o co dokładnie chodzi? To się czyści? można samemu? czy trzeba wymieniać? Poduszki pod skrzynią są w porządku. Jedna silnika przednia troche ma luz. Olej w skrzyni jest sprawdzone.
Sprawdza się oporowość poszczególnych części.Cewki, czujnika temp paliwa.itd..Mam w planach zrobić film i pokazać co posprawdzać bo szczerze mówiąc w necie jest setki filmów z czyszczenia nastawnika i nigdzie nikt tego nie sprawdza a to błąd. Nie koniecznie jest potrzebny oscyloskop tak bym to powiedział.Zwykły omomierz wystarczy. A czy przy słabym...
W pewnych wypadkach gdy występuje szarpanie, pomaga czyszczenie nastawnika.Jest do operacja nie za prosta i wymaga posiadania VAGa.Więcej informacji znajdziesz[url=http://www.skierniewice.i... tu . Wcześniej jednak zdiagnozuj dokładnie czy to na pewno nastawnik w pompie.
Pompa vp 37. Wymieniałem uszczelki pod nastawnikiem i deklem nastawnika, nie czyściłem nastawnika bo nie było takiej potrzeby, tylko lekko ciekło paliwko. Robilem to już nie jeden raz. tym razem jest inaczej. Po złozeniu, na znaki co sobie naznaczyłem, nie podaje paliwa na wtryski. Moje podejrzenie budzi ten przesuwny walec z otworem do którego podchodzi...
Dlaczego chcesz czyścić ten nastawnik? masz dużo wolnego czasu czy po prostu coś się z autem dzieje? W każdym razie kluczowe przy składaniu pompy jest ustawienie czujnika RSW oraz nastawnika na odpowiedniej dawce paliwa, oczywiście wymiana uszczelek obowiązkowa. Dodano po 11 Taki mały niuans, autor tutorialu zapomniał napisać, ale z tego co pamiętam...
140 km/h około 3 tyś obrotow licznikowe, Tdi naprawdę mało pali jeżeli umiesz jeździć dieslem lub się nauczysz miałem 4ke, o symbolu ALH nie szukałem taka kupiłem i mogę polecić z czystym sumieniem sprowadzona z niewielkim przebiegiem po miesiacu czy dwoch przy okolo 50 tys km zmieniłem rozrzad, później gdzieś okolo 120 tyś km przepływomierz i ponownie...
czyli wychodzi na to, że wymieniłeś kompletny nastawnik pompy wtryskowej a obstawiam, że Twój był sprawny tylko wymagał czyszczenia i pewnie chłopaki od razu skumali w czym rzecz. Identycznie też jak sądzę będzie u kolegi (at)jaco80 choć przed jego czyszczeniem sprawdziłbym odczyty Vagiem co pokazuje wtrysk sterujący i czy prawidłowo wysterowywuje przestawiaczem...
Oryginalnie napiecie RSW jest o ile pamiętam 0,720 anie 0,66-0,68V...ale to nie ważne. Czasami czyszczenie nastawnika i nawet wymiana całych bebechów nie pomoże, wyjechany może być trzpień. Już raz tak miałem, wymieniłem wszystko i ciągle sprężynka. W końcu zmieniłem obudowę nastawnika i jak ręką odjął. Domniemam, że elektromagnes żeś wycentrował?.
Jakiś czas mnie nie było na forum z powodu braku wolnego czasu. a pompa wygląda tak. http://obrazki.elektroda.pl/7484076900_1... Może któryś z kolegów zna krok po kroku procedurę czyszczenia nastawnika będę dardzo wdzięczny za podpowiedzi.
Witam serdecznie. Mam taki problemik, od jakiegoś czasu walczę z szarpaniem silnika, objeździłem już wszystkich mechaników, każdy tylko drapie się po głowie, albo sprawdza i mówi trzeba wymienić, to i to, i jeszcze tamto, i w sumie nikt nic nie wie. Szarpie mi na zimnym silniku przy obrotach około 2000 no i czuję, że nie ma tego kopa co miał kiedyś....
Jeśli to nastawnik dawki to w logach nie bardzo wyjdzie a z opisu wychodzi że to jednak to. Możesz podjechać do pompiarza, podłączając się pod wtyczkę pompy zrobi analizę pracy nastawnika, jesli się zacina to wyjdzie jak na dłoni. Mniej wiarygidna ale też niezła metoda to odłączenie wtyczki od impulsatora ze skrzyni biegów, jeśli wyraźnie poprawi sytuację...
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
Otóż mam takowy problem. Podczas ustawienia jakiegokolwiek programu pralka cały czas wypompowuje wodę, Pokrętło nastawnika też kręci się dookoła ? dodam że przed tym problemem wszystkie wężyki zostały wyczyszczone jak i pompa wody także. A dlaczego wcześniej czyściłeś te elementy , czyżby był już jakiś problem ?
Witam tak jak w temacie rzucił palenie ale nie do końca tzn.zwracam się tu do fachowców w spawie bmw na pompie vp37 bo walczę już z nim tydzień i nie wiem co padło ,albo nie potrafię tego ustawić .Przed ściągnięciem nastawnika zaznaczyłem jego pozycje na obudowie tak jak np.w golfie IV czy audi na takiej pompie ,rozebrałem go wyczyściłem (przed operacja...
Witam. Odgrzeję ten temat ponieważ mam podobny problem z sinikiem aey w cordobie. Dwa tygodnie po czyszczeniu nastawnika wskoczył błąd 1268 3500 i nie można go skasować. Jeżeli uda się wykasować to po rozgrzaniu silnika do około 80 st. wskakuje ponownie. Czy przyczyną może być czujnik temp. paliwa w pompie wtryskowej? Próbowałem ustawiać różne parametry...
nastawnik zamontowany jest u góry pompy wtryskowej, można go wymienić a można też przeczyścić, tu masz opisaną całą procedurę, sam musisz zmierzyć swoje siły na zamiary http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php... dodam, że zanim zdecydujesz się na jego wymianę lub czyszczenie to za pomocą programu i interfejsu diagnostycznego...
pompa owszem a najbardziej nastawnik na niej - rozebrać i wyczyścić jesli potrafisz sam a jak nie to są ludzie na forum np. forum.vwgolf.pl - kolega Adamm, który na naprawie i czyszczeniu nastawników zjadł już wszystkie zęby.
Witam, czeka mnie regeneracja pompy wtryskowej lub ewentualnie wymiana, w silniku jak w temacie. Silnik nie odpala, podczas kręcenia rozrusznikiem paliwo jest "zasysane", ale widać podczas kręcenia że ucieka niemalże "ciurkiem" gdzieś od spodu pompy. Trudno zlokalizować gdzie dokładnie, w każdym razie gdzieś na dole. Zajmuje się trochę mechaniką, może...
Dzień dobry, to co jest w 1 grupie doradzono mi, że skoro odpala normalnie (po naprawie nastawnika) to że może tak zostać. niby powinno być ok 3 mg, ale zostawiłem. Niby można się bawić z poluzowaniem pokrywy i "stukanie" ale nie chciałbym tego pogorszyć... Przyśpieszenie jest OK auto ma swoje lata, ale zdarza się, że wyprzedzam bez problemu na 5 biegu...
Skoro gada na samostarcie to raczej cos z pompą, podobnie jak znajomy kiedys mial, na twoim miejscu poszukal bym uzywki i samemu podmienil, na allegro nie są drogie, zabawy w regeneracje i czyszczenie nastawnikow itd.. nie zawsze są mozliwe, są bodajze dwa rodzaje pomp w tych silnikach, w jednych da sie naprawic w drugich nie, ale nie wiem do konca...
Pacjent przyjechał z szarpiącym autem na postoju, z błędem: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-00 - Upper Limit Błąd powraca sporadycznie, stwierdziłem nastawnik do czyszczenia. Po czyszczeniu i ustawieniu napięcia nastawnika dla AHH równo 0.680V i dawki na nieco ponad 5mh/str. Jazda próbna i wszystko gra. Następnego dnia rano do auta a tu to samo...
i włożyłem go ponownie. Nie robi się tak... Uszczelka jest już odkształcona, zgnieciona i po powtórnym włożeniu nie uszczelnia tak jak nowa. Kup nowy filtr i na czysty olej załóż - napełniony paliwem. Takie efekty powodowane są bardzo niewielkim zapowietrzeniem. Kiedy jest tak zapowietrzony, że nie pali, upewniasz się czy paliwo jest w filtrze, luzujesz...
Moim zdaniem rozbieraj i czyść, ale przede wszystkim po zdjęciu nastawnika obejrzyj te sprężyny, o których pisałem wyżej. Przed ruszeniem nastawnika zrób dwie rysy rysikiem na korpusie, żebyś mógł w miarę dokładnie trafić w to samo miejsce przy montażu. Wiesz jak sobie poradzić z nietypowym łbem śruby? Jeszcze jedno, przed zdjęciem nastawnika wyczyść...
Cześć. Padła pompa z mojego staruszka , a że diesla mało robię, a pomp wcale to szukam pomocy. Staruszek tyle wart na rynku co parę godzin roboty mechanika, więc oddawać na naprawy nie ma sensu, a żal zezłomować, bo ma dopiero 220 tyś nakręcone i od 80 tyś w moich rękach- taki wół roboczy. Rozebrałem pompę bo już jakiś czas ciekła, zapowietrzała się...
Jak miałem dwa problemy z pompą w 1Z (podobny system). Mam też jw domu AFNa. Pierwszy problem z uruchamianiem wyeliminowałem przez ustawienie kąta wtrysku na ok 50 bo był za mały, natomiast problem z falowaniem obrotów oraz szarpaniem w pewnych zakresach podczas jazdy przez właśnie czyszczenie nastawnika. Nie rozebrałeś reszty, musisz odkleić te zlutowane...
czyszczenie nastawnika czyszczenie nastawnika pompy wtryskowej nastawnika czyszczenie
termostat danfoss parametry czujnik odciąć paliwo delphi interfejs
Jak zmierzyć chwilowy prąd zwarcia baterii? Programatory do kontrolera NXP MC56F8025: NXP USB TAP, P&E Micro, Segger J-Link