W tych silnikach EGR powoduje ten problem. Sprawdź podciśnienie w układzie wakuometrem. Podłącz komputer i sprawdź ciśnienie z map sensora podczas przyspieszania. Przydałoby się sprawdzić barometrem czy się ciśnienie zgadza. Sprawdź sam EGR, jak i gruszkę trubiny jakąś strzykawką. Duże kupisz w aptece(takie do płukania uszu). Zapewne komputer pokazuje...
Na początek można by zawór EGR wyczyścić bo pierwsze błąd jest właśnie od niego a drugi może być z nim powiązany. Domniemań że silnik Z16XE.
Błąd odczytywałem 3 interfejsami, opis troszeczkę się różni ale nr błędu jest ten sam, a raz mi przy tym błędzie pojawił się P0400 błąd EGR jak dobrze sprawdziłem.
Pokaż jaki masz EGR.
ja tylko chciałem się dowiedzieć co ten błąd oznacza jaki jest powód tego błędu co mi pokazuje program
Mam identyczny problem jak w temacie. Błąd p0400 i brak mocy tak jakby turbo odcięło. Do końca nie rozumiem odpowiedzi na to zagadnienie, więc spytam raz jeszcze czy samo czyszczenie zawóru EGR wystarczy czy trzeba coś jeszcze?
P0400 Układ odprowadzania spalin przepływ stwierdzone niewłaściwe działanie. Możliwe że coś z EGR, albo z wydechem.
W sumie mam tam 3 zaworki. O którym piszesz ?
Czyli błąd musi być gdzie indziej
pod sprzęt diagnostyczny i dowiedzieć się jaki błąd występuje, a dopiero potem pytać na forum o konkrety. Po co? Już mówię-będzie wskazanie P0400 (5) -usterka układu krytycznego numer 2. I co dalej?
Wydaje mi się że mogła pompa polecieć.
Napięcie napięciem będzie takie same, EGR jest sterowany impulsem. Co do zaślepki to od razu po odpaleniu auta sterownik czyta z przepływomierza ilość zasysanego powietrza, (zawyżoną przez zaślepkę) i wyrzuca błąd oraz tryb awaryjny.
Poraz drugi przeciściłem grzybka EGR i jak na razie przejechałem 400km i błędu jak narazie nie ma. Dzięki wszystkim za pomoc temat zamykam.
I o co chodziło w tym przypadku????????
Witam wszystkich. Mam problem z moim opelkiem.po przejechaniu około kilometra wywaliło błędy : P1635 P0400 P1125 Po skasowaniu błędów i przejechaniu paru metrów pojawił sie ponownie błąd P1125.Pozostałych błędów na razie nie widać.Ogólnie odczówalny spadek mocy.
Dziękuję za pomoc.
wszystko szczelne juz sprawdzalem wczesniej ,bylem pewien ze wywali blad p0400-egr ale nie pokazalo takowego.
Dokładnie nie pamiętam choć wydaje mi się że był to bład P0400
Jest ok, czyli zmierzyłeś i ile wynosi wartość podciśnienia w układzie?
Tzn? To znaczy że to: świeci się kontrolka auta z kluczykiem Niema nic wspólnego z tym: błąd P0400- Wykryto zbyt niski przepływ EGR.
No bo to jest błąd P0400 sprawdzany z kablem op-com czyli nie prawidłowy sygnał zaworu egr
Witam, podaj Email adres, wysle pelna liste kodow. Pozdrawiam amicar
Witam mam taki problem bo od ponad pół roku w czasie jazdy zaświeca mi się żółta kontrolka silnika Check engine jak przy gazuje to ona gaśnie a od 2-3 miesięcy zaświeca się teraz co chwile jak się jedzie stałą prędkością a od 2 dni mam taki problem że ta kontrolka zaczęła się włączać przy uruchomieniu silnika i nie gaśnie i silnik tak jakby nie równo...
Uważam, po poście, że kol. 'mariusz_nowak' nie jest w temacie - pomylił wszystko. Nie pisałem, że zapala się "check", a błąd zaworu recyrkulacji spalin to P0400, P1405 (powiązany z tym pierwszym). Post kol. 'mariusz_nowak' to bzdura.
Witam. Mam podobny problem - samochód jak wyżej - Opel Astra 2, silnik 1,7 TD, diesel, rok 1999. Opisuję problem: samochód ma (znacząco) mniejszą moc niż miał. Wyświetla się check na desce rozdzielczej. Gdy przekroczę 2000 obrotów check znika, choć zanim dotrę do tych obrotów mija sporo czasu. Byłam dziś na komputerze - najpierw wyświetlił się błąd...
Witam mam problem z moją astrą 1,7 CDTI 2003 r, w aucie zapala się kontrolka check pojawia się błąd P0400 zawór egr, auto na 2 biegu jedzie max 40 km/h, na 3 biegu 80km/h, na 4 biegu 120 km/h. Czy ten błąd ma coś wspólnego z ograniczeniem prędkości na poszczególnych biegach czy przyczyna leży gdzie indziej?
Witam, od roku jestem posiadaczem Opla Astry G rok 2003 1.6 8v (Benzyna bez LPG). Problemem jest odpalanie po kilkuminutowym postoju, samochód baardzo ciężko odpala, dławi się, dusi, kontrolki oleju i alternatora gasną i zapalają się do "pełnego odpalenia", jednakże wystarczy lekkie depnięcie gazem i od razu wchodzi na obroty i nie ma żadnego problemu....
Witam, mam podobny przypadek - astra 1,7 dci 2002r. Różnica polega na tym, że sterownik został naprawiony, ale auto nandal nie odpala - zamontowałem drugi sterownik od innej astry i też nie odpala. Błąd 0251 wskazany jest przez wyświetlenie kontrolki w kombinacji pedałów, ale po sprawdzeniu z innymi sterownikami nie odpala auto. Inne błędy po podłączeniu...
ale on nie wyskakiwał. Zaślepiony był jakieś 30000km temu. Błąd zaczął się pojawiać jakieś dwa tygodnie temu.
Witam, od paru dni astra zaczęła dławić się po przejechaniu 5-5,5 km (codziennie na tej samej odległości z rana od domu i wieczorem od pracy). Dławieniu się towarzyszy spad mocy i wskazówki obrotów na zero. Dając więcej gazu można z tym jechać jakieś max 3 km (wskazówka obrotów wciąż na zerze + check engine +) po czym problem ustaje i już się nie powtarza...
Nie wiemy nawet jaki to błąd. Czy to p0400 czy może jakiś inny? Jak by to był błąd egr to tylko występuje na obrotach silnika do ok 2000 i wtedy jest zamulony, nie ma mocy w tym zakresie obrotów. Ale w tym przypadku to wróżenie z fusów. Trzeba podpiąć go pod kompa i odczytać błędy i sprawdzić parametry.
Potrzebne narzędzia, trochę wiedzy mechanicznej, wyobraźni i dużo cierpliwości a jak zdejmiesz kolektor to się nogą przeżegnasz co tam się dzieje. Miałem taki tylko w astrze g w zasadzie jest to samo. Ten błąd odpowiada również za elektrozawory sterujące podciśnieniem od klap i turbo i często pęka w nich membrana znajdują się w lewym rogu przy lampie...
Witam wymieniłem elektrozawór sterujący pojeździłem tydzień czasu i na nowo wyskakuje mi błąd P0400 wadliwe działanie układu krytycznego 2 i zapala się kontrolka check a jak przedmucham pompką ten elektrozawór to mam spokój na 50km czyli on się musi zapychać ale czemu coś jest nie tak a ten jeden węzyk idzie od silnika do tego elektrozaworu.
Wymiana przepływomierza rozwiązała problem przechodzenia w tryb awaryjny pod obciążeniem na wyższych obrotach. Błąd P0400 to usterka EGR - możliwe, że wysiadła Ci pompa podciśnienia lub elektrozawór sterujący EGR, ew. masz przetarte/źle podłączone przewody podciśnieniowe sterujące pracą EGR... chyba że masz już tam elektrycznie sterowany EGR.
Witam Ponownie, Podzielić się mogę świeżymi Life w załączniku. W czasie jazdy ok, ale jak się stanie gdzieś na światłach to wywala błąd: P0400 - Wadliwe działanie okładu krytycznego 2 (zob. procedurę sprawdzania - opis kodu usterki) (05) - Obecny Po ruszeniu chwilę mułowaty strasznie, a jak błąd znika wraca do swojej normy ;) Przypominam, że zaworek...
Witam! Poczytałem kilka podobnych postów, lecz mój samochód zachowuje się trochę inaczej. W Astrze podczas jazdy zapala się check engine, zapala się, świeci z kilometr i później kilometr się nie świeci i tak w kółko. Podczas gdy check się świeci turbina nie pracuje, jak nie świeci chodzi idealnie, słychać ją, przyspiesza jak trzeba, z wyprzedzaniem...
Sprawdź podciśnienia i zaworki
Przerabiałem to w zeszłym roku w swojej vectrze 2,2dti. U mnie okazało się że pękł gumowy łącznik od podciśnienia przy turbinie. Naprawa w 5 minut i jeździ do dziś. U mnie objawiało się to błędem P0400 Układ recyrkulacji spalin - błedny przepływ. Na forach opisują że jest to dość rozległy błąd i przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem...
Uszkodzony mam EGR, wywala błąd p0400, na OPCOM-ie nie otwierał się liniowo tylko np. 20; 59; 79; 100. Auto lubi szarpać przy zmianie biegu, przy wduszeniu lub puszczeniu gazu. Często po odpaleniu auta i na pierwszych 100 metrach jazdy autko wpada jakby w 'dziurę' dosłownie na sekundę, wtedy autko się zachowuje jakby ktoś je z tyłu przytrzymał, no i...
Auto odpala na autostarcie i jeździ, bez problemu, po zgaszeniu silnika nie ma probelmu z odpaleniem. Jest problem po dłuższym postoju. Kody błedów P0400 P1222. Znaczenie podanych kodów błędów: P0400 - Układ recyrkulacji spalin, nieprawidłowy sygnał zaworu. P1222 - Traction Control Output Circuit Malfunction / Sieć CAN, kontrola trakcji, awaria obwodu....
Witam, od ostatniego czasu borykam się z brakiem mocy w moim Oplu. Miesiąc temu wymieniłem uszczelki pod pompowtryskiwaczami oraz wszystkie przewody doprowadzające do turbiny (do zaworu podciśnienia itd.). Wszystko było dobrze. Kilka dni temu błąd się ponowił. Rozważam, że może być to uszkodzony zawór podciśnienia (zawór elektromagnetyczny) bądź też...
Witam, jako , ze już kilkukrotnie miałem styczność z tego rodzaju samochodami, chciałbym przedstawić wam kilka istnotnych informacji dotyczących najczęstszych usterek silników DTL oraz DTX w oplu. 1.Slynne, wręcz klasyczne już zapalanie się "checka" podczas jazdy, co skutkuje spadkiem mocy lub obrotów, po przygazowaniu lub odpuszczeniu pedału gazu check...
Witam ponownie jestem po wstępnych testach, autko gdy jadę np na 4 biegu bez gazu to zapala sie kontrolka silnika i autko słabn ie, gdy dodam więcej gazu to dostaje sił, przed regeneracja też miałem podobny problem z tym że z czasem coraz częściej się pojawiała ta kontrolka. jakiś tydzień temu zczytałem błąd P0400 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego...
Zrób test zaworu EGR, zobacz jakie podciśnienie daje vacum.
jesli was to troszke naprowadzi okazuje sie ze to blad P0400 krytyczny 2 a nie pierwszy macie moze jakis teraz pomysl??
Po wykasowaniu błędów pojawiają się teraz 2 błędy przy takiej szybszej/jednostajnej jeździe. P0400 - Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR P1405 - Uszkodzenie zaworu EGR Czyli EGR jest uszkodzony. Dziwne tylko czemu wcześniej nie było tych błędów.
Witam, mam kilka pytań odnośnie mojej Astry G 2.0DTI 101KM z 2001roku. Do rzeczy. Wczoraj odpaliłem auto i zacząłem jechać, na prostym odcinku drogi wcisnąłem pedał gazu i auto strasznie mulasto zaczęło się zbierać. Początkowo myślałem, że mi się hamulce zapiekły, stanąłem i sprawdziłem ale tarcze były zimne. Po ujechaniu kilkunastu metrów zapaliła...
Opel Astra-G 98-00 X14XE, X16XEL Multec S (F) P0105 -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za wysokie -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za niskie P0110 -? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego -? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego P0115 -? Za wysokie napięcie temperatura środka...
Witam Mam problem z moją Astrą G 1.6 8v 70KM. Mianowicie, gdy rano odpalę przez ok. 2 km jazdy nie ma żadnych problemów, nagle na zjeździe z góry bum.. redukcja z 5, a tu samochód gaśnie (ew. przygasa, ale zawsze mniej więcej w tym samym miejscu). Pierwsza diagnoza ... coś z gazem LPG, bo właśnie mnie więcej wtedy się włącza. Po odpaleniu oczywiście...
Pompa pracuje w oleju bo by sie zatarła na sucho. Ssie z wężyków idących do silnika (gruby serwo i cieńki elektrozawory) i wyrzuca powietrze w miskę olejową. A po co grzebałeś w tej pompie? Slyszalrm ze z pompy vacum wezykirm do zaworu egr nie powinien wydostawac sie olej tylko samo powietrze a tam wydostaje sie do elektro zaworu egr olej i wyskakuje...
Witam, Jestem po " regeneracji pompy "... ( mechanika + naprawa sterownika ) - cena 2000 za całość z montażem :zalamany: Przez jakieś 500 km po regeneracji wszystko było Ok a teraz są problemy. Po nagrzaniu się na autostradzie auto zgasło mi przy wyprzedzaniu i nie chciało odpalić... dopiero po ostygnięciu odpaliło i pojechałem... Auto czasem jeździło...
astra p0400 p0400 astra błąd p0400
inverter lodówka samsung sonda pomiarowy częstotliwość falować obroty mercedes
kuchenka amica 53gg5 43zptgn schemat instalacji fotowoltaicznej
Odzyskiwanie danych z dyskietki 3,5 cala - metody i narzędzia Czy zasilacz o zbyt dużej mocy jest szkodliwy?