Turbina na stół. I czyszczenie kierownic. http://forum.vw-passat.pl/threads/4086-T...
Podłącz dużą strzykawkę (najlepiej 100)do wężyka podciśnienia, który idzie na gruszkę przy turbinie jak będziesz zaciągał strzykawkę to dźwignia sterowania turbiny powinna swobodnie pracować i przestawiać łopatki turbiny, jeśli będzie się zacinać to może być problem z gruszką lub łopatki turbiny są już zapieczone i nie zawsze się przestawiają.
Może masz źle ustawione cięgło na turbinie skoro była wyciągana turbina Zrób logi
Jak ze 170KM ma ta B6 to jeden przed DPF jeden za DPF jeden przed turbiną. Razem 3.
Witam, Mam problem z Pasatem B6 1.9 TDI z 2008 roku. Podczas jazdy, w losowych momentach, na desce rozdzielczej zaczyna mrugać kontrolka od świec żarowych, a turbina zostaje odłączona. Była wymieniana gruszka od ciśnienia i zregenerowana turbina. Auto było również podłączane do komputera i pokazywało błąd z przeladowaniem. Co zrobić? Gdzie szukać usterki?
Przy zdjętym wężu od filtra przy turbo też go zasysa. Odłącz wąż z drugiej strony turbiny. Jeżeli przestanie zasysać wymień turbinę, jak nie przestanie coś się "wałęsa" w rurach.
Turbo raczej nie. Może za bezpiecznikami jakieś przewody uszkodzone . Błąd powinien być gdy turbina nie działa.
Problem jest z tym że żaden błąd nie wyskakuje, faktycznie zostaje tester, dzieki
Coś mi tutaj nie pasuje. Gdyby tak było to by grucha cały czas na maksa była wciągnięta a miał byś błąd przeładowania a nie tak jak teraz. Nie kojarzę by jakiś przewód podciśnienia szedł do pokrywy zaworów - cienki jak do N75. Przepnij niebieski na gruchę i powinno to chodzić o ile rysunek jest poprawny. Pokaż jakie masz oznaczenia na N75 i co do czego...
Proponuję zacząć od sprawdzenia wężyków podciśnienia. Gdyby była nieszczelność za turbiną to byś raczej ją słyszał. Turbina nie może napompować tyle ile chce sterownik, przez to sterownik zgłasza błąd i przechodzi w tryb awaryjny. Trzeba zacząć od podstaw. Wydajność turbiny regulowana jest za pomocą N75, tez reguluje turbiną za pomocą podciśnienia....
To jest błąd ciśnienia doładowania, z tego co piszesz to mogła turbina klęknąć.
Albo turbina albo nieszczelność dolotu. Ew. " wisi" EGR...
To powiedz ile turbina ładuje?
Nie hamuje turbiny. Zdejmij całkowicie wężyk z turbiny (gruszki czy jak tam jest) i zobacz powinien być muł. Bo wtedy teoretycznie turbina jest wyhamowana.
Strzykawka 150ml, wężyk i obserwujesz jak sztanga pracuję. Ma działać płynnie Czyli to sztanga czy cała turbina twoim zdaniem?
Panowie czy w moim przypadku objaw wskazuje bezwzględnie na zapieczone kierownice turbiny? Czy zawór N75 też wypada podmienić czy zająć się tylko turbiną?
Do sprawdzenia wiązka od sterownia do zaworu sterowania turbiny zmienną geometrią. Często padają też. Dodano po 2 Sprawdź też jakie ciśnienie generuje turbina w czasie jazdy. Najlepiej zalogować
Witam posiadam passata 1.9 Tdi 101 )km AVB. Odcina moc powyżej 2500obr. Po zgaszeniu jedzie znów prawidłowo. Turbina po regeneracji, katalizator wycięty. Błąd DTC. Wstawiam zdjęcie błędu. Z jakiego powodu robiłeś turbo Jak odetnie moc to odczytaj błąd i podaj numer tutaj
Witam z tego co mozna odczytac na wagu widac roznice cisnien pomiedzy zakladanym przez program w sterowniku a cisnieniem zczytywanym przez czujnik cisnienia przy 3087 zakładane masz 1815 mbar a zczytuje ci niecałe 1400 wiec gdzies masz ubytek pomiedzy turbina a kolektorem ssącym w pierwszej kolejnosci sprawdz szczelnos polaczen na wezach stan interculera...
po podłączeniu ponownie vaga był taki błąd- ciśnienie w przewodzie dolotowym róznica doregulowania
Prawdopodobnie turbina przeładowuje i odcina ci moc.
kolego tiesto ale obstawiasz za uszodzeniem mechanicznym czy elektronika pompy ?? tłoczek nastawnika konta wtrysku wymieniłem bo był przytarty i sie blokowal,nawet były problemy z jego wyjeciem i nie stety dalej to samo.. tak sie zastanawiam czy na ten błąd mogą wpływac problemy nie związane z tym błędem, np. ze turbina przeładowuje lub egr nie sprawny...itp.....
Czyli jest połączony z kolektorem wężykiem? Jest wymienny? Problem polega na tym że turbina dmucha, vag pokazuje błąd 00575, a odczyty w kanale 11 ciśnienia doładowania nie zmieniają się.
to dobry ten diagnosta :) trudno powiedziec od czego ten błąd, nie pamietasz nawet numeru błędu. A ze spadkiem mocy sygeruje sprawdzić czy działa sterowanie turbiną. Sprawdzić tez przepływke.
Powiem jeszcze tylko tyle ze zaczeło tak robić po zmianie turbiny, poprzednia była zepsuta bo jechał tylko do 120 KM/h i łapał błąd wyłączenie i włączenie kluczyka pomagało to zmienili mi turbinę a teraz taki efekt
Przy takich objawach test sztangi raczej dużo nie wykaże chyba że jak pisał kolega, coś jest krzywe albo geometria brudna i będzie przycinać, włączyć polecam może ją rozrusza, przy pełnym otwarciu N75 sztanga może chodzić wzorowo a podczas normalnej pracy nie. Po złapaniu błędu ECU wyłącza turbinę, po zgaszeniu i odpaleniu turbina znów działa do kolejnego...
Migająca kontrolka swiec zarowych w VW sygnalizuje poważne (chociaz nie zawsze) uszkodzenie układu wtryskowego. Nie wiem jakiego masz chip boxa ale zwykle w tych silniach oszukują temperaturę paliwa. podejrzewam, ze jak będzie +30, to nie będzie błędu, w niższych temp. zawsze. Tylko twoją wolą jest to czy chcesz niszczyć silnik pompę i turbinę na własne...
w opisie błędu jest info że to czujnik w dolocie,sterownik ma wlasny czujnik ciśnienia atmosferycznego, przyczyną tego zachowania może być turbina i jej sterowanie(spr.jak zachowuje sie siłownik turbiny)
przewody tak jak sprawdziłem organoleptycznie to powinny być szczelne, ale nie pasuje mi właśnie te szarpanie, bo to raczej jakby była nieszczelność to byłby brak mocy i tyle, notlauf. chyba najrozsądniej teraz byłoby sprawdzić pompowtryski, chociaż tak przy pierwszym sprawdzeniu korekcja była bliska 0, więc stąd wniosek, że są OK, chyba, że trzeba...
Jak robisz log dynamiczny to raczej od jałowego zaczynamy 800-900 rpm. Ogólnie tragedia, przepławka błąd, do sprawdzenia jak również turbina i sztanga. Jaki masz przebieg? https://obrazki.elektroda.pl/8913932600_...
Autko podpięte. Wyskoczył błąd: http://obrazki.elektroda.pl/1212343400_1... Turbina przeładowuje? Co dalej?
witam!! sprawdż sobie turbine, a dokładnie zawór regulujący turbiną bo napewno jest zaśniedziały lub zapieczony!! zrobi to każdy dobry warsztat- wystarczy odrobinę VD-40 psiknąć na regulator zaworu.pzdrw.
Teoretycznie może, w przypadku sporej nie szczelności, może wystąpić mniejszy opór na drodze spalin co w konsekwencji może doprowadzić do nie co wyższego doładowania, lecz elektronika, w reakcji na to powinna zmniejszyć geometrie turbiny i ograniczyć przepływ spalin przez wirnik. A po za tym do sprawdzenia Sterowanie turbiną (Zawór,wężyki,gruszka,kierownica...
Witam Znalazł się problem,choć nie do końca,byłem na diagnostyce wykryto jeden błąd,jak się okazało spadł wąż od intercoolera po usunięciu usterki komp. nie wykrył już nic ale auto ZAKOPCIŁO!!! całą stację mechanik stwierdził że jakiś czas tak może kopciś bo musi wyrzucić jakieś odrobiny oleju jakie jest w intercoolerze.Ale mało tego przed usunięciem...
Jak filtr zapchany to wypalanie już nic nie pomoże, tylko regeneracja. Generalnie DPF z auta zdejmują, płuczą wodą z chemikaliami pod wysokim ciśnieniem, przez co nie trzeba "rozcinać" filtra. Koszta różnie, zależy od wykonawcy. Przyczyn zapchania może być wiele, od robienia małych dystansów, przez liczne niesprawności czy zwyczajne "oszczędzanie" auta....
Mam dostęp do orginalnego VAG-a 1551,jeżeli możesz ELEKTRIT wytłumacz mi jak mam sprawdzić to na tym VAG-u,po kolei polecenia-nie mam instrukcji . Dodano po 3 Jak sprawdzić zawór N75,cięgno na turbinie i turbina-po regeneracji.
2 bie to będzie się za szybko wszystko działo, turbina moze nie zdążyć "zbudować ciśnienia" :) Trzeci to minimum. Które grupy nie powiem z pamięci, a nie mam obecnie dostępu do VAGa/VCDSa. 020 masz cofnięcie zapłonu od czujnika stuku, na razie niepotrzebne 115 masz doładowania wymagane/ rzeczywiste Im mniej grup masz włączonych podczas logowania tym...
Witam. Gdy kupiłem passata to odcinało mi przy 3 tyś obrotów, mechanicy radzili wyczyścić turbinę( max 120 km/h) ale na trasie jak go przegoniłem to nie odcinało. I było ok, ale miesiąc temu turbina padła i nie było wgl mocy. Wyjeliśmy turbo by je wyczyścic ale miał luzy na wirniku góra dół 1 cm . Kupiłem drugie turbo i nadal nie ma mocy, wymienione...
Witam. Vw Passat B5 2001r 1.8T-AWT, padła turbina przy wymianie turbiny ściągnąłem też pokrywę od klawiatury okazało się że ślizgi napinacza łańcucha rozrządu są wydarte, tzn wydarły się rowy prawie do gołej blachy, więc wymieniłem na dobre używane co by nie zakładać podrobionej nówki. Rozrząd ustawiony na znaki, sprawdzałem go kilka razy, po odpaleniu...
brak mocy objawia się tym że moje auto na piątym biegu ma maksymalne obroty wynoszą 3tyś. max prędkości to 120km/h czy to na 4 czy na 5 biegu,na 4 biegu wyciągnie ze 3300obrotów brak błędów, turbina wyczyszczona.
Witam. Sorry za dopiecie. Mam passata 130km AVF 2001r 1,9tdi. Padła mi turbina a dokładniej, passek zaczął dymić (na biało) i nie miał mocy. Wymieniłem turbinę, a problem pozostał turbina nie pompuje dymi sie dalej i czasem wyskakuje błąd 17964 szukałem nieszczelności ale nic nie znalazłem. Jedyne co zauważyłem po zapaleniu dźwignia zaworu przy turbinie...
Samochód odwiozłem na reklamację do mechanika , który wkładał tą turbinę. Powiedzieli mi, że znów coś wpadło do niej i ją uszkodziło. Upierają się przy fakcie , że to nie wpadło przez źle włożony filtr powietrza a raczej jest to woda, która zamarzła i w postaci lodu wpadła do turbiny. Czy taki fakt może się zdarzyć czy też mówią tak , żeby tylko nie...
powyżej 3000tys. przestaje turbina ładować wchodzi w notlauf. Dymu to nie ma lub go nie widzę... Jak mówiłem przewody zmienione nowe opaski są na nich "norny" i "zdrowo" dokręcone i wymieniłem zawór. A jaki błąd dokładnie to wieczorem podam dokładnie.
Witam, chciałbym przeprosić szanownych forumowiczów że wprowadziłem w błąd odnośnie doładowania. Tuner przypisał mnie do upierdliwych klientów i powiedział mi że ustawił 1,8 bara. Tak naprawdę wczoraj shamował auto jeszcze raz i będzie robił korektę softu. Doładowanie ustawione było cały czas na 1,57 bara, i wyszło 190 ps i 360 nM. Na wykresie doładowania...
Dziękuję za podpowiedzi. Silnik 130 koni FL automat. Nie miałem pojęcia że to faktycznie jest obudowa o połowę taniej zakupiłem sam czujnik. Czy przez wadliwy czujnik może samochód tracić moc? Tak jak by turbinę odcinało. https://obrazki.elektroda.pl/9016183000_...
-komputer wyświetlił równierz że nie domyka się jakiś zawór przy turbo i włącza tryb awarii nie napisałeś jaki to silnik i nie wiemy czy turbina z wastegate czy też ze zmienną geometrią łopatek ale jeśli błąd dotyczy zaworu N75 sterowania turbiną to należy go albo rozebrać i wyczyścić albo wymienić na nowy, na forum www.vwgolf.pl lub passata jest fotoporada...
kolego jak rozumiem cos go odcina ,podobnie bylo w passacie okazalo sie ze to elektrozawor nie pamietam jego nazwy ale jak cos to daj znac na gg to wyjasnie gdzie go znalesc (gg9514303) pozdrawiam
Witam wszystkich w moim przypadku okazoło się że padłwa turbina a dokładnie koło kompresji ma zbyt duży luz . Trochę dziwne bo passat ani nie zadymi , ani oleju nie bierze, a turbina padła tylko od strony ssącej.myślałem żcoś z tam się do niej dostało, a okazoło się że wyrobuły się pierścienie słizgowe. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za pomoc.
Odłącz przepływomierz i przejedż się autem, sprawdż czy lepiej jeżdzi. Posprawdzaj wężyki od podciśnienia turbiny i zaworu doładowania czy nie są pęknięte.
VW Passat 1.9 TDI 2001r 130KM 230000km Witam wszystkich. Otóż podczas jazdy na trasie auto straciło całkowicie moc, jak udało mi się doczołgać do prędkości 120km/h to byłem szczęśliwy, zero przyspieszenia. Na desce rozdzielczej nie zapaliła mi się żadna kontrolka. Dopiero jak dojechałem i zostawiłem auto na noc, rano wróciło przyspieszenie ale dopiero...
Mam problem z potencjometrem gazu od VW Passata B5 z 1999 roku. Problem polega na tym że po odpaleniu jak dodaję stopniowo gaz to przy około 1500 obr.słychać że silnik sobie jak by burknie i wtedy potencjometr przestaje reagować na wciskanie gazu. Można pedał gazu wgnieść do oporu. Po odpuszczeniu gazu i ponownym wciskaniu, potencjometr normalnie reaguje...
Witam, problem rozwiązany. Turbo pojechało jeszcze raz na ustawienie osobiście zawiozłem i wyszła koza, turbina się dusiła spalinami. I auto chodzi bez zarzutów. Zderzak był za nisko przez przesunięcie muszli A ja tyle szukałem, jak za pierwszym razem wróciła z ustawienia założyłem i było jak było. Po prostu w czasie transportu kurierem musiała spaść...
Witam,ponawiam prośbę o pomoc w diagnozie .Byłem na komputerze i pokazało następujące komunikaty; 528 czujnik wysokości-F96 przerwa lub zwarcie do masy, 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania błąd sporadyczny ,wynik EGR przy 3000 obr pokazywał 60, masa powietrza zakładana i aktualna przy 3000 obr wskazanie ok4050 ,wyprzedzenie wtrysku...
Witam użytkuje passata b4 1,9 tdi 110km po podłączeniu do laptopa wyskoczyło że jest za turze ciśnienie w turbinie i podczas jazdy wyłącza się turbina wu wczas wyłączam zapłon ponownie uruchamiam silnik i przez jakiś czas jest dobrze muszę go rozpędzać pomału jak nacisnę raptownie gaz znów to samo czy to może być wina zaworu n 75 i przy tym bardzo dużo...
Witam jak w temacie szarpie przy gwałtowny przyspieszeniu od 3 biegu do 5 na 2 i 1 jest okej do tego samochód nie ma mocy słabo przyśpiesza zero błędu . Przy samochodzie została zrobiona pełna głowica uszczelka siadła został wymieniony tez wałek rozrządu szklanki i wgl . Został także wymieniony wałek od popychania pompowtrysku ponieważ był przytarty...
Po długich poszukiwaniach w końcu odpuściłem sobie i zawiozłem samochód do mechaniora. Tak jak przypuszczałem turbina jest w dobrym stanie i nawet nie trzeba było jej czyścić. Mechanik był doświadczony i uczciwy, także majątku nie zostawiłem. Wiadomo wiedza kosztuje, a ja jedynie dowiedziałem się, że problem był z „zaworem odpowietrzającym”,...
Witam, mam problem z moim 1.8t oznaczenie silnika AWT. Autko to passat b5 fl 2000 r. Ciągle nie mogę sobie poradzić z błędem ubogiej mieszanki (bank 1). https://zapodaj.net/images/0680ef9b3aa5e... Wcześniej błąd pojawiał się raz na 100-200km teraz już raptem po przejechaniu kilkunastu km błąd wraca. Gdy błąd wyskakuje turbina jakby nie pompuje. Trzeba...
Witam. Masz najprawdopodobniej pękniętą gumę pomiędzy turbiną a dolotem. Jest to rura gumowa o długości około 5 do 7 cm. Pęka od dołu. Odkręć dwie opaski i zobacz. A w kompie usuń błąd ciśnienia doregulowania. Pozdrawiam
Witam wszystkich. Proszę o podpowiedź czy ten błąd to jest czujnik ciśnienia dolotowego powierza do Turbo,ten że zdjęcia. Miałem turbinę totalnie zapieczona,została wymieniana ale błąd jest taki cały czas,i dziś mi wypchnęło rurę gumowa od powierza tą u góry co idzie obok filtra paliwa. https://obrazki.elektroda.pl/7339325400_... https://obrazki.elektroda.pl/6778766400_...
Turbina była czyszczona i wymienione n75. Ale dalej nie było mocy. Znajomy kupił przepływkę za 150zł załozyłem, VAGiem usunałem błąd i właśnie zaczał się zbierać ale znowu padł i blad 17958 na vagu.
Witam Po odpaleniu Passata i przejechaniu kilku metrów zapala się kontrolka od świec żarowych, przy czym traci moc, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu błąd znika, na zimnym silniku czasem powraca, ostatnio po przejechaniu 700km ani nie wyskoczyło. Po podłączeniu do komputera błąd P2563 p0238 oraz komunikat zdjęcie poniżej. Wymienialem czujnik ciśnienia,...
Dzięki wielki za informacje. Mam problemy z połączeniem programu VAG z autem nie chce się połączyć, jakiś błąd wyskakuje. Jutro spróbuje połączyć, bo dziś za bardzo nie mam czasu. Po prostu zbyt późno się włącza bo słyszę turbine kiedy chodzi a kiedy nie. W passacie co prawda była turbina modyfikowana, bo włączała się prawie od samego zera nawet bez...
Mialem ostatnio passata z takim bledem, ale przy jezdzie testowej odczytalem zbyt duze cisnienie doladowania. Kasowalem blad jezdzil znowu ok do chwili mocnego przygazowania np: na trzecim biegu (okolo 4200 obr/min). Po depnieciu lapal blad i znowu mula. Wymienilem szary zawor sterujacy turbina i klient twierdzi, ze jest ok. Pozdr.
Witam, temat zakładany juz wielokrotnie jednak ja wciąż nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem. Mój passat jadąc pod górę przełączył sie na tryb awaryjny. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika stracił moc. Komputer pokazał błąd ciśnienia doładowania. po wyczyszczeniu turbiny błąd zniknął i auto juz sie nie przełącza na tryb awaryjny i nie pokazuje...
Witam jestem nowy na forum i to mój pierwszy post kilka tygodni temu w moim passacie b5 1,9 tdi 110 KM AFN był wymieniany rozrząd i od tego czasu zauważyłem wyraźny spadek mocy , turbina stawała bardzo późno więc oddałem ją do czyszczeia ale niestety to niewiele pomogło , po wymianie przepływki i czyszczeniu gruszki turbiny jest lepiej ale nie tak samo...
Witam. Problemów ciąg dalszy. Zlokalizowałem ten czujnik, osobiście dla mnie jest to czujnik temperatury spalin przed turbiną, czyli takie EGT, nie wiem czemu nazewnictwo w tym przypadku jest inne, ale mniejsza o to. Podmieniłem czujnik na inny i błąd dalej taki sam, jutro zamierzam sprawdzić instalacje elektryczną, może jeszcze jakieś inne podpowiedzi...
Witam, co prawda młode auto, ale problem wskazuje na turbinę bo właśnie ona zaczyna działać przy ok. 2500 obrotów, jeżeli nie działa prawidłowo silnik powyżej tych obrotów słabnie to sprawdź szczelność doładowania. Pozdrawiam Zdzisław
koledzy a jak sprawdzić czy ten przepływomierz działa poprawnie? Trzeba podstawić drugi czy można to jakoś sprawdzić? Narazie ustaliłem tyle że Vag pokazuje że jest błąd z ciśnieniem doładowania turbiny.
Obejrzyj przewody między turbiną , a dolotem. Miejsca zaolejone szczególnie dokładnie . Ten kod usterki mówi o błędzie w programie http://forum.vw-passat.pl/threads/6644-K...
Sprwdz bloki vaga i podrzuć to bedzie jasne. najczęsciej jest problem z kierownicami w turbinie, jak turbina przeładowywuje lub niedoladuje to wywali ci błąd i tryb awaryjny. Jak masz turbine z kierownicami to sprawdz czy silownik sterujący chodzi i czy sie nie zacina a jak masz z zaworkiem upustowum to zobacz czy sie zamyka.
Zmień komputer. Niema takiego trybu awaryjnego żeby nie było błędów. Chyba, że cała DTC wywalona.
Witam- jak w temacie mam problem z moim AJM`em-dokladnie passat 99 115 koni - objawy - dużo czarnego dymu wydobywającego się z wydechu - od odpalnia , przez dodawanie gazu- intercoller -przewody zrobione bo były nieszczelne ale to nie pomogło , -głowice po regeneracji - pompowtryski wymienione na używki ale zdrowe dodatkowo błąd na kompie 17958 - a...
Jakby zaniżał to waliło by błędem. Dodatkowe powietrze może mieć z EGR, a skąd pewność że to turbina nie zaniża. Najtańsza i najprostsza rada - zdobądź identyczną przepływkę i porównaj parametry.
Jak traci moc przy danej prędkości i obrotach to wpada w tryb awaryjny kolego. Odczytać błędy VAGiem.
błąd o nr-ku 17964 ''regulacja ciśnienia doładowania" w opisie czytamy iż mamy problem z elektrozaworem sterującym N75(regulującym):zamienione przewody podciśnieniowe,uszkodzony sam zawór....lub turbiną :uszkodzona turbina lub/i nieszczelny układ dolotowy
No cóż serwis rządzi się swoimi prawami dlatego auta serwisowane pokonują bezawaryjnie wiele kilometrów. Serwis zajmuje się naprawą zgodnie z procedurami które inżynier serwisu opracował, zatwierdził i dał gwarancję na poprawność wykonanej usługi. No to wiesz może głupie porównanie ale dlaczego za każdym razem przy wymianie aku np. nie daje się do...
Jeśli przekłamuje to błędu nie będzie i jazdy też nie będzie . Jadę dzisiaj podłożyć przepływke i sprawdzę czy zabieg pomógł Dodano po 9 Dodano po 2 No jak dla mnie to nienaturalne jest jej zachowanie . Od tego co oczekuje i co dostaje. Tym bardziej,że tak jak by zawiesiła się przepływka podłożona brak poprawy czujnik ciśnienia doładowania tez brak...
..... a komputer wskazywał 92,4 % non stop). Mój błąd 100% = n75 zamknięty, przy 3000rpm złapał notlauf i się zamknął. Wejdź w bassic setting (nastawy podstawowe) w grupie 011, grucha powinna się cyklicznie otwierać/zamykać, zobacz jak chodzi, powinna ruszać się płynnie i dość szybko, cięgno powinno się unosić do samej gruchy, i powinno być słychać...
Witam, posiadam passata b5 fl 1,9 TDI. Auto miało zregenerowaną turbinę, założoną drugą głowicę po szlifie wraz z wałkiem rozrządu , wtryski po regeneracji oraz przy okazji wymieniony rozrząd. Po tym całym remoncie wyskakuje błąd ''Obwód czujnika położenia wałka rozrządu'' co może być tego przyczyną???Dodam że czujnik jest sprawny ponieważ sprawdzany...
Witam. Panowie i Panie mam problem z moim Vw passat b6 2.0tdi (BMP) 2005-06r. Problem wystąpił po nazwijmy to remącie silnika. Odstawiłem auto na warsztat na wymianę uszczelki pod głowicą i Regenerację turbo. Co się okazało że głowica jest uszkodzona, ale to mało istotne. Mechanik stwierdził że turbina i głowica uszkodzona została przez zapchany DPF...
Nie ma nic... Od czasu do czasu zawiesza mi się zworek N75 i tylko o tym dostaję błąd. Poza tym, gdybym gdzieś w dolocie miał dziurę, gubiłbym doładowanie. Tymczasem MAP instalki BRC podczas kalibracji pod obciążeniem podaje odczyt ok. 1590-1600 mbar ciśnienia bezwzględnego, więc idealnie na ten motor (w serii turbina dmucha 0,6 bar w peak'u)... No...
Sterownik silnika czyli "komputer" łapie błąd jak olej z dolotu dostaje się do jego wnętrza wężykiem idącym z kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania, który znajduje się właśnie w komputerze. Co do komputera to raczej leży bo widziałem Był wystrzelony któryś z układów był na bank spalony. Wiem o czym piszesz SZTOMEL bo mi mechanik to pokazywał...
Miałby 115 gdyby (...) i tutaj cała wyliczanka zależności takich jak turbina, wtryski, stan mechaniczny ect. ect. Nie zrozum mnie źle. Nie zamierzam Cię zniechęcać, tylko że ta praca jaką wkładasz - na niewiele się zda. 8bitowe sterowniki silnika 1Z są "niereformowalne". Nic w nich nie zmienisz z poziomu VAG'a, bo program zapisany jest w epromie, a...
Zapieczone łopatki w kierownicy w turbinie?
Nie posłuchałem kolegi i zostawiłem turbinę w spokoju. Przepływka jaką kupiłem nie była oryginalna i źle działała. Kupiłem oryginał i auto chodzi jak marzenie. Dzięki za zainteresowanie, ale na przyszłość nie ma się co spieszyć do turbo.
Witam ,mam problem z passatem a mianowicie przy spokojnej jeździe ok 120 km na/h po przejechaniu kilkunastu kilometrów zapala się sprężynka i auto traci moc .Po ponownym odpaleniu jest ok ale zaraz znów się to dzieje , aż za trzecim czwartym razem zapala się Check .Przy dynamicznej jeździe nic sie nie dzieje ,wystarczy przełączyć na S i jedzie normalnie.W...
Sprawdzałeś czy grusz przy turbinie działa prawidłowo? Wrzuć kody błędów.
Witam , w moim passacie mam taki problem że nie działa - Centralny Zamek - Elektryczne szyby - Elektryczne lusterka W dniu dzisiejszym przy odpalaniu samochodu włączyły mi się same światła awaryjne ?! Zgasilem zapalilem kilka razy i włączyłem awaryjne na przycisku i W końcu udało mi się zgasić następnie włączyłem światła mijania to włączyło się na poziomie...
Witam serdecznie, mam ten sam problem. Aktualnie płytka wróciła od elektronika. Wymienił przekaźnik oraz parę rezystorów. Lecz teraz nie działa nic, jedynie pompa jest cały czas na wybiegu, mimo że kocioł "wyłączony na potencjometrze, nie z prądu". Otwierałem manualnie presostat, aby zobaczyć czy wymuszę sekwencję startu, ale wentylator ani drgnie....
Witam Widzę że temat błędu zbyt dużego doładowania jest już znany. Mam taki sam problem jak kolega który opisał odpowiednio błędy czujnika doładowania i wykrył problem elektryczny. Podam że zawór n75 turbina i gruszka sprawne jak również nowy czujnik na przewodzie doborowym do kolektora ssacego. Czy kolega może podać miejsce gdzie wykrył problem. Passat...
Dzień dobry. Posiadam Passata B6 z 2008r. z silnikiem 1.8 TSI kod: BZB. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem braku mocy/doładowania. Ręce mi już opadają... Błędy, które były na początku to: - Zablokowane klapy kolektora/niewłaściwy sygnał - kolektor wyjęty, wymieniony uszkodzony sensor położenia klap (wyrobiony plastikowy element), usunięty nagar...
Witam mam taki problem w samochodzie od dłuższego czasu z brakiem mocy tzn auto nie zamula jeździ dobrze tylko przy przyspieszaniu nie ma takiej mocy zrywu jak miało wcześniej przy 3 tys obr czuć było że wbija w fotel a teraz nie ma tego czegoś byłem u mechanika żadnego błędu nie ma w kompie turbina ok układ dolotowy wszytko sprawdzone i nie widać przyczyny...
Witam serdecznie mam problem z autem mianowicie po wymianie wezyków podcisnieniowych od zaworu n75 zaczęła huczeć turbina na obrotach jałowych, po podpieciu do komputera mam 20% otwarcia zaworu i ciśnienie 1017mbar proszę o pomoc czy wszystko jest w porządku czy gdzie tkwi błąd, dlaczego huczy na postoju ???
turbina była uszkodzona? na czym polegało jej uszkodzenie? jeśli puszczała olej to mógł iść na tłoki majster włożył Ci inna turbinke, oleju z intecoolera i z wężów nie wyczyścił i olej poszedł na tłoki wytworzyło się ciśnienie i masz skrzywiony korbowód. miałem tak w passacie 1.9tdi który kopcił i nie miał mocy a przed ten klient wymieniał turbinę u...
Pewnie brak mu podciśnienia, gdzieś jest dziura, a błędy stare zostały.
mam błąd w passacie 1.8 benz.bez turbiny uszkodzony przekaźnik główny J271, który to przekaźnik
Jak logi mogą pomóc w fizycznej ocenie stanu turbosprężarki i jej osprzętu? A EGR należy również wyłączyć programowo, nie kulką w przewodzie. To, nieodpowiedni zaworek w miejscu N75 - co jeszcze masz zdrutowane? Wypisz wszystkie takie rzeźby przy aucie. Pomijam już to, że wiesz co masz sprawdzić(i że tego nie sprawdziłeś) a i tak wrzucasz niepotrzebnie...
Jeżeli to jest silnik na pompie nie pompowtryskach to można zamienić przepływomierz na inny dobry i sprawdzić, ewentualnie sprawdź cały układ paliwowy -elektrykę. Są jakieś błędy na VCDS. Kiedyś miałem problem z przepływomierzem , nie chodził a błędu nie pokazywał, w serwisie chcieli mi wymienić turbinę, ale po moich namowach podmieniono przepływomierz...
Siema. Siedzę na Forach od 4 miesięcy szukając rozwiązania niedomagań swojego samochodu... i w końcu po wykorzystaniu wszystkich rad, postanowiłem opisać problem tutaj. Sprawa dotyczy Passat B5 1.9 TDI silnik serii AJM 115 KM. Generalnie samochód pow. 370 kkm i 18 lat użytkowania do najnowszych nie należy. Niestety moje objawy do typowych usterek również....
Witam, również mogę prosić o pomoc w interpretacji logów? Zrobione na 3-cim biegu przy rozgrzanym aucie od 40km/h do 90km/h i bucie w podłogę. Też mam chyba przeładowanie ale nie umiem czytać logów. Mam takie objawy: błąd VAG 575, kopcenie na niebiesko przy stałych obrotach powyżej 2000 obr/min i przy gwałtownym bucie powyżej 2000, brak mocy (wykręca...
błąd turbina turbina błąd turbina passat
dioda głośnik creative fiata punto kontrolka poduszki monitor matryca uszkodzona
navitel smart mikrofon motorola
Beko zmywarka nie włącza się – brak reakcji na przycisk, modele DIN28431, DFN28422, diagnoza usterki Skuter Yamaha, Kymco – szarpanie i brak obrotów na zimno, przyczyny: gaźnik, ssanie, sprzęgło