Raz pali raz nie - sprawdź przekaźnik od rozrusznika w skrzynce z bezpiecznikami koło akumulatora mogą być styki nadpalone
Jeśli podłączyli najpierw masę akumulatora a później +. Ale to rzadkie przypadki. Sprawdź czy jest zasilanie i masy na ECU. Może coś pokombinowali z bezpiecznikami.
Podłącz miernik zgodnie z obrazkiem i po kolei wyjmuj bezpieczniki.
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
Witam alternator zmieniony zauważyłem że coś rozładowuje mi akumulator jest to bezpiecznik fb2 odpowiedzialny za "80a diesel (kontroler czasu święcenia) Ktoś powie co jest podłączone pod ten bezpiecznik. Astra h 1.9 150km z19dth 2006 rok
Czy ktos wie gdzie jest glowny bezpiecznik w astrze 2 mam taka po stluczce ale pomimo pelnego akumulatora na nic nie reaguje,Tzn tak jak by prad wogole niedochodzil...
Akumulator odpinany bezpieczniki ok
Sprawdzałeś miernikiem jaki jest pobór na postoju? Jak nie to sprawdź i w przypadku gdy będzie on większy niż 0,02A to wyciągając po koleji bezpieczniki.
sprawdź bezpieczniki.
Przekaźnik zwiernorozwierny, piny 85.86.87.87a.30 . Pin 85do masy auta,pin 86 do plusa pozycji. Pin 30 do plusa z akumulatora (przez bezpiecznik) a pin 87a do wejścia (5 ) tego czasowego.
Po pierwsze posprawdzać wszystkie bezpieczniki i główne przewody zasilania.
Już wszystko gra. Problem był z połączeniem między skrzynka główna z bezpiecznikami a akumulatorem.
Tam nie ma osobnego bezpiecznika.
Sprawdź bezpieczniki, tu opis do Astra3: http://astra-3.pl/porada-astra-h-bezpiec... Warto też sprawdzić bezpiecznik w odbiorniku, bo odwrotne dołożenie klem do zacisków akumulatora niszczy go, przy okazji sprawdzisz, czy kostka ISO jest dociśnięta dokładnie.
Tak, to jest poprawna instalacja. Najważniejsze to wykonać teraz pewne, mocne połączenia. Zaciskane lub lutowane. Co do bezpiecznika to będzie on umieszczony w granicach 10 do 15 cm od akumulatora. Bardzo dobrze. Ma on zabezpieczać cały przewód do gniazda.
dzięki ale te bespieczniki nie do mojeg modelu,u skrzynka znajduje się koło akumulatora a nie w kabinie.
Może kostka ''nie odbija'' i masz zasilanie na radio i moduł zamka centralnego .Na liczniku gaśnie wszystko? Czasem pada moduł w skrzynce bezpieczników ,ten wsuwany z boku.
W złączu 13 pin masz zarówno stałe 12V do zasilania oświetlenia wewnętrznego, lodówki i pompy do wody w przyczepie campingowej, jak i 12V po stacyjce do ładowania akumulatora w przyczepie. Zgodnie ze sztuką obwód stałego 12V powinien być pociągnięty przewodem 2,5mm2 i zabezpieczony bezpiecznikiem 30A. Do niego możesz się bezpiecznie podłączyć przez...
Na aukcjach idzie kupić nagrzewnice z całymi kablami aż do akumulatora. A wtyczka która ją uruchamia też jest w zestawie z krótkimi kabelkami. Są dwa cieniutkie przewody do wzbudzenia. Tylko ciężko poszukać obudowy. Jakie napięcie/impuls powinen wzbudzić nagrzewnice? Bo bym sobie zrobił to po prostu po przycisku. A na kabel plusowy dałbym bezpiecznik...
Wziąć kolegę z plakiem, albo samemu psiknąć troszkę w dolot, i próbować odpalić, jak odpali, to coś z magistalą paliwową nie tak.
Odnośnie akumulatora to mam jedno pytanie bo samochód został odpalony na kable i od razu wymieniony akumulator na nowy, alarm rozblokowany a samochód w dalszym ciągu nie odpala. No i co dalej robić może to jakiś bezpiecznik?
Bezpieczniki sprawdzić
Bezpiecznik daj 5A i musi być przy samym akumulatorze.
nie mogę otworzyć bagażnika Akumulator sprawny ? Bezpieczniki sprawdzone ?
CameR wiem że nie ma większej filozofii w tej instalacji, ale wszystkie bezpieczniki są dobre więc dlatego liczyłem na jakąś podpowiedz. Może to wina stacyjki, ale przyczyną jej uszkodzenie mogło by być iskrzenie na klemach akumulatora? A może jest jeszcze gdzieś jakiś ukryty bezpiecznik tego plusa?
Każdą diagnostykę powinno się przeprowadzać od rzeczy najprostszych Zmierz różnicę napięcia pomiędzy klemą + akumulatora a zaciskiem B+ alternatora (ten z najgrubszym kablem) jak będzie więcej jak 0,5V to znaczy że poleciał przewód łączący alternator z akumulatorem a właściwie alternatorem a głównym zaciskiem prądowym rozrusznika w astrkach pracuje...
Silnik 1.4 Zasilanie do pompy dochodzi Iskra powinna być bo na gazie chodził(wczoraj) Akumulator 100% Bezpieczniki sprawdzone
Witam Alternator zmieniony, zauważyłem, że coś rozładowuje mi akumulator. Jest to bezpiecznik FB2, odpowiedzialny za "80A diesel (kontroler czasu świecenia). Ktoś powie, co jest podłączone pod ten bezpiecznik. Astra H 1.9 150KM Z19DTH 2006 rok. AI: Czy oprócz wymiany alternatora były wykonywane inne naprawy lub zmiany w samochodzie przed pojawieniem...
A gdzie jest ten bezpiecznik? Napięcie mierzone na akumulatorze bo nie ma dostepu tam do tyłu alternatora.
Sprawdź czy jest masa, plus z akumulatora. Przejście prądu przed i za bezpiecznikiem.
Więc niemal napewno zrobiłeś gdzieś zwarcie. Mam nadzieję że skonczyło się to na bezpiecznikach, sprawdź wszystkie ale pamiętaj. Ostrożnie z wyjmowaniem bo w aucie które ma poduszki powietrzne nie powinno się tak robić bez zdjęcia klemy akumulatora a najlepiej sprawdzać bez wyjmowania , lampką kontrolną i wiedzieć które bezpieczniki mogły polecieć....
Witam. Mam problem, 2 dni temu podłączyłem odwrotnie akumulator i próbowałem odpalić auto. Teraz problem mam taki, że auto nie odpala, po podłączeniu akumulatora prawidłowo świeci się kontrolka akumulatora (nawet kluczyka nie muszę wkładać do stacyjki). Po podłączeniu kabli i odpaleniu auta raz jest ładowanie, raz go nie ma. Wymieniłem regulator napięcia...
Bezpieczniki sprawdzone?
Zprawdz bezpieczniki i zasilanie. Najczesciej to dodatkowe przewody podpięte do akumulatora.
Zweryfikowałeś cokolwiek w aucie ? Sprawdziłeś chociaż bezpieczniki żarówką z dwoma kabelkami ? Zmierzyłeś przynajmniej napięcie akumulatora ?
witam ostatnio na forum czytałem ze jest bezpiecznik kolo akumulatora mozesz sprawdzic ewentułalnie radio i sprawdz czy w rodiu jest sprawny bezpiecznik pozdrawiam
Bezpieczniki sprawdzone, jasne! wentylator mogę sprawdzić podpinając go bezpośrednio do akumulatora?
witam posiadam vectre 1.7 isuzu nie moglem odpalić rano samochodu wymieniłem świece żarowe i nic nie pomogło sprawdziłem przekaźniki żaden nie byl uszkodzony sprawdziłem bezpieczniki kolo akumulatora spalił się jeden prawdopodobnie to był od świec żarowych wymieniłem bezpiecznik autko od szlagu zapaliło
Witam , mam problem z centralnym zamkiem w astrze H z 2005 , przestał działać na pilota oraz na przycisk w konsoli środkowej , pomaga reset na akumulatorze lecz można tylko raz otworzyć zamknąć i dalej nie działa, wiązki w przelotkach sprawdzone kabelki nie połamane , bezpiecznik 38 tez jest ok
Wyjaśniło się. miałem zwarcie gdzieś na bezpieczniku od awaryjnych. Pozdrawiam i zamykam temat
Pociągnięcie przewodów z akumulatora wcale nie jest takie głupie. A bezpiecznik możesz założyć na przewodzie w pobliżu akumulatora czy też gniazdka, żadnych przeciwwskazań nie ma.
Na zimnym silniku, wystarczy zrobić zdjęcie bez zdejmowania pokrywy skrzynki bezpiecznikowej i wszystko będzie "jasne" Czyli wg tegoż zdjęcia akumulator i skrzynka bezpieczników do wymiany. Brawo, tak trzymać.
Podłączyłem go na krótko do akumulatora i działał także albo sie zawiesił ale styki były zaśniedziałe zamontowałem go i działa bez zarzutu. Pozdrwiam
Sprawdż przewody zasilająca centralkę gazu i gniazdo bezpiecznika Prawdopodobnie są podłączone bezpośrednio do akumulatora Stan styków centralki , sprawdz czy przełącznik G/B klika może się tam coś dzieje Jeśli to nie pomoże winą może byc sama centralka Jeśli masz po gwarancji rozbierz i zobacz czy nie ma tam wody
Duszki to mogą być... Takie malutkie. Co ty sądzisz że ja za pośrednictwem netu wezme miernik i pomierzę co i jak? Tym bardziej nie wiedzac i nie widząc co naknociłeś? Weź miernik (amperomierz) podłącz tak żeby mierzuć prąd płynący z akumulatora i po kolei odłączaj urządzenia aż prąd spadnie do zera. ( Na początek wyjmujesz bezpieczniki, przekaźniki,...
Oczywistym jest że nie masz zasilania na zegary, i zdajesię na tym samym bezpieczniku są też te inne rzeczy co ci nie działają. Sprawdź bezpieczniki, nie pamiętam który to ;)
zbyt ubogi opis brak elektroniki?sprawdzałaś bezpieczniki? odpalałaes na popych?
Bezpieczniki sprawdź albo oddaj auto do warsztatu.
bula234 masz immobiliser? sprawdz akumulator i ladowanie alternatora.
sprawdź bezpieczniki może których wywalił jak załączyłeś aku
Jeżeli reduktor ma dużo przejechane to należy go wymienić bo żadne regulacje nie pomogą. Część objawów wskazują na jego koniec. Co to tps i obrotow to sprawdź dokładnie masę. Powinna być dobra i z akumulatora. Sprawdzić bezpieczniki połączenia plusów i impulsu obrotów. Jeżeli tam wszytko będzie ok to czeka cię jeszcze wymiana elektroniki. Jeżeli uporasz...
Wspomaganie ciągnie sporo prądu (bezpiecznik 60A 'dzięki Elektrit') i załączane jest dopiero po wykryciu ładowania , a jeśli jego brak to wyłącza się chroniąc akumulator.
Okazało się,że to rzeczywiście oświetlenie schowka-nie wyłączało się! Ale ten problem będzie mi musiał już usunąć elektryk,ja na razie tylko wyciągnęłam bezpiecznik. Dziękuję za porady :)
Witam, mam problem z Astrą G 1998 2,0DTL. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki nie gaśnie podświetlenie licznika (widać przebieg). Wyświetlacz nad radiem też nie gaśnie (widać datę i godzinę). Po otwarciu drzwi zegary, wyświetlacz gaśnie ale zaraz po zamknięciu zapalają się, po otwarciu klapy bagażnika nic się nie zmienia. Stacyjka odbija podczas wyjmowania...
Witam tak jak w opisie OPEL ASTRA z 2005r po odłaczeniu akumulatora i po podłaczeniu po pewnym czasie z powrotem niedziała c.zamek+pilot,bezpieczniki sa ok,prosze o jakies wskazówki oraz podanie lokalizacji sterownika c.zamka?dziekuje z góry.
Witam, mam ten sam problem, przy okazji padł (dwa razy rozładowany) akumulator. Niestety, autem jeździ żona i myślała, że to normalne kiedy coś "chodzi" po wyłączeniu zapłonu (?!!!). Na razie, żeby jeździć i nie wykończyć nowego akumulatora - wyjąłem ze skrzynki bezpiecznik. Może jednak ktoś z forum podpowie coś więcej? Pozdrawiam
Witam Mam pytanie odnośnie kontrolki ABS w Astrze. Mianowicie rozładował mi się akumulator i po naładowaniu przy okazji odpiąłem i wyczyściłem klemy. Po tej operacji przez dzień paliła mi się kontrolka ABSu i nie podbijało mi pedału hamulca przy ostrym hamowaniu. Na drugi dzień sprawdziłem bezpiecznik, który był w porządku, a po odpaleniu silnika kontrolka...
Tu masz rozpiskę bezpieczników. Rozumiem że jak podłączysz pompkę pezpośrednio pod akumulator to działa, sprawdź wtyki przewodów które idą w pompkę i dalej przewód. http://www.czarnik.neostrada.pl/astrafbe...
witam.na moje oko to może być padająca pompa wspomagania,u mnie też padŁa 2 miesiace tamu.pompa jest hydraukiczno-elektryczna i pobiera duzo prądu bo nawet ma bezpiecznik 80A,może masz słabo przykrecona masę od pompy do akumulatora,brazowy gruby kabel.jak krecisz kierownicą to jakie masz napiecie na akumulatorze nie powinno spadać ponizej 14V,moze też...
Wygląda na to że instalacja w aucie sieje dużo zakłóceń, może gdzieś zaśniedziało połączenie. Sprawdź klemy akumulatora, połączenia masy do karoserii i silnika, masa w okolicy skrzynki bezpieczników wewnątrz auta, połączenia dodatniego bieguna akumulatora z skrzynka bezpieczników pod maską i wewnątrz auta. Powinno pomóc.
Przekaźnik działa czyli masz zasilanie i obwód sterowania ok. Odepnij od sygnału przewody i KONTROLKĄ sprawdź czy dochodzą masa i plus po wciśnięciu przycisku. Mozesz osobno mierzyć wzgl. biegunów akumulatora ale najpierw podłącz kontrolkę bezposrednio pod te 2 przewody.
Witam. Podczas postoju słyszę pracę siłowników od wentylacji co rozładowuje mi akumulator. Nie wiem jak to wyłączyć. Wg opisu to bezpiecznik f3 ale nie powoduje nic jego wyjęcie. Tak samo przekaźnik 7. Auto z 2007r.
Podejrzewam , że w Oplu masz takie same, cienkie" chińskie" przewody jak u mnie ,pomiedziowana stal :D ciężko się to badziewie lutuje. Jak będziesz coś robił z przewodami, lutował, odłącz minus od akumulatora ze względu na SRS i bezpieczeństwo jakiegoś zwarcia. Posprawdzaj dokładnie bezpieczniki.
masa 5mm . To z pewnością nie pomaga. Skąd wiesz że brakuje prądu, robiłeś jakieś pomiary? Jeśli tak to opisz jakie i gdzie. Podłącz radio bezpośrednio (przez bezpiecznik) do akumulatora. Masy też mają być pewne. Mam nadzieję że zasilanie wzmacniacza również jest prosto z akumulatora (przez bezpiecznik), masa może być z karoserii byle była pewna.
Zasilanie znajdziesz, tylko podłączając zasilacz od laptopa obciążysz za bardzo instalację. Na Twoim miejscu znalazł bym zasilanie na 1 pozycję stacyjki, doprowadził zasilanie z akumulatora, dał przekaźnik oraz odpowiedni bezpiecznik. Dopisz jaki rok produkcji masz samochodu.
Moim skromnym zdaniem - najbezpieczniej jest JEDNAK odłączyć akumulator do instalacji... Aby uniknąć resetu komputera pokładowego itp. - robię to tak: podłączam równolegle (+ do +, - do -) niedrogi akumulator żelowy (wystarczy ok. 3 Ah), oczywiście naładowany ;). Następnie od akumulatora rozruchowego odłączam klemę (-) - przy plusowej jest dodatkowa...
Niestety nie wiem, parę dni temu spaliłem bezpiecznik w amperomierzu, ale chcę to sprawdzić z ciekawości. Z drugiej strony auto jest codziennie używane, więc o akumulator się nie boje.
Zmierz napięcie na klasonie przy podłącznym klaksonie i wciśniętym guziku. Zmierz na samch zaciskach klaksonu, na masie względem minusa akumulatora i na plusie względem plusa akumulatora. Tam gdzie zaobserwujesz napięcie w dwóch ostatnich testach szukaj braku styku w obwodzie. Jeżeli to nie ma airbaga to nie ma też przekaźnika. Guzik klaksonu zamyka...
hmmm iz znow opel. znajomy mial taki problem w astrze. pomogło zasilanie prosto z akumulatora oczywiscie przez bezpiecznik. moze w twoim przypadku tez pomoze.
Jeśli masz wszystkie bezpieczniki oryginalne, to raczej nie ma szans, by wystąpił tak duży pobór prądu przez okolice radia, by Ci rozładowywał akumulator 60 Ah. Po prostu albo coś by dymiło, albo by bezpieczniki zadziałały. Myślę raczej, że po prostu akumulator jest bliski końca żywotu, a z doświadczenia wiem, że jeśli do akumulatora wprowadzi się 1...
jeżeli na naładowanym akumulatorze nie podnosi napięcia, to prądu sprawdzac nie musisz, to wiadome że nie ma ładowania, przyjdzie ci jednak wyciągać jeszcze raz alternator i porządnie go sprawdzić, a jak wugląda bieżnia na wirniku? rowy, wypalenia? Dodano po 1 a nie ma tam czasami bezpiecznika prądu ładowania?
Masz prawie 1A poboru prądu jest to o 0.7A więcej niż dopuszczalne Więc podczas pomiaru wyciągaj bezpieczniki jak pobór spadnie sprawdź do czego przynależy dany bezpiecznik i musisz szukać zwarcia czyli do przejrzenia dany odbiornik ewentualnie jego instalacja
Oj nie pamiętam jaki był pobór prądu ale mieścił się w normie a ładowanie ma bardzo dobre od 14.4 bez obciążenia do 13.9 pod obciążeniem Próbowałem z wyciąganiem bezpieczników tak radził elektryk ale nic to nie dało i pobór jakby dalej jest
Któryś z wiatraków może mieć za duże obciążenie i wywala błąd. klima sie nie załącza,więc pytanie czemu 1 mało czynnika-to nie załączy,bo zabezpieczenmie żeby nie uszkodzić kompresora 2 sprzęgiełko walnięte odepnij wtyczkę z kompresora klimy i sprawdź czy dochodzi napięcie po załączeniu klimy,jesli tak,to czynnika jest na tyle żeby załączyć klimę Jesli...
Na pinie 1 nie mam niebieskiego a na moim niebieskim mam napiecię rowne napięciu akumulatora. Kable idące do kabiny idą dodatkowo poprzez złącze wielopinowe koło skrzynki dużych bezpieczników. Mam wersje astry z jednym wentylatorem bez modułu wentylatorów.
To co zobaczyłeś przy silniku to nie jest komutator. Żeby zobaczyć komutator musisz rozebrać całą dmuchawe. Sprawdź najpierw czy dochodzi do niej napięcie albo spróbuj poruszyć ją bezpośrednio z akumulatora (najlepiej przez jakiś bezpiecznik)
Witam. Pobór prądu 0,42A jest zdecydowanie zbyt duży. Sprawdź spokojnie jakie odbiorniki są na tym bezpieczniku, czy to radio jest fabryczne? Taki upływ prądu nie jest spowodowany zwarciem. Awaryjnie wyjmuj ten bezpiecznik na czas postoju. Pozdrawiam.
Witam, Jestem posiadaczem Opla Astry F (sedan), do której wcześniej władowałem radio Sony CDX-F5500. Postanowiłem ostatnio podłoączyć do tego subwoofer i wzmacnacz. Kupiłem Wzmacnacz Voicekraft MB-900 wraz z oryginalnym okablowaniem. Wzmacnacz chcę podłączyć pod sam subwoofer (głośnik 600 W 4Ω). Mam pytanka: Czy kabel od zasilania prowadzić od...
Dzięki za tą odpowiedź. Zadziałała. Padł u mnie bezpiecznik od otwierania klapy tylnej nr 38 i przy tej okazji przestał działać centralny zamek. Po wymianie bezpiecznika klapa zaczęła działać, lecz nadal nie działał centralny zamek. Jeździłem po elektronikach i wołali po podpięciu do komputera od 500 zł do 700zł za wymianę jakiegoś modułu. Dobrze że...
Zwarcie przy radiu powinno co najwyżej uszkodzić przewody między radiem a skrzynką bezpieczników. Chyba że ktoś zrobił oddzielną instalacje bez żadnego zabezpieczenia, ale jak już to też powinno być podpięte bezpośrednio pod kleme od akumulatora.
Witam .Po wpięciu miernika szeregowo pokazuje 131mA.Wyjmowane po kolei bezpieczniki nie dają żadnych zmian poboru.Rozdzieliłem przewody na klemie+ i podpiąłem sam rozrusznik z alternatorem w efekcie otrzymałem spadek poboru do 12mA.Wypiąłem alt. i rozrusznik i podłączyłem kabel idący do stacyjki i bezpieczników,pobór skoczył do wartości 131mA.To wszystko...
W Oplach z silnikiem Isuzu świece grzeją dalej po odpaleniu, bo steruje nimi mikrokomputer, w oplowskim dieslu jest zwykła czasówka, za lewym reflektorem w gumowym kondonie Chodzi tobie o to koło akumulatora? gdzie są dwa bezpieczniki i trzy jakieś przekaźniki??
Po pierwsze zalanie wodą centralki AL 700. 2. Zwarcie przy elektrozaworach. 3. Sprawdź szczegulnie zasilanie zaworu butli przewód zasilający jest pociągnięty przeważnie po spodzie pojazdu i jest narażony na korozię i uszkodzenia mechaniczne. Dodano po 46 No i jeszcze stały plus z akumulatora również ma bezpiecznik.
https://obrazki.elektroda.pl/7898011000_... O coś takiego chodzi ? Wykryłem jeszcze jedną usterkę prąd nie dochodzi do 'jeżyka' masa ma przejście, a niema plusa. Żarówka podłączona do plusa dochodzącego do 'jeżyka' i masy auta się nie świeci. Odciąłem więc plus zasilania 'jeżyka' i przewodem podłączyłem do plusa akumulatora. A masz napięcie...
Witam wszystkich posiadam opla astre f i radio ALPINE IDA-X300 i miej więcej raz na tydzień muszę ładować akumulator bo mi pada. Zaznaczam że na postoju nie słucham muzyki. Samochód odpalany codziennie i robione po ok~20km dziennie jaka może być przyczyna bezpiecznik z radia 7,5A wywala 10A chodzi ok. Kabel czerwony zasilenie bezpośrednio z akumulatora....
Brak ładowania z alternatora, gaśnie kontrolka ładowania przy zapalaniu. Auto pobiera prąd tylko z akumulatora napięcie na zaciskach akumulatora. Po naładowaniu obniża się w czasie pracy silnika i silnik gaśnie. Opel Astra II Diesel r2002 silnik Isuzu, alternator z pompą. Bezpieczniki sprawdzone.
Chcesz mieć pewnie i solidnie poprowadź kable od akumulatora zabezpiecz bezpiecznikiem i masz pewność a przejście do kabiny na pewno znajdziesz tylko trochę chęci i gimnastyki . Najlepiej zaproś kolegę na browara to Ci pomoże .
z syreny wychodzi chyba 5 przewodów napewnio nie więcej, przewody od czujników ruchu nie wychodzą bezpośrednio z centralki tylko mają dodatkową płytkę, która posiada potencjometr z diodą, ale próbowałem kręcić i dioda wogóle nie gaśnie, niedawno wyłączyłem całkiem syrene i samymi kierunkami mi rozładował akumulator :) nie wiem dlaczego kierunki nie...
Sprawdziłem bezpieczniki. Temat udało się rozwiązać chyba przez przypadek: zdjąłem klemę minusową z akumulatora na 2 minuty i zrestartował się komputer. Wszystko wróciło do normy i działa. Pozdrawiam
Cześć. Mam podobny problem z brakiem 1-go biegu wentylatora chłodnic w Astrze h 1.6 XER. Objaw: po włączeniu klimy po kilku chwilach załącza się wentylator na 2 biegu i wyskakuje na zegarach ikona samochodu z kluczykiem (błąd P0481). Wykonane czynności: wymiana rezystora na nowy - bez zmian wymiana wentylatora z rezystorem (używka) - bez zmian wymiana...
trochę odgrzeje temat ale potrzebna pilna pomoc. budujemy auto na 1/4 mili wspomaganie na prostej nie jest potrzebne a jednocześnie odciąża silnik jego brak jednak poza prostą przydało by się zamontowane już jest elektrohydrauliczne mechanicznie jest wszystko ok. problem jest tylko w zasilaniu. z pompy wychodzą tylko dwa grube przewody czerwony i brązowy....
Słuchaj miałem dzis w pracy dziwny przypadek co prawda z fordem transitem. Więc tak podczas jazdy po dziurach wariowały zegary,kontrolki nawet silnik przygasał tracił moc.Na postoju wszystko ok.Po sprawdzalismy bezpieczniki, przekazniki ok.Nastepnie okazało sie ze przy mocnm puknieciu w koło kierownicy tez to sie dzieje.Więc pokoleji stacyjka immo,kostki...
Sprawdź konektory przy czujniku chłodnicy, czy nie są zaśniedziałe. Po zwarciu ich powinien wystartować wentylator. Sprawdź czy jest sprawny bezpiecznik wentylatora. Jak nadal nic, sprawdź wentylator, czy obraca się lekko i czy po podaniu napięcia przewodami z akumulatora obraca się.
Po pierwsze Czy wentylator po podaniu napięcia pracuje? Bo może szukasz od złej strony. Obok akumulatora są przekaźniki od biegów wentylatora (chyba że jest moduł pod zderzakiem, nie dotyczy Ciebie). Pracą przekaźników steruje ECU. Do sprawdzenia jeszcze bezpieczniki pod maską (okolice serwa)
Wygląda na to, że naprawę powinieneś dać rade wykonać samodzielnie. Pamiętaj o odłączeniu akumulatora zanim zaczniesz zabawę z kabelkami. Jeśli turkocze przy k12 to zobacz najpierw gniazdo od tego przekaźnika. Sprawdź również bezpiecznik od tego przekaźnika - nr34. Zarówno bezpiecznik jak i przekaźnik powinny być osadzone dość sztywno w gniazdach, nie...
UMIEJSCOWIONA JEST NAD BEZPIECZNIKAMI JEST TO MALE WYGLADA JAK MALA ZAKRETKA OD PERFUM ODBLOKOWYWANA JEST MAGNEZEM ---yasiu.brzeg--- Proszę o poprawienie postu!
Witam, Opel Astra J 1.4T 103kw 2009r, czy auto zamknięte czy otwarte, czy czekam 5 min czy godzinę, pobór nie spada poniżej 0,2A. Co jakiś czas co ok 1 min spada na sekundę do 0,02 i po chwili znowu wzrasta do 0,2A i tak w kółko przez cały dzień. Odłączenie wszystkich bezpieczników i przekaźników w bagażniku, w środku auta i w skrzynce w komorze silnika...
Witam Spróbuj odczytać kody usterek, tylko nie odłączaj akumulatora bo skasują się błędy. Złącze znajduje się przy bezpiecznikach pod kierownicą. Sprawdź jakie złącze masz 10 czy 16 pinowe. Kody usterek znajdziesz w internecie jak nie to pisz.
Wystarczająco dużo już napsułeś. Odłącz akumulator, samochód na lawetę i do warsztatu zanim stanie w płomieniach.
Od pewnego czasu nie mogłem zostawić auta dłużej niż na 24h. Jak się zrobiło zimno to już po kilku godzinach akumulator padał. Popiołem więc amperomierz szeregowo z akumulatorem i wyjmowałem pojedynczo bezpieczniki. Okazało się że po wyjęciu tego od LPG prąd mocno spadł. Teraz wyjmuje od kilku dni ten bezpiecznik i mam problem z głowy z rozładowanym...
bezpiecznik astra odłączeniu akumulatora astra ładowanie akumulatora astra
bramy hormann programowanie rozmagnesować magnes podciśnienie reduktor
botowanie lenovo botowanie lenovo
Ekspres Siemens zgłasza "dosyp kawy" mimo pełnego pojemnika Podgrzewacz gazowy Neckar N19E włącza się bez odkręcenia kurka