Mogło upalić bezpiecznik jak cewka była uszkodzona
Jeżeli w tym samochodzie jest bezpiecznik zasilający cewkę zapłonową to jest to pierwszy samochód z tej grupy w którym by to było. Samochody te - nie posiadają bezpiecznika zasilającego cewkę zapłonową. Sprawdź kostki od tyłu skrzynki bezpiecznikowej - zwłaszcza te czerwone o dużym przekroju. Pozdrawiam.
Dwa przekazniki nie zaszkodzą, przewód zasilający pin 30 najlepiej jak najbliżej akumulatora pamiętając o bezpieczniku. Cewkę przekaznika możesz podłączyć tak jak wcześniej pisałem pod pin nr 6 albo po stacyjce wpinając dodatkowy przełącznik
Panowie jakie pomysły? Tak, sprawdzić zasilanie cewki oraz czy z ECU wychodzi sygnał sterujący cewką. Może masz przerwę w tym przewodzie i objaw będzie identyczny. Jeżeli powyższe jest ok to sterownik do wymiany. Raczej ciężko będzie dostać takie same tranzystory więc trzeba będzie wziąć z dawcy. Prześledź drogę od pinu w złączu który steruję cewką...
Zazwyczaj scalak do wymiany jak bezpiecznik caly. - lub cewka ma zwarcie miédzyzwojowe Jego odpowiednik to TPS61188
Witam! Prawdopodobnie nie tylko cewka wisi na tym bezpieczniku i przyczyny trzeba szukać w innym miejscu.Co jeszcze nie działa po spaleniu bezpiecznika? Być może gdzieś przewód zsunął się ze styku i wisi luźno(w starym sprzęcie konektory tracą sprężystość). Gdy ruszysz ciągnikiem przewód dotknie masy i pali bezpiecznik.
Warto spróbować, nieraz bywają takie przypadki że bezpiecznik już nie wytrzymuje i puszcza. Koszt żaden w porównaniu do lampy, oczywiście może okazać się że faktycznie cewka uszkodzona i będzie palić ten bezpiecznik. Proponuję podczas próby albo na zasilaczu warsztatowym sprawdzić jaki realnie pobiera prąd cewka.
pewnie jakaś cewka na elektrozaworze,lub przetarte kable (zwarcie) od spodu samochodu przeważnie pseudo gazownicy wpinają zasilanie pod cewkę zapłonową
Jak w temacie :) Bezpiecznik sprawny, cewka tez, dioda też. Kondensator miedzy zasilaniem ładowania a masa tez sprawny. Telefonik nie ładuje. Od diody idzie chyba juz do UEM'a. Z tego co zdążyłem na schcemacie zobaczyc. Coś mozna jeszcze zdziałać z nią ?
Próbuje chociaż zastartować? Obawiam się że będzie potrzebna wymiana tyrystorów.
sprawdzić tor wejścia ładowania - bezpiecznik , dioda zabezpieczająca , cewka.
Witam Czy jest ktoś w stanie napisać co to za element układu(bezpiecznik, cewka itp)? Jak go dobrać żeby móc go wymienić? Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/3929724200_...
Cewka za bezpiecznikiem :) I dioda R2050. Bezpiecznik się spalił, bo dioda dostała zwarcia.
Po odłączeniu cewki nie wybija bezpiecznika, winna cewka?
Plus idzie z bezpiecznika przez cewkę przekaźnika do centralki imm. Przekaźnik zwiera plus ze stacyjki i wysyła na elekrtomagnez rozrusznika. Przkaźnik znajdziesz w skrzynce w komorze silnika, na pokrywie skrzynki jest napis starter. Pozdrawiam.
Na moje oko to nie cewka tylki bezpiecznik smd 10A i na niemal 100% sprawny.
To zasilane leci z linii 15 .Na jednym bezpieczniku jest cewka i zasilanie ECU pin A51.To chyba bezpiecznik ok bo ECU by nie wstawało.Nie jest to na pewno problem z ECU.Coś ugniło po drodze.MOżesz też podłożyć zasilanie na próbę. Dodano po 3 Patrzyłem na Z12Xe żeby nie było. Dodano po 4 A w Z12XEP na tym bezpiczniku jest jeszcze MAF i pin B51 ECU.
Zawsze można zrobić eksperyment. Kiedyś bawiłem się w podobnym bezpiecznikiem. Zasilacz komputerowy + obciążenie: żarówki halogenowe 100/120W czy coś takiego i nic. W takim bezpieczniku jest cewka z kawałka solidnego miedzianego drutu - czyli musi dostać "mocy" żeby zadziałać (czyli wyłączyć obwód...)
Witam, potwierdzam - poszła dioda zabezpieczająca. Po wylutowaniu jej laptop odpali się i bez niej jednak należy wlutować nową w to miejsce aby w przyszłości zadziałała jak teraz;) Ten ciemny element to nie bezpiecznik tylko cewka. Jeżeli po wylutowaniu diody nie będzie zwarcia w jej miejscu, można spróbować odpalić sprzęt. Proszę sprawdzić zasilacz....
Witam. Moja propozycja to aby zasilanie kamery cofania, po włączeniu światła cofania, było włączane przekaźnikiem do zasilania ze skrzynki bezpiecznika. Dla zrozumienia należy zasilanie kamery cofania podłączyć, poprzez styki przekaźnika, do tej twojej puszki bezpieczników, a cewkę przekaźnika jednym wyprowadzeniem do masy, a drugim do światła cofania....
VW Caddy 3. Pojawił się błąd 01176 -Kluczyk 004 Brak sygnału 00778 -Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 00.. Auto jeździło. Po dłuższym postoju akumulator włożony po ładowaniu zewnętrznym. Od tego momentu. Odpala i gaśnie. Czy te dwa czujniki mają wspólną szynę zasalania lub bezpiecznik. Cewka immobilizera 22oma. Nie ma zasilania na pinie cewki. Podobno...
Prawdopodobną przyczyną jest zwarcie częściowe uzwojenia wyłącznika elektromagnetycznego którego uzwojenie zostało przegrzane wskutek głuższej pracy rozrusznika gdy auto nie chciało odpalić.Przyczyną długiego kręcenia rozrusznikiem mogą być uszkodzone świece żarowe.Po wymianie wyłącznika elektromagnetycznego usterka z z paleniem bezpiecznika powinna...
Przy spalonej cewce miedzianej, zwarcie powinno doprowadzać do zadziałania zabezpieczeń nadprądowych, a w tym przypadku dochodzi do zadziałania różnicówki. Chyba nie przeczytałeś uważnie tematu. Przy cewce nawiniętej drutem aluminiowym, ten by zadziałał jak bezpiecznik i po prostu by się przepalił.
Najpierw wypnik przewody od sterownika i po koleji wpinaj aż uszkodzi bezpiecznik. Najcześciej jest to cewka elektrozaworu.
Nie podpiął czasem sygnału obrotów do lpgtech-a pod cewkę? Wyjmij bezpieczniki od lpg zakręć butle i zobacz jak pracuje na pb.
Sprawdź w kolejności gniazdo ładowania, bezpiecznik F100, warystor R101, cewkę L100 potem stoi chaps (źródło serwisówka)
To nie powód. Przecieź częścią normalnej pracy siłowników jest krótka praca na całkowitej blokadzie i wtedy jakoś nie pali bezpieczników... PS - może obejrzyj cewkę odkłócającą - mogła się przypalić izolacja i dostać zwarcia
Rozłącz cewkę wyłącznika elektromagnetycznego i upewnij się że nie masz zwarcia samego obwodu, do masy gdzieś po drodze.
Przylutowałem tą cewkę. Na obecną chwile działa. Moje zdolności lutownicze są mizerne, zobaczymy na jak długo. Czy możliwe jest zrobic niewprawionej osobie taki lut, że cos pójdzie po jakimś czasie nie tak i spali z tego powodu bezpiecznik?
Chcesz naprawiać coś, czego przeznaczenia nie znasz ? :-) To wygląda jak jakiś element radiowy (KF), widać kondensator powietrzny (zmienny), lampkę, bezpiecznik i sporą cewkę. Może to sugerować pracę ze sporą mocą, może to element wzmacniacza w.cz., jednak głowy nie dam.
Ze schematu wynika, że są dwie cewki ładowania. Jeden koniec uzwojenia "idzie" na masę drugi wychodzi na (~) prostownika. Sprawdź napięcia jakie na nich masz. jeśli nie ma zmiennego to tą uszkodzone cewki. Sprawdź bezpiecznik przed akumulatorem. Sprawdź cewkę oświetleniową pod obciążeniem (6V / 25W)
Dokladnie tak jest! Mialem identyczne objawy, osiwial bym od tego, ale przedzwonilem te bezpieczniki i (od 5V) na porcesor byl przerwany. Po wymianie wstal az milo :) Nizej opisane jako cewka, nie jest to jednak zadna cewka ale wlasnie ow bezpiecznik :)
Ten bezpiecznik nie zabezpiecza pompy paliwa w silniku benzynowym, a zasilanie na obie cewki zapłonowe oraz przez diodę zasilanie na cewkę przekaźnika regulacji silnika. Sprawdziłbym przewody zasilające do cewek. Odłączyć je, wyciągnąć bezpiecznik i zobaczyć co się dzieje w obu kostkach na pinach nr 2. Jak ten bezpiecznik będzie spalony to nie odpali...
Nie widziałem schematu tego telefonu ale sądząc po oznaczeniu mowisz o ukladzie obsługi usb. Ciebie interesuje bezpiecznik (najczesciej F2000) cewka za nim i dioda. Sprawdz czy linie ładowanie nie maja zwarcia, czy napięcue wychodzi ze złącza. Co do detekcji ładowarki, to ładowarka powinna powinna ziwrac dwie nóżki w złączu. Wyczysc dokladnie złącze...
F1 Z zasady oznacza FUSE z angielskiego, mnie to wyglada co tam zasnaczone na dioda + cewka + bezpiecznik.
Kup z 10 bezpieczników. Cewka to element filtra przeciwzakłóceniowego. Jak warystor wyjęty (on jest równolegle do kabla sieciowego z kilkoma elementami po drodze, ale szeregowo), to przyłóż kable miernika do kabla sieciowego. Nie ma bezpiecznika, więc będzie przerwa. Teraz trzeba się wpiąć miernikiem za bezpiecznik i na drugą żyłę kabla sieciowego....
Po pierwsze cewka na cefka, po drugie pytałem o bezpieczniki, po trzecie chcesz uszkodzić więcej niż jest zmieniając wartość bezpiecznika, po czwarte wymień cewkę.
Czy masz na myśli wyzwalacz elektromagnetyczny stosowany w bezpiecznikach? Jest to przekaźnik który zwalnia kotwiczkę, a ta rozwiera styki robocze bezpiecznika, w momencie gdy przez cewkę popłynie zbyt duży prąd. Prąd zadziałania cewki ma wartość stała lub też jest nastawiany. Przy bezpiecznikach tego typu mówimy że mają charakterystykę np. B,C ...
W załączniku schematy. Skoro cyka przekaźnik a na bezpieczniku 34 jest niepełne zasilanie to zobacz czy jest pełne zasilanie na bezpieczniku 14. To on zasila przekaźnik (styk roboczy i cewkę) a z przekaźnika idzie zasilanie na bezpiecznik 34 i sterownik wtrysku.
Musiałbyś sprawdzić czy napęd faktycznie jest załączony czy tylko kontrolka. Ogólnie to na początek sprawdź bezpieczniki stopu, cewka od przedniego napędu albo czujnik ciśnienia bo z tego co kojarzę to w tych ciągnikach może być taki czujnik. Jeśli nie rozłącza faktycznie to uszkodzenie może leżeć w koszu albo zasilaniu cewki czy samej cewce.
sprawdz elementy za bezpiecznikiem:) cewka kondensator jak pamietam:)
Nie poszedł tylko bezpiecznik cewka też poszła, chyba kupię za 30.00zł zasilacz na allegro dzięki i pozdrawiam.
A na pinie status co? Rozumiem że takie elementy jak bezpiecznik, cewka, tranzystory są sprawdzone?
Skoro prąd dochodzi to walnięta cewka, a właściwie to bezpiecznik termiczny. Tak czy tak trzeba sprężarkę odkręcić od bloku i można wyjąć cewkę. Jeżeli tego nigdy nie robiłeś i nie masz odpowiednich "segerów" to daj se spokój. Natomiast skoro wiesz co jest uszkodzone więc udaj się do warsztatu i możesz negocjować cenę usługi.
Do sprawdzenia:instalacja,przekaźniki,bezpi... zapłonowy,sterownik,czujniki.
Do sprawdzenia linia ładowania czy nie ma zwarcia oraz cewka L2000 i F2000 bezpiecznik,układ TAHVO wypadało by mieć schemat przed nosem.
Może CP001, 003 mają jakąś znaczną upływność. Dodano po 2 Może CP001, 003 mają jakąś znaczną upływność. Ewentualnie wkładasz szybkie 1,6A i nie wytrzymują udaru przy starcie. Powinien być T1,6A.
Prostszym sposobem naprawy było symulowanie zwarcia przez ten zadziałany bezpiecznik przez jakąś wolną cewkę wybieraka, podłączoną do zasilania centrali i jak się zagrzał to przerwanie obwodu, wciśnięcie bezpiecznika i poczekanie aż ostygnie.
Zasilanie na sterownik, działanie przekaźnika podwójnego, bezpieczniki, cewka, driver cewki....
Jeśli chcesz pominąć stycznik to idący do pieca czarny (fazowy) przewód ze swojej fotografii musisz podpiąć pod wyjście z bezpiecznika . podłączając pod sterownik możesz uszkodzić styki ( nie znam ich obciążalności prądowej stąd moje obawy ) Tak zrobiłem jak piszesz i problem znikł czyli teraz podejrzewam albo zegar który steruje załączaniem pieca...
Miernik przełączyć na test diody: + miernika C, "com" na E wskazania miernika: OL + miernika E, 'com" na C wskazania miernika: 336 (około) między bramką a E w obie strony na mierniku OL. Pomiary na przykładzie miernika UNI-T OL oznacza brak przejścia. Można jeszcze sprawdzić czy moduł przełącza:Podłączyć rezystor 1 do 10K na bramkę a E, miernik na test...
dioda i cewka cała? Jak tak to prawdopodobnie uem.
Bezpieczniki Ok. Cewka przekaźnika załączającego sprężarkę też Ok. Po przyciśnięciu przycisku klimatyzacji na kokpicie zapala się kontrolka w przycisku i to wszystko. Sprężarka nie rusza.
Ja sprawdził bym najpierw czy bezpiecznik ma odpowiednią wartość, następnie czy cewka ma odpowiednią rezystancje uzwojeń, jeśli to jest ok. to pozostaje dokładnie prześledzić ten tor zasilania i pewno łatwiej będzie ze schematem instalacji.
Winien jest przekaźnik K72-końcówka 15a. Ten przekaźnik podaje napięcie na panel nawiewu a co zatem idzie i klimy. Cewka tego przekaźnika jest zasilana z bezpiecznika f2(5A) w skrzynce bezpieczników przy lewej nodze kierowcy.. Wymień przekaźnik i po kłopocie. Dodano po 1 Winien jest przekaźnik K72-końcówka 15a. Ten przekaźnik podaje napięcie na panel...
Witam. Mam problem z brakiem iskry. Otóż gdy wyjmę bezpiecznik i kręcę na krótko, iskra się pojawia, a gdy jest wpięty i kręcę normalnie ze startera, niestety jej po prostu brak. Instalacja prześwietlona, wszystko ok. Nowy iskrownik włożony, cewka też. W czym szukać problemu? Yamaha TZR 50. Moduł podmieniany, kiedyś na nim chodziła, teraz bez zmian....
Stawiam na tahvo, identyczny przypadek miałem w n95 tylko że tam jest układ betty. Po jego wymianie było ok, stało się to po tym jak jeden apacz zamiast ładowarki podłączył napięcie duuuuuuużo wyższe, bezpiecznik, cewka, dioda i kondensatory wyparowały, pozostawiając dziurę w pcb. Na szczęście naprawiłem ten telefon.
Takie same zasady , zresztą nikt nie podłącza bezpośrednio do alternatora czy naładowanej baterii dodatkowej baterii przy ładowaniu. Była by masakra często prądy dochodzą czasami do 80-150 A albo i więcej. Ale masz na myśli tylko te akumulatory LFP? Bo kwasowe od lat podłączam, w sypialnym T4 dołożyłem drugi akumulator i jest on ładowany przez zwykły...
Kondensatory elektrolityczne są lepsze niż te co teraz się kupuje. Dałeś " ciała" przy wymianie elementów trzeba było wymieniać pojedynczo i za każdym razem sprawdzić czy działa. Jak był w piwnicy może cewka głośnikowa dostała przerwy. Najszybszym bezpiecznikiem jest tranzystor może któryś odparował. 73!
układ z komparatorem mierzący spadek napięcia na szeregowym oporniku, odcinku przewodu, bezpieczniku . Cewka nawinięta na kontraktron, będzie trochę zabawy z dobraniem ilości zwoi tak aby to działało jak nalezy
Takiej cewki w sklepie nie kupisz,chyba że z demontażu ze starej płyty.W zamian za cewkę proponuję zakup bezpiecznika 0.5A ( wydajność prądowa portu): http://www.meditronik.com.pl/el/c2900.ht... Wlutujesz bezpiecznik i bedzie hulać.
Zobacz czy ta samozaciskowa klema plusowa dobrze łączy. Drugie- 25 amperowy bezpiecznik cewki rozrusznika sprawny?
A jak niby to się miało by stać? Na przykład, ktoś wyłączy zapłon podczas jazdy lub spali się bezpiecznik. Zasilasz cewkę bezpośrednio z akumulatora, a do rozłączania jej w momencie przerzucenia na żółwia zastosujesz przekaźnik.
Jeżeli bezpiecznik jest między prądnicą a obciążeniem to daj cewkę przekaźnika równolegle do zacisków bezpiecznika = przekaźnik włączy się gdy bezpiecznik odpali. Oczywiście jeżeli bezpiecznik jest między prądnicą i akumulatorem to sprawa się komplikuje.
Witam. Citroen C3 1.4 benzyna kręci, ale nie odpala, nie działa również dmuchawa. Bezpieczniki sprawdzone, podmieniona cewka, czujnik wału, pompa paliwa po przykręceniu działa. Jakieś pomysły, co można sprawdzić?
Brak prądu na cewce do spieniania mleka i brak prądu na cewce otwierającej wodę do układu gorąca woda, czy tam jest jakiś bezpiecznik, czy cewka może być uszkodzona?
E 46-spalony bezpiecznik nr.12 E 45- cewka ekektrozaworu sprzegła C1-przerwa w obwodzie
F3 = Fuze3 Bezpiecznik ceramiczny Dodano po 11 FL = rezystor z cewka jako bezpiecznik F=Fuze L dlawik/cewka
Witam chodzi o Chrysler Grand Voyager AWD z 94r 3.3 V6 automat w gazie. wiec zakupiłem i nie chodził na dwa gary przyczyna miała byc peknieta cewka, i tak na jeszcze 4 garach chciałem sie dokulac do domu, wlasnie "chciałem" po przejechaniu około 15km spaliło mi bezpiecznik od zapłonu i tak co sie nowy włozyło uruchomilo silnik po chwili znowu go spaliło...
Bezpiecznik i cewkę sprawdziłeś?
https://obrazki.elektroda.pl/4772142700_... sprawdź ten bezpiecznik, zasila cewkę przekaźnika
Tak mi przyszło do głowy - od strony sieci 230V~: bezpiecznik na jednym przewodzie, za bezpiecznikiem zasilanie cewki przekaźnika, który łączy oba przewody (albo tylko drugi) - jak bezpiecznik się przepala, to cewka przekaźnika nie ma zasilania, przekaźnik przerywa połączenie i napięcia nie ma na żadnym przewodzie (poza połączeniami między przekaźnikiem,...
W ostateczności zalutuj. Zwora w tym miejscu jest niedopuszczalna. Pytanie tylko, cóż to może być? Bezpiecznik? Rezystor? Jeśli tak - skąd dowiedzieć się jaką wartość powinien on mieć? Zastosuj cewkę z uszkodzonej płyty lub bezpiecznik 1,5A
Pompa ma stałą masę,przekażnik ma stały plus przez bezpiecznik oraz cewka przekażnika ma plus po zapłonie przez drugi bezpiecznik a masa cewki idzie od pinu nr.72 sterownika silnika.
Jeśli środek się nie kręci to prawdopodobnie sprzegło; a konkretnie to najczęstszą przyczyną jest cewka a w niej bezpiecznik. Przerabiałem to w swojej astrze. Sprawdż czy masz napięcie na wtyczce (12V), która wchodzi do sprężarki. Jaka sprężarka, typ?
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
Miałem ostatnio podobny problem w mojej Hondzie CB650Rc03. Okazało się, że winowajcą był przekaźnik rozrusznika (który jest wpięty bezpośrednio w plus akumulatora i ma swój bezpiecznik). Ruchoma cewka w środku potrafi się zawiesić i nagle traci się napięcie, a przekaźnik nie "klika". Pomogła wymiana przekaźnika.
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Sterowanie cewki idzie z modułu zapłonu, który też jest pod kopułką a sygnał moduł dostaje ze sterownika silnika. Moduł i cewka jest zasilany 12V po drodze jest bezpiecznik.
Uszkodzony element to cewka BLM41PG600SN1L. Możesz zastosować w zastępstwie bezpiecznik 5A. Bez tego elementu napięcie z zasilacza DCIN+ nie jest podawane na płytę.
jak cewka przekaźnika ulegnie uszkodzeniu Bezpiecznik nie zaszkodzi, ale dlaczego zakładasz, że cewka się w jakiś sposób uszkodzi?
do zibisound: czytaj wyrażnie,tam jest napisane że z 4 scalaków będzie 300W,4Ω-75W na scalaka-to ma być robienie wody z mózgu?powtórze po raz kolejny że te scalaki mają 68W,4Ω ALE PRZY NAPIĘCIU ZASILANIA ±28V A JAK DAMY ±40 to chyba wzrośnie przynajmniej do 80W na kanał? do servgsm: układ zabezpieczenia jest proścutki: montujesz...
Jak może być przyczyną? Druciarstwo i brak wiedzy. Masz szczęście,że ci nie rozsadziło tej klimy podczas pracy bez zabezpieczenia. Jeśli chcesz wiedzieć czemu twój patent rozładował akumulator to sprawdź czy na bezpieczniku z którego podałeś zasilanie na cewkę sprzęgła nie ma przypadkiem 12V cały czas
Pewnie jest na AC 99,9% co ten 16A ma zabezpieczyć Przy 13A z panelu nigdy nie zadziała. Piszczy bo musi, wewnątrz bezpiecznika jest cewka wyzwalacza zwarciowego i to ona tak "śpiewa" w efekcie pracy przetwornicy regulatora. Nalepiej jakbyć użył wkładki topikowej 10x38 np. 13A, żeby dobrać dokładnie wartość bezpiecznika trzeba znać wszystkie dane panela....
Cewki i wtryski zasilane są z jednego bezpiecznika. Żadnego innego bezpiecznika nie ma ani przed nim, ani za nim. Wyjmując bezpiecznik 10A odcinasz zasilanie po stacyjce na cewkę głównego przekaźnika który zapinaja właśnie ten obwód ze zwarciem. Obstawiam którąś cewkę WN. P.S. Tam nie powinno być bezpiecznika 20A. Fabryka dała 15A. Tak mam na schemacie.
witam miałem ten sam problem nie odpalała i po przekręceniu kluczka włączał się wentylator. wywaliło bezpiecznik który znajduje się pod lewym reflektorem w białej skrzynce a wcześniej paliło cewki jedna po drugiej:(:( otóż powód był banalny na silniku są dwie masy przy skrzyni oraz przy alternatorze i otóż ta masa się poluzowała i nie dawała stałego...
W torze wysokotonowego jet szeregowo rezystor 2,2Ω/10W, bezpiecznik RXE 0,65A, kondensator 1 µF i równolegle cewka 0,5mH.
Czy takie elementy sluza za bezpiecznik ??? Nie, cewka to, nie bezpiecznik. Powodem braku przejscia bylo to ze to byla cewka i upalil sie drucik. Raczej ukruszył się, lub topnik spowodował korozję.
Witam Mam problem z moją skodą nie mam iskry na świecach sprawdziłem bezpieczniki cewkę podaje prąd kable wysokiego napięcia są nowe a iskry nadal nie ma więc już nie wiem co morze być przyczyną jak się ktoś na tym zna bardzo proszę o pomoc
Sprawdź czy cewka w przekaźniku ma stałe zasilanie po zapłonie +24 V (z bezpieczników), czy też czy dostaje masę przy naciśnięciu pedału hamulca (w zaworze hamulca nożnego jest wyłącznik który łączy "minus " cewki przekaźnika z masą co powoduje włączenie przekaźnika ?
Bardzo duży ten bezpiecznik 10A, cewka aż tyle pobiera? Jak ma działać drugi LED?
Witam, w dobrych wzmacniaczach są dwa układy protekcji podłączone pod jeden przekaźnik , a jeżeli jest więcej kanałów np. 5+1 to przekaźników jest więcej np. 3 .Myślę że za dużo kombinujesz przewidując każdą możliwą usterkę wzmacniacza , proponuję zamontować dwa układy zabezpieczające na każdy kanał wzmacniacza , dodatkowo po bezpieczniku na każdy +...
z transformatora prąd idzie na diody prostujące, poprzez przełącznik na tą cewkę ze zdjęcia. Z niej dwa obwody. Jeden na klemy 12V, drugi na gniazdo z napięciem 24V. Oczywiście przez bezpieczniki. Cewkę niestety szlag trafił. http://obrazki.elektroda.pl/3473739800_1...
Padł komputer. Ciekawe, że już drugi. Reszta zabezpieczona przez elektryka. 2 tyg pozniej padł czujnik położenia wału. Teraz działa
wyeliminowałem instalację gazową odłączając bezpiecznik - cewka się grzeje, po kilku minutach wręcz parzy i nie pomaga wyjęcie kluczyka ze stacyjki trzeba odłączać akumulator. wiązka została sprawdzona i wydaje się być ok sterownik tj. komputer został wymieniony i choć jest to używany to mało prawdopodobne żeby kolejny komputer robił to samo na drugim...
Dzień dobry, na początku zaznaczę ze przekopałem cały internet i nie znalazłem rozwiązania. Auto to astra G 1.4 z 2001r. Klima się nie załącza. Uszkodzona była cewka, przelutowałem bezpiecznik - cewka sprawna. Pojechałem na nabicie, pan nabił mi azotem w celu sprawdzenia czy w ogóle ruszy, nie ruszyło. Wymieniłem czujnik ciśnienia klimy, bez efektu....
Jak inverter w lodówce jest powiązany z brzęczeniem w rozdzielnicy? Harmoniczne częstotliwości falownika zasilającego silnik sprężarki. Ze względu na to iż konstrukcja RCD wymusza stosowanie swego rodzaju "indukcyjności" (cewka Rogowskiego) to taki nieodfiltrowany przebieg może "cofnąć" się do sieci powodując efekty jak u Ciebie. Czasami wystarczy...
witam!! tzw. przez ciebie "grzybek" można zastosować zwykły przycisk z stykiem otwartym(NO) do tego popularny wyłącznik DPX+wkładamy do niego cewkę zbijakową . w obwód podłączamy ten przycisk cewkę i jakiś mały bezpiecznik. jest jeszcze tańszy rozłącznik FRX (to jest FR z dobudową) nie pamiętam jak się go fachowo nazywa.pisz jak będziesz miał jakieś...
Skoro przekaźnik od pompy nie działa samoczynnie i brak napięcia na cewce to do sprawdzenia bezpiecznik który zasila właśnie cewkę i przekaźnik pompy.
Zacząłbym od stacyjki (bezpieczniki pewnie sprawdziłeś), czy przepuszcza sterujący prąd na cewkę rozrusznika, później sprawdź sam kabel, bo z Twojego opisu wynika, że rozrusznik jest sprawny
bezpiecznik cewka zapłonowy bezpiecznik napiąć cewka bezpiecznik cewka silnik
różnice attiny atmega sterujacy samsung fotel kierowcy renault megane
Listwa zasilająca antyprzepięciowa - zmiana sygnalizacji Brak dźwięku z telewizora na amplitunerze - przyczyny i rozwiązania