A bezpiecznik F32 kto sprawdzi? I po drugie to sprawdzaj zasilanie probówką, a nie napięcia miernikiem. W sumie to kostka stacyjki,bezpiecznik,zgnity kabel albo ten pseudo alarm.
Sterowanie cewki idzie z modułu zapłonu, który też jest pod kopułką a sygnał moduł dostaje ze sterownika silnika. Moduł i cewka jest zasilany 12V po drodze jest bezpiecznik.
Jest bezpiecznik, ale to jest to samo napięcie co na 5-tym pinie cewki zapłonowej.
Jeżeli w tym samochodzie jest bezpiecznik zasilający cewkę zapłonową to jest to pierwszy samochód z tej grupy w którym by to było. Samochody te - nie posiadają bezpiecznika zasilającego cewkę zapłonową. Sprawdź kostki od tyłu skrzynki bezpiecznikowej - zwłaszcza te czerwone o dużym przekroju. Pozdrawiam.
do zibisound: czytaj wyrażnie,tam jest napisane że z 4 scalaków będzie 300W,4Ω-75W na scalaka-to ma być robienie wody z mózgu?powtórze po raz kolejny że te scalaki mają 68W,4Ω ALE PRZY NAPIĘCIU ZASILANIA ±28V A JAK DAMY ±40 to chyba wzrośnie przynajmniej do 80W na kanał? do servgsm: układ zabezpieczenia jest proścutki: montujesz...
Czarny kabel, ze skrzynki bezpieczników. Pewnie masz założonego jakiegoś lewaka lub alarm i on rozłącza.
Witam. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce na centralce powinny zapalić się diody. Jeżeli nie świecą to sprawdż masę do centralki i bezpiecznik na plusie. Napięcie po stacyjce lub wzięte z zespołu cewek przewód prawdopodobnie czerwony masa przewód czarny./wymień bezpiecznik na nowy lubią nóżki zaśniedzieć.
Ze schematu wynika, że są dwie cewki ładowania. Jeden koniec uzwojenia "idzie" na masę drugi wychodzi na (~) prostownika. Sprawdź napięcia jakie na nich masz. jeśli nie ma zmiennego to tą uszkodzone cewki. Sprawdź bezpiecznik przed akumulatorem. Sprawdź cewkę oświetleniową pod obciążeniem (6V / 25W)
Ten bezpiecznik nie zabezpiecza pompy paliwa w silniku benzynowym, a zasilanie na obie cewki zapłonowe oraz przez diodę zasilanie na cewkę przekaźnika regulacji silnika. Sprawdziłbym przewody zasilające do cewek. Odłączyć je, wyciągnąć bezpiecznik i zobaczyć co się dzieje w obu kostkach na pinach nr 2. Jak ten bezpiecznik będzie spalony to nie odpali...
Napięcie do cewki to leci bezpośrednio z ter,15 przez bezpiecznik.Jak jest komunikacja to doprowadź na początek wszystkie te błędy do porządku.Czyli błąd przekaźnika pompy ,czujnik temp., MAP itd.Sprawdź linię 5v dla czujników.Potem doprowadź CAN do porządku.
Witam, w dobrych wzmacniaczach są dwa układy protekcji podłączone pod jeden przekaźnik , a jeżeli jest więcej kanałów np. 5+1 to przekaźników jest więcej np. 3 .Myślę że za dużo kombinujesz przewidując każdą możliwą usterkę wzmacniacza , proponuję zamontować dwa układy zabezpieczające na każdy kanał wzmacniacza , dodatkowo po bezpieczniku na każdy +...
Winien jest przekaźnik K72-końcówka 15a. Ten przekaźnik podaje napięcie na panel nawiewu a co zatem idzie i klimy. Cewka tego przekaźnika jest zasilana z bezpiecznika f2(5A) w skrzynce bezpieczników przy lewej nodze kierowcy.. Wymień przekaźnik i po kłopocie. Dodano po 1 Winien jest przekaźnik K72-końcówka 15a. Ten przekaźnik podaje napięcie na panel...
Witam !! Koledze chodziło pewnie o transformator dwukolumnowy, na jednej kolumnie trzy cewki - pierwotne, na drugiej jedna - wtórne (mam jednego znajomego z takimi nawiedzonymi pomysłami stąd wniosek że o to chodzi :D ). Na wyjściu było by 0V. Oczywiście chwilkę po włączeniu takiego trafa do sieci zjarały by się bezpieczniki. Pozdrawiam - DANThE
Citroen C4, benzyna, BSM L04-00. Nie odpala brak napięcia na bezpiecznikach pompy i cewki. Po podłączeniu bezpośrednio napięcia na bezpiecznik cewki pali bez problemu. Podejrzewam przekaźnik w BSM ale nie wiem gdzie znajdują się wyjścia do jego sterowania.
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Uszkodzony element to cewka BLM41PG600SN1L. Możesz zastosować w zastępstwie bezpiecznik 5A. Bez tego elementu napięcie z zasilacza DCIN+ nie jest podawane na płytę.
Na przekaźnikach o wielu stykach przełącznych 2P/3P/4P można (i często należy) stosować różne potencjały (24 Vdc, 230 Vac) np. w przekaźniku wykorzystywanym jako interfejsowy: jeden styk załącza cewkę stycznika (230Vac) a drugi styk np. kontrolkę zadziałania danego stycznika/napędu (24 Vdc). W związku z tym, że większość kontrolek umieszcza się na drzwiach...
Jeżeli nie ,,odzywa" się przekaźnik, to problem leży w nim samym, albo w obwodzie pierwotnym, na który składa się stacyjka, przycisk na kierownicy oraz sam przekaźnik. Skoro dysponujesz multimetrem, to zmierz napięcie na cewce przekaźnika, albo zmierz jego rezystancje (cewki). Pomiar napięcia po naciśnieciu przycisku startowego. To naprawdę prosty układ.
Dojazdówka wyłączona ? Układ przegrzania się zapala ? Jak zaczniesz spawać też przerwie ?? zanika tylko napięcie na cewce stycznika czy napięcie zasilania ? Sprawdź bezpieczniki na transformatorze oraz jak siedzą w gniazdach. Sprawdź czy dochodzą 2 fazy na transformator po przełączniku.
Witam. Moja propozycja to aby zasilanie kamery cofania, po włączeniu światła cofania, było włączane przekaźnikiem do zasilania ze skrzynki bezpiecznika. Dla zrozumienia należy zasilanie kamery cofania podłączyć, poprzez styki przekaźnika, do tej twojej puszki bezpieczników, a cewkę przekaźnika jednym wyprowadzeniem do masy, a drugim do światła cofania....
Uszkodzenie LNK zawsze powoduje uszkodzenia lawinowe toru zasilania. Na pewno do wymiany bezpiecznik, diody prostownicze, kondensatory filtrujące oraz dławik. Na A..go bywają komplety naprawcze do takich uszkodzeń.
Oba przewody z cewki i prądowy i impulsowy idą do modułu zapłonowego. Moduł zapłonowy w zależności od wersji albo jest zasilany bezpośrwdnio po kluczyku przez bezpiecznik ,albo za pośrednictwem przekaźnika tego samego co wtrysk.
Jeśli środek się nie kręci to prawdopodobnie sprzegło; a konkretnie to najczęstszą przyczyną jest cewka a w niej bezpiecznik. Przerabiałem to w swojej astrze. Sprawdż czy masz napięcie na wtyczce (12V), która wchodzi do sprężarki. Jaka sprężarka, typ?
dobrze byłoby podłączyć ten czerwony przewód przez przekaźnik (dobrze też zabezpieczyć to bezpiecznikiem - nie większym niż 5A) do punktu w którym pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu a cewkę sterującą przekaźnika podłączyć do punktu zasilania świateł mijania co spowoduje rozłączenie LED w momencie włączenia się świateł mijania.
Dzieki kolego a niewiesz czy to moze miec cos wspolnego z brakiem swiatel stop Na pewno nie ma nic wspólnego. Zacznij od sprawdzenia żarówek, następnie zobacz czy masz napięcie na włączniku STOP (jest nad pedałem hamulca). Jeżeli jest napięcie to zewrzyj te dwa kabelki na włączniku (powinny zaświecić stopy). Jeżeli nie ma napięcia to zobacz bezpiecznik...
Może zanim kupisz TCON to lepiej zrobić podstawowe pomiary np czy bezpiecznik jest sprawny oraz czy masz na nim napięcie oraz pomiary na cewkach
Problem z brakiem załączania sprzęgła klimatyzacji w Fordzie Focusie MK3 1.6 105 KM z 2011 roku, przy braku napięcia na cewce sprzęgła, może mieć kilka przyczyn. Poniżej przedstawiam krok po kroku, co i jak sprawdzić, aby zlokalizować usterkę, zaczynając od najprostszych i najbardziej prawdopodobnych przyczyn: 1. Sprawdzenie bezpieczników i przekaźników...
A napięcie wychodzi z przetwornicy 142V? Dodano po 2 Za bezpiecznikiem T500mA masz jeszcze rezystor z wył termicznym.Czy on jest sprawny?
Nie ma żadnego bezpiecznika na zasilaniu kompresora. Tak jak pisałem. Zasilanie bezpośrednio z BSM. Tak może być że sterowanie z BSI do BSM leci po CAN. Wrzucę schemat jak będę w warsztacie. Teraz to kwestia sprawdzenia tego co napisałem powyżej i znalezienia przewodów. Jeżeli to się zgadza to BSM uszkodzony lub wiązka. Po znalezieniu kabli można podać...
Na schemacie masz połączone na stałe do + cewkę przekaźnika, a drugi koniec jest przyłączany do masy. Stacyjka działa odwrotnie - podaje plus, dlatego należy jeden koniec cewki przekaźnika przyłączyć do masy, a drugi do stacyjki w miejsce, gdzie jest podawane napięcie po przekręceniu kluczyka. Styki przekaźnika pozostają bez zmian - jeden koniec przez...
Czerwono-czarny przewod do rozrusznika przechodzi przez puszkę z bezpiecznikami jeżeli jest automatyczna skrzynia biegow to jeszcze przechodzi przez takie urządzenie ktore jest podłączone do dzwigni biegow
Wymieniłeś cewki? Które. Może po prostu zdechł ci regulator napięcia, albo któryś z bezpieczników. Jeśli cewki w alternatorze były do kitu (tj w nowym), bo były chińskiej jakości to właśnie to mogło ci rozwalić regulator napięcia.
To że słychać "klapnięcie" przekaźnika wcale nie oznacza że napięcie do zasilania żarówek dochodzi do przekaźnika, oznacza to tylko że do przekaźnika dochodzi napięcie sterujące jego cewką. Czy ten przekaźnik z zieloną nalepką(który "klapie"?) odpowiada za załączanie światła? Czy bezpiecznik na płytce jest sprawny(sprawdzony omomierzem!)? Zobacz też...
Nie widze jaki jest chipset ani w menadzerze zadn nie ma ani w everesie nie pokazuje... Zostaw chipset w spokoju, nie czytaj postów Liska bo tylko zamieszanie wprowadza. tak napiecie spada po podpieciu matrycy z 19 na 4.7 mowimy o pinach 23-25 na plycie Podmień L4601. Na próbę wstaw bezpiecznik ok 1A jeśli nie masz cewki.
Udało się znaleźć przyczynę problemu z szarpaniem i wyskakującym błędem?? Mam podobny problem z moją Optimą, wymiana świec, cewek, oleju w skrzyni, bezpiecznika wysokiego napięcia nie pomogło.
Po awarii alternatora w Kia Ceed 1,6 2007 przestał kręcić rozrusznik. Po wysterowaniu przekaźnika w skrzynce pod maską rozrusznik kręci, auto odpala. Po przekreceniu stacyjką pojawia się napięcie na wyjściu stacyjki, bezpieczniki całe ale napięcie nie trafia na cewkę przekaźnika. Wszystkie podpowiedzi mile widziane.
Stawiam na moduł a nie znam sposobu sprawdzenia go w warunkach "domowych" ze względu na specyficzną budowę :( (nie to co na czujniku Halla gdzie jest to banalnie proste :) ) . jak masz możliwość podmiany aparatu zapłonowego w celu sprawdzenia (np. od kolegi) to to najprostszy sposób. Ale na początek sprawdź dokładnie bezpieczniki oraz czy na cewce zapłonowej...
bezpiecznik nr 16-podgrzewana tylna szyba
Czy tutaj nie załadowało się wam zdjęcie? Cewka spalona do kosza. Kolega chyba masz kompresor Denso - bardzo awaryjny, szukaj kompresora Delphi (jeśli używka trzeba sprawdzić i najlepiej odrazu wymienić bezpiecznik cewki).
bezpieczniki ok. na cewkach napięcia brak.
Witam mam problem nie moge odpalić somochodu. nie mam iskry, sprawdzałem i do cewki nie dochodzi napięcie. Mam pytanie czy jest jakiś bezpiecznik przed cewką który mógł sie przepalić?
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
Sygnał dajesz z tej kostki na przekaźnik i w momencie załączenia zapłonu przekaźnik dostaje sygnał załączenia i puszcza napięcie na dodatkowe gniazdo zapalniczki. Obwód jest zabezpieczony bezpiecznikiem z gniazdka zapalniczki. Przekaźnik po prostu robi w tym wypadku za włącznik napięcia na dodatkowe gniazdo zapalniczki. Cewka załączająca przekaźnik...
Bzdury totalne, nie wprowadzaj w błąd kolego! Pasowałoby dodać dlaczego bzdury, otóż napięcie wsteczne takiej diody to jedynie 50V. Wywali bezpieczniki w ułamku sekundy i zniszczy taki mostek. Autor tematu musi kupić inne diody.
Czy pojawia się napięcie na cewce przekaźnika? Czy tranzystory są sprawne? Jakie tranzystory są tam założone? Czy diody prostownicze na wyjściu są sprawne? Jakie one są? Jeżeli do mostka nie dochodzi napięcie przemienne to zacząłbym od sprawdzenia wszystkiego co jest przed nim tzn przewodu, wyłącznika... bezpiecznik jakiś powinien być.
Na cewkę stycznika (jak jest na 230V ew.220V) podajesz za pomocą przycisku napięcie z jednej z trzech faz. Po prostu łączysz w szereg fazę przycisk, cewkę, i zero. Do styków roboczych stycznika z jednej strony podłączasz trzy fazy a z drugiej silnik trójfazowy. Gdy okazało się, ze kręci się w przeciwną stronę, to zamień miejscami dowolne dwie fazy....
Według tego, co przemyślałem, zabezpieczenie powinno zawierać: (1) odgromnik na wejściu - on ma przyjąć wyładowanie w razie uderzenia pioruna w linię zasilającą; należy wziąć pod uwagę dwie możliwości: uderzenie bezpośrednio z linię 230V, ładunek pioruna to około 8C, więc jeśli napięcie łuku na odgromniku będzie 50V, to wydzieli się w nim 400J; uderzenie...
Powtórzę raz jeszcze. Wedle tego schematu ze skrzynki bezpiecznikowej ze styku B15 idzie zasilanie po stacyjce na cewkę zapłonową i bezpiecznik 27. O ile schemat jest poprawny to gdy na cewce jest niższe napięcie to takie samo powinno być na bezpieczniku 27. Sprawdź czy tak jest. Jeżeli na bezpieczniku jest ok a na cewce nie to znaczy że jest coś nie...
Przekaźniki posprawdzane bezpieczniki ? Masz to napięcie na cewce czy nie jeśli nie to uszkodzenie w linii 15 możliwości to przerwany przewód uszkodzony jakiś bezpiecznik uszkodzona kostka stacyjki. Bez pomiarów nie znajdziesz uszkodzenia, miernik w rękę i do dzieła.
Zbyt mało informacji .1. Czy topi bezpiecznik przegrzania ? 2 Jerzeli nie , to czy nie zanika w inny sposób napięcie na cewce sprzęgła ? 3 Co się dzieje przy ponownym uruchomieniu 4 Jak często taka syt. ma miejsce ? 5 Wyłacza pompkę , czy tylko przestaje podawać paliwo ?
Witam dzisiaj podczas ciecia drewna po dłuższym czasie pracy piły tarcza zablokowala mi się i juz nie ruszyła Zawsze pomagało chwilowe odczekanie az ostygnie ale teraz nic tylko buczy i nie chce ruszyć Kompletnie nie znam się na tych rzeczach ale chciałbym zapytać czy w puszce z włącznikiem jest tam jakis bezpiecznik czy cos sie tam przepalilo? Czy...
Mam problem z zabezpieczeniem akumulatora żelowego 12V 800mA przed rozładowaniem (w tym przypadku 10,5V). Chodzi mi o prosty układ, który sam mógłbym szybko i tanio zrobić. Znalazłem w necie schemat urządzenia, które ma powiadamiać przed zbyt niskim rozładowaniem akumulatora. http://obrazki.elektroda.pl/1742777700_1... Na swoje potrzeby...
Witam Stworzyłem małą przenośną chłodziarkę samochodową z pudła styropianowego oraz ogniwa Peltiera TEC1-12706. Ogniwo ma oczywiście obustronnie podpięte do radiatora wentylatory. Problem występuje w przypadku podpięcia całego układu do gniazda zapalniczki samochodowej (12V). Przepala się zawarty we wtyku zapalniczki 10-amperowy bezpiecznik, po ok....
sytuacja jest taka: klient ma kilka samochodzików akumulatorowych ,kilka akumulatorów no i parę ładowarek do tego. obsługa niestety bywa nie fachowa a zresztą w zamęcie (gdy dużo chętnych do jazdy) łątwo o błędne podłączenie łądowarki do akumulatora albo zwarcie przewodów, a wtedy widaomo - buum! pali się bezpiecznik ale jego ciągłą wymiana doprowadza...
Witam. Stara wtyczka była uszkodzona, wiec postanowiłem zmienić na nową wtyczkę w odkurzaczu samochodowym, podłączanym do gniazda zapalniczki w samochodzie. wg mnie podłączenie przewodów jest ok, ale po podłączenie do gniazda i próby uruchomieniu odkurzacza, przepala mi się bezpiecznik we wtyczce.. odkurzacz działa napewno, bo podłączam go bez pośrednio,...
Witam. Trochę czasu już szukam i nic nie mogę znaleźć. Potrzebuje jakoś zmodyfikować schemat ze zdjęcia żeby układ był odporny na odwrotne podłączenie ogniwa a nie wiem jak to zrealizować. Zależy mi na prostocie zabezpieczenia i skuteczności, bo spaliłem już 2 układy w ten sposób ;) Mam dość dziwny pomysł. Podejrzewam że łamie on jakieś podstawowe zasady...
bezpiecznik cewka cewka stycznik napiąć napiąć cewka płyta
kasowanie chipa drukarki corsa zasilanie głębokiego rozładowania
wkrętarka makita dewalt wkrętarka makita dewalt
Boss BD-2 Blues Driver – naprawa, serwis, autoryzowane punkty Roland, typowe usterki Linksys WRT54GC firmware 1.01.0 – gdzie pobrać, archiwa, SourceForge, Wayback Machine