Nikt nie podpowiedział, może (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – Dławik (statecznik magnetyczny) Kanlux MB5-11 to cewka o stałej indukcyjności, zaprojektowana tak, aby przy częstotliwości 50 Hz ograniczać prąd do wartości właściwych dla świetlówek kompaktowych 2-pinowych (PL-S/G23) lub liniowych T5 o mocy 5-11 W. – „Rozpoznawanie”...
Brak iskry reno clio 2 Wstępna ocena dostępnych informacji Brak iskry w Renault Clio 2 to problem, który może mieć wiele przyczyn, związanych głównie z układem zapłonowym, czujnikami lub immobilizerem. Aby skutecznie zdiagnozować problem, konieczne jest systematyczne podejście, obejmujące zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane kroki diagnostyczne....
Gdzies w necie znalazłem schemat instalacji podobnogo skutera jak mój tyle że z zupełnie innym układem ładowania/zasilania .... http://obrazki.elektroda.net/94_12332654... SCHEMAT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ 1. wyłącznik zapłonu (boczna podpora) 2. alternator 3. regulator napięcia 4. wzbogacacz 5. moduł zapłonowy 6. świeca zapłonowa 7. cewka zapłonowa...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
Witam posiadam Honde Civic 1.5 V-Tec. Dziś brat przełożył kable od świec do swojego samochodu ode mnie chciał sprawdzić czy jego są sprawne czy nie. Po założeniu z powrotem przewodów do mnie odpaliłem samochód brat zdjął jeden przewód pierwszy samochód chodził no i go zgasiłem nadal bez jednego przewodu po zgaszeniu brat założył brakujący przewód ale...
W tej chwili to wszystko działa... 35w przedni reflektor, 21W stop, 20W migacze , 5W przedni postój... 5 W tył , 5W podswietlanie tablicy...do tego jeszcze rozrusznik.. razem ok 85W ... tyle ze na 2 sekcjach prądnicy... Sporo Wattów odzyskałem bo wsadziłem żarówki na ledach wiec troche mocy w zapasie prądnica ma... Jak przerobic/ przewinąc tą nieszczęsną...
Jeżeli w tym samochodzie jest bezpiecznik zasilający cewkę zapłonową to jest to pierwszy samochód z tej grupy w którym by to było. Samochody te - nie posiadają bezpiecznika zasilającego cewkę zapłonową. Sprawdź kostki od tyłu skrzynki bezpiecznikowej - zwłaszcza te czerwone o dużym przekroju. Pozdrawiam.
Wyłącznik uderzeniowy, bezpieczniki, zasilanie cewki zapłonowej sprawdzone?
Opisz bliżej układ zapłonowy - czy cewka ma modół wzmacniający (trzystykowa kostka, modół aluminiowy w podstawie cewki) Jeżeli sie stopiła to: 1. uszkodził się ten modół na zwarcie - ale powinien zadaziałać bezpiecznik 2. szkodził się komputer sterujący zapłonem i podaje na stałe napięcie otwierajace tranzystor w module - też powinien zadziałać bezpiecznik...
wymieniłem cały aparat zapłonowy + cewka auto odpaliło i chodziło jakis czas plus po stacyjce do cewki zabezpieczyłem bezpiecznikiem 7,5A , auto pochodziło z 10min.przepalił sie bezpiecznik który dołozyłem po probie krecenia rozrusznikiem wiadome auto nieodpliło ale po lewej stronie tam gdzie jest ten malutki głosniczek w lewym słupku zaczał wydobywac...
A podłącz eksperymentalnie cewkę zapłonową bezpośrednio do "+"akumulatora,oczywiście przez osobny bezpiecznik i jakiś wyłącznik,który pozwoli ci gasić silnik.Jeśli dalej będą pojawiać się problemy to winna jest cewka zapłonowa,kondensatory przy cewce lub aparacie,lub sam aparat. A z "ciekawszych usterek"z jakimi się już spotkałem w "maluszkach"(o podobnych...
Witam. Mam zapytanie do kolegów mających doświadczenie z Mitsubishi. Chciałbym się dowiedzieć jak działa moduł zapłonowy w Mitsubishi space wagon silnik 4G64 2.4 GDI 2000rok. Są w tym silniku 4 cewki zapłonowe jedna na każdy cylinder, moduł zapłonowy, rozdzielacz zapłonu w sterowniku. Moduł ma 4 piny i może być może ma połączenie z masą jeszcze poprzez...
Jeżeli cewki są pojedyncze na każdy cylinder to uszkodzona jest instalacja elektryczna lub sterownik silnika . Badanie oscyloskopowe stwierdzi to jednoznacznie .
zobacz na 2 rzeczy-czy radio podpięte dobrze i na okablowanie czujnika światła wstecznego
1.8 benzyna, 89r tak na czarnym kablu
pewnie jakaś cewka na elektrozaworze,lub przetarte kable (zwarcie) od spodu samochodu przeważnie pseudo gazownicy wpinają zasilanie pod cewkę zapłonową
Odłacz cewke od kostki dwupinowej to bedziesz wiedział czy to ona jest powodem. Nie sadze jednak
F4 na rysunku http://obrazki.elektroda.net/46_11974120...
Koledzy mam pytanko mam poldka na boschu i padła mi cewka bo 1 i 3 ma iskre,a 2 i 4 ma iskrę ale przez chwilę,a mam cewkę od abimexu,dało by radę przerobić takie coś????
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Panowie wszystko jasne. Problem tkwił w bezpieczniku cewki zapłonowej. Wszystko już zrobione i śmiga jak śmigał. Dzięki z pomoc i pozdrawiam.
Stawiam na moduł a nie znam sposobu sprawdzenia go w warunkach "domowych" ze względu na specyficzną budowę :( (nie to co na czujniku Halla gdzie jest to banalnie proste :) ) . jak masz możliwość podmiany aparatu zapłonowego w celu sprawdzenia (np. od kolegi) to to najprostszy sposób. Ale na początek sprawdź dokładnie bezpieczniki oraz czy na cewce zapłonowej...
Zasada jest jedna i prosta - nie trzyma się samochodu z włączonym zapłonem, jeśli nie ma się zamiaru uruchomić silnika (w starszych samochodach groziło to zniszczeniem cewek zapłonowych). Bezpiecznik F1 odpowiada m.in. za zasilanie sterownika silnika. Sam sterownik silnika pobiera ok 0,4A, każdy załączony przekaźnik (sama jego cewka) 0,15-0,2A. Pompa...
Jest bezpiecznik, ale to jest to samo napięcie co na 5-tym pinie cewki zapłonowej.
Bezpiecznik nr 10 powinien być 30A. W zależności od rodzaju BSI są 2 różne BSMy czyli skrzynki bezpieczników pod maską. Zdjęcia poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/8389925700_... https://obrazki.elektroda.pl/4461950100_... Jak widać różnica polega a ilości podpięty h przewodów pod ten bezpiecznik. W obu wersjach te...
Kolego jaja sobie ze mnie robisz ?? Zobacz jak są ułożone bezpieczniki ? Obróć sobie o 180 stopni bezpieczniki, a w ogóle co do opisów to widziałeś w diesle'u cewkę zapłonową czyli IG COIL ?. Wysłałem Ci prawidłowy opis, i wartości są identyczne na rozpisie z twoimi w skrzynce.
Czarny kabel, ze skrzynki bezpieczników. Pewnie masz założonego jakiegoś lewaka lub alarm i on rozłącza.
Ten bezpiecznik nie zabezpiecza pompy paliwa w silniku benzynowym, a zasilanie na obie cewki zapłonowe oraz przez diodę zasilanie na cewkę przekaźnika regulacji silnika. Sprawdziłbym przewody zasilające do cewek. Odłączyć je, wyciągnąć bezpiecznik i zobaczyć co się dzieje w obu kostkach na pinach nr 2. Jak ten bezpiecznik będzie spalony to nie odpali...
To nie moduł zapłonowy! To dławikowy układ ładowania. Zielono-czerwony kabel do bezpiecznika połączonego z cewką ładowania a czerwony przez bezpiecznik do akumulatora
Witam Czy ktoś wie gdzie fizycznie w Toyocie Yaris 2015 znajduje się wg schematu (załącznik): K189 Przekaźnik cewki zapłonowej ? Albo bezpiecznik cewki zapłonowej? Albo przewód zasilający wspólny cewki zapłonowej (w kostce, wtyczce, gnieździe). W skrzynkach z bezpiecznikami po lewej i prawej tego nie mam bo wyciągałem wszystkie po kolei i samochód odpala....
Sprawdź bezpiecznik nr 32 w kabinie.
Witam. Bezpiecznik nr 52 zasila tylko cewki zapłonowe pin 3. Uszkodzona wiązka.
Do sprawdzenia:instalacja,przekaźniki,bezpi... zapłonowy,sterownik,czujniki.
Jak bym miał obstawiać, to czujnik położenia wału lub BSM - to jest ten moduł z bezpiecznikami po prawej stronie, oznaczony na schemacie PSF1. Często w nim padają przekaźniki odpowiedzialne za pompę paliwa, a na tym samym obwodzie jest cewka zapłonowa i wtryskiwacze.
Rozprułem całą wiązkę kabli od cewki zapłonowej po sam komputer , przezwody wszystkie całe, do cewki zapłonowej idą trzy przewody , jeden wychodzi ze skrzynki bezpieczników a dwa wychodzą z komputera . Na całym odcinku przewody są całe. Czy może być spalony komputer? Dodam, że po włączeniu zapłonu dochodzi lekki pisk komputera, czy wcześniej tak popiskiwał...
Temat rozwiązany. Uszkodzony sterownik silnika palił cewkę zapłonowa i bezpiecznik. Także poszły 2 cewki i nowy ster. Miałem z końcówka GC, pasuje z końcówką GB beż żadnych problemów.
Sprawdź bezpiecznik F6 7.5 A.
Napiecie idzie z przekaznika przez bezpiecznik(skrzynka na nadkolu). Ale pewnie zgnita wiązka lub kostka nie łączy w skrzynce.
Do czego potrzebny schemat. Bezpieczniki. Stacyjka. Cewka zapłonowa. Aparat zapłonowy. Świece. Czyli sprawdzić bezpieczniki, czy jest napięcie na cewce, czy styk przerywacza ma właściwą przerwę (i nie podpalone styki) , założyć nowy kondensator. Sprawdzić kopułkę i palec rozdzielacza (pęknięcia, wykruszenia, podpalenia). Uwaga przy wypinaniu przewodów...
Siema mam silnik 1500w jaki bezpiecznik dać bo jest tam cewka zapłonowa 22uF 400V/450V i nie jestem pewien jaki bezpiecznik dać bo do samego silnika 1500W dałbym 6,8A ale nie wiem jak z ta cewką waszym zdaniem jaki dać?
a bezpieczniki źle sprawdzone. Też tak myślę. Pompa paliwowa nie dostaje zasilania. Jak na gazie zapalił to iskra jest, czyli aparat zapłonowy(cewki) dostaje zasilanie. Jak nie wtryski nie dostają paliwa, to pompa nie pracuje w baku. Szukaj bezpiecznika od niej.
Oba przewody z cewki i prądowy i impulsowy idą do modułu zapłonowego. Moduł zapłonowy w zależności od wersji albo jest zasilany bezpośrwdnio po kluczyku przez bezpiecznik ,albo za pośrednictwem przekaźnika tego samego co wtrysk.
Ten bezpiecznik zabezpiecza obwód stacyjki, ale jest przed stacyjką. 12V po stacyjce możesz szukać na zasilaniu cewki zapłonowej, wtryskiwaczy, zaworu oparów paliwa, albo zasilanie przekaźnika pompki paliwowej, nie mam akurat schematu pod ręką, żeby dokładnie wskazać.
Szukaj zwarcia.
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
To co trzymasz w ręce to oprawka bezpiecznika, raczej bez związku z brakiem iskry. Moduł cdi potrzebuje do działania: zasilania (+12V, jest, sprawdziłeś), masy, impulsów z cewki wyzwalającej (żółty-szary i żółty-niebieski, sprawdź miernikiem, cewka wyzwalająca zwykle ma ok 1kΩ) i połaczenia z cewką wysokiego napięcia (kabel biało-fioletowy, trzeba...
Ja bym stawiał na takie możliwości: — Przełamanie przewodów i zwarcie (wiązka przy główce ramy, wyłącznik zapłonu na prawej manetce). — Uszkodzenie cewek zapłonowych (zwarcia w uzwojeniach, zwiększone natężenie prądu), jeśli będziesz wymieniał to wymieniaj na oryginalne, przeznaczone do zapłonu TCI, gdyż podróbki mogą spalić moduł zapłonowy. Poza tym,...
Witam -jezeli masz benzynkę to obrotomierz jest podłączyc bardzo prosto , a zegarek LCD. w liczniku jest zasilany napięciem stałym z akumulatora. najpierw sprawdz czy masz dobre wszystkie bezpieczniki, jak masz dobre to wyjmij licznik i zobacz która sciezka jest "+" a która "-" i podłącz napiecie a obrotomierz potrzebuje trzy przewody do działania(+...
Od tyłka strony bierzesz się za robotę. Z tego samego bezpiecznika zasilane są wtryskiwacze, cewka zapłonowa i grzałki obydwu sond. Wtryski i cewkę jako sprawców zamieszania możesz raczej wyeliminować - pozostają obydwie sondy - któraś zrobiła bezczelnie zwarcie zasilania. Tak że bądź uprzejmy sprawdzić, czy bezpieczniki na pewno masz sprawne. Pompę...
bezpiecznik cewka cewka zapłonowy mercedes honda cewka zapłonowy
rower elektryczny awaria połączenie silnik pralka metoda pomiar pojemność
electronics zasilacz tester diagnostyczny
Regulator napięcia w Skodzie Octavii 1.6 MPI 2004 - rozładowanie akumulatora i migotanie kontrolek Filtr górnoprzepustowy dla Tonsil GDWK 12-19/150 8 Ohm