To przyczyna w przewodach dochodzących dosondy, lub w samej sondzie. Jeśli sonda nie będzie podgrzewana to nie będzie pracować poprawnie. Trzeba będzie ją zmienić, jak nie da się naprzwić.
Wszystko jasne . Zgadza się wszystko i bezpiecznik i wartość i to że ten schemat pasuje ( w moim przypadku ) do silnika AZQ, Sonda pracuje , błędu nie wywala , silnik pracuje równo . Oscyloskopu nie podłączałem , bo właściwie to po co . Okazyjnie wymyłem EGR . Dziękuję za wskazania .
Błąd P0032 w Renault Megane 3 1.5 dCi odnosi się do układu kontroli grzałki sondy lambda (czujnika tlenu). Kod ten zazwyczaj oznacza: "HO2S Heater Control Circuit High (Sensor 1)" czyli wysoki sygnał w obwodzie grzałki sondy lambda przed katalizatorem (Sensor 1). Przyczyny błędu P0032 Uszkodzona grzałka sondy lambda: Sonda lambda może być uszkodzona...
Witam! Skoda roomster 1.6 benzyna 2007. Spała mi się bezpiecznik 31 od sonda lambda. Grzałki w obu sondach mają opór 6.6 oma. Samochód kupiłem niedawno i widzę że powinien być bezpiecznik 10A a jest już założony 15A. Czy ten bezpiecznik odpowiada za coś jeszcze? Co mógłbym ewentualnie jeszcze sprawdzić?
Według informacji AI grzałka tego termostatu może pracować w zakresie od 10 do 20 A. Wydaje mi się jednak, że jest mniejsza niż 10 A, ponieważ spalił mi się ostatnio bezpiecznik 10 A, który odpowiadał za pracę sondy lambda, ale na tym samym kablu co sonda lambda obsługiwany jest też termostat. Gdy siadł ten bezpiecznik, napięcie na grzałkę wynosiło...
Po wymianie grzałki problem pozostał, bezpiecznik sprawdzony, sonda trzymała parametry. Pomogło dopiero dokładne foliowanie odpływu zbiornika skroplin. Dwa lata jest ok.
Panowie, dziękuję Wam bardzo za wszystkie podpowiedzi 👍 Dziś będę próbował i sprawdzał. Jeżeli nic nowego się nie wyjaśni, to będę musiał oddać auto do fachowca. Dodano po 47 Bez przekaźnika zasilającego m.in sondy, pompa paliwa nie ruszy. Więc przekaźnika bym się nie czepiał, chyba że tam jest jakaś rzeźba zrobiona. Zobacz czy masz zasilanie na bezpieczniku...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
No i niestety nawet na oryginalnej sondzie jest problem. Odczyty zaniżone do maks. 0,6V i przerwa w obwodzie grzałki. Niewykluczone, że uszkodziłem obwody wyjściowe sondy w DME przy pierwszej wymianie. Zrobiłem karygodny błąd i odciąłem przewody sondy bez jej odłączenia. Padł bezpiecznik 25A a obwód musiał się zamknąć przez masę nie zasilonego DME,...
Witajcie , proszę o pomoc . Nie mam zasilania na grzałkę sondy lambda, czy wie ktoś który bezpiecznik ( przekaźnik) odpowiada za grzałkę? Niby wszystkie sprawdziłem i są ok ale może są jakieś o których nie wiem. Sonda wymieniona na nową 100% sprawna. Pacjent Mercedes E klasa W211 Kombi 2003r 1.8 Kompresor 163KM
Zobacz czy sonda działa, ma swój bezpiecznik do grzałki w skrzynce koło akumulatora, co również należy sprawdzić
Witam. W mojej Skodzie Fabii 1.4MPI padła mi sonda lambda. Po podłączeniu do VAG'a w teście starzenia (grupa nastaw 034) wyświetliło brak reakcji sondy lambda i dziwną temperaturę katalizatora (-32"C). Napięcie na sondzie stało na poziomie 0.3V. Jako iż w ASO sonda kosztuje straszne pieniądze, wstawiłem 4 przewodową sondę uniwersalną. Napięcie sondy...
.., że sonda lambda nie podaje sygnału (ma stałe napięcie 0,45V) i sporadyczne problemy z przepływomierzem powietrza. Czyżby to? Sonda? Można jakoś ją reanimować czy jest zgon? Ja u siebie tez miałem podobnie niezależnie od tego czy silnik pracuje czy tez nie dawała stałą wartość napięcia - pomoże jedynie wymiana na nową. Mozna poszukać uniwersalnych...
objawami uszkodzonej sondy jest duże spalanie, nierówna praca silnika na wolnych obrotach ale nie koniecznie to musi być jej wina gdyż za takie objawy mogą być winne inne elementy np brudny i zapchany filtr powietrza, uszkodzony wydech, niesprawny silnik krokowy itd... sonde można sprawdzic zwykłym voltomierzem! podłącz miernik do czarnego przewodu...
Witam Forumowiczów Sharan 2.0 ady 99 r. bez gazu. objawy, szarpanie na zimnym, na ciepłym troszkę mniejsze, głownie przy równej jeździe, auto mułowate vag pokazuje: grzała - przerwa lub zwarcie do + sonda - przerwa lub zwarcie do + Brak zasilania na grzałce sondy lambda, napięcie na sondzie ok 1.3v na rozgrzanym silniku Bloki pomiarowe vag pokazują...
Po włączeniu nie zapala się żadna z 4 led, po uruchomieniu jakiegoś trybu testowego zmywarka pobiera wodę, otwiera pojemnik z kapsułką, wypompowuje, ponownie pobiera wodę, pracuje pompa, grzeje i po jakimś czasie zatrzymuje się z pulsującymi Ledami 1 i 2. Sprawdzone: sonda NTC i połączenia, bezpiecznik ITR przewodzi, grzałka ok 30Ω i grzeje, napięcie...
Witam. Zabieram się za remont ogródka działkowego i jako, że mam niemiłe doświadczenia z inst. ele. e tym lokalu postanowiłem zacząć od wymiany (kompletnej) elektryki. Począwszy od słupa (odległość od domku około 15-20m) zamierzam zrobić wszytko od zera włącznie z skrzynką na licznik wywaloną w ogrodzenie. Na czym problem polega... otóż nie bardzo wiem...
Witam serdecznie. Mam Opla Combo z 2002 roku i postanowiłem się wziąć za silnik, a dokładniej za jego osprzęt. Wyposażyłem się w urządzenie do sczytywania usterek i: Najpierw wymieniłem sondę nr 1 (przed kat.) Po wymianie cały czas wyskakuje błąd nr: P0135 - Podgrzewacz czujnika O2 (Bank1 Czujnik1) - usterka P0141 - Podgrzewacz czujnika O2 (Bank1 Czujnik2)...
Trochę trudno mi uwierzyć w pękniety pierścień czy przytartą gładź cylindrową w tym samochodzie który ma 67 tys km i najczęściej 3-5 km dziennie robił . Oczywiście wszystko możliwe i sprawdzę to w tym tygodniu. A wtryskiwacz mam zamiar sprawdzić poprzec podłaczenie ich pod listwę z jednej strony a pod menzurki z drugiej . Tylko nadal nie bardzo widzę...
Różowy zasilanie grzałki +12V po bezpieczniku. Biały masa grzałki ze sterownika silnika. Siwy i brązowy czujnik sondy ze sterownika. Podałem dane w aucie a teraz trzeba poszukać jaka to sonda i dopasować kable kolorami.
Czy ten bezpiecznik jest 25 A jeżeli tak to odepnij wszystkie wszystkie sondy lambda i zobacz czy bedzie się palił ten bezpiecznik ,jak nie to masz zwarcie na grzałce sondy .
Zawór EVAP jest sterowany masą z ECU pin 19, a +12V jest stały z bezpiecznika wspólnego z grzałkami sond lambda.
Witam. Obwód grzania sond i przepływomierz zabezpieczone są bezpiecznikiem. Niestety w programie nie jest opisany numer bezpiecznika.
Podbijam temat, gdyż również poszukuję schematu bezpieczników do Riftera z 2021 roku. Ja w szczególe szukam bezpiecznika grzałki sondy lambda - jeśli ktoś mnie może pokierować to będę wdzięczny.
Sterownika szukaj na słupku przednim w nogach pasażera. Dodano po 25 Według danych Autodaty moduł nie ma zasilania od strony sterownika. Sprawdź zasilania cewek, na schemacie widać po drodze od stacyjki bezpiecznik. Dodano po 2 Bezpieczniki : cewek, grzałki sondy i wtryskiwaczy znajdują się obok sterownika.
Zasilanie masz stałe z bezpiecznika. Ecu "pulsuje masą"
Bezpiecznik F43 10A, wisi na nim również zasilanie grzałki sondy lambda.
Jeżeli się spalił to znaczy że jest zwarcie, trzeba sprawdzić kable obwodów za które owy bezpiecznik odpowiada, mogły się przetrzeć lub jw tę grzałkę sondy pzd
Błąd grzałki pierwszej sondy lambda. Do sprawdzenia oporność grzalki, bezpiecznik, okablowanie, sterownik.
W obd2 wyskakują błędy obu sond "heated oxygen sensor". Zawsze grzałki sond. 0130, 0135, 0136, czasem 0141. Moje pytania: Dlaczego po odpięciu sondy nie czuję żadnej różnicy, a po odłączeniu bezpiecznika jest wielka różnica? Czy napięcia i opory są w normie? Co, oprócz sond, może być problemem? ] Pierwsze to, że sonda nie jest brana pod uwagę bo nie...
Bezpiecznik od grzałek sond ok? Napięcie na grzałki dochodzi?
Bezpiecznik zasila grzałki sond i przepływkę
Wszystko źle. Czytasz co sie do ciebie pisze? Grzałki lecą przez bezpiecznik. A po drugie nie sprawdzaj miernikiem a probówka żarowką 12volt. Dodano po 6 Bezpiecznik F45 15A, grzałki sond.
może to grzałka w sondzie, sprawdź rezystancje na białych przewodach od sondy, powinno być 3-15 ohm, sprawdź też bezpieczniki od grzałki sondy
+ spod bezpiecznika pompy paliwa, masa sterownik pin 20. Od 0-12 wartość taktowana.
Z tego co kojarzę w tym modelu ten sam bezpiecznik zasila również grzałkę sondy lambda, może tam należy poszukać problemu
Z najbardziej prądożernych odbiorników na tym bezpieczniku to będą grzałki sond lambda. Spróbuj je odpiąć.
W/g opisu nie działa grzałka w sondach przed i za katalizatorem ale to nie musi być uszkodzenie czujników ale np bezpiecznik . Silnik zapewne vti lub thp? Temperatura spada ponieważ jak sterownik silnika wykryje usterkę to profilaktycznie uruchamia wentylatory chłodnicy
Jak się mogą otwierać?Sterownik otwiera je impulsami masy wszystkie jednocześnie .Wszystkie mają wspólny + i _.Napięcie zasilające +12v idzie przez przekaźnik ,zasila jednocześnie grzałkę sondy i pompę paliwa przez bezpiecznik .Napięcie minusowe kluczowanie idzie do pinu 2 sterownika.Więc poszukaj problemu po którejś ze stron,prawdopodobnie przerwany...
Bezpieczniki są ok, w przewodach grzałki w kostce sondy jest +12 V, takie jak akumulator, napięcie -10,5 V w parametrach, kompie sonda nie reaguje, ma 0 mV. Może podeśle ktoś, gdzie są masy na sterowniku. Hm, albo padł sterownik.
bezpiecznik 28 pali. Paweł. właśnie o to mi chodzi co poza pompamoze powodowac palenie bezpiecznika. błędu z grzałki sondy niema. Może masz Paweł schemat taki jak powinien byc?
Tam nie jest czasem wspólny bezpiecznik od pompy i grzałki sondy ?
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Sonda 5 przewodowa to sonda szerokopasmowa sprawdzanie tylko za pośrednictwem testera diagnostycznego. W APE plus dla obu sond jest podawany po kluczyku za pośrednictwem przekaźnika (tego samego co dla pompy paliwa) oraz bezpiecznika wspólnego dla obu sond. Jeżeli brak plusa to w pierwszej kolejności zainteresował bym się wspomnianym bezpiecznikiem....
A powiedz mi co sprawdzić w tych przewodach które są takie same ? Żeby je dobrze podłączyć? I jeszcze ma pytanie to na zaznaczonym zdj to opornik ??? I ostatnie pytanie, jest w aucie tym bezpiecznik od sondy lambda ??? Musisz sugerować się numeracją pinów w sterowniku i w złączu. Inaczej jest tylko 50% szansy że podłączysz to poprawnie. Szczerze mówiąc...
W jednym jak i drugim układzie pompa leci po przekaźniku przez bezpiecznik ,na tej samej linii co wtryski ,grzałki sond,evap,MAF itp. Więc albo przerwany kabel albo spalony bezpiecznik, a może i sama pompa.
Niemożliwe, aby obie sondy się "spaliły". Albo diagnosta d...pa albo Cie okłamano. Rzeczywiście taka odległość bez działających sond skutkuje wyminą katalizatora i zwiększonym spalaniem. Pokusił bym się o sprawdzenie bezpiecznika na grzałki sond , jest jeden na obydwie.Nie wiem jaki numer ale na wieczku powinien być opis.
E-Nr to model ekspresu wraz z indeksem xxx/xx - wydrukowany jest na tabliczce / naklejce znamionowej. Na marginesie powiem, ze to nic niezwykłego, że "termiki" są inne! Czasem nawet ten sam model ale z innym indeksem ma wprowadzone zmiany w konstrukcji. Wnioskując po google i "Siemens EQ.6 plus S700" to model np. TE657313RW -> Fuse 229º Thermostat...
U059E uszkodzona sonda NOX do wymiany. P2202 Wgrać najnowsze oprogramowanie do sterownika silnika (w serwisie) jeśli nie pomoże główna wiązka elektryczna do wymiany. U1535 Usterka komunikacji w systemie NOX (komunikacja nie ważna). P220A Niestabilne napięcie zasilania układu NOX. Proszę sprawdzić bezpiecznik pod BSM oznaczony MF-3 czy jego styki są...
Podłącz żarówkę zamiast bezpiecznika, i wtedy możesz w miarę bezpiecznie szukać zwarcia. Zacznij od grzałki sondy.
Najpierw spraw abyś miał 12V na grzałce, to jest pierwszy trop. Niżej bezpieczniki. Lewy skrajny s243 zabezpiecza właśnie D80. Zmierz napięcie na obu jego stykach bez wyciągania go. https://obrazki.elektroda.pl/1295514100_... Ty mierzysz to 7V względem masy czy względem pinu 4 we wtyczce sondy?
Mogło być zwarcie w obwodzie grzałki sondy i spaliło bezpiecznik
Często grzałki sond mają wspólne zasilanie, wspólny bezpiecznik, może zacznij od sprawdzenia napięcia na wtyczce sondy.
Dzięki, typ sterownika się zgadza. Jaki to nr bezpiecznika (zaznaczyłem) bo na zaworze par paliwa też brak + .
kolego a błąd który wyskakuje odpowiada za obwód sondy czy grzałki? podaj dokładny numer błędu i sprawdz również bezpiecznik F9 10A
Zasilanie grzałki idzie przez bezpiecznik.
Zasilanie na grzałki sond jest? Sprawdzałes bezpieczniki?
Sprawdz miernikiem grzałkę sony ewentualnie bezpieczniki
Albo bezpiecznik, albo wiązka, albo same grzałki w sondach. Z tym EVAP to sprawdzałeś chociaż który kabel jest uszkodzony? Napięcie zasilania to rozumiem że sprawdzałeś między budą a kablem + we wtyczce, a nie między kablem a kablem we wtyczce co? Żarówka np 21W to specjalistyczne narzędzie dzięki któremu sprawdzisz usterki w twoim wozie.
Z tego co wiem zasilanie grzałki idzie z bezpieczników. Ecu wystawia masę.
Tylko jaki ten bezpiecznik jaka temperatura Jeżeli kolega ma pirometr lub sondę temperaturową dołączaną do multimetru to można zmierzyć tą temperaturę. 1. Mając uruchomiony pomiar temperatury włączyć (zewrzeć bezpiecznik) grzejnik i po chwili odłączyć wiatrak co spowoduje szybkie rozpalenie grzałki. 2. Zmierzyć wówczas temperaturę jaka występuje w...
Ten bezpiecznik oprócz pompki paliwa zasila również cewki zapłonowe,a także przekaźnik główny,który to z kolei zasila wtryskiwacze,zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa oraz grzałkę sondy no i oczywiście sterownik silnika.pozdr.
Od tyłka strony bierzesz się za robotę. Z tego samego bezpiecznika zasilane są wtryskiwacze, cewka zapłonowa i grzałki obydwu sond. Wtryski i cewkę jako sprawców zamieszania możesz raczej wyeliminować - pozostają obydwie sondy - któraś zrobiła bezczelnie zwarcie zasilania. Tak że bądź uprzejmy sprawdzić, czy bezpieczniki na pewno masz sprawne. Pompę...
Witam Pacjent Peugeot 208 1.2 benzyna 2018r Problem dotyczy grzania sond górnej i dolnej błąd jaki mi wskazuje to P0031 Grzałka czujnika tlenu przed katalizatorem P0037 Grzałka czujnika tlenu za katalizatorem P0444 sterowanie zaworem odsysania par paliwa Okablowanie od sondy do ecu sprawdzone przejście jest bezpiecznik wszystkie tak samo jakieś pomysły...
Grzałka sondy : sprawdzić bezpiecznik , sprawdzić oporność grzałki , jeżeli oporność poprawna to "przedzwonić " kabelki. MAP: sprawdzić napięcie odniesienia i masę (na odpiętej wtyczce , bodajże nogi 1 i 3 ma być ok 4,5V) Vagiem podejrzeć parametry, ewentualnie sprawdzić ciągłość przewodów. Jeżeli jesteś laikiem po co ci ta wiedza skoro nie będziesz...
Interpretacja komputer brak zasilania,grzałka sondy brak zasilania. Grzałka sondy załączana jest przez komputer,prawdopodobnie bezpiecznik przepalony.
Na początek sprawdź bezpiecznik 12(15A) w skrzynce pod maską. Zasilanie obu grzałek jest po tym bezpieczniku.
Prąd jaki płynie przez bezpiecznik, ruszając wtedy przewodami. Otworzyć skrzynkę bezpieczników, sprawdzić czy nie ma wody, pozostałości po niej. Od czasu do czasu proponują rozejrzeć się za wodą, i zgniłymi przewodami, te hmm, nowe auta z elektroniką naćkaną w każdym miejscu stały się słabo wodoodporne. Wiek wiekiem, ale to chyba nawet specjalnie robią...
A grzałki od sond nie są na tym samym obwodzie?
Zawór filtra, ogrzewanie sondy, przepływomierz mają wspólnego stałego plusa po jednym bezpieczniku. Wepnij się np w plusowy przewód grzałki sondy i sprawdzaj jak napięcie. Pasowałoby sprawdzić wszystkie plusy i mase do sterownika. No i parametry rzeczywiste koniecznie! Z tych elementów co wywala błąd.
Z bezpiecznikiem można
bezpiecznik na pewno na grzałkę musi być.
przekaźnik daje plus ( przez bezpiecznik), mase zapina sterownik
Napięcie powinno być zbliżone do napięcia akumulatora. Sonde od aku dzieli tylko przekaźnik i bezpiecznik, oczywiście grzałke sondy.
Przelutuj srebrny przekaznik z bezpiecznikiem za ecu.
Grzałki sond są zabezpieczone bezpiecznikiem . Na tym obwodzie idzie też zawór evap, ale też wtryski ,cewka ,pompa. Także gdyby bezpiecznik był uszkodzony to powinno łapać błąd drugiej grzałki. A jak by obwód był uszkodzony to był by problem z resztą tych podzespołów. Na jednym z pinów grzałki ma być 12v podczas pracy silnika. A na drugim ( PWM ) masa...
sonda wymienione wraz z bezpiecznikiem 77stopni i dalej ten sam objaw ponadto grzałki sprawne bez oznak przebicia
EVAP, pompa powietrza wtórnego, przepływomierz i grzałki sond biorą zasilanie z jednego źródła, bezpiecznika nr 43. Ten obwód może być punktem wspólnym łączącym te wszystkie błędy.
Sprawdziłem dzisiaj bezpiecznik odpowiedzialny za sondę - cały. Rezystancja grzałki 11 ohm. Ewentualnie wie ktoś gdzie dalej idą przewody od złączki? Przedzwoniłbym je, ale nie wiem gdzie jest koniec.
A może zwyczajnie jest przebicie z grzałki sondy, wyjmij bezpiecznik od grzania i zmierz napięcie. U mnie tak było i właśnie cały czas 1,3V .Po wymianie sondy wszystko wróciło do normy.
Wie ktoś jak te grzałki są zasilane,czy ze sterownika czy przez jakiś moduł,bezpieczniki sprawdzone i dobre.
Rok produkcji 2001. Silnik 1.4l 8zaworowy 75KM. Dodano po 11 typ silnika (TU3JP) BVM 5 sterownik SAGEM. Dodano po 28 Wg schematu przewód zasilający (minus) grzałkę sondy jest podłączony ze sterownikiem SAGEM S2000. Tzn, że zasilanie grzałką jest sterowane przez komputer. Pytanie czy stale czy impulsowo. Plus jest stały za bezpiecznikiem.
Tak, jeśli ma przepalony bezpiecznik, lub spaloną grzałkę :D
Najłatwiej postawić diagnozę jeżeli chodzi o błąd P1118(zakładam, że ktoś po wymianie sondy skasował stare błędy) Najpierw omomierzem sprawdzić grzałkę w sondzie (najczęściej dwa białe przewody) Jeżeli jest przerwa w obwodzie grzałki = sonda do wymiany. Jeżeli grzałka jest sprawna ,to należy sprawdzić te dwa przewody od grzałki sondy aż do samego sterownika...
Sprawdzałeś czy jest komunikacja z ECU i uch? Dodano po 12 Sprawdź jeszcze bezpiecznik f3 30A w skrzynce bezpieczników w komorze silnika. Odpowiada on za zasilanie grzałki sondy, ECU i połowy osprzętu silnika.
Zasada jest jedna i prosta - nie trzyma się samochodu z włączonym zapłonem, jeśli nie ma się zamiaru uruchomić silnika (w starszych samochodach groziło to zniszczeniem cewek zapłonowych). Bezpiecznik F1 odpowiada m.in. za zasilanie sterownika silnika. Sam sterownik silnika pobiera ok 0,4A, każdy załączony przekaźnik (sama jego cewka) 0,15-0,2A. Pompa...
ENN2853COW chłodziarko-zamrażarka Electrolux Witam, Mam problem z częstym sygnałem o za wysokiej temperaturze w zamrażarce . Z moich obserwacji po włożeniu sondy do środka zamrażarka chłodzi w zakresie -16 do -8 .. przy tej najwyższej wyskakuje błąd po dotknięciu sterownika temperatura z miernikiem i sterownikiem sie zgadza. Bezpieczniki na grzałce...
Da się podłączyć sondę czteroprzewodową. Musi grzałka grzać cały czas, tylko po co robić sobie kłopot i przerabiać instalację (bezpiecznik dodatkowy do sondy i przekaźnik) Pozdrawiam.
Auto zgasło podczas jazdy.Po diagnostyce w silniku błedy wszystkich wtrysków, zaworu EVAP, błedy grzałek sond. Bezpieczniki sprawdzone wszystkie dobre. Nie słychac też pompy paliwa. Po sprawdzeniu okazuje się że jest brak zasilania na dwoch bezpiecznikach od sterowania silnikiem F2 i F15. Co steruje tym przekażnikem który zasila te bezpieczniki BSI,BSM?...
brak prądu na grzaniu sondy za katalizatorem auto to laguna 2 z 1,8 16v miał juz ktos podobny problem? gdzie szukac bezpiecznika od tej sondy? dodam ze na górnej sondzie prad na grzałce jest
Tam masz dwa przekaźniki , jeden zależny od drugiego ; sprawdź przekaźnik pierwszy z lewej od przekaźnika pompy i wtrysków . On podaje 12 V na cewkę przekaźnika pompy , na ECU , na grzałki sond lambda i zawór odpowietrzenia zbiornika. Posprawdzaj bezpieczniki , a szczególnie nr30. ECU to Motrionic 1.5.5.
Gdzie są te logi z diagnostyki? Ty dałeś autoskan. Grzałki sond nie mają zasilania. Trzeba sprawdzić czy czasem nie jest uszkodzony bezpiecznik lub jakiś przewód bo 3 wszystkie grzałki uszkodzone to raczej wątpliwe ale może być prawdziwe. Czy na zimnym silniku zachowuje się tak samo jak na ciepłym? Pomiar sprężania trzeba by zrobić. Przydałby się logi...
Witam Fiat Panda 1.1 MPI 2005r (bezkolizyjny) z fabryczną instalacją LPG po generalnym remoncie silnika. Auto jeździ na razie na samej benzynie z racji przebytego remontu. Auto mojej żony tak na marginesie. Na benzynie od bardzo dawna wywalał błędy grzałek obydwu sond Lambda. Po remoncie silnika postanowiłem się tym zająć. Na gazie z racji zainstalowanego...
Nie wyrzuciłaby jakiegoś błędu w normalnym trybie? Nie. Może masz na myśli jeszcze jeden czujnik, który wygląda podobnie do tego ze zdjęcia, ale obsługuje wentylator powietrza(opływa go powietrze za wentylatorem wpadające do bębna)? To nie jest bezpiecznik termiczny, który obsługuje " wentylator" tylko jedna z trzech sond NTC suszarki, bo grzałka pralki...
Brak napięcia na grzałkach sond , przed i za katalizatorem. Są zasilane przez bezpiecznik - szukaj spalonego bezpiecznika. Jeżeli bezpieczniki dobre , to sterownik silnika , który dla sond podaje masę.
wiązka ok, przekaźnik ok, bezpieczniki dobre Ręce opadają... Napewno?Weź miernik i zobacz czy jest zasilanie grzałki na wtyczce.Reszta leci z ecu.Pomierz napięcia na wtyczce.Sonda jakieś 0.45v.
Witam Posiadam golfa 4 V6 w którym są 2 sondy lambda regulacyjne (5 przewodów). Problem polega na tym iż jedna z nich a konkretnie z 2 banku nie chce nic wskazywać Lambda Factor ciągle wskazuje 1.000 kiedy z 1 banku ładnie oscyluje. Przy normalnej jeździe z laptopem na nogach sonda z 1 banku na pełnym gazie schodzi na 0.800 a na 2 stoi na 1 bądź pokaże...
Grzałki są sterowane masą, czyli minusem. Od strony + MUSi być pełne napięcie 12V na pinach sterownika jak i na wtyczkach sond (mierzone względem masy właściwej, a nie masy sond, bo minusem są sterowane ze sterownika. W pierwszym punkcie piszesz <napięcie dodatnie wynosi 10V względem masy>, jeżeli mierzyłeś to względem masy właściwej (karoserii),...
Cześć, Mam Fabię I 2003r 1.4 16V silnik BBY Wyświetlił się błąd przerwanej grzałki sondy lambda (5 przewodowa). Grzałkę wymieniłem na nową NGK dentyczną jak miałem. Problem nie zniknął. 1. Na pinach kabla idących od ECU do grzałki jest 12V (od strony gniazda do sondy) 2. Prąd na bezpieczniku nr 9 to ok 1.3A (podaję po odpięciu drugiej sondy, w sumie...
Tak 12v na grzałkę. Nie wiem czy powinno jeszcze na któryś przewód 5v, bo u mnie tylko jest na grzałkę 12v. Dodano po 10 Mój silnik to 1998 88kw. bezpiecznik nr 12 to Bose® Sound System *.
sonda lambda bezpiecznik grzałki bezpiecznik grzałki bezpiecznik sonda
ekspres bosch wyczyść zaparzacz awaria pompy pralce terminal sklepu
ekspres instrukcja serwisowa dewalt bateria
Schemat elektryczny telewizora JVC LT-40TW51J Schemat serwisowy telewizora JVC LT-40DG51J