Uszkodziłeś https://obrazki.elektroda.pl/1101859900_...
Witam. Mam problem z Master3 2104r. Wczoraj ładowałem akumulator w aucie (były mrozy). Przy odpalaniu w pewnym momencie zgasły kontrolki na zegarach i brak reakcji rozrusznika. Po przekręceniu stacyjki w pozycję 1 mam kierunki radio działa słychać przekaźniki, natomiast brak kontrolek na zegarach , nie słychać pompki paliwa , brak świateł postojowych...
Sprawdź: - bezpieczniki - klemy na akumulatorze - punkty masowe pod maską - błędy za pomocą VCDS
Może na początek zrób reset radia czyli albo odłączyć samo radio ( np. bezpiecznik ) na 10 min albo klemę od akumulatora. Ale wydaje mi się że samo radio będzie bezpieczniej.
No jak nie będzie? Musisz założyć zaraz za klemą plusową bezpiecznik i dopiero dalej ciągnąć kabelek! Gotowce kupisz w każdym niemal sklepie motoryzacyjnym (gotowiec - obudowa bezpiecznika z miejscem na przewody).
Na 99% uszkodziłeś alterator. Odłącz na próbę alternator i uruchom silnik. Kontrolka może się świecić, ale bezpiecznik powinien zostać cały. Swoją drogą, nauczka na przyszłość. Zawsze odłącz klemę minusową od akumulatora i zaizoluj ją. Unikniesz komplikacji.
Witam Źle mnie zrozumiałeś ,szyby nic do tego nie mają.To mnie tylko naprowadziło na trop.Wygląd był podejrzany.Odepnij jeden z przewodów idących do tylnej szyby i zobacz.Radio również może być przyczyną.Jakieś uszkodzenie może to powodować. Ja zawsze sprawdzam w taki sposób ; 1. wyciągam wszystkie bezpieczniki 2. odłączam klemę plusową od akumulatora...
Na klemie dodatniej masz bezpieczniki, zacznij od sprawdzenia tych bezpieczników. Nie spotkałem się z klemą pirotechniczną w Kia\Hyundai. Na klemie minusowej masz czujnik akumulatora. Próbowałeś mostkować przekaźnik rozrusznika?
Deska zgasła, ale sprawdziłem bezpieczniki na klemie +. Są 3 i pokazywało, że są dobre. Podpiąłem prostownik przed bezpiecznikami, ale nie działało. Za bezpiecznikami deska zaczęła świecić. Wymieniłem klemę na nową i wszystko działa.
Przy przestaniu działania wentylatora chciałem sprawdzić bezpieczniki. W komorze silnika odkręciłem klemę i przy sprawdzeniu bezpieczników wszystkie były okej. Po założeniu z powrotem klemy silnik nie odpala.
Miernik do ręki, ustawiony na pomiar natężenia, na wyłączonym silniku wepnij go między akumulator i klemę i po kolei wyciągaj bezpieczniki. Będziesz wiedział jaki obwód zżera Tobie prąd.
Dzień dobry, mam problem z moim mercedesem A klasa W168 1,6. Przy próbie wymiany radia samochodowego przestały działać kierunkowskazy i oświtlenie licznika - świeci się tylko srs i akumulator po odpaleniu kontrolki gaśną. Auto odpala normalnie. Czytałam już, że było kilka takich przepadków - rozwiązywali je przez reset kompa z odłączaniem akumulatora...
Dzięki za schemat (at)mrucze. Okazuje się, że świece żarowe oraz grzałki nurnikowe są podłączone do akumulatora na tej samej linii, a tam właśnie przy klemie przepalił się bezpiecznik (zintegrowany z klemą). Czy dobrze odczytuję ze schematu, że to 100A bezpieczniki są zaznaczone w kółku? https://obrazki.elektroda.pl/1000558500_...
Witam. Posiadam w samochodzie wzmacniacz firmy blaupunkt i mam taki problem, że ostatnio spaliło mi bezpiecznik we wzmacniaczu. Okej odłączyłem klemę(-) włączyłem taki sam bezpiecznik (20A) wkładam klemę i od razu przepala, Remote mam podłączone pod radio. Czy dobrze myślę że coś jest nie tak we wzmacniaczu i oddać go na gwarancję ? PS. Nie znalazłem...
Zajrzałeś pod czerwoną klapkę za klemą? Nie wyłamałeś bezpiecznika?
Zdejmij kleme bo jak pilot nie działa to pomaga zerknij jeszcze pod stopień z prawej strony pod ten plastik bo blaszaki mają tam bezpiecznik Dzięki. Spróbuję z klemą. Co do bezpiecznika na stopniu to nie wiem czy dam radę go znaleźć ponieważ jest to kamper zintegrowany. Ale sprawdzę.
Co bedzie potrzebne zeby pozniej taki naswietlacz podlaczyc do tego akumulatora? Bezpiecznik blisko klemy - obowiązkowo.
a masz może taki przyrząd jak kontrolka? Bardzo łatwe w obsłudze i bez problemu znajdziesz klemę 15.
W moim Oplu Insignia 2010r z dnia na dzień zniknęły światła mijania i drogowe wcale się nie świeca bezpieczniki całe przekaźnik też (i nie byłem na myjni i przez 7dni deszcz nie padał nie są zawilgocone) ma ktoś jakiś pomysł co się stało klemę też odłączałem.
sprawdz bezpieczniki na klemie akumulatora
Podobną sytuację miałem w Renaulcie i tam winne były luty w liczniku . Dodatkowo sprawdź bezpieczniki na klemie .
Nie ma takiego rejestratora. Wez miernik , wepnij między klemę minusową a akumulator i odpinaj bezpieczniki, Bedzie wiadomo który obwód kradnie prąd.
skoro ten bezpiecznik jest też od immo, no to trzeba go włożyć z powrotem bo wiadomo że nie odpali a jak jest wsadzony i nie pali to spróbuj odłączyć klemę, włączyć kluczyk i podłączyć klemę, u mnie w Hondzie to odblokowywało immo
Sprawdź bezpieczniki na klemie plusowej - lubią przerywać . Sprawdź wodę w kostkach sterownika wtrysku
Odepnij gaz z bezpiecznika przy akumulatorze. Zdejmij klemę z aku i zresetuj sterownik benzynowy silnika. Podłącz klemę - bezpiecznika z LPG nie wkładaj - niech se wczyta mapy referencyjne i zrób adaptację przepustnicy. Tak jakby silnik wcale gazu nie miał. I zobacz czy coś się zmieniło. Nie doczytałem czy to zrobiłeś a to dość istotne bo jeżeli ECU...
Klemę zdejmowałem bezpieczniki sprawdzałem, byłem u kogoś jutro mogę się dowiedzieć jaki to był komputer
Bezpiecznik klemy plusowej 50
Bezpiecznik przy klemie plusowej, w zasadzie to jest klema. Jak rozdłubiesz ten czerwony plastik to zobaczysz co się przepaliło.
Ok super koledzy dziękuję za zainteresowanie moim tematem. Napiszę tak: dogłębnie jeszcze raz wszystko sprawdziłem i okazało się że bezpiecznik który znajduje się na plusie akumulatora miał pęknięcie prawie niewidoczne( bezpiecznik ma 40A taki duży - znajdują się tam trzy bezpieczniki na klemę plusową. Niby przejście prądowe było ale jak delikatnie...
Spróbuj odłączyć zasilanie radia na chwilę przez wyjęcie bezpiecznika, zdjęcie klemy akumulatora bądź wyjęcie wtyczki zasilania za radiem. Bezpiecznikiem będzie chyba najprościej, potem spróbuj wprowadzić poprawny kod jeżeli taki posiadasz.
kabel od radia ktoś przedłużył i podpiął pod klemę. Co w takim razie chcesz znaleźć w skrzynce z bezpiecznikami? ED = economy drive czyli oszczędna jazda :|
Czy da się jakoś sprawdzić takim miernikiem na bezpiecznikach po zamknięciu auta i odczekaniu z pół godziny aż wszystko się wygasi co pobiera prąd z akumulator? https://obrazki.elektroda.pl/7644057300_... Muszę dotykać bezpieczniki i sprawdzać pomiar na miliwoltach tak? Nie widzę symbolu mV na tym urządzeniu a takie mam pod ręką. Sprawdzałem...
No to strzelamy :D Utopione UCH, spalony bezpiecznik na klemie akumulatora, uwalona jakaś masa.
Jedną z metod wydobycia sygnału do navi to z Gali podłączenie do DFA_l i DFA_R i ustawienie impulsu na 8. Druga metoda to podpięcie się do wiązki ABS/EDS/ESP/ASR (w Golfie IV te kable mają kolory zielono-biały lewe koło a zielono-żółty prawe koło ). A opis pinów nawigacji po polsku masz na www.studio24.prv.pl w dziale kablomania. Masę z kostki 26 pinowej...
Sprawdzałeś na żarówkę 5w ? Przygotuj sobie żarówkę z dwoma przewodami, trzeba przylutować aby dobrze łączyło. Oczyść klemy załóż po między + a akumulator żarówkę z przewodami, tak aby klema była dalej podłączona tylko przez żarówkę, podłączasz klemę z powrotem czekasz z 10 min aż wszystko się uśpi. Odłączasz klemę zostaje przez żarówkę, jeśli się świeci...
+ ściągasz tak samo jak klemę -, ten cały zespół bezpieczników da się wyciągnąć lekko do góry i na lewo. Po wymianie akumulatora musisz ustawić zegarek ;)
Jest w necie wiele opisów przerabiania zapalniczki ze stałego plusa na załączany po stacyjce, czyli słynna klema 15, którą potrzebujesz. W Audi było często wykorzystywane do tego miejsce na bezpiecznik F30, który ma coś wspólnego z automatyczną skrzynia biegów i gdzie pojawia się prąd po stacyjce. Musisz sam sprawdzić i być może będziesz miał klemę...
Od rozrusznika siedzi bezpiecznik 250A na klemie plusowej akumulatora który znajduje się pod nogami.
Może być i zasilanie Miałeś rację. Przy głównych bezpiecznikach żabojady dały klemę (po kiego grzyba!) i tam sie rozluzowało.
250 lub 300A.
Miernik wpięty szeregowo pomiędzy klemę - a zacisk. Pobór prądu 0.13 A, wszystkie bezpieczniki po kolei wyjmowane i nic nie spada, po wyjęciu bezpiecznika 22 pobór prądu spada do 0.03 A.
Witam. Odepnij klemę z akumulatora odkręć śrubkę na zasilaniu skrzynki te czerwone przewody i zdejmij je. Następnie wypnij dwie wtyczki które są wpięte do skrzynki następnie po bokach masz zabezpieczenia skrzynki które musisz jednocześnie wszystkie odbezpieczyć i cała skrzynka wychodzi ci do góry i od spodu masz dojście do przewodów bezpieczników i...
podczas proby "dosztukowania" kabelkow tak zeby szly dobrze, przypadkiem zetknely mi sie 2 i doszlo do zwarcia, Klemę masową z akumulatora ściągamy przed tego rodzaju pracami. bezpieczniki ok Zidentyfikowałeś wszystkie skrzynki bezpieczników w aucie? Jesteś w stanie wskazać bezpiecznik od radia? Nie był aby "zawatowany" spinaczem?
Sprawdź bezpiecznik przy klemie akumulatora, rozrusznik ma zasilanie poprzez ten bezpiecznik.
Sprawdzę klemę i akumulator. I chwała Ci za to ,mi chodziło o moduł bezpieczników przy klemie.
Daj nową masę na kastę i silnik z nowej klemy - Przewód na silnik 35mm2 na kastę starczy 16mm2.Klemę + też zmień.Wygląda na braki w głównym zasilaniu + lub -. I koło skrzynki bezpieczników sprawdz szynę przyłączeniową masy.
Zwróć uwagę na kluczowe znaczenie zaznaczonego kolorem żółtym przewodu - to zarówno zasilanie wzbudzenia jak i "sense" napięcia w instalacji. Jakikolwiek "niekontakt" w tym obwodzie (przewód, wtyczka, bezpieczniki 30A i 175A) spowoduje efekty podobne do opisywanych. https://obrazki.elektroda.pl/7643802700_... Możesz na próbę odłączyć...
Tu nie znajdziesz tego co szukasz ? https://www.autogenius.info/pl/ford-focu...
Skoro brak komunikacji to już masz odpowiedź...
Powyciągaj wszystkie bezpieczniki bezpieczniki, wepnij amperomierz między klemę a akumulator, wpinaj bezpieczniki i obserwój co się dzieje z poborem prądu jak będzie duża upływnośc to znalazłeś najprawdopodobniej usterkę. Masz może jakiś alarm? One też czasami lubią namieszac. Prąd powinien byc w granicach mili amperów.
Zakres prądów do 30 A I chyba trzeba się tego trzymać, bezpiecznik z pewnym zapasem 40 A Sądzę, że funkcja rozruchu nie ma bezpiecznika, bo ona omija elektronikę. Ale kol. Kamilpl123 napisał: mowa o bezpieczniku na wyjściu ( pomiędzy wyjściem z mostka, a klemą idącą do ujemnego bieguna akumulatora ). Kolega Witold5 nie miał na myśli układu zasilającego,...
Zobacz czy nie masz bezpiecznika na klemie + z akumulatora ja tam mam taki płaski bezpiecznik i to on jest od kontrolek na desce rozdzielczej. A co do odpalania może immobilaiser jak masz jakiś kluczyk zapasowy to spróbuj nim odpalić. Mało danych żeby wiedzieć czemu nie odpala.
1. Nie wyobrażam sobie aby zaraz za klemą nie było bezpiecznika. Jest on obowiązkowy. Z tego co piszesz to 10A wystarczy, oczywiście jeśli przekroje przewodów na to pozwolą, nic nie piszesz o nich. 2. Możesz używać wkładek na 500V. Jest to maksymalne napięcie pracy.
Sprawdź bezpieczniki na klemie + na akumulatorze. Ten 80A jest od szyb(pierwszy mały od lewej). Powodzenia.
Ok , tez już się przekonałem , bo problem dalej jest , proszę mi tylko napisać czy to możliwe ze może palić przez luźna klemę plusowa ? Dzięki za odpowiedz
Sprawdź bezpieczniki tj 1. A dwa zrzuć klemę na jakiś czas, upewnij się ze akumulator naładowany. Załóż klemę i wtedy próbuj.
Wbudowany wewnątrz tej skrzynki - tylko wymiana na inną, nowe poniżej 800pln Dodano po 1 jak umiesz możesz dać by-pass aby to zadziałało, na początek podaj na tenże bezpiecznik 12v z klemy, sprawdź różnice.
Dziękuję za odpowiedzi. Zanim dokonam zakupu alternatora komfortu a to spory koszt akumulator AGM o pojemności 100 kosztuje prawie 800 zł więc chciałbym mieć pewność że to konieczność. Jeśli to nie problem to proszę napisać w jaki sposób dokonać pomiaru napięcia względem masy pojazdu? I co będzie wynikało z ustalonych pomiarów? Rozumiem zatem, że wadliwy...
http://obrazki.elektroda.pl/7617408600_1... Po lewo od dołu masz wejście sygnału kablem RCA najlepiej zrobić to po niskim sygnale więc długi przewód 2x RCA - 2x RCA i nie oszczędzał bym lepiej taki za 40 złotych niż najtańsza chińszczyznę. Lepszy będzie gotowy bo pewniejsze połączenia. Jeśli znajdziesz takie wyjścia to już z górki....
Tak krótkie trasy To może być wytłumaczeniem problemu. Niemniej, jeśli auto dłużej stoi i i tak musisz wyjmować akumulator to możesz ew go po prostu odłączyć, wtedy przez te +/- dwa tygodnie jak stoi nie zostaną pożarte (przez radio, kompa, immo itp) kluczowe ampery potrzebne do uruchomienia. Ponadto możesz też jechać do celu lekko okrężną trasą -...
Witam wszystkich. Po kolizji w tył mojego samochodu zapaliła mi się kontrolka airbag i wspomagania kierownicy. Po wykasowaniu błędów airbag znikł , natomiast brak wspomagania pozostał i kontrolka nadal świeci, Bezpieczniki wszystkie całe, zdjąłem klemę z akumulatora na parę minut nie pomogło, proszę o pomoc gdzie szukać przyczyny? Gdzie odczytam błędy...
No i trzeba było tak od razu. .Po około pòł godziny jak postoji przy odpalaniu słychać dziwny dźwięk jakby chrobot, trudno mi to opisać.Jak go zgasze i odpale to odpala ciszej. Przy rozruszniku prądowy był mało dokręcony i to zostało poprawione. Po odpaleniu z popychu Dlatego ja bym zainteresował się rozrusznikiem. Najpierw sprawdź klemę plusową...
Auto po przekręceniu kluczyka tylko gasi światła, akumulator naładowany. Błędy: U0184 U0257 U3000 problem pojawił się jak znajomy wypiął wtyczkę od bezpieczników pod maską zamiast ściągnąć klemę. odpinanie klemy na 15 minut i dłużej nie pomaga, kilka bezpieczników spaliło sie ponownie po próbie odpalenia auta. Gdzie szukać problemu?
Może wystarczyłby resecik kompa?? Np. bezpiecznikiem F5 w kabinie, albo klemą przy akumulatorze...
a poza odlutowywaniem można jakoś inaczej sprawdzić ? powiem wprost, że niechciałbym go odlutowywać ponieważ miernik ma zaledwie miesiąc i nie chciałbym w nim grzebać do tego stopnia. Ma jakąś gwarancję? Nie ma, nie chcesz stosować, możesz zewrzeć bezpiecznik drucikiem. Później sprawdzić pobór jakiejś zapasowej żarówki, byle nie halogenowej, tak do...
Witam! Posiadam Opla Astrę 2 G 2.0 16V i mam pewien problem, a mianowicie wentylator chłodnicy chodzi cały czas i nawet po wyłączeniu silnika się nie wyłącza. Trzeba wybierać bezpiecznik albo odłączać klemę. Mam pewne podejrzenia że jest to niesprawny moduł. Za wszelką pomoc z góry dziękuję :D
Ok, czyli celować w 21mm2 bo takie widzę że występują w sklepach; oczywiscie redukcja z 21mm2 na 10mm2 żeby podeszło do wzmacniacza, całość w oplot żeby się nie przetarło ale jakim bezpiecznikiem to zabezpieczyć ? Klemę na plus akumulatora 1x53mm2, 1x21mm2 oraz 2x10mm2 już mam, pozostaje kwestia zabezpieczenia. Mam nadzieję że poradzę sobie z konfiguracją...
Przepalony okazał się bezpiecznik na klemie akumulatora.
Okazało się że przepalił się bezpiecznik klemy idący do rozrusznika oraz silnik zaciągnął wody. Teraz już jest wszystko ok dzięki wszystkim za pomoc
Odłącz klemę na chwilę i sprawdź, miałem kiwdyś podobny numer w Lagunce II
Odłącz klemę wstaw amperomiesz zamknij zamki i wyciągaj bezpieczniki, dowiesz się co pobiera prąd.
Nie ma nic.P
Dziękuję za poradę. Idę zdjąć klemę. Wyjmę bezpiecznik z instalacji LPG i zrobię test jak piszesz. O szczegółach odpiszę. Post poprawiony. :) Dziękuje.
Na wstępie zapewne, nie pomogę. Ale jeśli nie pomogą inni, to: Takie coś może rozwiązać problem. https://obrazki.elektroda.pl/8169802700_... https://obrazki.elektroda.pl/8081771600_... https://obrazki.elektroda.pl/3727158800_... Owszem jest kłopot, bo za każdym razem przed przewidywanym, powtarzam....
Pomiar rezystancji możesz sobie darować. Na początek podłącz szeregowo żarówkę reflektorową między słupek + akumulatora a klemę +( oczywiście przy zdjętej klemie) i obserwuj jak świeci przy inicjacji poszczególnych odbiorników tam gdzie świeci na ful to prawdopodobnie jest zwarcie , znajdź bezpiecznik tego obwodu . Wepnij żarówkę zamiast tego bezpiecznika...
Nie myślicie, że dobrze byłoby dać jeszcze jeden bezpiecznik gdzieś blisko klemy akumulatora przed przetwornicą?
Odłączyłeś zdejmując klemę, zasilanie gazu lub przepalił się bezpiecznik.
Zamontuj sprawny akumulator, jeśli to nie pomoże sprawdź klemy, bezpieczniki na nich oraz przewody masowe te grube z akumulatora na karoserie.
Klemę ściągałem i bezpiecznik wyciągałem i nic.Płytę mogę ręcznie wyciągnąć ale problem jest z powrotem działania radia i navi.Chyba soft który miałem był zły.
Podłączasz amperomierz szeregowo (zdejmujesz klemę) i kolejno wyciągasz bezpieczniki aby namierzyć winowajcę (kilka minut po zamknięciu centralnego to robisz aby napięcie się ustabilizowało). Może to też być alternator co na bezpiecznikach ci nie wyjdzie. Prawidłowy pobór to około 60mA.
Bezpiecznik na + Zdemontowałem bezpiecznik z + akumulatora i zamontowałem standardową klemę, u mnie w aucie i działa prawidłowo . Przełącznik start stop poczyść , albo wymień na nowy .
Prawdopodobnie bezpiecznik przy klemie plusowej akumulatora. Sprawdź napięcie "po" bezpiecznikach, zwłaszcza na tym o największym prądzie. Jeżeli jest uszkodzony, to trzeba przeanalizować dlaczego tak się stało
podłącz amperomierz między klemę i wyjmuj po kolei bezpieczniki jak spadnie pobór to zobacz na jakim obwodzie będziesz wiedział już co ci pobiera
Dobór głośników to szeroki temat-rzeka, ale co do ustawień to jest banał. O ile sam podłączałeś radio. Zasilanie radia masz podłączane na dwa kabelki czerwoni i żółty - jeden jest od czuwania - gdy radio jest wyłączone (wiec podtrzymywanie pamięci) a drugi (PERMANENT) - normalne zasilanie. Ja u siebie mam podłączone oba kabelki pod kabel idący bezpośrednio...
Update List Mp3 też. Odłączyć zasilanie radia na - powiedzmy minutę, dwie i OK. Lepiej odłączać kostkę zasilającą radia (lub wyjąć bezpiecznik odpowiedzialny za jego zasilanie) niż rozpinać klemę.
Dziwna sytuacja, może nie mająca związku ze stacyjką. Zdejmij klemę z aku, wepnij mili amperomierz, miernik w szereg, z otwartymi drzwiami fizycznie zamknij centralny i obserój pobór prądu. Powinien być koło 15-20mA. Jeśli jest 100 i więcej po 30 minutach to coś pożera, radio, centralny, alternator, trzeba szukać wyjmując bezpieczniki, ale są też metody...
Bezpieczniki na klemie
Witam! mam problem, pewnego dnia odpaliłem samochód i chodził przez 10sekund i nagle zgasł! chce odpalić jeszcze raz i żadna kontrolka się nie pali(martwy). bezpiecznik oznaczony MAIN 80A został spalony! odłączyłem minusową klemę od aku i na aku było normalnie 12V(po założeniu nowego bezpiecznika i gdy minusową kleme podłączam do aku to mocno się iskrzy...
Raczej nie, dlatego właśnie NAJPIERW ODKRĘCAMY KLEMĘ UJEMNĄ.
Napewno sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki? te pod maską też? Praktycznie w każdym aucie jak zakładasz klemę to zaikrzy.
... lub innymi słowy do ochrony elektroniki samochodu przed skokami napięcia (nawet kilkaset V) powstającymi w momencie wyłączania zasilania cewki przekaźnika. Także ta dioda jest ważna i powinna tam zostać (o ile już jej nie przepaliłeś). Ma być paskiem (katodą) w stronę plusa (przewodu sterującego). Dodatkowy bezpiecznik na przewodzie zasilającym...
Brak dobrego kontaktu przewodu z klemą/oczkiem/śrubą i grzeje się w najsłabszym miejscu ? Tylko tu się grzeje ? Gdzie indziej, cały przewód, drugi jego koniec się nie grzeje ? Oczyść, zarób porządnie przewód, przykręć... Takie grzanie miałem przez słaby styk oczka przewodu z klemą akumulatora, po poprawieniu połączenia przestało się grzać, co możesz...
Zasilanie na zegary sprawdzone? Bezpieczniki kontrolką przeleć, jeśli byłeś uprzejmy zdejmować klemę przy włączonym zapłonie, mogłeś uszkodzić zegary. Tak niestety bywa w tych autach. Na szczęście dają się naprawić i fachowcy sobie poradzą, nie musisz kupować drugich.
Witam! Przede wszystkim zaopatrz się w solidne klemy, proponowałbym poprowadzić z akumulatora obydwa przewody, tzn. plus i minus, gdyż zawsze istnieje możliwość ze masa gdzieś sie "podzieje", wykluczysz tym samym ewentualne zakłócenia i spadki napięć. No i obowiązkowo bezpiecznik na + zaraz za klemą. Pozdro!
Proponuje sprawdzić bezpiecznik klema 30 f56 10a 9pin w radiu
Multimetr przełożyć na gniazdo A Ampery wpiąć sondy miedzy klemę minus i biegun minus akumulatora wyłączyć wszystko w samochodzie i stopniowo wyjmuj bezpieczniki za każdym razem sprawdzaj czy pobór prądu spadł jeżeli nie przywróć bezpiecznik i następny aż się znajdzie winowajca.
zalecałbym rezet kompa poprzez odłączenie zasilania ( zdjąć klemę z akku lub wyjąć bezpiecznik) , jeśli po tym nie pomaga to dalej męczyć ASO
Sporo poszukiwań będzie: - warto by było multimetr (Ampery) wpiąć pomiędzy aku a klemę PLUSA zmierzyć pobór ,jeżeli będzie znaczący to po kolei wyciągać bezpieczniki by namierzyć obwód gdzie jest zwarcie. -warto wyciągnąć -bezpiecznik radio czy tu nie leży wina. -wiązki w drzwiach do kontroli - najlepiej to diagnostyka komputerowa.
Zbyt niskie ciśnienie na reduktorze gazu sprawiło ubogą mieszankę LPG a za nią poleciały nastawy benzyny bo to jest powiązane. Dłuższa jazda na takich nastawach i zniszczysz głowicę silnika. Wyjmij bezpiecznik od instalki LPG i zdejmij klemę (-) z akumulatora na noc. Rano podłącz klemę, włącz zapłon, odczekaj 30sek żeby sterownik silnika wczytał mapy...
Witam. Mam Citroena Berlingo 1.6 benzyna. Nie działają spryskiwacze. Sprawdzałem bezpieczniki - są dobre. Sprawdzałem bezpośrednio do akumulatora - silniczek spryskiwacza działa, ale jest tak, że gdy odłączę klemę od akumulatora na chwilę, a następnie podłączę klemę, to spryskiwacze działają. Po pewnym czasie znowu przestają działać. Może ktoś miał...
nową klemę klemę dodatnią klemę ujemną
wiena mostek zamiennik pilota alarmu dzielniki częstotliwości
Piec Beretta Junior: Cykliczne podawanie zimnej wody Wymiana uszczelki w ekspresie Zelmer Maestro