Pod maska pozycja 11 wartosc bezpiecznika 40A masz zaznaczone na rysunku w załczniku
A jak wygląda sprawa w skrzynce bezpieczników w komorze silnika?
Rozebrać plastiki podszybia.
W/w bezpieczniki nawiewu w aucie przeważnie są zamontowane przy silniku dmuchawy razem ze specjalnym modułem rezystorem trzy-torowym.Włączając dmuchawę na 1,2,3 bieg ,puszczamy prąd przez w/w rezystor oraz bezpiecznik termiczny jak w temacie.Na biegu czwartym prąd płynie tylko przez bezpiecznik.Bezpiecznik w normalnych warunkach jest chłodzony nawiewem,ale...
Silnik dmuchawy.
Jak nie masz napięcia na brązowym przewodzie przy silniku dmuchawy to sprawdz bezpiecznik 25 i 26 (oba 30 A ) .
Komora silnika: Często padają w nich rezystory przy dmuchawie - elektronika.
Nie da się, chyba że masz dostęp do obu końców uzwojeń podłączonych do bezpiecznika oznaczonego na naklejce jako "fuse".
Znajduje się on obok silnika dmuchawy tzn cały układzik, ale z doświadczenia wiem że nie opornik siadł tylko bezpiecznik termiczny którego wystarczy zewrzeć (jeśli jest wszystko wporzo z silnikiem dmuchawy).
tylko nie da się bez rozbierania połowy auta dostać do kabla dającego plus 14 volt po bezpieczniku do silnika dmuchawy . Dałem 14 volt (+) bezpośrednio z akumulatora i dmuchawa działa OK . Oporniki są sprawne - dmuchawa ma trzy prędkości . Wydaje mi się , że ten plus 14v jest załączany jeszcze przez przekaźnik lub kabel przechodzi gdzieś przez jakieś...
Dmuchawa jest pod schowkiem-być powinna. Sprawdził kolega bezpiecznik pod kierownicą oraz pod maską, przekaznik pod bezpiecznikami pod BSI, rezystor dmuchawy oraz szczotki silnika dmuchawy. Trzeba sprawdzić czy do pokrętła dochodzi napięcie, jeśli nie to mogą być uszkodzone przekaźniki w komorze silnika (lub jeden odpowiedzialny za dmuchawę), może być...
Witam. Dostałem dzisiaj Alfę MITO z 2016r do naprawy. Nie działa wentylator kabiny, sprawdzony bezpiecznik, silnik dmuchawy, regulator obrotów, rezystor wszystko ok. brak prądu... Nie jestem pierwszy który tam zaglądał, wykluczyłem opcje najbardziej prawdopodobne przyczyny. Jest tam jakiś relay - manualna regulacja. Może BCM tym steruje? Ma ktoś schemat...
Witam Poszukaj i rozepnij wtyczkę doprowadzającą napięcie do silnika wentylatora a następnie włącz dmuchawe jeżeli nie przepali bezpiecznika to uszkodzony jest silnik dmuchawy.Natomiast jeżeli bezpiecznik poleci to silnik dmuchawy dobry natomiast w obwodzie prądowym jest jeszcze opornica o kilku stopniach która reguluje prędkość obrotową dmuchawy i...
Właśnie ten bezpiecznik termiczny umiejscowiony na zespole oporników. Zespól oporników umieszczony jest w kanale nadmuchu zimnego powietrza , zaraz przy silniku dmuchawy , jest tym powietrzem chłodzony.
Najpierw ten plastik pod schowkiem pasażera bo pod nim ukryta jest dmuchawa (jej silnik) i sprawdź czy tam dociera napięcie czy nie (ale najpiew sprawdź bezpiecznik). Jęśli bezpiecznik sprawny a napięcie do silnika nie dociera dopiero wtedy zabieraj się za "pokrętła" w konsoli.
Nie podpowiem co się dzieje ponieważ nie mogę za ciebie wziąć żarówki z kabelkami i sprawdzić gdzie obwód jest przerwany. Obwód ten to patrząc od plusa : akumulator , bezpiecznik dmuchawy silnik dmuchawy załącznik na chłodnicy węzeł masowy.
Masz może przekaźnik od dmuchawy ? W starszych samochodach stacyjką dajesz napięcie zasilające na kupę przekaźników, jeden może zasilać przełącznik biegów dmuchawy przez zgrzewające się styki tego przekaźnika. Ćwierka, bo coś wlazło w wentylator, lub np szczotki się kończą. Może być to przekaźnik 1 ? "ignition main circuits relay" w skrzynce przy silniku...
Włóż szczotki, i jeszcze coś za szczotkami tak, aby "wydłużyć" szczotki, i zwiększyć siłę docisku sprężyny. Albo ręcznie dociskaj szczotki, gdy silnik staje. Serio, nie są za długie, mogły się skończyć, dodatkowo przewodzik szczotki może blokować dalsze wysunięcie szczotki ku komutatorowi. Podpialem go pod prostownik i rzeczywiscie. A prostownik wytrzymuje...
Witam.Moduł sterownika silnika dmuchawy padł.Ale najpierw sprawdź bezpieczniki i jeśli masz taką możliwość podłącz sam wentylator na krótko czy pracuje jeśli tak to punkt pierwszy do wymiany.
Wkładanie dużego bezpiecznika grozi pożarem instalacji elektrycznej. Dobrze podejrzewasz prawdopodobnie zaciera się silnik dmuchawy. Aby wyciągnąć silniczek nie musisz demontować nagrzewnicy . Dmuchawa znajduje się za schowkiem pasażera odkręcasz 3 wkręty i powinna wyjść.
Witam i jak w temacie - rano jechałem do pracy, dmuchawa od ogrzewania działała, po pracy już nie i w samochodzie było chłodno, dziś u mnie tylko +3 nagrzewnica raczej ciepła co było czuć jak położyłem rękę na kratkę, ale że nie działa dmuchawa to i zimno, dziwne to w starych samochodach podczas jazdy jakoś te powietrze łapało że czasami wyłączałem...
Witam, Odświeżam temat. Czy komuś udało się rozwiązać problem? U mnie również paliło bezpiecznik termiczny opornicy dmuchawy, dałem nieco większy i obecnie pali bezpiecznik w tablicy. W sklepie powiedzieli mi że to może być wina silnika nagrzewnicy. Czy jest to możliwe? Pozdrawiam
Klucze Torx w łapę i na przód. Za pierwszym razem będziesz się z tym motał ale następnym razem będzie lżej. Konkretnie występuje pewna kolejność. Dolna taca, popielniczka, górna taca, panel z przełącznikami, obudowa przed nogami pasażera, prawa strona kokpitu i sam silnik. To w dużym skrócie. Pewnie poleciał bezpiecznik termiczny lub bimetal w opornicy...
Przekaźnik samochodowy wystarczy jeden. One są bardzo odporne. Chociażby ten, co załącza silnik wycieraczek. Albo inne od dmuchawy. Co do blokady silnika, to należy zastosować bezpiecznik termiczny- przeciążeniowy. Albo lepiej, rozwiązać problem mechanicznie, montując sprzęgło oporowe. Jeżeli zakładasz, że silnik ma być zatrzymywany regularnie. Napisz...
Witam, mam bardzo podobny problem. W aucie, zamiast prąd płynąć po bezpieczniku to został spięty na krótko z aku (+ z aku do gniazda bezpiecznika pod pokrywą silnika [Bezpiecznik 11 pod pokrywą silnika (Dmuchawa powietrza - Klimatyzacja) 40A] wentylacja i klima działa ale powoduje to ciągły pobór prądu na postoju ok 0,3A = doszczętne wyładowanie aku...
Przekaźnik t14 w skrzynce pod maską, zasilany bezpiecznikiem f02 70A. Pewnie sklejony sam przekaźnik.
Tez mi sie wydaje ze chodzi o rezystor Powinen byc w okolicy silnika , jak znajdziesz sprawdz bezpiecznik termiczny.
Witam. Miał ktoś jakieś doświadczenia odnośnie tej usterki? Który to będzie bezpiecznik od wentylatora, bo na rozpisce są bezpieczniki z boku deski i tam jest bezpiecznik - Elektroniczny sterownik dmuchawy Booster i w tym miejscu bezpiecznika nie ma. Bezpieczniki koło akumulatora: - Od 2009 r.: Jednostka recyrkulacji powietrza AC; - Do 2008 r.: Regulator...
Witam, Citroen C5 I 1.8 16V 2004r Break. W samochodzie nie działa dmuchawa nawiewu powietrza. W klimatyzacji (automatyczna/CAN) błąd 88-silnik dmuchawy przerwa w obwodzie. Podmienione BSM na nowe sprawne w komorze silnika, bezpiecznik 40A cały, wtyczka przy opornikach i silniku nie wypalona. Czy ktoś może określić który przewód wychodzący z puszki BSM-a...
Sprawdz czy dochodzi napiecie do silnika wentylatora dmuchawy a takze sam silnik wentylatora .
Na początek sprawdź bezpiecznik od zasilania silnika dmuchawy.
W kostce ,która dochodzi do wentylatora nie ma napięcia ? bezpiecznik dobry ? przekaźnik powinien być pod maską jeśli dobrze pamiętam.
bezpiecznik termiczny,można zastąpic zwykłym drutem
Proszę o pomoc.. To napisz co sprawdziłeś. Bezpiecznik dmuchawy w BSM ma zasilanie, jest zasilanie (masa,plus) na silniku dmuchawy?
Witam Poczytałem trochę, ale już mi się pomysły kończą. Zaczęło się od tego że przepalił się bezpiecznik 22, śmierdziało trochę z nawiewów więc diagnoza - opornica dmuchawy. Rozebrałem, pomierzyłem, poskładałem wszytko do kupy. Znów przepaliło bezpiecznik. Znalazłem przetarte przewody w tylnej klapie, już nie przepala bezpiecznika. Silnik dmuchawy pracuje...
Sam wiatrak pracuje "na krótko" ? Jakieś napięcia dochodzą? Sprawdziłeś cokolwiek czy tylko wymiana? Bezpiecznik ok?
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Citroen xantia benzyna 1999 rok nie działa nawiew wymieniony rezystor dmuchawy zapłonik wentylator na krutko działa co dalej zrobić (at)ElektrodaBot AI: Czy sprawdziłeś stan połączeń i przewodów dmuchawy? Mogą być uszkodzone lub poluzowane. Nie ma na czerwonym kablu w ogóle prądu Bezpośrednia odpowiedź na pytanie W...
no tak, tylko co moge z tym zrobic? da sie to jakos usunac czy musze wymienic silnik?
Nie wiem jak tam ale opornik ma jeszcze bezpiecznik termiczny - sprawny? Bezpiecznik wentylatora, przełącznik? Przekaźnik? Miernik/żarówka/próbnik do reki i tak coś od siebie bo od początku zawijasy.
W komorze silnika,bezpiecznik F64.
Podałem ten przykład z własnego doświatczenia . Nie podałeś jakie masz sterowanie dmuchawą.Nie miałem nigdy do czynienia z ,,cytrynkami '' ,każda firma stosuje swoje rozwiązania ,ale ,,koła drugi raz nie wymyślą '' ,pewne rozwiązania są uniweralne .Proszę sprawdzić ile przewodów jest podpiętych do silnika dmuchawy .Jeśli dwa, to na pewno sterownie odbywa...
Witam Mam problem z Oplem Vectrą B. Nie działa silnik od nadmuchu powietrza do samochodu i pali bezpiecznik od dmuchawy. Podłączenie silnika z tego co pamiętam jest za schowkiem takie niebieskie gniazdo. Jak odłączyłem ten silnik to dalej paliło bezpiecznik gdzie jeszcze może być przyczyna. Pozdrawiam
Skoro się spalił, to należałoby się przyjrzeć silnikowi dmuchawy i drożności filtra kabinowego. Pytanie też, czy uszkodzony jest tylko bezpiecznik (srebrny element), czy również oporniki (zalane zieloną, ceramiczną masą).
W wersji z klimą sterowanie jest tranzystorami. Moduł jest przy/w silniku dmuchawy.
Witam jakiś czas temu naprawiałem nawiew sprawdzałem wszystkie styki oraz wymieniłem rezystor dmuchawy i szczotki, wszystko działało pewnego dnia przestał działać, po oględzinach zauważyłem że jest wręcz stopiony kawałek kostki (ta która jest podpięta pod skrzynkę bezpieczników, odpowiadająca za dmuchawę). Oczyściłem wszystko i z powrotem podpiąłem...
Problem może leżeć w samym silniku nawiewu, bezpieczniku F28 rezystorze dmuchawy. Do sprawdzenia równierz przełącznik pozycyjny.
Charakter obciążenia będzie rzutował, na wybicie bezpieczników podczas startu. Silnik dmuchawy 11Kw, pracuje u znajomego na B32 Praca w gwiazda.
Witam. Dodatkowo sprawdź dlaczego się spalił. Czy silnik dmuchawy nie przyciera się i czy czysty jest wlot powietrza. Pozdrawiam.
Zaczynając od najtańszych, zobacz, czy nie skorodował bezpiecznik Maxi pod BSM, sprawdź, czy na regulator obrotów silnika dmuchawy dochodzi napięcie po uruchomieniu silnika, lubi się wypalać złącze i płytka regulatora.
Czy to będzie wina kostki w stacyjce? Jeśli dobrze patrzę, to możliwe, co chyba łatwo sprawdzić na samej kostce - różowo/zielony przewód ?, lub robiąc co robiłeś dotychczas Jak przyłożę próbnik do bezpiecznika i do plusa na akumulatorze poprzez silnik i rezystory powinieneś mieć zmiany w świeceniu operując przełącznikiem. "Łapiesz" tą masę przez silnik...
Sprawdź rezystor dmuchawy, który odpowiedzialny jest za odpowiednie obroty silnika dmuchawy.
Coś to nie tak, bo przekaźnik j59 zapina tez zasilanie na bezpieczniki 40 42 i 49. Czyli np. dmuchawa i przednie wycieraczki. Nic nie wspominasz że tego brakuje czyli przekaźnik i jego sterowanie muszą być dobre. Na pewno odpalasz silnik do szukania tego prądu na f41 ? Już było pisane że przekaźnik uruchamia silnik, czyli praca silnika.
Bardzo dziękuję Wszystkim, za podpowiedzi, a w szczególności ELEKTRIT-owi. To była usterka skrzynki bezpieczników lecz nie rozbierałem jej tylko wziąłem zasilanie z przed skrzynki bezpieczników i podłączyłem do przewodu silnika dmuchawy przez bezpiecznik i przekażnik. Wszystko już działa. dziękuję pozdrawiam jackol68
Jak wentylator nie działa na żadnym biegu to jest to raczej wina silnika, bezpiecznika od dmuchawy. Jak działa na biegu ost. to jest to wina bezp. termicznego - oprnika (pod złączem przy silniku dmuchawy). Ale pod takim warunkiem, że wszystkie kostki i złącza mają przejście a przełącznik jest sprawny:)
Przełącznik i sam silnik dmuchawy jest dobry Prawdopodobnie padł bezpiecznik termiczny tylko nie wiem gdzie go szukać Od przełącznika idą inne kolory kabli niż do silnika i po drodze gdzieś to ginie . Bezpieczniki są wszystkie dobre PIOTR
Potrzebuję ustalić numer bezpiecznika który jest odpowiedzialny za pracę dmuchawy w peugeocie 406 , 1997r , silnik 1,6
Witam ja również nie mam zasilania na ten przewód a bezpieczniki 40A w bsi pod maską są całe. Jak podam +12 na krótko do silnika to i tak nie działa.
Witam, mam problem, posiadam Fiat Fiorino 1,3D i padł mi nawiew powietrza. Tzn po przekręceniu na 1, 2, 3 lub 4 bieg dmuchawa stoi brak jakichkolwiek odgłosów. Rozebrałem cały tunel w środku z myślą że może są jakieś upalone przewody czy kostki ale nie. Pod maska znalazłem przepalony 30A bezpiecznik, ale po wymianie i uruchomieniu dmuchawy na 1 znowu...
Witam Mój problem polega na tym, że w aucie po wyciągnięciu kluczyka cały czas pracuje dmuchawa nawiewu, dopiero po wyciągnięcie bezpiecznika wyłącza dmuchawę. Wymiana rezystora, czyszczenie silnika dmuchawy, sprawdzenie szczotek, wymiana panelu sterowania klimatyzacji nic niestety nie pomaga. Macie jakieś pomysły? Proszę o pomoc!
Miałem podobne przypadek w "kadeciku", ale w moim zatarł się silnik dmuchawy tj. oś silnika kręciła się bardzo ciężko i "wywalało" bezpiecznik. Później doszło do tego, że oś wirnika kręciła się razem z ułożyskowaniem, następstwem czego było zupełne zablokowanie silnika dmuchawy i palenie kolejnych bezpieczników. O ile nie spaliło się uzwojenie silnika...
Jesli chodzi o koszty naprawy to sam możesz to zrobić.Koszt-troche zszarpanych nerwów:).Przypuszczam że zawiesił się szczotki w silniku.Zeby sie do niego dostać musisz rozebrać środkową konsolę,rozpiąć zaczepy obudowy silnika,odłączyć chłodniczkę od układu i wyjąć całość.Robiłem to dwa razy w życiu i za każdym razem problem był w zawieszonych szczotkach.Zanim...
Peugeot 207 awaria dmuchawy Mam taki problem że pewnego dnia padła mi dmuchawa. Sprawdziłem rezystor, wymieniłem, dalej nic. Następnie podmieniałem panel w tunelu środkowym i też nic. Bezpiecznik ok, więc padło na silnik dmuchawy. Wymieniłem uruchomiłem - działa. W połowie dnia znowu padło... Te same części sprawdziłem i wszystko ok, został znowu silnik...
Witam Najczesciej wypala sie wtyczka w UCBIC , to jest to ustrojstwo z bezpiecznikami.
Witam serdecznie. Dzis sprawdzilem czy jest +12 na wtyczce przy dmuchawie, okazało sie ze niema wiec zaczołem sprawdzać. Okazało się ze elektryk o którym mowił poprzedni właściciel cos tam pokombinował i dołożył oddzielny bezpiecznik na silnik dmuchawy a ze go niezle schował to sie troszke naszukałem. Bezpiecznik okazał sie być spalony - wymieniłem...
Witam, gdzie znajde owy bezpiecznik (w skrzynce bezpieczników w komorze silnika, czy pod kierownicą w kabinie). Dmuchawa przestała działać - ostatnio mieszałem z tymi bezpiecznikami bo poszły mi dwa światła, myślałem że bezpiecznik ale okazało się że to wina żarówek... A teraz wsiadam a ty dmuchawa nie chula... Dodam że chodzi o Xsare I, 1.4i, Break...
Silnik dmuchawy jest dobry .Wymieniłem panel sterowania i dalej to samo.Nie wiem dokładnie gdzie jest bezpiecznik od dmuchawy.
Wymianą bezpiecznika czy całej opornicy leczymy tylko skutek a nie przyczynę. Przyczyna leży w wielu przypadkach w silniku dmuchawy, którego łożyska z biegiem lat wyrabiają się, stawiają większy opór, który przekłada się na większy pobór prądu przez wentylator a to prowadzi do mocniejszego nagrzewania się opornicy. Problem bez ingerencji w silnik dmuchawy...
Posprawdzałem połączenia wszystko wydaje się ok. Zbiegło się to w czasie z koniecznością wymiany bezpiecznika termicznego przy silniku dmuchawy - działała tylko na czwartym biegu. Nie wiem czy to miało jakiś związek ale wszystko działa już ok. Wymieniłem bezpiecznik, potem podłączyłem radio i okazało się działa. Dzięki za zainteresowanie.
Witam w Traficu 2014 wersja osobowa z nawiewami z tyłu padło mi ogrzewanie i to zarówno z przodu auta jak i z tyłu choć raczej nie jednocześnie, nie w tym samym czasie. Bezpieczniki z lewej strony deski rozdzielczej sprawdzone, ok. 1. Z tyłu w ogóle nie włącza się wentylator. Pytanie czy jest tam jakiś przekaźnik/bezpiecznik w komorze silnika odpowiedzialny...
Problem nie w termiku ale w samym silniku dmuchawy albo w niewystarczającyym przepływie powietrza przez zespół rezystorów
Wiec szukaj winy w silniku mam nadzieje ze bezpieczniki sprawdzone I ze sa cale.
Podobno za bezpiecznikami Tak W tylnej części skrzynki bezpiecznikowej i przekaźnikowej w przedziale dla pasażerów masz trzy przekaźniki: - zapłon - dmuchawa - akcesoria Bezpieczniki sprawdzone (14,15,16) ? Przekaźnik klimatyzacji jest w komorze silnika.
Mam tipo z 94'.Miałem ten sam problem.Do porady Tadzia 47 należy dodać iż przyczyną przepalenia oporników w regulatorze obrotów dmuchawy jest najprawdopodobniej zanieczyszczenie komutatora,aby go wyczyścić należy jednak rozmontować silnik dmuchawy co wymaga czasu oraz cierpliwości,ale jest możliwe.Należy pamiętać też o skontrolowaniu stanu szczotek.
Witam Masz walnięty rezystror na silniku dmuchawy ale sprawdz wcześniej bezpieczniki. Miłego rozbierania i POZDRAWIAM
Sam sobie po części dopowiedziałeś bo jak piszesz sprawdziłeś bezpieczniki i przekaźniki i wg Ciebie są sprawne tak że tam cudów nie ma do sprawdzenia pozostał włącznik, rezystor, okablowanie i silnik dmuchawy.
https://obrazki.elektroda.pl/8974117700_... 8045 : moduł sterowania dmuchawy 8050 : silnik dmuchawy PSF1 : płytka sterowania - skrzynka bezpieczników komory silnika
I jeszcze z innej beczki szybkie pytanie topi mi się bezpiecznik od nawiewu jak dam ponad połowę obroty tzn. prędkość nawiewu. Opornik dmuchawy do wymiany?) Nie. Dmuchawa do wymiany
wyczyść komutatator w silniczku osady u rowkach powodują zwarcie i palenie bezpiecznika
Ja sam tych modeli nie naprawiam nigdy, bo to się nie kalkuluje. Poniekąd Masz rację, lecz z takim podejściem naprawa czegokolwiek jest nieopłacalna, jak nie dla klienta to dla serwisanta i dlatego można znaleźć na śmietniku całkiem przyzwoity sprzęt którego naprawa to czasami "groszowe" koszty. :D Ale alan nie mial bezpiecznika. Zalozylem i dziala...
Opornica wraz z bezpiecznikiem termicznym znajduje się przy silniku nawiewu / dmuchawy/.
Sprawdź bezpiecznik na rezystorze dmuchawy ( rezystor jest zamontowany za przyłączem silnika - ta sama obudowa) Bezpiecznika ma mieć przejście jeśli nie to go wymień ( są dostępne w sklepach z częściami AGD) W wersji starej zamiast bezpiecznika jest termik, tam głównie upalają się styki we wtyczce
Najprawdopodobniej niesprawny czujnik temperatury , gdyż on właśnie włącza wiatrak. Termostat otwiera jedynie obieg zewnętrzny (na chłodnicę). Musisz sprawdzić , czy dmuchawa nie ma swojego bezpiecznika. W moim Chryslerze dmuchawa posiada oddzielny bezpiecznik 25A
moim zdanie to nie bezpiecznik tylko tam lubia siadac tranzystory ale na samym silniku do dmuchawy a nie na regulacji narka
Na pierwszym i drugim zdjęciu masz szeregowo połączony wyłącznik bimetaliczny i bezpiecznik termiczny (czarny, podobny do diody). Ten bezpiecznik termiczny jest jednorazowy. Takie pracują też w dmuchawach nagrzewnic samochodowych chroniąc silnik dmuchawy przed przegrzaniem i w efekcie spaleniem. Np. w VW Golf II i Jetta II. Jeżeli są lutowane w układzie,...
Witam! 1. Jeśli chodzi o minus do radia to wgląda to na brak masy i obwód zamyka się przez jakąś żarówkę - stąd plus na minusie. Gdzieś korozja się wdała i spowodowała całe zamieszanie (najlepiej iść po przewodzie lub po kolorach znaleźć drugi koniec). Lampki też mają problem z MASĄ. Szukaj połączeń do masy przeważnie kilka przewodów spotyka się razem...
W ciągu paru minut przepala się bezpiecznik termiczny na oporniku, silnik dmuchawy wymieniłem bo myślałem że się zaciera ale to nie pomogło, raz było tak że bezpiecznik się nie spalił tylko stopił się plastik opornika. Może ktoś podpowie jak to usunąć albo co posprawdzać żeby znaleść problem. Acha filtr pyłkowy jest nowy.
Nawet komputerowy atx. Pójdę w tym kierunku,zwłaszcza,że mam jakieś dwa zasilacze w garażu .Będę musiał zobaczyć na ich parametry i wybrać taki z zapasem odpowienim. W książce napraw znalazłem informację "Silnik dmuchawy urządzenia jest zasilany napięciem 12V ,zaś maksymalne natężenie prądu wynosi 20A". Bezpiecznik od dmuchawy ma wartość 25A.
zwarcie moze występywac w silniku dmuchawy dlatego pali bezpiecznik
Oj zostawcie faceta, niech wierzy w co chce... A co do autora, sprawdź bezpieczniki, i sam silnik dmuchawy. Na maksymalnym biegu też nie działa? Należy pierwsze sprawdzić zasilanie silnika dmuchawy jeśli prąd dochodzi winny jest opornik. Eeeee... Chyba jak nie dochodzi to winny opornik, jak dochodzi to silnik... Silnik można wykluczyć jeśli na maksymalnym...
witam, sprawdź zasilanie na bezpieczniku nr 7(20 lub 30a) i 22. jak dobrze pamiętam jest tez duży bezpiecznik 40a za schowkiem jako zabezpieczenie bezpośrednie silnika dmuchawy..jeśli wszystko ok podmieniłbym opornice dmuchawy..lubią padać w e39
Najczęstszą usterką jest uszkodzenie nie rezystora tylko bezpiecznika termicznego. Ale wtedy dmuchawa chodzi tylko na najwyższej prędkości. Jeśli u Ciebie dmuchawa nie pracuje w ogóle to obstawiał bym za silnikiem lub przerwą w obwodzie zasilania dmuchawy. Może bezpiecznik ?
bepziecznik pod kierownicą oraz pod maską, przekaznik pod bezpiecznikami pod BSI, sprawdz rezystor dmuchawy oraz szczotki silnika dmuchawy
Witam.Sprawdzales silnik dmuchawy?
Witam . Pojawił się problem w scenic 2 1.5 dCi po wciśnięciu start auto nie kreci , załącza się dmuchawa i nic poza tym . Rozrusznik sprawny ponieważ po zwarciu plus z minusem na rozruszniku kręci . Bezpieczniki sprawdzone gdzie szukać dalej ?
Za sprawnym rezystorem napięcie się zmienia nawet bez podłączonego silnika dmuchawy.
HELP Jeździłem mondkiem a dmuchawa działała tylko na 4 biegu, aż padła - nie dmucha wogóle. Jak ruszyć tą dmuchawę?! Przeczytawszy fora ponoć może to być bezpiecznik termiczny na obudowie silnika dmuchawy za 3zł więc postanowiłem sam rozwiązać problem. co zrobiłem: Sprawdziłem bezpiecznik 37 (w skrzynce nad kolanem kierowcy) był spalony- zamieniłem...
Sprawdź stan i pracę silnika.
Słuchaj-w tych fordach taką pietą Achillesową w tym temacie jest skrzynka bezpieczników.Po prostu robią się zimne luty na kołkach.Trza skrzynke wyjąć,pozaczyć sobie gdzie do jest wetkniete,rozebrać ją i przelutować. Sprawdź czy masz napiecie na bezpieczniku do wentylatora. Escort ma 4 typy skrzynek.Jeżeli masz tą co bezpiecznik od wiatraka jest na 14...
Gniazdo bezpiecznika będzie już przegrzane i źle styka grzejąc się i pogarszając dalej sytuacje. Silnik dmuchawy sprawdzić trzeba czy lekko się obraca.
Przed założeniem nowej opornicy sprawdź, czy wirnik dmuchawy lekko się obraca. Znam przypadki zacierania się wirników i objawy były wówczas podobne jak u Ciebie. Na próbę możesz podłączyć dmuchawę wprost z akumulatora i ocenić jej pracę. Jednocześnie zwróć uwagę na uzwojenie silnika, może mieć uszkodzone (spalone) i efekty z bezpiecznikiem będą podobne.
bezpiecznik dmuchawy bezpiecznik dmuchawy mercedes bezpiecznik dmuchawy astra
mostki rozdzielni gniazdka angielskie reset czipa epson
zamiast neostrady samsung tizen
Schemat elektryczny silnika zimnego powietrza Jaguar S-Type Awaria silnika zimnego powietrza w Jaguar S-Type: przyczyny i diagnostyka