To przyczyna w przewodach dochodzących dosondy, lub w samej sondzie. Jeśli sonda nie będzie podgrzewana to nie będzie pracować poprawnie. Trzeba będzie ją zmienić, jak nie da się naprzwić.
Bezpiecznik nr 1 (10A) jest od grzania sond. Masz dodatkowo schemat i diagnostykę.
Sprawdź bardzo dokładnie bezpieczniki przepływomierz i sondy lambda są zasilane ze wspólnego bezpiecznika, co do błędu czujnika temperatury mógł paść czujnik.
Witam! Skoda roomster 1.6 benzyna 2007. Spała mi się bezpiecznik 31 od sonda lambda. Grzałki w obu sondach mają opór 6.6 oma. Samochód kupiłem niedawno i widzę że powinien być bezpiecznik 10A a jest już założony 15A. Czy ten bezpiecznik odpowiada za coś jeszcze? Co mógłbym ewentualnie jeszcze sprawdzić?
Zanika napięcie jak wyjmę bezpiecznik od sondy lambda nr 1.....
Czy ten bezpiecznik jest 25 A jeżeli tak to odepnij wszystkie wszystkie sondy lambda i zobacz czy bedzie się palił ten bezpiecznik ,jak nie to masz zwarcie na grzałce sondy .
Zawór EVAP jest sterowany masą z ECU pin 19, a +12V jest stały z bezpiecznika wspólnego z grzałkami sond lambda.
Mam problem w zlokalizowaniu bezpiecznika od niej. (W opisie bezpieczników brak sondy lambda). Ktoś pomoże ?
Podbijam temat, gdyż również poszukuję schematu bezpieczników do Riftera z 2021 roku. Ja w szczególe szukam bezpiecznika grzałki sondy lambda - jeśli ktoś mnie może pokierować to będę wdzięczny.
Błąd grzałki pierwszej sondy lambda. Do sprawdzenia oporność grzalki, bezpiecznik, okablowanie, sterownik.
Bezpiecznik F43 10A, wisi na nim również zasilanie grzałki sondy lambda.
Zasilanie masz stałe z bezpiecznika. Ecu "pulsuje masą"
błąd który wyskakuje to błąd obwodu sondy 1 a bezpiecznik jest git
Według schematu obydwie sondy zasilane są plusem z jednego bezpiecznika po stacyjce, a minus z komputera (mam na myśli grzałki)
Z tego co kojarzę w tym modelu ten sam bezpiecznik zasila również grzałkę sondy lambda, może tam należy poszukać problemu
A powiedz mi co sprawdzić w tych przewodach które są takie same ? Żeby je dobrze podłączyć? I jeszcze ma pytanie to na zaznaczonym zdj to opornik ??? I ostatnie pytanie, jest w aucie tym bezpiecznik od sondy lambda ??? Musisz sugerować się numeracją pinów w sterowniku i w złączu. Inaczej jest tylko 50% szansy że podłączysz to poprawnie. Szczerze mówiąc...
sprawdz bezpieczniki
Bezpiecznik nr 10 powinien być 30A. W zależności od rodzaju BSI są 2 różne BSMy czyli skrzynki bezpieczników pod maską. Zdjęcia poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/8389925700_... https://obrazki.elektroda.pl/4461950100_... Jak widać różnica polega a ilości podpięty h przewodów pod ten bezpiecznik. W obu wersjach te...
Przez ten bezpiecznik nie idzie czasem grzałka sondy lambda ?
HYUNDAI i20 PB 1.2 (G4LA) Sonda Lambda Brak Pomiaru na 2 za katalizatorem. pomiar 0% Sonda 1 działa poprawnie Sonda nowa bezpieczniki sprawdzone/ połączenia sprawdzone Pomocy jakiś pomysł ?
Z najbardziej prądożernych odbiorników na tym bezpieczniku to będą grzałki sond lambda. Spróbuj je odpiąć.
Bez przekaźnika zasilającego m.in sondy, pompa paliwa nie ruszy. Więc przekaźnika bym się nie czepiał, chyba że tam jest jakaś rzeźba zrobiona. Zobacz czy masz zasilanie na bezpieczniku F21, jak jest, to sprawdź czy zasilanie dochodzi na pin 1 sondy za katem, i pin 3 sondy przed katem. Od strony sond kabel prawdopodobnie szary, od strony auta niebiesko-czerwony....
Błąd P0032 w Renault Megane 3 1.5 dCi odnosi się do układu kontroli grzałki sondy lambda (czujnika tlenu). Kod ten zazwyczaj oznacza: "HO2S Heater Control Circuit High (Sensor 1)" czyli wysoki sygnał w obwodzie grzałki sondy lambda przed katalizatorem (Sensor 1). Przyczyny błędu P0032 Uszkodzona grzałka sondy lambda: Sonda lambda może być uszkodzona...
No 16 stykowego złącza DLC nie ma :). Przecież każdy już wie jak odczytać kody (diodą), wykasować kody (odpięcie akumulatora lub wyjęcie bezpiecznika) i wykonać procedurę programowania modułu (opisane wyżej).
Komputer pokazuje blad uszkodzonej sondy lambda oraz grzalka sondy lambda-niski sygnal. Sonda lambda jest nowa Boscha oryginal. Wtyczka sprawdzona, przewod sondy rowniez, wygladaja okey. Czy tam jest jeszcze jakis bezpiecznik lub przekaznik ktory mogl sie przepalic? Czy jedynie sterownik silnika podmieniac?
Z tego co piszesz wnioskuję że uszkodzony jest obwód grzałki sondy λ. Być może podczas majstrowania z wydechem zrobiło się zwarcie i spalil się bezpiecznik. Sprawdź rezystancje grałki sondy, ciągłość przewodów i bezpiecznik.
Pokaż który to bezpiecznik, bo mi 15 to wychodzi zasilanie sond Lambda i coś jeszcze. Chyba że to był bezpiecznik 15A... Rok i pojemność też możesz podać, choć to raczej będzie 3,5 litra.
Z bezpiecznikiem można
Wszystkie bezpieczniki sprawdzone są ok.
Wszystkie kondensatory sprawne, wylutowane i zmierzone, diody sprawne. Jak zmierzone? Czym? Jakie ich parametry, tylko pojemność? Wylutuj tę płytę zasilacza impulsowego, i pokaż z drugiej strony. Musi tam być jakiś sterownik tej przetwornicy (np. układ scalony). A czy bezpiecznik kubkowy jest sprawny?
Witam posiadam VW Golf V 1.4 benzyna 2005 rok . Po podłączeniu komputera wyświetla 2 problemy 16420 ogrzewanie sonda lambda (bank1 sonda 1) 16414 ogrzewanie sonda lambda ( Bank1 sonda 2) Czy to znaczy że muszę wymienić obydwie sondy czy to może jakiś bezpiecznik
co oznacza E-28 i 87 . E-28 pomijamy ( nieistotne dla tematu oznaczenie połączenia przewodów w wiązce) Dla ustalenia dalszego połączenia 87 potrzebna pozostała część schematów. W tym przypadku będzie to bezpiecznik nr 9 o wartości 10 A znajdujący się w skrzynce w kabinie. Z tym że bazujecie tutaj na schemacie silnika AZF a macie AZQ. Może być inny...
sprawdziłem bezpiecznik od sondy lambda nawet wymieniłem go na nowy i dalej to samo, sonda jest jedna i teraz po wykasowaniu i przejechaniu występują te dwa błędy: 17604 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny P1196 - 35-10 - usterka elektryczna - Sporadyczny 17589 - Liniowa sonda lambda / napięcie odniesienia P1181 - 35-10 - przerwa - Sporadyczny pytam...
Zasilanie na grzałki sond jest? Sprawdzałes bezpieczniki?
30 to międzynarodowy numer - zasilanie bezpośrednio z 12V. M asz problemy albo z klemami , albo z jakimś bezpiecznikiem głównym . Uszkodzenie podgrzewania sondy lambda 1 -szej , p[rzerwa w obwodzie. Mam pytanie , czym dokonywałeś diagnozy?
Różowy zasilanie grzałki +12V po bezpieczniku. Biały masa grzałki ze sterownika silnika. Siwy i brązowy czujnik sondy ze sterownika. Podałem dane w aucie a teraz trzeba poszukać jaka to sonda i dopasować kable kolorami.
Tak złącze przy sterowniku pin 14 (pin2 zaworu )to sterowanie, pin 1 zaworu to plus po bezpieczniku 8 (ten sam co grzanie sondy lambda )
+ spod bezpiecznika pompy paliwa, masa sterownik pin 20. Od 0-12 wartość taktowana.
Okey zwarcie powodowała druga sonda lambda za katalizatorem, odpiąłem wtyczkę przestało przepalać bezpiecznik. Wcześniej miałem jakiś czas błąd drugiej sondy lambda - wysoki sygnał. Sonda nowa SKV robi zwarcie po miesiącu użytkowania. Natomiast to nie rozwiązało problemu gaśnięcia silnika zaraz po uruchomieniu. To jakby przy okazji wyszło z tą sondą....
Sprawdz miernikiem grzałkę sony ewentualnie bezpieczniki
Mogło być zwarcie w obwodzie grzałki sondy i spaliło bezpiecznik
Na masie od pompy paliwa masz jeszcze wyłącznik kolizyjny, sprawdź czy na złączu pompy masz zasilanie jak załączysz przekaźnik, co do kolorów przekaźników to ci nie powiem nie mam tego zaznaczonego na schemacie. Dodano po 3 Sprawdź pin 17 i 34 sterownika ma tam być ciągle masa, na pinie 26 ma być 12V po kluczyku, na 35 pinie powinno być 12V gdy załączy...
Napisz jaki masz kod silnika. Bezpiecznik 37 to miedzy innymi obwód grzania sond lambda. Moze masz przewod przytopiony do wydechu?
Wszystkie wtyczki przeczyszczone i wysuszone bo byly strasznie zawilgocone praktycznie w srodku plywaly.. i niestety dalej blad wystepuje. bede szukac teraz tego bezpiecznika. mozliwe ze sterownik silnika uszkodzony? jezeli bezpiecznik jest ok
Bierz z wtryskiwacza bezpiecznik 5A wsadź.
Zobacz czy sonda działa, ma swój bezpiecznik do grzałki w skrzynce koło akumulatora, co również należy sprawdzić
Na obecną chwilę po przejściu na gaz wyciągam bezpiecznik od pompy paliwowej i wszystko jest ok. Tylko, po wyjęciu bezpiecznika od pompy paliwowej odcinasz również sondę lambda. Działa ona na tym samym bezpieczniku. Nie jest więc to najlepszy pomysł ;/
Napięcie powinno być zbliżone do napięcia akumulatora. Sonde od aku dzieli tylko przekaźnik i bezpiecznik, oczywiście grzałke sondy.
najpierw przekaznik a pozniej bezpiecznik. sprawdz ciaglos pomiedzy bezpiecznikiem a sonda.
Bezpieczniki sprawdzone?
Przetarta wiązka sondy lambda bodaj. Obwód wstecznego zasila tylko prędkościomierz
sprawdz zasilanie przy akumulatorze,moze masa za slaba,korozja na bezpiecznikach
Mierzone między pin 3 i 4. Dzięki za schemat ;) Zmierzę napięcie na bezpieczniku i zedytuje post
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max natężenie prądu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A -...
W EP6 zasilanie grzalki sond tylko przechodzi przez ECU. Zasilanie pochodzi z bezpiecznika F5 na PSF1 (skrzynka pod maska). Po drodze (miedzy ECU i sondami) jest wezel ekwipotencjalny (polaczenie kilku przewodow) w wiazce, zasilajacy obie sondy, podrzewacz oparow oleju i elektrozawor zbiornika par benzyny (canister).
Grzałka jest zasilana z ECU. Plus po stacyjce, a masowanie impulsowe. Sondy dobrze dobrane? Rezystancja? Bezpieczniki sprawdzałes?
A jakieś namiary co to może być...czujnik sonda lambda??
Witam, posiadam Seata Cordobę FL kombi. Silnik to 1.9 TDI na pompie (90 KM). Auto nie posiada sondy lambda. Ostatnio wykazuje błąd i wywala bezpiecznik nr 8, odpowiedzialny za sterowanie silnikiem, samochodu nie można odpalić. Wg mechanika jest zwarcie w głównej wiązce przewodów. Czy ktoś posiada schemat instalacji do tego modelu?
Sprawdż bezpieczniki ??
Witam serdecznie posiadam auto Nissan Micra k12 1.2 80KM 2004r.Problem polega na tym,że od jakiegoś czasu auto nie odpala.Dokonałem przeglądu całej instalacji elektrycznej,rozrząd kompletny wymieniałem przy przebiegu 75.000 km(oryginał),pojazd ma przebieg 177.000km a badanie komputerem nie wykazuje błędu położenia wałka rozrządu,wymieniłem katalizator...
Sprawdz zasilanie inst gazowej,kabelki moga byc przy akumulatorze lub cewce zaplonowej,sprawdz bezpieczniki,jak masz wtrysk to moze byc dodatkowy przekaznik tez sprawdz,mysle ze cos nie łączy.
Szukaj spalonych bezpieczników, na wszystkie elementy wykonawcze idzie jeden bezpiecznik, opisany jako sterowanie silnika lub sonda lambda.
Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze. Takie midival tam chyba siedzą.
Przepływomierz zasilony jest przez bezpiecznik razem z zaworem z węglem aktywnym i sonda lambda . Z ECU nie wychodzi żadne zasilanie +12V na przepływomierz. https://obrazki.elektroda.pl/2473529200_...
Bezpieczniki F8 F9 F10 F11 F12 i F20 sprawdź w BFRM
Obydwie sondy są zasilane z jednego bezpiecznika , z jednej gałęzi. Przewody.
Witam, spotkałem się z dziwną sytuacją, gdy chciałem włożyć bezpiecznik nr 1 elektronika silnika, zobaczyłem, że w środku nie ma wejścia, bezpiecznik od razu wypadł. Po oględzinach zauważyłem, że brakuje kilku innych wejść, np. nr 8 - sonda lambda, zawory wtryskowe, nr 22. Czy ktoś spotkał się z takim czymś?
Sondy nie sprawdzałem. Jeśli o nią chodzi, to wiem tylko że w skrzynce bezpieczników jest założony "system emulacji sondy lambda" do instalacji gazowej. Postaram się ją sprawdzić. Na benzynie jeżdżę sporadycznie, ale przynajmniej raz w tygodniu kilka kilometrów. Do tej pory samochód jeździł na benzynie poprawnie, i bardzo żwawo. (choć bywały takie dni...
jak podpiąć samą sondę wiem białe po 12 V czarny - sygnał szary masa ale jak podpiąć pod kable w aucie z wiązki od sterownika wystają kable : czerwono-żółty czarny fioletowo- niebieski biały bezpieczniki ok
bezpiecznik na pewno na grzałkę musi być.
Jeśli do grzałki dochodzi masa na biało-brązowy i brakuje +12V to poprowadź sobie przewód z biało-czerwonego sondy do bezpiecznika 18.
Prąd jaki płynie przez bezpiecznik, ruszając wtedy przewodami. Otworzyć skrzynkę bezpieczników, sprawdzić czy nie ma wody, pozostałości po niej. Od czasu do czasu proponują rozejrzeć się za wodą, i zgniłymi przewodami, te hmm, nowe auta z elektroniką naćkaną w każdym miejscu stały się słabo wodoodporne. Wiek wiekiem, ale to chyba nawet specjalnie robią...
Przydało by się znaleźć schemat instalacji, chociaż fragment z ecu silnika. Tam jest zastosowany sterownik ACdelco? Ja bym podejrzewał, że ścieżka masowa w ECU jest przepalona, albo ECU stosuje kilka osobnych mas i brak przejścia występuje we wiązce doprowadzającej zasilanie do ECU. Spróbowałbym doprowadzić masę do wiązki sondy Lambda osobno, ewentualnie...
Miałem podobny problem w moim Escorcie. Z początku myślałem że problem robi czujnik położenai przepustnicy, jednak wymiana czujnika nie pomogła(takie małe guwienko do Forda kosztuje 700zł). Po długich pomiarach i diagnozach nic nie stwierdziłem. Okazało się że problem stważała sonda lambda. Po wyjęciu bezpiecznika od sondy podczas pracy silnika, a następnie...
Przelutuj srebrny przekaznik z bezpiecznikiem za ecu.
Da się podłączyć sondę czteroprzewodową. Musi grzałka grzać cały czas, tylko po co robić sobie kłopot i przerabiać instalację (bezpiecznik dodatkowy do sondy i przekaźnik) Pozdrawiam.
Witam serdecznie . Przeczytałem wszystkie posty i doszedłem do wniosku , że przyczyną może być brak napięcia po przekaźniku. Jak Styki są podpalone to się dzieją takie cyrki. Podmień przekaźnik i sprawdź połączenie na bezpiecznikach.
W obd2 wyskakują błędy obu sond "heated oxygen sensor". Zawsze grzałki sond. 0130, 0135, 0136, czasem 0141. Moje pytania: Dlaczego po odpięciu sondy nie czuję żadnej różnicy, a po odłączeniu bezpiecznika jest wielka różnica? Czy napięcia i opory są w normie? Co, oprócz sond, może być problemem? ] Pierwsze to, że sonda nie jest brana pod uwagę bo nie...
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max nat pradu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A - Ogrzewanie...
Jakie usunięcie, programowe ? Posypały się sumy kontrolne. Jak tylko fizyczne, to sprawdzić bezpieczniki.
Według mnie masz 4 wyprowadzenia can-h can-l zasilanie i minus tylko zeby sprawdzić magistrale can potrzebujesz oscyloskopu i miernika żeby sprawdzić zasilanie do tego możesz mieć dwa czujniki nox upstreme i downstreme i sonda lambda czujniki temperatury i ciśnienia więc nie jest to takie proste
Witam forumowiczów, mam problem z samochodem Peugeot 206 1.4 benzyna, rok prod. 2000. Otóż po godzinie od wyłączenia silnika akumulator jest całkowicie rozładowany, powodem jest bardzo duży pobór prądu (3,5 A). Metodą eliminacji wyciągałem każdy z bezpieczników i winowajcą okazał się bezpiecznik nr. 26 w komorze silnika. Nie wiem co może być powodem...
Półfinał sprawy jest jednak taki, że czujnik temperatury jest OK. Wymieniłem bezpieczniki między sondą lambda a silnikiem (2x 10A), bo są zainstalowane na wierzchu i mogły zaśniedzieć. Tak też się okazało. I gaz zaczął działać, ale po godzinie znowu problem ten sam. Myślałem, że to było złe rozwiązanie. Po podłączeniu pod laptop okazało się, że mimo...
Wiem że pewnie już dawno rozwiązałeś ten problem ale teraz dostałem meila o zamknieciu tematu i znalazłem twój post. U mnie prawdopodobnie miejscem zwarcia była sonda lambda po wymianie palenie bezpiecznika ustało, ale czasami pojawiało się oznaczenie Check Engine. Teraz jednak od dłuzszego czasu jest Ok.
Sonda lambda, sprawdź kable. https://bezpieczniki.net/iveco-daily-201...
Nie jestem pewny czy działa prawidłowo. Odpaliłem silnik i rozłączyłem przewód. Nie było żadnych różnic czy to może wskazywać na walniętą sondę.Silnik był jeszcze nie nagrzany ale chyba działa zarówno na zimnym jak i na ciepłym.A może po drodze jest jeszcze jakiś bezpiecznik ale nic nie zauważyłem po drodze?
Masz gaz? to filtry powietrza nie to też lub kable lub świece sonda lambda lub styki po prostu -bezpieczniki sprawdzałeś?
Tak, jeśli ma przepalony bezpiecznik, lub spaloną grzałkę :D
Odgrzeje własnego kotleta. Powodem palenia bezpiecznik była uszkodzona wiązka sondy lambda za kątem, która ocierala się o wal napędowy. Zrobione sterowanie przekaźnikiem ECU po stacyjce i auto jeździ tak już parę miesięcy. Właściciel chce to przywrócić do oryginału, tak więc szukam kogoś kto podjął by się naprawy takiego sterownika. Nie steruje on przekaźnikiem...
Witam. Po zdemontowaniu wydechu do spawania, odłączeniu kostki sondy za katalizatorem silnik odpalił ale za drugim razem i każdym kolejnym nie chce odpalic... Rozrusznik kręci, paliwo podaje, napięcie na kostkę od cewki zapłonowej jest, bezpieczniki ok, wywala błędy od sondy lambda oraz katalizatora, obroty silnika pokazuje ok 260 przy próbie odpalenia......
Bo w tym złączu piny 4,5 i 6 są razem połączone. Jest to wyjście na pompę paliwa/przez bezpiecznik/,wtryski i cewki zapłonowe oraz sondę lambda.
To już też wszystko opisałem. Sumując, wszystko, co związane jest z przekaźnikiem K8. Przekaźnik jest sterowany z ECU poprzez pin 19 złącza XC2. Niski stan napięcia na tym pinie powoduje załączenie kontaktu (zwarcie między kontaktami 30 i 87, czyli to samo można uzyskać zworką). Tym sposobem podajemy napięcie 12V na bezpieczniki FU17, FU20 i FU21. Poprzez...
Witam, internet podaje, że bezpiecznik 43 powinien być 10 A, dlaczego został zmieniony to tylko można się domyślać. Ciekawe czy na LPG też tak źle działa. Odpiąłbym wtyczkę od sondy lambda, potem od przepływomierza. Może dokładnie sprawdzić wiązkę od sondy lambda (gdzieś zwarcie następuje). Zanim zacząłeś naprawdę, to przestawiłeś auto odpalone powyżej...
Bo trzeba szukać usterki raczej w komorze silnikowej lub samej sondzie lambda. Nie raczyłeś podać, który bezpiecznik przepala.
czyli kabel który dochodzi do Sondy 12 V ZWAR się z kablem od sondy masowym To prąd poszedł na Sterownik i go usmażyło. To wersja pesymistyczna. A bardziej prawdziwe jest to,że poszedł tylko bezpiecznik.Może ECM nie jest zasilany bo też często pada przekaźnik w BSM. Szukaj narazie problemów z zasilaniem i spalonych bezpieczników.
SPRAWDŹ: filtr paliwa pompę paliwa przepływomierz kable świece bezpieczniki te od lpg też ciśnienie sprężania sondę lambda -->>>zresetuj komputer samochodu !!!!!!! a jak to nie pomoże to do mechanika pożądnego!! a jak nie to na złom!!! :-) pozdr.
Trochę pogrzebałem i jak się okazuje to niema zasilania monowtrysku, wtrysk na krótko działa. zmieniłem komputer na inny i też nic. Zasilanie na OBD znalazłem,(brakowało bezpiecznika). Podpiąłem też inną sondę lambda i też nic. Dodam jeszcze że problemy z uruchomieniem zaczęły się pojawiać jakiś czas temu od czasu do czasu, ale trochę się pokręciło...
Witam. Mam astrę F 1.8 16V i problem jest następujący: w czasie jazdy zgasła i nie chciała już zapalić. Brak iskry. Pompa paliwowa podaje. Na komputerze wyskoczyły błędy: czujnik prędkości obrotowej - zły sygnał i sonda lambda. Sprawdziłem rozrząd ale jest wszystko ok, bezpieczniki też ok. Cewkę podłożyłem drugą, czujnik położenia wału ten w głowicy...
Witam mam problem od wypadku z bezpiecznikiem nr 34. Nie zaglądałem wcześniej do bezpieczników ponieważ wszystko działało normalnie, oprócz kontrolki EPC(sonda lambda 2, po wymianie nadal świeci...) Dzisiaj zauważyłem przepalony ten bezpiecznik. Założyłem nowy 10A, odpaliłem silnik pochodził kilka sekund i pojawił się dym z pod maski. Smród przepalonych...
Boski jesteś. Błędy wskazują sondę i przepływomierz, ty zaś wymieniasz czujnik wału. Z bezpiecznika nr. 43 zasilany jest: -elektrozawór EVAP, - element grzejny sondy lambda, - obwód 12V przepływomierza. Skoro odpięcie przepływomierza powoduje względnie normalną pracę silnika, to w czym jeszcze problem?
bezpiecznik sonda lambda aster bezpiecznik grzałka sonda lambda sonda lambda bezpiecznik grzałki
odkurzacz gniazdo łożysko kolektor toyota corolla ciśnienie r407c
kupowanie unitra kupowanie unitra
Opel Corsa E - trudności z odpalaniem po kilku obrotach rozrusznika VW Tiguan: Kod błędu 4900 - Czujnik lambda, EGR, CAN