115'C do 218'C
Oporniki nie są spalone tylko bezpiecznik termiczny. Czwarty bieg dmuchawy złączany jest poza termikiem.
bezpiecznik termiczny,można zastąpic zwykłym drutem
A ja bym dodał jeszcze montaż nowego filtra kabinowego. Zapchane i nie drożne filtry są bardzo często przyczyną zadziałania bezpiecznika termicznego.
-nie opornik dmuchawy tylko bezpiecznik termiczny znajdujacy sie przy opornikach (troche podobny do diody) - a jesli chodzi o wycieraczke to tak wyzej
Przegrzewa się bezpiecznik termiczny. Tak jak koledzy piszą,może być uszkodzony sam wentylator,stawia większy opór a tym samym bardziej się grzeje rezystor.
Witam .. Bezpiecznik termiczny montowany np w astrze 97 ma wartosc 184C .. taka sama ma w vektrze 91 .. 1,8
W astrze G w rezystorze dmuchawy jest bezpiecznik termiczny, który przy przekroczeniu temperatury przerywa dopływ prądu do oporników i pozostają tylko max obroty dmuchawy. Wystarczyło tylko wymienić ten bezpiecznik. Może u ciebie jest podobnie, tylko że masz wszystko schowane.
Poczytaj sobie o bezpieczniku termicznym w opornicy dmuchawy i będziesz wiedział, co jest uszkodzone
Często uszkodzeniu ulega bezpiecznik termiczny na opornicy i też będą tylko max obroty wentylatora. Już w niejednej opronicy wymieniałem (właśnie od opla astry) po uprzednim jej sprawdzeniu naturalnie i nie trzeba oczywiście kupować nowej a wystarczy wydać około 2zł na nowe zabezpieczenie. Naturalnie trzeba również sprawdzić czy silnik dmuchawy jest...
W Astrze dawałem taki w granicach 115* do 180* C .
Vojtaczek, jeśli jeszcze nie znalazłeś to jest dokładnie jak pisze janek26. - wykręcasz wkręty mocujące schowek pasażera i wyciągasz schowek, odpinasz zasilanie oswietlenia schowka. - lekko skośnie po lewej stronie zobaczysz w pionie komorę w której jest filtr kabinowy. - nad filtrem będzie szła wiązka, to ta sama która się rozgałęzia na prawo do wentylatora...
Pytanie tylko czy nie uszkadza bezpiecznika "samochodowego" od obwodu nawiewu, no i dlaczego właśnie termiczny nie zadziałał przy takiej temperaturze opornicy. Lekko zmodyfikowany schemat: https://obrazki.elektroda.pl/8149540000_...
Witam forumowiczów. Mam Astrę G z silnikiem 2.0 DTH. Dziś zauważyłem, że nie działa dmuchawa na żadnym biegu. Sprawdziłem bezpiecznik - jest OK. Na początku myślałem, że może to wina słynnego już bezpiecznika termicznego przy rezystorze ale przy jego uszkodzeniu dmuchawa działa na 4 biegu. Co może być przyczyną tej usterki? (mam nadzieję, że spalony...
Moim zdaniem nie trzeba wyciągać filtru przeciwpyłkowego, bo jest zabawa z zapinkami. Rezystor możesz wyciągnąć od góry obudowy, pomiędzy filtrem a dmuchawą, tylko trzeba odgiąć palcem zatrzask, który go trzyma. Rękę musisz włożyć dość głęboko i działać na czuja. Mam wersję z klimą, więc może jest inaczej w wersji bez, ale nie sądzę. W rezystorze jest...
Witam serdecznie.Robiłem to w Astrze G.Ściagnij plastyk z silniczka wycieraczek( bez demontażu) i pomajstruj przy stykach.Co do dmuchawy to winowajcą jest termiczny bezpiecznik.Wygląda jak stary ruski kondensator.Jak nie przewodzi to wymiana lub zmostkuj.Pozdrawiam.
bezpiecznik dmuchawy termiczny bezpiecznik termiczny dmuchawy bezpiecznik dmuchawy astra
kupię kwasy schemat onkyo trzeszczenie kolumny tonsil
bandit power unitra at9115 schemat
Miele W627 - Błąd F63: Przyczyny i Rozwiązania Panel kontrolny i płyta sterująca pralki Electrolux PerfectCare 600