Witam oto instrukcja wymiany paska rozrządu.
Dla potomnych: http://obrazki.elektroda.pl/2699164400_1... http://obrazki.elektroda.pl/9889163800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6074249100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6446138000_1...
Wysyłam Ci opis bezpieczników i przekaźników
Bezpiecznik wywalony.
Sprawdź bezpieczniki. Dodano po 2 Po diagnostyce u mechanika Kolego zmień tego nic nie umiejącego '' piekarza'' na dobrego elektryka. Dodano po 1 Po diagnostyce u mechanika Kolego zmień tego nic nie umiejącego '' piekarza'' na dobrego elektryka. Dodano po 3 Odpowiedzialny jest F15 w skrzynce pod maską 10A. Przedostatni od środka w tych 2 rzędach małych...
Kontrolka do ręki i sprawdź wszystkie bezpieczniki po załączeniu zapłonu i wrzuceniu wstecznego, raczej w środku będzie któryś bezpiecznik.
Zasilanie dochodzi do sterownika? Bezpieczniki sprawdzone?
Jeśli kod na silniku Twojego auta jest taki: C18NZ to poniżej masz bezpieczniki. Wartość tego o który pytasz to 20A a numer 11
Jak nie ma to problem leży na drodze przełącznik-bezpiecznik jak jest to na drodze bezpiecznik-lampa
Nie jest to bezpiecznik od wtrysku. Dasz wreszcie znać co z tym autem masz nie tak ? Sprawdziłeś napięcie na bezpieczniku po włączeniu świateł ?
Rozłącz wtyk wentylatora zagrzej do temp.włączenia i zobacz czy wtedy przepali bezpiecznik.
Zaiskrzyło bo wyciągałeś pod obciążeniem nic więcej jeszcze raz ci mówię nie ma możliwości zrobić zwarcia. Skoro sprawdzałaś bezpieczniki to coś ci już nie działało wcześniej. Porada jest prosta sprawdź bezpieczniki dobrze sprawdź czy przewodzą i czy włożyłeś w swoje miejsca bo część samochodów nie ma włożonych wszystkich bezpieczników.
Sprawdz przelotke klapa bagaznika-nadwozie
Szukaj braku zasilania ECU. Sprawdź bezpieczniki
Druga jest od regulatora intensywności grzania.
a napięcie na przycisku sprawdż bezpiecznik nr 6
To jest przekaźnik od rozruchu, a tu rozpiska Jak brzmi pytanie, bo nie łapię?
Zamki chodzą wnioskuję z opisu,przestają działać inne rzeczy powiązane z bezpiecznikiem. Jak masz dwie wtyczki,to wepnij tylko mniejszą i sprawdź czy spali też bezpiecznik. Następnie sprawdź centralny zamek.
Jaki rocznik i silnik? Pokaż dokładnie o który bezpiecznik chodzi.
dzięki panowie za pomoc ale pojawił się nowy problem w postaci 2 błędów P0960 i P0003 :( auto kręci ale nie zapala i nie pali bezpiecznika.
Zwarcie- a gdzie, to trzeba znaleźć, ja bym zaczął od tylnych świateł i przepustu gumowego do tylnej klapy (jeżeli jest trzeci stop).
bezpieczniki
Jak bezpieczniki dobre to stacyjka.
Pali mi bezpieczni więc zwarcie musi być na przewodzie zapalającym zapłon tak mi się wydaje. Pytanie czy opel ma jakieś słabe miejsce czy zwarcia muszę szukać od początku kabla do końca rozcinając cała wiązkę Jak przepala ci bezpiecznik to oznacza że masz przebicie na przewodzie do masy, lub w momecie podania z stacyjki napięcia czy to rozrusznik czy...
Deska rozdzielcza bezp. f2 f18 f23 f25 są od klimy. w komorze silnika przekaźnik 14 sprzęgło klimatyzacji, oraz bezpiecznik f35 wentylator chłodnicy
Vectra A ma 3 rzędy bezpieczników, vectra B 2 rzędy bezpieczników.P
zasilanie pompy paliwa Vectra A 1993r. 1,8 pojmn.
Pewnie przepalony bezpiecznik.
Przez bezpiecznik..
Tak pod maska obok akumulatora. A gdzie mogę sprawdzić po nr vin jaka powinna być skrzynka bezpieczników?
pewny to ja nie jestem bo nie sposób wszystko spamiętać więc mówie co widzę w opisie http://obrazki.elektroda.net/87_11827162...
Zacznij od bezpieczników.
Sprawdź moduł multitimer znajduje sie on w skrzynce bezpieczników
Ja bym szukał w kości połączeniowej przy aku, są tam też przekażniki i bezpieczniki.
radze porady mechanika ,mozesz cos uszkodzic,sprawdz bezpieczniki
Witam najbardziej narażonym miejscem na korozje gdzie może wystąpić zwarcie to lampki tablicy rejestracyjnej po prostu szukaj tam i myślę że po problemie.
W pierwszej kolejności sprawdzenie bezpieczników
Kolego a nie prościej pobrać sobie schemat? Proszę 30 pkt na taką działalność. Posprawdzaj zasilania sterownika i bezpieczniki.
Sprawdź stan akmulatora testerem. W sprzynce bezpieczników pod maską żarówką sprawdź stan dużych bezpieczników, które są pod osłoną obok terminala plusowego.
Mam pytanie; czy ktoś posiada opis wszystkich bezpieczników do Vectry 2.2 sri tdi z 2003 roku? Mam kilka problemów z elektryką ale potrzebuję oznaczenia bezpieczników.
Dzisiaj będę sprawdzał. Wyciągnę wszystko z bagażnika. A czy jest jakiś przekaźnik od świateł? Czy tylko bezpieczniki?
Nie ma takiego modułu, stawiam że to bezpiecznik.
W Vectrze A bezpieczniki są tylko pod kierownicą.
witam troszke nie na miejscu zadałeś to pyatnko..... ale jesteś pierwszy raz to mogłes zabłądzić :) poszukaj tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72... Pozdrawiam
No i jak mamy Ci pomóc? Przecież to ty masz wgląd do auta, więc sprawdź co to za kabelki, dokąd wędrują i wykonaj diagnostykę komputerową pojazdu.
nie bardzo widać, jak wyglądają te zatrzaski i jak cisnąć, żeby nie uszkodzić Blaszki które trzeba wcisnąć w stronę radia, czyli sprzed panelu odchylając delikatnie na zewnątrz, acz stanowczo, bo panel to będzie zawias dla tych przykładowych elektrod, lub gwoździ. Jak dobierzesz sobie coś pod otwory, tak by lekko, lecz nie za luźno wchodziło, to wciskasz...
Czy pali tylko wtedy jak ma działać światło wsteczne? jak tak to trzeba szukać zwarcia w wiązce do tyłu. Może gdzieś przy lampach? Nie pamietam czy tam światło cofania jest w klapie tylnej czy nie. Jeśli tak to jeszcze mozna sprawdzić wiązkę między klapa a budą. Może tam dzieś uszkodzone przewody i robi zwarcie. Jeśli to nie światła cofania robia zwarcie...
Spróbuj zegary "zrestartować" przez wyciągnięcie bezpiecznika od nich na parę minut.
A są do tego jakieś bezpieczniki?
Masz ewidentny brak zasilania, napewno wszystkie bezpieczniki sprawdziłeś?
Wg tis najpierw podstawy Sprawdzić sprawność następujących bezpieczników: FI20 Bezpiecznik FE33 Bezpiecznik
Zobacz wartość bezpiecznika...
Ok. Co tej gumy to przeciąga się ją w tą stronę gdzie same kable smarując olejem. Mogły tam nagnić. Miejmy nadzieję że silnik już będzie ok.
gdzie jest bezpiecznik świateł lewych przednich Vectra C 2003?
zgadzam się z tobą ale uszkodzona pompa czy sterownik pompy bo co może być uszkodzone w pompie żeby paliło bezpiecznik
albo winny moduł telematyki czy jak to się tam nazywa w skrzynce z bezpiecznikami.
Ten czarny na minusowej klemie idzie w tą samą wiązkę? Jeśli tak to na 100% nie oryginalny. Opel nigdy nie miał czarnych przewodów masowych. Czerwony pewnie szedł do plusa, tylko jeszcze bezpiecznik był po drodze.
Tak za mało idż w stronę bezpiecznika i przekaźnika. Oraz w stronę mas.
Ja bym zaczął od sprawdzenia bezpieczników.
Sprawdź, czy te gniazda są podłączone w aucie, później szukaj bezpieczników. Odważny jesteś, bo korzystając z auta nie dysponujesz "rozpiską" bezpieczników (bezpieczniki pewnie wozisz na zapas). Sprawdź na forum, może znajdziesz schemat elektryki i "rozpiskę" bezpieczników.
W opisie instrukcji jest tylko światło stopu, a nie mam dostępu do schematu, ale kupiłem dziś czujnik zmieniłem przejechałem pół miasta i już byłem zadowolony ze jest ok, po czym nagle znowu spalony bezpiecznik
nie działa nadmuch opel vectra 2.0 16V 1992r proszę o rysunek , który to jest bezpiecznik i co może być przyczyną
nie,bo napęd wskazówki to silnik krokowy bez sprężyny powrotnej. jeżeli termometr ,obrotomierz i prędkościomierz działa poprawnie to raczej wina nie w bezpiecznikach
a bezpieczniki sprawne? zamyka w ogóle jakieś drzwi czy nic? może centralka się wysypała, znajdź centralkę,tam też jest bezpiecznik
Dziękuję, problem rozwiązany. Wystarczyło wyciągnąć i włożyć bezpiecznik.
Druty w bezpiecznikach, kable zaizolowane taśmą biurową...
Moze bezpiecznik słabo kontaktuje Sprawdż napięcie za bezpiecznikiem
W tylniej puszce elektroniki REC.
zasilanie wtrysków jest, sprawdzone miernikiem i sterownie dioda, jak zdejmę zasilanie z pompy paliwa to auto chodzi jeszcze przez chwile dopóki ciśnienie paliwa nie spadnie, który to bezpiecznik ?
Przedzwonic połączenie do pinu C10 w sterowniku. Jak jest ok, to tranzystor w sterowniku.
Sprawdz wiązkę pod akumulatorem i skrzynką bezpieczników(BSM)
Nie masz 15 na zegar. Sprawdz raz jeszcze wszystkie bezpieczniki.
Otwórz klapkę od bezpieczników - są opisane.
Nie zapomij też o bezpiecznikach :)
Ale od tego nie przepali sie 40 A bezpiecznik . Rusz jedno, wyjdzie co innego.
A może jednak od bezpieczników?
Mam 2 zapalniczki z przodu i z tyłu żadna z nich nie działa bezpieczniki wymieniłem ale dalej nic, Wymieniałeś sobie ot tak, czy były uszkodzone? Zrobiłeś pomiar napięcia na nich? I w przypadku pozytywnego pomiaru, zmierzyłeś ciągłość przewodu od bezpiecznika do gniazda?
ok, sprawdzę..:)
Panel i przełączniki wyżej nie mają nic wspólnego poza zasilaniem,więc trzeba poszukać gdzie ono ginie.Sprawdź na odpowiednich bezpiecznikach czy na nich jest zasilanie.Możliwe że stacyjka nie podaje jednego (+)
Sprawdź obwody wpięte bez bezpieczników.
Sprawdz styki przy bezpieczniku słaby kontakt
Wszystkie bezpieczniki przeszukane w dwie osoby Pod maską też?
Przepalony bezpiecznik, brak zasilania. Po zapaleniu kontrolka dostaje napięcie zwrotne.P
przedtem na zimnym silniku po przekręceniu zapłonu było słychać wyrażny dzwięk pompki paliwa która dobijała paliwo do listwy, Dziś zauważyłem ze tego odgłosu nie ma. Panowie poradzcie czy w okolicach aku są jakieś przewody od pompki przekażniki lub bezpieczniki ?
A moim zdaniem winne są bezpieczniki.
Bezpiecznik sprawdź.
Wygląda mi to na albo moduł w skrzynce bezpieczników, albo zalana centralka CZ jeśli masz CZ z fabrycznego pilota.
Albo brak głównego zasilania. Sprawdz bezpieczniki.
Pod maska przy tych cackach nie jest jeszcze jeden dostawiony bezpiecznik?
tak lekko się kręci Dodano po 3 jeśli to coś pomoże to jest to wersja z klimą 95r jhest 2 wentylatory jeden za atrapą a drugi za chłodnicą przy silniku i to ten właśnie pali ten bezpiecznik
CIM?? Zamieszczę schemacik: http://obrazki.elektroda.pl/5476716100_1... Bezpiecznik F31 odpowiaza za Underhood Electrical Centre.
Tak myslałem nad tym bakiem i po pierwsze pompka w zbiorniku prawdopodobnie zwarcia dostała po drugie pompka nie ma zadnego bezpiecznika wiec stawiam na pompke 99%.APozdro
Podświetlenie i ogrzewanie szyby to kwestia modułu wewnątrz kasety bezpieczników, tzw multitimer, centralny masz w prawym słupku, koło nóg pasażera. Posprawdzaj dobrze bezpieczniki.
Właśnie nie masz zasilania nie tylko na te dwa elementy. Sprawdź dobrze bezpiecznik/ nie tylko organoleptycznie/ ten co sie bawiłeś i sąsiednie!
128 stopni
W jakim stanie technicznym jest ten "nowy" akumulator? Przy podłączaniu niczego tam nie zwarłeś? Sprawdzałeś bezpieczniki?
Dlaczego poszedł dym z podsufitki ? było jakieś zwarcie czy co? Usunąć sprawcę dymu i przejrzeć bezpieczniki.
Załóż tą samą pętlę immo,pastylkę z klucza co była jak auto paliło i sprawdz bezpieczniki.
Co moze być przyczyną i czy jest jakiś bezpiecznik.
Czy ten przekaźnik jest w komorze silnika? i czy sprawdziłeś bezpiecznik F11?
vectra bezpiecznik vectra schemat bezpiecznik vectra bezpiecznik światła vectra
zasilacz przegrzanie zabezpieczenie driver żarówka przewodzie zerowym
instrukcja obsługi akceptor banknotów
Lokalizacja przekaźnika ogrzewania tylnej szyby w Peugeot Partner 1 2.0 HDI Karta graficzna do HP ProDesk 600 G1 SFF: Wybór i kompatybilność