Witam serdecznie. Zakupiłem używany kompresor firmy Gude (jako niesprawny) po podłączeniu do sieci ruszył i zaraz wyrzucało bezpiecznik, po zdjęciu obudowy okazało się że bezpiecznik termiczny spadł na kabel zasilający, izolacje się przetarły i robiło zwarcie co skutkowało wybiciem bezpiecznika w instalacji. Po wymianie kabla sprężarka zaczęła normalnie...
po wymianie zawora działa zobaczymy jak długo jak sprawdzić czy ma przebicie po podłączeniu napięcia działa, czy jest możliwe aby się przycią na chwilę i mu przeszło pozdrawiam
nie dochodzi gaz- posprawdzaj bezpieczniki i Elektro zawory butla/parownik
Lepiej klonować wsad zamiast przelutowywać. Bsi szukaj identyczne, tzn każdy numer ma się zgadzać. I przed montażem w aucie koniecznie sprawdź bezpieczniki i położenie zawory hs.
Prawdopodobnie w naczyniu przeponowym będzie dziurawa membrana i powietrze przechodzi do układu wodnego zapowietrzając go. Taki efekt pojawia się właśnie po uzupełnieniu ciśnienia w uszkodzonym naczyniu. Tutaj nie koniecznie może być uszkodzona membrana, wcześniej to trzeba sprawdzić. A tak, naciskamy teraz zaworek samochodowy tego zbiornika, i jeśli...
Podaj kod silnika. Zasilanie zaworu odcinającego idzie z pinu 120 ECU, po drodze nie ma żadnego bezpiecznika. Czy jak zasilisz zawór na krótko auto pali ?
Sprawdź bezpiecznik F41. Jeśli uszkodzony sprawdź zawór chłodzenia tłoka i drugi obok niego na podstawie filtra oleju. Częsty przypadek uszkodzenia zaworu zwarcie do masy. Bezpiecznik ten chroni grupę zaworów w której masz błędy.
Czyli nie działają rzeczy zasilane z bezpiecznika 34. Ale coś tu jeszcze robi zawór shut-off. Ja bym zaczął od tego bezpiecznika i szedł po kolei do zaworów, możliwe że po drodze znajdziesz gdzieś przetartą wiązkę albo zgnitą wtyczkę.
Kilka dni temu naprawiałem podobny przypadek szwagrowi w stagu 100 - gniazdo bezpieczników było zaizolowane i posadowione do góry. Oczywiście doszło do elektrokorozji bezpiecznika obwodu wykonawczego - zaworów. Napięcie sterujące zaworami było dosyć przypadkowe:)
A sprawdziłeś bezpieczniki/zwory na akumulatorze ? Zawory w sensie? Bezpieczniki pod maską są obok akumulatora. Bezpieczniki są ok.
Czujnik prędkości i zawór egr mają wspólny bezpiecznik 7
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
Witam. Rzadko się zdarza żeby zawór się spalił, jeśli śmierdziało to podejrzewam kondensator p/z, znajduje się tuż przy wejściu przewodu zasilającego. Odkręć górną pokrywę i wizualnie obejrzyj to miejsce. Dodano po 3 W pralce nie ma żadnego bezpiecznika. Gdyby uszkodził się zawór to pralka powinna chodzić, na przykład w pozycji wirowania. Możesz włączyć...
Wygląda identycznie jak grupa bezpieczeństwa z de dietrich city big jest tam zwrotniak zawór odcinajacy i bezpiecznik. Ciekawe skąd to wstrząsnął bo część kosztuje koło, 400 a jak jest na instalacji pewnie można dużo taniej.
Bar czy Amper?😉 Bar, to nie bezpiecznik elektryczny tylko zawór bezpieczeństwa, czasem siedzi ba sprężarkach
Bezpiecznik i zdalny wyłącznik ECU (nazwa na wyrost ),zawór powietrza dodatkowego.
Wiatam Bede wdzieczny za podanie opisu bezpiecznikow w Polonezie Caro wtrysk jednopunktowy z prawej strony pod schowkiem przy sterowniku .Jeden z tych bezpiecznikow ulegl przepaleniu , podmianana na nowy powoduje jego przepalenie nawet przy wylaczonej stacyjce .Pomopa pracuje i podaje paliwo , natomiast wtrysk nie podaje paliwa. Pozdrawiam Krzysztof
Poszukuje schematu bezpiecznika elektronicznego, ktory chronilby silnik od zaluzji przed przeciazeniem, szczegolnie gdy w zimie zaluzje przymarzna to wtedy jest problem Pozdrawiam
zawór n75 (ten od turbo) na pewno jest sterowany masą z sterownika a + 12 jest po zaplonie. I z tego co mnie pamięć nie myli to te zawory są zasilane jednym przekaźnikiem który znajduje się pod fotelem. Na próbę możesz odciąć przewody plusowe przy zaworach i dać +12 z aku przez jakiś bezpiecznik i wykonać testy.
Czy mógłby ktoś podpowiedzieć, gdzie znaleźć bezpiecznik silnika elektrycznego pompy wspopagania kierownicy w Fabii?
Masz schemat .... Opis : ENG9U754-C13 Silnik G9U 754, EDC 15 C13 SEN_WATER Włącznik - poziom wody, filtr paliwa Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail K18 Przekaźnik układu sterowania silnikiem B35 Czujnik wałka rozrządu S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B90 Czujnik ciśnienia doładowania Y28.1 Wtryskiwacz, cylinder...
Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika. Dodano po 2 Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika.Zewrzyj styki...
Zawór MUSI MIEĆ NAPIĘCIE ŻEBY SIĘ ZAMKNĄĆ. Jeżeli jest np. wywalony bezpiecznik to zawór się nie zamknie.
Sonda 1 , sonda 2, zawór par paliwa, przepływomierz są zasilane z tego samego obwodu z głównego przekaźnika poprzez bezpiecznik więc jeżeli nie masz napięcia na elementach wymienionych wyżej sprawdź bezpiecznik.
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Właśnie ten zawór nr.23 ma po drodze bezpiecznik. Lejkovski , patrzyłeś na cały schemat i mówisz , że nie ma sterownika?
Masz zablokowany spust do tacki ociekowej. Do wymiany zawór dwubarowy i czyszczenie skraplacza. Problem ustanie.
Oczywiście "prawidłowe" odpowietrzenie oznacza, że ani w rurach ani też w samym kaloryferze już nie będzie powietrza, które by utrudniało przepływ cieczy. Przy poprawnie dobranej pompie cyrkulacyjnej przez sam odpowietrznik ani też przez jakikolwiek bezpiecznik ciśnieniowy nie można zapowietrzyć instalacji o ile będzie zapas cieczy w zbiorniku wyrównawczym....
Dzięki, typ sterownika się zgadza. Jaki to nr bezpiecznika (zaznaczyłem) bo na zaworze par paliwa też brak + .
i tak tam były zawory przelewowe i bezpieczniki które po 3 czy czwartej wymianie wytrzymały ze 3 tygodnie pracy. Ile atm - nie wiem, rwało wszystko za pierwszym podejściem.
Sprawdź czy cewka w przekaźniku ma stałe zasilanie po zapłonie +24 V (z bezpieczników), czy też czy dostaje masę przy naciśnięciu pedału hamulca (w zaworze hamulca nożnego jest wyłącznik który łączy "minus " cewki przekaźnika z masą co powoduje włączenie przekaźnika ?
To ze przelaczy nic nie znaczy. Wez miernik i sprawdz czy rozlacza obwod. Bez miernika ani rusz tak samo bezpieczniki. Zawory to kwadratowe niebieskie kostki jeden z tylu kolo grzalki a drugi po zdjeciu przedniego panelu.
Potrzebny schemat, żeby znaleźć to zasilanie, bo na zaworze też pewnie brak plusa. Czyli generalnie powinien tam(na pompie elektrycznej) być plus po stacyjce tak jak na bezpieczniku ? Zawór na pompie jest sterownany z elektroniki pompy, własnie. Tylko dziwi mnie ten brak zasilania pompy w baku.
Bezpiecznik F43 10A, wisi na nim również zasilanie grzałki sondy lambda.
Jakie znów bezpieczniki. Zawór się zaciął od brudnej wody, ot cała tajemnica. Otwórz, wymontuj, kup w sklepie taki sam i po problemie.
Czyli tak . Toyka naprawiona. Sprawdziłem zawór csv i był ok ale nie szło zasilanie na niego i okazało się że jest spalony bezpiecznik 30 A . P.s. zawór nie jest zasilany na stałe 12 v tylko dostaje impuls aby się otworzył . Ślicznie dziękuję
Kapie woda z zespołu wodnego, dokładnie z elementu nazwanego w instrukcji obsługi jako bezpiecznik ciśnienia wody. Woda kąpie cały czas, kropla co około 45 sekund. Zespół nowy, miesiąc temu wymieniłem. Czy można w tym bezpieczniku-zaworze regulować ciśnienie zadziałania?
Astra H 2004 1.6 77 kW VIN W0L0AHL4855072420 Typ silnika Z16XEP, w tym aucie nie ma przekaźnika a także bezpiecznika na zaworze, są dwa kable prosto z klimatronika idą do zaworu sterującego po drugie jeśli nie ma błędu w klimatroniku który dotyczy zaworu to masz inny problem w aucie nie zapomnij sprawdzić bezpiecznik 4, 5 amper w tylnej elektryce
Bezpiecznik na zawór przesterowania założony?.
(at)xantix w lokalu jest rozdzielnica z roznicowką i kilkunastoma bezpiecznikami. Akurat to gniazdo przy zaworze wody jest na osobnym wyłączniku B16 więc żadnego innego obciążenia tu nie będzie. To czego od razu tego nie napisałeś? Akurat to gniazdo przy zaworze wody jest na osobnym wyłączniku B16 więc żadnego innego obciążenia tu nie będzie. W kwestii...
Zawór trzeba wyjąć i obejrzeć czy jest to kwestia zanieczyszczeń czy defekty przeciekania. Dalej czy siłownik: jest suchy, czy zalany, czy domyka, czy się zacina itd....Z reguły do wymiany idzie cały komplet, przecieka zawór i zalewa siłownik. W ostateczności palą się bezpieczniki i kocioł jest martwy.
Od odłączania po kolei wtyczek sond i zaworu EVAP wtedy będziesz wiedział czy to któraś sonda czy zawór a może coś innego jeszcze jest tam podpięte. Odłączasz wtyczkę, wkładasz bezpiecznik i patrzysz czy bezpiecznik przeżyje.
A nie masz tam jakiegoś dołożonego alarmu? Bo objaw jakby IMO go blokowało. Sprawdziłeeś masy? Może zbieg okoliczności a jak nie to spinaj pompkę i zawór na krótko i jazda
Zawór EVAP jest sterowany masą z ECU pin 19, a +12V jest stały z bezpiecznika wspólnego z grzałkami sond lambda.
Sprawdzę to wieczorem. Więc odłącz tą kostkę. Dla ułatwienia dodam, że znajduje się nad górnym deklem dozownika detergentów. Dostępne po zdjęciu blatu. Rach, ciach i masz po problemie. PS. Tylko odłącz prawidłową kostkę. Reszta pinów kostkowych łączy się z zaworami. Ale jak masz trochę oleju w głowie, to skumasz bazę co i jak. :) A jednak grzałka....
Witam, mam problem z Renault Premium 450 DXI. Pojawiają się błędy MID 136 SID 68 FMI5 i MID 140 PID 209 FMI 2. Wymieniłem płytę bezpieczników, zawór pedału hamulca, zawór Europa, przewód spiralny ABS do naczepy, nie wiem co dalej. Gdy błędy są aktywne mam odczucie jakby naczepa słabiej hamowała. Nie wiem czego się teraz łapać. Zastanawiam się nad wymianą...
Jedyną różnicą jest bezpiecznik (chyba na 190 bar) w zaworze do CO2. W przypadku Ar nie ma bezpiecznika. Gwinty są te same.
Jeśli gaśnica ma nowy zawór odkręcany z bezpiecznikiem można jej używać bez przeróbki wystarczy odwrócić ją dnem do góry .Wymiana zaworu tylko w firmie gdyż ciśnienia w butli duże i ryzyko także .
Wyjmij bezpiecznik od instalacji gazowej i zakręć zawór gazu na butli. Wtedy testuj, czy usterka pojawia się nadal.
Może któraś cewka uszkodzona, sterownik widzi nadmierny prąd i wyłącza zawór po czym próbuje od nowa. Nowe sterowniki od AC wykrywają i zgłaszają błąd elektrozaworu a jak w VSI to pewnie kolega gimak podpowie. Ja bym odłączył zawór pod maską i zobaczył czy poprawnie wstanie ten w butli i zgłosi błąd niskiego ciśnienia gazu (tak jakby gaz się skończył)...
Na centralne kocioł pracuje, a na CWU wybija bezpieczniki? Jeśli tak to przyczyna może być w napędzie zaworu 3D Lub sam zawór przecieka i woda dostała się do napędu.
Świecą ci światła cofania, jak nie to sprawdź bezpiecznik, bo to wisi na jednym.
zawora bezpiecznik zawora zawora wydechowy zawora zielony zawora czerwony
bezpiecznik miernik cyfrowy świeca simson zaprogramować at90s2313
prostownik tyrystor elektrownia wiatrowa
Be.HexEditor-PSA-BSI-Decoder.rar non-password version for Peugeot Citroën BSI EEPROM decoding Napięcie bramki tyrystora – V_GT, I_GT, typowe wartości, sterowanie SCR, SiC, IGCT