Witam serdecznie. Zakupiłem używany kompresor firmy Gude (jako niesprawny) po podłączeniu do sieci ruszył i zaraz wyrzucało bezpiecznik, po zdjęciu obudowy okazało się że bezpiecznik termiczny spadł na kabel zasilający, izolacje się przetarły i robiło zwarcie co skutkowało wybiciem bezpiecznika w instalacji. Po wymianie kabla sprężarka zaczęła normalnie...
po wymianie zawora działa zobaczymy jak długo jak sprawdzić czy ma przebicie po podłączeniu napięcia działa, czy jest możliwe aby się przycią na chwilę i mu przeszło pozdrawiam
Zwory, nie zawory. Blaszkowe bezpieczniki na akumulatorze.
Czujnik prędkości i zawór egr mają wspólny bezpiecznik 7
Wygląda identycznie jak grupa bezpieczeństwa z de dietrich city big jest tam zwrotniak zawór odcinajacy i bezpiecznik. Ciekawe skąd to wstrząsnął bo część kosztuje koło, 400 a jak jest na instalacji pewnie można dużo taniej.
Czyli nie działają rzeczy zasilane z bezpiecznika 34. Ale coś tu jeszcze robi zawór shut-off. Ja bym zaczął od tego bezpiecznika i szedł po kolei do zaworów, możliwe że po drodze znajdziesz gdzieś przetartą wiązkę albo zgnitą wtyczkę.
nie dochodzi gaz- posprawdzaj bezpieczniki i Elektro zawory butla/parownik
Lepiej klonować wsad zamiast przelutowywać. Bsi szukaj identyczne, tzn każdy numer ma się zgadzać. I przed montażem w aucie koniecznie sprawdź bezpieczniki i położenie zawory hs.
Sprawdź bezpiecznik F41. Jeśli uszkodzony sprawdź zawór chłodzenia tłoka i drugi obok niego na podstawie filtra oleju. Częsty przypadek uszkodzenia zaworu zwarcie do masy. Bezpiecznik ten chroni grupę zaworów w której masz błędy.
Kilka dni temu naprawiałem podobny przypadek szwagrowi w stagu 100 - gniazdo bezpieczników było zaizolowane i posadowione do góry. Oczywiście doszło do elektrokorozji bezpiecznika obwodu wykonawczego - zaworów. Napięcie sterujące zaworami było dosyć przypadkowe:)
i tak tam były zawory przelewowe i bezpieczniki które po 3 czy czwartej wymianie wytrzymały ze 3 tygodnie pracy. Ile atm - nie wiem, rwało wszystko za pierwszym podejściem.
Wygląda mi to na sprężarkę powietrza, lub zawór " bezpiecznik" który się zaciął i puszcza powietrze , tak mi się wydaje.Ciśnienie oleju masz w normie?
Podaj kod silnika. Zasilanie zaworu odcinającego idzie z pinu 120 ECU, po drodze nie ma żadnego bezpiecznika. Czy jak zasilisz zawór na krótko auto pali ?
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
zawór n75 (ten od turbo) na pewno jest sterowany masą z sterownika a + 12 jest po zaplonie. I z tego co mnie pamięć nie myli to te zawory są zasilane jednym przekaźnikiem który znajduje się pod fotelem. Na próbę możesz odciąć przewody plusowe przy zaworach i dać +12 z aku przez jakiś bezpiecznik i wykonać testy.
Właśnie ten zawór nr.23 ma po drodze bezpiecznik. Lejkovski , patrzyłeś na cały schemat i mówisz , że nie ma sterownika?
Sonda 1 , sonda 2, zawór par paliwa, przepływomierz są zasilane z tego samego obwodu z głównego przekaźnika poprzez bezpiecznik więc jeżeli nie masz napięcia na elementach wymienionych wyżej sprawdź bezpiecznik.
Masz zablokowany spust do tacki ociekowej. Do wymiany zawór dwubarowy i czyszczenie skraplacza. Problem ustanie.
Witam. Rzadko się zdarza żeby zawór się spalił, jeśli śmierdziało to podejrzewam kondensator p/z, znajduje się tuż przy wejściu przewodu zasilającego. Odkręć górną pokrywę i wizualnie obejrzyj to miejsce. Dodano po 3 W pralce nie ma żadnego bezpiecznika. Gdyby uszkodził się zawór to pralka powinna chodzić, na przykład w pozycji wirowania. Możesz włączyć...
Bezpiecznik i zdalny wyłącznik ECU (nazwa na wyrost ),zawór powietrza dodatkowego.
Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika. Dodano po 2 Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika.Zewrzyj styki...
Jeśli gaśnica ma nowy zawór odkręcany z bezpiecznikiem można jej używać bez przeróbki wystarczy odwrócić ją dnem do góry .Wymiana zaworu tylko w firmie gdyż ciśnienia w butli duże i ryzyko także .
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Wstępna diagnoza jest. Zawór podciśnienia turbiny. Zawór odpięty - bezpiecznik podmieniony - cały po zapłonie. Silnik odpalił - co wcześniej nie było możliwe.
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Sprawdź czy cewka w przekaźniku ma stałe zasilanie po zapłonie +24 V (z bezpieczników), czy też czy dostaje masę przy naciśnięciu pedału hamulca (w zaworze hamulca nożnego jest wyłącznik który łączy "minus " cewki przekaźnika z masą co powoduje włączenie przekaźnika ?
Zawór trzeba wyjąć i obejrzeć czy jest to kwestia zanieczyszczeń czy defekty przeciekania. Dalej czy siłownik: jest suchy, czy zalany, czy domyka, czy się zacina itd....Z reguły do wymiany idzie cały komplet, przecieka zawór i zalewa siłownik. W ostateczności palą się bezpieczniki i kocioł jest martwy.
Bar czy Amper?😉 Bar, to nie bezpiecznik elektryczny tylko zawór bezpieczeństwa, czasem siedzi ba sprężarkach
Bezpiecznik F43 10A, wisi na nim również zasilanie grzałki sondy lambda.
Od odłączania po kolei wtyczek sond i zaworu EVAP wtedy będziesz wiedział czy to któraś sonda czy zawór a może coś innego jeszcze jest tam podpięte. Odłączasz wtyczkę, wkładasz bezpiecznik i patrzysz czy bezpiecznik przeżyje.
Prawdopodobnie w naczyniu przeponowym będzie dziurawa membrana i powietrze przechodzi do układu wodnego zapowietrzając go. Taki efekt pojawia się właśnie po uzupełnieniu ciśnienia w uszkodzonym naczyniu. Tutaj nie koniecznie może być uszkodzona membrana, wcześniej to trzeba sprawdzić. A tak, naciskamy teraz zaworek samochodowy tego zbiornika, i jeśli...
A nie masz tam jakiegoś dołożonego alarmu? Bo objaw jakby IMO go blokowało. Sprawdziłeeś masy? Może zbieg okoliczności a jak nie to spinaj pompkę i zawór na krótko i jazda
Mora 674 - Kocioł wycofany z produkcji wiele lat temu, w przybliżeniu może 20-25? Po co koledze złom? Czas wymienić „gazo żerne” urządzenie na coś sensownego w przystępnej cenie. www.termet.com.pl www.saunierduval.pl www.junkers.pl www.buderus.pl
Zawór MUSI MIEĆ NAPIĘCIE ŻEBY SIĘ ZAMKNĄĆ. Jeżeli jest np. wywalony bezpiecznik to zawór się nie zamknie.
Zawór EVAP jest sterowany masą z ECU pin 19, a +12V jest stały z bezpiecznika wspólnego z grzałkami sond lambda.
Dzięki, typ sterownika się zgadza. Jaki to nr bezpiecznika (zaznaczyłem) bo na zaworze par paliwa też brak + .
Czyli tak . Toyka naprawiona. Sprawdziłem zawór csv i był ok ale nie szło zasilanie na niego i okazało się że jest spalony bezpiecznik 30 A . P.s. zawór nie jest zasilany na stałe 12 v tylko dostaje impuls aby się otworzył . Ślicznie dziękuję
Witam, mam problem z klimatyzacją, czynnik napełniony, sprężarka odpala, czujnik ciśnienia czynnika sprawdzony działa, klimatyzacja nie odpala wentylatora oraz nie dochodzi napięcie na zawór sprężarki, niskie napięcie na bezpieczniku F14 rzędu 0,54V po odpięciu bezpiecznika nie startuje sprzęgło sprężarki, ktoś może miał podobny problem albo jakieś...
Hura! Wreszcie wszystko działa jak ma działać : PROBLEM ROZWIĄZAŁEM ... podaję - może komuś sie przyda... Triiak do testu - TIC206 - 4A / 600V ukłaz sterujący MOC2030 - według noty aplikacyjnej na zasilaniu (na fazie) dławik 40mH (dla testu podpiołem stojan silnika bo miałem pod ręką) - bo dla tej indukcyjności przy zwarciu całe napięcie się na nim...
Sprawdzę to wieczorem. Więc odłącz tą kostkę. Dla ułatwienia dodam, że znajduje się nad górnym deklem dozownika detergentów. Dostępne po zdjęciu blatu. Rach, ciach i masz po problemie. PS. Tylko odłącz prawidłową kostkę. Reszta pinów kostkowych łączy się z zaworami. Ale jak masz trochę oleju w głowie, to skumasz bazę co i jak. :) A jednak grzałka....
Uszkodzony panel lub nie na zasilania za zawór. Panel można naprawić, zawór jest zabezpieczony bezpiecznikiem.
Może wina sterownika jeśli nie wystawia sygnału na zawory. Jakieś bezpieczniki na płytce są.
Witam, zawór/selenoid od gaźnika możesz zostawić tylko odłącz ten przewòd od A, dodaj do niego dodatkowo bezpiecznik ( jako dodatkowe zabezpieczenie)i połącz go z czerwonym plus po zapłonie czyli L , I to by było rozwiązaniem tego problemu.
Blad pierwszy pochodzi najprawdopodobniej od czujnika hamulca nad pedałem. Sprawdzić w pamięci sterownika ABS, sprawdzić również w wartościach rzeczywistych. Czujnik ma dwie sekcja: jedna przy naciśnięciu zamyka, druga otwiera (na przemian) Blad drugi: zawór odcinający na pompie wysokiego ciśnienia. Sprawdzić bezpieczniki F16 i F17. Sprawdzić oporność...
A może ma ktoś focie gdzie ten zawór się znajduje i bezpiecznik
W cała wiązka od sond do sterownika i skrzynki bezpieczników w komorze prześwietlone wszystko jest ok mechanik dał mi do myślenia że mogą się zawory nie domykać i cofa paliwo z tłoków, no ale jeżeli nie domyka to paliwo powinno spłynąć na tłoki gdy samochód jest zgaszony a nie stać na zaworach... Co wy na to? Grzałki sond lecą przez bezpiecznik.Nie...
(at)xantix w lokalu jest rozdzielnica z roznicowką i kilkunastoma bezpiecznikami. Akurat to gniazdo przy zaworze wody jest na osobnym wyłączniku B16 więc żadnego innego obciążenia tu nie będzie. To czego od razu tego nie napisałeś? Akurat to gniazdo przy zaworze wody jest na osobnym wyłączniku B16 więc żadnego innego obciążenia tu nie będzie. W kwestii...
Może któraś cewka uszkodzona, sterownik widzi nadmierny prąd i wyłącza zawór po czym próbuje od nowa. Nowe sterowniki od AC wykrywają i zgłaszają błąd elektrozaworu a jak w VSI to pewnie kolega gimak podpowie. Ja bym odłączył zawór pod maską i zobaczył czy poprawnie wstanie ten w butli i zgłosi błąd niskiego ciśnienia gazu (tak jakby gaz się skończył)...
Jedyną różnicą jest bezpiecznik (chyba na 190 bar) w zaworze do CO2. W przypadku Ar nie ma bezpiecznika. Gwinty są te same.
Masz schemat .... Opis : ENG9U754-C13 Silnik G9U 754, EDC 15 C13 SEN_WATER Włącznik - poziom wody, filtr paliwa Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail K18 Przekaźnik układu sterowania silnikiem B35 Czujnik wałka rozrządu S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B90 Czujnik ciśnienia doładowania Y28.1 Wtryskiwacz, cylinder...
bezpiecznik zawora zawora zawora wydechowy zawora zielony zawora czerwony
schemat instalacji fazowej ds1307 godzina minuta makita wirnik iskrzy
ekspres delonghi alarm ogólny ekspres delonghi problemy
Samsung LE32M71B – obraz jaśnieje i staje się niewyraźny po nagrzaniu, usterka gamma AS15 Samsung LE32M71B – lokalizacja modułu T-Con i układu AS15-F/G, objawy uszkodzenia gamma